Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová kampaň CK v segmentu osob ve věku 20 – 29 let

Marketingová kampaň CK v segmentu osob ve věku 20 – 29 let

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dana Liangovská
Šetření:22. 03. 2018 - 19. 04. 2018
Počet respondentů:127
Počet otázek (max/průměr):24 / 17.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dovoluji si Vás oslovit s prosbou o vyplnění dotazníku týkajícího se marketingových kampaní cestovních kanceláří zaměřených na segment osob ve věku 20 – 29 let. Dotazníkové šetření je součástí diplomové práce na téma: „Marketingová kampaň cestovní kanceláře cílená na specifický segment“.

V dotazníku je často používána zkratka CK, která značí cestovní kancelář.

Děkuji Vám za čas věnovaný vyplnění dotazníku. 

 

Bc. Dana Liangovská

Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.

Odpovědi respondentů

1. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0-19 let → konec dotazníku, 20 - 24 letotázka č. 2, 25 - 29 letotázka č. 2, 30 a více → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 29 let7357,48 %57,48 %  
20 - 24 let4737,01 %37,01 %  
30 a více53,94 %3,94 %  
0-19 let21,57 %1,57 %  

Graf

2. Respondent je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9780,17 %76,38 %  
Muž2419,83 %18,9 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské6452,89 %50,39 %  
Střední s maturitou4839,67 %37,8 %  
Vyšší odborné75,79 %5,51 %  
Střední bez maturity / vyučen(a)21,65 %1,57 %  

Graf

4. Využil(a) jste v posledním roce k výběru Vašeho zájezdu služeb cestovní kanceláře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6654,55 %51,97 %  
Ano5545,45 %43,31 %  

Graf

5. O jakou cestovní kancelář se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
CK Fischer2240 %17,32 %  
CK Exim Tours916,36 %7,09 %  
CK Čedok47,27 %3,15 %  
Invia35,45 %2,36 %  
CK Eso Travel23,64 %1,57 %  
CK Melissa Travel11,82 %0,79 %  
CK FIRO-tour11,82 %0,79 %  
Layno Tour11,82 %0,79 %  
CK Blue Style11,82 %0,79 %  
CK Bella tour11,82 %0,79 %  
CK Kellner Písek11,82 %0,79 %  
CK Pelikán11,82 %0,79 %  
CK Best Reisen CZ11,82 %0,79 %  
CK Pantour11,82 %0,79 %  
CK NaCesty (5vor flug)11,82 %0,79 %  
CK Alexandria11,82 %0,79 %  
nepamatuji si11,82 %0,79 %  
Skala11,82 %0,79 %  
CK Neckermann11,82 %0,79 %  
CK Bluestyle, CK Čedok, CK Vega Tour11,82 %0,79 %  

Graf

6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Který z uvedených komunikačních prostředků nejvíce využíváte v průběhu Vašeho běžného týdne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet11494,21 %89,76 %  
TV32,48 %2,36 %  
Katalogy / letáky prezentující daný produkt21,65 %1,57 %  
Venkovní reklama (billboard)21,65 %1,57 %  

Graf

8. Z kolika zdrojů by na Vás měla marketingová kampaň mířit tak, abyste jí zaregistroval(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24839,67 %37,8 %  
33528,93 %27,56 %  
11714,05 %13,39 %  
486,61 %6,3 %  
Více75,79 %5,51 %  
564,96 %4,72 %  

Graf

9. Berete si v cestovní kanceláři tištěný katalog?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6755,83 %52,76 %  
ano5344,17 %41,73 %  

Graf

10. Který z níže uvedených vizuálů Vás nejvíce motivuje ke zjištění detailů vybraného zájezdu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Obrázek č. 1

Obrázek č. 2


Obrázek č. 3

Obrázek č. 4


Obrázek č. 5

Obrázek č. 6


Obrázek č. 7

Obrázek č. 8

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obrázek č. 14235 %33,07 %  
Obrázek č. 42722,5 %21,26 %  
Obrázek č. 62621,67 %20,47 %  
Obrázek č. 397,5 %7,09 %  
Obrázek č. 565 %4,72 %  
Obrázek č. 754,17 %3,94 %  
Obrázek č. 232,5 %2,36 %  
Obrázek č. 821,67 %1,57 %  

