Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing privátních značek DP

Marketing privátních značek DP

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Holá
Šetření:01. 04. 2017 - 20. 04. 2017
Počet respondentů:87
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:80,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku týkající se mé diplomové práce a vlivu marketingové komunikace na privátní značky

 

Předem moc děkuji

Pavla Holá

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete do vaši domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pravidelně, do domácnosti nakupuji výhradně jáotázka č. 2, Občas, nepravidelněotázka č. 2, Do domácnosti nenakupuju → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravidelně, do domácnosti nakupuji výhradně já5158,62 %58,62 %  
Občas, nepravidelně3135,63 %35,63 %  
Do domácnosti nenakupuju55,75 %5,75 %  

Graf

2. Znáte pojem privátní značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nevim co tento pojem znamenáotázka č. 11, Ano, privátní značka je značkou, kterou prodává pouze konkrétní řetězecotázka č. 3, Nezajímám se o tuto problematikuotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, privátní značka je značkou, kterou prodává pouze konkrétní řetězec7085,37 %80,46 %  
Nevim co tento pojem znamená89,76 %9,2 %  
Nezajímám se o tuto problematiku44,88 %4,6 %  

Graf

3. Čím se řídíte při běžných nákupech rychloobrátkového zboží do vaši domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3. Zkoumám nabídku v dané kategorii a hledám nejkvalitnější výrobek za nejlepší cenu3854,29 %43,68 %  
Nakupuji výhradně oblíbené zboží, které mám již vyzkoušené2637,14 %29,89 %  
Výhradně cenou, nakupuji dle akci, neřeším jaká je to značka68,57 %6,9 %  

Graf

4. Kupujete privátní značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas4970 %56,32 %  
Ano pravidelně1825,71 %20,69 %  
Ne v žádném případě34,29 %3,45 %  

Graf

5. V jaké kategorii rychloobrátkového zboží kupujete privátní značky nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mléčné výrobky4260 %48,28 %  
Úklidové prostředky3347,14 %37,93 %  
Uzeniny1521,43 %17,24 %  
Nealkoholické nápoje912,86 %10,34 %  
Dětské pleny811,43 %9,2 %  
Krmivo pro domácí mazlíčkiy68,57 %6,9 %  
drogerie45,71 %4,6 %  
Alkoholické nápoje34,29 %3,45 %  
cereálie11,43 %1,15 %  
Opravte si hrubky, píše se do vaší domácnosti (pomůcka - do tééé domácnosti).11,43 %1,15 %  
nekupuji11,43 %1,15 %  
rýže11,43 %1,15 %  
drogerie - kosmetika11,43 %1,15 %  
sterilovaná zelenina - hrášek, zelí, kukuřice .....aj11,43 %1,15 %  
privátní potravinové značky jsou hnus!!!11,43 %1,15 %  

Graf

6. Který z následujících řetězců má nejkvalitnější privátní značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidl3651,43 %41,38 %  
Tesco1420 %16,09 %  
Kaufland1318,57 %14,94 %  
Globus811,43 %9,2 %  
Billa710 %8,05 %  
nevím34,29 %3,45 %  
albert22,86 %2,3 %  
Těžko takhle soudit, záleží na konkrétním výrobku.11,43 %1,15 %  
kvalitní privátní značka mi zní jako oxymoron11,43 %1,15 %  
netuším11,43 %1,15 %  
DM drogerie11,43 %1,15 %  
Dm 11,43 %1,15 %  
nevím, nekupuji, je to z 99% hnus11,43 %1,15 %  

Graf

7. Zaznamenali jste v posledních 6ti měsících reklamu na privátní značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3651,43 %41,38 %  
Ne3448,57 %39,08 %  

Graf

8. Na kterou privátní značku jste reklamu zaznamenali? Prosím uveďte.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

---

aha

ahold quality

albert něco...

Balea - dm drogerie

Billa

Billa

Billa

Billa

Billa. CHCI POZNAMENAT, ŽE S TOLIKA (!) HRUBKAMI V DOTAZNÍKU K DP BYCH SE NESMÍRNĚ STYDĚL VŠ TITUL VŮBEC DOSTAT! OPRAVDU "ZÍRÁM"...

Clever - Billa

Deluxe od Lidlu - akce Deluxe týden

DM drogerie

DM DROGERIE

Dry Cat food

globus

Kaufland

Kaufland

konkrétní privátní značku si nevybavím, ale v televizi neustále vysílají reklamy na potravinové řetězce, kde uvádějí i privátní značky (například Lidl - mexický týden, XXL týden)

Kosik.cz Albixon

Kostelecké uzeniny

Lidl

Lidl

Lidl

Lidl

lidl

Lidl - čistící prostředky W5

Lidl a jeho vyrobky nebo dm vyrobky.

