Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová kampaň vybrané CK se zaměřením na LGBT segment

Marketingová kampaň vybrané CK se zaměřením na LGBT segment

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Židlíková
Šetření:22. 04. 2018 - 03. 05. 2018
Počet respondentů:422
Počet otázek (max/průměr):27 / 18.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Dovoluji si Vás oslovit s prosbou o vyplnění dotazníku týkajícího se cestovatelských zvyklostí segmentu leseb, gayů, bisexuálů a transgender osob dále jen „LGBT“ a také jejich pohledu na marketingové kampaně CK. 

Dotazníkové šetření je součástí projektu „Návrh marketingové kampaně vybrané cestovní kanceláře cílená na specifický segment“ realizováno na Vysoké škole obchodní v Praze v letech 2017-2018.

Děkuji Vám za Váš čas věnovaný tomuto dotazníku.

Bc. Simona Židlíková

Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s

Odpovědi respondentů

1. Uveďte prosím Vaši věkovou kategorii.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pod 18 letotázka č. 2, 19 až 24 letotázka č. 2, 25 až 29 letotázka č. 2, 30 až 35 letotázka č. 2, 36 až 43 letotázka č. 2, 44 až 49 letotázka č. 2, 50 a více letotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 až 24 let16639,34 %39,34 %  
25 až 29 let9823,22 %23,22 %  
30 až 35 let5112,09 %12,09 %  
Pod 18 let4510,66 %10,66 %  
36 až 43 let286,64 %6,64 %  
50 a více let194,5 %4,5 %  
44 až 49 let153,55 %3,55 %  

Graf

2. Řadíte se mezi příslušníky LGBT segmentu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano32376,54 %76,54 %  
Ne9923,46 %23,46 %  

Graf

3. Uveďte prosím Vaši sexuální orientaci

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bisexuál11936,62 %28,2 %  
Lesba10331,69 %24,41 %  
Gay7422,77 %17,54 %  
Pansexual72,15 %1,66 %  
Transgender51,54 %1,18 %  
Transexuál30,92 %0,71 %  
Asexuál20,62 %0,47 %  
heterosexuální20,62 %0,47 %  
Transsexuál20,62 %0,47 %  
biromantický asexuál10,31 %0,24 %  
Jsem bisexuál a transgender. Transgender není sexualita. :(10,31 %0,24 %  
Queer10,31 %0,24 %  
Heterosexuál10,31 %0,24 %  
Baromantický asexuál10,31 %0,24 %  
gray-pansexual10,31 %0,24 %  
Intersexuál 10,31 %0,24 %  
Polyamory10,31 %0,24 %  

Graf

4. Jak často cestujete do zahraničí ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x ročně10331,69 %24,41 %  
1x ročně9529,23 %22,51 %  
3-5x ročně6720,62 %15,88 %  
0x ročně-necestuji3611,08 %8,53 %  
6 a vícekrát ročně247,38 %5,69 %  

Graf

5. Jak často cestujete do tuzemska?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-5x ročně9228,31 %21,8 %  
6a vícekrát ročně7924,31 %18,72 %  
2x ročně6219,08 %14,69 %  
1x ročně5416,62 %12,8 %  
0x ročně-necestuji3811,69 %9 %  

Graf

6. S kým nejčastěji cestujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S partnerem/s partnerkou14344 %33,89 %  
S kamarády/známými7924,31 %18,72 %  
Sám/sama4614,15 %10,9 %  
S rodiči319,54 %7,35 %  
S dětmi154,62 %3,55 %  
Se sourozencem72,15 %1,66 %  
S kolegou/s kolegyní z práce41,23 %0,95 %  

Graf

7. Jaký typ dopravy upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Auto11334,77 %26,78 %  
Letadlo9428,92 %22,27 %  
Vlak7623,38 %18,01 %  
Autobus319,54 %7,35 %  
Kolo41,23 %0,95 %  
Loď41,23 %0,95 %  
horkovzdušný balon20,62 %0,47 %  
dle destinace-auto, vlak a letadlo10,31 %0,24 %  