Graf

11. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících reklamní televizní kampaň CK Čedok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6352,5 %49,61 %  
Ano5747,5 %44,88 %  

Graf

12. Uveďte prosím stručně, co jste si z reklamní kampaně zapamatoval(a):

(např. rodina na pláži, výhodná sleva První moment, pojištění zdarma apod.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Animační programy, výhody pro rodiny s dětmi, slevy, pojištění a další

barevné provedení, hudba, děti, nízká cena

CENA OD

čedokonalá dovolená

Čedokonalá dovolená - v tu chvíli bych vyhodila televizi z okna

děti

Deti

Deti s nanuky, a manzele bez soukromi

Deti vyskakali z auta

Děti, hudební nástroje, dítě zdarma, rodina, karavan

děti, písnička

děti, výhodná nabídka, písnička

Dětské kluby

Dětský klub Scooby Doo

dítě zdarma

Dobré pro rodiny s dětmi.

dovolená pro rodiny s dětmi, hotely s dětským klubem Scooby Doo

First moment, dětský klub.....

Hlavně píseň. :-)

Hudba

Hudba

klub Čedog

Klub scooby doo

Kraťasy se žraločími zuby.

Melodii

Moře

Nepamatuji si

Nic

Nic

Nic, jen reklama na CK

otravné děti

Pamatuju si tu modrou dodávku z obrázku.

píseň :)

pisnicku

písnička

písnička, exotika, Egypt za 10 tis, barvy,

písničku "Celebration"

písničku Celebration od Kool and the Gang, nějaké tančící děcka, jinak nic moc

Pláž, palmy, rodina

Pojištění, dítě zdarma, blízká pláž, parkování, program pro děti, příjemné ubytování....

Program pro děti.

první myšlenka se mihla na nějakou nepříjemnou znělku nebo něco podobného, po delším pohledu na obrázek vlastně jen rodina na pláži, žádná informace z reklamy ohledně obsahu

reklama je otravna a odpuzujici

Rodina na plazi a otravna reklama, díky které bych si spis ck nevybrala

rodina na pláži

Rodina na pláži

Rodina na pláži, exotika

Rodina na pláži, hudba...

rodina, pláž , moře

rodina, zábava, skvělá cena

rodinná dovolená

Sleva pro děti v programu (myslím Scooby-doo)

Slevy pro děti,spolehlivost CK, slevy při opětovném objednání zájezdu

Tančící rodinu, first minute zájezd. (myslím)

Všechno, jelikož jsem pracovníkem CK Čedok :D

Zábavný animační program pro děti, zájezdy pro rodiny s dětmi

Zpěv, rodinná dovolená

13. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě videa na Youtube?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11595,83 %90,55 %  
Ano54,17 %3,94 %  

Graf

14. Uveďte prosím stručně, co jste si z reklamní kampaně zapamatoval(a):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Nic

Nic, jen reklama na CK

Opět, všechno

rodina, pláž , moře

Už nevím

15. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě banneru na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9982,5 %77,95 %  
Ano2117,5 %16,54 %  

Graf

16. Uveďte prosím stručně, co jste si z reklamní kampaně zapamatoval(a):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Barvy

děti

děti

Dovolená do celého světa

first minute

Chytlavý obrázek

Logo ck

Nabídky výhodných zájezdů pro rodiny.

Nic

nic

Nic

Nic

nic konkrétního si nepamatuji, pouze upoutávka na CK

Nic, jen reklama na CK

nízká cena

otravné děti

Předpokládám, ze more, slunce a nápis Cedok. Ale nebylo to nic, co bych si konkrétně zapamatovala.

rodina

rodina, moře, barvy

rodinu na pláži

Slevy pro děti, důvěryhodnost ck

17. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě tištěné formě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11293,33 %88,19 %  
Ano86,67 %6,3 %  

Graf

18. Uveďte prosím stručně, co jste si z reklamní kampaně zapamatoval(a):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bannery v metru

Barvy

Detailní popis pobytu,....

klasický katalog, nevím, moře :D

Nabidka zajezdu, i netradicni. Například Kena.

