Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing mesta Skalica
Marketing mesta Skalica
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Dominika Vandáková |
---|---|
Šetření: | 04. 03. 2009 - 18. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 24 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 18,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:55 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník som vypracovala kvôli svojej maturitnej práci na tému Marketing mesta Skalica. Odpovede využijem pri vyhodnocovaní úrovne propagácie mesta Skalica a tiež mi priblížia názor na Skalicu ostatných ľudí.
Odpovědi respondentů
1. Ako hodnotíte propagáciu mesta Skalica v rámci SR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitívne | 22 | 91,67 % | 91,67 % |
nezáleží mi na tom | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
negatívne | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
2. Ako hodnotíte propagáciu mesta Skalica v rámci zahraničia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitívne | 16 | 66,67 % | 66,67 % |
negatívne | 6 | 25 % | 25 % |
nezáleží mi na tom | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
3. Vedeli by ste vymenovať aspoň 5 druhov spôsobov propagácie mesta?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 16 | 66,67 % | 66,67 % |
ne | 8 | 33,33 % | 33,33 % |
4. Akým spôsobom sa dozvedáte o kultúrnych podujatiach?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
plošná distribúcia (bannery, plagáty, letáky,...) | 17 | 70,83 % | 70,83 % |
televízia | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
rozhlas - rádio | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
veľtrhy | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
internet, známi | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
internet | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
5. Páči sa vám skalický logotyp?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 19 | 79,17 % | 79,17 % |
ne | 5 | 20,83 % | 20,83 % |
6. Vidíte v logotype jeho podstatu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 13 | 54,17 % | 54,17 % |
ne | 11 | 45,83 % | 45,83 % |
7. Ako oceňujete uniformované oblečenie pre sprievodcov mestom Skalica a jeho pamiatkami?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Páči sa mi to | 17 | 70,83 % | 70,83 % |
Nezáleží mi na tom | 5 | 20,83 % | 20,83 % |
Nepáči sa mi to | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
8. Ste zo Skalice?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 14 | 58,33 % | 58,33 % |
ne | 10 | 41,67 % | 41,67 % |
9. Ste spokojný s kvalitou kultúrnych podujatí organizovaných mestom?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 19 | 79,17 % | 79,17 % |
Ešte som nebol na žiadnom kultúrnom podujatí v Skalici | 3 | 12,5 % | 12,5 % |
Nie | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
10. Za akým účelom by ste prišli resp. chodíte do Skalice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
bývam tu | 14 | 58,33 % | 58,33 % |
návšteva mesta (kultúrne pamiatky, kultúrne podujatia) | 4 | 16,67 % | 16,67 % |
nákupy, práca, zábava | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
za priatelkou | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
nepřijel bych | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
skola | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
pracovne | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
nákupy | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
11. Aký typ propagácie uprednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Letáky, prospekty, plagáty, bannery, billboardy | 16 | 66,67 % | 66,67 % |
Rozhlas, televízia | 3 | 12,5 % | 12,5 % |
Prezenty, darčekové predmety | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
Časopisy | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
Veľtrhy | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.