Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím o vyplnění krátkého dotazníku na téma reklamy v počítačových hrách. Vyplnění Vám zabere maximálně 5 minut.
Děkuji,
Matěj Šimek
Odpovědi respondentů
1. Hrajete někdy počítačové hry (na počítači, na internetu, v mobilu nebo v rámci sociálních sítí)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
182
77,45 %
77,78 %
ne
53
22,55 %
22,65 %
2. Proč tyto hry nehrajete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
považuji je ztrátu času
41
77,36 %
17,52 %
nebaví mě
10
18,87 %
4,27 %
nemám takové, které by mě bavily
1
1,89 %
0,43 %
nedostatek času a snaha odpočinku od PC
1
1,89 %
0,43 %
3. Jak často tyto hry hrajete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
denně
56
30,77 %
23,93 %
více než 1x týdně
52
28,57 %
22,22 %
více než 1x měsíčně
44
24,18 %
18,8 %
více než 1x ročně
30
16,48 %
12,82 %
4. Jaký typ her nejčastěji hrajete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
hra nainstalovaná na počítači pro 1 hráče
56
30,77 %
23,93 %
hry v mobilním telefonu
51
28,02 %
21,79 %
hra nainstalovaná na počítači pro vícero hráčů
27
14,84 %
11,54 %
on-line hry na internetu / sociálních sítích pro vícero hráčů
22
12,09 %
9,4 %
on-line hry na internetu / sociálních sítích pro 1 hráče
21
11,54 %
8,97 %
jiné
5
2,75 %
2,14 %
5. Jaký žánr her nejčastěji hrajete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
arkáda (plošinovky, logické hry, puzzle apod.)
65
35,71 %
27,78 %
akční
64
35,16 %
27,35 %
RPG (hry na hrdiny, MMORPG apod.)
61
33,52 %
26,07 %
strategie
59
32,42 %
25,21 %
simulátor (letecký, bojový, simulátor běžného života apod.)
37
20,33 %
15,81 %
adventura (textové, grafické apod.)
33
18,13 %
14,1 %
sportovní
28
15,38 %
11,97 %
nedokážu zařadit
14
7,69 %
5,98 %
6. Kolik času u hry průměrně strávíte během jednoho hraní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než hodinu
59
32,42 %
25,21 %
cca 2 hod.
58
31,87 %
24,79 %
cca 1 hod.
33
18,13 %
14,1 %
cca 3 hod.
16
8,79 %
6,84 %
cca 4 hod.
9
4,95 %
3,85 %
cca 6 hod.
3
1,65 %
1,28 %
cca 5 hod.
2
1,1 %
0,85 %
více
2
1,1 %
0,85 %
7. Zaregistroval/-a jste někdy reklamu v rámci počítačové hry (včetně her na internetu nebo v rámci sociálních sítí)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 8, ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
131
71,98 %
55,98 %
ne
51
28,02 %
21,79 %
8. O jakou formu reklamy se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
banner (reklamní proužek, který se objevuje zpravidla u kraje obrazovky nebo displeje)
101
77,1 %
43,16 %
logo nebo značka reálné firmy vyskytující se přímo ve hře (např. virtuální billboard, plakát, vývěsní štít apod.)
49
37,4 %
20,94 %
reálný produkt objevující se v rámci hry (např. automobil existující značky apod.)
