Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing management ve vzdělávání
Marketing management ve vzdělávání
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Laluhová |
---|---|
Šetření: | 25. 10. 2014 - 01. 11. 2014 |
Počet respondentů: | 40 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.38 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 56,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím o vyplnění dotazníku pro účely příspěvku na odbornou konferenci k marketingu ve vzdělávání.
Odpovědi respondentů
1. Při výběru zájmového kurzu Vás nejčastěji ovlivní:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
doporučení známých | 18 | 45 % | 45 % |
samostatné vyhledávání kurzu a reference na internetu | 17 | 42,5 % | 42,5 % |
propagační materiály vzdělávací instituce | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
zájmový kurz jsem nikdy nevybíral/a | 2 | 5 % | 5 % |
2. Při výběru kurzu s odbornou tématikou Vás nejčastěji ovlivní:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
samostatné vyhledávání kurzu a referencí na internetu | 17 | 42,5 % | 42,5 % |
doporučení známých | 14 | 35 % | 35 % |
propagační materiály vzdělávací instituce | 5 | 12,5 % | 12,5 % |
přímé oslovení mailem | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
kurz s odbornou tématikou jsem nikdy nevybíral/a | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
reklama v časopisu | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Značka firmy | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
3. Při výběru studia na SŠ, VOŠ nebo VŠ Vás nejčastěji ovlivní:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
samostatné vyhledání školy a referencí na internetu | 21 | 52,5 % | 52,5 % |
doporučení známých | 8 | 20 % | 20 % |
propagační materiály vzdělávací instituce | 8 | 20 % | 20 % |
VŠ: všeobecné povědomí; SŠ: blízkost | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
reklama v časopisu | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
vlastni usudek | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
4. Jak Vás při výběru vzdělávacího kurzu/školy ovlivňuje nebo si myslíte, že by Vás mohla ovlivňovat reklama:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
celkem slabě | 21 | 52,5 % | 52,5 % |
celkem silně | 9 | 22,5 % | 22,5 % |
velmi slabě | 7 | 17,5 % | 17,5 % |
vůbec | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
5. Jak je pro Vás příjemné a pohodlné, když dostáváte nebo byste dostával/a nabídku vzdělávacích kurzů a studia:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
emailem | 26 | 65 % | 65 % |
vůbec | 11 | 27,5 % | 27,5 % |
do schránky (náhodně) | 2 | 5 % | 5 % |
osobním doporučením | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
6. V posledních 3 letech jste navštívil/a kurz s tématikou:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [informační technologie → otázka č. 8, právo → otázka č. 8, účetnictví → otázka č. 8, management → otázka č. 8, osobní rozvoj → otázka č. 8, zájmový kurz → otázka č. 7, odborný kurz → otázka č. 7, jiné téma → otázka č. 7, nenavštívil/a jsem žádný kurz → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nenavštívil/a jsem žádný kurz | 11 | 27,5 % | 27,5 % |
odborný kurz | 6 | 15 % | 15 % |
zájmový kurz | 5 | 12,5 % | 12,5 % |
management | 5 | 12,5 % | 12,5 % |
osobní rozvoj | 4 | 10 % | 10 % |
informační technologie | 4 | 10 % | 10 % |
jiné téma | 2 | 5 % | 5 % |
právo | 2 | 5 % | 5 % |
účetnictví | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
7. Pokud jste v předchozí otázce uvedl odborný, zájmový kurz nebo jiné téma, uveďte téma navštíveného kurzu:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Artyčoková metoda zdobení. Samozřejmě i kurzy jiné -jiná oblast ovšem nejde označit.
Cukrarsky kurz
gastro
Klinická biochemie ve veterinární medicíně
Marketingovy
pleteni kosiku
Respirační fyzioterapie
výuka ANJ
vzdělávání pro senior lektory
znaková řeč
8. V průběhu následujícícho roku hodlám navštívit kurz s tématikou:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [informační technologie → otázka č. 10, právo → otázka č. 10, účetnictví → otázka č. 10, management → otázka č. 10, osobní rozvoj → otázka č. 10, odborný kurz → otázka č. 9, zájmový kurz → otázka č. 9, jiný kurz → otázka č. 9, nehodlám navštívit žádný kurz → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nehodlám navštívit žádný kurz | 11 | 27,5 % | 27,5 % |
osobní rozvoj | 9 | 22,5 % | 22,5 % |
management | 6 | 15 % | 15 % |
jiný kurz | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
účetnictví | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
informační technologie | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
zájmový kurz | 2 | 5 % | 5 % |
odborný kurz | 2 | 5 % | 5 % |
právo | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
9. Pokud hodláte v průběhu příštího roku navštívit odborný, zájmový kurz nebo jiný typ kurzu - uveďte téma tohoto kurzu:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Bobath koncept
Finančnictví, bankovnictví.
fotografování, přírodní zahrady
Jazykový kurz
Marketing
10. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 30 | 75 % | 75 % |
muž | 10 | 25 % | 25 % |
11. Jaký je Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25-35 | 15 | 37,5 % | 37,5 % |
15-24 | 13 | 32,5 % | 32,5 % |
36-50 | 9 | 22,5 % | 22,5 % |
více než 60 | 2 | 5 % | 5 % |
51-60 | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
12. Jaký je Váš profesní status:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaměstnanec | 15 | 37,5 % | 37,5 % |
student | 12 | 30 % | 30 % |
podnikatel | 4 | 10 % | 10 % |
nezaměstnaný | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
kombinace zaměstnanec a podnikatel | 2 | 5 % | 5 % |
důchodce | 2 | 5 % | 5 % |
materska a podnikatelka | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
pracující důchodce | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 25 | 62,5 % | 62,5 % |
středoškolské | 13 | 32,5 % | 32,5 % |
VOŠ | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
základní | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.