Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing (reklama) a Češi

Marketing (reklama) a Češi

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Říhová
Šetření:06. 08. 2014 - 27. 08. 2014
Počet respondentů:1781
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-9 PDF-10 PDF-11 PDF-12 PDF-13 PDF-14 PDF-15 PDF-16 PDF-17 PDF-18 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku určeného hlavně pro ženy ve věku 18-65let. Výsledky tohoto výzkumu využiji pro svou diplomovou práci. Cílem dotazníku je získat informace o tom, jak ženy vnímají informace získávané prostřednictvím nejrůznějších médií. Dbejte, proto prosím na přesnost odpovědí. U každé otázky je možno označit pouze jednu odpověď. Vyplnění celého dotazníku zabere cca 10 minut.

Předem děkuji za Váš čas.

Bc. Lenka Říhová 

Odpovědi respondentů

1. Využíváte informací z obchodních letáků před tím, než jdete nakoupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud mě v nich něco zaujme, tak ano82146,07 %46,1 %  
Většinou je jen zběžně prohlédnu43424,35 %24,37 %  
Většinou ano28716,11 %16,11 %  
Nevyužívám / Neprohlížím24013,47 %13,48 %  

Graf

2. Pokud jde o potřebné nákupy pro domácnost, promýšlíte a plánujete je dopředu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, mám seznam, ale vždy koupím ještě některé produkty neplánovaně111762,68 %62,72 %  
Ne, nakupuji podle toho, co se mi vybaví, že potřebuji37821,21 %21,22 %  
Ano, připravuji si vždy přesný seznam23313,08 %13,08 %  
Ne, nakupuji podle toho, co mne zaujme, líbí se mi, mám na to chuť543,03 %3,03 %  

Graf

3. Stává se Vám, že koupíte více věcí, než pro které jste původně šla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou ano83346,75 %46,77 %  
Ano58732,94 %32,96 %  
Jen výjimečně35619,98 %19,99 %  
Ne60,34 %0,34 %  

Graf

4. U každého z následujících výroků vyjádřete na stupnici od 1 do 5, do jaké míry s ním souhlasíte. (Souhlas vyjádřete na 5 bodové škále, kde 1 = zcela souhlasím a 5 = zcela nesouhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Většinou zkouším novinky dříve než moji přátelé a známí3.4141.218
Často si koupím něco podle reklamy třeba jen ze zvědavosti3.611.407
Preferuji značky, se kterými mám osobní zkušenost, před novými1.9490.941
Při nákupu je pro mě rozhodující cena výrobku ne značka2.7761.072
Když se mi něco líbí, musím to mít i kdybych si na to měla půjčit4.5320.968
Jakmile se objeví na trhu nějaké novinky, musím je hned vyzkoušet4.1781.077
Rozhoduji se podle toho, jak se mi výrobek líbí, ne kolik stojí3.1561.069

Graf

5. Sledujete reklamy v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud jsou v pauze v programu, nechávám je puštěné, ale nevnímám je122568,74 %68,78 %  
Vypínám televizi nebo odcházím37220,88 %20,89 %  
Ano, sleduji, neodcházím18510,38 %10,39 %  

Graf

6. Zakoupila jste si někdy zboží z teleshoppingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem si žádné zboží touto cestou nezakoupila148383,22 %83,27 %  
Ano, jednou nebo dvakrát jsem to zkusila27315,32 %15,33 %  
Ano (nakoupila jsem takto více než 3x)251,4 %1,4 %  
Ano, jednou nebo dvakr10,06 %0,06 %  

Graf

7. Pokud jste zboží z teleshoppingu zakoupila, byla jste s ním spokojená?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zboží nebylo přesně takové, jak ho prezentovali, ale vlastně mi to nevadilo12738,96 %7,13 %  
Ano, byla jsem spokojená10130,98 %5,67 %  
Zboží se zásadně lišilo7021,47 %3,93 %  
Zboží bylo úplně jiné, vrátila jsem ho288,59 %1,57 %  

Graf

8. Očekáváte, v reklamách pravdivé informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne107060,04 %60,08 %  
Ano71239,96 %39,98 %  

Graf

9. Pokud je prodejcem nějakého produktu atraktivní muž…

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemyslím si, že by mě to ovlivnilo110461,95 %61,99 %  
Je těžší ho odmítnout, ale přesto to udělám35319,81 %19,82 %  
Věnuji mu více času, než méně atraktivnímu člověku31117,45 %17,46 %  
S největší pravděpodobností si od něj zboží koupím140,79 %0,79 %  

