Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing hotelových služeb - komunikace hotelu

Marketing hotelových služeb - komunikace hotelu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Pořická
Šetření:02. 04. 2009 - 09. 04. 2009
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):28 / 18.18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:36,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den.

Jmenuji se Ivana Pořická a jsem studentkou 3. ročníku na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské - TUO. Chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, jehož výsledky budou použity pro vypracování mé bakalářské práce na téma Marketing hotelových služeb.

Dotazník je zaměřen na marketingovou komunikaci hotelu (obecně) a je zcela anonymní.

Děkuji Vám.

Odpovědi respondentů

1. Jak často využíváte hotelové služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nikdy jsem je nevyužil/aotázka č. 10, párkrát jsem je využil/aotázka č. 2, využívám je několikrát do rokaotázka č. 2, využívám je velmi častootázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
párkrát jsem je využil/a8676,79 %76,79 %  
využívám je několikrát do roka1311,61 %11,61 %  
nikdy jsem je nevyužil/a1210,71 %10,71 %  
využívám je velmi často10,89 %0,89 %  

Graf

2. Využili jste někdy hotelové služby v ČR?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8989 %79,46 %  
ne1111 %9,82 %  

Graf

3. Hotelové služby (ubytování) využíváte především pro účely:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dovolené7676 %67,86 %  
služební cesty1616 %14,29 %  
školení22 %1,79 %  
Na přenocování s přítelkyní11 %0,89 %  
sportovní akce11 %0,89 %  
soustředění11 %0,89 %  
zdravotní-rehabilitace11 %0,89 %  
pro různé akce11 %0,89 %  
oboje11 %0,89 %  

Graf

4. Kde hledáte informace o hotelových službách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu8484 %75 %  
u příbuzných a známých2828 %25 %  
v katalozích zaměřených na cestovní ruch1919 %16,96 %  
v informačních centrech daného města či vesnice1111 %9,82 %  
v časopisech zaměřených na cestovní ruch77 %6,25 %  
jinde33 %2,68 %  
ve "zlatých stránkách"11 %0,89 %  

Graf

5. Pokud jste zvolili "jinde", specifikujte kde:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přímo na místě133,33 %0,89 %  
v zaměstnání133,33 %0,89 %  
nezajišťuji je já133,33 %0,89 %  

Graf

6. Pokud jste zvolili "na internetu", specifikujte kde:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klasické vyhledávání5665,88 %50 %  
sekce firmy, mapy, apod., na internetových vyhledávačích2529,41 %22,32 %  
speciální stránky o hotelových službách a zařízeních2529,41 %22,32 %  
internetová informační centra obcí89,41 %7,14 %  
jinde11,18 %0,89 %  

Graf

7. Pokud jste zvolili "jinde", specifikujte kde:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stranky hotelu1100 %0,89 %  

Graf

8. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena4848 %42,86 %  
umístění2020 %17,86 %  
vybavení1717 %15,18 %  
výhody (např. slevy)1111 %9,82 %  
image (známé jméno, počet hvězdiček, účast na sponzoringu, atd.)33 %2,68 %  
něco jiného11 %0,89 %  

Graf

9. Pokud jste odpověděli "něco jiného", specifikujte co:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a cena1100 %0,89 %  

Graf

10. Všímáte si reklamy na hotely v médiích? Pokud ano, ve kterých?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet (reklamní bannery na různých stránkách)4451,16 %39,29 %  
časopisy4046,51 %35,71 %  
TV1011,63 %8,93 %  
rozhlas910,47 %8,04 %  
noviny89,3 %7,14 %  
jiné78,14 %6,25 %  
nic11,16 %0,89 %  

Graf

11. Pokud jste zvolili "jiné", specifikujte které:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamy hotelu jsem si v médiích prozatím nevšiml114,29 %0,89 %  
letáky, reklamní předměty, sponzorig na akcích114,29 %0,89 %  
bilbordy114,29 %0,89 %  
bilboardy114,29 %0,89 %  
nevšímám114,29 %0,89 %  
nesleduji114,29 %0,89 %  
nevšímám si jich114,29 %0,89 %  

Graf

12. Navštívili byste hotel, o kterém byste si přečetli zajímavý článek ve svém oblíbeném magazínu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6457,14 %57,14 %  
ano4842,86 %42,86 %  

Graf

13. Pokud ano, uveďte své oblíbené magazíny (tištěné, internetové, atd.):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bohužel, nevím přesně :(

Comopolitan, Elle..

Časopis Travel

deník v mém regionu, internet sekce cestování

dreamlife.cz

Epocha, Lidé a země

Chef Gurmán - ukazují zde restaurace a některé jsou přímo v krásných hotelích.