47
35,88 %
20,09 %
nevím
9
6,87 %
3,85 %
baner, logo před spuštěním hry
1
0,76 %
0,43 %
Reklama uprostřed obrazovky ( dala se vypnout)
1
0,76 %
0,43 %
nabídka bodů pokud zkusím jinou hru
1
0,76 %
0,43 %
nerozumím otázce
1
0,76 %
0,43 %
nákup dalších her
1
0,76 %
0,43 %
9. Dokážete si vzpomenout, o jako hru se jednalo? (možno více odpovědí; pokud si nevzpomenete, otázku vynechejte)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
angry birds
4
7,84 %
1,71 %
world of tanks
3
5,88 %
1,28 %
need for speed
2
3,92 %
0,85 %
nedokážu
2
3,92 %
0,85 %
Angry Birds, Need for Speed
1
1,96 %
0,43 %
Half-Life 2, Tower Defense
1
1,96 %
0,43 %
hádání státních vlajek
1
1,96 %
0,43 %
Need for speed, Grand Turismo, serie Call of Duty, série Crysis, Fifa, NHL, Last of us
1
1,96 %
0,43 %
horolezec
1
1,96 %
0,43 %
Angry Birds, GRID 2
1
1,96 %
0,43 %
ostatní odpovědi
Snad všechny hry, jež jsou zdarma ke stažení z Google play do Androidu - např. Angry birds, Bubble game... Contract wars blendoku robot boxing na iphone všechny online hry hry na internetu a stahnuté na mobilu candy crush Farmerama Farm Ville (facebook) Cities XL, většina závodních her (s reálnými auty) Farm Ville (facebok) candy crush saga FIFA 13 Slovní fotbal Collin McRae Rally ghost recon online, online hry battlefield 2142 Poker King o každou co je stažená zdarma z Obchod Play nevím název Driver: San Francisco travian Mafia, Školní den Need for Speed, GRID, FIFA mozkovna Gran Turismo colin mcrae NBA Vzpomenu si, ale nechci komentovat. Zábodní hry s licencovanými auty, Mafia 2 Spíše mobilové hry- tuším že to byly Angry birds a podobně soccerproject Call of duty Dobyvatel
34
66,67 %
14,53 %
10. Dokážete si vzpomenout o jakou značku, logo nebo výrobek se jednalo? (možno více odpovědí; pokud si nevzpomenete, otázku vynechejte)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ostatní odpovědi
na internetu o nějaké auto a na mobilu o jinou hru reklama na firmu mall.cz apod. jiná hra od stejného producenta ne, nebylo to z hlediska děje podstatné auta razer dalsia hra od nich nedokážu nevím automobily OREO jedná se o 1200 aut, to fakt vybrat nejde ford Spirit (asi, nejsem si úplně jistý) Některé ano, ale nechci komentovat. Loga a značky různých licencovaných aut v závodních hrách. Logo Playboy. parfémy, oblečení Alza Porsche, Škoda, RedBull, JAR, Steam, Valve výrobci automobilů, výrobci dílů TV Nova Telefon Samsung Galaxy
22
64,71 %
9,4 %
11. Je pro Vás reklama v počítačových hrách obtěžující?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
42
32,06 %
17,95 %
souhlasím
41
31,3 %
17,52 %
spíše nesouhlasím
25
19,08 %
10,68 %
nevím
17
12,98 %
7,26 %
nesouhlasím
6
4,58 %
2,56 %
12. Hrál/-a jste někdy počítačovou hru, která byla přímo vytvořena za účelem propagace konkrétního výrobku nebo značky? (například jednoduchá hra na stránkách firmy, na jejich facebookovém profilu apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 15, nevím → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
86
47,25 %
36,75 %
ne
83
45,6 %
35,47 %
nevím
13
7,14 %
5,56 %
13. Proč jste tuto hru hráli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
byla zábavná
50
58,14 %
21,37 %
hrálo se o hodnotné ceny
25
29,07 %
10,68 %
mám rád značku, kterou propagovala
15
17,44 %
6,41 %
doporučil mi ji někdo známý
6
6,98 %
2,56 %
nevím
6
6,98 %
2,56 %
chtěl jsem jí vyzkoušet
2
2,33 %
0,85 %
zájem o formu propagace
1
1,16 %
0,43 %
kamarad ji vyrobil
1
1,16 %
0,43 %
myslel jsem, že bude zábavná...spletl jsem se :)
1
1,16 %
0,43 %
zaměstnanec dané firmy
1
1,16 %
0,43 %
Z nudy ... dodneška si za to nadávám
1
1,16 %
0,43 %
zvědavost
1
1,16 %
0,43 %
14. Dokážete si vzpomenout jakou značku nebo výrobek, který tato hra propagovala? (možno více odpovědí; pokud si nevzpomenete, otázku vynechejte)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
becherovka
4
8,89 %
1,71 %
ne
2
4,44 %
0,85 %
Nivea
2
4,44 %
0,85 %
Škoda
2
4,44 %
0,85 %
Sberbank
1
2,22 %
0,43 %
VW Polo
1
2,22 %
0,43 %
T-mobile
1
2,22 %
0,43 %
Českou televizi, mléčné produkty
1
2,22 %
0,43 %
Stropramen
1
2,22 %
0,43 %
NZ road safety, BMW a dál si nevzpomenu
1
2,22 %
0,43 %
ostatní odpovědi
třeba první díl Moorhuhn s reklamou na Johnyho Walkera Hyundai byla to nějaká větší značka, nevím už přesně - Škoda apod. zaměstnavatelská firma (banka) shell, rauch brumik durex skittles Vodafone - houby půjčka Vodafone (hele, houba!) algida twister Nokia (Nokiagame) auto (asi Ford) auto Lego Duplo Becherovka, Kofola nevím Volvo, BMW, Ferrari pivo jameson, pilsner urquell colgate Kinder čokoládu Becherovka, Škoda něco s čokoládou a malinou- studentská pečeť nebo tak něco Kofola Mercedes Benz World Racing nesquik hra propagovala danou firmu