Graf

10. Představte si, že Vaše oblíbená značka kosmetiky vydá prohlášení, že přísada do teď běžně užívaná v řasenkách způsobuje dlouhodobé poškození pokožky v oblasti očí. Věřila byste tomuto prohlášení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano, ale informaci bych si ověřila121768,29 %68,33 %  
Ano29416,5 %16,51 %  
Spíše ne22012,35 %12,35 %  
Ne512,86 %2,86 %  

Graf

11. Pokud by stejné prohlášení vydala značka kosmetiky, kterou nepoužíváte, věřila byste tomuto prohlášení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano, ale informaci bych si ověřila104758,75 %58,79 %  
Ano40122,5 %22,52 %  
Spíše ne26614,93 %14,94 %  
Ne683,82 %3,82 %  

Graf

12. Litovala jste někdy / koupě, ke které jste se nechala "přemluvit"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou nebo dvakrát jsem takový pocit měla110762,12 %62,16 %  
Ano, stává se mi, že si něco koupím a pak z toho nemám dobrý pocit, lituji toho37721,16 %21,17 %  
Ne, nemívám takové pocity29716,67 %16,68 %  
Ne, nem10,06 %0,06 %  

Graf

13. Používá podle Vás reklama ke svému prospěchu mylné informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano91151,12 %51,15 %  
Ano72040,4 %40,43 %  
Spíše ne1468,19 %8,2 %  
Ne50,28 %0,28 %  

Graf

14. Myslíte si, že je klamavá reklama problémem jen v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne79644,67 %44,69 %  
Spíše ne67737,99 %38,01 %  
Spíše ano18310,27 %10,28 %  
Ano1267,07 %7,07 %  

