Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing hokejového klubu PSG Zlín

Marketing hokejového klubu PSG Zlín

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Machová
Šetření:10. 12. 2014 - 20. 12. 2014
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):17 / 17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím všechny fanoušky zlínského hokeje!

Předkládaný dotazník si klade za cíl zhodnocení marketingu zlínského hokejového klubu a bude součástí mé diplomové práce. Po skončení šetření budou výsledky veřejně přístupné.

Děkuji za Váš čas a ochotu!

 

Lenka Machová

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete domácí zápasy hokejového klubu PSG Zlín?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Téměř každý zápas2438,71 %38,71 %  
Několikrát za sezónu1625,81 %25,81 %  
Nenavštěvuji zápasy.1016,13 %16,13 %  
Několikrát za měsíc69,68 %9,68 %  
Jen zápasy play-off69,68 %9,68 %  

Graf

2. Jaký podnět u Vás převažuje při návštěvě hokejového utkání zlínského klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hokejový zážitek5385,48 %85,48 %  
Strávený čas s přáteli2845,16 %45,16 %  
Oblíbený hráč/tým1625,81 %25,81 %  
Odpočinek1625,81 %25,81 %  
Pracovní kontakty11,61 %1,61 %  

Graf

3. Uveďte, co by Vás přimělo k návštěvě hokejového utkání ve Zlíně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Atraktivní soupeř3556,45 %56,45 %  
Modernizace stadionu3150 %50 %  
Jiné1219,35 %19,35 %  
Balíčky vstupenek1016,13 %16,13 %  
Divácké soutěže46,45 %6,45 %  

Graf

4. Ohodnoťte prosím, jak Vás následující faktory ovlivňují v rozhodování o návštěvě hokejového zápasu: (0 - absolutně mě neovlivňuje, 1 - ovlivňuje mě velmi málo, 2 - ovlivňuje mě málo, 3 - ovlivňuje mě, 4 - ovlivňuje mě hodně, 5 - ovlivňuje mě velmi hodně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Předváděný styl hry3.0812.074
Aktuální výkonnost oblíbeného klubu2.6291.556
Hvězdní hráči v sestavách2.7421.611
Soutěžní vyrovnanost extraligy2.5321.217
Důležitost utkání (play off, základní část)3.5321.959
Kvalita stadionu2.5811.792
Bezpečnost na stadionu2.8231.727
Zábava při zápasech31.613
Sportovní kvalita extraligy3.3391.289
Atraktivita soupeře3.5651.633
Cena vstupného3.0481.627
Cena občerstvení2.3711.104

Graf

5. Jak byste celkově ohodnotil/a atraktivitu domácích utkání zlínského hokejového klubu ve smyslu zábavy, kterou Vám poskytuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Průměrná atraktivita3556,45 %56,45 %  
Spíše vysoká atraktivita1422,58 %22,58 %  
Spíše nízká atraktivita69,68 %9,68 %  
Nízká atraktivita46,45 %6,45 %  
Vysoká atraktivita34,84 %4,84 %  

Graf

6. Jak byste celkově ohodnotil/a úroveň komunikace zlínského klubu s fanoušky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý2337,1 %37,1 %  
chvalitebný1930,65 %30,65 %  
dostatečný914,52 %14,52 %  
nedostatečný69,68 %9,68 %  
výborný58,06 %8,06 %  

Graf

7. Cena lístků a permanentních vstupenek na domácí utkání PSG Zlín je dle Vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odpovídající2743,55 %43,55 %  
Spíše vysoká2032,26 %32,26 %  
Vysoká914,52 %14,52 %  
Nedokážu posoudit34,84 %4,84 %  
Spíše nízká23,23 %3,23 %  
Nízká11,61 %1,61 %  

