Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová strategie PANDORA

Marketingová strategie PANDORA

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Arina Perevoznikova
Šetření:10. 04. 2019 - 14. 04. 2019
Počet respondentů:175
Počet otázek (max/průměr):19 / 14.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, požádala bych Vás o vyplnění dotazníku, který je součásti mé bakalářské práce na téma "Marketingová strategie společnosti Pandora Jewelry CR s.r.o.". Dotazník Vám nezabere více než 3 minuty.
Předem děkuji za Vaši ochotu a čas!

Odpovědi respondentů

1. Pracujete nebo pracoval/a jste Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu či reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14582,86 %82,86 %  
Ano3017,14 %17,14 %  

Graf

2. Pracujete nebo pracoval/a jste Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v oboru zabývajícím výrobou či prodejem šperků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14788,02 %84 %  
Ano2011,98 %11,43 %  

Graf

3. Znáte značku PANDORA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15897,53 %90,29 %  
Ne42,47 %2,29 %  

Graf

4. Chtěl/a byste koupit produkt značky PANDORA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano5836,71 %33,14 %  
Spíše ano3018,99 %17,14 %  
Určitě ne3018,99 %17,14 %  
Spíše ne2817,72 %16 %  
Ano/Ne127,59 %6,86 %  

Graf

5. Zvažuje zakoupení produktu značky PANDORA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano5232,91 %29,71 %  
Určitě ne3924,68 %22,29 %  
Spíše ne3320,89 %18,86 %  
Spíše ano2314,56 %13,14 %  
Ano/Ne116,96 %6,29 %  

Graf

6. Zakoupil(a) jste někdy/vlastníte nějaký produkt značky PANDORA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9358,86 %53,14 %  
Ne6541,14 %37,14 %  

Graf

7. Co se vám líbí na značce PANDORA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velký výběr5862,37 %33,14 %  
Kvalita produktu2324,73 %13,14 %  
Akce, slevy1920,43 %10,86 %  
Pohodlnost při nákupu1010,75 %5,71 %  
Přijatelné ceny44,3 %2,29 %  
Jedinečnosť33,23 %1,71 %  
originalita22,15 %1,14 %  
Nápad brandu11,08 %0,57 %  
celkový dizajn, nápaditosť11,08 %0,57 %  
Značka se mi nelíbí11,08 %0,57 %  
Možnost mít naprosto originální náramek 11,08 %0,57 %  
Nelíbí se mi nic, proto bych už nikdy nekoupila11,08 %0,57 %  
Dostávám ji jen darem, sama nekupuji11,08 %0,57 %  
Originální kousky11,08 %0,57 %  
Nápad - co přívěsek, to spojitost s události/příběhem 11,08 %0,57 %  
Zajímavý nápad, originalita. 11,08 %0,57 %  
Bohužel už ani jedno, mám ráda starou pandoru 11,08 %0,57 %  
Dá se složit příběh, váš život, láska, rodina11,08 %0,57 %  
Korálky značící pro mě důležité okamžiky11,08 %0,57 %  
Nápad, poskládat si vlastní příběh11,08 %0,57 %  
Design a nápady 11,08 %0,57 %  
starší kolekce, ty byly úžasné a kvalitní11,08 %0,57 %  
Myšlenka té značky11,08 %0,57 %  
Moznost kombinovat, tvorit nove11,08 %0,57 %  
Možnost sestavit si šperky podle svého vkusu, sbírat to postupně 11,08 %0,57 %  
Design výrobků11,08 %0,57 %  
Možnost vytvářet vlastní originální sperk11,08 %0,57 %  
Skládání životního příběhu11,08 %0,57 %  
Každý náramek je originál11,08 %0,57 %  
kazdy koralek symbolizuje pro me urcitou zivotni udalost11,08 %0,57 %  

Graf

8. Jak často nakupujete produkty značky PANDORA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za rok2324,73 %13,14 %  
Jednou za čtvrtletí2324,73 %13,14 %  
Jednou za půl roku2223,66 %12,57 %  
Méně často1718,28 %9,71 %  
Jednou měsíčně88,6 %4,57 %  

