Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing hokejového klubu

Marketing hokejového klubu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Brtková
Šetření:28. 12. 2011 - 03. 01. 2012
Počet respondentů:125
Počet otázek (max/průměr):19 / 15.82
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás touto cestou poprosit o vyplnění dotazníku na téma sportovní marketing hokejového klubu. Tento dotazník se zabývá důvody nízké návštěvnosti domácích utkání hokejového klubu HC Most, hledá cesty k jejímu zvýšení a k dalším zlepšením na poli marketingu. Vyplňování Vám určitě nebude trvat déle než 5 minut. Předem děkuji za Vaši pomoc!

 

Odpovědi respondentů

1. Baví Vás sledování hokeje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12096 %96 %  
ne54 %4 %  

Graf

2. Jak často jej sledujete přímo na stadionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chodím na každé domácí utkání5342,4 %42,4 %  
přibližně 2x měsíčně2419,2 %19,2 %  
chodím přibližně na každé druhé domácí utkání2217,6 %17,6 %  
zcela výjimečně1713,6 %13,6 %  
nechodím sledovat hokej na stadion97,2 %7,2 %  

Graf

3. Jakému hokejovému klubu fandíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
HC VERVA Litvínov2419,2 %19,2 %  
HC Slovan Ústečtí Lvi 1310,4 %10,4 %  
Piráti Chomutov1310,4 %10,4 %  
HC Děčín 108 %8 %  
litvínov97,2 %7,2 %  
HC Litvínov54 %4 %  
HC Sparta Praha43,2 %3,2 %  
HC Klatovy32,4 %2,4 %  
HC Most21,6 %1,6 %  
HC Slovan Ustecti Lvi21,6 %1,6 %  
ostatní odpovědi HC SLAVIA PRAHA
Sk Kadaň
HC Pardubice
žádnému
HC Draci Bílina
nemám favorita
nemám konkr.
Slovan Ústečtí lvi
jen reprezentaci :)
-
ehm žádnému
hc ústí n/L
HC Eaton Pardubice
HC Stadion Litoměřice
HC Vlci Jablonec, HC CSOB Pojistovna Pardubice
Bílí tygři Liberec
slovan usti
HC Verva Litvínov
Slovan pičo
Benzina Litvínov
HC Vlci Jablonec
HC Plzeň 1929, HC Klatovy
HC Verva Litvínov, HC Děčín
Amur Khabarovsk
Hc Děčín Sparta Praha Bílí Tygři Liberec
Pardubice
HC Klášterec
HC - Klatovy
Edmonton Oilers
Verva Litvino
hc verva litvínov, (hc most)
Piráti Chomutov, SK Kadaň
Slovan Ústí nad Labem
HC Kometa Brno
SK Kadaň, Energie KV, Sparta Praha, Augsburg
sparta
4032 %32 % 

Graf

4. Víte o existenci HC Most?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11289,6 %89,6 %  
ne1310,4 %10,4 %  

Graf

5. Které z následujících tvrzení Vás vystihuje? (pozn.: domácí utkání = utkání hrané na zimním stadionu v Mostě)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Byl(a) jsem v posledních 3 letech alespoň jednou na domácím utkání HC Most jako fanoušek HC Most.otázka č. 6, Byl(a) jsem v posledních 3 letech alespoň jednou na domácím utkání HC Most jako fanoušek hostujícího týmu.otázka č. 8, Bydlím v Mostě nebo v jeho okolí, ale za poslední 3 roky jsem na domácím utkání HC Most nebyl(a).otázka č. 9, Nebydlím v Mostě ani v jeho okolí a za poslední 3 roky jsem na domácím utkání HC Most nebyl(a).otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nebydlím v Mostě ani v jeho okolí a za poslední 3 roky jsem na domácím utkání HC Most nebyl(a).3934,82 %31,2 %  
Byl(a) jsem v posledních 3 letech alespoň jednou na domácím utkání HC Most jako fanoušek hostujícího týmu.3632,14 %28,8 %  
Byl(a) jsem v posledních 3 letech alespoň jednou na domácím utkání HC Most jako fanoušek HC Most.2017,86 %16 %  
Bydlím v Mostě nebo v jeho okolí, ale za poslední 3 roky jsem na domácím utkání HC Most nebyl(a).1715,18 %13,6 %  

