Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Márketingový průzkum spokojenosti klientů Raiffeisen Bank II

Márketingový průzkum spokojenosti klientů Raiffeisen Bank II

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Mišíková
Šetření:27. 01. 2016 - 20. 02. 2016
Počet respondentů:273
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:90,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsem studentkou VŠ. Obracím se na klienty Raiffeisen Bank s prosbou o vyplnění dotazníku, jenž chci použít pro mou závěrečnou práci. Dotazník je anonymní a nebude nikde veřejně prezentován. Připravila jsem si 20 otázek, které bych Vám ráda položila a prosím Vás o Vaši odpověď. Vyplnění dotazníku Vám zabere asi 3 minuty Vašeho času. Děkuji Vám předem za Vaši pomoc a Váš čas. Prosím, označte příslušnou odpověď.  Děkuji.

 

Odpovědi respondentů

1. Jste žena - muž

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž16761,17 %61,17 %  
Žena10638,83 %38,83 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27 - 45 let16158,97 %58,97 %  
46 - 65 let6925,27 %25,27 %  
do 26 let3512,82 %12,82 %  
66 a více82,93 %2,93 %  

Graf

3. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem na domácnost? (Sečteny všechny příjmy celé rodiny).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 000 Kč - 40 000 Kč13047,62 %47,62 %  
nad 66 000 Kč5720,88 %20,88 %  
do 25 000 Kč4717,22 %17,22 %  
41 000 Kč - 65 000 Kč3914,29 %14,29 %  

Graf

4. Jaké je Vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec20474,73 %74,73 %  
podnikatel3914,29 %14,29 %  
student186,59 %6,59 %  
důchodce124,4 %4,4 %  

Graf

5. Máte založený v RB běžný ( základní) účet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano26396,34 %96,34 %  
ne103,66 %3,66 %  

Graf

6. Jste klientem také jiné banky kromě RB?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16861,54 %61,54 %  
ano10538,46 %38,46 %  

Graf

7. Doporučil (a) byste RB svým známým a přátelům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23084,25 %84,25 %  
nevím3111,36 %11,36 %  
ne124,4 %4,4 %  

Graf

8. Přemýšlíte o změně RB za jinou banku?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne20878,49 %76,19 %  
nevím4215,85 %15,38 %  
ano155,66 %5,49 %  

Graf

9. Jaký typ eKonta RB využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
eKonto KOMPLET12746,52 %46,52 %  
eKonto SMART10237,36 %37,36 %  
eKonto pro podnikatele3010,99 %10,99 %  
eKonto STUDENT145,13 %5,13 %  

Graf

10. Co Vás vedlo k založení účtu v RB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výhody eKonta19672,06 %71,79 %  
televizní a internetová reklama7427,21 %27,11 %  
doporučení známých4616,91 %16,85 %  

Graf

11. Jakou službu považujete u RB za problematickou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výše poplatků v sazebníku15056,6 %54,95 %  
žádný9134,34 %33,33 %  
dlouhá doba při řešení problémů145,28 %5,13 %  
neochota řešit připomínky a stížnosti103,77 %3,66 %  

Graf

12. Všímáte si reklamy v TV a na internetu informující o produktech RB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou ano22682,78 %82,78 %  
většinou ji nevnímám3111,36 %11,36 %  
ne165,86 %5,86 %  

Graf

13. Jak hodnotíte reklamu v TV (televizní spoty) informující o produktech RB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
účinně informuje o produktech RB18567,77 %67,77 %  
zábavná4315,75 %15,75 %  
nesleduji ji3613,19 %13,19 %  
rušivá93,3 %3,3 %  

Graf

14. Do jaké míry Vás reklama v TV a na internetu přesvědčí o využití produktů RB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou mě nepřesvědčí14653,48 %53,48 %  
většinou mě přesvědčí10137 %37 %  
nepřesvědčí mě269,52 %9,52 %  

Graf

15. Jaký druh reklamy považujete za nejvíce přesvědčivou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informace získané na pobočce15255,68 %55,68 %  
doporučení a zkušenosti přátel5219,05 %19,05 %  
televizní spoty a reklama na internetu4516,48 %16,48 %  
informační materiály v přenosných stojanech na pobočce165,86 %5,86 %  
informace získané na přepážce62,2 %2,2 %  
tištěná reklama v novinách a v odborných časopisech20,73 %0,73 %  

Graf

16. Domníváte se, že reklama na nové produkty uvedená v televizi nebo na internetu stimuluje stávající nebo budoucí klienty k nákupu těchto produktů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22783,15 %83,15 %  
nevím3111,36 %11,36 %  
ne155,49 %5,49 %  

