Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který poslouží jako podklad pro diplomovou práci ve které se zabývám cause related marketingem. Tím se rozumí firmení marketingové aktivity spojené s dobrou věcí, tedy propojení běžných aktivit firmy s podporou neziskových projektů. Příkladem může být darování určité částky z prodeje každého výrobku.
Dotazník je určen všem respondentům.
Děkuji za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Setkal(a) jste se někdy s firmou nebo výrobkem, podporujícím společensky prospěšný projekt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 4, Nevím → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
97
72,39 %
72,39 %
Nevím
20
14,93 %
14,93 %
Ne
17
12,69 %
12,69 %
2. Pokud si vybavíte, uveďte prosím jaký výrobek či firma to byla:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Avon
10
15,63 %
7,46 %
Oriflame
4
6,25 %
2,99 %
Albert
4
6,25 %
2,99 %
Globus
3
4,69 %
2,24 %
P&G
2
3,13 %
1,49 %
Pampers
2
3,13 %
1,49 %
Avon, Albert
2
3,13 %
1,49 %
danone
2
3,13 %
1,49 %
avon, produkty s ruzovou stuzkou
1
1,56 %
0,75 %
igelitové tašky v tescu nebo albertu - ta koruna jde na nějaký prospěšný projekt, plenky Pampers - očkování dětí
1
1,56 %
0,75 %
ostatní odpovědi
Škoda Auto, ČEZ, Hyundai, Oriflame, Avon Rolnička, pak nějaký noname Terrybear - Tereza Maxová, zelené tkaničky v Tescu, žluté kytičky proti rakovině Žlutá kytka - rakovina, srdíčkový den... Jogurt, plenky Pampers CordBloodCenter - odběry pupečníkové krve Albert a albertíky Avon, Albert, Oriflame Ikea, Ahold např Škoda, Albert, Siriri a mnoho dalších Opavia, Danone Darování krve - Vodafone Kraft foods Nutrilite, Amway Bertíky Opavia Škoda Opavia a tatranky Tiskárna, která podporovala charitativní projekty projekt eu keramika ČEZ Accenture, IBM, DELL,.. vsetky velke nadnarodne firmy si takto zvysuju prestiz Kofola, Albert, Avon výrobky spojené s odvodem peněz pro unicef Unicef výrobky fairtrade Ahold, Globus tkaničky Tesco Avon - podpora prevence rakoviny prsu, pochod s Avonem akce v supermarketu na děti jogurty Danone Avon - výrobky, ze kterých jde částka na boj proti rakovině prsu, Sbírka Kuře - podporuje mimo jiné Raiffeisenbank
33
51,56 %
24,63 %
3. Koupil(a) jste si v posledních 12 měsících takový výrobek?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
66
56,41 %
49,25 %
ne
51
43,59 %
38,06 %
4. Myslíte si, že je vhodné, aby se firmy tímto způsobem zapojovaly do veřejně prospěšných aktivit?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
62
46,27 %
46,27 %
souhlasím
49
36,57 %
36,57 %
spíše nesouhlasím
13
9,7 %
9,7 %
nevím
6
4,48 %
4,48 %
nesouhlasím
4
2,99 %
2,99 %
5. Jak byste vnímal(a) firmu, která přispívá prospěšné věci prostřednictvím takového partnerství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Rozhodně pozitivně → otázka č. 7, Spíše pozitivně → otázka č. 7, Spíše negativně → otázka č. 6, Rozhodně negativně → otázka č. 6, Nevím → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše pozitivně
67
50 %
50 %
Rozhodně pozitivně
45
33,58 %
33,58 %
Spíše negativně
13
9,7 %
9,7 %
Nevím
5
3,73 %
3,73 %
Rozhodně negativně
4
2,99 %
2,99 %
6. Pokud negativně, proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Firma podporuje projekt jen za účelem zvýšení zisku.
12
70,59 %
8,96 %
Firma o partnerství neposkytuje dostatečné informace.
