Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > marketing na facebooku
marketing na facebooku
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Klára Hausmannová |
---|---|
Šetření: | 23. 03. 2012 - 07. 04. 2012 |
Počet respondentů: | 49 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.1 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 46,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:16 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník vyplňte pouze vy, co jste fanoušky na Facebooku nějakých fitness zařízení (fitness centrum, powerplate, ...)!!!
Vážený/á,
dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který má pomoci k vytvoření diplomové práce na téma Využití sociálních sítí v marketingu.
Děkuji Vám za pomoc a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.
Klára Hausmannová (FTVS UK)
Odpovědi respondentů
1. 1. Jak často sledujete facebookovou stránku fitness zařízení, které jste fanouškem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesleduji | 18 | 36,73 % | 36,73 % |
jednou za měsíc | 10 | 20,41 % | 20,41 % |
několikrát týdně | 8 | 16,33 % | 16,33 % |
jednou týdně | 7 | 14,29 % | 14,29 % |
jednou za dva týdny | 4 | 8,16 % | 8,16 % |
každý den | 2 | 4,08 % | 4,08 % |
2. Proč jste se stal/ a fanouškem stránky fitness zařízení?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
abych dostával informace o různých akcí
Abych dostávala co nejrychleji informace o akcích, nových druzích cvičení...
abych měl rychle přístupné novinky ze zařízení
abych měla aktuální informace
abych měla aktualní informace
Abych měla přehled o novinkách a zajímavostech
abych se dozvěděla novinky a mohla si zarezervovat lekci
abych věděla o aktualitách
abych věděla o novinkách,akcích
Abych viděla novinky
aktuality, speciální akce ve studii, promo akce
aktuální informace o volných místech
bavi me to
Cvičím denně a o problematiku se zabývám a jeden z přátel si přidal fitness, tak jsem si to odklikl taky.
informace
Informace o novinkách
jednodušší získávání informací a přehled o akcích, novinkách, atd.
KVŮLI AKTUALITÁM A ROZVRHŮM CVIČENÍ
kvůli aktuálním informacím a akcím a kontaktu s ostatními návštěvníky
líbí se mi jejich stránky
mám ráda sport
navštěvuji ho
nejsem
nejsem fanouškem
nestal
nestal
nestal
Nestal jsem se fanouškem
Nestal jsem se fanouškem stránky.
nestala
nestala
Nestala jsem se fanouškem fitness zařízení.
nevím
nie som fanusikom ...
nikdy jsem se jím nestal
pracuji tam..:-)
Protože do fitness zařízení ráda chodím a jsem s jeho službami spokojená, dělám mu tak mezi svými přáteli "reklamu".
protože do té posilovny chodím ráda a proto jsem chtěla sledovat novinky, které se tam udějí
Protože chodím do fitness
protože jej navštěvuji
protože mám kladný vztah k ffitness
Protože se dozvím novinky velmi brzy a nemusím na www stránky fitt centra. Na stránkách se potkávám i se svými ,,kamarády´´ z fitka.
Protože se mi tam líbilo již při první návštěvě a od té doby chodím jen do daného zařízení
protože tam chodim do fitness ráda
protože zařízení navštěvuji nebo hodlám navštěvovat a sháním o něm informace, fotky, recenzi...
ráda cvičím, a proto mě baví sledovat novinky na tomto trhu. Navíc pracuji ve studiu, kde máme VacuShape a vibrační plošinu, a tak sleduji, co máme ve studiu zastaralé nebo naopak nadčasové
Rychlá informovanost o probíhajících akcích.
z
zajima me fitness
3. Co by podle Vás na stránce fitness zařízení nemělo chybět?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
a
akce,novinky,vzkazy
Aktuální novinky, slevy, soutěže, akce.
