Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing v cestovním ruchu (určeno pro odborníky)
Marketing v cestovním ruchu (určeno pro odborníky)
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Soukupová |
---|---|
Šetření: | 17. 11. 2011 - 24. 11. 2011 |
Počet respondentů: | 78 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 11.15 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 30,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.14:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto průzkumu je zjistit orientaci odborníků v cestovním ruchu v internetových stránkách zabývajících se marketingem v této oblasti a jejich roli v komunikaci ČR a jednotlivých regionů.
Odpovědi respondentů
1. V jaké oblasti pracujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V destinačním managementu, turistickém regionu, veřejné správě, infocentru | 43 | 55,13 % | 55,13 % |
Studuji | 18 | 23,08 % | 23,08 % |
V hotelnictví | 11 | 14,1 % | 14,1 % |
V gastronomii | 3 | 3,85 % | 3,85 % |
v městském informačním centru | 1 | 1,28 % | 1,28 % |
vyučuji, zkoumám, průvodcuji atp. | 1 | 1,28 % | 1,28 % |
Výuka mark. komunikace; články na dest.marketing | 1 | 1,28 % | 1,28 % |
2. Jako profesionál v CR zjišťujete informace, popř. sledujete aktuality, co se děje v oboru? Odkud čerpáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vyhledávám podrobnější informace a aktuality také na dalších webových stránkách | 52 | 66,67 % | 66,67 % |
Navštěvuji veletrhy týkající se cestovního ruchu | 45 | 57,69 % | 57,69 % |
Využívám i dalších zdrojů informací | 42 | 53,85 % | 53,85 % |
Čtu pravidelně odborné časopisy | 36 | 46,15 % | 46,15 % |
Sleduji pouze stránky Czech Tourism a MMR | 21 | 26,92 % | 26,92 % |
Ne, nesleduji | 4 | 5,13 % | 5,13 % |
3. Mohl(a) byste rozvést předchozí otázku? Jaké webové stránky, odborný tisk čtete, popř. jaké veletrhy navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
yx sdgfgvf
1. Weby jednotlivých měst, obcí, regionálních sdružení, mikroregionů, komerčních organizací atd. 2. Regiontour Brno, Holiday World Praha, Itep Plzeň, Jihočeský kompas České Budějovice. 3. Osobní styk s odborníky cestovního ruchu z jiných destinací.
AHR ČR
Asociace hotelů arestaurací ČR veletrhy nenavštěvujeme - nemáme na to čas
C.O.T., TIM, KAM PO ČESKU. veletrhy - tuzemské Regiontour, Holiday word, zahraniční - Slovakia tour, v zastoupení Vysočina Tourism nebo Czech Tourism
Co se týče tisku, čerpáme informace z turistických magazínů Kam, TIM, COT, dále z regionálního tisku a místního tisku. Pravidelně navštěvujeme veletrh v Brně Regiontour.
COT Business
COT business, CHTP aj., monografie Regiontour
COT business, Tourism-Review.cz, HOTELSMag.com, HotelNewsNow.com, Hospitalitynet.org
COT magazin, Marketing & Media, Prague COnvention Bureau web, newsletter
COT, hotel&spa management
Czech Tourism
CzechTourism, Svazek obcí Východní Krkonoše, Krakonoše svazek měst a obcí, stránky obecí a měst. Veletrh Drážďany, Praha, Lohfelden trhy
časopis Kam, časopis TIM, časopis Všudybyl, noviny TTG
časopisy vydávané nakladatelstvím COT media, Všudybyl, turistické magazíny distribuované do Informačních center (KAM po Česku, TIM) veletrhy Regiontour a Holiday World (pravidelná účast jako vystavovatel)
Čerpám ze všech možných stránek, které k dané problematice či k hledanému tématu či pojmu mají co říci, čerpám z časopisů: Kam po Česku, Všudybyl, TIM, COT, dále navštěvuji knihovny, mnohá data čerpám z archivu, z archivu muzea. V minulých letech jsme se účastnili mnoha veletrhů cestovního ruchu - především v SRN (Mnichov, Stuttgart, Berlín, Kaufbeuren, Budyšín, Görlitz, Aachen, Zwickau Hamburg, Brémy), Holandsku, Itálii (Milano), Belgii (Brusel). Velké Británii (Londýn), Polsku (Poznaň, Varšava) a na Ukrajině (Kijev).
