Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing mesta Skalica
Marketing mesta Skalica
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Dominika Vandáková |
---|---|
Šetření: | 04. 03. 2009 - 18. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 24 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 18,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:55 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník som vypracovala kvôli svojej maturitnej práci na tému Marketing mesta Skalica. Odpovede využijem pri vyhodnocovaní úrovne propagácie mesta Skalica a tiež mi priblížia názor na Skalicu ostatných ľudí.
Odpovědi respondentů
1. Ako hodnotíte propagáciu mesta Skalica v rámci SR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitívne | 22 | 91,67 % | 91,67 % |
nezáleží mi na tom | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
negatívne | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
2. Ako hodnotíte propagáciu mesta Skalica v rámci zahraničia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitívne | 16 | 66,67 % | 66,67 % |
negatívne | 6 | 25 % | 25 % |
nezáleží mi na tom | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
3. Vedeli by ste vymenovať aspoň 5 druhov spôsobov propagácie mesta?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 16 | 66,67 % | 66,67 % |
ne | 8 | 33,33 % | 33,33 % |
4. Akým spôsobom sa dozvedáte o kultúrnych podujatiach?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
plošná distribúcia (bannery, plagáty, letáky,...) | 17 | 70,83 % | 70,83 % |
televízia | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
rozhlas - rádio | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
veľtrhy | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
internet, známi | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
internet | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
5. Páči sa vám skalický logotyp?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 19 | 79,17 % | 79,17 % |
ne | 5 | 20,83 % | 20,83 % |
6. Vidíte v logotype jeho podstatu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 13 | 54,17 % | 54,17 % |
ne | 11 | 45,83 % | 45,83 % |
7. Ako oceňujete uniformované oblečenie pre sprievodcov mestom Skalica a jeho pamiatkami?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Páči sa mi to | 17 | 70,83 % | 70,83 % |
Nezáleží mi na tom | 5 | 20,83 % | 20,83 % |
Nepáči sa mi to | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
8. Ste zo Skalice?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 14 | 58,33 % | 58,33 % |
ne | 10 | 41,67 % | 41,67 % |
9. Ste spokojný s kvalitou kultúrnych podujatí organizovaných mestom?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 19 | 79,17 % | 79,17 % |
Ešte som nebol na žiadnom kultúrnom podujatí v Skalici | 3 | 12,5 % | 12,5 % |
Nie | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
10. Za akým účelom by ste prišli resp. chodíte do Skalice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
bývam tu | 14 | 58,33 % | 58,33 % |
návšteva mesta (kultúrne pamiatky, kultúrne podujatia) | 4 | 16,67 % | 16,67 % |
nákupy, práca, zábava | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
za priatelkou | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
nepřijel bych | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
skola | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
pracovne | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
nákupy | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
11. Aký typ propagácie uprednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Letáky, prospekty, plagáty, bannery, billboardy | 16 | 66,67 % | 66,67 % |
Rozhlas, televízia | 3 | 12,5 % | 12,5 % |
Prezenty, darčekové predmety | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
Časopisy | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
Veľtrhy | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (55,1 %)
- search.seznam.cz (11,2 %)
- google.sk (11,2 %)
- vyplnto.cz (10,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.