Nezajimam se o tyto reklamy. Je to předem promyšlené kampaň. Nevyuzivam nikdy služeb ck

nic

Nic

19. Zaznamenal(a) jste reklamní kampaň některé cestovní kanceláře na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8167,5 %63,78 %  
Ano3932,5 %30,71 %  

Graf

20. O kterou CK se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
CK Fischer2356,1 %18,11 %  
CK Exim Tours2048,78 %15,75 %  
CK Blue Style1434,15 %11,02 %  
CK Čedok1126,83 %8,66 %  
Ck Alexandria819,51 %6,3 %  
CK FIRO-tour819,51 %6,3 %  
CK Neckermann512,2 %3,94 %  
CK Eso Travel24,88 %1,57 %  
CK Vítkovice Tours24,88 %1,57 %  
CK Electra Tours12,44 %0,79 %  
CK Pantour12,44 %0,79 %  
České kormidlo, Layno Tour12,44 %0,79 %  
nevim, porad nekde neco skače, nezajem o cestovni kancelare12,44 %0,79 %  
CK Sunny Travel12,44 %0,79 %  
CK NaCesty12,44 %0,79 %  
Exclusive Tours12,44 %0,79 %  
CK Victoria12,44 %0,79 %  
Už si nepamatuji12,44 %0,79 %  
CK Viamare12,44 %0,79 %  
CK VTT12,44 %0,79 %  
Semrad ze cestuji12,44 %0,79 %  

Graf

21. O kterou sociální síť se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook3792,5 %29,13 %  
YouTube615 %4,72 %  
Instagram615 %4,72 %  
vazne nevim... lol12,5 %0,79 %  
Seznam12,5 %0,79 %  

Graf

22. Uveďte jak Vás uvedené faktory motivují ke zjištění detailů vybraného zájezdu?

1 = nemotivují, 5 = velmi motivují

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Sleva a její výše3.8331.506
Časový interval kampaně (délka trvání kampaně)2.4581.498
Vizualizace kampaně3.3751.368
Vlastní obsah sdělení (konkrétní nabídka zájezdu)3.9251.403
Call to action (nedokončená myšlenka, konkrétní výzva)2.4171.16
Zatraktivnění nabídky skrze známou osobnost21.35
Soutěž2.0831.726

Graf

23. Shledáváte nabídku pro osoby ve věku 20 – 29 let na českém trhu jako dostačující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9075 %70,87 %  
Ne3025 %23,62 %  

Graf

24. Uveďte prosím stručný důvod:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

..

8===D ---- <->

Cena, typy zajezdu, vice alternativni, lowcoast, projetí několik mest za kratsi dobu

Cenově nedostupné nabídky pro mladé lidi

Chabí segment "akčních dovolených"

Chci nabídka lákavých party-destinací (Ibiza apod...)

Chybí mi akční dovolené mimo resorty, ideálně bez stravy nebo jen se snídaněmi. Proto si organizuji své dovolené raději sama.

Je velice nedostačující. Pro studenty, kterým je nabízeno cestování jako na naši vysoké škole je cestování bez bohatých rodičů téměř nemožné.

K

každoročně se opakující repertoár nabídek, malá rozmanitost možností (převládají zájezdy k moři)

Lidi v rozmezí 20 - 29 let nepotřebuji platit kanceláři kvůli cestě do zahraničí.

Mala nabidka destinaci

Malo atraktivnich zajezdu s programem v Asii, Severni a Jizni Americe, v Australii. Za prijatelnou cenu.

Málo nabídek na trhu

Myslím si, že mladí studenti spoustu zájezdů nabízených CK nejsou schopni ufinancovat. Zájezdy mají malou flexibilitu

n

Nejsou relevantni

netusim aky je dovod

Organizuju si sama

Prijde mi, ze lide v tomto veku necestuji s CK

Spíše jsou uváděny rodinné dovolené než pro mladé páry bez dětí.

většina nabídek zamířena spíše na rodiny s dětmi a naopak seniory

většina nabídek, resp. reklam, se zdá zaměřená spíše na rodiny s dětmi

Více zájezdů spojené se zábavou pro mladé (party). Ubytování bez dětí a seniorů.

vše je pro rodiny s dětmi.

Zájezdy jsou celkem předražené, často není možnost jet na dovolenou sám, protože jsou běžné příplatky za to, že jste na pokoji sami. Slevy nejsou nijak výrazné.

zatím jsem se z žádnou nesetkala

Žádnou konkrétní nabídku pro tuto věkovou skupinu jsem nezaznamenal.