Lidlu, Kaufland, Tesco

mléko

Na privátní značky Lidlu

Na sportovní oblečení řetězce Lidl "Crivit"

Na zadnou

Na žádnou

Na žádnou

na žádnou

Na žádnou. Třeba bílý jogurt- privátní značka je životu nebezpečný....

ne

Ne

ne

ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nerelevantní, otázka by se mi neměla zobrazit

Neviděl jsem zadnou

nevím

nevím

nevím jaká, ale byla to tesco kosmetika

Nezaznamenal jsem

nezaznamenala

Nezaznamenala jsem reklamu.

Nezaznamenala jsem.

Nezaznamenala.

Pikok, Tesco Finest, Nase Bio (Billa)

Reklamu nesleduji.

reklamy nesleduji

reklamy zásadně nesleduji

Říkám, že jsem nezaznamenala žádnou reklamu :D

Říkám, že jsem žádnou takovou reklamu nezaznamenal.

Tesco

Tesco

Tesco

Tesco

už nevím přesně bylo toho více

Vaše Bio - Billa

W5 (Lidl)

žádnou

žádnou

žádnou

Žádnou

žádnou

žádnou

9. Zvažujete na základě reklamního sdělení nákup dané privátní značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, reklamou se neřídím5172,86 %58,62 %  
Ano, reklama mne přesvědčila1014,29 %11,49 %  
Ne, reklama mne nepřesvědčila912,86 %10,34 %  

Graf

10. Myslíte si, že privátní značky potřebují reklamu (marketingovou podporu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, i privátní značky potřebují reklamu3347,14 %37,93 %  
Nedokážu posoudit2130 %24,14 %  
Ne, Privátní značky se prodávají hlavně díky ceně1622,86 %18,39 %  

Graf

11. Uveďte prosím vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5465,85 %62,07 %  
Muž2834,15 %32,18 %  

Graf

12. Uveďte prosím váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 344453,66 %50,57 %  
35 -442024,39 %22,99 %  
45 - 541113,41 %12,64 %  
55 - 6578,54 %8,05 %  

Graf

13. Velikost města ve kterém žijete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více jak 100.000 obyvatel4757,32 %54,02 %  
do 10.000 obyvatel1619,51 %18,39 %  
10.000 - 50.000 obyvatel1214,63 %13,79 %  
50.000 - 100.000 obyvatel78,54 %8,05 %  

Graf

14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou2935,37 %33,33 %  
Vysoká škola - Bc.2429,27 %27,59 %  
Vysoká škola - Mgr. Ing2328,05 %26,44 %  
Základní44,88 %4,6 %  
Vyučen22,44 %2,3 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Zvažujete na základě reklamního sdělení nákup dané privátní značky?

  • odpověď Ne, reklamou se neřídím:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedokážu posoudit na otázku 10. Myslíte si, že privátní značky potřebují reklamu (marketingovou podporu)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete do vaši domácnosti?

2. Znáte pojem privátní značka?

3. Čím se řídíte při běžných nákupech rychloobrátkového zboží do vaši domácnosti?

4. Kupujete privátní značky?

5. V jaké kategorii rychloobrátkového zboží kupujete privátní značky nejčastěji?

6. Který z následujících řetězců má nejkvalitnější privátní značku?

7. Zaznamenali jste v posledních 6ti měsících reklamu na privátní značku?

9. Zvažujete na základě reklamního sdělení nákup dané privátní značky?

10. Myslíte si, že privátní značky potřebují reklamu (marketingovou podporu)?

11. Uveďte prosím vaše pohlaví

12. Uveďte prosím váš věk

13. Velikost města ve kterém žijete

14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete do vaši domácnosti?

2. Znáte pojem privátní značka?

3. Čím se řídíte při běžných nákupech rychloobrátkového zboží do vaši domácnosti?

4. Kupujete privátní značky?

5. V jaké kategorii rychloobrátkového zboží kupujete privátní značky nejčastěji?

6. Který z následujících řetězců má nejkvalitnější privátní značku?

7. Zaznamenali jste v posledních 6ti měsících reklamu na privátní značku?

9. Zvažujete na základě reklamního sdělení nákup dané privátní značky?

10. Myslíte si, že privátní značky potřebují reklamu (marketingovou podporu)?

11. Uveďte prosím vaše pohlaví

12. Uveďte prosím váš věk

13. Velikost města ve kterém žijete

14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Holá, P.Marketing privátních značek DP (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://marketing-privatnich-znacek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.