Graf

6. Odkud se dozvídáte termín a čas utkání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet (všeobecně)1260 %9,6 %  
webové stránky HC Most840 %6,4 %  
přátelé, známí630 %4,8 %  
regionální tisk210 %1,6 %  
plakáty15 %0,8 %  
billboardy15 %0,8 %  

Graf

7. Jaký je momentálně Váš neoblíbenější hráč HC Most?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiří Panuška16,25 %0,8 %  
Zdeněk Tauš16,25 %0,8 %  
Tauš16,25 %0,8 %  
Marek Benda16,25 %0,8 %  
Víta Nedrda16,25 %0,8 %  
Ivo Prorok16,25 %0,8 %  
žejdl16,25 %0,8 %  
Petr Přeučil16,25 %0,8 %  
Divíšek16,25 %0,8 %  
Jindřich Kotrla16,25 %0,8 %  
ostatní odpovědi žádný
Vrtek
Tomáš Klíma
nikdo
Heinisch
v. nedrda
637,5 %4,8 % 

Graf

8. Jaká je podle Vás největší slabina klubu v porovnání s ostatními?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Amaterismus

amaterismus ve vedení klubu.Tedy jednotlivci.

Fanoušci

Finance

Finance

Finance

Finanční prostředky.

finanční stránka klubu, špatné výsledky klubu, v podstatě neexistující zábava na stadionu během přestávek, až žalostně malá fanouškovská základna způsobena bohužel blízkosti Litvínova.

Hlavně ve vedení klubu,neumí obstarat kvalitní hráče a nerozumí hokeji

jednoznačně vedení klubu

Jso namachrovaní hlavně pan Slavíček ten je stejně zadluží

Konkurence okolních hokejových klubů, především HC Litvínov.

Lidi nebaví 1.liga, raději si zajedou do Litvínova na extraligu

mám pocit, že tak trochu amatérské vedení klubu...

Máte tam hroznou zimu a lidi jsou naučený na Litvínov.

Nedostatečné financování a z něj plynoucí poloprofesionalita klubu

nedostatek finančních prostředků malá fanouškovská základna vysoké konkurenční prostředí (extraliga v Litvínově)

Nedostatek peněz. Farma jiných klubů = 0 ambice.

Nejsem velkým fandou a znalcem mosteckého hokeje. Nicméně na 1. pohled lze tipovat 1- špatné ekonomické zázemí 2- klubu chybí dle všeho dlouhodobější koncepce 3- méně zkušené vedení klubu

Nekoncepční sestavování kádru a práce s ním.

nekvalitní zázemí, především špatný stadion. Navíc je blízko extraligový klub Litvínov a prvoligový kvalitnější Chomutov

Neprofesionální vedení, Nedostatečná reklama, Nechuť ke spolupráci s extraligovým Litvínovem, ačkoli právě z Litvínov má v Mostě velké množství fanoušků a na případné litvínovské hráče v mosteckém dresu by zřejmě také přišli hodit oko.

Neschopné,neprofesionální vedení HC Most

Nestabilita kádru A mužstva, nesehranost a špatný přístup ze strany vedení HC.

Nestálost kádru

Nesystémová práce

Nízký zájem fanoušků a tím malý zájem sponzorů. Nízká úroveň hry.

Obrana

Obrana

peníze

Peníze

peníze...prostředí blízké konkurence...chomutov,kadaň,ústí,litoměřice,litvýnov...vše v dosahu cca 20km...

Pokud se to tyka Mostu tak nedostatek financi a blizkost Litvinova

Postup do 1.ligy = slabší kádr oproti ostatním...