Čteme bulletin, který pravidelně dostáváme od A.T.I.C., Kam po Česku, TIM, Travel, Všudybyl apod. Pravidelně se zúčastňujeme veletrhů v Brně (Regiontour), Praze (Holidayworld), Lysé nad Labem (Regiony ČR)
Čtu časopis Travel profi, Profit, TTG, EURO, Všudybyl, TIM, sleduji pravidelně pořad Toulavá kamera, spolupracuji s ostatními infocentry, zajímám se o příhraniční spolupráci
Čtu texty na téma reklama v denním tisku, na internetu a sleduji, jak řeší svou propagaci jiné subjekty. Nikoliv výhradně jedny webové stránky nebo odbodný text.
EFG\
Ehotelier, Business Traveller
etc, unwto
Holiday world For travel go § regiontour hotel§spa AHR forum
Holiday World, regionální portály
Informace čerpám spíše nesystematicky z různých konferencí, seminářů atd.
Informace vyhledáván na stránkách kraje, turistického regionu a jednotlivých obcí v naší turistické oblasti, také využívám web Czechtourismu. Co se týká odborného tisku, jde především o časopisy COT, Všudybyl, AMB a také turistické magazíny TIM a Kam po Česku, kde sleduji nabídku ostatních regionů či měst. Každoročně se aktivně účastním veletrhů v Brně a Praze, ze zahraničních veletrhů jsem několikrát navštívila veletrh v Lipsku a v Drážďanech.
informační portály jednotl. turist. regionů, veletr Holiday World
internetové stránky - czechtourism
ITB Berlin, euromonitor, eurostat, stat. urad
ITB Berlin, případně pročítám různé odborné časopisy, které tam dostanu
Itep Plzeň,Region tour Brno,publikace v turistických časopisech
jen czechtourism.cz
Každý den čtu monitoring za Pardubicko, IDnes, MF dnes, veletrhy cestovního ruchu navštěvuji službeně v ČR i zahraničí - seznam najdete na stránkách CzechTourismu, čtu odborné čsopisy s tematikou cestovního ruchu a marketingu
Kromě portálů CzT a MMR navštěvuji stránky krajů, turistických regionů, destinačních managementů apod. Z veletrhů navštěvujeme Regiontour, Slovakiatour, Holiday World, Hradec Králové, Ostrava. Navštěvuji různá setkání pracovníků v cestovním ruchu, semináře či školení na úrovni krajů, turistických regionů či oblastí.
Kudyznudy.cz, jiznicechy.cz, cb-info.cz Tim, Kam, profiTravel, Travel Trade Gazette, Všudybyl
madi, AHR, Gourmet,......
moc odborné ne, ale ještě cestování na idnes a lidovkách
na webu přes vyhledavače to, co mě zajímá, veletrhy HW Praha a Regiontour Brno, odborný tisk - C.O.T. Business, komunikace s kolegy, účast na seminářích
Naše ITC se přímo účastní veletrhů CR a prezentuje tak město - Go Regiontour Brno, ITEP, Holiday World, Regiony CR a Dovolená a jiné,...dále se prezentujeme v časopisech o cestovním ruchu TIM, Kam po Česku,..takže dění sledujeme zde,...
RATA-NEWs
Region Tour Brno, Holiday World Praha, Jihočeský Kompas, .... Kam po Česku, TIM, COT business, všudybyl, travel trade gazette vydání Česká republika, profi TRAVEL, ....
Regiontour Brno, Holidayworld Praha, Slovakiatour Bratislava, Dovolená a region Ostrava, Tour salon Poznaň, Glob Katovice, různé jednotlivé prezentace společně s Moravskoslezským krajem, časopis COT, webové stránky Czechtourism, dalších informačních center apod.