4
23,53 %
2,99 %
Firma se snaží odvést pozornost od kvality/ceny svého výrobku, tím mne jako spotřebitele poškozuje
1
5,88 %
0,75 %
7. Měly by firmy podle Vás o svých veřejně prospěšných projektech vždy informovat veřejnost?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
64
47,76 %
47,76 %
spíše souhlasím
49
36,57 %
36,57 %
spíše nesouhlasím
11
8,21 %
8,21 %
nevím
6
4,48 %
4,48 %
nesouhlasím
4
2,99 %
2,99 %
8. Poskytují firmy o svých veřejně prospěšných projektech dostatek informací?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
41
30,6 %
30,6 %
nevím
41
30,6 %
30,6 %
spíše nesouhlasím
29
21,64 %
21,64 %
nesouhlasím
14
10,45 %
10,45 %
souhlasím
9
6,72 %
6,72 %
9. Změní se Váš postoj k firmě, když zjistíte, že podporuje společensky prospěšný projekt? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Firmě budu více důvěřovat
2.254
0.846
Pravděpodobněji koupím její výrobky
2.172
0.769
Budu k ní loajálnější (nebudete mít tendenci přejít ke konkurenci)
2.44
0.873
Doporučím firmu (výrobek) známým
2.276
0.872
Pro společnost budu spíše chtít pracovat
2.94
0.832
10. Změní se Váš názor na neziskovou organizaci, když zjistíte, že se zapojila do kampaně na podporu společensky prospěšného projektu? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
O neziskové organizaci řeknu známým
2.09
0.738
Neziskové organizaci věnuji peníze
2.657
0.643
Zúčastním se akcí pořádaných neziskovou organizací
2.604
0.761
V neziskové organizaci se zapojím jako dobrovolník
3.239
0.6
11. Zvolil(a) byste při nákupu jinou značku, než jste měl(a) původně v plánu, pokud by byla spojená s podporou společensky prospěšného projektu? (Oba produkty jsou srovnatelné cenově i kvalitou)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
64
47,76 %
47,76 %
Určitě ano
36
26,87 %
26,87 %
Spíše ne
20
14,93 %
14,93 %
Nevím
7
5,22 %
5,22 %
Určitě ne
7
5,22 %
5,22 %
12. Pokud v dané kategorii podporuje prospěšnou věc více výrobků, vyberu si podle:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Celkového účinku, který bude program mít (například celkový počet dětí zachráněných očkováním)
49
36,57 %
36,57 %
Částky darované z každého produktu
41
30,6 %
30,6 %
Dopadu, který bude mít můj jednotlivý nákup
32
23,88 %
23,88 %
Celkové částky, která bude na projekt věnována
23
17,16 %
17,16 %
Jiné
18
13,43 %
13,43 %
13. Pokud dvě firmy prodávají srovnatelný produkt (cenově i kvalitou), vyberete si raději firmu, která:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Podporuje prospěšnou věc, která se mě osobně dotýká
64
47,76 %
47,76 %
Podporuje takovou prospěšnou věc, kde může firma na základě svých zkušeností nejlépe přispět
59
44,03 %
44,03 %
-
2
1,49 %
1,49 %
Nestarám se společnost.
1
0,75 %
0,75 %
nevím
1
0,75 %
0,75 %
je česká, malá, rodinná, poctivá
1
0,75 %
0,75 %
to provádí způsobem, který považuji za rozumný
1
0,75 %
0,75 %
Vyberu si třetí firmu, která nakládá se svým ziskem efektivněji
1
0,75 %
0,75 %
žádnou z nich
1
0,75 %
0,75 %
ani jedné
1
0,75 %
0,75 %
žádnou
1
0,75 %
0,75 %
podporuje nutnější/nezbytnější projekt
1
0,75 %
0,75 %
14. Pokud dvě firmy prodávají srovnatelný produkt (cenově i kvalitou), vyberete si raději firmu, která:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Se zaváže dlouhodobě poskytovat pomoc jedné prospěšné věci
65
48,51 %
48,51 %
Umožní mi vybrat si, kam mé příspěvky poputují
59
44,03 %
44,03 %
nevím
2
1,49 %
1,49 %
-
2
1,49 %
1,49 %
Nebudu nikomu dávat mé peníze.
1
0,75 %
0,75 %
přispívá na řešení problému, který subjektivně považuji za nejzávažnější
1
0,75 %
0,75 %
Vyberu si třetí firmu, která nakládá se svým ziskem efektivněji
1
0,75 %
0,75 %
žádnou z nich
1
0,75 %
0,75 %
ani jedné
1
0,75 %
0,75 %
žádnou
1
0,75 %
0,75 %
15. Pokud dvě firmy prodávají srovnatelný produkt (cenově i kvalitou), vyberete si raději firmu, která:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Podporuje projekt na lokální úrovni (v místě prodejny a nejbližším okolí, případně kraji)
53
39,55 %
39,55 %
Podporuje projekt na národní úrovni (s dopadem na celou Českou republiku)
45
33,58 %
33,58 %
Podporuje projekt na globální úrovni (s dopadem na problémy v celém světě)
24
17,91 %
17,91 %
nevím
2
1,49 %
1,49 %
-
2
1,49 %
1,49 %
zalezi na okolnostech
1
0,75 %
0,75 %
Moje peníze.