Graf

8. Jaký typ ubytování upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hotel16350,15 %38,63 %  
Penzion9629,54 %22,75 %  
Kemp319,54 %7,35 %  
Botel113,38 %2,61 %  
Motel51,54 %1,18 %  
Airbnb30,92 %0,71 %  
hostel20,62 %0,47 %  
Apartman20,62 %0,47 %  
stan, couchsurfing10,31 %0,24 %  
rodina, přátelé10,31 %0,24 %  
Zalezi na povaze dovolene. Nekdy spime v hotelu, jindy ve stanu.10,31 %0,24 %  
Spaní u znamych10,31 %0,24 %  
Většinou nejezdila přes noc.10,31 %0,24 %  
Dobrovolniceni - na oplatku za ubytovani10,31 %0,24 %  
Couchsurfing10,31 %0,24 %  
vlastní10,31 %0,24 %  
Pod širákem 10,31 %0,24 %  
Na vlastní pěst, volně10,31 %0,24 %  
Chata10,31 %0,24 %  
Vlastní bydlení od tchána10,31 %0,24 %  

Graf

9. Uveďte,jakou třídu daného ubytování upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3*16651,08 %39,34 %  
4*8927,38 %21,09 %  
2*3912 %9,24 %  
5*226,77 %5,21 %  
1*92,77 %2,13 %  

Graf

10. Jaká je pro vás optimální délka pobytu na jednu cestu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-7 dnů20362,46 %48,1 %  
8-14 dnů8225,23 %19,43 %  
1-2 dny278,31 %6,4 %  
15 dnů a více134 %3,08 %  

Graf

11. Uveďte, kolik jste ochoten/na zaplatit za ubytování na 1 osobu/noc.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501-1000Kč14344 %33,89 %  
1001-1500Kč8425,85 %19,91 %  
do 500Kč6219,08 %14,69 %  
1501-2000Kč226,77 %5,21 %  
2001Kč a víc144,31 %3,32 %  

Graf

12. Jakou organizaci cest při své dovolené obecně upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neorganizovanou formou21867,28 %51,66 %  
S CK - dle standardní katalogové nabídky7924,38 %18,72 %  
S CK - dle individuální postavené nabídky (forfaitový zájezd)278,33 %6,4 %  

Graf

13. Uveďte, jak je pro Vás důležité aby byla cílová destinace LGBT friendly?

uveďte ve škále od 1 jako nejméně důležité do 5 jako nejvíce důležité

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
310231,48 %24,17 %  
46820,99 %16,11 %  
55516,98 %13,03 %  
25015,43 %11,85 %  
14915,12 %11,61 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.1
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.38
Směrodatná odchylka:1.18
Medián:3
Modus:3

Graf

14. Uveďte, jak je pro Vás důležitá přítomnost LGBT friendly podniků v cílové destinaci?

uveďte ve škále od 1 jako nejméně důležité do 5 jako nejvíce důležité

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
39128,09 %21,56 %  
18325,62 %19,67 %  
26820,99 %16,11 %  
54212,96 %9,95 %  
44012,35 %9,48 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.62
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.51
Směrodatná odchylka:1.23
Medián:3
Modus:3

Graf

15. Jaká nabídka aktivit je pro Vás rozhodující při výběru vhodného cílového místa destinace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příroda20964,51 %49,53 %  
Zážitky, výlety20563,27 %48,58 %  
Kultura17754,63 %41,94 %  
Pláže16550,93 %39,1 %  
Gastronomické zážitky14645,06 %34,6 %  
Relax, masáže, wellness procedury9830,25 %23,22 %  
Noční život - bary diskotéky8526,23 %20,14 %  
Nákupy7121,91 %16,82 %  
Pride festivaly4513,89 %10,66 %  
Seznamovací akce257,72 %5,92 %  
Travesti show175,25 %4,03 %  
Gay kluby10,31 %0,24 %  
každá cesta je jiná a může nabízet něco jiného, takže záleží co je náplní výletu10,31 %0,24 %  
hory10,31 %0,24 %  
Tijuanská oslí show10,31 %0,24 %  
dog friendly místa, ubytování a koupání10,31 %0,24 %  

Graf

16. Jaké faktory pro Vás při výběru cílové destinace hrají důležitou roli?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

