Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > marketing vybraných lyžiarskych stredísk

marketing vybraných lyžiarskych stredísk

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavol Krčmárik
Šetření:20. 04. 2012 - 23. 04. 2012
Počet respondentů:82
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž4656,1 %56,1 %  
žena3643,9 %43,9 %  

Graf

2. Váš vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-266680,49 %80,49 %  
27-451315,85 %15,85 %  
46-6022,44 %2,44 %  
60 a viac11,22 %1,22 %  

Graf

3. Ako často športujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-4 krát týždenne3947,56 %47,56 %  
menej ako 2 krát týždenne3137,8 %37,8 %  
viac ako 4 krát týždenne1113,41 %13,41 %  
nešportujem11,22 %1,22 %  

Graf

4. Lyžujete/snowboardujete/bežkujete:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6174,39 %74,39 %  
ne2125,61 %25,61 %  

Graf

5. Poznáte lyžiarske strediská Veľká Rača a Ski Makov:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poznám obidve4959,76 %59,76 %  
poznám Veľkú Raču2834,15 %34,15 %  
nepoznám ani jedno44,88 %4,88 %  
poznám Ski Makov11,22 %1,22 %  

Graf

6. Odkiaľ ste sa dozvedeli o týchto strediskách:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známych5465,85 %65,85 %  
z billboardov1012,2 %12,2 %  
z reklamy v rádiu/tv89,76 %9,76 %  
nepoznám67,32 %7,32 %  
z inej reklamy44,88 %4,88 %  

Graf

7. Ako hodnotíte marketing Veľkej Rače (1- najlepšie, 5-najhoršie):

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33239,02 %39,02 %  
22530,49 %30,49 %  
41315,85 %15,85 %  
11012,2 %12,2 %  
522,44 %2,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.65
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.7
Směrodatná odchylka:0.83
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Ako hodnotíte marketing Ski Makov (1- najlepšie, 5-najhoršie):

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32732,93 %32,93 %  
42328,05 %28,05 %  
21619,51 %19,51 %  
51214,63 %14,63 %  
144,88 %4,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.31
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.87
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:3
Modus:3

Graf

9. Čo by ste zlepšili vrámci marketingu/reklamy Veľkej Rače:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

???

.

...

akcie

akcie pre zákazníkov

atraktívnejšie akcie,cez víkendy,prázdniny

Celkom v pohode, mozno reklama v tv

ceny lístkov a služieb

doprava z mesta

chcelo by to viac reklamných plagatov na rozne akcie, nestaci len reklama na na facebooku

Informovanost, cenovu dostipnost

intenzitu reklamy, marketing-->akcie, súťaže a pod.

Internetovú reklamu

investovala by som do reklám v novinách a v rádiu

komunikaciu cez facebook

Kvalitnější reklama, raději větší investice

Lacnejsie listky

lepsie cenove zvyhodnenie pre ludi z okolia

lepšie ceny

Lepšiu marketingovu komunikaciu, ceny

Lyziarske centrum by sa malo orientovat viacej na rodinu a studentov.

menšie ceny

N

netuším

neviem

neviem

neviem

neviem

neviem posudit

Nevím

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

Nic,nechodim tam,iba do rakuska a na Martinky,kazdopadne nizzsie ceny

nič

nič

Nič

nič

nič

nič

nič

nič

Podľa mňa, cena za všetky služby nezodpovedá kvalite.

ponúkať viac zliav,viac sa zviditeľniť na strankach ponúkajúcich zľavy..

ponuku akcií počas roka (sezóny), spojené so zľavami... poriadanie pretekov, pre zviditeľnenie sa...

posilniť reklamu

poskytovala bych více výhodnějších cenových balíčků

Prilakanie ludi niecim novym..odlisit sa sluzbami a zaujat

prístup, ceny,

Pritiahnut lyziarov v obdobi prazdnin na vyhodne ceny

propagaci

propagaciu

reklama aj v elektronickch mediach

reklama je dobra, horsie ze dobre na tom je len ta reklama

Reklamu v ČR

skupinové zľavy, prístupová cesta

Sumy služieb

širšie pokrytie

Upraviť pomer cena- kvalita služieb

urcite viac kvalitnejsej reklamy, mozno nejake vyhodne balicky a co este okrem lyzovania sa da robit tam

určite viac akcií , súťaží počas sezóny, posledné roky je málo bilbordov na SVK aj ČR, či PL

v ramci reklamy asi nic ale je tam dost draho

Väčšia informovanosť

Veľká Rača je vpoho.. viem o nej, aj keď tam nechodievam :)

viac akcii

viac akcií pre zákazníkov tykajúcich sa ceny lístkov

Viac Bilboardov.