Regiontour Brno, MADI, COT, portály CzechTourismu, MMR, JCCR...
sleduji nepravidelně
stránky ahrcr.cz, cestovniruch.cz, webové stránky propagující destinační management jednotlivých regionů / zemí, stránky hotelů, gastronomické události, atp.
svatební teletrhy, gastro akce a promo, konference HOREKA, zahraniční a tuzemské cesty - odborné vzdělávání přímo v terénu (výroba oliv a olivového oleje, pěstování chřestu, vinice a vína, sýry) Časopisy Apetit, Gurmán, noviny společ. Bohemia Sekt, Vínorevue
Telefonicky ověřuji kontakty, protože některé www.stránky jsou zastaralé.
TIP, Kudy z nudy atd. webové stránky informačních centrer a turistu raj, veletr Regiontour Brno a ITEP Plzeň.
Tiskoviny AHR ČR, Všudybyl, Tiskoviny Czech Tourismu
TTG
TTG, COT, Travel profi, TIM, KAM, webovky PIS, všechny CzechTourism, všechny des. managm. v regionech, regionální, městské... to není na 5 minut
V rámci služeb, informací využíváme web, další informace o cestovním ruchu: Euroregion Elbe Labe TIM KAM PO ČESKU ČESKÁ KULTURA atd.
veletrh Region Tour Brno, Regiony ČR Lysá nad Labem web Czech Tourism, MMR, ATIC ČR, www.polabi.com a další turistické stránky
Veletrh: především Holiday World Praha Časopis: TTG
veletrhy - Holiday world v Praze, ITB v Berlíně, webové stránky - www.cestovni-ruch.cz, kudy z nudy na facebooku
Veletrhy cestovního ruchu: MADI, Holiday Word, ITEP, Regiontour,... Odborné časopisy: Kam po Česku, TTG, COT Business,... Webové stránky: www.kraj-jihocesky.cz, www.jccr.cz, www.aticcr.cz, www.czechtourism.cz,....
Veletrhy Go a regiontour v Brně, veletrh cestovního ruchu v Bratislavě - Slovakiatour. Informace taktéž z www.aticcr.cz
Veletrhy navštěvuje naše manažerka a vedoucí IC v jedné osobě, Informace vyhledávám v info letácích a novinách okolních měst nebo organizací, které různé akce pořádají a spolupracujeme spolu delší dobu, to se týká i webových stránek, které pravidelně pročítáme a doplňujeme informace, např. kino, divadlo, sport. akce, jízdní řády a pod.
Veletrhy z důvodu neefektivnosti nenavštěvuji, stráky CZT a MMR nesleduji. Aktuality a informace získávám z AHRCR a převážně zahraničních serverů
Veltrhy: Go, RegionTour, Holiday Web:www.aticcr.cz, www.magconsulting.cz
Víno Revue Sommelier / Revue pro Hotel a Restaurant Bar Life
Vyhledáváme na různých www portálech - jccr, atic, kudy z nudy atd, veletrhy Regiontour, Kompas, dále denní tisk, e-zprávy
Využívám vědeckých databází pro vyhledávání odborných článků z oblasti marketingu cestovního ruchu. Dále se pak také inspiruji např. cestovním ruchem Švýcarska (myswitzerland.com)
Webové stránky - A.T.I.C., Asociace českých cestovních kanceláří, Svaz měst a obcí ČR, Krajský úřad Karlovarského kraje. Odborný tisk - COT, TIM, Moderní obce, Veřejná správa. Veletrhy CR v Brně, v Praze, v Plzni a regionální akce v Karlovarském kraji. Zahraniční veletrhy CR - v Lipsku a v Brémách.
