Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing mesta Skalica

Marketing mesta Skalica

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2023
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominika Vandáková
Šetření:04. 03. 2009 - 18. 03. 2009
Počet respondentů:24
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:18,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník som vypracovala kvôli svojej maturitnej práci na tému Marketing mesta Skalica. Odpovede využijem pri vyhodnocovaní úrovne propagácie mesta Skalica a tiež mi priblížia názor na Skalicu ostatných ľudí.

Odpovědi respondentů

1. Ako hodnotíte propagáciu mesta Skalica v rámci SR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitívne2291,67 %91,67 %  
nezáleží mi na tom14,17 %4,17 %  
negatívne14,17 %4,17 %  

Graf

2. Ako hodnotíte propagáciu mesta Skalica v rámci zahraničia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitívne1666,67 %66,67 %  
negatívne625 %25 %  
nezáleží mi na tom28,33 %8,33 %  

Graf

3. Vedeli by ste vymenovať aspoň 5 druhov spôsobov propagácie mesta?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1666,67 %66,67 %  
ne833,33 %33,33 %  

Graf

4. Akým spôsobom sa dozvedáte o kultúrnych podujatiach?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
plošná distribúcia (bannery, plagáty, letáky,...)1770,83 %70,83 %  
televízia28,33 %8,33 %  
rozhlas - rádio28,33 %8,33 %  
veľtrhy14,17 %4,17 %  
internet, známi14,17 %4,17 %  
internet14,17 %4,17 %  

Graf

5. Páči sa vám skalický logotyp?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1979,17 %79,17 %  
ne520,83 %20,83 %  

Graf

6. Vidíte v logotype jeho podstatu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1354,17 %54,17 %  
ne1145,83 %45,83 %  

Graf

7. Ako oceňujete uniformované oblečenie pre sprievodcov mestom Skalica a jeho pamiatkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Páči sa mi to1770,83 %70,83 %  
Nezáleží mi na tom520,83 %20,83 %  
Nepáči sa mi to28,33 %8,33 %  

Graf

8. Ste zo Skalice?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1458,33 %58,33 %  
ne1041,67 %41,67 %  

Graf

9. Ste spokojný s kvalitou kultúrnych podujatí organizovaných mestom?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno1979,17 %79,17 %  
Ešte som nebol na žiadnom kultúrnom podujatí v Skalici312,5 %12,5 %  
Nie28,33 %8,33 %  

Graf

10. Za akým účelom by ste prišli resp. chodíte do Skalice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bývam tu1458,33 %58,33 %  
návšteva mesta (kultúrne pamiatky, kultúrne podujatia)416,67 %16,67 %  
nákupy, práca, zábava14,17 %4,17 %  
za priatelkou14,17 %4,17 %  
nepřijel bych14,17 %4,17 %  
skola14,17 %4,17 %  
pracovne14,17 %4,17 %  
nákupy14,17 %4,17 %  

Graf

11. Aký typ propagácie uprednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letáky, prospekty, plagáty, bannery, billboardy1666,67 %66,67 %  
Rozhlas, televízia312,5 %12,5 %  
Prezenty, darčekové predmety28,33 %8,33 %  
Časopisy28,33 %8,33 %  
Veľtrhy14,17 %4,17 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Vandáková, D.Marketing mesta Skalica (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://marketing-mesta-skalica.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.