Graf

8. Ve kterých médiích sledujete informace o zlínském hokeji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Webové a facebookové stránky PSG Zlín4064,52 %64,52 %  
Televize3454,84 %54,84 %  
Webové stránky (kromě stránek PSG Zlín)2743,55 %43,55 %  
Sociální sítě (kromě stránek PSG Zlín)2235,48 %35,48 %  
Tisk1625,81 %25,81 %  
Rádio914,52 %14,52 %  
Nesleduji.34,84 %4,84 %  

Graf

9. Hokejové zápasy Zlína sledujete nejčastěji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
živě na stadionu3150 %50 %  
na televizním kanálu ČT Sport1727,42 %27,42 %  
textovými on-line přenosy711,29 %11,29 %  
on-line přenosy na TV Tipsport69,68 %9,68 %  
v rádiu11,61 %1,61 %  

Graf

10. Vybíráte si návštěvu hokejového zápasu dle soupeře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, soupeř u mne nerozhoduje3150 %50 %  
Spíše ano1625,81 %25,81 %  
Ano, chodím jen na některé soupeře.812,9 %12,9 %  
Spíše ne711,29 %11,29 %  

Graf

11. Vyberte strategii hokejového klubu, která se Vám zdá vhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výchova mladých hráčů a jejich zapracování v extralize5893,55 %93,55 %  
Nákup hráčů z jiných klubů nebo lig46,45 %6,45 %  

Graf

12. Jaká forma nákupu vstupenek Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na pokladnách stadionu3048,39 %48,39 %  
Vlastním permanentní vstupenku2133,87 %33,87 %  
On-line přes server tiketportal a ticket art1117,74 %17,74 %  

Graf

13. Ovlivní Vás pozitivně doprovodný program a speciální akce klubu při rozhodování o návštěvě hokejového zápasu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2235,48 %35,48 %  
Spíše ne2032,26 %32,26 %  
Spíše ano914,52 %14,52 %  
Ano711,29 %11,29 %  
Nevím46,45 %6,45 %  

Graf

14. Máte nápady, postřehy či doporučení pro zvýšení návštěvnosti hokejového klubu PSG Zlín?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

- využít mistrovských úspěchů minulých let pro co nejvíc permanentek ("až budem za rok zase ve finále, dáte za samostatné vstupenky jen na playoff stejně jako ted za permanentku na celou sezonu") - ukázat hokej ve zlíně jako reprezentaci celého kraje - mít luxusní a přitom čistý vizuální styl - nejhezčí dresy v extralize - méně reklam přímo na ledě - i jiné akce na ZS než jen hokej (vstup na lasergame plus hokej, koncerty apod) - konzultace marketingových akcí s fanklubem (viz bílé dresy...) - budovat image hrdého, férového a sebevědomého, přesto rodinného/regionálního klubu - budovat image sociálně a ekologicky zodpovědného klubu - přesvědčit obyvatele města že investice města do hokeje přinese něco i jim - přinést něco i jim - zajistit gastronomii na stadionu na úrovni - zachovat vstupné ve stávající výši - najít cestu ke spolupráci s univerzitou, propagovat více i juniory a sedící medvědy a univerzitní tým

asi mi to tak wyhowuje

Atraktivní mažoretky

Bezpecnost, uroven pro sledovani s detmi, prostornost chodeb

focení hráčů s fanoušky

hezci vymalovani zdi

hotdogy zadara

Jít tabulkou nahoru a dostat se do playoff

Jo opravte stadion

lepší fan shop nižší vstupné na sezení .

Lepší Fanshop

lepší zázemí pro fanoušky, parkování, dostupnost

Modernizace stadionu

Modernizace stadionu

Modernizace stadionu - sociálního zařízení

modernizace stadionu - WC, sedadla, bufety.....

modernizace WC

Myslím, že na zápasech je slušná návštěvnost

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

NE.