17. Zúčastnil/a byste se zájezdu od CK se zaměřením pouze na LGBT klientelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23271,6 %54,98 %  
Ne9228,4 %21,8 %  

Graf

18. Stručně uveďte důvod neúčasti.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bez zájmu

buzeranti jsou vsude

Bylo by mi to nepříjemné

Cenim si pristup spolocnosti voci mne ako k beznej obycajnej osobe, nie s prizvukom na sexualitu

Cestuji s partnerem, samy si vyhledavame v destinace prislusne gay podniky

Cestuji s partnerkou sama neorganizovanou formou. I v případě že bychom odjely na dovolenou s CK vybraly bychom si z klasického katalogu jako každý jiný člověk.

cestuji se psem, takže cestování a LGBT pro mě není nijak spojené :)

I kdyz jsem lesba nemusom nutneit kolem sebe nekolik lesbickyc parh

Je to trapné a svým způsobem diskriminující.

Jedu na dovolenou odpočívat, ne se kurvit.

Jezdím jak chci já, nechci aby mě někdo řídil den.

Jezdim na dovolenou s partnerkou a detmi, mezi ostanimi prislusniky Lgbt bychom opravdu byt nechtely.

Jezdim odpocivat, ne se seznamovat

Jezdim s kamarady, ne se druzit.

Jezdim s partnerem bez ck. Nepotrebujeme mit kolem sebe dalsi gaye

Jezdim s partnerem, nepotrebuji mit zajezd kde budou napr pouze gayove atd.

Jsem heterosexuál.

jsem pro kombinaci hetero i LGBT

Jsem zadaná a kamarády si nehledám podle orientace.

Kdyz budu chtit na výlet tak pojedu s lidma který znam.

Klid

Mám děti

Mám děti..

Moc lidi pohromadě

Moc velke teplo

na ostatní nejsme zvědaví

Naco?

Nebyla příležitost.

Neciti by jsem se pohodlne.

Necítím se dobře mezi větší skupinou gayů.

Nedělím lidi podle sexuální orientace.

Nechci být něco extra..chci být brána normálně

nechci být tímto způsobem zviditelnen

nechci se seznamovat

Nechci vyčnívat a nelíbí se mi ani prauge pride

Nechci zájezd určeny jen pro určitou skupinu lidi.

nejezdím s CK

Neláká mě nic podobného. Držím to v tajnosti.

Nemám pocit, že by má orientace ovlivňovala to, kam, popřípadě na jakou, pojedu na dovolenou.

Nemám potřebu se škatulkovat a vymezovat.

nemám rád organizované akce

Nemam rad organizovane zajezdy. Rad si vse zarizuji sam, nepodporuji cestovni kancelare

nemám rád vyhraněnost

Nemam rada skatulkovani.

nemam zajem .

Není důležité

není důvod

Není zřejmé, v čem by spočívala specifika, resp. výhody takového zájezdu (leda snad možnost seznámení s dalšími lgbt cestujícími anebo přímo cesta na Pride). Nevidím důvod ke zvláštní kategorii zájezdu pro členy lgbt komunity a nevnímám tuto snahu ani jako pozitivní - požadavky cestujících budou samozřejmě různé stejně v jakékoli jiné skupině, nevidím potřebu speciální kategorie zájezdu.

Nepotrebuji se druzit. Jezdim s kamarady cestovat a ne se seznamovat.

Nepotrebuji si hledat nekoho v omezenem mnozstvi ucastniku zajezdu.

Nepotrubuji byt jen v komunite

Nepotřebuji

Nepotřebuji být ve společnosti lgbt klientely

Nepotřebuji na to poukazovat

Nepotřebuji se separovat.

Nerada jezdím na organizované zájezdy

Nerady s manželkou chodíme mezi stejně orientované lidi.

Netridim lidi podle orientace,takze ani zajezdy.

Nevidím důvod, aby takovéto zájezdy vůbec existovaly. Nikdy jsem neviděla zájezdy pro hetero lidi, proč by se to mělo lišit?

Nevidím důvod, proč by měla existovat CK pro LGBT komunitu. V každé jine CK mi taky rádi pomohou.

Nevidím k tomu důvod. Necestuji ani s klasickou cestovkou.

