Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
dovoluji si Vás oslovit s prosbou o vyplnění dotazníku týkajícího se marketingových kampaní cestovních kanceláří zaměřených na segment osob ve věku 20 – 29 let. Dotazníkové šetření je součástí diplomové práce na téma: „Marketingová kampaň cestovní kanceláře cílená na specifický segment“.
V dotazníku je často používána zkratka CK, která značí cestovní kancelář.
Děkuji Vám za čas věnovaný vyplnění dotazníku.
Bc. Dana Liangovská
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Odpovědi respondentů
1. Věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0-19 let → konec dotazníku, 20 - 24 let → otázka č. 2, 25 - 29 let → otázka č. 2, 30 a více → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25 - 29 let
73
57,48 %
57,48 %
20 - 24 let
47
37,01 %
37,01 %
30 a více
5
3,94 %
3,94 %
0-19 let
2
1,57 %
1,57 %
2. Respondent je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
97
80,17 %
76,38 %
Muž
24
19,83 %
18,9 %
3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
64
52,89 %
50,39 %
Střední s maturitou
48
39,67 %
37,8 %
Vyšší odborné
7
5,79 %
5,51 %
Střední bez maturity / vyučen(a)
2
1,65 %
1,57 %
4. Využil(a) jste v posledním roce k výběru Vašeho zájezdu služeb cestovní kanceláře?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
66
54,55 %
51,97 %
Ano
55
45,45 %
43,31 %
5. O jakou cestovní kancelář se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
CK Fischer
22
40 %
17,32 %
CK Exim Tours
9
16,36 %
7,09 %
CK Čedok
4
7,27 %
3,15 %
Invia
3
5,45 %
2,36 %
CK Eso Travel
2
3,64 %
1,57 %
CK Melissa Travel
1
1,82 %
0,79 %
CK FIRO-tour
1
1,82 %
0,79 %
Layno Tour
1
1,82 %
0,79 %
CK Blue Style
1
1,82 %
0,79 %
CK Bella tour
1
1,82 %
0,79 %
CK Kellner Písek
1
1,82 %
0,79 %
CK Pelikán
1
1,82 %
0,79 %
CK Best Reisen CZ
1
1,82 %
0,79 %
CK Pantour
1
1,82 %
0,79 %
CK NaCesty (5vor flug)
1
1,82 %
0,79 %
CK Alexandria
1
1,82 %
0,79 %
nepamatuji si
1
1,82 %
0,79 %
Skala
1
1,82 %
0,79 %
CK Neckermann
1
1,82 %
0,79 %
CK Bluestyle, CK Čedok, CK Vega Tour
1
1,82 %
0,79 %
6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
7. Který z uvedených komunikačních prostředků nejvíce využíváte v průběhu Vašeho běžného týdne?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
114
94,21 %
89,76 %
TV
3
2,48 %
2,36 %
Katalogy / letáky prezentující daný produkt
2
1,65 %
1,57 %
Venkovní reklama (billboard)
2
1,65 %
1,57 %
8. Z kolika zdrojů by na Vás měla marketingová kampaň mířit tak, abyste jí zaregistroval(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
48
39,67 %
37,8 %
3
35
28,93 %
27,56 %
1
17
14,05 %
13,39 %
4
8
6,61 %
6,3 %
Více
7
5,79 %
5,51 %
5
6
4,96 %
4,72 %
9. Berete si v cestovní kanceláři tištěný katalog?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
67
55,83 %
52,76 %
ano
53
44,17 %
41,73 %
10. Který z níže uvedených vizuálů Vás nejvíce motivuje ke zjištění detailů vybraného zájezdu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Obrázek č. 1
Obrázek č. 2
Obrázek č. 3
Obrázek č. 4
Obrázek č. 5
Obrázek č. 6
Obrázek č. 7
Obrázek č. 8
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Obrázek č. 1
42
35 %
33,07 %
Obrázek č. 4
27
22,5 %
21,26 %
Obrázek č. 6
26
21,67 %
20,47 %
Obrázek č. 3
9
7,5 %
7,09 %
Obrázek č. 5
6
5 %
4,72 %
Obrázek č. 7
5
4,17 %
3,94 %
Obrázek č. 2
3
2,5 %
2,36 %
Obrázek č. 8
2
1,67 %
1,57 %
11. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících reklamní televizní kampaň CK Čedok?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 12, Ne → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
63
52,5 %
49,61 %
Ano
57
47,5 %
44,88 %
12. Uveďte prosím stručně, co jste si z reklamní kampaně zapamatoval(a):
(např. rodina na pláži, výhodná sleva První moment, pojištění zdarma apod.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Animační programy, výhody pro rodiny s dětmi, slevy, pojištění a další
barevné provedení, hudba, děti, nízká cena
CENA OD
čedokonalá dovolená
Čedokonalá dovolená - v tu chvíli bych vyhodila televizi z okna
děti
Deti
Deti s nanuky, a manzele bez soukromi
Deti vyskakali z auta
Děti, hudební nástroje, dítě zdarma, rodina, karavan
děti, písnička
děti, výhodná nabídka, písnička
Dětské kluby
Dětský klub Scooby Doo
dítě zdarma
Dobré pro rodiny s dětmi.