Graf

9. Jak hodnotíte ceny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoké4750,54 %26,86 %  
Přiměřené2729,03 %15,43 %  
Příliš vysoké1920,43 %10,86 %  

Graf

10. Jak hodnotíte vztah kvalita – cena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyšší cena než kvalita4750,54 %26,86 %  
Odpovídající4043,01 %22,86 %  
Nevím66,45 %3,43 %  

Graf

11. Kolik v průměru utrácíte za nákup v obchodu PANDORA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od 1000 do 2000 kč5660,22 %32 %  
Méně než 1000 kč1920,43 %10,86 %  
Od 2000 do 3000 kč1212,9 %6,86 %  
Více než 3000 kč66,45 %3,43 %  

Graf

12. Motivace k častějšímu nákupu produktů

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nižší cena9560,13 %54,29 %  
Vyšší kvalita4125,95 %23,43 %  
Rozšíření sortimentu4125,95 %23,43 %  
Možnost objednaní přes internet3622,78 %20,57 %  
Lepší propagace značky85,06 %4,57 %  
Konkrétně od Pandory žádná. Výrobky se mi sice líbí, ale nechci mít něco, co mají skoro všichni. 10,63 %0,57 %  
Žádná 10,63 %0,57 %  
Možnost vlastního návrhu šperku10,63 %0,57 %  
nic by mě nepřimělo koupit šperk, který mají úplně stejný statisíce lidí na celém světě10,63 %0,57 %  
Moje holka by chtěla tento typ šperků 10,63 %0,57 %  
Nic tomu nepomuze 10,63 %0,57 %  
Vyšší nabídka nemainstreamových produktů.10,63 %0,57 %  
Asi nic, šmuky a cimprlata mě moc nezajímají.10,63 %0,57 %  
uz se mi nelibi10,63 %0,57 %  
Nic by mě nemotivovalo ke koupi10,63 %0,57 %  
Hezké kousky z dřívějších kolekci 10,63 %0,57 %  
Potřebujete doplnit do příběhu10,63 %0,57 %  
akce10,63 %0,57 %  
bonusový program10,63 %0,57 %  
nemám důvod tento produkt kupovat10,63 %0,57 %  
Nelíbí se mi výrobky10,63 %0,57 %  
pritelkyne ))10,63 %0,57 %  
Nic. 10,63 %0,57 %  
2+110,63 %0,57 %  
Více obchodů, menší fronty10,63 %0,57 %  
moc velká známost produktů (má to každej druhej)10,63 %0,57 %  
Xxx10,63 %0,57 %  
nelíbí se mi design, cena ani pověst značky, každopádně prodejny jsou hezké 10,63 %0,57 %  

Graf

13. Doporučil/a byste produkty značky PANDORA svým kamarádům/blízkým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano4226,58 %24 %  
Ano/Ne3723,42 %21,14 %  
Určitě ano3320,89 %18,86 %  
Spíše ne2415,19 %13,71 %  
Určitě ne2213,92 %12,57 %  

