Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing biopotravin

Marketing biopotravin

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Diepoldová
Šetření:13. 02. 2014 - 18. 02. 2014
Počet respondentů:189
Počet otázek (max/průměr):26 / 22.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jmenuji se Monika Diepoldová a jsem studentkou 3. ročníku oboru Podniková ekonomika a management Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, a tímto Vás žádám o vyplnění dotazníku, který je součástí výzkumu mé bakalářské práce. Dotazník se týká Vašeho názoru na biopotraviny, které jsou nabízeny na českém trhu.

Dotazník Vám nezabere více než 5 minut, na konci nezapomeňte prosím dotazník odeslat ke zpracování.

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14074,07 %74,07 %  
Muž4925,93 %25,93 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 25 letotázka č. 3, 26 - 35 letotázka č. 3, 36 - 45 letotázka č. 3, 46 - 55 letotázka č. 3, nad 56 letotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let11259,26 %59,26 %  
26 - 35 let3719,58 %19,58 %  
36 - 45 let2111,11 %11,11 %  
46 - 55 let147,41 %7,41 %  
nad 56 let52,65 %2,65 %  

Graf

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základníotázka č. 4, vyučen(a) bez maturityotázka č. 4, vyučen(a) s maturitouotázka č. 4, střední s maturitouotázka č. 4, vyšší odbornéotázka č. 4, vysokoškolskéotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou9650,79 %50,79 %  
vysokoškolské6232,8 %32,8 %  
základní94,76 %4,76 %  
vyučen(a) bez maturity94,76 %4,76 %  
vyučen(a) s maturitou73,7 %3,7 %  
vyšší odborné63,17 %3,17 %  

Graf

4. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jihočeskýotázka č. 5, Jihomoravskýotázka č. 5, Karlovarskýotázka č. 5, Vysočinaotázka č. 5, Královehradeckýotázka č. 5, Libereckýotázka č. 5, Moravskoslezskýotázka č. 5, Olomouckýotázka č. 5, Pardubickýotázka č. 5, Plzeňskýotázka č. 5, Prahaotázka č. 5, Středočeskýotázka č. 5, Ústeckýotázka č. 5, Zlínskýotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústecký8645,5 %45,5 %  
Praha3619,05 %19,05 %  
Moravskoslezský115,82 %5,82 %  
Středočeský105,29 %5,29 %  
Plzeňský94,76 %4,76 %  
Jihomoravský94,76 %4,76 %  
Liberecký84,23 %4,23 %  
Olomoucký42,12 %2,12 %  
Jihočeský42,12 %2,12 %  
Vysočina31,59 %1,59 %  
Pardubický31,59 %1,59 %  
Zlínský31,59 %1,59 %  
Královehradecký31,59 %1,59 %  

Graf

5. Jak dlouho víte o existenci biopotravin na našem trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Méně než 1 rokotázka č. 6, 1 - 2 rokyotázka č. 6, 3 - 4 rokyotázka č. 6, 5 - 6 letotázka č. 6, 6 let a víceotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 - 4 roky6835,98 %35,98 %  
6 let a více5428,57 %28,57 %  
5 - 6 let4322,75 %22,75 %  
1 - 2 roky2312,17 %12,17 %  
Méně než 1 rok10,53 %0,53 %  

Graf

6. Co jsou podle Vás biopotraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [potraviny produkované s ohledem na životní prostředí a život zvířatotázka č. 7, potraviny prospěšné zdravíotázka č. 7, potraviny bez chemických látekotázka č. 7, produkty pocházející z ekologického zemědělstvíotázka č. 7, dražší obyčejné potravinyotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produkty pocházející z ekologického zemědělství9650,79 %50,79 %  
potraviny produkované s ohledem na životní prostředí a život zvířat4523,81 %23,81 %  
potraviny bez chemických látek3417,99 %17,99 %  
dražší obyčejné potraviny84,23 %4,23 %  
potraviny prospěšné zdraví63,17 %3,17 %  

Graf

7. Nakupujete biopotraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11862,43 %62,43 %  
ano7137,57 %37,57 %  

Graf

8. Proč nakupujete biopotraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou to kvalitní potraviny6485,33 %33,86 %  
Chrání přírodu1114,67 %5,82 %  

Graf

9. Proč nenakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou příliš drahé5849,15 %30,69 %  
Nedůvěřuji kvalitě3832,2 %20,11 %  
Nevím proč tyto potraviny kupovat2218,64 %11,64 %  

Graf

10. Důvěřujete kvalitě biopotravin na našem trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10153,44 %53,44 %  
Ano8846,56 %46,56 %  

Graf

11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?