dovolená pro rodiny s dětmi, hotely s dětským klubem Scooby Doo
First moment, dětský klub.....
Hlavně píseň. :-)
Hudba
Hudba
klub Čedog
Klub scooby doo
Kraťasy se žraločími zuby.
Melodii
Moře
Nepamatuji si
Nic
Nic
Nic, jen reklama na CK
otravné děti
Pamatuju si tu modrou dodávku z obrázku.
píseň :)
pisnicku
písnička
písnička, exotika, Egypt za 10 tis, barvy,
písničku "Celebration"
písničku Celebration od Kool and the Gang, nějaké tančící děcka, jinak nic moc
Pláž, palmy, rodina
Pojištění, dítě zdarma, blízká pláž, parkování, program pro děti, příjemné ubytování....
Program pro děti.
první myšlenka se mihla na nějakou nepříjemnou znělku nebo něco podobného, po delším pohledu na obrázek vlastně jen rodina na pláži, žádná informace z reklamy ohledně obsahu
reklama je otravna a odpuzujici
Rodina na plazi a otravna reklama, díky které bych si spis ck nevybrala
rodina na pláži
Rodina na pláži
Rodina na pláži, exotika
Rodina na pláži, hudba...
rodina, pláž , moře
rodina, zábava, skvělá cena
rodinná dovolená
Sleva pro děti v programu (myslím Scooby-doo)
Slevy pro děti,spolehlivost CK, slevy při opětovném objednání zájezdu
Tančící rodinu, first minute zájezd. (myslím)
Všechno, jelikož jsem pracovníkem CK Čedok :D
Zábavný animační program pro děti, zájezdy pro rodiny s dětmi
Zpěv, rodinná dovolená
13. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě videa na Youtube?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
115
95,83 %
90,55 %
Ano
5
4,17 %
3,94 %
14. Uveďte prosím stručně, co jste si z reklamní kampaně zapamatoval(a):
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Nic
Nic, jen reklama na CK
Opět, všechno
rodina, pláž , moře
Už nevím
15. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě banneru na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 16, Ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
99
82,5 %
77,95 %
Ano
21
17,5 %
16,54 %
16. Uveďte prosím stručně, co jste si z reklamní kampaně zapamatoval(a):
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Barvy
děti
děti
Dovolená do celého světa
first minute
Chytlavý obrázek
Logo ck
Nabídky výhodných zájezdů pro rodiny.
Nic
nic
Nic
Nic
nic konkrétního si nepamatuji, pouze upoutávka na CK
Nic, jen reklama na CK
nízká cena
otravné děti
Předpokládám, ze more, slunce a nápis Cedok. Ale nebylo to nic, co bych si konkrétně zapamatovala.
rodina
rodina, moře, barvy
rodinu na pláži
Slevy pro děti, důvěryhodnost ck
17. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě tištěné formě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 18, Ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
112
93,33 %
88,19 %
Ano
8
6,67 %
6,3 %
18. Uveďte prosím stručně, co jste si z reklamní kampaně zapamatoval(a):
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
bannery v metru
Barvy
Detailní popis pobytu,....
klasický katalog, nevím, moře :D
Nabidka zajezdu, i netradicni. Například Kena.