Předvedená hra a atmosféra.

rozpočet klubu

spolupráce s Karlovými Vary

Špatně fungující klub, který se nepoučil z první účasti 1.ligy a opět je tam vše špatně. Určití lidé vedou klub zpátky do 2.ligy.

v porovnání s ostatními kluby 1. hl zaostávaá most úplně ve všem. největší slabina? post manažera klubu...

Vedení

Vedení klubu

vedeni klubu

vedeni,finance

vše.

Žádný důraz, malá rychlost.

9. Co by Vás přimělo k návštěvě domácího utkání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká kvalita hry7365,18 %58,4 %  
dobrá atmosféra4741,96 %37,6 %  
účast oblíbeného hráče2219,64 %17,6 %  
přestávkový program (soutěže, tombola..)87,14 %6,4 %  
vstup zdarma76,25 %5,6 %  
benefit ke vstupu76,25 %5,6 %  
Nejsem z Mostu10,89 %0,8 %  
do mostu pouze za piráty chomutov10,89 %0,8 %  
chodím na dom.zápasy...takže..10,89 %0,8 %  
nic jsem nefanoušek10,89 %0,8 %  
Kdyby tam hráli Piráti10,89 %0,8 %  
Utkání s HC SLAVIA PRAHA10,89 %0,8 %  
klobásy :D ne to je vtip10,89 %0,8 %  
nechodil bych ani,kdybych bydlel v Mostě10,89 %0,8 %  
kamarádi, přítel, kteří by tam také šli10,89 %0,8 %  
nic10,89 %0,8 %  
kvalitní hra s HC Slovan10,89 %0,8 %  
Jen to, kdyby hrál v Mostě HC Děčín10,89 %0,8 %  
atmosféra,kvalita hry a samo hráči10,89 %0,8 %  
Bydlím 12 let v zapadnich cechach,takze chodim jen10,89 %0,8 %  
Bližší místo konání a čas10,89 %0,8 %  
zajímavý soupeř10,89 %0,8 %  
kdyby HC Most mělo kvalitní hráče10,89 %0,8 %  
hrálo vyrovnaně s předními celky 1.ligy10,89 %0,8 %  
účast v nejvyšší soutěži10,89 %0,8 %  
Kdyby postoupili do extraligy10,89 %0,8 %  

Graf

10. Co Vás odrazuje od návštěvy domácího utkání HC Most?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
předpokládaná úroveň hry6457,14 %51,2 %  
nízká návštěvnost, "studená" atmosféra5347,32 %42,4 %  
vzdálenost3833,93 %30,4 %  
kvalita rozhodčích119,82 %8,8 %  
výše vstupného65,36 %4,8 %  
vulgarita fanoušků54,46 %4 %  
nevhodný čas utkání32,68 %2,4 %  
Nejsem fanouškem HC Most10,89 %0,8 %  
Nejsem z Mostu10,89 %0,8 %  
není to můj tým10,89 %0,8 %  
nezájem o HC Most10,89 %0,8 %  
nejsem jejich fanoušek10,89 %0,8 %  
nebaví mě to10,89 %0,8 %  
Fandím spíš Litvínovu10,89 %0,8 %  
nemám zájem o HC Most10,89 %0,8 %  
Nefandím Mostu, nebydlím v Mostě10,89 %0,8 %  
vulgarita vzláště majitelky občerstvení na zs v Mo10,89 %0,8 %  
V moste jsem nebyl10,89 %0,8 %  
jsem fanda jiného klubu, nemohu být všude.10,89 %0,8 %  
většina utkání 1.ligy nejsou tak atraktivní10,89 %0,8 %  
Nudný hra,nedá se na to koukat10,89 %0,8 %  
amatérismus10,89 %0,8 %  
není to klub, kterému fandím10,89 %0,8 %  
jiné priority10,89 %0,8 %  
Bydlím v Kadani a to je odst lepší10,89 %0,8 %  