(Ohodnoťte výrazy podle toho, jak jsou pro Vás důležité, 1 = nejvíce důležité, 4 = nejméně důležité.)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?

(Ohodnoťte výrazy podle toho, jak jsou pro Vás důležité, 1 = nejvíce důležité, 4 = nejméně důležité.)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

13. Znáte konkrétní značku biopotravin, která se vyskytuje na českém trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14375,66 %75,66 %  
Ano4624,34 %24,34 %  

Graf

14. Napište jakou značku znáte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alnatura510,64 %2,65 %  
Naše Bio48,51 %2,12 %  
country life36,38 %1,59 %  
bio24,26 %1,06 %  
sunfood24,26 %1,06 %  
bio bio12,13 %0,53 %  
Country Life, 12,13 %0,53 %  
natur produkt12,13 %0,53 %  
schellex12,13 %0,53 %  
Natur Pur12,13 %0,53 %  
ostatní odpovědi davert
Arnika
Purity Vision
Biosaurus
bio hollandia jogurt atd.
Country Life, Lifefood, Hoštětínské mošty/sirupy, Naturata, Alnatura, ad.
Bionebio, bioharmonie, Healthlink, biolinie, biokamo,
pro-bio, countrylife, sunfood,
Naše Bio - Billa
Billácké Naše bio, další si teď nevybavím.
Sunfood, Sunfood-VM, BioFarma-Ctiboř, innerme, schimpanzee, lifebar
jogurty a mléko |Němcovi
Bobaja
Alnatura, Tesco Organic
Biolinie
Country Life např. Bio pšeničná mouka celozrnná
PRO-BIO, Country Life, Lifefood..
life food, biolinie, alnatura, country life
Natural, Bio HARMONIE, Country Life
biolinie, sonnentor
Bioharmonie, Sunfood, Alnatura, Probio, Danfood, Provamel, Country Life atd.
Bio Style, Bio
Sunfood, Country life, Provamel, Pro bio, Sonnenton, Alfa bio...
ProBio, Countrylife, lifefood, alnatura, sonnentor,
albio
bio jogurt olma
2655,32 %13,76 % 

Graf

15. Které z těchto označení podle Vás odpovídá certifikovanému logu biopotravin EU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


zelený list

Bio nature


produkt ekologické zemědělství

BIO

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zelený list7740,74 %40,74 %  
produkt ekologické zemědělství6936,51 %36,51 %  
Bio nature3719,58 %19,58 %  
BIO63,17 %3,17 %  

Graf

16. Který z uvedených nástrojů podle Vás nejvíce přispěje ke zvýšení prodeje biopotravin v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
akční ceny, výhodná balení8846,56 %46,56 %  
ochutnávky3317,46 %17,46 %  
reklama v médiích (TV, rádio, internet, noviny...)3216,93 %16,93 %  
webové stránky73,7 %3,7 %  
letákové akce73,7 %3,7 %  
At mi to necpou10,53 %0,53 %  
informování veřejnosti o škodlivosti chemie v potravinách10,53 %0,53 %  
nevím10,53 %0,53 %  
akcni ceny a vetsi propagace techto produktu10,53 %0,53 %  
přísnější certifikace bez kompromisů10,53 %0,53 %  
nakupovat je primo na statku, farme10,53 %0,53 %  
snížení daní, zastavení přerozdělování, dávek a podpor, prostě konec socialismu10,53 %0,53 %  
prodej v běžných obchodech, tak,a by neblyly zastrčené někde v koutě10,53 %0,53 %  
Zvyšující se výskyt civilizačních chorob jdoucí ruku v ruce s osvětovou činností.10,53 %0,53 %  
kvalita, chuť10,53 %0,53 %  
x10,53 %0,53 %  
doporučení10,53 %0,53 %  
clanky v mediich10,53 %0,53 %  
nic. Bio dodávané velkovýrobně není nikdy BIO. Pokud si sám nevypěstuji nebo nekoupím u malé zemědělské firmy, tak tomu nevěřím a radši sáhnu po běžném výrobku.10,53 %0,53 %  
PR, propagace receptů a hl. pozitivních zdravotních účinků (!!! najít odborné studie, doporučení lékařů), ne TV ani rádio, PR do novin (odborný článek, kt. novinář upraví a uveřejní jako jeho článek s komerční zprávou)...10,53 %0,53 %  
Vseobecne zvysovani povedomi o zdravem zivotnim stylu10,53 %0,53 %  
zvýšení jejich kvality10,53 %0,53 %  
NIC10,53 %0,53 %  
exkurze do výroby10,53 %0,53 %  
Vysvňetlování vplyvu potravina na zdraví10,53 %0,53 %  
žádný10,53 %0,53 %  
výrazné snížení nesmyslně vysokých cen10,53 %0,53 %  

