Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marc Jacobs na sociálních sítích

Marc Jacobs na sociálních sítích

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Palán
Šetření:19. 04. 2015 - 23. 04. 2015
Počet respondentů:94
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník se zabývá společností Marc Jacobs a její komunikací na sociálních sítích.

 

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale pouze okrajově4446,81 %46,81 %  
Ano, velmi3638,3 %38,3 %  
Ne, vůbec mě nezajímá1414,89 %14,89 %  

Graf

2. Slyšel/a jste někdy o značce Marc Jacobs?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5861,7 %61,7 %  
Ne2526,6 %26,6 %  
Možná, nejsem si jistý/á1111,7 %11,7 %  

Graf

3. Viděl/a jste tuto značku v nabídce obchodů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neviděl/a4952,13 %52,13 %  
Ano, online – zahraniční obchod2728,72 %28,72 %  
Ano, v kamenném obchodě2324,47 %24,47 %  
Ano, online – český obchod99,57 %9,57 %  

Graf

4. Všiml/a jste si komunikace značky Marc Jacobs na sociálních sítích? Pokud ano, na které? (můžete zaškrtnout více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nezaregistroval jsem ji6973,4 %73,4 %  
Instagram1718,09 %18,09 %  
Facebook1515,96 %15,96 %  
Jiná33,19 %3,19 %  
Twitter11,06 %1,06 %  

Graf

5. Jste fanouškem značky na některé z výše jmenovaných sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, na žádné6265,96 %65,96 %  
Facebook2425,53 %25,53 %  
Instagram2122,34 %22,34 %  
Google33,19 %3,19 %  
Twitter22,13 %2,13 %  
Jiná11,06 %1,06 %  

Graf

6. Zaujala vás komunikace značky na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezaregistroval jsem ji6468,09 %68,09 %  
Ano, líbí se mi1212,77 %12,77 %  
Ano, zaujala mě1111,7 %11,7 %  
Ne, nebaví mě44,26 %4,26 %  
Ano, velmi se mi líbí33,19 %3,19 %  

Graf

7. Slyšel/a jste o nejrůznějších/levnějších divizích této značky? Pokud ano o které?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neslyšel5760,64 %60,64 %  
Marc by Marc Jacobs3436,17 %36,17 %  
Little Marc Jacobs55,32 %5,32 %  
Bookmarc55,32 %5,32 %  

Graf

8. Vlastníte něco od této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8085,11 %85,11 %  
Ano – 1 kus1212,77 %12,77 %  
Ano – 1 a více kusů22,13 %2,13 %  

Graf

9. Přiměje vás komunikace módní značky na sociálních sítích k nákupu? Ovlivní vás to?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak kdy, záleží na typu komunikace3638,3 %38,3 %  
Ano, napomůže tomu3132,98 %32,98 %  
Ne, neovlivňuje mě to2122,34 %22,34 %  
Ano, určitě66,38 %6,38 %  

Graf

10. Sledujete nějaké módní značky na sociálních sítích? Pokud ano, na kterých?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook6468,09 %68,09 %  
Instagram3941,49 %41,49 %  
Na žádné2122,34 %22,34 %  
Google88,51 %8,51 %  
Na jiné66,38 %6,38 %  
Twitter55,32 %5,32 %  

Graf

11. Kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let7882,98 %82,98 %  
15-20 let88,51 %8,51 %  
41-50 let55,32 %5,32 %  
31-40 let22,13 %2,13 %  
51-60 let11,06 %1,06 %  

Graf

12. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5154,26 %54,26 %  
Muž4345,74 %45,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Slyšel/a jste někdy o značce Marc Jacobs?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, online – zahraniční obchod na otázku 3. Viděl/a jste tuto značku v nabídce obchodů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, v kamenném obchodě na otázku 3. Viděl/a jste tuto značku v nabídce obchodů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 4. Všiml/a jste si komunikace značky Marc Jacobs na sociálních sítích? Pokud ano, na které? (můžete zaškrtnout více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 4. Všiml/a jste si komunikace značky Marc Jacobs na sociálních sítích? Pokud ano, na které? (můžete zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, líbí se mi na otázku 6. Zaujala vás komunikace značky na sociálních sítích?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marc by Marc Jacobs na otázku 7. Slyšel/a jste o nejrůznějších/levnějších divizích této značky? Pokud ano o které?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano – 1 kus na otázku 8. Vlastníte něco od této značky?
  • odpověď Ne:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, vůbec mě nezajímá na otázku 1. Zajímáte se o módu?

