Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing Myjavského regiónu

Marketing Myjavského regiónu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Jonášová
Šetření:08. 04. 2011 - 12. 04. 2011
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určený na zistenie atraktívnosti produktu Myjavského regiónu a vnímanie regiónu obyvateľmi aj turistami.

.

Odpovědi respondentů

1. Váš vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 rokov3191,18 %91,18 %  
31 - 50 rokov38,82 %8,82 %  

Graf

2. Odkiaľ pochádzate?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Západné Slovensko (mimo Myj. regiónu)1955,88 %55,88 %  
Myjavský región1029,41 %29,41 %  
Stredné Slovensko38,82 %8,82 %  
iné25,88 %5,88 %  

Graf

3. Navštívili ste Myjavský región (Myjava, Brezová pod Bradlom, Košariská a okolie) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno2882,35 %82,35 %  
nie617,65 %17,65 %  

Graf

4. Čím je pre Vás známy Myjavský región?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mohyla M.R.Štefánika na Bradle2985,29 %85,29 %  
osobnosť sváka Ragana1338,24 %38,24 %  
Medzinárodný folklórny festival Myjava1338,24 %38,24 %  
Myjavská slivovica1029,41 %29,41 %  
Myjavská cimbalovka617,65 %17,65 %  
vodná nádrž a lyžiarske stredisko Stará Myjava514,71 %14,71 %  
Prvomájový motocross38,82 %8,82 %  
nie je mi známy12,94 %2,94 %  
iné12,94 %2,94 %  

Graf

5. Navštívili ste (navštevujete) kultúrne alebo športové podujatia v Myjavskom regióne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie1955,88 %55,88 %  
áno1544,12 %44,12 %  

Graf

6. Odkiaľ ste sa dozvedeli o Myjavskom regióne (o pamiatkach či podujatiach) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žijem tu1338,24 %38,24 %  
od známych1029,41 %29,41 %  
nedozvedel/a som sa720,59 %20,59 %  
iné411,76 %11,76 %  
z reklamy v novinách alebo v televízii12,94 %2,94 %  
z internetu12,94 %2,94 %  

Graf

7. Pokladáte informácie o regióne a jeho ponuke za dostačujúce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie2161,76 %61,76 %  
áno1338,24 %38,24 %  

Graf

8. Je pre Vás zaujímavá agroturistika a tradičná kultúra (tradičné jedlá, folklór) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oboje1544,12 %44,12 %  
tradície a kultúra1235,29 %35,29 %  
agroturistika411,76 %11,76 %  
nie38,82 %8,82 %  

Graf

9. Aký typ dovolenky preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aktívna dovolenka2470,59 %70,59 %  
rekreačné pobyty1235,29 %35,29 %  
poznávacie zájazdy1029,41 %29,41 %  

Graf

10. Využívate rezerváciu dovolenky online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno2264,71 %64,71 %  
nie1235,29 %35,29 %  

Graf

11. Bol by pre Vás Myjavský región zaujímavý ako miesto pre Vašu dovolenku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možno, keby som mal/a viac informácií o regióne1852,94 %52,94 %  
áno823,53 %23,53 %  
nie823,53 %23,53 %  

Graf

12. Bolo by pre Vás zaujímavé vyskladať si dovolenku podľa vlastných predstáv (ubytovanie, počet dní, program, cena) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno3397,06 %97,06 %  
nie12,94 %2,94 %  

Graf

13. Koľko by Vás mala stáť týždňová dovolenka v Myjavskom regióne?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200 eur411,76 %11,76 %  
30038,82 %8,82 %  
600 eur25,88 %5,88 %  
15025,88 %5,88 %  
200-300e12,94 %2,94 %  
200€12,94 %2,94 %  
500eur12,94 %2,94 %  
So všetkým nie viac ako 150e12,94 %2,94 %  
50012,94 %2,94 %  
100€12,94 %2,94 %  
ostatní odpovědi 200 e
neviem
cca 15 eur noc s ranajkami = cca 105 eu
250 eur
nechcem
podla toho co vsetko by bolo zahrnute pobite200e
max. 200 eur
300 €
150 E
100
50
do 200 eur
100 eur
3000 kč
50 eur
250
?
1750 %50 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jonášová, I.Marketing Myjavského regiónu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketing-myjavskeho-regionu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.