Graf

14. Co byste doporučil/a značce PANDORA aby se zlepšila?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic35,66 %1,71 %  
nevím23,77 %1,14 %  
Poměr cena vs kvalita11,89 %0,57 %  
Vše 11,89 %0,57 %  
nižší ceny :D11,89 %0,57 %  
snížit masovost, umožnit customizaci šperků11,89 %0,57 %  
Kvalitnější materiály11,89 %0,57 %  
Sortiment11,89 %0,57 %  
Pokud značka cílí na skupinu spotřebních slepiček, je vše v pořádku. Pokud se chce rozšířit i na další skupiny, musí zcela změnit strategii a vystoupit z maistreamu.11,89 %0,57 %  
šperk je osobní záležitost - Pandora vyrábí hrubě vyvedené nepropracované kousky pro masový prodej, připomínají spíš pouťové cetky než šperky, takže bych primárně změnila sortiment11,89 %0,57 %  
ostatní odpovědi Nedělat ze sebe "must have" střední třídy, opustit image individualizace produkty, když ho mají všichni (jedná se o paradox)
řady před obchody během Vánoc - více zaměstnanců v tomto období
mela by se profilovat do uzsiho spektra zakazniku, rozsirit nabidku stalych produktu
Nehrát si na kvalitní šperky, za vysoké ceny, protože se jedná pouze o nekvalitní cetky.
snížit cenu
Možná ten eshop. A lepší kvalitu.
Katalogy, funkční a přehledné webové stránky, koralky podobne z dřívějších dob, snížit cenu šperků které se po case zničí (Pandora rose je obyčejný kov, Pandora shine se osoupe a nevypadá poté hezky), lepší nabídky/akce jako v zahranici, lepší reklamacni servis
Opět vydávat katalog a k nákupu opět dává čistící hadřík.
Vyrábět kvalitněji
Snížit ceny a lepší zákaznický přístup v případě reklamaci
Množství a výběr na prodejnách
Nižší ceny, menší počet vyrobených kusů, aby z původní krásy nestávala cetka, kterou má každý..
Prodej na pobočká, vím že je to všechno o lidech, ale mnohdy se prodavačky chovají k zákaznícím, které navštěvují pobočky hrozně.
přístup prodavaček - dochází tam k častému přehlížení zákazníků.
Kvalitu
Zavedení zpět papírových katalogů, lepší proškolení zaměstnanců - v současné chvíli jsou prodávající často špatně informovány nebo jsou nepříjemné.
Rozšířit produkty
Zlepšit kvalitu výrobků a chování personálu v jednotlivých prodejnách ( nevím, jestli to platí jen pro ČR)
Komunikace se zakaznikem ohledne akci, reklamaci atd. Vyskytuje se hodne rozlisnych informaci z ruznych obchodu a to nedela dobrotu. Příklad: akce 2+1 kdy ten +1 je za 1kc. Nektere prodejny vyreklamuje nektere ne. Dalsi prilad z dneska: Shopping fever akce 2+1 a Palladium hlasi, ze se nevztahuje na novou koleci a v Ostrave ji lide klidne zakoupi....spatne spatne, ma byt stejne.
Lepší ceny, kvalitnější prodavačky
Větší výběr
Internetovy obchod
Objednávání přes web, milejší prodavačky a lepší školení při akcích apod. (občas se stane, že vám na různých pobočkách tvrdí různé podmínky týkající se aktuálně probíhající akce např.)
V cenách, přemrštěné!
E-shop
Ceny
Kvalitu šperků, fungující webové stránky, dostupnost katalogů
Já jsem spokojená
Návrat k solidnějším, ručně dodělávaným produktům.
Aby zmírnili vlezlost reklam
Kvalitu a cenu
Nový sortiment
Obchod v ústeckém kraji
Přestat si hrát na luxusní značku
Reklamace
Nižší ceny
větší tradičnost
cenu
Vice kamenných prodejen
design
4075,47 %22,86 % 

Graf

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13686,08 %77,71 %  
Muž2213,92 %12,57 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18–259258,23 %52,57 %  
26-353622,78 %20,57 %  
36-451912,03 %10,86 %  
46-55106,33 %5,71 %  
55+10,63 %0,57 %  

Graf

17. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7950 %45,14 %  
6037,97 %34,29 %  
Vyučen s maturitou106,33 %5,71 %  
Základní53,16 %2,86 %  
Vyučen42,53 %2,29 %  

Graf

18. Jaký je Váš příjem (čistý)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 10 000,- Kč5232,91 %29,71 %  
10 001 – 20 000,- Kč4729,75 %26,86 %  
20 001 – 30 000,- Kč3522,15 %20 %  
30 001 – 40 000,- Kč148,86 %8 %  
Více než 40 000,- Kč106,33 %5,71 %  