Nevidím konkrétní důvod, který by mi s ohledem na lgbt měl zaručit lepší služby nebo dovolenou. Není to handicap, abych potřebovala speciální zaměření a tím stylem organizovanou dovolenou

Nevím proč by tomu tak mělo být, když mi vadí, že e je LGBT komunita znevyhodnovana a vyclenovana. Toto by byla jen další forma izolace. A z jistého úhlu by se dalo i mluvit o diskriminaci vůči většinové populaci.

nevím, nejsem nějak aktivní v komunitě, takže bych ani nejela na takový zájezd

nevyhledávám to

Nevyhledávám to

Nevyhledávám tyto akce, nechci být škatulkována.

Nikdy jsem na takovou akci nenarazila.

Nikdy jsem nemel zajem.

Opravdu nevidím důvod proč bych měl jet na dovolenou s jinými příslušníky LGBT

Opravdu si nedovedu predstavit ze bych dovolenou sdilel s dalsimi lidmi z teto komunity...

Orientaci beru jako moji samozřejmou součást,ale ne přednost.Proto nerozlišuji mezi lidmi,jestli jsou LGBT nebo heterosexuální.

Prijde mi nesmyslne to takto separovat.

Prijde mi to diskriminujici.

Proč se stranit od ostatních lidí? Vyhledávám naprosto stejné akce jako např. heterosexuální lidi.

Proč?

Prostě ne

Proto

Protoze dnesni chovani leseb je neuveritelne :-)

Protože je to nesmysl?

Protože moje prdelka by mohla být na dranc po takovém zážitku :*

Přijde mi to

přijde mi to zbytečné, jak nějaká ,,sekta"

Raději se bavím v širším okruhu lidí

S dětmi asi ne

Spatna vicenasobna predchozi zkusenost s CK. Od te doby cestujeme vyhradne sami.

Stydím se

To si raději vyberu klasickou nabídku z katalogu, než se přihlásit na zájezd přímo pro LGBT

Vlastní organizace je pohodlnější, cenově výhodnější a mnohdy kvalitnější. Cestu si naplánují přesně podle svých představ.

Zaměření pouze na LGBT komunitu mi přijde jako další oddělování od ostatních, každopádně na částečně zaměřený i na LGBT komunitu bych jela.

zase škatulkování

Zbytečné využívat CK

19. Využil/a jste za poslední 2 roky služeb CK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne20563,27 %48,58 %  
Ano11936,73 %28,2 %  

Graf

20. O jakou CK se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Invia1210,08 %2,84 %  
Čedok119,24 %2,61 %  
Fisher86,72 %1,9 %  
Fischer75,88 %1,66 %  
Alexandria 54,2 %1,18 %  
blue style54,2 %1,18 %  
CK Blue Style43,36 %0,95 %  
CK Neckermann43,36 %0,95 %  
Exim Tours43,36 %0,95 %  
Exim32,52 %0,71 %  
ostatní odpovědi CK Fisher
Bluestyle
Thomas Cook
CK Fischer
CK České kormidlo
Adventura
Už si nepamatuji název, zařizoval to někdo jiný
CkSana
Nepamatuji si :)
Fischer, Rady na cestu
Čedok, Firo tour
Kovotour
Čedok, České Kormidlo
CK Oceán
CK
Atlantika
Rady na cestu
CK Atlantika
Nvia
Brenna
Fischer tour
tutźemskou i zahraniční
Ck Metal
CK Kudrna
Nacesty.cz
Pantour
Eximtours
České kormidlo
Metal
Invia jako zpostredkovatel
Blues Style
Tempo tours
ck alexandria
ck invia
Topinka
cedok
Nevim uz
CK Happy Travel - Slovensko
Nepamatuji se
Canaria Travel, Fischer
Neckermann
Fisher, invia
Fisher, čedok a jiné
Nevím
fischer, blue style
nepamatuju si
Travel 2002
Tiptravel
5647,06 %13,27 % 