29
64,44 %
12,39 %
15. Zaplatil/-a jste si někdy v počítačové hře, kterou je jinak možno hrát i zadarmo, nějaké výhody za reálné peníze?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
129
70,88 %
55,13 %
ano
53
29,12 %
22,65 %
16. O jaké výhody se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
lepší vybavení pro Vaši herní postavu
29
54,72 %
12,39 %
prémiový účet, který přináší určité výhody oproti ostatním hráčům, kteří hrají za-darmo
27
50,94 %
11,54 %
otevřely se další úrovně (levely) dané hry
10
18,87 %
4,27 %
přestala se zobrazovat reklama
5
9,43 %
2,14 %
mikrotransakční platby k nákupu herní měny
1
1,89 %
0,43 %
více herních možností (možnost založení druhé země)
1
1,89 %
0,43 %
Podpora vývojářů
1
1,89 %
0,43 %
skin
1
1,89 %
0,43 %
17. Víte, že v počítačových hrách se často vyskytují reálné výrobky nebo značky, stejně jako je tomu třeba ve filmech nebo v pořadech v televizi? (tzv. product placement)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 18, ne → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
163
69,36 %
69,66 %
ne
72
30,64 %
30,77 %
18. Myslíte si, že taková reklama dodává virtuálnímu prostředí větší věrohodnost?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
78
47,85 %
33,33 %
ne
53
32,52 %
22,65 %
nevím
32
19,63 %
13,68 %
19. Jak takovou reklamu vnímáte?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Obtěžující vs. Neobtěžující
1-0-1
0.086
0.643
Neúčinná vs. Účinná
1-0-1
0.043
0.618
Zajímavá vs. Nezajímavá
1-0-1
0.012
0.54
Nežádoucí vs. Žádoucí
1-0-1
-0.202
0.321
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
119
50,64 %
50,85 %
žena
116
49,36 %
49,57 %
21. Do jaké věkové skupiny patříte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 – 25 let
57
24,26 %
24,36 %
31 – 35 let
56
23,83 %
23,93 %
26 – 30 let
40
17,02 %
17,09 %
36 – 40 let
25
10,64 %
10,68 %
15 – 19 let
21
8,94 %
8,97 %
41 – 45 let
16
6,81 %
6,84 %
46 – 50 let
10
4,26 %
4,27 %
méně než 15 let
6
2,55 %
2,56 %
51 a více
4
1,7 %
1,71 %
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
113
48,09 %
48,29 %
středoškolské s maturitou
92
39,15 %
39,32 %
základní
20
8,51 %
8,55 %
středoškolské bez maturity
10
4,26 %
4,27 %
23. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pracující / podnikatel
150
63,83 %
64,1 %
student na vysoké škole (prezenční studium)
39
16,6 %
16,67 %
student na střední škole
21
8,94 %
8,97 %
jiné
10
4,26 %
4,27 %
nezaměstnaný
6
2,55 %
2,56 %
žák na základní škole
6
2,55 %
2,56 %
v důchodu
3
1,28 %
1,28 %
24. Kolik obyvatel má obec / město, kde žijete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více než 300 000
105
44,68 %
44,87 %
10 000 – 50 000
43
18,3 %
18,38 %
1 000 – 10 000
26
11,06 %
11,11 %
50 000 – 100 000
25
10,64 %
10,68 %
100 000 – 300 000
22
9,36 %
9,4 %
do 1 000
14
5,96 %
5,98 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Hrajete někdy počítačové hry (na počítači, na internetu, v mobilu nebo v rámci sociálních sítí)?
odpověď ne:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nebaví mě na otázku 2. Proč tyto hry nehrajete?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi považuji je ztrátu času na otázku 2. Proč tyto hry nehrajete?
7. Zaregistroval/-a jste někdy reklamu v rámci počítačové hry (včetně her na internetu nebo v rámci sociálních sítí)?
odpověď ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi banner (reklamní proužek, který se objevuje zpravidla u kraje obrazovky nebo displeje) na otázku 8. O jakou formu reklamy se jednalo?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi logo nebo značka reálné firmy vyskytující se přímo ve hře (např. virtuální billboard, plakát, vývěsní štít apod.) na otázku 8. O jakou formu reklamy se jednalo?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi reálný produkt objevující se v rámci hry (např. automobil existující značky apod.) na otázku 8. O jakou formu reklamy se jednalo?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Je pro Vás reklama v počítačových hrách obtěžující?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 11. Je pro Vás reklama v počítačových hrách obtěžující?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 11. Je pro Vás reklama v počítačových hrách obtěžující?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 11. Je pro Vás reklama v počítačových hrách obtěžující?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám rád značku, kterou propagovala na otázku 13. Proč jste tuto hru hráli?
