Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing - Snowboardy ideální cena

Marketing - Snowboardy ideální cena

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Schüller
Šetření:15. 12. 2015 - 14. 01. 2016
Počet respondentů:23
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku. 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

V dotazníku je užita škála 1 - 10. Hodnota 1 znamená nejnižší hodnocení a hodnota 10 hodnocení nejvyšší.

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1356,52 %56,52 %  
Muž1043,48 %43,48 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2328,7 %8,7 %  
2728,7 %8,7 %  
1828,7 %8,7 %  
2128,7 %8,7 %  
2628,7 %8,7 %  
1928,7 %8,7 %  
1110014,35 %4,35 %  
2214,35 %4,35 %  
2414,35 %4,35 %  
4914,35 %4,35 %  
ostatní odpovědi 17
54
25
15
40
42
28
730,43 %30,43 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:27.1
Minimum:17
Maximum:54
Variační rozpětí:37
Rozptyl:107.09
Směrodatná odchylka:10.35
Medián:24
Modus:23

Graf

3. Jakou třídu snowboardu preferujete v poměru ceny ku kvalitě? Kvalita je zde chápána jako stupeň užitných vlastností (funkčnost).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5730,43 %30,43 %  
7417,39 %17,39 %  
8417,39 %17,39 %  
10313,04 %13,04 %  
328,7 %8,7 %  
628,7 %8,7 %  
914,35 %4,35 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.62
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.45
Směrodatná odchylka:1.86
Medián:7
Modus:5

Graf

4. Jaký jste jezdec? (Úplný začátečník/expert)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1521,74 %21,74 %  
5313,04 %13,04 %  
8313,04 %13,04 %  
3313,04 %13,04 %  
428,7 %8,7 %  
628,7 %8,7 %  
1028,7 %8,7 %  
728,7 %8,7 %  
214,35 %4,35 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.67
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.33
Směrodatná odchylka:2.71
Medián:5
Modus:1

Graf

5. Jak moc je pro Vás důležitá značka výrobce při výběru nového snowboardu? (Absolutně ne/absolutně ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5417,39 %17,39 %  
6313,04 %13,04 %  
4313,04 %13,04 %  
3313,04 %13,04 %  
128,7 %8,7 %  
928,7 %8,7 %  
1028,7 %8,7 %  
828,7 %8,7 %  
714,35 %4,35 %  
214,35 %4,35 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.38
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.95
Směrodatná odchylka:2.44
Medián:5
Modus:5

Graf

6. Jakou značku (značky) snowboardu preferujete? (Prosím napište jednu či více značek a seřaďte podle preferencí)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

adidas

Asco

blizard

Burton, Arbor, Ride

Burton, Gravity, Ride Snowboards

Burton, Rossignol, Nitro, Ride

Flow, Gravity

Gravity, Burton

Gravity,burton

Head, Burton

Housefeathers

j

Jak je orientované ohodnocení, 1 je nejvíce, nebo nejméně?

n

Ne

nevim

Neznám

neznám žádnou

Nitro Gravity

Ride

ride,nitro,flow,burton

x

žádnou neznám

7. Máte zájem experimentovat s novými modely snowboardu? (Například zakřivení základny snowboardu, nové materiály jádra či skluznice apod.); (Absolutně ne/absolutně ano

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3417,39 %17,39 %  
1417,39 %17,39 %  
8417,39 %17,39 %  
5313,04 %13,04 %  
10313,04 %13,04 %  
228,7 %8,7 %  
628,7 %8,7 %  
714,35 %4,35 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.7
Směrodatná odchylka:2.95
Medián:5
Modus:3

Graf

8. Jaká cena snowboardu (pouze prkna) by pro Vás byla natolik nízká, že byste pochybovali o jeho jakosti a funkčnosti (stupni užitných vlastností)?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000626,09 %26,09 %  
3000417,39 %17,39 %  
50028,7 %8,7 %  
200028,7 %8,7 %  
10000014,35 %4,35 %  
20014,35 %4,35 %  
914,35 %4,35 %  
1000014,35 %4,35 %  
150014,35 %4,35 %  
99914,35 %4,35 %  
ostatní odpovědi 5
6
5000
313,04 %13,04 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1938.76
Minimum:6
Maximum:10000
Variační rozpětí:9994
Rozptyl:4992668.29
Směrodatná odchylka:2234.43
Medián:1000
Modus:1000

Graf

9. Jaká by pro Vás byla ideální výš ceny při koupi nového snowboardu (pouze prkna) ve vztahu k Vámi požadované jakosti a funkčnosti (stupni užitných vlastností)?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1500313,04 %13,04 %  
7000313,04 %13,04 %  
928,7 %8,7 %  
800028,7 %8,7 %  
1000028,7 %8,7 %  
0.0000000000000000114,35 %4,35 %  
4000014,35 %4,35 %  
2000014,35 %4,35 %  
200014,35 %4,35 %  
100014,35 %4,35 %  
ostatní odpovědi 5500
98000
5800
200
3000
4500
626,09 %26,09 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6834.19
Minimum:9
Maximum:40000
Variační rozpětí:39991
Rozptyl:79955040.66
Směrodatná odchylka:8941.76
Medián:5500
Modus:1500

Graf

10. Jaká cena snowboardu (pouze prkna) by pro Vás byla příliš vysoká ve vztahu k Vámi požadované jakosti a funkčnosti (stupni užitných vlastností)?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15000417,39 %17,39 %  
20000313,04 %13,04 %  
300028,7 %8,7 %  
800028,7 %8,7 %  
0.00000000114,35 %4,35 %  
250014,35 %4,35 %  
514,35 %4,35 %  
3000014,35 %4,35 %  
7000014,35 %4,35 %  
4000014,35 %4,35 %  
ostatní odpovědi 1001
12000
10000
98001
200
8
626,09 %26,09 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:14653.05
Minimum:5
Maximum:70000
Variační rozpětí:69995
Rozptyl:269417209.75
Směrodatná odchylka:16413.93
Medián:12000
Modus:15000

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Schüller, D.Marketing - Snowboardy ideální cena (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://marketing-snowboardy-idealni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.