viac celoslovenskej propagacie v TV

Viac presadzovania v médiách.

viac reklamy v médiách

viac reklamy v rádiách a tv

viac spropagoval v okoli Ziliny zlavnene kupony pre ludi zijucich v okoli ... vacsia informovanost obecny rozhlas :-)

Viacej akcii na skipasy a nieco urobit s cenou listka

viacej reklamy v mediach

Zapojiť ju do nejakého veľkeho charitativneho projektu

zľavy pre obyvateľov regiónu

Zlepsila by som celu velku racu hlavne sluzby a potom zacala riesit marketing :P

zlepsit nabidku permanentek, vice kategorii cen a zlepsit moznosti obcerstveni na sjezdovce

zníženie ceny lístkov, rýchlosť lanoviek...

10. Čo by ste zlepšili vrámci marketingu/reklamy Ski Makov:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

???

.

...

.....

akcie pre zákazníkov

celkovo viac zviditelnt

Cenovu dostupnost

fuu, nemam tusenia...

Intenzivnejsia reklama v radiach a na billboardoch

Internetovú reklamu

Investice do reklamy, především v ČR v Beskydech

kedze o nom vela neviem tak zhruba vsetko, aby som sa dozvedela :D

kladla bych více důrazu na reklamu, pokud se o Ski Makov nedozvíte od známých, tak z reklamy jen stěží ;)

N

Nebola som tam ešte, čiže viac reklamy, dať do povedomia ľuďom

Nepostrehol som žiadnu reklamu, viac sa dostať do povedomia zakaznikov

nepoznam toto

nesledujem ich MKT

nespozoroval som žiaden marketing, preto všetko

netuším

Nevem,či by niečo pomohlo ale tiež asi viac bilboardov.

Neviem

neviem

neviem

neviem

neviem

neviem

neviem

Neviem lebo ho nepoznam

neviem nakoľko ski Makov nepoznám

neviem posudit

Nevím

nic

nic

nic

nic me nenapada

nič

Nič

nič

nič, nepoznám ho

Nič:)

No moc o tom nepocujem... asi viac toho...

posilniť reklamu

pre mansiu velkost strediska viac regionalnej reklamy v tlaci, propagacia cez akcie a zlavy

Prilakanie ludi niecim novym..odlisit sa sluzbami a zaujat lebo je nevyrazna

propagaci

propagaciu

reklama

reklama v médiach

reklamu

reklamu

reklamu

Reklamu v ČR

rozšírenie reklam

Silnejsiu reklamu

služby a cenu

služby pre zákazníkov

Sústrediť reklamu na blízke obce a najmä cesku republiku

Svah

ťažko povedať, nič o ňom neviem O:-)

tento rok o tom bolo pocut akosi viac,takze viac tlacit do medii

umiestnila by som viac billboardov a nielen na Kysuciach

urcite viac bilboardov aj v sirsom okoli

v Ski Makov som ešte nebola..

vacsia propaganda

vacsiu mediálnu propagáciu

väčšia informovanosť pre ľudí z okolia, viac atraktívnych akcií

väčšia propagácia v tlači

viac akcii

viac reklamy

viac reklamy v médiách

viac reklamy v rádiách a TV

Viac sa dostať do povedomia zákazníkov.

viac sluzieb

viac spropagoval v okoli Ziliny zlavnene kupony pre ludi zijucich v okoli ... vacsia informovanost obecny rozhlas :-)

Viac zviditelnit lyziarske stredisko a taktiez hotely/penziony na okolo

viacej reklamy v mediach

videla som bilboardy a myslim ze take stredisko ma dostatocnu reklamu...

vsetko

všetko :D

Zvýšiť reklamnú činnosť a zlepšiť kvalitu lanovky.