12. Hrál/-a jste někdy počítačovou hru, která byla přímo vytvořena za účelem propagace konkrétního výrobku nebo značky? (například jednoduchá hra na stránkách firmy, na jejich facebookovém profilu apod.)
odpověď ano:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi byla zábavná na otázku 13. Proč jste tuto hru hráli?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi hrálo se o hodnotné ceny na otázku 13. Proč jste tuto hru hráli?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám rád značku, kterou propagovala na otázku 13. Proč jste tuto hru hráli?
15. Zaplatil/-a jste si někdy v počítačové hře, kterou je jinak možno hrát i zadarmo, nějaké výhody za reálné peníze?
odpověď ano:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší vybavení pro Vaši herní postavu na otázku 16. O jaké výhody se jednalo?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi otevřely se další úrovně (levely) dané hry na otázku 16. O jaké výhody se jednalo?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prémiový účet, který přináší určité výhody oproti ostatním hráčům, kteří hrají za-darmo na otázku 16. O jaké výhody se jednalo?
21. Do jaké věkové skupiny patříte:
odpověď 15 – 19 let:
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na střední škole na otázku 23. Jste:
23. Jste:
odpověď pracující / podnikatel:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41 – 45 let na otázku 21. Do jaké věkové skupiny patříte:
odpověď student na střední škole:
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 – 19 let na otázku 21. Do jaké věkové skupiny patříte:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Hrajete někdy počítačové hry (na počítači, na internetu, v mobilu nebo v rámci sociálních sítí)?
2. Proč tyto hry nehrajete?
3. Jak často tyto hry hrajete?
4. Jaký typ her nejčastěji hrajete?
5. Jaký žánr her nejčastěji hrajete?
6. Kolik času u hry průměrně strávíte během jednoho hraní?
7. Zaregistroval/-a jste někdy reklamu v rámci počítačové hry (včetně her na internetu nebo v rámci sociálních sítí)?
8. O jakou formu reklamy se jednalo?
11. Je pro Vás reklama v počítačových hrách obtěžující?
12. Hrál/-a jste někdy počítačovou hru, která byla přímo vytvořena za účelem propagace konkrétního výrobku nebo značky? (například jednoduchá hra na stránkách firmy, na jejich facebookovém profilu apod.)
13. Proč jste tuto hru hráli?
15. Zaplatil/-a jste si někdy v počítačové hře, kterou je jinak možno hrát i zadarmo, nějaké výhody za reálné peníze?
16. O jaké výhody se jednalo?
17. Víte, že v počítačových hrách se často vyskytují reálné výrobky nebo značky, stejně jako je tomu třeba ve filmech nebo v pořadech v televizi? (tzv. product placement)
18. Myslíte si, že taková reklama dodává virtuálnímu prostředí větší věrohodnost?
19. Jak takovou reklamu vnímáte?
20. Jste:
21. Do jaké věkové skupiny patříte:
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
23. Jste:
24. Kolik obyvatel má obec / město, kde žijete:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Hrajete někdy počítačové hry (na počítači, na internetu, v mobilu nebo v rámci sociálních sítí)?
2. Proč tyto hry nehrajete?
3. Jak často tyto hry hrajete?
4. Jaký typ her nejčastěji hrajete?
5. Jaký žánr her nejčastěji hrajete?
6. Kolik času u hry průměrně strávíte během jednoho hraní?
7. Zaregistroval/-a jste někdy reklamu v rámci počítačové hry (včetně her na internetu nebo v rámci sociálních sítí)?
8. O jakou formu reklamy se jednalo?
11. Je pro Vás reklama v počítačových hrách obtěžující?
12. Hrál/-a jste někdy počítačovou hru, která byla přímo vytvořena za účelem propagace konkrétního výrobku nebo značky? (například jednoduchá hra na stránkách firmy, na jejich facebookovém profilu apod.)
13. Proč jste tuto hru hráli?
15. Zaplatil/-a jste si někdy v počítačové hře, kterou je jinak možno hrát i zadarmo, nějaké výhody za reálné peníze?
16. O jaké výhody se jednalo?
17. Víte, že v počítačových hrách se často vyskytují reálné výrobky nebo značky, stejně jako je tomu třeba ve filmech nebo v pořadech v televizi? (tzv. product placement)
18. Myslíte si, že taková reklama dodává virtuálnímu prostředí větší věrohodnost?
19. Jak takovou reklamu vnímáte?
20. Jste:
21. Do jaké věkové skupiny patříte:
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
23. Jste:
24. Kolik obyvatel má obec / město, kde žijete:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.