Webové stránky - A.T.I.C., Asociace českých cestovních kanceláří, Svaz měst a obcí ČR, Krajský úřad Karlovarského kraje. Odborný tisk - COT, TIM, Moderní obce, Veřejná správa. Veletrhy CR v Brně, v Praze, v Plzni a regionální akce v Karlovarském kraji. Zahraniční veletrhy CR - v Lipsku a v Brémách.
webové stránky Czech Tourismu, webové stránky ostatních destinačních společností v ČR a v zahraničí, časopis COT, webové stránky ROP, m-journal, marketing a media, domácí as zahraniční veletrhy zaměřené na CR (Regiontour Brno, Holiday World Praha, Slovakia Tour Bratislava, ITEP Plzeň, Infotour HK, Ferienmesse Vídeň, Reidemarkt Dresden, Vakantie Utrecht, aj.), konference a semináře CR (AD Camp, Forum CR,...)
Webové stránky CzechTourism, MMR, strukturálních fondů, jednotlivých destinančích managementů, turistické informační stránky krajů, novinky.cz a další. Odborný tisk C.O.T. Business.
webové stránky Královéhradeckého, Libereckého kraje, SMO Krkonoše, KRNAP, A.T.I.C., krom již uvedených Czechtourism a MMR. Časopisy TIM, Travel, regionální tisk, poslední absolvovaný ´VCR Lipsko 2011 /listopad/
webové stránky obcí a měst Lednicko-valtického areálu popřípadě, stránky Jihomoravského kraje, stránky ubytovacích a restauračníh zařízení, stránky památek... navštěvujeme veletrhy Region Tour v Brně a Holiday World v Praze
www: Czechtourism, Czecot, COT Business (občas i časopis, zvažuji objednání předplatného), CZech specials, MMR, NPÚ, Kudy z Nudy veletrhy Go a regioin tour Brno, Holiday World Praha, ITEP Plzeň, 1x návštěva ITB Berlin,
www.cotmedia.cz; www.czso; COT média, TTG apod., tuzemské i zahraniční veletrhy cestovního ruchu
www.czechtourism.cz
www.czechtourism.cz, www.kudyznudy.cz, www.isumava.cz Holiday World
www.czso.cz, www.czechtourism.cz - informace potřebné do školy
x
z tisku např. COT
zahraniční cestovatelské servery
zejména webové stránky významných turistických destibnací (památky UNESCO, Český ráj,..), COT, Travel, především české - Regiontour, HolidayWorld, příležitostně některé regionální
4. Myslíte si, že existuje dostatečné množství internetových stránek zabývajících se cestovním ruchem České rebubliky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, ale ne kvalitních | 31 | 39,74 % | 39,74 % |
Ano, dostačující množství | 26 | 33,33 % | 33,33 % |
Částečně, mohlo by jich být více | 18 | 23,08 % | 23,08 % |
Ne | 3 | 3,85 % | 3,85 % |
5. Znáte nějaké webové stránky týkající se propagace a cestovního ruchu (nemusíte být pravidelný návštěvník)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
www.branadocech.cz, www.euroregion-elbe-labe.eu, http://www.czechtourism.com
.............
a
Ano
ano
ano
ano, Czechtourism, Zlatý pruh Polabí, A.T.I.C., turistické známky, atd.
ano, např. destinační managementy, informační portály, výpis netřeba, byl by dlouhý
Brána do Čech i Teplice Euroregion Elbe LAbe Czech tourism atd.
brnome.cz kudyznudy.cz moraviatrip.com orbion.cz czechtourism.cz atd.
Czech Tourism, PIS, město Praha, Kudyznudy, Mice Central, Prgue City Server, Around Prague,...
Czech Tourism, Prague Convention Bureau
Czech tourism, Vysocina Tourism,
czech tourism, www.ahrcr.cz..
Czech Tourism, www.cesko.cz, tipynavylet.cz
czechtourism
CzechTourism
CzechTourism
CzechTourism
CzechTourism
CzechTourism
czechtourism
czechtourism, kudyznudy,msregion....