Graf

11. Uvítal(a) byste následující benefity a služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
při zakoupení vstupenky zvýhodnění vstupu do ostatních subjektů vlastněných TSMost, a. s. (např. Aquadrom)4338,39 %34,4 %  
lepší audiovizuální efekty během utkání2421,43 %19,2 %  
širší nabídka občerstvení2320,54 %18,4 %  
skupinové slevy na vstupenky2219,64 %17,6 %  
benefit při koupi permanentky1513,39 %12 %  
neuvital10,89 %0,8 %  
Nejsem z Mostu10,89 %0,8 %  
nedokaži posoudit...10,89 %0,8 %  
občerstvení ok, efekty ok, vše ostatní zlepšit10,89 %0,8 %  
asi nic z uvedeného10,89 %0,8 %  
Extraliga10,89 %0,8 %  
žádný benefit10,89 %0,8 %  
sleva ve fanshopu10,89 %0,8 %  
benefity na mou návštěvnost nemají vliv10,89 %0,8 %  
domaci fanousci mozna ana10,89 %0,8 %  
ne10,89 %0,8 %  
nefandím Mostu10,89 %0,8 %  
Nic z výše uvedeného, benefity nejsou podstatné10,89 %0,8 %  
při výjezdu na cizí stadion je mi to jedno10,89 %0,8 %  
Ne pokud fandim klubu,tak se ho snazim podporit,by10,89 %0,8 %  
kvalita hry - to je jediné, co mě u hokeje zajímá10,89 %0,8 %  
sl. a ben. nejsou tak důležité, jde o hru na ledě10,89 %0,8 %  
Zlepšení hry10,89 %0,8 %  
stačilo by mi, kdyby hráli průměrný hokej (průměr 10,89 %0,8 %  
v podstatě nevím10,89 %0,8 %  
tohle nejsou důvody proč nechodit na hokej10,89 %0,8 %  
viz ot. 1010,89 %0,8 %  

Graf

12. Jak hodnotíte nabídku občerstvení na stadionu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý5952,68 %47,2 %  
dostatečný2522,32 %20 %  
chvalitebný1513,39 %12 %  
nedostatečný87,14 %6,4 %  
výborný54,46 %4 %  

Graf

13. Jak hodnotíte jednotlivé složky marketingové komunikace klubu? (známkování jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
grafika plakátů3.1340.795
grafika billboardů3.1430.837
zápasový bulletin3.2230.638
logo3.1611.081
vzhled dresů3.2141.168
vzhled vstupenek3.4641.356

Graf

14. Jak hodnotíte webové stránky klubu na adrese www.hcmost.cz? (opět známkování jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
aktuálnost2.750.973
přehlednost2.9290.995
informační náplň2.9640.927
fanshop3.3931.06
komunikace klub - fanoušek3.6521.102
možnost diskuze s ostatními fanoušky3.2141.418
celkový vzhled3.2410.987

Graf

15. Vnímáte HC Most jako klub: (++ úplně; -- vůbec)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
profesionální-0.6960.997
seriózní-0.4550.98
úspěšný-0.9821.018
inovativní-0.8570.872
atraktivní-1.0450.9
flexibilní-0.670.9
dynamický-0.8480.968
s dobrým přístupem k zákazníkům - fanouškům-0.5181.053

Graf

16. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž10483,2 %83,2 %  
žena2116,8 %16,8 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 25 let5443,2 %43,2 %  
26 - 35 let4233,6 %33,6 %  
36 - 45 let1915,2 %15,2 %  
46 - 55 let75,6 %5,6 %  
56 a více let32,4 %2,4 %  

Graf

18. Do jaké ekonomické skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnaný7660,8 %60,8 %  
student4032 %32 %  
nezaměstnaný54 %4 %  
v domácnosti32,4 %2,4 %  
v důchodu10,8 %0,8 %  

Graf

19. Bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jinde7257,6 %57,6 %  
do 20 km od Mostu2721,6 %21,6 %  
v Mostě2116,8 %16,8 %  
do 10 km od Mostu 54 %4 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Které z následujících tvrzení Vás vystihuje? (pozn.: domácí utkání = utkání hrané na zimním stadionu v Mostě)