Graf

19. Trvalé bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha 41710,76 %9,71 %  
Praha 985,06 %4,57 %  
Praha 1085,06 %4,57 %  
Praha 374,43 %4 %  
Praha 574,43 %4 %  
Plzeň 63,8 %3,43 %  
Praha 663,8 %3,43 %  
Brno53,16 %2,86 %  
Praha 853,16 %2,86 %  
Praha 742,53 %2,29 %  
Karlovy Vary31,9 %1,71 %  
Středočeský kraj31,9 %1,71 %  
Praha 231,9 %1,71 %  
Most31,9 %1,71 %  
Ostrava31,9 %1,71 %  
Pardubice21,27 %1,14 %  
Ústí nad Labem 21,27 %1,14 %  
Vysočina21,27 %1,14 %  
Zlínský kraj21,27 %1,14 %  
Jihomoravský kraj21,27 %1,14 %  
Zlín21,27 %1,14 %  
Trvale bydliště ve Středočeském kraji, ale bydlím na Praze 410,63 %0,57 %  
Hradec Králové10,63 %0,57 %  
Praha 110,63 %0,57 %  
docela vtipný tam dát jenom Prahu... copak tento dotazník nemůžou vyplňovat lidé s trvalým pobytem mimo Prahu? :D anebo Pražáci s vyšším označením než deset? z tohoto důvodu nechci psát své město!!!.... hodně štěstí u státnic :)10,63 %0,57 %  
Milevsko10,63 %0,57 %  
Mimo prahu10,63 %0,57 %  
Týnec nad Sázavou 10,63 %0,57 %  
Jinde. :)10,63 %0,57 %  
.10,63 %0,57 %  
Košice, Slovensko10,63 %0,57 %  
Antwerp10,63 %0,57 %  
Slaný10,63 %0,57 %  
Všenory, středočeský kraj10,63 %0,57 %  
Rumburk10,63 %0,57 %  
Moskva10,63 %0,57 %  
Ústecký kraj10,63 %0,57 %  
Přerov10,63 %0,57 %  
Píšť10,63 %0,57 %  
Olomoucký kraj10,63 %0,57 %  
Kladno10,63 %0,57 %  
Pardubický kraj 10,63 %0,57 %  
Polička10,63 %0,57 %  
Morava 10,63 %0,57 %  
Brandýs nad Labem-Stará Boleslav 10,63 %0,57 %  
Náchod10,63 %0,57 %  
Hořice10,63 %0,57 %  
Cheb10,63 %0,57 %  
Orlová10,63 %0,57 %  
Česky Krumlov 10,63 %0,57 %  
Vrchlabí 10,63 %0,57 %  
Vendryně 10,63 %0,57 %  
Praha-západ10,63 %0,57 %  
Krnov10,63 %0,57 %  
Kopřivnice10,63 %0,57 %  
Semilsko10,63 %0,57 %  
Opava10,63 %0,57 %  
Liberec10,63 %0,57 %  
Okresní mesto10,63 %0,57 %  
Uherské Hradiště 10,63 %0,57 %  
Olomouc10,63 %0,57 %  
Děčín10,63 %0,57 %  
TÁBOR10,63 %0,57 %  
jm kraj10,63 %0,57 %  
Karlovarský kraj10,63 %0,57 %  
Brloh pod Kletí10,63 %0,57 %  
Nový Jičín 10,63 %0,57 %  
Strakonice10,63 %0,57 %  
Jižní čechy 10,63 %0,57 %  
Severní Čechy 10,63 %0,57 %  
Karviná10,63 %0,57 %  
Příbram10,63 %0,57 %  
Momentálně v zahraničí (Francie) 10,63 %0,57 %  
Žďár nad Sázavou10,63 %0,57 %  
Rakovnik10,63 %0,57 %  
Plzeňsko10,63 %0,57 %  
Neratovice10,63 %0,57 %  
jsou i jiná města než praha10,63 %0,57 %  
Jihlava10,63 %0,57 %  
Kroměříž10,63 %0,57 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Chtěl/a byste koupit produkt značky PANDORA?

  • odpověď Určitě ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 5. Zvažuje zakoupení produktu značky PANDORA?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 13. Doporučil/a byste produkty značky PANDORA svým kamarádům/blízkým?

5. Zvažuje zakoupení produktu značky PANDORA?

  • odpověď Určitě ano:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 13. Doporučil/a byste produkty značky PANDORA svým kamarádům/blízkým?
  • odpověď Určitě ne:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 4. Chtěl/a byste koupit produkt značky PANDORA?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 13. Doporučil/a byste produkty značky PANDORA svým kamarádům/blízkým?