Graf

21. S jakým druhem komunikačních kanálů se alespoň jednou týdně setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet29892,26 %70,62 %  
TV19560,37 %46,21 %  
Billboardy12839,63 %30,33 %  
Rádio12237,77 %28,91 %  
Letáky, katalogy10733,13 %25,36 %  
Všechny zmíněné, ne pouze s jednou - nevhodně nastavený typ odpovědí.10,31 %0,24 %  
doporučení přátel10,31 %0,24 %  
jezdím tam kde to už znám10,31 %0,24 %  

Graf

22. Uveďte, z kolika komunikačních kanálů na Vás musí marketingová kampaň mířit, aby získala Vaši pozornost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 24, 2otázka č. 23, 3otázka č. 23, 4otázka č. 23, 5 a víceotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
119359,75 %45,73 %  
27824,15 %18,48 %  
33510,84 %8,29 %  
5 a více113,41 %2,61 %  
461,86 %1,42 %  

Graf

Pokud jste zvolili v předchozí otázce např. č. 3, napiště 3 druhy komunikačních kanálů atd.

23. Uveďte prosím příslušnou kombinaci.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

?

...

...

Billboard a nějaký další

Billboard a TV

billboardy a letaky

billboardy, internet

Dn

Facebook, Instagram, twitter

Facebook, Youtube, Instagram

Fb,tv

Gay lesba lesba

Google Chrome

inetrnet, televize, bilbordy

internet

Internet tv bilbord

Internet + cokoliv jiného

Internet + TV

Internet a katalogy

Internet a letaky

internet a rádio nebo TV nebo billboard, CLV nebo inzerce v tisku

Internet a TV

Internet a tv

internet, bilboard

Internet, Billboardy

Internet, katalogy

Internet, leták

Internet, letak, billboard, radio

Internet, noviny, přátelé

Internet, rádio

Internet, radio

Internet, rádio, katalogy

Internet, rádio, leták

Internet, radio, prospekt

Internet, radio, tv, plakaty, bilboardy

Internet, reklama v TV, rádio

Internet, televize

Internet, televize

internet, televize

internet, televize, billboard

Internet, televize, radio

Internet, televize, rádio.

Internet, tiskoviny

Internet, tištěná reklama

Internet, Tv

Internet, TV

Internet, TV

Internet, TV

Internet, TV

Internet, TV

Internet, tv

internet, tv

Internet, tv, billboard

Internet, tv, billboardy

internet, TV, radio

Internet, tv, radio

internet, tv, rádio

Internet, TV, tisk

Internet, TV.

Internet, venkovni reklama

Internet,TV,letáky

internet,tv,radio,metro

internetový,

Internetu a reklam

Jakákolia kombinace 2+ z otázky č. 21.

jakekoli.

Leták, internet

Leták, internet

letáky, internet, billboardy

Letáky, katalogy,Internet,TV

libovolná kombinace

Marketingové kampaně na mě nemají vliv

Mobil,noviny

Myslím, že nezáleží na počtu, ale na nápadu. A dobrý nápad zaujme klidně i z jednoho kanálu, při jednom poslechnutí.

Např internet a leták

Neexistuje "příslušná kombinace", prostě čím víc, tím větší šance, že reklamu zaregistruju, jinak si reklam moc nevšímám.

Net ,TV

net,tn,leták

nevim

Nova,Prima,FanRadio,Evropa 2

Noviny,internet,tv

rádio, billboard

Rádio, Internet

rádio, internet

Rádio, internet, billboardy

Radio, socialni site, tv

Rádio, TV, internet

Reklama a internet

reklama mne neoslovuje vůbec

Reklamy

Telefon, počítač, billboardy, přátelé, v obchodech.

