Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > MarketingOstrava

MarketingOstrava

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Vańková
Šetření:14. 02. 2011 - 19. 02. 2011
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):11 / 6.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsme studentky 3.ročníku VŠB-TU Ostrava, oboru marketing a obchod. Prosíme Vás o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká našich internetových stránek www.marketingostrava.cz. Vaše odpovědi budou použity pro zhodnocení a případné vylepšení těchto stránek.

Děkujeme za Váš čas

Odpovědi respondentů

1. Navštívil/a už jste někdy stránky www.marketingostrava.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2360,53 %60,53 %  
ne1539,47 %39,47 %  

Graf

2. Z jakého důvodu jste tyto stránky navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ziskání informací1043,48 %26,32 %  
pro zábavu730,43 %18,42 %  
ze zvědavosti28,7 %5,26 %  
omylem28,7 %5,26 %  
cvičení e-marketing;)14,35 %2,63 %  
ve škole na cvičení14,35 %2,63 %  

Graf

3. Jak často stránky navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně často1669,57 %42,11 %  
jednou za měsíc626,09 %15,79 %  
jednou za týden14,35 %2,63 %  

Graf

4. Jste spokojeni s množstvím informací na webu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1669,57 %42,11 %  
ne730,43 %18,42 %  

Graf

5. Jaké informace Vám na webu chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozšíření informací o obru, zkušenosti studentů114,29 %2,63 %  
texty jsou nedopracované114,29 %2,63 %  
o akcích katedry, informace týkajicí se oboru114,29 %2,63 %  
...114,29 %2,63 %  
pozitivni114,29 %2,63 %  
více nabídek práce114,29 %2,63 %  
nic114,29 %2,63 %  

Graf

6. Jak byste zhodnotili tyto atributy stránek? Ohodnoťte jako ve škole

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
orientace na stránkách2.6091.282
aktuálnost informací2.6961.168
důležitost informací2.8261.013

Graf

7. Jsou pro Vás články na stránkách zajímavé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1460,87 %36,84 %  
ne939,13 %23,68 %  

Graf

8. Co se Vám na článcích nelíbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezajímavý obsah111,11 %2,63 %  
není tam nic co by mě zajímalo111,11 %2,63 %  
malá informační hodnota111,11 %2,63 %  
...111,11 %2,63 %  
téma,informace111,11 %2,63 %  
nezajímá mne to111,11 %2,63 %  
nezajímavé téma111,11 %2,63 %  
drby111,11 %2,63 %  
nic111,11 %2,63 %  

Graf

9. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1669,57 %42,11 %  
muž730,43 %18,42 %  

Graf

10. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [studentotázka č. 11, uchazeč o studium → konec dotazníku, absolvent oboru marketing → konec dotazníku, jiné → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1878,26 %47,37 %  
jiné521,74 %13,16 %  

Graf

11. V jakém jste ročníku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31372,22 %34,21 %  
třetím15,56 %2,63 %  
marketing a obchod15,56 %2,63 %  
třetí15,56 %2,63 %  
3. 15,56 %2,63 %  
1. navazující15,56 %2,63 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vańková, K.MarketingOstrava (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingostrava.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.