Chvilka pro Tebe, Květy,

Internet obecně,jinak ronnie.cz,czc.cz,alfacomp.cz,amateri.cz,

Joy

Joy, Vlasta, žena a život...

Maminka

Marie Claire, Yellow

Maxim

MF DNES, Lidové noviny

MF Dnes, www.zena-in.cz, www.blesk.cz, Obelisk, Rytmus Života, Tv Magazín

novinky.cz blesk.cz zena-in.cz

obecní zpravodaje

Ona Dnes, MF Plus, Yellow

Ona Dnes, Žena a Život, Elle

Rytmus života, Svět ženy....

Svět ženy, Blesk pro ženy

svět ženy, žena a život

tina

tina, www.prozeny.cz

týden, neviditelný pes, story

Vlasta, Katka

www.google.com

www.idnes.cz, reflex,

yellow, cosmopolitan

zena-in.cz Blesk pro ženy Rytmus života

zena-in.cz

žena a život

žena a život, svět ženy

14. Letáčky ve schránkách nabízející ubytovací a gastronmické služby hotelu za akční ceny a další výhody

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
by Vás zaujaly a služeb byste možná využili.3934,82 %34,82 %  
by Vás zaujaly, ale služeb byste nevyužili.2623,21 %23,21 %  
byste si nepřečetli, naopak by Vás obtěžovaly.2522,32 %22,32 %  
byste si přečetli, ale služby by Vás nezaujaly.2219,64 %19,64 %  

Graf

15. Na jaký typ média (TV, tiskoviny, internet, atd.) by se měl podle Vás hotel zaměřit v oblasti reklamy svých služeb a své propagace? Uveďte konkrétní název.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

billboardy a poutače v okolí

billboardy,reklamy v novinách

časopis Turista.

časopisy pro ženy - Chvilka pro tebe, Překvapení, Žena a život a tak podobně

inetrnet - seznam - firmy

interne a tv

internet články o hotelu v časopisech

internet katalogy nabídky dovolených, cestovních agentur atd. informační brožury měst

internet

internet

internet

internet

internet

Internet

internet

internet

internet

internet

internet

internet

Internet

internet

internet

internet

internet

internet

Internet

internet

internet

internet

internet

Internet

internet

internet

Internet

internet

internet

internet

internet

internet

Internet

internet

internet - upoutávky TV - klasické reklamy nebo jako sponzoři před pořadem

internet - být v seznamu firem

Internet ,radio,casopisy,

internet je teď in, ale i letáky do schránek nejsou špatný nápad. A potom taky bilboardy, na cestách jich potkáme hodně.

internet v první řadě..zde si může člověk v klidu prohlédnout, jak obrázky tak si přečíst i ostatní věci co se týče hotelu apod. Reklama není špatná ani v rádiu, to přeci posloucháme ať už v zaměstnání, při nějaké domácí činnosti či při jízdě v autě..a na základě poslechnutí si reklamy v rádiu se potom člověk může podívat na internet, kde si ověří informace..

internet,

Internet, billboardy

internet, časopisy nabízející dovolené

internet, časopisy o cestování a životním stylu

internet, letáky

internet, místní tiskoviny

internet, reklama ve čtených novinách

internet, televize, časopisy a noviny

internet, tiskovini tv

internet, tiskoviny (časopisy)

internet, TV

internet, tv

Internet, TV

internet,tisk

Internet. Klasicky navštěvované portály jako seznam, atlas, centrum.

internetové vyhledávače - seznam.cz, atlas.cz, centrum.cz a reklama na internetu

jak vypadá z venku, odděělení pokojů a místností od ostatních, soukromí i na balkóně, neomezování, venkovní bary, informace s příjemnou jednatelkou/telem, splnit přání pokud byly uvedeny dříve než jsem byla do hotelu nastěhována, něco neobvyklého - bahení lázně, společenské večery - nic trapného ( mladí - disco a starším živou hudbu bo představení)

Jelikož v dnešní době vlastníme téměř všichni televizi nebo rádio, umístila bych reklamu zde... Pokud mám být konkrétní tak v televizi např. do teletextu a u rádia bych volila stanici Frekvence 1, Rádio Orio nebo něco obdobného.

katalogy cestovních kanceláří, webové stránky města ve kterém hotel leží či nějaké propagační materiály tohoto města

Letáky ve svém okolí.

Lokální televizní vysíláni, billboardy,

např. bilboardy, časopisy zaměřené na rodiny s dětmi

Například časopisy pro ženy - Žena a život, Katka, Tina atd.

Nejlépe na reklamu v populárních časopisech, reklama na internetu (konkrétně na centrumu,seznamu atd.) a pro ty, kteří nemají přístup k internetu, tak v televizi. Nejlepší reklama je ale přímo doporučení od osoby, která v hotelu pobývala.

