Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > marketing na facebooku

marketing na facebooku

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Hausmannová
Šetření:23. 03. 2012 - 07. 04. 2012
Počet respondentů:49
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.1
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:46,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník vyplňte pouze vy, co jste fanoušky na Facebooku nějakých fitness zařízení (fitness centrum, powerplate, ...)!!!

 

Vážený/á,
dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který má pomoci k vytvoření diplomové práce na téma Využití sociálních sítí v marketingu.
Děkuji Vám za pomoc a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.

                                                                               Klára Hausmannová (FTVS UK)
 

 

Odpovědi respondentů

1. 1. Jak často sledujete facebookovou stránku fitness zařízení, které jste fanouškem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesleduji1836,73 %36,73 %  
jednou za měsíc1020,41 %20,41 %  
několikrát týdně816,33 %16,33 %  
jednou týdně714,29 %14,29 %  
jednou za dva týdny48,16 %8,16 %  
každý den24,08 %4,08 %  

Graf

2. Proč jste se stal/ a fanouškem stránky fitness zařízení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

abych dostával informace o různých akcí

Abych dostávala co nejrychleji informace o akcích, nových druzích cvičení...

abych měl rychle přístupné novinky ze zařízení

abych měla aktuální informace

abych měla aktualní informace

Abych měla přehled o novinkách a zajímavostech

abych se dozvěděla novinky a mohla si zarezervovat lekci

abych věděla o aktualitách

abych věděla o novinkách,akcích

Abych viděla novinky

aktuality, speciální akce ve studii, promo akce

aktuální informace o volných místech

bavi me to

Cvičím denně a o problematiku se zabývám a jeden z přátel si přidal fitness, tak jsem si to odklikl taky.

informace

Informace o novinkách

jednodušší získávání informací a přehled o akcích, novinkách, atd.

KVŮLI AKTUALITÁM A ROZVRHŮM CVIČENÍ

kvůli aktuálním informacím a akcím a kontaktu s ostatními návštěvníky

líbí se mi jejich stránky

mám ráda sport

navštěvuji ho

nejsem

nejsem fanouškem

nestal

nestal

nestal

Nestal jsem se fanouškem

Nestal jsem se fanouškem stránky.

nestala

nestala

Nestala jsem se fanouškem fitness zařízení.

nevím

nie som fanusikom ...

nikdy jsem se jím nestal

pracuji tam..:-)

Protože do fitness zařízení ráda chodím a jsem s jeho službami spokojená, dělám mu tak mezi svými přáteli "reklamu".

protože do té posilovny chodím ráda a proto jsem chtěla sledovat novinky, které se tam udějí

Protože chodím do fitness

protože jej navštěvuji

protože mám kladný vztah k ffitness

Protože se dozvím novinky velmi brzy a nemusím na www stránky fitt centra. Na stránkách se potkávám i se svými ,,kamarády´´ z fitka.

Protože se mi tam líbilo již při první návštěvě a od té doby chodím jen do daného zařízení

protože tam chodim do fitness ráda

protože zařízení navštěvuji nebo hodlám navštěvovat a sháním o něm informace, fotky, recenzi...

ráda cvičím, a proto mě baví sledovat novinky na tomto trhu. Navíc pracuji ve studiu, kde máme VacuShape a vibrační plošinu, a tak sleduji, co máme ve studiu zastaralé nebo naopak nadčasové

Rychlá informovanost o probíhajících akcích.

z

zajima me fitness

3. Co by podle Vás na stránce fitness zařízení nemělo chybět?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

a

akce,novinky,vzkazy

Aktuální novinky, slevy, soutěže, akce.

cena

cena cvičení, fotky, rozvrhy, otvírací doba, mapa, adresa, kontakt, novinky

ceník

ceník a otevírací doba

Cenník

ceny, hodiny, rozvrhy, obecné informace

ceny, otevírací hodiny, možnosti ke cvičení

fotky, aktuální informace o změnách v rozvrhu, akce

fotogalerie produktů, základní technické informace

informace o fitness strojích

informace o trenérech, strojích, otevírací doba, adresa s kontakty, fotogalerie, články o celebritách, které příp.přístroj využívají a vypadají bezchybně (zapomínám na retuši samozřejmě :o) ), komunikace s "přáteli", akce

Informace, kontakty, speciální akce, reference, popř. odkazy na publikace.

informace, ktere mohou nejak pomoci nebo poradit fanouskum fitness.