Graf

17. Myslíte si, že množství informací o biopotravinách je na našem trhu dostatečné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12465,61 %65,61 %  
nevím3920,63 %20,63 %  
ano2613,76 %13,76 %  

Graf

18. Všiml(a) jste si v poslední době nějaké reklamy na biopotraviny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16888,89 %88,89 %  
ano2111,11 %11,11 %  

Graf

19. Znají podle Vás čeští zákazníci certifikované logo biopotravin EU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne17291,01 %91,01 %  
Ano178,99 %8,99 %  

Graf

20. Proč si myslíte, že znají certifikované logo biopotravin EU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mají dostatečné množství informací741,18 %3,7 %  
logo je zřetelné a vystihující635,29 %3,17 %  
sledují etikety potravin211,76 %1,06 %  
nakupují biopotraviny211,76 %1,06 %  

Graf

21. Proč si myslíte, že neznají certifikované logo biopotravin EU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemají dostatečné množství informací8147,09 %42,86 %  
nesledují etikety potravin4123,84 %21,69 %  
nenakupují biopotraviny3922,67 %20,63 %  
logo není viditelné116,4 %5,82 %  

Graf

22. Povede větší množství letákových akcí zaměřených na biopotraviny ke zvýšení prodeje těchto potravin v ČR?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7338,62 %38,62 %  
nevím6333,33 %33,33 %  
ne5328,04 %28,04 %  

Graf

23. Do jaké míry považujete množství informací o biopotravinách na českém trhu za dostatečné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše nedostatečné11560,85 %60,85 %  
Spíše dostatečné3116,4 %16,4 %  
Nedostatečné2915,34 %15,34 %  
Dostatečné147,41 %7,41 %  

Graf

24. Věnujete pozornost letákovým akcím?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8846,56 %46,56 %  
ano8645,5 %45,5 %  
nevím157,94 %7,94 %  

Graf

25. Do jaké míry je podle Vás množství letákových akcí o biopotravinách v ČR dostatečné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše nedostatečné10455,03 %55,03 %  
Nedostatečné4825,4 %25,4 %  
Spíše dostatečné2111,11 %11,11 %  
Dostatečné168,47 %8,47 %  

Graf

26. Důvěřujete označení "BIO" na potravinách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9851,85 %51,85 %  
ano9148,15 %48,15 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaký je Váš věk?

  • odpověď do 25 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi logo není viditelné na otázku 21. Proč si myslíte, že neznají certifikované logo biopotravin EU?

7. Nakupujete biopotraviny?

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou to kvalitní potraviny na otázku 8. Proč nakupujete biopotraviny?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chrání přírodu na otázku 8. Proč nakupujete biopotraviny?
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou příliš drahé na otázku 9. Proč nenakupujete potraviny?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedůvěřuji kvalitě na otázku 9. Proč nenakupujete potraviny?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím proč tyto potraviny kupovat na otázku 9. Proč nenakupujete potraviny?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdraví nepomáhají=2 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Není zaručena kvalita BIO=2 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou to obyčejné drahé potraviny=3 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?