Graf

15. Pokud ano/spíše ano, kterou reklamu konkrétně považujete za klamavou ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
všechny 92,61 %0,51 %  
téměř všechny61,74 %0,34 %  
prací prášky51,45 %0,28 %  
activia30,87 %0,17 %  
na prací prostředky30,87 %0,17 %  
každou30,87 %0,17 %  
Řasenky (modelky s umělými řasy) depilační přístroje... 20,58 %0,11 %  
.20,58 %0,11 %  
ano20,58 %0,11 %  
půjčky20,58 %0,11 %  
ostatní odpovědi teleshoping
vanish
na půjčky
skoro všechny
když výrobek udělá něco LÍP než konkurenční
sampony na vlasy - objem
nevybavuje se mi nic konkrétního
bankovní reklamy
zrovna si nevzpomenu
všechny reklamy, ve kterých je zmíněno něco ve stylu NÁŠ přípravek je lepší než běžné přípravky, protože .... (prací prášky, šampón, tablety do myčky/pračky,..)
reklamy propagující výrobky pro děti
každou, nejde o předání pravdivých informací o výrobku, ale o nalákání zákazníka
více méně všechny - vložky, deodoranty, laky na vlasy, jogurty ad.
třeba na prací prostředky
hubnuti, Coca Cola vs spravna maminka
Vydávání herců za doktory; uvádění úspěšnosti, když výrobek byl vyzkoušen na pár lidech; vyprání prádla jen vymácháním ve vodě s práškem ...
milka cokolada( udava alpske mleko ale je vyrobena v polsku)
prakticky každou
dámské tampony a vložky, zubní pasty, přeslazené limonády a šťávy
veškeré teleshopingové, prací prášky, hubnoucí preparáty, mobilní operátoři, ...
všechny v TV, hlavně pak na prací prostředky
tyčinky pro děti plné mléka
s
spousta reklam je klamavých nebo nevhodných, např. nuttela, activia, ...
reklama příliš vychvalující vlastní výrobek, vyzdvihnutí kladů, které tento výrobek třeba ani nemuá.
Rozhodně ty s pracími prášky, které bezvadně vyperou i zaprané skvrny. Také reklamy s krémy, které bezvadně vyhladí vrásky (a vzápětí střih na dvacetiletou holku s mladinkou tváří.) Taky mi vadí reklamy finančních produktů, ve skutečnosti to funguje jinak
např. reklama na lék proti nemocem pokožky/nehtů nohou, prací prášky..
např. na prací prášky
všechny reklamy na šampony... vždyť ty holky mají krásné a husté vlasy od přírody...
Myslím, že většina je jich klamavých, ale nejvíc dokázala dopálit reklama na čistící prostředek Cilit Bang, ten nevyčistí absolutně nic, natož zašlou špínu. Ono vůbec tyhle reklamy, jak ukazují, jak se vše leskne a ve skutečnosti to se špínou ani nehne ..
asi všechny lžou, prostředky na cokoliv nejsou ani částečně účinné, jako v reklamě a do divadla rozhodně nechodím s práškem na praní...
Reklama na Vanish, nejdříve ukážou zašpiněné růžové kalhoty a po vyprání jsou o několik velikostí menší a čisté - dají tam nové.
actimel, tablety proti zápachu z pračky, ...
prací prášky, likvidace skvrn, pleťové krémy, tablety do myčky
A kde jsem se vyjádřila v tom smyslu, že klamavá reklama je v ČR problémem? :-) Btw. na televizi se nedívám, ale přesto jsem musela vyplnit otázku č. 5.
odstraňovač skvrn Vanish
Praci prasky, zubni kartacky, sampony, kremy atp. - vetsinou kosmetika a drogerie
Prací prášky všeobecně
n tampony
reklamy na kosmetiku, minerální vody,
na prací prostředky u hodně špinavých triček/ubrusů,... a následně jsou bez poskrvnky, něco obdobného na prostředky do myčky, na mytí nádobí,...
na řasenky, jogurty, krémy
všechny na prací prášek, na zubní pasty.. nebo ty "srovnávací"
řasenky
na přípravky proti celulitidě, na protivráskové krémy,na ledové čaje apod.
různé zubní pasty, prací a mycí prostředky, preparáty na hubnutí
kosmetické, potraviny, drogerie......
reklamu, která slibuje výrobek za nižší cenu, neuvádí však, že na tuto nižší cenu zákazník dosáhne pouze splněním jistých podmínek -> např. zakoupení dalšího zboží v minimální hodnotě 800 Kč a podobně
všetky
na reklamy se raději nedívám, protože je jich tolik, že se to nedá zapoamatovat
calgon
produkty Activie
většinu reklam, kde se chlubí tím nej - nejlepší, nejrychlejší, nejnovější apod. Většinou jde o prací prášky, dále za klamavé považuji většinu reklam na půjčky.
Zrovna mě nenapadá žádná konkrétní
reklamy na kosmetické produkty - například uzdravení roztřepených konečků za týden, 100x hustší řasy, vyhlazení celulitidy za měsíc
Všechny reklamy na zubní pasty, kde "lékaři" přesvědčují o kvalitě produktu. Reklamy chlubící se certifikáty, které si sám propagátor vymyslel, aby nalákal lidi věřící, že tyto certifikáty zaručují kvalitu výrobku.
v podstatě každou, jde o interpretaci dat
Reklamy na prací prášky.
nejčastěji na prací prostředky, řasenky
laky na vlasy, omlazující krémy...