3. Viděl/a jste tuto značku v nabídce obchodů?

  • odpověď Ne, neviděl/a:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, vůbec mě nezajímá na otázku 1. Zajímáte se o módu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možná, nejsem si jistý/á na otázku 2. Slyšel/a jste někdy o značce Marc Jacobs?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 2. Slyšel/a jste někdy o značce Marc Jacobs?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na žádné na otázku 10. Sledujete nějaké módní značky na sociálních sítích? Pokud ano, na kterých?

5. Jste fanouškem značky na některé z výše jmenovaných sociálních sítí?

  • odpověď Instagram:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, líbí se mi na otázku 6. Zaujala vás komunikace značky na sociálních sítích?

7. Slyšel/a jste o nejrůznějších/levnějších divizích této značky? Pokud ano o které?

  • odpověď Marc by Marc Jacobs:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 4. Všiml/a jste si komunikace značky Marc Jacobs na sociálních sítích? Pokud ano, na které? (můžete zaškrtnout více odpovědí)
  • odpověď Ne, neslyšel:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, vůbec mě nezajímá na otázku 1. Zajímáte se o módu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 2. Slyšel/a jste někdy o značce Marc Jacobs?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na žádné na otázku 10. Sledujete nějaké módní značky na sociálních sítích? Pokud ano, na kterých?

10. Sledujete nějaké módní značky na sociálních sítích? Pokud ano, na kterých?

  • odpověď Instagram:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 4. Všiml/a jste si komunikace značky Marc Jacobs na sociálních sítích? Pokud ano, na které? (můžete zaškrtnout více odpovědí)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, líbí se mi na otázku 6. Zaujala vás komunikace značky na sociálních sítích?
  • odpověď Na žádné:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, vůbec mě nezajímá na otázku 1. Zajímáte se o módu?

12. Jste

  • odpověď Muž:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, vůbec mě nezajímá na otázku 1. Zajímáte se o módu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se o módu?

2. Slyšel/a jste někdy o značce Marc Jacobs?

3. Viděl/a jste tuto značku v nabídce obchodů?

4. Všiml/a jste si komunikace značky Marc Jacobs na sociálních sítích? Pokud ano, na které? (můžete zaškrtnout více odpovědí)

5. Jste fanouškem značky na některé z výše jmenovaných sociálních sítí?

6. Zaujala vás komunikace značky na sociálních sítích?

7. Slyšel/a jste o nejrůznějších/levnějších divizích této značky? Pokud ano o které?

8. Vlastníte něco od této značky?

9. Přiměje vás komunikace módní značky na sociálních sítích k nákupu? Ovlivní vás to?

10. Sledujete nějaké módní značky na sociálních sítích? Pokud ano, na kterých?

11. Kolik vám je let?

12. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se o módu?

2. Slyšel/a jste někdy o značce Marc Jacobs?

3. Viděl/a jste tuto značku v nabídce obchodů?

4. Všiml/a jste si komunikace značky Marc Jacobs na sociálních sítích? Pokud ano, na které? (můžete zaškrtnout více odpovědí)

5. Jste fanouškem značky na některé z výše jmenovaných sociálních sítí?

6. Zaujala vás komunikace značky na sociálních sítích?

7. Slyšel/a jste o nejrůznějších/levnějších divizích této značky? Pokud ano o které?

8. Vlastníte něco od této značky?

9. Přiměje vás komunikace módní značky na sociálních sítích k nákupu? Ovlivní vás to?

10. Sledujete nějaké módní značky na sociálních sítích? Pokud ano, na kterých?

11. Kolik vám je let?

12. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Palán, T.Marc Jacobs na sociálních sítích (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://marc-jacobs-socialni-site.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.