11. Spokojnosť s Veľkou Račou (1-najlepšie, 5-najhoršie):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
akcie pre zákazníkov2.7680.812
služby pre zákazníkov2.5980.972
informovanosť zákazníkov2.4270.976
atraktívnosť strediska2.2320.983
dopravná dostupnosť k stredisku2.5371.102

Graf

12. Spokojnosť so Ski Makov (1-najlepšie,5-najhoršie):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
akcie pre zákazníkov2.9760.902
služby pre zákazníkov2.9510.632
informovanosť zákazníkov3.2680.904
atraktívnosť strediska3.0730.848
dopravná dostupnosť k stredisku2.8411.133

Graf

13. Do akej prijímovej skupiny patríte podľa Vášho mesačného prijímu (suma v eurách):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-1503239,02 %39,02 %  
151-3001821,95 %21,95 %  
301-6001821,95 %21,95 %  
601 a viac1417,07 %17,07 %  

Graf

14. Sledujete web daného lyžiarskeho strediska:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesledujem ani jeden4858,54 %58,54 %  
áno, Veľkej Rače2631,71 %31,71 %  
obidva weby67,32 %7,32 %  
áno, Ski Makov22,44 %2,44 %  

Graf

15. Sú podľa Vás ceny skipasov adekvátne k službám a zjazdovkám daného strediska:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie5668,29 %68,29 %  
áno, na Ski Makov1214,63 %14,63 %  
áno910,98 %10,98 %  
áno, na Veľkej Rači56,1 %6,1 %  

Graf

16. Využili ste niekedy ubytovacie služby v danom stredisku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nie → konec dotazníku, áno, na Veľkej Rači → konec dotazníku, áno, na Ski Makov → konec dotazníku, áno → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie6073,17 %73,17 %  
áno, na Veľkej Rači1518,29 %18,29 %  
áno56,1 %6,1 %  
áno, na Ski Makov22,44 %2,44 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlavie:

  • odpověď muž:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi viac ako 4 krát týždenne na otázku 3. Ako často športujete:

5. Poznáte lyžiarske strediská Veľká Rača a Ski Makov:

  • odpověď poznám obidve:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno, na Ski Makov na otázku 15. Sú podľa Vás ceny skipasov adekvátne k službám a zjazdovkám daného strediska:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlavie:

2. Váš vek:

3. Ako často športujete:

4. Lyžujete/snowboardujete/bežkujete:

5. Poznáte lyžiarske strediská Veľká Rača a Ski Makov:

6. Odkiaľ ste sa dozvedeli o týchto strediskách:

7. Ako hodnotíte marketing Veľkej Rače (1- najlepšie, 5-najhoršie):

8. Ako hodnotíte marketing Ski Makov (1- najlepšie, 5-najhoršie):

11. Spokojnosť s Veľkou Račou (1-najlepšie, 5-najhoršie):

12. Spokojnosť so Ski Makov (1-najlepšie,5-najhoršie):

13. Do akej prijímovej skupiny patríte podľa Vášho mesačného prijímu (suma v eurách):

14. Sledujete web daného lyžiarskeho strediska:

15. Sú podľa Vás ceny skipasov adekvátne k službám a zjazdovkám daného strediska:

16. Využili ste niekedy ubytovacie služby v danom stredisku:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlavie:

2. Váš vek:

3. Ako často športujete:

4. Lyžujete/snowboardujete/bežkujete:

5. Poznáte lyžiarske strediská Veľká Rača a Ski Makov:

6. Odkiaľ ste sa dozvedeli o týchto strediskách:

7. Ako hodnotíte marketing Veľkej Rače (1- najlepšie, 5-najhoršie):

8. Ako hodnotíte marketing Ski Makov (1- najlepšie, 5-najhoršie):

11. Spokojnosť s Veľkou Račou (1-najlepšie, 5-najhoršie):

12. Spokojnosť so Ski Makov (1-najlepšie,5-najhoršie):

13. Do akej prijímovej skupiny patríte podľa Vášho mesačného prijímu (suma v eurách):

14. Sledujete web daného lyžiarskeho strediska:

15. Sú podľa Vás ceny skipasov adekvátne k službám a zjazdovkám daného strediska:

16. Využili ste niekedy ubytovacie služby v danom stredisku:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Krčmárik, P.marketing vybraných lyžiarskych stredísk (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketing-vybranych-lyziarsk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.