Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing cestovního ruchu

Marketing cestovního ruchu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Kukurdíková
Šetření:04. 12. 2011 - 15. 12. 2011
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem absolventkou Vyšší odborné školy. Připravila jsem si dotazník na téma "Marketing v cestovním ruchu". "Výsledky dotazníku budou použity do mé absolvenstké práce".  Prosím o vyplnění dotazníku!:)

Odpovědi respondentů

1. Využíváte služeb cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4990,74 %90,74 %  
ne59,26 %9,26 %  

Graf

2. Pokud ano, kterých?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ubytovací3775,51 %68,52 %  
Dopravní3061,22 %55,56 %  
Stravovací3061,22 %55,56 %  
Služby cestovních kanceláří2244,9 %40,74 %  
Pojištění v cestovním ruchu1836,73 %33,33 %  
Směnárenské služby1734,69 %31,48 %  
Lázeňské1020,41 %18,52 %  

Graf

3. Jaké zdroje využíváte při plánování dovolené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet2240,74 %40,74 %  
Doporučení rodiny a přátel1222,22 %22,22 %  
Cestovní kanceláře1018,52 %18,52 %  
Propagační materiály turistických cílů59,26 %9,26 %  
Informační centra35,56 %5,56 %  
všechny11,85 %1,85 %  
Tisk11,85 %1,85 %  

Graf

4. Jaký typ dopravy nejčastěji využíváte pro přepravu na dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Automobil2240,74 %40,74 %  
Autobus1324,07 %24,07 %  
Letadlo1222,22 %22,22 %  
Vlak712,96 %12,96 %  

Graf

5. Kolik jste schopni v průměru utratit za služby cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10000916,67 %16,67 %  
5000712,96 %12,96 %  
15000611,11 %11,11 %  
2000059,26 %9,26 %  
035,56 %5,56 %  
800023,7 %3,7 %  
3000023,7 %3,7 %  
deset tisíc23,7 %3,7 %  
2500023,7 %3,7 %  
15000 kč za rok 11,85 %1,85 %  
ostatní odpovědi 15000/rok
20 000?-
5 tisic
deset az dvacet tisic
471
50000
1000
hodně
ročně do 40 000
padesát tisíc
nevím
10000-15000Kč
v prumeru tak 30 000-40 000 za rok
20 000
23000
1527,78 %27,78 % 

Graf

6. Jak jste spokojeni se službami cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen/na3462,96 %62,96 %  
Spokojen/na1425,93 %25,93 %  
Spíše nespokojen/na59,26 %9,26 %  
Nespokojen/na11,85 %1,85 %  

Graf

7. Znáte nějaké webové stránky o cestovním ruchu?(nemusíte je často navštěvovat)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3259,26 %59,26 %  
ano2240,74 %40,74 %  

Graf

8. Pokud ano, které?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

adria.cz

cestovni-ruch.cz

cestovni-ruch.cz

cestovniruch.studentske.cz

czechtourism, kudy z nudy, czecot, czechspecials, cot business,

dovolena.cz

dovolena.cz, cedok.cz

etravel.cz

gv

kudyznudy, czechtourism

kudyznudy.cz

www.cestovni-ruch.cz

www.cestovni-ruch.cz

www.czechtourism.cz

www.czechtourism.cz, www.kudyznudy.cz

www.dovolena.cz

www.invia.cz www.fisher.cz apod.

www.kudyznudy.cz, www.ryanair.cz, www.cestovatel.cz, www.czechtourism.cz

www.mmr.cz

9. Jste dostatečně informováni o marketingu a cestovním ruchu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2851,85 %51,85 %  
ne2648,15 %48,15 %  

Graf

10. Pokud ne, kde byste tyto informace vyhledávali?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

google

internet

Internet

internet

internet

internet

internet

internet

internet, cestovní kanceláře

internet, knihy

Na internetu

Na internetu

Na internetu

Na internetu

na internetu, propagacni letaky

Na internetu.

nikde

V odb.literatuře

V odborné literatuře

11. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25916,67 %16,67 %  
21712,96 %12,96 %  
2359,26 %9,26 %  
2059,26 %9,26 %  
3059,26 %9,26 %  
2435,56 %5,56 %  
2835,56 %5,56 %  
2723,7 %3,7 %  
2223,7 %3,7 %  
3211,85 %1,85 %  
ostatní odpovědi 65
87
42
40
dvacet dva
třicetpět
33
35
19
26
37
34
1222,22 %22,22 % 

Graf

12. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3972,22 %72,22 %  
Muž1527,78 %27,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte služeb cestovního ruchu?

2. Pokud ano, kterých?

3. Jaké zdroje využíváte při plánování dovolené?

4. Jaký typ dopravy nejčastěji využíváte pro přepravu na dovolenou?

6. Jak jste spokojeni se službami cestovního ruchu?

7. Znáte nějaké webové stránky o cestovním ruchu?(nemusíte je často navštěvovat)

9. Jste dostatečně informováni o marketingu a cestovním ruchu?

12. Jste?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte služeb cestovního ruchu?

2. Pokud ano, kterých?

3. Jaké zdroje využíváte při plánování dovolené?

4. Jaký typ dopravy nejčastěji využíváte pro přepravu na dovolenou?

6. Jak jste spokojeni se službami cestovního ruchu?

7. Znáte nějaké webové stránky o cestovním ruchu?(nemusíte je často navštěvovat)

9. Jste dostatečně informováni o marketingu a cestovním ruchu?

12. Jste?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kukurdíková, P.Marketing cestovního ruchu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketing-cestovniho-ruchu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.