6. Zakoupil(a) jste někdy/vlastníte nějaký produkt značky PANDORA?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 4. Chtěl/a byste koupit produkt značky PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 5. Zvažuje zakoupení produktu značky PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akce, slevy na otázku 7. Co se vám líbí na značce PANDORA?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktu na otázku 7. Co se vám líbí na značce PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlnost při nákupu na otázku 7. Co se vám líbí na značce PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velký výběr na otázku 7. Co se vám líbí na značce PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za čtvrtletí na otázku 8. Jak často nakupujete produkty značky PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za půl roku na otázku 8. Jak často nakupujete produkty značky PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za rok na otázku 8. Jak často nakupujete produkty značky PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně často na otázku 8. Jak často nakupujete produkty značky PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příliš vysoké na otázku 9. Jak hodnotíte ceny?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přiměřené na otázku 9. Jak hodnotíte ceny?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké na otázku 9. Jak hodnotíte ceny?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odpovídající na otázku 10. Jak hodnotíte vztah kvalita – cena?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší cena než kvalita na otázku 10. Jak hodnotíte vztah kvalita – cena?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1000 kč na otázku 11. Kolik v průměru utrácíte za nákup v obchodu PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od 1000 do 2000 kč na otázku 11. Kolik v průměru utrácíte za nákup v obchodu PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od 2000 do 3000 kč na otázku 11. Kolik v průměru utrácíte za nákup v obchodu PANDORA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 13. Doporučil/a byste produkty značky PANDORA svým kamarádům/blízkým?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 5. Zvažuje zakoupení produktu značky PANDORA?
  • odpověď Ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 4. Chtěl/a byste koupit produkt značky PANDORA?

16. Věk

  • odpověď 18–25:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 10 000,- Kč na otázku 18. Jaký je Váš příjem (čistý)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete nebo pracoval/a jste Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu či reklamě?

2. Pracujete nebo pracoval/a jste Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v oboru zabývajícím výrobou či prodejem šperků?

3. Znáte značku PANDORA?

4. Chtěl/a byste koupit produkt značky PANDORA?

5. Zvažuje zakoupení produktu značky PANDORA?

6. Zakoupil(a) jste někdy/vlastníte nějaký produkt značky PANDORA?

7. Co se vám líbí na značce PANDORA?

8. Jak často nakupujete produkty značky PANDORA?

9. Jak hodnotíte ceny?

10. Jak hodnotíte vztah kvalita – cena?

11. Kolik v průměru utrácíte za nákup v obchodu PANDORA?

12. Motivace k častějšímu nákupu produktů

13. Doporučil/a byste produkty značky PANDORA svým kamarádům/blízkým?

15. Pohlaví

16. Věk

17. Nejvyšší dosažené vzdělání?

18. Jaký je Váš příjem (čistý)?

19. Trvalé bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete nebo pracoval/a jste Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu či reklamě?

2. Pracujete nebo pracoval/a jste Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v oboru zabývajícím výrobou či prodejem šperků?

3. Znáte značku PANDORA?

4. Chtěl/a byste koupit produkt značky PANDORA?

5. Zvažuje zakoupení produktu značky PANDORA?

6. Zakoupil(a) jste někdy/vlastníte nějaký produkt značky PANDORA?

7. Co se vám líbí na značce PANDORA?

8. Jak často nakupujete produkty značky PANDORA?

9. Jak hodnotíte ceny?

10. Jak hodnotíte vztah kvalita – cena?

11. Kolik v průměru utrácíte za nákup v obchodu PANDORA?

12. Motivace k častějšímu nákupu produktů

13. Doporučil/a byste produkty značky PANDORA svým kamarádům/blízkým?

15. Pohlaví

16. Věk

17. Nejvyšší dosažené vzdělání?

18. Jaký je Váš příjem (čistý)?

19. Trvalé bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Perevoznikova, A.Marketingová strategie PANDORA (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://marketing-pandora.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.