1
0,75 %
0,75 %
záleží na konkrétním projektu - na závažnosti konkrétního problému
1
0,75 %
0,75 %
Vyberu si čtvrtou firmu, která nakládá se svým ziskem efektivněji
1
0,75 %
0,75 %
žádnou z nich
1
0,75 %
0,75 %
ani jednu
1
0,75 %
0,75 %
žádnou
1
0,75 %
0,75 %
ode všeho něco
1
0,75 %
0,75 %
16. U následujících položek označte, jak moc je při rozhodování o koupi výrobku spojeného s prospěšnou věcí považujete za důležité (1 - velmi důležité, 4 - zcela nedůležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Pověst firmy, která produkt vyrábí
1.672
0.489
Pověst neziskové organizace, která příspěvek obdrží
1.731
0.719
Osobní důležitost věci, na kterou organizace přispívá (například pokud máte s problémem osobní zkušenost)
1.97
0.895
Cena výrobku
2.067
0.779
Kvalita výrobku
1.47
0.383
Emocionální benefit (po nákupu se cítím dobře)
2.463
0.89
Transparentnost kampaně a množství poskytnutých informací
1.791
0.807
17. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
96
71,64 %
71,64 %
Muž
38
28,36 %
28,36 %
18. Váš věk je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15 až 24
52
38,81 %
38,81 %
25 až 34
43
32,09 %
32,09 %
35 až 44
19
14,18 %
14,18 %
45 až 54
13
9,7 %
9,7 %
55 a více
7
5,22 %
5,22 %
19. Většinu času žijete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ve městě nad 1 milion obyvatel (Praha)
47
35,07 %
35,07 %
Ve městě nad 10 tisíc obyvatel
37
27,61 %
27,61 %
Jinde
27
20,15 %
20,15 %
Ve městě nad 100 tisíc obyvatel
23
17,16 %
17,16 %
20. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
81
60,45 %
60,45 %
SŠ s maturitou
41
30,6 %
30,6 %
SŠ bez maturity
9
6,72 %
6,72 %
ZŠ
2
1,49 %
1,49 %
Vyšší odborné
1
0,75 %
0,75 %
21. Zaměstnání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pracuji
64
47,76 %
47,76 %
Studuji
38
28,36 %
28,36 %
Pracuji při studiu
25
18,66 %
18,66 %
Jiné
4
2,99 %
2,99 %
Jsem nezaměstnaný/á
3
2,24 %
2,24 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3. Koupil(a) jste si v posledních 12 měsících takový výrobek?
odpověď ne:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 1. Setkal(a) jste se někdy s firmou nebo výrobkem, podporujícím společensky prospěšný projekt?
4. Myslíte si, že je vhodné, aby se firmy tímto způsobem zapojovaly do veřejně prospěšných aktivit?
odpověď spíše nesouhlasím:
9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše negativně na otázku 5. Jak byste vnímal(a) firmu, která přispívá prospěšné věci prostřednictvím takového partnerství?
5. Jak byste vnímal(a) firmu, která přispívá prospěšné věci prostřednictvím takového partnerství?
odpověď Spíše negativně:
9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 4. Myslíte si, že je vhodné, aby se firmy tímto způsobem zapojovaly do veřejně prospěšných aktivit?
9. Změní se Váš postoj k firmě, když zjistíte, že podporuje společensky prospěšný projekt? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
odpověď Budu k ní loajálnější (nebudete mít tendenci přejít ke konkurenci)=4:
7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravděpodobněji koupím její výrobky=4 na otázku 9. Změní se Váš postoj k firmě, když zjistíte, že podporuje společensky prospěšný projekt? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
odpověď Doporučím firmu (výrobek) známým=3:
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše negativně na otázku 5. Jak byste vnímal(a) firmu, která přispívá prospěšné věci prostřednictvím takového partnerství?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 4. Myslíte si, že je vhodné, aby se firmy tímto způsobem zapojovaly do veřejně prospěšných aktivit?
odpověď Doporučím firmu (výrobek) známým=4:
7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravděpodobněji koupím její výrobky=4 na otázku 9. Změní se Váš postoj k firmě, když zjistíte, že podporuje společensky prospěšný projekt? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
odpověď Pro společnost budu spíše chtít pracovat=4:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravděpodobněji koupím její výrobky=4 na otázku 9. Změní se Váš postoj k firmě, když zjistíte, že podporuje společensky prospěšný projekt? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi O neziskové organizaci řeknu známým=4 na otázku 10. Změní se Váš názor na neziskovou organizaci, když zjistíte, že se zapojila do kampaně na podporu společensky prospěšného projektu? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma podporuje projekt jen za účelem zvýšení zisku. na otázku 6. Pokud negativně, proč?