na jogurty, na šampon, ....
reklamy na léčiva
Veškeré kosmetické reklamy slibující lesk/objem/vyhlazení vlasů, objem/prodloužení/výdrž řasenky (makeupu) atd.
Old Spice
Téměř všechny. Ať už jde o prací prášky, čistící prostředky nebo dámské vložky.
obecně reklamy na jogurty, 0% tuku, živé kultury apod.
všechny reklamy na "omlazující" krémy, tonica a pod
Z poslední doby reklama na vysokou školu CEVRO, která tvrdí, že ze studentů mohou být právníci, což je lež. A dále různé reklamy na diety.
na prací prášky, na mytí nádobí, na kosmetiku... všechny reKLAMY jsou klamy.
Kosmetické prostředky, auta
Reklamy na šampony...
vsechny reklamy na kremy na vrasky, rasenky apod.
MÁLOKTERÁ NENÍ OČIVIDNĚ KLAMAVÁ
Prací prášky, Vanish
Activia, vlastně na všech něco vidím.
reklamy o pracích prostředcích, prostředcích na skvrny, prostředcích do myček - žádné nejsou tak spolehlivé, často nefunkční, na cereálie, cer. sušenky a rostlinné pomazánky - nejsou vůbec tak zdravé, jak reklamy deklarují, spousty jiných...
Nejde o vyleženou klamavost, spíše vnímám neúplnost informace nebo účelové použití jen některých údajů o výrobku
kosmetika -řasy až do nebes, vypnutá pleť; prací prášky - vyperou se i zaprané skvrny apod.
danone, banky
o zdravých dětských pochoutkách, tavených sýrech apod, hlavně jídlo je opředeno klamáním
rasenky
teď si zrovna nevzpomínám na něco určitého
jogurty activia
slevové akce, složení potravin, zavádějící názvy potravin
Ideálním příkladem jsou reklamy supermarketů, kde uvádějí vždy čerstvé potraviny (Billa, Albert apod.), pokud na zelenině roste nový život (plíseň) tak moc čerstvá nebude.
Všechny reklamy na jary a prášky.
reklamy na krémy vyhlazující vrásky
nepodložené lži
Obecně kosmetika - krémy proti stárnutí apod.
rychlé stravovoání
spotřebitelské úvěry
zejména na potraviny, sračky typu nutella, reklama zásadně lže, nesnáším je bytostně a co je v reklamě,NIKDY a zásadně nekoupím
nevim
prostředky na hubnutí
"poctivé" ovocné šťávy s obsahem ovoce 2%; vlasová kosmetika, řasenky apod., kde mají modelky evidentně umělé řasy a příčesy:-); Obecně si myslím, že většina reklam je klamavých a mnohdy směšných a trapných...
McDonald's
UVÁDĚNÉ ŘASENKY -
Hypotéky, půjčky
je jich hodně, teď mě žádná konkrétní nenapadá
např. šampony
reklamy, které se odvolávají na slogany typu "z darů naší země", když se jedná o firmy, které nejsou české, ani pro svoji výrobu nepoužívají české materiály
myčku do které nacpe nádobí i se zbytky
reklamu na vsechny praci a cistici prostredky,deodoranty a antiperspiranti.
všechny, například na prací prášky jak oslnivě vyperou prádlo.
zázračné čističe které v reálu až tak úžasně nečistí
Veškeré reklamy na hubnoucí prostředky, krémy proti vráskám a stárnutí, v podstatě veškeré reklamy, které jsou založeny na tzv. objektivních výzkumech (prášků na praní, čisticích prostředků), které mají doložit, že je daný výrobek nejlepší na trhu.
Kterákoli reklama na vložky.
srovnávání pracích prášků, jogurty Activia
mapř. přípravky na hubnutí a různé "zázračné" produkty kosmetiky
reklamy na banky a půjčky
Vlasové šampony
Microsoft
V podstatě všechny na pleťové krémy, prací prášky a čistící prostředky.
Reklamy mě spíše rozčilují, když už mě díky nim nějaký výrobek zaujme, dohledám si o něm dostatečné informace na netu, pročtu diskuze a zkušenost.
reklamy na praci a myci prostredky, reklamy na sampony na vlasy
je jich víc - mnohdy slouží reklama jako odstrašující návod, co nemáme kupovat !
Třeba activia jogurty, polévky Vitana atd., jogurty Youplai (nebo jak se to píše) - většinou ty věci nechutnají dobře, jsou dost "chemické", ne zdravé
např. "sklenice mléka" v jedné malé přeslazené čokoládové pochoutce
všechny reklamy na prací prostředky a prostředky na odstranění skvrn
reklamy přehánějí,v realitě nejsou tak perfektní.Nevzpomenu si konkrétně.
přípravky na hubnutí,klouby
předchozí otázka je asi špatně položená -myslím, že klamavá reklama je problémem všude ve světě, kde se vystkytují reklamy
Na prací prašek
guttalax
obličej bez vrásek za 3 týdny
většinu
přípravky na hubnutí
vše mířené na děti a stárnoucí populaci
na banky a pojišťovny
všechny antiperspiranty - nic nefunguje, ani nový rexona max perfektcion
wanisch skrvn a spiny se zbavis atd.
Všechny, které se týkají kosmetiky - vlasové přípravky, krémy apod. občas i některé "zázračné léky"
na kosmetiku (krémy, řasenky atp.)
zbozi v letaku ktere jiz na prodejne neni skladem. Je napr na prodejnu 5 ks
věškerou reklamu na pleťové krémy, šampony a další