Nejspíše snížit vstupné, které patří k nejvyšším v extralize

nemám

Nemam :-D

nenapadá mne nic

nepřemýšlela jsem o tom

nic

nic mě nenapadá

nižší vstupné

nižší vstupné

Nope

oprava stadionu

p

Radši ne

Rekonstrukce stadionu

Rekonstrukce zimního stadionu a jeho přejmenování dle názvu obchodního partnera = více peněz do kasy

rozhodně je stadión na dnešní domu zastaralý a pohodlí při sledování zápasů téměř žádné.

Snížení cen vstupného (ne permanentek - ty jsou vyhovující), pouze jednotlivé vstpné na zápasy základní části. Nebo pokud nedojde ke zlevnění tak například "množstevní" slevu - při nákupu "pěti" lístků na pět po sobě jdoucích zápasů obdrží při prokázání lístků při koupi šestého slevu, nebo dresík PSG, nálepku a pod. To samé při zakoupení permanentní vstupenky - nálepka, dresík automaticky zdarma a pod.

Snížit cenu vstupného pro studenty a důchodce.

větší propagace

více gólů v soupeřově síti. Lepší doprovodný program alespoň v době play-off.

Více toalet, čistší prostředí, více větších bufetů, zateplení zimního stadionu,

Více vyhrávat

Vybavení stadionu je hrozné. Když jsem přivedl zahraniční část rodiny, tak se přímo zděsili.

Výhry

Vyměnit marketingového manažera :)..

Vyšší aktivita týmu, levnější vstupné, méně ignorativní vedení klubu

zatraktivnit divácké soutěže

Zavřené únikové dveře u sektoru stání na druhé straně od kotle. I při vyprodaných zápasech zavřena na visací zámek což je z bezpečnostního hlediska naprosto nevyhovující. Pokud jde o přístup možných neplatičů tak bych raději dal 1 člena ostrahy podél plotu. Špína sektoru stání, alespoň po sezóně by neškodilo vystříkat wapkou a vybílit stěny. No a kvalita ostrahy seskládaná s 15ti letých dětí je v porovnání s ostatními stadiony tristní, teď to nemyslím směrem k bezpečnosti, na stadionu se cítím bezbečně ale schopnost rozhodnout a zasáhnout je nulová.

Zlepšit ozvučení stadionu. Hlasateli není nic rozumět. Kontrolovat funkčnost kostky nad ledem - stává se, že některá strana nefunguje.

Zlepšit výkon mužstva

zlevnit vstupné, zrekonstruovat stadión

změnit logo a název klubu na něco normálního a hokejového

15. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž4369,35 %69,35 %  
žena1930,65 %30,65 %  

Graf

16. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 – 352845,16 %45,16 %  
15 – 251727,42 %27,42 %  
36 – 45812,9 %12,9 %  
46 – 5569,68 %9,68 %  
56 - 6534,84 %4,84 %  

Graf

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola s maturitou2845,16 %45,16 %  
vysokoškolské2032,26 %32,26 %  
vyučen1117,74 %17,74 %  
základní34,84 %4,84 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak často navštěvujete domácí zápasy hokejového klubu PSG Zlín?

  • odpověď Téměř každý zápas:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastním permanentní vstupenku na otázku 12. Jaká forma nákupu vstupenek Vám nejvíce vyhovuje?

9. Hokejové zápasy Zlína sledujete nejčastěji:

  • odpověď živě na stadionu:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Téměř každý zápas na otázku 1. Jak často navštěvujete domácí zápasy hokejového klubu PSG Zlín?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastním permanentní vstupenku na otázku 12. Jaká forma nákupu vstupenek Vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezpečnost na stadionu=1 na otázku 4. Ohodnoťte prosím, jak Vás následující faktory ovlivňují v rozhodování o návštěvě hokejového zápasu: (0 - absolutně mě neovlivňuje, 1 - ovlivňuje mě velmi málo, 2 - ovlivňuje mě málo, 3 - ovlivňuje mě, 4 - ovlivňuje mě hodně, 5 - ovlivňuje mě velmi hodně)

