Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing na internetu

Marketing na internetu

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Mudrak
Šetření:18. 05. 2014 - 31. 05. 2014
Počet respondentů:88
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete s vypracováním mé seminární práce na téma marketingu na internetu.
(Jen z důvodu zjednodušení porovnávání jsem se zaměřil na stránky cestovních kanceláří a reklamu na nich i mimo ně.)
Vyplnění tohoto dotazníku Vám nezabere více než 5 minut.

Děkuji za vyplnění!

Odpovědi respondentů

1. Využíváte pro plánování dovolené nebo jen pro inspiraci webové stránky cestovních kanceláří?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5663,64 %63,64 %  
ne3236,36 %36,36 %  

Graf

2. Jaká "klíčová" slova byste použil/a ve vyhledávači?

Pro nalezení odkazů spojených s cestováním / cestovní kanceláří. Např. "cestovní kancelář", "dovolená", "zahraničí", atp.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dovolená1820,45 %20,45 %  
levná dovolená44,55 %4,55 %  
cestovní kancelář33,41 %3,41 %  
název destinace22,27 %2,27 %  
cestovní kancelář, dovolená22,27 %2,27 %  
last minute dovolena22,27 %2,27 %  
levně11,14 %1,14 %  
Exim tours11,14 %1,14 %  
dovolená, polopenze, lokalita11,14 %1,14 %  
dovolená v zahraničí11,14 %1,14 %  
ostatní odpovědi outdoor
Last minute, Řecko
dovolená+termín
Název destinace plánovaného pobytu např. "Chorvatsko", "Hvar" atd...
dovolená v .....
"hory", "treking", "ubytování"
moře, dovolená,léto
dovolená ve spojení s plánovanou destinací
levna dovolena italie
klid,žádný turisti
levný
Označení cílového místa
přímo místo kam chci jet
podle toho kam bych jela a co bych tam chtěla dělat
poznávací zájezd
zahraniční
dovolená u moře
Úmrtí v zahraničí
"cestování" a název konkrétní země či místa, které chci navštívit
dovolená, poznávací pobyt
cestování
Přímo název země nebo destinace, kam chci jet.
zájezd "destinace"
dovolená u moře, jméno cestovní kanceláře
dovolená, dovolená last minute, dovolená moře, dovolená hory, ...
n
last minute, levne letenky
dovolená, příroda, nejlepší místa
"kam na dovolenou", "dovolená v zahraničí", popř. cílené dotazy na lokalitu
dovolená, zájezdy 2014
hotel, moře, cestovní kancelář, výběr destinace - např. Itálie, Mallorca atd.
dovolená, zájezd
Dovolená + název destinace
dovolená zahraničí levně
dovolená, zahraničí, pivní lázně
"hotel", "booking"
dovolená, moře, památky
Thajsko, pivo
dovolená tunisko
zájezd last minute letenky
hotel
Dovolenka
Zajezdy
Název místa
Chorvatsko, Itálie
ck, cestovka, cestovní kancelář
dovolená + název konkrétní země do které chci jet
hledaný stát
jméno země, do které se chci podívat
dastinace, země
flexipass , relaxpass, nízkonákladové, bonus, sleva
dovolená, moře, cestovní kancelář
jméno cestovní kaneceláře
5360,23 %60,23 % 

Graf

3. Je pro Vás pozice výsledků vyhledávání důležitá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4551,14 %51,14 %  
ne4348,86 %48,86 %  

Graf

4. Kolik stránek výsledků vyhledávání průměrně prohlédnete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
max. tři3640,91 %40,91 %  
více2629,55 %29,55 %  
max. pět2022,73 %22,73 %  
jen první66,82 %6,82 %  

Graf

Vzhled stránek je důležitý.

5. Je pro Vás klíčový vzhled stránek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6675 %75 %  
ne2225 %25 %  

Graf

6. Vybavíte si nějakou reklamu některé cestovní kanceláře na internetu?

Např. nějaká vtipná videa na Youtube, nabídky na Facebooku, atp.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5663,64 %63,64 %  
ano3236,36 %36,36 %  

Graf

7. Prý nejlepší reklamou je doporučení od přátel / známých. Souhlasíte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8090,91 %90,91 %  
ne89,09 %9,09 %  

Graf

8. Musí se v současnosti firma také prezentovat na soc.sítích aby dosáhla úspěchu?

Používat pro prezentaci Facebook, Twitter, Youtube, atp.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5259,09 %59,09 %  
ne3640,91 %40,91 %  

Graf

9. Které médium je podle Vás nejúčinnější z pohledu reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet5360,23 %60,23 %  
Televize3135,23 %35,23 %  
Tisk (noviny/časopisy)44,55 %4,55 %  

Graf

10. Zapojujete se aktivně do diskusí a hodnocení produktů na webových stránkách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6675 %75 %  
ano2225 %25 %  

Graf

11. Pokud jdete na nějaké stránky bez vyhledávání, dostanete se na ně převážně:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přímým zadáním adresy4754,02 %53,41 %  
odkazem z jiné stránky (link, reklama)4045,98 %45,45 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte pro plánování dovolené nebo jen pro inspiraci webové stránky cestovních kanceláří?

2. Jaká "klíčová" slova byste použil/a ve vyhledávači?

3. Je pro Vás pozice výsledků vyhledávání důležitá?

4. Kolik stránek výsledků vyhledávání průměrně prohlédnete?

5. Je pro Vás klíčový vzhled stránek?

6. Vybavíte si nějakou reklamu některé cestovní kanceláře na internetu?

7. Prý nejlepší reklamou je doporučení od přátel / známých. Souhlasíte?

8. Musí se v současnosti firma také prezentovat na soc.sítích aby dosáhla úspěchu?

9. Které médium je podle Vás nejúčinnější z pohledu reklamy?

10. Zapojujete se aktivně do diskusí a hodnocení produktů na webových stránkách?

11. Pokud jdete na nějaké stránky bez vyhledávání, dostanete se na ně převážně:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte pro plánování dovolené nebo jen pro inspiraci webové stránky cestovních kanceláří?

2. Jaká "klíčová" slova byste použil/a ve vyhledávači?

3. Je pro Vás pozice výsledků vyhledávání důležitá?

4. Kolik stránek výsledků vyhledávání průměrně prohlédnete?

5. Je pro Vás klíčový vzhled stránek?

6. Vybavíte si nějakou reklamu některé cestovní kanceláře na internetu?

7. Prý nejlepší reklamou je doporučení od přátel / známých. Souhlasíte?

8. Musí se v současnosti firma také prezentovat na soc.sítích aby dosáhla úspěchu?

9. Které médium je podle Vás nejúčinnější z pohledu reklamy?

10. Zapojujete se aktivně do diskusí a hodnocení produktů na webových stránkách?

11. Pokud jdete na nějaké stránky bez vyhledávání, dostanete se na ně převážně:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Mudrak, J.Marketing na internetu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://marketing-na-internetu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.