Hlavně reklamy na barvení vlasů, na kosmetiku, krémy, parfémy,.....
řasenky na objem řas (přičemž modelky na obrázku mají očividně řasy umělé), nefunkční přípravky na celulitidu, některé údajně bělící zubní pasty...
na prací prášky všeobecně. Nikdy neodstraní slibované skrvny
v oblasti diety, kosmetiky například
reklama na Vanich, Calgon
prací prostředky obnovující barvu
Vanish.
čez, rwe
hygiena
čisticí prostředky, kosmetika, léky, hubnoucí prostředky....
bankovní sektory
prací prášky :D
ted nevim
Prací prášky, které tvrdí, že perou lépe, než ostatní, deodoranty, po kterých se "zaručeně" žena 12 hodin nebude potit a podobně.
cilit, wanisch, prací prášky, spotřebu nových vozidel, "zázračné krémy proti vráskám" či stárnutí pleti
např. antiperspiranty, co vydrží 72h
elektricke zubni kartacky
Na prací prostředky a aviváže - nemají takovou účinnost
Reklamu na antikoncepci a pilulku RU Mifepriston
Víceméně všechny když už nelžou, tak říkají polopravdy nebo hezčí verze, např. dojené mléko od kraviček na pastvě nebo maso od řezníka v supermarketech, atd. Produkty, které potřebují reklamu nebývají tak kvalitní a vždy nějakou chybu mají, takže asi tak.
že je zdravé snídat sušenky :)
Reklama na prací prášky
reklamy na pujčky, na johurty...
reklamu na vanisch, prací prášky, cilit bang a další.
Některé banky
nevěřím téměř žádné
Reklamu na léky. Např. paracetamol, kde není uvedeno, jak může být velice škodlivý.
o jogurtech , sirupech
Veškeré krémy na vrásky, celulitidu, Mc'Donalds, KFC a ostatní restaurace/rychlá občerstvení (absolutně se nepodobá reklamám)
palette
prostředky na hubnutí apod
Půjčky, banky bez poplatku, dlouhé záruční doby na produkty - vždy je zde nějaké "ale"
většina reklam na prací prostředky, potravinové doplňky apod.
na hamburgry a podobné rychlé občerstvení
slevové
na čistící prostředky proti skvrnám
hubnoucí produkty.krémy na vrásky
všechny na čokoládové tyčinky pro děti
Na prací prostředky a odtraňovače skvrn.
reklamu na nutelu
tablety do myčky
99 procent v televizi i rozhlase (tampony, očkování, jogurty...)
prací prostředky,jar,doplňky stravy,léčivé účinky potravin,např.aktivia,zubní pasty...........
výrobky stejného výrobce mají u nás zcela jinou kvalitu než v západních státech
activia - podporuje trávení ....
napr. reklamy na detske "svačinky" typu kostici nebo kinder sladkosti (cokolada, pingue) - když tam tvrdi, jak je to uzasne a kolik je v tom mléka apod.
na praci prasky napriklad
Wobenzym
reklamu na vložky - ani s ob tamponama jsem se dnes nevzbudila s úžasnou náladou, svěží a plná energie
veškeré čistící a prací prostředky - jejich účinnost není taková, jak ukazují v reklamě
prací prášky, prostředky na nádobí, káva, .....
McDonalds
tampony,vložky a mastičky
na léky
Kosmetické výrobky
půjčky, "zdravě" potraviny
Nejvíce vnímám používání superlativů - nejlevnější, nejúčinnější, nejvýhodnější - vždy se dá něco lepšího najít :)
90 % všech reklam
obecně reklamy na prací prášky
konkrétně se mi žádná nevybaví, ale většinou jsou to reklamy na prací prostředky
prášky na praní
hubnoucí přípravky
Provident Financial, Partners Financial Services, potraviny s 0 % tuku apod.
jogurty, repelenty...
čisticí prostředky
všecky
Všechny, kde se něco myje, čistí, pere. Všechny reklamy, kde jsou použity jako rekvizity krásně navoskované nebo umělé kusy ovoce a zeleniny.
reklamy na hubnoucí tablety atd.
sušenky Oreo
ohledně účinnosti krémů, drogistického zboží,probiotických přípravků (Actimel), léků, aut
na čokolády, například nutellu, že je to zdravá snídaně. Na výhodné půjčky, které jsou ve skutečnosti extrémě nevýhodné(provident, atd). Na zdravé a výživné jídlo z fastfoodů a také když je reklama uplně o něčem jiném než je výrobek a tematicky vůbec nes
která výrobek příliš chválí
reklamy na jogurty, prací prášky, vůně domova
například McDonald nebo cukrovinky, které jsou v reklamně dvakrát tak velké
například na doplňky stravy, šampony,
reklamy určené pro děti
Na řasenku - modelky mají umělé řasy - nevím jaká to byla značka.
Orbit,reklamy bánk
všechny reklamy na jogurty, kosmetiku ....
"lidl je levný", "penny prodává české produkty", "půjčka zdarma", a podobné evidentní nesmysly
Ptali jste se "jen v ČR". Podle mě klamou všechny. A typicky miluji kraviny typu "řasy natočené o 360°" (tedy do kolečka) nebo "prostorný vůz i20" (což je autíčko velikosti ford Ka) a pod.
prostředky na mytí nádobí a prostředky na praní
reklamy na prací prášky všeobecně