10. Vybíráte si návštěvu hokejového zápasu dle soupeře?

  • odpověď Ne, soupeř u mne nerozhoduje:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důležitost utkání (play off, základní část)=1 na otázku 4. Ohodnoťte prosím, jak Vás následující faktory ovlivňují v rozhodování o návštěvě hokejového zápasu: (0 - absolutně mě neovlivňuje, 1 - ovlivňuje mě velmi málo, 2 - ovlivňuje mě málo, 3 - ovlivňuje mě, 4 - ovlivňuje mě hodně, 5 - ovlivňuje mě velmi hodně)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastním permanentní vstupenku na otázku 12. Jaká forma nákupu vstupenek Vám nejvíce vyhovuje?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete domácí zápasy hokejového klubu PSG Zlín?

2. Jaký podnět u Vás převažuje při návštěvě hokejového utkání zlínského klubu?

3. Uveďte, co by Vás přimělo k návštěvě hokejového utkání ve Zlíně?

4. Ohodnoťte prosím, jak Vás následující faktory ovlivňují v rozhodování o návštěvě hokejového zápasu: (0 - absolutně mě neovlivňuje, 1 - ovlivňuje mě velmi málo, 2 - ovlivňuje mě málo, 3 - ovlivňuje mě, 4 - ovlivňuje mě hodně, 5 - ovlivňuje mě velmi hodně)

5. Jak byste celkově ohodnotil/a atraktivitu domácích utkání zlínského hokejového klubu ve smyslu zábavy, kterou Vám poskytuje?

6. Jak byste celkově ohodnotil/a úroveň komunikace zlínského klubu s fanoušky?

7. Cena lístků a permanentních vstupenek na domácí utkání PSG Zlín je dle Vás:

8. Ve kterých médiích sledujete informace o zlínském hokeji?

9. Hokejové zápasy Zlína sledujete nejčastěji:

10. Vybíráte si návštěvu hokejového zápasu dle soupeře?

11. Vyberte strategii hokejového klubu, která se Vám zdá vhodnější?

12. Jaká forma nákupu vstupenek Vám nejvíce vyhovuje?

13. Ovlivní Vás pozitivně doprovodný program a speciální akce klubu při rozhodování o návštěvě hokejového zápasu?

15. Jste?

16. Do jaké věkové skupiny patříte?

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete domácí zápasy hokejového klubu PSG Zlín?

2. Jaký podnět u Vás převažuje při návštěvě hokejového utkání zlínského klubu?

3. Uveďte, co by Vás přimělo k návštěvě hokejového utkání ve Zlíně?

4. Ohodnoťte prosím, jak Vás následující faktory ovlivňují v rozhodování o návštěvě hokejového zápasu: (0 - absolutně mě neovlivňuje, 1 - ovlivňuje mě velmi málo, 2 - ovlivňuje mě málo, 3 - ovlivňuje mě, 4 - ovlivňuje mě hodně, 5 - ovlivňuje mě velmi hodně)

5. Jak byste celkově ohodnotil/a atraktivitu domácích utkání zlínského hokejového klubu ve smyslu zábavy, kterou Vám poskytuje?

6. Jak byste celkově ohodnotil/a úroveň komunikace zlínského klubu s fanoušky?

7. Cena lístků a permanentních vstupenek na domácí utkání PSG Zlín je dle Vás:

8. Ve kterých médiích sledujete informace o zlínském hokeji?

9. Hokejové zápasy Zlína sledujete nejčastěji:

10. Vybíráte si návštěvu hokejového zápasu dle soupeře?

11. Vyberte strategii hokejového klubu, která se Vám zdá vhodnější?

12. Jaká forma nákupu vstupenek Vám nejvíce vyhovuje?

13. Ovlivní Vás pozitivně doprovodný program a speciální akce klubu při rozhodování o návštěvě hokejového zápasu?

15. Jste?

16. Do jaké věkové skupiny patříte?

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Machová, L.Marketing hokejového klubu PSG Zlín (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://marketing-hokejoveho-klubu-p.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.