10. Důvěřujete kvalitě biopotravin na našem trhu?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chrání přírodu=1 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chrání přírodu=2 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chrání přírodu=3 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedná se o kvalitní potraviny=1 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedná se o kvalitní potraviny=2 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou prospěšné zdraví=1 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou prospěšné zdraví=2 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou prospěšné zdraví=3 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neobsahují chemické látky=1 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neobsahují chemické látky=2 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedůvěřuji kvalitě na otázku 9. Proč nenakupujete potraviny?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedná se o nekvalitní potraviny=1 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedná se o nekvalitní potraviny=2 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedná se o nekvalitní potraviny=3 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedná se o nekvalitní potraviny=4 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou to obyčejné drahé potraviny=1 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou to obyčejné drahé potraviny=2 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou to obyčejné drahé potraviny=3 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou to obyčejné drahé potraviny=4 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Není zaručena kvalita BIO=1 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Není zaručena kvalita BIO=2 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Není zaručena kvalita BIO=3 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Není zaručena kvalita BIO=4 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdraví nepomáhají=1 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdraví nepomáhají=2 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdraví nepomáhají=3 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdraví nepomáhají=4 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 26. Důvěřujete označení "BIO" na potravinách?

26. Důvěřujete označení "BIO" na potravinách?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou prospěšné zdraví=1 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chrání přírodu=1 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedná se o kvalitní potraviny=1 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chrání přírodu=2 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neobsahují chemické látky=1 na otázku 11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?
  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedůvěřuji kvalitě na otázku 9. Proč nenakupujete potraviny?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedná se o nekvalitní potraviny=3 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdraví nepomáhají=3 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdraví nepomáhají=1 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Není zaručena kvalita BIO=1 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou to obyčejné drahé potraviny=2 na otázku 12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. V jakém kraji žijete?

5. Jak dlouho víte o existenci biopotravin na našem trhu?

6. Co jsou podle Vás biopotraviny?

7. Nakupujete biopotraviny?

8. Proč nakupujete biopotraviny?

9. Proč nenakupujete potraviny?

10. Důvěřujete kvalitě biopotravin na našem trhu?

11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?

12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?

13. Znáte konkrétní značku biopotravin, která se vyskytuje na českém trhu?

15. Které z těchto označení podle Vás odpovídá certifikovanému logu biopotravin EU?

16. Který z uvedených nástrojů podle Vás nejvíce přispěje ke zvýšení prodeje biopotravin v ČR?

17. Myslíte si, že množství informací o biopotravinách je na našem trhu dostatečné?

18. Všiml(a) jste si v poslední době nějaké reklamy na biopotraviny?

19. Znají podle Vás čeští zákazníci certifikované logo biopotravin EU?

21. Proč si myslíte, že neznají certifikované logo biopotravin EU?

22. Povede větší množství letákových akcí zaměřených na biopotraviny ke zvýšení prodeje těchto potravin v ČR?

23. Do jaké míry považujete množství informací o biopotravinách na českém trhu za dostatečné?

24. Věnujete pozornost letákovým akcím?

25. Do jaké míry je podle Vás množství letákových akcí o biopotravinách v ČR dostatečné?

26. Důvěřujete označení "BIO" na potravinách?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. V jakém kraji žijete?

5. Jak dlouho víte o existenci biopotravin na našem trhu?

6. Co jsou podle Vás biopotraviny?

7. Nakupujete biopotraviny?

8. Proč nakupujete biopotraviny?

9. Proč nenakupujete potraviny?

10. Důvěřujete kvalitě biopotravin na našem trhu?

11. Proč důvěřujete kvalitě biopotravin?

12. Proč nedůvěřujete biopotravinám?

13. Znáte konkrétní značku biopotravin, která se vyskytuje na českém trhu?

15. Které z těchto označení podle Vás odpovídá certifikovanému logu biopotravin EU?

16. Který z uvedených nástrojů podle Vás nejvíce přispěje ke zvýšení prodeje biopotravin v ČR?

17. Myslíte si, že množství informací o biopotravinách je na našem trhu dostatečné?

18. Všiml(a) jste si v poslední době nějaké reklamy na biopotraviny?

19. Znají podle Vás čeští zákazníci certifikované logo biopotravin EU?

21. Proč si myslíte, že neznají certifikované logo biopotravin EU?

22. Povede větší množství letákových akcí zaměřených na biopotraviny ke zvýšení prodeje těchto potravin v ČR?

23. Do jaké míry považujete množství informací o biopotravinách na českém trhu za dostatečné?

24. Věnujete pozornost letákovým akcím?

25. Do jaké míry je podle Vás množství letákových akcí o biopotravinách v ČR dostatečné?

26. Důvěřujete označení "BIO" na potravinách?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Diepoldová, M.Marketing biopotravin (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://marketing-biopotravin.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.