Televite, internet

Televize Reklama na internetu Doporučení známých

televize internet

televize, internet, radio

televize, rádio

Televize,rádio,letáky

TV + internet

TV + internet

TV + rádio

TV + rádio

Tv a internet

tv internet

TV reklama a internet

TV, billboard

Tv, billboardy, letáky

tv, ineterner, billboard

TV, interner

TV, internet

TV, internet

TV, internet

TV, internet

TV, INTERNET

Tv, internet , radio

TV, internet a rádio

TV, Internet, leták

Tv, internet, billboard

Tv, internet, billboard

Tv, internet, billboardy, mhd, doporučení

Tv, Internet, doporučení známých + sam si vyhledavam a ověřují tvrzení

TV, internet, katalogy

Tv, internet, rádio nebo bilboard, leták

Tv, intetnet

Tv, net, radio, letaky, noviny, casopisy

TV, radio

TV,internet,letáky

TV,internet,radio

tv,net,radio

Tv+internet

V podstatě je jedno kolik na mě bude mířit komunikačních kanálů. Když je to věc, která mě nezajímá, tak mě prostě nezajímá. Ale je li to věc s podstatou a hloubkou a určitou vážností, tak stačí i jeden kvalitní zdroj. Nejradši mám ovšem kombinaci osobního kontaktu a dohledání si dalších informací a recenzí třeba na internetu, nebo literatuře.

Vizuální

24. Jak důležitou roli pro Vás hrají bonusy a jednotlivé slevové mechanismy při výběru zájezdu?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

25. Uveďte, jak Vás uvedené faktory motivují ke zjištění detailů určitého zájezdu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

26. Všiml/a jste si v poslední době probíhající kampaně od CK Neckermann?

viz. holčička s tylovou sukní a šnorchlem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 27, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne30694,74 %72,51 %  
Ano175,26 %4,03 %  

Graf

27. Uveďte, kde jste si dané kampaně všimli ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet527,78 %1,18 %  
Tv15,56 %0,24 %  
Facebook stránek Neckermann15,56 %0,24 %  
Televize (asi, nejsem si jistá)15,56 %0,24 %  
Reklamu CK nekrman jsem slyšel v rádiu.15,56 %0,24 %  
Venku15,56 %0,24 %  
Stranky neckermann15,56 %0,24 %  
Na internetu15,56 %0,24 %  
b15,56 %0,24 %  
Na Facebooku.15,56 %0,24 %  
ostatní odpovědi Ve snu?
Ma billboardech
tuším tv
Katalog
422,22 %0,95 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Jaký typ ubytování upřednostňujete?

  • odpověď Hotel:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2001Kč a víc na otázku 11. Uveďte, kolik jste ochoten/na zaplatit za ubytování na 1 osobu/noc.

12. Jakou organizaci cest při své dovolené obecně upřednostňujete?

  • odpověď Neorganizovanou formou:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Různé druhy slev (např. 25% z celkové ceny při včasné rezervaci, tématické slevy, slevy při registraci do newsletteru)=Rozhodně bezvýznamné na otázku 24. Jak důležitou roli pro Vás hrají bonusy a jednotlivé slevové mechanismy při výběru zájezdu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Last Minute, First Minute=Rozhodně bezvýznamné na otázku 24. Jak důležitou roli pro Vás hrají bonusy a jednotlivé slevové mechanismy při výběru zájezdu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kemp na otázku 8. Jaký typ ubytování upřednostňujete?

14. Uveďte, jak je pro Vás důležitá přítomnost LGBT friendly podniků v cílové destinaci?

  • odpověď 1:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 13. Uveďte, jak je pro Vás důležité aby byla cílová destinace LGBT friendly?

15. Jaká nabídka aktivit je pro Vás rozhodující při výběru vhodného cílového místa destinace?

  • odpověď Pláže:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Invia na otázku 20. O jakou CK se jednalo?
  • odpověď Příroda:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Last Minute, First Minute=Rozhodně bezvýznamné na otázku 24. Jak důležitou roli pro Vás hrají bonusy a jednotlivé slevové mechanismy při výběru zájezdu?

16. Jaké faktory pro Vás při výběru cílové destinace hrají důležitou roli?

  • odpověď LGBT friendly podniky=Rozhodně bezvýznamené:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi LGBT friendly destinace=Rozhodně bezvýznamené na otázku 16. Jaké faktory pro Vás při výběru cílové destinace hrají důležitou roli?

17. Zúčastnil/a byste se zájezdu od CK se zaměřením pouze na LGBT klientelu?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Travesti show na otázku 15. Jaká nabídka aktivit je pro Vás rozhodující při výběru vhodného cílového místa destinace?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi LGBT friendly podniky=Velmi důležité na otázku 16. Jaké faktory pro Vás při výběru cílové destinace hrají důležitou roli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 14. