Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing

Marketing

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vojta Khodl
Šetření:30. 04. 2011 - 07. 05. 2011
Počet respondentů:163
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, tímto bych Vás chtěl požádat o svědomité vyplnění dotazníku, jehož hlavním cílem je získat všeobecný přehled o možnosti využití moderních marketingových metod. Výsledky budou použity v praktické části bakalářské práce.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

u otázek se stupnicí 1 až 10 platí: 1=minimum, 10=maximum

Odpovědi respondentů

1. Pokud Vám někdo ze známých doporučí nějakou službu nebo produkt, jak moc na ně dáte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
74024,54 %24,54 %  
83320,25 %20,25 %  
62817,18 %17,18 %  
52515,34 %15,34 %  
91710,43 %10,43 %  
474,29 %4,29 %  
342,45 %2,45 %  
242,45 %2,45 %  
1031,84 %1,84 %  
121,23 %1,23 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.66
Minimum:3
Maximum:9
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.97
Směrodatná odchylka:1.4
Medián:7
Modus:7

Graf

2. Pokud shlédnete zajímavou reklamu v masmédiích (TV, rádio, noviny), jak moc na ní dáte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33722,7 %22,7 %  
23521,47 %21,47 %  
53018,4 %18,4 %  
42817,18 %17,18 %  
6127,36 %7,36 %  
195,52 %5,52 %  
784,91 %4,91 %  
821,23 %1,23 %  
910,61 %0,61 %  
1010,61 %0,61 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.7
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.96
Směrodatná odchylka:1.4
Medián:4
Modus:3

Graf

3. Pokud máte dobrou zkušenost, jaká je šance, že se o ni podělíte s okolím?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84326,38 %26,38 %  
93622,09 %22,09 %  
72112,88 %12,88 %  
101911,66 %11,66 %  
5159,2 %9,2 %  
6148,59 %8,59 %  
363,68 %3,68 %  
131,84 %1,84 %  
231,84 %1,84 %  
431,84 %1,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.54
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.8
Směrodatná odchylka:1.67
Medián:8
Modus:8

Graf

4. Pokud máte špatnou zkušenost, jaká je šance, že se o ní podělíte s okolím?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
105332,52 %32,52 %  
93823,31 %23,31 %  
83018,4 %18,4 %  
6148,59 %8,59 %  
7116,75 %6,75 %  
563,68 %3,68 %  
142,45 %2,45 %  
431,84 %1,84 %  
221,23 %1,23 %  
321,23 %1,23 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.4
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.49
Směrodatná odchylka:1.58
Medián:9
Modus:10

Graf

5. Ke sdílení svých názorů nejčastěji využíváte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ústní sdělení14790,18 %90,18 %  
Facebook, Twitter, ICQ148,59 %8,59 %  
blog, diskuze u článků21,23 %1,23 %  

Graf

6. Setkal/a jste se v nedávné době se zajímavým příběhem, událostí nebo zajímavou informací, které se týkaly konkrétní značky? (př. Ronaldinho golden touch: Nike, A hunter shoots a bear: Tipp-ex, apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13884,66 %84,66 %  
ano2515,34 %15,34 %  

Graf

7. Napište prosím, s čím jste se konkrétně setkal/a.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

A hunter shoots a bear

a hunter shoots a bear

Angelina Jolie se stala novou tváří Luis Vuitton

jkloů

mám velké problémy s reklamacema bot. clovek chodi v botech do města nic narocneho a nikdy mi bo ty za vysoké ceny nechcou reklamovat, proto již kupuji levnější obuv (deichman), kde vím, že pokud bude problém bez mrknutí oka botu vymění.. druhá stránka je že nekvalitní obuv nemusí být uplne nejlepsi pro nohu...