cena
cena cvičení, fotky, rozvrhy, otvírací doba, mapa, adresa, kontakt, novinky
ceník
ceník a otevírací doba
Cenník
ceny, hodiny, rozvrhy, obecné informace
ceny, otevírací hodiny, možnosti ke cvičení
fotky, aktuální informace o změnách v rozvrhu, akce
fotogalerie produktů, základní technické informace
informace o fitness strojích
informace o trenérech, strojích, otevírací doba, adresa s kontakty, fotogalerie, články o celebritách, které příp.přístroj využívají a vypadají bezchybně (zapomínám na retuši samozřejmě :o) ), komunikace s "přáteli", akce
Informace, kontakty, speciální akce, reference, popř. odkazy na publikace.
informace, ktere mohou nejak pomoci nebo poradit fanouskum fitness.
návod na co a jaký typ cvičení použiít
netuším
nevím
Nevím
nic
Novinky
novinky, aktuální dění, rozvrh, změny, akce (cenové, speciální nabídky a podobně)
novinky, fotky, akce...
novinky, přístroje, ceny, efekty
obrazky?
online rezervace
otevírací doba, kolik co stojí
Otevírací doba, kontakt, foto zařízení - základní info
otevírací doba, telefonní kontakt, adresa,
Otevírací doba, vybavení zařízení, profily trenérů, ceník
otevírací hodiny
otevírací hodiny, novinky
Otvírací doba
otvírací doba, akce a slevy, soutěž
otvírací doba, aktuality
otvírací doba, ceník, nabídka služeb
otvírací doba, odkaz na web, aktuální info, soutěže
podrobné informace
příjemná recepce/bar
Rady, typy, cvičební programy, nejčastější chyby, nejlépe hodnocené a nejkvalitnější produkty...
Rozpis hodin, otevírací doba, ceny a informace o typech hodin a o lektorech
rozvrh hodin a ceník
rozvrh hodin, ceník, ostatní služby
Stoprocentně novinky a akce.
tak určitě kontakty, produkty, služby, oteviraci doba a samozřejmě nějaké akce toho fitness zařízení
Trikke
údaje o cenách
vybavení
4. Co Vás na stránkách fitness zařízení, kde jste fanouškem, zajímá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
novinky | 37 | 75,51 % | 75,51 % |
slevy pro fanoušky | 26 | 53,06 % | 53,06 % |
fotky | 17 | 34,69 % | 34,69 % |
soutěže | 16 | 32,65 % | 32,65 % |
komunikace s ostatními fanoušky | 6 | 12,24 % | 12,24 % |
nic | 3 | 6,12 % | 6,12 % |
nejsem fanouškem | 2 | 4,08 % | 4,08 % |
Nesleduji na FB žádné stránky. | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
nejsem | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
cvičitelé | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
Informace, abych se mohl stále zdokonalovat | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
5. Získáváte nějaké výhody na základě toho, že jste fanouškem stránky fitness zařízení na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 7, ano → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 44 | 89,8 % | 89,8 % |
ano | 5 | 10,2 % | 10,2 % |
6. Jaké výhody?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
slevy na vstup do posilovny | 1 | 20 % | 2,04 % |
žádné | 1 | 20 % | 2,04 % |
info o akcích | 1 | 20 % | 2,04 % |
informace o akcích, novinkách, nových trenérech | 1 | 20 % | 2,04 % |
sleva na členství | 1 | 20 % | 2,04 % |
7. Myslíte si, že byste měl/ a získávat nějaké výhody ve fitness zařízení, jehož stránky jste fanouškem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 25 | 51,02 % | 51,02 % |
ano | 24 | 48,98 % | 48,98 % |
8. Myslíte si, že by mělo mít každé fitness zařízení svoji stránku na Facebooku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 26 | 53,06 % | 53,06 % |
ne | 15 | 30,61 % | 30,61 % |
nevím | 8 | 16,33 % | 16,33 % |
9. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 37 | 75,51 % | 75,51 % |
muž | 12 | 24,49 % | 24,49 % |
10. Váš věk se pohybuje v rozmezí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16-25 | 37 | 75,51 % | 75,51 % |
26-35 | 9 | 18,37 % | 18,37 % |
36-45 | 3 | 6,12 % | 6,12 % |
11. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské | 27 | 55,1 % | 55,1 % |
vysokoškolské | 21 | 42,86 % | 42,86 % |
základní | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.