REKLAMA TYPU 9 Z DESETI LÉKAŘŮ DOPORUČUJE....
prací prášky, kosmetika, léky
např. rychlé občerstvení, viděla jsem zajímavé video
Perwoll Color Magic
Právě reklamy na kosmetiku. Ukazují v reklamě na vrásky ženy kolem 20-30 let apod..
vyhlazování vrásků - krémy
skvěleperoucí prací prášky, jogurty s účinky na zvýšení imunity...
Axe vám zajistí neomezenou pozornost žen.
jogurt Activia, Dobrá máma; džusy; kosmetika - řasenky..
reklamy na jar, ci pur, kdy po jedne kapce prostředku ustoupí ,cela mastnota
pripravky na hubnuti
téměř všechny kosmetické - např. krémy proti vráskám apod.
Activia nebo Avon, kdy řasenka má prodloužit řasy až 12x přičemž délka průměrně řas je asi 5-7 mm, takže při takovém zvětšení máme mít řasy až 7 cm? lež
activíi
Úplně všechny
napr. kapsle do mycky
Activie
prakticky všechny
Je mi méně než 18
add 13 Nemyslím že většina reklam používá mylné informace - zveličuje ty, které se hodí a mlží o těch, které se nehodí
na různé čističe skvrn a na hubnutí
jogurt řeckého typu - bez tuku ???, vložky Always - chrání i když jste vzhůru nohama ??? ....
všechny reklamy na prací a čistící prostředky
všechny :)
reklamy vůbec nesleduji, TV přepínám
reklamy na prací prostředky, různé druhy potravin, čistící prostředky
Různé šampony, prací prostředky, kosmetické produkty (řasenky)...
Všechny používají neúplné informace
o bankách
Na zmrzlinu, slibuje neočekávaný zážitek, přitom jde jen o zmrzku. Cereální šušenky, že se mi bude lépe vstávat a vydrží mi energie- normální lež. Že jsou nějaké sušenky "mlékem milované" to je nesmysl, s mlékem mají pramálo společného, je to tuk a cukr.
na medikamenty, odstrańovače skvrn, vodního kamene...
na televizi se nedívám, radio neposlouchám, takže žádné reklamy neznám
praci prasky
zubní kartáčky, elektro, a jakákoliv reklama kde je slovo "diskontní ceny" nebo "vyprodej"
Určitě všeobecně reklamy na půjčky a podobné služby.
reklama na margariny, ramy a podobné výrobky
na všechny prací prostředky
Všechny! Struktury se snaží nás ovlivňovat pomocí různých médii. Cokoliv je v TV považuji za špatné.
Na alkohol.
Na politiky a volby
Šampóny a různé efekty (objem, lesk, dlouhotrvající barva apod.)
Všechny, dobré zboží se prodává samo, nepotřebuje reklamu. Reklama je jenom na zboží, které by se jinak neprodalo, nevěřím jim.
reklamy na omlazení pleti
třeba reklamy na řasenky
snídaňové cereálie, Nim 2, očkování, Vanish, zubní pasty, Listerine, doplňky stravy na hubnutí, ......
Většinou reklamy na kosmetiku, kde říkají 99 % žen doporučuje tento produkt - aby ne když ho ty ženy dostávají nějakou dobu zadarmo :D...Nebo některé reklamy na prací prášky - jejich účinky jsou až příliš úžasné :)
Wanish, hubnoucí tablety, řasenky na mega objem řas, apod.
margariny pro zdravi, vyhodne pujcky, sladkosti pro deti, napoje, nektere volne prodejne leky, vakciny,...
Always, CocaCola, OldSpice...
skoro všechny ve snaze prodat
nemám televizi
reklamy na prací prostředky, čistící prostředky, banky, finanční produkty...
např. vše na celulitidu
Veškerá reklama je svým způsobem klamavá, některé však natolik, že zůstává rozum stát nad drzostí prodejce.
reklamy na finanční poradenství a finanční instituce
reklamu na omlazující krémy
(myslím, že státní) reklama na 2. pilíř penzijního systému
Actimel
kupř. tvrzení, že čokoládová tyčinka je rpo děti zdravá
reklama na prášky
různé typy teleshopingů a reklamy na prací a mycí prostředky
reklamu na Ramu a na Activii
různé "ideální" půjčky peněz zadarmo !!!!
naprostou většinu reklam
většina na kosmetiku
v podstatě všechny.
veškerý teleshoping, rádoby ,,zdravé,, pochutiny, které podporují růst dětí či zlepšují jejich zdravotní stav
Reklamy propagující léky,masti,vodičky a různé přístroje k omlazení.
prací a mycí prostředky, očkování
Produkty "zaručující" vyhlazení vrásek, zhubnutí, "milionkrát" větší řasy
na jogurty, zubní pasty atd
reklamu slibující nereálné přínosy
kamzík
reklamy na finanční služby, reklamy na prací prostředky
Reklamy na různé šampony, kosmetiku a teleshopping
prací prostředky, léky (na klouby - prý to je jen placebo efekt)..reklam je víc ale konkrétně si nevzpomenu)
bankovní instituce
actimel, perwoll
téměř každou
reklama na jogurt jogobella, VDF na nejrychlejší 4G síť
např. všechny úžasné prací prostředky a prostředky do myčky :-)
reklamu na šampóny
velmi souhlasím se sloganem "reklama = re-klama" - nebo-li opakovaný klam, čili lež :-D
finanční produkty, léky
skoro všechny na jedinečné, úžasné a dokonalé produkty
vetsinu
30889,28 %17,29 % 