Nezajimam se o tyto reklamy. Je to předem promyšlené kampaň. Nevyuzivam nikdy služeb ck
nic
Nic
19. Zaznamenal(a) jste reklamní kampaň některé cestovní kanceláře na sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
81
67,5 %
63,78 %
Ano
39
32,5 %
30,71 %
20. O kterou CK se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
CK Fischer
23
56,1 %
18,11 %
CK Exim Tours
20
48,78 %
15,75 %
CK Blue Style
14
34,15 %
11,02 %
CK Čedok
11
26,83 %
8,66 %
Ck Alexandria
8
19,51 %
6,3 %
CK FIRO-tour
8
19,51 %
6,3 %
CK Neckermann
5
12,2 %
3,94 %
CK Eso Travel
2
4,88 %
1,57 %
CK Vítkovice Tours
2
4,88 %
1,57 %
CK Electra Tours
1
2,44 %
0,79 %
CK Pantour
1
2,44 %
0,79 %
České kormidlo, Layno Tour
1
2,44 %
0,79 %
nevim, porad nekde neco skače, nezajem o cestovni kancelare
1
2,44 %
0,79 %
CK Sunny Travel
1
2,44 %
0,79 %
CK NaCesty
1
2,44 %
0,79 %
Exclusive Tours
1
2,44 %
0,79 %
CK Victoria
1
2,44 %
0,79 %
Už si nepamatuji
1
2,44 %
0,79 %
CK Viamare
1
2,44 %
0,79 %
CK VTT
1
2,44 %
0,79 %
Semrad ze cestuji
1
2,44 %
0,79 %
21. O kterou sociální síť se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
37
92,5 %
29,13 %
YouTube
6
15 %
4,72 %
Instagram
6
15 %
4,72 %
vazne nevim... lol
1
2,5 %
0,79 %
Seznam
1
2,5 %
0,79 %
22. Uveďte jak Vás uvedené faktory motivují ke zjištění detailů vybraného zájezdu?
1 = nemotivují, 5 = velmi motivují
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Sleva a její výše
3.833
1.506
Časový interval kampaně (délka trvání kampaně)
2.458
1.498
Vizualizace kampaně
3.375
1.368
Vlastní obsah sdělení (konkrétní nabídka zájezdu)
3.925
1.403
Call to action (nedokončená myšlenka, konkrétní výzva)
2.417
1.16
Zatraktivnění nabídky skrze známou osobnost
2
1.35
Soutěž
2.083
1.726
23. Shledáváte nabídku pro osoby ve věku 20 – 29 let na českém trhu jako dostačující?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → otázka č. 24].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
90
75 %
70,87 %
Ne
30
25 %
23,62 %
24. Uveďte prosím stručný důvod:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
..
8===D ---- <->
Cena, typy zajezdu, vice alternativni, lowcoast, projetí několik mest za kratsi dobu
Chybí mi akční dovolené mimo resorty, ideálně bez stravy nebo jen se snídaněmi. Proto si organizuji své dovolené raději sama.
Je velice nedostačující. Pro studenty, kterým je nabízeno cestování jako na naši vysoké škole je cestování bez bohatých rodičů téměř nemožné.
K
každoročně se opakující repertoár nabídek, malá rozmanitost možností (převládají zájezdy k moři)
Lidi v rozmezí 20 - 29 let nepotřebuji platit kanceláři kvůli cestě do zahraničí.
Mala nabidka destinaci
Malo atraktivnich zajezdu s programem v Asii, Severni a Jizni Americe, v Australii. Za prijatelnou cenu.
Málo nabídek na trhu
Myslím si, že mladí studenti spoustu zájezdů nabízených CK nejsou schopni ufinancovat. Zájezdy mají malou flexibilitu
n
Nejsou relevantni
netusim aky je dovod
Organizuju si sama
Prijde mi, ze lide v tomto veku necestuji s CK
Spíše jsou uváděny rodinné dovolené než pro mladé páry bez dětí.
většina nabídek zamířena spíše na rodiny s dětmi a naopak seniory
většina nabídek, resp. reklam, se zdá zaměřená spíše na rodiny s dětmi
Více zájezdů spojené se zábavou pro mladé (party). Ubytování bez dětí a seniorů.
vše je pro rodiny s dětmi.