  • odpověď Byl(a) jsem v posledních 3 letech alespoň jednou na domácím utkání HC Most jako fanoušek HC Most.:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet (všeobecně) na otázku 6. Odkud se dozvídáte termín a čas utkání?
  • odpověď Byl(a) jsem v posledních 3 letech alespoň jednou na domácím utkání HC Most jako fanoušek hostujícího týmu.:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Piráti Chomutov na otázku 3. Jakému hokejovému klubu fandíte?

10. Co Vás odrazuje od návštěvy domácího utkání HC Most?

  • odpověď předpokládaná úroveň hry:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita rozhodčích na otázku 10. Co Vás odrazuje od návštěvy domácího utkání HC Most?

14. Jak hodnotíte webové stránky klubu na adrese www.hcmost.cz? (opět známkování jako ve škole)

  • odpověď informační náplň=2:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikace klub - fanoušek=2 na otázku 14. Jak hodnotíte webové stránky klubu na adrese www.hcmost.cz? (opět známkování jako ve škole)
  • odpověď přehlednost=2:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkový vzhled=2 na otázku 14. Jak hodnotíte webové stránky klubu na adrese www.hcmost.cz? (opět známkování jako ve škole)

15. Vnímáte HC Most jako klub: (++ úplně; -- vůbec)

  • odpověď dynamický=-2:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi flexibilní=-2 na otázku 15. Vnímáte HC Most jako klub: (++ úplně; -- vůbec)

17. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 15 - 25 let:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 18. Do jaké ekonomické skupiny patříte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Baví Vás sledování hokeje?

2. Jak často jej sledujete přímo na stadionu?

3. Jakému hokejovému klubu fandíte?

4. Víte o existenci HC Most?

5. Které z následujících tvrzení Vás vystihuje? (pozn.: domácí utkání = utkání hrané na zimním stadionu v Mostě)

6. Odkud se dozvídáte termín a čas utkání?

9. Co by Vás přimělo k návštěvě domácího utkání?

10. Co Vás odrazuje od návštěvy domácího utkání HC Most?

11. Uvítal(a) byste následující benefity a služby?

12. Jak hodnotíte nabídku občerstvení na stadionu?

13. Jak hodnotíte jednotlivé složky marketingové komunikace klubu? (známkování jako ve škole)

14. Jak hodnotíte webové stránky klubu na adrese www.hcmost.cz? (opět známkování jako ve škole)

15. Vnímáte HC Most jako klub: (++ úplně; -- vůbec)

16. Jakého jste pohlaví?

17. Jaký je Váš věk?

18. Do jaké ekonomické skupiny patříte?

19. Bydlíte:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Baví Vás sledování hokeje?

2. Jak často jej sledujete přímo na stadionu?

3. Jakému hokejovému klubu fandíte?

4. Víte o existenci HC Most?

5. Které z následujících tvrzení Vás vystihuje? (pozn.: domácí utkání = utkání hrané na zimním stadionu v Mostě)

6. Odkud se dozvídáte termín a čas utkání?

9. Co by Vás přimělo k návštěvě domácího utkání?

10. Co Vás odrazuje od návštěvy domácího utkání HC Most?

11. Uvítal(a) byste následující benefity a služby?

12. Jak hodnotíte nabídku občerstvení na stadionu?

13. Jak hodnotíte jednotlivé složky marketingové komunikace klubu? (známkování jako ve škole)

14. Jak hodnotíte webové stránky klubu na adrese www.hcmost.cz? (opět známkování jako ve škole)

15. Vnímáte HC Most jako klub: (++ úplně; -- vůbec)

16. Jakého jste pohlaví?

17. Jaký je Váš věk?

18. Do jaké ekonomické skupiny patříte?

19. Bydlíte:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Brtková , T.Marketing hokejového klubu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketing-hokejoveho-klubu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.