10. Změní se Váš názor na neziskovou organizaci, když zjistíte, že se zapojila do kampaně na podporu společensky prospěšného projektu? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
odpověď V neziskové organizaci se zapojím jako dobrovolník=4:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi O neziskové organizaci řeknu známým=4 na otázku 10. Změní se Váš názor na neziskovou organizaci, když zjistíte, že se zapojila do kampaně na podporu společensky prospěšného projektu? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zúčastním se akcí pořádaných neziskovou organizací=4 na otázku 10. Změní se Váš názor na neziskovou organizaci, když zjistíte, že se zapojila do kampaně na podporu společensky prospěšného projektu? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma podporuje projekt jen za účelem zvýšení zisku. na otázku 6. Pokud negativně, proč?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravděpodobněji koupím její výrobky=4 na otázku 9. Změní se Váš postoj k firmě, když zjistíte, že podporuje společensky prospěšný projekt? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
16. U následujících položek označte, jak moc je při rozhodování o koupi výrobku spojeného s prospěšnou věcí považujete za důležité (1 - velmi důležité, 4 - zcela nedůležité)
odpověď Kvalita výrobku=1:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 8. Poskytují firmy o svých veřejně prospěšných projektech dostatek informací?
20. Nejvyšší dosažené vzdělání:
odpověď Vysokoškolské:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firmě budu více důvěřovat=4 na otázku 9. Změní se Váš postoj k firmě, když zjistíte, že podporuje společensky prospěšný projekt? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
21. Zaměstnání:
odpověď Pracuji:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 až 54 na otázku 18. Váš věk je:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Setkal(a) jste se někdy s firmou nebo výrobkem, podporujícím společensky prospěšný projekt?
2. Pokud si vybavíte, uveďte prosím jaký výrobek či firma to byla:
3. Koupil(a) jste si v posledních 12 měsících takový výrobek?
4. Myslíte si, že je vhodné, aby se firmy tímto způsobem zapojovaly do veřejně prospěšných aktivit?
5. Jak byste vnímal(a) firmu, která přispívá prospěšné věci prostřednictvím takového partnerství?
6. Pokud negativně, proč?
7. Měly by firmy podle Vás o svých veřejně prospěšných projektech vždy informovat veřejnost?
8. Poskytují firmy o svých veřejně prospěšných projektech dostatek informací?
9. Změní se Váš postoj k firmě, když zjistíte, že podporuje společensky prospěšný projekt? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
10. Změní se Váš názor na neziskovou organizaci, když zjistíte, že se zapojila do kampaně na podporu společensky prospěšného projektu? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
11. Zvolil(a) byste při nákupu jinou značku, než jste měl(a) původně v plánu, pokud by byla spojená s podporou společensky prospěšného projektu? (Oba produkty jsou srovnatelné cenově i kvalitou)
12. Pokud v dané kategorii podporuje prospěšnou věc více výrobků, vyberu si podle:
13. Pokud dvě firmy prodávají srovnatelný produkt (cenově i kvalitou), vyberete si raději firmu, která:
16. U následujících položek označte, jak moc je při rozhodování o koupi výrobku spojeného s prospěšnou věcí považujete za důležité (1 - velmi důležité, 4 - zcela nedůležité)
17. Jste:
18. Váš věk je:
19. Většinu času žijete:
20. Nejvyšší dosažené vzdělání:
21. Zaměstnání:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Setkal(a) jste se někdy s firmou nebo výrobkem, podporujícím společensky prospěšný projekt?
2. Pokud si vybavíte, uveďte prosím jaký výrobek či firma to byla:
3. Koupil(a) jste si v posledních 12 měsících takový výrobek?
4. Myslíte si, že je vhodné, aby se firmy tímto způsobem zapojovaly do veřejně prospěšných aktivit?
5. Jak byste vnímal(a) firmu, která přispívá prospěšné věci prostřednictvím takového partnerství?
6. Pokud negativně, proč?
7. Měly by firmy podle Vás o svých veřejně prospěšných projektech vždy informovat veřejnost?
8. Poskytují firmy o svých veřejně prospěšných projektech dostatek informací?
9. Změní se Váš postoj k firmě, když zjistíte, že podporuje společensky prospěšný projekt? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
10. Změní se Váš názor na neziskovou organizaci, když zjistíte, že se zapojila do kampaně na podporu společensky prospěšného projektu? U každého tvrzení vyznačte Váš názor (1 - rozhodně souhlasím, 4 - rozhodně nesouhlasím)
11. Zvolil(a) byste při nákupu jinou značku, než jste měl(a) původně v plánu, pokud by byla spojená s podporou společensky prospěšného projektu? (Oba produkty jsou srovnatelné cenově i kvalitou)
12. Pokud v dané kategorii podporuje prospěšnou věc více výrobků, vyberu si podle:
13. Pokud dvě firmy prodávají srovnatelný produkt (cenově i kvalitou), vyberete si raději firmu, která:
16. U následujících položek označte, jak moc je při rozhodování o koupi výrobku spojeného s prospěšnou věcí považujete za důležité (1 - velmi důležité, 4 - zcela nedůležité)
17. Jste:
18. Váš věk je:
19. Většinu času žijete:
20. Nejvyšší dosažené vzdělání:
21. Zaměstnání:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.