Graf

16. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let80345,06 %45,09 %  
31-40 let34119,14 %19,15 %  
41-50 let23713,3 %13,31 %  
18-20 let18910,61 %10,61 %  
51-60 let1458,14 %8,14 %  
61-65 let673,76 %3,76 %  

Graf

17. Jaké nejvyšší je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou82746,41 %46,43 %  
Vysokoškolské77543,49 %43,51 %  
Vyučena1035,78 %5,78 %  
Základní774,32 %4,32 %  

Graf

18. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaná81745,85 %45,87 %  
Studentka32218,07 %18,08 %  
Studentka, pracující na poloviční nebo částečný úvazek1719,6 %9,6 %  
Na rodičovské dovolené1608,98 %8,98 %  
Podnikatelka / OSVČ1287,18 %7,19 %  
Nezaměstnaná985,5 %5,5 %  
Důchodkyně864,83 %4,83 %  

Graf

19. Napište prosím kraj, ve kterém bydlíte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha30820,1 %17,29 %  
Středočeský1378,94 %7,69 %  
Jihomoravský1348,75 %7,52 %  
moravskoslezský1046,79 %5,84 %  
Zlínský805,22 %4,49 %  
Olomoucký795,16 %4,44 %  
Ústecký785,09 %4,38 %  
Královehradecký624,05 %3,48 %  
Jihočeský593,85 %3,31 %  
Vysočina503,26 %2,81 %  
ostatní odpovědi Plzensky
liberecký
Pardubický
Karlovarský
Ústecký kraj
Moravskoslezský kraj
Jihomoravský kraj
Středočeský kraj
Plzeňský kraj
Stredocesky
Liberecký kraj
Zlínský kraj
JM
kraj Vysočina
Pardubický kraj
Olomoucký kraj
Jihočeský kraj
moravskoslezky
Zlín
Hlavní město Praha
Karlovarský kraj
Královéhradecký kraj
MS
plzen
Brno

severomoravský
Jižní Morava
Střední Čechy
jihocesky
JMK
západočeský
hl. město Praha
olomouc
MSK
Stredočeský
severočeský
Pardubice
Východočeský
ol
Trnavský, Slovensko
středo
Jihomoravský
Praha, Středočeský kraj
Praha, ot. 5. - chybí "nemám televizi", ot. 17 - chybí VOŠ
slovenská republika
řecko
Vyškovsko
Moravsko-slezský
Kroměříž
Praha (byt) a Olomoucký kraj (dům)
p
Praha, ta otázka na atraktivního může je příliš zavádějící. U mužů prodejců se nezastavím.
Královéhradecká kraj
Praha - Hlavní město
hl. m. Praha
královéhrdecký
jihomor
jihomoravském
kralovohradecký
Praha (Praha 10)
STŘEDOČESKÝ - PRAHA
Košický
Praha/Brno
Prdelovice
benešov
Londýn
Středočeský kraj (nicméně nakupuji téměř výhradně v Praze)
Praha, poznámka - nemám televizi, takže mě tv reklama příliš neovlivňuje

