Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing průzkum - letecká společnost

Marketing průzkum - letecká společnost

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Vandasová
Šetření:26. 03. 2009 - 02. 04. 2009
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

následující dotazník je součástí mé absolventské práce. Jedná se kratičký marketingový průzkum za účelem následného naplánování reklamní kampaně a zacílení budoucí strategie.

Předem děkuji za Váš čas a přeji hezký den

Zuzana Vandasová

Odpovědi respondentů

1. Věková skupina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 až 30 let7382,02 %82,02 %  
31 až 40 let1011,24 %11,24 %  
41 až 50 let44,49 %4,49 %  
0 až 20 let11,12 %1,12 %  
více11,12 %1,12 %  

Graf

2. Váš průměrný měsíční příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0,- až 15.000,-3842,7 %42,7 %  
20.001,- až 30.000,-1820,22 %20,22 %  
15.001,- až 20.000,-1719,1 %19,1 %  
30.001,- až 40.000,-88,99 %8,99 %  
více88,99 %8,99 %  

Graf

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou4752,81 %52,81 %  
vysoké3134,83 %34,83 %  
vyšší odborné55,62 %5,62 %  
středoškolské bez maturity / Vyučen(a)44,49 %4,49 %  
základní22,25 %2,25 %  

Graf

4. V domácnosti žiji s:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s rodiči3033,71 %33,71 %  
s partnerem / manželem2730,34 %30,34 %  
sám2528,09 %28,09 %  
s partnerem / manželem a dětmi910,11 %10,11 %  

Graf

5. Jaký typ dovolené upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [s cestovní kanceláří → konec dotazníku, předem kupuji jen dopravu zbytek řeším na místěotázka č. 6, předem vše sám domluvím (nevyužívám služeb CK)otázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
předem vše sám domluvím (nevyužívám služeb CK)5561,8 %61,8 %  
s cestovní kanceláří2224,72 %24,72 %  
předem kupuji jen dopravu zbytek řeším na místě1213,48 %13,48 %  

Graf

6. Jak často létáte letadlem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2krát až 3krát ročně2029,85 %22,47 %  
1krát ročně1928,36 %21,35 %  
nelétám1826,87 %20,22 %  
vícekrát1014,93 %11,24 %  

Graf

7. Létáte stále se stejnou společností?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6394,03 %70,79 %  
ano45,97 %4,49 %  

Graf

8. Jaká jsou další kritéria výběru letecké společnosti? (hodnoťte jako ve škole 1=nejdůležitější, 5= nejméně důležité)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
doporučení známého2.8751.984
reputace / tradice společnosti2.6251.609
cena1.6561.163
reklama / povědomí o společnosti3.5781.244
velikost společnosti3.4691.437
kvalita internetových stránek3.1561.788
doplňkové služby (možnost rezervace přes internet, non-stop infolinka atp.)2.4381.215

Graf

9. Jaké letecké společnosti znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...

Aer Arann,Air France,Austrian Airlines,Blu-express,Britisch Airways,KLM,SAS, SkyEurope,Thomas Cook Airlines....

aeroflot, britisch airways

air france, lufthansa, csa, air lingus

airfrance, čsa, lufthansa, aeroflot, smartwings, ...

Airfrance, Lufthanza

british airways, czech airlines, ryanair, easyjet, lufthansa, ... skyscanner.com

CSA, Air France, Lufthansa, Emirates, American Airlines, RyanAir, EasyJet, SkyEurope

CSA, BA, AirFrance, Delta, American Airways, Lufthansa, Emirates, Aeroflot, Iberia, Alitalia, ...

csa, click4sky, skyeurope, lufthansa, british airways, nevim jeste nejaky dalsi kdyz to uslysim

CSA, lufthansa,air france, fly emirates, smart wings

CSA, Ryanair, Easyjet, Skyeurope, Wizzair, Smart Wings, KLM, Aer Lingus, Air France, Qatar Airways, Air Berlin, Austrian Airlines, Iberia atd.

CSA, SkyEurope, Ryan Air, Wizz Air, KLM, British Airways, Austria Airlines, Lufthansa, Aeroflot, Air France, Easy Jet...

csa,klm, smartwings, skyeurope,ryanair, easyjet, wizzair, air france, delta airlines, alitalia, iberia, lufthansa, korean air, british airways, austrian airlines, air canada

čedok, fischer, jet2, easyjet, american u british airlines

České Aerolinie, British airways, American Airlines,

čsa swiss air skyline alitalia air france british airways north pacific turkisch airlines aeroflot easyjet scandinavian air finnair

čsa, air france, easy jet, sky europe, click4sky, british airways,

ČSA, Delta Airlines, Lufthansa, Sky Europe, Wizz Air, Air France/KLM....