CzechTourism, vychodni-cechy.info, navstevnik.cz, pardubicko.info
czechtourism.com, czech.cz, czecot.com
czechtourism.cz, infocesko.cz, kudyznudy.cz
czechtourism.cz/com
E hotelier
european quartet, czechtourism
fgdfgdf
kralovskacesta.cz
kudy z nudy
kudy z nudy ochutnejte čr czechtourism
kudy z nudy
kudy z nudy, kamzajdem.cz, jiznicechy.cz
Kudy z nudy; České dědictví UNESCO, Česká inspirace
kudyznudy.cz
Kudyznudy.cz, jiznicechy.cz, cb-info.cz, visitjiznicechy.cz
kvalitní a erudované nikoliv
ne
Neznám - kromě internetových stránek agentury CzechTourism a internetové stránky destinačních managementů ČR
Okrajově, používám na témata zájmu vyhledávač.
RZAZT
Sleduji webové stránky Czech ourismu.
stránky agentury CzechTourism, Kudy z nudy, CzeCot.com, Výletník
stránky Czech Tourism
stránky czech tourismu, kudy z nudy
sumava.net, kudy z nudy,isumava,..
Tak například propagace od Czechtourismu ČR czechtourism.org, kudyznudy.cz
tripadvisor, czechtourism
turisturaj
unesco-czech.cz
v CR czechtourism.cz, kudyznudy.cz
Více pracujeme na propagaci naší firmy než, že bychom sledovali ostatní. To neznamená, že by nás to nezajímalo, ale efektivnější je dělat něco pro firmu.
visiteurope.com
vybírám náhodně - stránky si nepamatuji
www.atic.cz
www.cot.cz, částečně i www.czechtourism.cz, ww.cestovni-ruch.cz, www.m-journal.cz, www.mam.cz
www.czechtourism.com a www.czechtourism.cz
www.czechtourism.cz
www.czechtourism.cz, www.holidayinfo.cz,
www.czechtourism.cz, www.kudyznudy.cz, www.czecot.cz...
www.czechtourism.cz, www.mmr.cz
www.kraj-jihocesky.cz, www.jccr.cz, www.aticcr.cz, www.czechtourism.cz, www.cestovni-ruch.cz, www.kudyznudy.cz,...
www.kudyz nudy.cz
www.kudyznudy.cz www.jiznicechy.cz www.isumava.cz www.visitprachatice.cz - www.jiznicechy.cz www.kisprachatice.cz www.prachatice.cz
www.kudyznudy.cz
www.kudyznudy.cz
www.kudyznudy.cz například
www.kudyznudy.cz www.slovacko.cz, www.jizni-morava.cz, www.czechtourism.cz, www.vyletnik.cz, ....
www.kudyznudy.cz, www.czechtourism.cz, www.czechtourism.com, www.vyletnik.cz (propagace celorepublikového charakteru) www.liberecky-kraj.cz, www.ceskolipsko.info, www.machuvkraj.cz (proparagce regionálního a místního charakteru)
www.kudyznudy.cz, www.isumava.cz, www.turisturaj.cz, www.jiznicechy.cz
www.sumavanet.cz
www.tourism.cz www.prague.cz
www.vychodni-morava.cz www.vyletnik.cz www.pampeliska.cz www.czecot.cz www.kudyznudy.cz
www.vychodni-morava.cz; www.czechtourism.cz; www.ahr.cz; www.accka.cz;
x
6. Znáte webovou stránku místojakoznačka.cz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, navštěvuji ji pravidelně → otázka č. 7, Ano, navštívil jsem ji → otázka č. 7, Ano, slyšel jsem o ní → otázka č. 7, Ne, nic mi to neříká → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nic mi to neříká | 64 | 82,05 % | 82,05 % |
Ano, navštívil jsem ji | 7 | 8,97 % | 8,97 % |
Ano, slyšel jsem o ní | 6 | 7,69 % | 7,69 % |
Ano, navštěvuji ji pravidelně | 1 | 1,28 % | 1,28 % |
7. Pokud tuto webovou stránku znáte, kde jste se o ní dověděl poprvé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na internetu | 6 | 42,86 % | 7,69 % |