Žádný z nabízených zájezdů českých CK mi nepřijde dostatečně zajímavý na to, abych si ho zakoupila.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Využil(a) jste v posledním roce k výběru Vašeho zájezdu služeb cestovní kanceláře?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Fischer na otázku 5. O jakou cestovní kancelář se jednalo?

6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?

  • odpověď Dítě do určitého věku zdarma=Nedůležité:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obecná procentuální sleva (např. 15 % sleva na všechny zájezdy k moři)=Nedůležité na otázku 6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?
  • odpověď Gratuita (např. každá 10. osoba zdarma, skupinové slevy)=Nedůležité:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance nejnižší ceny=Nedůležité na otázku 6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance spokojenosti=Nedůležité na otázku 6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?

19. Zaznamenal(a) jste reklamní kampaň některé cestovní kanceláře na sociálních sítích?

  • odpověď Ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Blue Style na otázku 20. O kterou CK se jednalo?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Čedok na otázku 20. O kterou CK se jednalo?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Fischer na otázku 20. O kterou CK se jednalo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 21. O kterou sociální síť se jednalo?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Exim Tours na otázku 20. O kterou CK se jednalo?

21. O kterou sociální síť se jednalo?

  • odpověď Facebook:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Blue Style na otázku 20. O kterou CK se jednalo?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Fischer na otázku 20. O kterou CK se jednalo?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenal(a) jste reklamní kampaň některé cestovní kanceláře na sociálních sítích?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi CK Čedok na otázku 20. O kterou CK se jednalo?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věková kategorie:

2. Respondent je:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Využil(a) jste v posledním roce k výběru Vašeho zájezdu služeb cestovní kanceláře?

5. O jakou cestovní kancelář se jednalo?

6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?

7. Který z uvedených komunikačních prostředků nejvíce využíváte v průběhu Vašeho běžného týdne?

8. Z kolika zdrojů by na Vás měla marketingová kampaň mířit tak, abyste jí zaregistroval(a)?

9. Berete si v cestovní kanceláři tištěný katalog?

10. Který z níže uvedených vizuálů Vás nejvíce motivuje ke zjištění detailů vybraného zájezdu?

11. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících reklamní televizní kampaň CK Čedok?

13. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě videa na Youtube?

15. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě banneru na internetu?

17. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě tištěné formě?

19. Zaznamenal(a) jste reklamní kampaň některé cestovní kanceláře na sociálních sítích?

20. O kterou CK se jednalo?

21. O kterou sociální síť se jednalo?

22. Uveďte jak Vás uvedené faktory motivují ke zjištění detailů vybraného zájezdu?

23. Shledáváte nabídku pro osoby ve věku 20 – 29 let na českém trhu jako dostačující?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věková kategorie:

2. Respondent je:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Využil(a) jste v posledním roce k výběru Vašeho zájezdu služeb cestovní kanceláře?

5. O jakou cestovní kancelář se jednalo?

6. Jak důležitou roli pro Vás hrají jednotlivé slevové mechanismy a bonusy při výběru zájezdu ?

7. Který z uvedených komunikačních prostředků nejvíce využíváte v průběhu Vašeho běžného týdne?

8. Z kolika zdrojů by na Vás měla marketingová kampaň mířit tak, abyste jí zaregistroval(a)?

9. Berete si v cestovní kanceláři tištěný katalog?

10. Který z níže uvedených vizuálů Vás nejvíce motivuje ke zjištění detailů vybraného zájezdu?

11. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících reklamní televizní kampaň CK Čedok?

13. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě videa na Youtube?

15. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě banneru na internetu?

17. Zaznamenal(a) jste v posledních 5 měsících kampaň CK Čedok v podobě tištěné formě?

19. Zaznamenal(a) jste reklamní kampaň některé cestovní kanceláře na sociálních sítích?

20. O kterou CK se jednalo?

21. O kterou sociální síť se jednalo?

22. Uveďte jak Vás uvedené faktory motivují ke zjištění detailů vybraného zájezdu?

23. Shledáváte nabídku pro osoby ve věku 20 – 29 let na českém trhu jako dostačující?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Liangovská, D.Marketingová kampaň CK v segmentu osob ve věku 20 – 29 let (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://marketingova-kampan-ck-v-seg.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.