Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama
Reklama
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adriana Rýdlová |
---|---|
Šetření: | 25. 11. 2019 - 01. 12. 2019 |
Počet respondentů: | 61 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 7 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:51 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplnění krátkého dotazníku týkajícího se reklamy. Dotazník bude sloužit k vypracování seminárné práce na téma síly marketingu a ovlivňování potenciálních zákazníků a není zaměřen na žádnou specifickou kategorii respondentů.
Děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 44 | 72,13 % | 72,13 % |
muž | 17 | 27,87 % | 27,87 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 30 let | 38 | 62,3 % | 62,3 % |
30 - 50 let | 21 | 34,43 % | 34,43 % |
více než 50 let | 2 | 3,28 % | 3,28 % |
3. Myslíte si, že vás reklama ovlivňuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
částečně | 28 | 45,9 % | 45,9 % |
moc ne | 22 | 36,07 % | 36,07 % |
vůbec | 11 | 18,03 % | 18,03 % |
4. Pokud alespoň částečně, donutí vás to obvykle si danou věc koupit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
příliš mě neovlivňuje | 36 | 59,02 % | 59,02 % |
ano, ale výjimečně | 14 | 22,95 % | 22,95 % |
ano, občas | 11 | 18,03 % | 18,03 % |
5. V reklamě mě nejvíce zaujme:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nápaditost reklamy | 44 | 72,13 % | 72,13 % |
daný produkt | 26 | 42,62 % | 42,62 % |
chytlavá hláška | 22 | 36,07 % | 36,07 % |
hudba, znělka | 17 | 27,87 % | 27,87 % |
známá osobnost | 6 | 9,84 % | 9,84 % |
6. Vybavte si jednu reklamu, která se vám něčím vryla do paměti, čím vás zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
reklama byla nápaditá, srandovní | 41 | 67,21 % | 67,21 % |
chytlavá hláška | 27 | 44,26 % | 44,26 % |
upoutala mě hudba, znělka | 11 | 18,03 % | 18,03 % |
daný produkt byl pro mě zajímavý | 10 | 16,39 % | 16,39 % |
hrála v ní známá osobnost | 3 | 4,92 % | 4,92 % |
7. Pamatujete si, co daná reklama propagovala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 43 | 70,49 % | 70,49 % |
nejsem si jistý/á | 9 | 14,75 % | 14,75 % |
ne | 9 | 14,75 % | 14,75 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.