Na konferenci Adcamp | 4 | 28,57 % | 5,13 % |
škola | 1 | 7,14 % | 1,28 % |
již se nepamatuji | 1 | 7,14 % | 1,28 % |
zde | 1 | 7,14 % | 1,28 % |
email od redaktorky webu | 1 | 7,14 % | 1,28 % |
8. Přinášejí Vám stránky, které navštěvujete, nějakou přidanou hodnotu po odborné stránce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, občas se tam dozvím něco nového | 61 | 78,21 % | 78,21 % |
Ano, dozvídám se tam spoustu podrobností | 10 | 12,82 % | 12,82 % |
Žádné nesleduji | 5 | 6,41 % | 6,41 % |
Ne, nenalézám relevantní informace | 2 | 2,56 % | 2,56 % |
9. Můžete si prosím prohlédnout webovou stránku Mistojakoznacka.cz http://mistojakoznacka.cz/temata/ a zhodnotit ji dle následujících výroků?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Působí na mě příjemně vs. Působí na mě nepříjemně | 2-1-0-1-2 | -0.846 | 0.822 |
Je barevně vydařená vs. Barevné zpracování se mi nelíbí. | 2-1-0-1-2 | -0.577 | 1.09 |
Snadno se v ní orientuji vs. Ztrácím se v ní, je neuspořádaná | 2-1-0-1-2 | -0.603 | 1.06 |
Působí profesionálně vs. Působí neprofesionálně | 2-1-0-1-2 | -0.808 | 1.155 |
Obsahuje kvalitní informace vs. Má velmi nekvalitní obsah | 2-1-0-1-2 | -0.615 | 0.903 |
Nacházím praktické informace vs. Je koncipovaná velmi teoreticky | 2-1-0-1-2 | -0.449 | 0.786 |
Je určená odborníkům vs. Je určená spíše laikům | 2-1-0-1-2 | -0.513 | 0.917 |
Cítím, že je určena právě pro mě vs. Není pro mě určena | 2-1-0-1-2 | -0.154 | 1.258 |
Může pomoci budovat dobrou image ČR vs. Oslabuje image ČR | 2-1-0-1-2 | -0.487 | 0.891 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
10. Můžete prosím zhodnotit webovou stránku Czechtourism.cz http://www.czechtourism.cz/ stejným způsobem jako u předešlé otázky? (pokud ji znáte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Působí na mě příjemně vs. Působí na mě nepříjemně | 2-1-0-1-2 | -1.231 | 0.485 |
Je barevně vydařená vs. Barevné zpracování se mi nelíbí. | 2-1-0-1-2 | -0.969 | 1.045 |
Snadno se v ní orientuji vs. Ztrácím se v ní, je neuspořádaná | 2-1-0-1-2 | -0.831 | 1.125 |
Působí profesionálně vs. Působí neprofesionálně | 2-1-0-1-2 | -1.308 | 0.675 |
Obsahuje kvalitní informace vs. Má velmi nekvalitní obsah | 2-1-0-1-2 | -1.277 | 0.569 |
Nacházím praktické informace vs. Je koncipovaná velmi teoreticky | 2-1-0-1-2 | -1.2 | 0.56 |
Je určená odborníkům vs. Je určená spíše laikům | 2-1-0-1-2 | -1 | 0.738 |
Cítím, že je určena právě pro mě vs. Není pro mě určena | 2-1-0-1-2 | -0.769 | 0.701 |
Může pomoci budovat dobrou image ČR vs. Oslabuje image ČR | 2-1-0-1-2 | -0.923 | 0.809 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
11. Můžete prosím zhodnotit webovou stránku Cestovni-ruch.cz http://cestovni-ruch.cz/ stejným způsobem jako u předešlé otázky? (pokud ji znáte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Působí na mě příjemně vs. Působí na mě nepříjemně | 2-1-0-1-2 | 0.429 | 1.673 |
Je barevně vydařená vs. Barevné zpracování se mi nelíbí. | 2-1-0-1-2 | 0.673 | 1.24 |
Snadno se v ní orientuji vs. Ztrácím se v ní, je neuspořádaná | 2-1-0-1-2 | 0.327 | 1.118 |
Působí profesionálně vs. Působí neprofesionálně | 2-1-0-1-2 | 0.49 | 1.597 |