ČSA, KLM, Alitalia, Air France, Malev, Aeroflot, Ryanair, Sky Europe, Easy Jet, Swissair, Mexicana, Air Malaysia, Air Korea, Lufthansa, a mnoho dalších

čsa, lufthansa, ficher, air asia

ČSA, Sky line

ČSA, SkyTeam, Allitalia, Lufthansa, British Airlines, Reynar

Delta Air Lines, CSA, British Airways, Air France - KLM, Iberia, Aeroflot, American Airlines, United Airways, Northest Airlines, Southwest Airlines, Lufthansa, Singapur Airlines, Quantas..... Pak nizkonakladovky SkyEurope, Ryanair, Easy Jet,....

hodně a jsem líná je všechny vypisovat

Jetair, Panair, Smartwings, Jet2sky, Skyeurope

prodávám letenky, takže jménem asi všechny :))))) jinak letěla jsem zatím jenom se Sky Europe a s Emirates

Ryanair, ČSA, British Airways, Air France, Turkish Airlains

ryanair, finnair, čsa...

sky europe

Sky Europe, Iberia, British Airways, Brussels Airlines, Air France, KLM, Delta

Skyeurope, Alitalia

SkyEurope, EasyJet, CzechAirlines, Raynair, TurkischAirlines

skyeurope, ryanair, clik4sky, ča

tak cca. 30 bych jich dal dohromady

Znam - spoustu, vypisu jen ty, ktere jsem pouzila - Lufthansa, Ceske aerolinky, British aerolinky, nizkonakladovky - germanwings, airberlin, nizkonakladovka Britskych (tusim bmicosi), easyjet, nizkonakladovka Ceskych (click4sky nebo tak nejak - ta mam vyhrady k jejich reklamnim praktikam)

10. Sledujete reklamní akce leteckých společností?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3958,21 %43,82 %  
ano2841,79 %31,46 %  

Graf

11. Jak se nejčastěji o takovýchto akcích dozvíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné internetové stránky2435,82 %26,97 %  
e-mailovou nabídkou2334,33 %25,84 %  
internetové stránky letecké společnosti2029,85 %22,47 %  
od známých1928,36 %21,35 %  
z tisku1014,93 %11,24 %  
z televize1014,93 %11,24 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

  • odpověď středoškolské s maturitou:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost společnosti=2 na otázku 8. Jaká jsou další kritéria výběru letecké společnosti? (hodnoťte jako ve škole 1=nejdůležitější, 5= nejméně důležité)

8. Jaká jsou další kritéria výběru letecké společnosti? (hodnoťte jako ve škole 1=nejdůležitější, 5= nejméně důležité)

  • odpověď cena=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost společnosti=5 na otázku 8. Jaká jsou další kritéria výběru letecké společnosti? (hodnoťte jako ve škole 1=nejdůležitější, 5= nejméně důležité)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známého=5 na otázku 8. Jaká jsou další kritéria výběru letecké společnosti? (hodnoťte jako ve škole 1=nejdůležitější, 5= nejméně důležité)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věková skupina

2. Váš průměrný měsíční příjem

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

4. V domácnosti žiji s:

5. Jaký typ dovolené upřednostňujete?

6. Jak často létáte letadlem?

7. Létáte stále se stejnou společností?

8. Jaká jsou další kritéria výběru letecké společnosti? (hodnoťte jako ve škole 1=nejdůležitější, 5= nejméně důležité)

10. Sledujete reklamní akce leteckých společností?

11. Jak se nejčastěji o takovýchto akcích dozvíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věková skupina

2. Váš průměrný měsíční příjem

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

4. V domácnosti žiji s:

5. Jaký typ dovolené upřednostňujete?

6. Jak často létáte letadlem?

7. Létáte stále se stejnou společností?

8. Jaká jsou další kritéria výběru letecké společnosti? (hodnoťte jako ve škole 1=nejdůležitější, 5= nejméně důležité)

10. Sledujete reklamní akce leteckých společností?

11. Jak se nejčastěji o takovýchto akcích dozvíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vandasová, Z.Marketing průzkum - letecká společnost (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://marketing-pruzkum-letecka-spolecnost.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.