Graf

17. Jak reagujete na uvedené reklamní spoty v televizi nebo informace na internetu informující o produktech RB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou navštívím následně pobočku a požaduji další informace o produktech17062,27 %62,27 %  
vyhledám si další informace na internetu6523,81 %23,81 %  
většinou mě reklama neosloví a nereaguji na ni3713,55 %13,55 %  
učiním dotaz mailem nebo telefonicky na pobočku10,37 %0,37 %  

Graf

18. Zaslouží si RB získání ocenění ,, Nejpřívětivější banka roku 2015“ ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22783,15 %83,15 %  
nevím2910,62 %10,62 %  
ne176,23 %6,23 %  

Graf

19. Jak hodnotíte přístup pracovníků RB ke klientům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přátelský a profesionální20675,46 %75,46 %  
většinou dobrý5720,88 %20,88 %  
neutrální, lhostejný93,3 %3,3 %  
většinou negativní10,37 %0,37 %  

Graf

20. . Byl (a) jste v minulosti požádán (a) o vyjádření Vašeho názoru na produkty RB a kvalitu obsluhy na pobočce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19972,89 %72,89 %  
ne7427,11 %27,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk

  • odpověď do 26 let:
    • 7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 4. Jaké je Vaše zaměstnání?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi eKonto STUDENT na otázku 9. Jaký typ eKonta RB využíváte?

4. Jaké je Vaše zaměstnání?

  • odpověď podnikatel:
    • 6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi eKonto pro podnikatele na otázku 9. Jaký typ eKonta RB využíváte?
  • odpověď student:
    • 14.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi eKonto STUDENT na otázku 9. Jaký typ eKonta RB využíváte?

14. Do jaké míry Vás reklama v TV a na internetu přesvědčí o využití produktů RB?

  • odpověď většinou mě přesvědčí:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televizní spoty a reklama na internetu na otázku 15. Jaký druh reklamy považujete za nejvíce přesvědčivou?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste žena - muž

2. Věk

3. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem na domácnost? (Sečteny všechny příjmy celé rodiny).

4. Jaké je Vaše zaměstnání?

5. Máte založený v RB běžný ( základní) účet?

6. Jste klientem také jiné banky kromě RB?

7. Doporučil (a) byste RB svým známým a přátelům?

8. Přemýšlíte o změně RB za jinou banku?

9. Jaký typ eKonta RB využíváte?

10. Co Vás vedlo k založení účtu v RB?

11. Jakou službu považujete u RB za problematickou?

12. Všímáte si reklamy v TV a na internetu informující o produktech RB?

13. Jak hodnotíte reklamu v TV (televizní spoty) informující o produktech RB?

14. Do jaké míry Vás reklama v TV a na internetu přesvědčí o využití produktů RB?

15. Jaký druh reklamy považujete za nejvíce přesvědčivou?

16. Domníváte se, že reklama na nové produkty uvedená v televizi nebo na internetu stimuluje stávající nebo budoucí klienty k nákupu těchto produktů?

17. Jak reagujete na uvedené reklamní spoty v televizi nebo informace na internetu informující o produktech RB?

18. Zaslouží si RB získání ocenění ,, Nejpřívětivější banka roku 2015“ ?

19. Jak hodnotíte přístup pracovníků RB ke klientům?

20. . Byl (a) jste v minulosti požádán (a) o vyjádření Vašeho názoru na produkty RB a kvalitu obsluhy na pobočce?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste žena - muž

2. Věk

3. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem na domácnost? (Sečteny všechny příjmy celé rodiny).

4. Jaké je Vaše zaměstnání?

5. Máte založený v RB běžný ( základní) účet?

6. Jste klientem také jiné banky kromě RB?

7. Doporučil (a) byste RB svým známým a přátelům?

8. Přemýšlíte o změně RB za jinou banku?

9. Jaký typ eKonta RB využíváte?

10. Co Vás vedlo k založení účtu v RB?

11. Jakou službu považujete u RB za problematickou?

12. Všímáte si reklamy v TV a na internetu informující o produktech RB?

13. Jak hodnotíte reklamu v TV (televizní spoty) informující o produktech RB?

14. Do jaké míry Vás reklama v TV a na internetu přesvědčí o využití produktů RB?

15. Jaký druh reklamy považujete za nejvíce přesvědčivou?

16. Domníváte se, že reklama na nové produkty uvedená v televizi nebo na internetu stimuluje stávající nebo budoucí klienty k nákupu těchto produktů?

17. Jak reagujete na uvedené reklamní spoty v televizi nebo informace na internetu informující o produktech RB?

18. Zaslouží si RB získání ocenění ,, Nejpřívětivější banka roku 2015“ ?

19. Jak hodnotíte přístup pracovníků RB ke klientům?

20. . Byl (a) jste v minulosti požádán (a) o vyjádření Vašeho názoru na produkty RB a kvalitu obsluhy na pobočce?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mišíková, S.Márketingový průzkum spokojenosti klientů Raiffeisen Bank II (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://marke.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.