Neměl by tvořit žádnou propagaci!!! Je to pěkně protivné!

netuším

netuším,protože to nestuduji,tak tomu ani nerozumím:D

nevím

Nova

nova,zlaté stránky,internet

Podle mého názorou ve všech oblastech...

Rádio, internet, televize

reklama v televizi je nejúčinnější

rozhlas, internet

rozhlas, TV, internet

televize

televizní reklama a v rádiíích

tisk - cestovatelské magazíny, internet

tisk a internet

Tisk především seriózní noviny nejen ve svém okolí

tiskoviny

tiskoviny

tiskoviny - časopisy o cestovaní, pro ženy....

Tiskoviny - jako časopisy pro mladé(od 20-30 let)

tiskoviny, internet

tiskoviny, internet

Tiskoviny: MF Dnes, Blesk, Rytmus Života, Obelisk, Metro. Internet: zena-in.cz, blesk.cz, seznam.cz, atlas.cz, vlastní webové stránky hotelu

tv

TV

TV

TV

TV

TV

TV internet

TV - komerční stanice

TV Nova-Magazín Víkend,ČT 1-Toulavá kamera, internet

tv, informační letáky, rádio, internet, bilboard, sponzoring nějakého sportu, veletrhy hotelů (jestli něco takového existuje), spolupráce s gastronomickými školami (+ hotelovky, potravinářské apod.), pořádání různých kurzů pro začátečníky ve vaření či soutěže škol učnů a hotelovek

TV, Internet

TV, internet

TV, internet

TV,jedno jaká, Internet- reklama na nejnavštěvovanějších stránkách

určitě internet

určitě internet, který je v dnešní době hodně populární. dále katalogy cestovních kanceláří, časopisy pro ženy - Žena a Život, Překvapení,...

v televizních spotech, ale ne v teleshopigech, určitě na internetu

www.seznam.cz, www.centrum.cz, nova, prima, deník

16. Jaké typy výhod spojených s ubytováním byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sleva z ceny služeb7566,96 %66,96 %  
služba navíc5448,21 %48,21 %  
jiné21,79 %1,79 %  

Graf

17. Pokud jste zvolili "jiné", specifikujte jaké:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Kulturně zábavní akce v ceně - př. koncerty, přednášky, besedy, divadlo apod.

slečny na pokoj

sportovní vyžití zdarma

18. Jaké typy "služby navíc" byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportovní vyžití (kurty, golfová hřiště, atd., pro hosty zdarma) 8676,79 %76,79 %  
kulturní vyžití (vstupy pro hosty za zvýhodněné ceny či zdarma)4136,61 %36,61 %  
etážový servis zdarma (např. snídaně do postele)2017,86 %17,86 %  
internet zdarma (wi-fi, přípojka)1311,61 %11,61 %  
jiné43,57 %3,57 %  

Graf

19. Pokud jste zvolili "jiné", specifikujte jaké:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bazén, výřivka, sauna

parkoviště, zařizování vstupenek, atd.

Půjčovna aut za zvýhodněnou cenu, případně hotelového řidiče, parkování na hlídaném parkovišti v areálu hotelu, speciální kuchyně s tuzemskou i zahraniční kuchyní, wellnes centrum a kosmetické služby uvnitř areálu.

slečny na večer

20. Využili jste někdy, nebo plánujete využít, tzv. pobytový balíček neboli pobyt s programem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5952,68 %52,68 %  
ne5347,32 %47,32 %  

Graf

21. O jaký typ pobytového balíčku byste měli největší zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
relaxační (pobyt + např. masáže, wellness za zvýhodněné ceny)3762,71 %33,04 %  
sportovní (pobyt + např. bazén, fitness za zvýhodněné ceny)1728,81 %15,18 %  
kulturní (pobyt + např. vstupenky do muzeí, divadel za zvýhodněné ceny)46,78 %3,57 %  
jiné11,69 %0,89 %  

Graf

22. Pokud jste zvolili "jiné", specifikujte jaké:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

výlety na historická místa

23. Jak často využíváte gastronomicé služby (restaurace, bary)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý měsíc5347,32 %47,32 %  
každý týden2724,11 %24,11 %  
jednou až pětkrát do roka1816,07 %16,07 %  
vícekrát za týden87,14 %7,14 %  
nikdy jsem je nevyužil/a65,36 %5,36 %  