Obsahuje kvalitní informace vs. Má velmi nekvalitní obsah | 2-1-0-1-2 | -0.122 | 0.965 |
Nacházím praktické informace vs. Je koncipovaná velmi teoreticky | 2-1-0-1-2 | -0.224 | 0.909 |
Je určená odborníkům vs. Je určená spíše laikům | 2-1-0-1-2 | -0.143 | 1.265 |
Cítím, že je určena právě pro mě vs. Není pro mě určena | 2-1-0-1-2 | 0.449 | 1.472 |
Může pomoci budovat dobrou image ČR vs. Oslabuje image ČR | 2-1-0-1-2 | 0.429 | 1.265 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Můžete prosím zhodnotit webovou stránku COT Business http://www.cot.cz/ stejným způsobem jako u předešlé otázky? (pokud ji znáte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Působí na mě příjemně vs. Působí na mě nepříjemně | 2-1-0-1-2 | -0.781 | 0.921 |
Je barevně vydařená vs. Barevné zpracování se mi nelíbí | 2-1-0-1-2 | -0.781 | 1.046 |
Snadno se v ní orientuji vs. Ztrácím se v ní, je neuspořádaná | 2-1-0-1-2 | -0.688 | 1.152 |
Působí profesionálně vs. Působí neprofesionálně | 2-1-0-1-2 | -0.938 | 1.059 |
Obsahuje kvalitní informace vs. Má velmi nekvalitní obsah | 2-1-0-1-2 | -0.719 | 0.952 |
Nacházím praktické informace vs. Je koncipovaná velmi teoreticky | 2-1-0-1-2 | -0.656 | 0.913 |
Je určená odborníkům vs. Je určená spíše laikům | 2-1-0-1-2 | -0.906 | 0.647 |
Cítím, že je určena právě pro mě vs. Není pro mě určena | 2-1-0-1-2 | -0.375 | 0.984 |
Může pomoci budovat dobrou image ČR vs. Oslabuje image ČR | 2-1-0-1-2 | -0.531 | 0.874 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Můžete prosím zhodnotit webovou stránku Marketing cestovního ruchu http://markcr.uhk.cz/ stejným způsobem jako u předešlé otázky? (pokud ji znáte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Působí na mě příjemně vs. Působí na mě nepříjemně | 2-1-0-1-2 | 0.448 | 1.144 |
Je barevně vydařená vs. Barevné zpracování se mi nelíbí | 2-1-0-1-2 | 0.379 | 1.546 |
Snadno se v ní orientuji vs. Ztrácím se v ní, je neuspořádaná | 2-1-0-1-2 | -0.31 | 1.317 |
Působí profesionálně vs. Působí neprofesionálně | 2-1-0-1-2 | 0.586 | 1.553 |
Obsahuje kvalitní informace vs. Má velmi nekvalitní obsah | 2-1-0-1-2 | -0.241 | 0.804 |
Nacházím praktické informace vs. Je koncipovaná velmi teoreticky | 2-1-0-1-2 | -0.138 | 1.015 |
Je určená odborníkům vs. Je určená spíše laikům | 2-1-0-1-2 | -0.138 | 1.222 |
Cítím, že je určena právě pro mě vs. Není pro mě určena | 2-1-0-1-2 | 0.345 | 1.054 |
Může pomoci budovat dobrou image ČR vs. Oslabuje image ČR | 2-1-0-1-2 | 0.448 | 1.144 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Můžete prosím zhodnotit webovou stránku Tourism Review http://www.tourism-review.cz/ stejným způsobem jako u předešlé otázky? (pokud ji znáte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Působí na mě příjemně vs. Působí na mě nepříjemně | 2-1-0-1-2 | -0.542 | 1.082 |
Je barevně vydařená vs. Barevné zpracování se mi nelíbí | 2-1-0-1-2 | -0.667 | 1.056 |
Snadno se v ní orientuji vs. Ztrácím se v ní, je neuspořádaná | 2-1-0-1-2 | -0.375 | 0.734 |
Působí profesionálně vs. Působí neprofesionálně | 2-1-0-1-2 | -0.625 | 1.068 |