Nealkoholicke pivo Friii od Heineken

Nike, A hunter shoots a bear

nikoliv informace, ale youtube gagy Old Spice Man

no vlastně ani ne, jen mě překvapila Katy Perry v kampani na sportovní oblečení :D

Nový díl Soth parku :)ú

objevila jsem oblečení Desigual, které mi svou originalitou učarovalo a pobavila mě jejich reklama při otvírání nové prodejny v NY: prvích sto nakupujících, kteří přijdou ve spodním prádle dostanou zdarma outfit.

s deodorantem

SteelSeries a Kingston HyperX sponzoruje OneMoreGame.tv

Tipp-ex

Tipp-ex (hunter shoots a bear), daka telekomunikac. firma- tanec na nadrazi..

Tipp-ex shoot the bear, nike - take it to the next level, nike free, t-mobile - dancing at the station

UniCredit Chapmions League

vitana vaří za vás

8. Kolik času trávíte průměrně za 1 den sledováním TV, poslechu rádia a četbě novin? (v hodinách)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19558,28 %58,28 %  
23119,02 %19,02 %  
31811,04 %11,04 %  
484,91 %4,91 %  
574,29 %4,29 %  
631,84 %1,84 %  
1010,61 %0,61 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.7
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.03
Směrodatná odchylka:1.02
Medián:1
Modus:1

Graf

9. Kolik času trávíte průměrně za 1 den na internetu? (v hodinách)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
43622,09 %22,09 %  
33521,47 %21,47 %  
52314,11 %14,11 %  
22314,11 %14,11 %  
6159,2 %9,2 %  
8106,13 %6,13 %  
174,29 %4,29 %  
1063,68 %3,68 %  
942,45 %2,45 %  
742,45 %2,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.24
Minimum:2
Maximum:9
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.04
Směrodatná odchylka:1.74
Medián:4
Modus:4

Graf

10. Co si představujete pod pojmem buzz marketing?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nový přístup v propagaci výrobků a značek7344,79 %44,79 %  
vůbec nic4829,45 %29,45 %  
synonymum pro ústní předávání zprávy3722,7 %22,7 %  
něco se včelami53,07 %3,07 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pokud Vám někdo ze známých doporučí nějakou službu nebo produkt, jak moc na ně dáte?

2. Pokud shlédnete zajímavou reklamu v masmédiích (TV, rádio, noviny), jak moc na ní dáte?

3. Pokud máte dobrou zkušenost, jaká je šance, že se o ni podělíte s okolím?

4. Pokud máte špatnou zkušenost, jaká je šance, že se o ní podělíte s okolím?

5. Ke sdílení svých názorů nejčastěji využíváte:

6. Setkal/a jste se v nedávné době se zajímavým příběhem, událostí nebo zajímavou informací, které se týkaly konkrétní značky? (př. Ronaldinho golden touch: Nike, A hunter shoots a bear: Tipp-ex, apod.)

8. Kolik času trávíte průměrně za 1 den sledováním TV, poslechu rádia a četbě novin? (v hodinách)

9. Kolik času trávíte průměrně za 1 den na internetu? (v hodinách)

10. Co si představujete pod pojmem buzz marketing?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pokud Vám někdo ze známých doporučí nějakou službu nebo produkt, jak moc na ně dáte?

2. Pokud shlédnete zajímavou reklamu v masmédiích (TV, rádio, noviny), jak moc na ní dáte?

3. Pokud máte dobrou zkušenost, jaká je šance, že se o ni podělíte s okolím?

4. Pokud máte špatnou zkušenost, jaká je šance, že se o ní podělíte s okolím?

5. Ke sdílení svých názorů nejčastěji využíváte:

6. Setkal/a jste se v nedávné době se zajímavým příběhem, událostí nebo zajímavou informací, které se týkaly konkrétní značky? (př. Ronaldinho golden touch: Nike, A hunter shoots a bear: Tipp-ex, apod.)

8. Kolik času trávíte průměrně za 1 den sledováním TV, poslechu rádia a četbě novin? (v hodinách)

9. Kolik času trávíte průměrně za 1 den na internetu? (v hodinách)

10. Co si představujete pod pojmem buzz marketing?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Khodl, V.Marketing (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.