návod na co a jaký typ cvičení použiít

netuším

nevím

Nevím

nic

Novinky

novinky, aktuální dění, rozvrh, změny, akce (cenové, speciální nabídky a podobně)

novinky, fotky, akce...

novinky, přístroje, ceny, efekty

obrazky?

online rezervace

otevírací doba, kolik co stojí

Otevírací doba, kontakt, foto zařízení - základní info

otevírací doba, telefonní kontakt, adresa,

Otevírací doba, vybavení zařízení, profily trenérů, ceník

otevírací hodiny

otevírací hodiny, novinky

Otvírací doba

otvírací doba, akce a slevy, soutěž

otvírací doba, aktuality

otvírací doba, ceník, nabídka služeb

otvírací doba, odkaz na web, aktuální info, soutěže

podrobné informace

příjemná recepce/bar

Rady, typy, cvičební programy, nejčastější chyby, nejlépe hodnocené a nejkvalitnější produkty...

Rozpis hodin, otevírací doba, ceny a informace o typech hodin a o lektorech

rozvrh hodin a ceník

rozvrh hodin, ceník, ostatní služby

Stoprocentně novinky a akce.

tak určitě kontakty, produkty, služby, oteviraci doba a samozřejmě nějaké akce toho fitness zařízení

Trikke

údaje o cenách

vybavení

4. Co Vás na stránkách fitness zařízení, kde jste fanouškem, zajímá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
novinky3775,51 %75,51 %  
slevy pro fanoušky2653,06 %53,06 %  
fotky1734,69 %34,69 %  
soutěže1632,65 %32,65 %  
komunikace s ostatními fanoušky612,24 %12,24 %  
nic36,12 %6,12 %  
nejsem fanouškem24,08 %4,08 %  
Nesleduji na FB žádné stránky.12,04 %2,04 %  
nejsem12,04 %2,04 %  
cvičitelé12,04 %2,04 %  
Informace, abych se mohl stále zdokonalovat12,04 %2,04 %  

Graf

5. Získáváte nějaké výhody na základě toho, že jste fanouškem stránky fitness zařízení na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 7, anootázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4489,8 %89,8 %  
ano 510,2 %10,2 %  

Graf

6. Jaké výhody?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevy na vstup do posilovny120 %2,04 %  
žádné120 %2,04 %  
info o akcích 120 %2,04 %  
informace o akcích, novinkách, nových trenérech120 %2,04 %  
sleva na členství120 %2,04 %  

Graf

7. Myslíte si, že byste měl/ a získávat nějaké výhody ve fitness zařízení, jehož stránky jste fanouškem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2551,02 %51,02 %  
ano2448,98 %48,98 %  

Graf

8. Myslíte si, že by mělo mít každé fitness zařízení svoji stránku na Facebooku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2653,06 %53,06 %  
ne1530,61 %30,61 %  
nevím816,33 %16,33 %  

Graf

9. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3775,51 %75,51 %  
muž1224,49 %24,49 %  

Graf

10. Váš věk se pohybuje v rozmezí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-253775,51 %75,51 %  
26-35918,37 %18,37 %  
36-4536,12 %6,12 %  

Graf

11. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2755,1 %55,1 %  
vysokoškolské2142,86 %42,86 %  
základní12,04 %2,04 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1. Jak často sledujete facebookovou stránku fitness zařízení, které jste fanouškem?

4. Co Vás na stránkách fitness zařízení, kde jste fanouškem, zajímá?

5. Získáváte nějaké výhody na základě toho, že jste fanouškem stránky fitness zařízení na Facebooku?

7. Myslíte si, že byste měl/ a získávat nějaké výhody ve fitness zařízení, jehož stránky jste fanouškem?

8. Myslíte si, že by mělo mít každé fitness zařízení svoji stránku na Facebooku?

9. Jste:

10. Váš věk se pohybuje v rozmezí:

11. Nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1. Jak často sledujete facebookovou stránku fitness zařízení, které jste fanouškem?

4. Co Vás na stránkách fitness zařízení, kde jste fanouškem, zajímá?

5. Získáváte nějaké výhody na základě toho, že jste fanouškem stránky fitness zařízení na Facebooku?

7. Myslíte si, že byste měl/ a získávat nějaké výhody ve fitness zařízení, jehož stránky jste fanouškem?

8. Myslíte si, že by mělo mít každé fitness zařízení svoji stránku na Facebooku?

9. Jste:

10. Váš věk se pohybuje v rozmezí:

11. Nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hausmannová, K.marketing na facebooku (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketing-na-facebooku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.