Obsahuje kvalitní informace vs. Má velmi nekvalitní obsah | 2-1-0-1-2 | -0.5 | 0.833 |
Nacházím praktické informace vs. Je koncipovaná velmi teoreticky | 2-1-0-1-2 | -0.542 | 0.748 |
Je určená odborníkům vs. Je určená spíše laikům | 2-1-0-1-2 | -0.583 | 0.826 |
Cítím, že je určena právě pro mě vs. Není pro mě určena | 2-1-0-1-2 | -0.292 | 0.79 |
Může pomoci budovat dobrou image ČR vs. Oslabuje image ČR | 2-1-0-1-2 | -0.333 | 0.639 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Můžete prosím zhodnotit webovou stránku Městský marketing http://www.mestskymarketing.cz/ stejným způsobem jako u předešlé otázky? (pokud ji znáte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Působí na mě příjemně vs. Působí na mě nepříjemně | 2-1-0-1-2 | 0.048 | 0.807 |
Je barevně vydařená vs. Barevné zpracování se mi nelíbí | 2-1-0-1-2 | -0.048 | 0.902 |
Snadno se v ní orientuji vs. Ztrácím se v ní, je neuspořádaná | 2-1-0-1-2 | -0.095 | 1.039 |
Působí profesionálně vs. Působí neprofesionálně | 2-1-0-1-2 | 0.048 | 1.093 |
Obsahuje kvalitní informace vs. Má velmi nekvalitní obsah | 2-1-0-1-2 | 0 | 0.667 |
Nacházím praktické informace vs. Je koncipovaná velmi teoreticky | 2-1-0-1-2 | 0 | 1.048 |
Je určená odborníkům vs. Je určená spíše laikům | 2-1-0-1-2 | -0.429 | 0.626 |
Cítím, že je určena právě pro mě vs. Není pro mě určena | 2-1-0-1-2 | 0.429 | 1.293 |
Může pomoci budovat dobrou image ČR vs. Oslabuje image ČR | 2-1-0-1-2 | 0.238 | 0.562 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Pokud máte nějaké komentáře k dané webové stránce Mistojakoznacka.cz, popř. k jiným otázkám, budeme velice rádi, pokud se s námi o ně podělíte.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
1) toto není dotazník na 5 minut, zpráva v mailu je klamavá. Od otázky 12 jsem vyplnil bez jakéhokoliv zkoumání neutrální odpovědi - nemám tolik času. nejste jediní. 2) nejsem přítelem slov rebranding, place branding apod., taková slova nesvědčí vůbec o profesionalitě webu nebo sdělení, ale o touze hrát si na profesionalitu
fgdfgf
Máš dané špatné odkazy - po kliknutí se zobrazí Page not found a je nutno odkaz upravit! jinak vše ok:-)
nefungující odkazy na webové stránky
nelíbí se mi název stránky!
Nelze otevřít www.stránky, proto jsem vyplnila dotazník stejně u Místojakoznacka - nelze otevřít ani další nevyplněné stránky.
odkaz na Mistojakoznacka.cz je neplatný - už to je neprofesionální.
Otázku 14 a 15 jsem bohužel nezodpověděla jelikož nebylo možné otevřít "prolink".
Promiňte, ale co se týká webových stránek ani já ani kolegyně je neshledáváme ničím přínosným pro cestovní ruch. Chtěl jste pět minut našeho času, nicméně vyplnění dotazníku trvalo podstatně déle (např. díky odklikům na jednotlivé weby).
Tento dotazník trvá vyplnit rozhodně déle než 15 minut, pokud chcete získat relevantní odpovědi na otázky srovnání stránek.
Tento web mi přijde graficky hodně slabý, obsah nemám čas studovat, ale tyto stránky mě vůbec neoslovily.
ŮKN
Vše zmíněné webové stránky ve Vámi uvedeneém dotazníku jsou přínosné, avšak pro každého individuálně navštěvované. Každá má svůj určitý ráz i přínos.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.