Graf

24. Co Vás přiměje k návštěvě gastronomického zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kulturní akce (živá hudba, zábava, atd.)5044,64 %44,64 %  
stravování veřejnosti (obědy, večeře)4842,86 %42,86 %  
pořádání soukromých akcí a svateb2320,54 %20,54 %  
gastronomické akce (speciality týdne, apod.)2017,86 %17,86 %  
něco jiného87,14 %7,14 %  
slevy a akce (za konzumaci o určité hodnotě dárek - láhev vína, moučník zdarma)87,14 %7,14 %  
stravování na služebních cestách, zaměstnanců různých firem, pravocní schůzky65,36 %5,36 %  
stravování na služebních cestách, zaměstnanců různých firem, pracovní schůzky65,36 %5,36 %  

Graf

25. Pokud jste zvolili "něco jiného", specifikujte co:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
posezení s přáteli450 %3,57 %  
doporučení přátel112,5 %0,89 %  
rodinný oběd112,5 %0,89 %  
Rodinná oslava, slavnostní příležitost, 112,5 %0,89 %  
navštěvuji s partnerem112,5 %0,89 %  

Graf

26. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8071,43 %71,43 %  
muž3228,57 %28,57 %  

Graf

27. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-25 let9181,25 %81,25 %  
26-35 let1210,71 %10,71 %  
36-45 let65,36 %5,36 %  
46-55 let32,68 %2,68 %  

Graf

28. Bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve městě do 50000 obyvatel4035,71 %35,71 %  
na vesnici do 1500 obyvatel2522,32 %22,32 %  
na vesnici do 500 obyvatel2219,64 %19,64 %  
ve městě do 5000 obyvatel1513,39 %13,39 %  
ve městě s více než 50000 obyvateli108,93 %8,93 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

20. Využili jste někdy, nebo plánujete využít, tzv. pobytový balíček neboli pobyt s programem?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi relaxační (pobyt + např. masáže, wellness za zvýhodněné ceny) na otázku 21. O jaký typ pobytového balíčku byste měli největší zájem?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní (pobyt + např. bazén, fitness za zvýhodněné ceny) na otázku 21. O jaký typ pobytového balíčku byste měli největší zájem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často využíváte hotelové služby?

2. Využili jste někdy hotelové služby v ČR?

3. Hotelové služby (ubytování) využíváte především pro účely:

4. Kde hledáte informace o hotelových službách?

6. Pokud jste zvolili "na internetu", specifikujte kde:

8. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru hotelu?

10. Všímáte si reklamy na hotely v médiích? Pokud ano, ve kterých?

12. Navštívili byste hotel, o kterém byste si přečetli zajímavý článek ve svém oblíbeném magazínu?

14. Letáčky ve schránkách nabízející ubytovací a gastronmické služby hotelu za akční ceny a další výhody

15. Na jaký typ média (TV, tiskoviny, internet, atd.) by se měl podle Vás hotel zaměřit v oblasti reklamy svých služeb a své propagace? Uveďte konkrétní název.

16. Jaké typy výhod spojených s ubytováním byste uvítali?

18. Jaké typy "služby navíc" byste uvítali?

20. Využili jste někdy, nebo plánujete využít, tzv. pobytový balíček neboli pobyt s programem?

21. O jaký typ pobytového balíčku byste měli největší zájem?

23. Jak často využíváte gastronomicé služby (restaurace, bary)?

24. Co Vás přiměje k návštěvě gastronomického zařízení?

26. Jste:

27. Vaše věková kategorie:

28. Bydlíte:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často využíváte hotelové služby?

2. Využili jste někdy hotelové služby v ČR?

3. Hotelové služby (ubytování) využíváte především pro účely:

4. Kde hledáte informace o hotelových službách?

6. Pokud jste zvolili "na internetu", specifikujte kde:

8. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru hotelu?

10. Všímáte si reklamy na hotely v médiích? Pokud ano, ve kterých?

12. Navštívili byste hotel, o kterém byste si přečetli zajímavý článek ve svém oblíbeném magazínu?

14. Letáčky ve schránkách nabízející ubytovací a gastronmické služby hotelu za akční ceny a další výhody

15. Na jaký typ média (TV, tiskoviny, internet, atd.) by se měl podle Vás hotel zaměřit v oblasti reklamy svých služeb a své propagace? Uveďte konkrétní název.

16. Jaké typy výhod spojených s ubytováním byste uvítali?

18. Jaké typy "služby navíc" byste uvítali?

20. Využili jste někdy, nebo plánujete využít, tzv. pobytový balíček neboli pobyt s programem?

21. O jaký typ pobytového balíčku byste měli největší zájem?

23. Jak často využíváte gastronomicé služby (restaurace, bary)?

24. Co Vás přiměje k návštěvě gastronomického zařízení?

26. Jste:

27. Vaše věková kategorie:

28. Bydlíte:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pořická, I.Marketing hotelových služeb - komunikace hotelu (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://marketing-hotelovych-sluzeb-komunikace-hotelu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.