Zájezdy jsou celkem předražené, často není možnost jet na dovolenou sám, protože jsou běžné příplatky za to, že jste na pokoji sami. Slevy nejsou nijak výrazné.
zatím jsem se z žádnou nesetkala
Žádnou konkrétní nabídku pro tuto věkovou skupinu jsem nezaznamenal.
Žádný z nabízených zájezdů českých CK mi nepřijde dostatečně zajímavý na to, abych si ho zakoupila.
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Využil(a) jste v posledním roce k výběru Vašeho zájezdu služeb cestovní kanceláře?
odpověď Ano:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Fischer na otázku 5. O jakou cestovní kancelář se jednalo?
6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?
odpověď Dítě do určitého věku zdarma=Nedůležité:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obecná procentuální sleva (např. 15 % sleva na všechny zájezdy k moři)=Nedůležité na otázku 6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?
odpověď Gratuita (např. každá 10. osoba zdarma, skupinové slevy)=Nedůležité:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance nejnižší ceny=Nedůležité na otázku 6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance spokojenosti=Nedůležité na otázku 6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?
19. Zaznamenal(a) jste reklamní kampaň některé cestovní kanceláře na sociálních sítích?
odpověď Ano:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Blue Style na otázku 20. O kterou CK se jednalo?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Čedok na otázku 20. O kterou CK se jednalo?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Fischer na otázku 20. O kterou CK se jednalo?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Čedok na otázku 20. O kterou CK se jednalo?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Věková kategorie:
2. Respondent je:
3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
4. Využil(a) jste v posledním roce k výběru Vašeho zájezdu služeb cestovní kanceláře?
5. O jakou cestovní kancelář se jednalo?
6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?
7. Který z uvedených komunikačních prostředků nejvíce využíváte v průběhu Vašeho běžného týdne?
8. Z kolika zdrojů by na Vás měla marketingová kampaň mířit tak, abyste jí zaregistroval(a)?
9. Berete si v cestovní kanceláři tištěný katalog?
10. Který z níže uvedených vizuálů Vás nejvíce motivuje ke zjištění detailů vybraného zájezdu?
11. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících reklamní televizní kampaň CK Čedok?
13. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě videa na Youtube?
15. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě banneru na internetu?
17. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě tištěné formě?
19. Zaznamenal(a) jste reklamní kampaň některé cestovní kanceláře na sociálních sítích?
20. O kterou CK se jednalo?
21. O kterou sociální síť se jednalo?
22. Uveďte jak Vás uvedené faktory motivují ke zjištění detailů vybraného zájezdu?
23. Shledáváte nabídku pro osoby ve věku 20 – 29 let na českém trhu jako dostačující?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Věková kategorie:
2. Respondent je:
3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
4. Využil(a) jste v posledním roce k výběru Vašeho zájezdu služeb cestovní kanceláře?
5. O jakou cestovní kancelář se jednalo?
6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?
7. Který z uvedených komunikačních prostředků nejvíce využíváte v průběhu Vašeho běžného týdne?
8. Z kolika zdrojů by na Vás měla marketingová kampaň mířit tak, abyste jí zaregistroval(a)?
9. Berete si v cestovní kanceláři tištěný katalog?
10. Který z níže uvedených vizuálů Vás nejvíce motivuje ke zjištění detailů vybraného zájezdu?
11. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících reklamní televizní kampaň CK Čedok?
13. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě videa na Youtube?
15. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě banneru na internetu?
17. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě tištěné formě?
19. Zaznamenal(a) jste reklamní kampaň některé cestovní kanceláře na sociálních sítích?
20. O kterou CK se jednalo?
21. O kterou sociální síť se jednalo?
22. Uveďte jak Vás uvedené faktory motivují ke zjištění detailů vybraného zájezdu?
23. Shledáváte nabídku pro osoby ve věku 20 – 29 let na českém trhu jako dostačující?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.