moravskosleszký
Jihočeský, Plzeňský (studium VŠ)
Středočeský (10 minut od Prahy)
Plzeň-město
Plzeňský. Mimochodem, zapomněli jste v otázce číslo 5 udělat možnost, že někdo nemá televizi. Já nemám televizi, tak jsem jen klikla náhodně. Koukám jen na netu na zprávy nebo filmy.
Královehradecký a Praha
Severomoravský kraj
Karlovarký
jihomoravský, Znojmo
LBC
Středočeský/Jihomoravský
Bratislavsky
Olomoucký kraj, město Prostějov
Praha-západ (středočeský)
ustecky kraj-decin
Gottwaldovský
Jihomoravský(trvalé bydliště)/Moravskoslezský(kolej)
Košický kraj
PRAHA VÝCHOD STŘEDOČESKÝ KRAJ
Karlovy Vary
Parduibický
Studentka, pracující na poloviční nebo částečný úvazek + Podnikatelka / OSVČ stredocechy
Banskobystrický
Havířov
Nemecko, spolková zeme Severní Porýní-Westfálsko
LITOMĚŘICE
Královéhradecký (trvalé bydliště), Praha (místo studia)
Jihomoravský (Brno)
Prague
středočeský,kolínsko
Prg
libercky
Ústecký, Chomutov
Praha / Jižní Čechy
Východočeský - Královéhradecký
pha
Brno venkov
Jsem muž student, nechápu proč tento dotazník byl vytvořeny jenom pro ženy. Co se týče odpovědí u řasenek , představil jsem si jiný kosmetický přípravek pro muže. Myslím si, že i muž má právo se vyjádřit ohledně marketingu.
ústecká
Praha hl. m.
Ten nejmenší
.
Praha západ
Slezskomoravský
Londýn, UK
Kraj
Liereck
44128,79 %24,76 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte informací z obchodních letáků před tím, než jdete nakoupit?

2. Pokud jde o potřebné nákupy pro domácnost, promýšlíte a plánujete je dopředu?

3. Stává se Vám, že koupíte více věcí, než pro které jste původně šla?

4. U každého z následujících výroků vyjádřete na stupnici od 1 do 5, do jaké míry s ním souhlasíte. (Souhlas vyjádřete na 5 bodové škále, kde 1 = zcela souhlasím a 5 = zcela nesouhlasím)

5. Sledujete reklamy v televizi?

6. Zakoupila jste si někdy zboží z teleshoppingu?

7. Pokud jste zboží z teleshoppingu zakoupila, byla jste s ním spokojená?

8. Očekáváte, v reklamách pravdivé informace?

9. Pokud je prodejcem nějakého produktu atraktivní muž…

10. Představte si, že Vaše oblíbená značka kosmetiky vydá prohlášení, že přísada do teď běžně užívaná v řasenkách způsobuje dlouhodobé poškození pokožky v oblasti očí. Věřila byste tomuto prohlášení?

11. Pokud by stejné prohlášení vydala značka kosmetiky, kterou nepoužíváte, věřila byste tomuto prohlášení?

12. Litovala jste někdy / koupě, ke které jste se nechala "přemluvit"?

13. Používá podle Vás reklama ke svému prospěchu mylné informace?

14. Myslíte si, že je klamavá reklama problémem jen v České republice?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaké nejvyšší je Vaše dosažené vzdělání?

18. Jste:

19. Napište prosím kraj, ve kterém bydlíte

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte informací z obchodních letáků před tím, než jdete nakoupit?

2. Pokud jde o potřebné nákupy pro domácnost, promýšlíte a plánujete je dopředu?

3. Stává se Vám, že koupíte více věcí, než pro které jste původně šla?

4. U každého z následujících výroků vyjádřete na stupnici od 1 do 5, do jaké míry s ním souhlasíte. (Souhlas vyjádřete na 5 bodové škále, kde 1 = zcela souhlasím a 5 = zcela nesouhlasím)

5. Sledujete reklamy v televizi?

6. Zakoupila jste si někdy zboží z teleshoppingu?

7. Pokud jste zboží z teleshoppingu zakoupila, byla jste s ním spokojená?

8. Očekáváte, v reklamách pravdivé informace?

9. Pokud je prodejcem nějakého produktu atraktivní muž…

10. Představte si, že Vaše oblíbená značka kosmetiky vydá prohlášení, že přísada do teď běžně užívaná v řasenkách způsobuje dlouhodobé poškození pokožky v oblasti očí. Věřila byste tomuto prohlášení?

11. Pokud by stejné prohlášení vydala značka kosmetiky, kterou nepoužíváte, věřila byste tomuto prohlášení?

12. Litovala jste někdy / koupě, ke které jste se nechala "přemluvit"?

13. Používá podle Vás reklama ke svému prospěchu mylné informace?

14. Myslíte si, že je klamavá reklama problémem jen v České republice?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaké nejvyšší je Vaše dosažené vzdělání?

18. Jste:

19. Napište prosím kraj, ve kterém bydlíte

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Říhová, L.Marketing (reklama) a Češi (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://marketing-reklama-a-cesi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.