Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing jako úspěšný faktor v podnikání - Makro Cash and Carry,s.r.o

Marketing jako úspěšný faktor v podnikání - Makro Cash and Carry,s.r.o

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Natálie Überall
Šetření:18. 04. 2011 - 22. 04. 2011
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je určen pro zákazníky Makro Cash and Carry ČR, s.r.o.

 

Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce - téma „Marketing jako úspěšný faktor v podnikání - zaměřeno na velkoobchod Makro Cash and Carry, s.r.o.“.  Děkuji Vám
 

Odpovědi respondentů

1. Preferujete získávání informací formou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní telefonát obchodního zástupce Makro2854,9 %54,9 %  
v tištěné podobě, které Vám chodí do schránky1121,57 %21,57 %  
v SMS, které jsou vám zasílány na Vámi nahlášený mobilní telefon815,69 %15,69 %  
v elektronické podobě, které chodí na Váš nahlášený email47,84 %7,84 %  

Graf

2. Jak často si přejete získávat informace komunikačním kanálem, které jste si zvolili v předchozí otázce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den3058,82 %58,82 %  
jedenkrát týdně1223,53 %23,53 %  
max třikrát týdně 917,65 %17,65 %  

Graf

3. Preferujete informace z oddělení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čerstvé ryby3160,78 %60,78 %  
čerstvé maso a uzeniny611,76 %11,76 %  
elektro35,88 %5,88 %  
ovoce, zelenina35,88 %5,88 %  
víno 23,92 %3,92 %  
koloniál23,92 %3,92 %  
nápoje11,96 %1,96 %  
drogerie11,96 %1,96 %  
mléčný sortiment11,96 %1,96 %  
alkohol11,96 %1,96 %  

Graf

4. Jste spokojený(á) s akčními cenami v Makro Cash and Carry ČR, s.r.o.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4486,27 %86,27 %  
ne713,73 %13,73 %  

Graf

5. Preferujete informace:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o specialitách – čerstvé ryby, exotické ovoce, italský sortiment,...3160,78 %60,78 %  
o ceně výrobku1121,57 %21,57 %  
o novinkách na trhu917,65 %17,65 %  

Graf

6. Nákup na Makru realizujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupujete dle doporučení obchodního zástupce nebo zaměstnanců Makro3058,82 %58,82 %  
nákupní seznam máte sepsaný vždy dopředu (sepíšete si jej sám, sepíše je vedoucí nebo provozní)1937,25 %37,25 %  
nakupujete spontánně dle denního výběru a cen23,92 %3,92 %  

Graf

7. Rozhodující pro Vás při nákupu je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupte 2 výrobky a třetí výrobek získáte zdarma3568,63 %68,63 %  
nerozhoduji se podle „akčních nabídek“1529,41 %29,41 %  
nakupte nad X Kč a získejte dárek zdarma11,96 %1,96 %  

Graf

8. Je pro Vás zajímavé kvůli této nabídce jet neplánovaně do velkoobchodu Makro:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupte 20 různých výrobků a získejte 20 % na Váš další nákup 2447,06 %47,06 %  
nakupte nad 2000 Kč a získejte kupón 300 Kč na příští nákup realizovaný do 14 dnů1631,37 %31,37 %  
nejlevnější položka z Vaší faktury Vám bude odečtena od nákupu713,73 %13,73 %  
natankujte na čerpací stanici Makro minimálně 30 litrů a získejte 30 % slevu na TV23,92 %3,92 %  
kolik položek máte na faktuře, tolik Kč se Vám od faktury odečte23,92 %3,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Preferujete získávání informací formou:

2. Jak často si přejete získávat informace komunikačním kanálem, které jste si zvolili v předchozí otázce?

3. Preferujete informace z oddělení

4. Jste spokojený(á) s akčními cenami v Makro Cash and Carry ČR, s.r.o.?

5. Preferujete informace:

6. Nákup na Makru realizujete:

7. Rozhodující pro Vás při nákupu je:

8. Je pro Vás zajímavé kvůli této nabídce jet neplánovaně do velkoobchodu Makro:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Preferujete získávání informací formou:

2. Jak často si přejete získávat informace komunikačním kanálem, které jste si zvolili v předchozí otázce?

3. Preferujete informace z oddělení

4. Jste spokojený(á) s akčními cenami v Makro Cash and Carry ČR, s.r.o.?

5. Preferujete informace:

6. Nákup na Makru realizujete:

7. Rozhodující pro Vás při nákupu je:

8. Je pro Vás zajímavé kvůli této nabídce jet neplánovaně do velkoobchodu Makro:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Überall, N.Marketing jako úspěšný faktor v podnikání - Makro Cash and Carry,s.r.o (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketing-jako-uspesny-fakto.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.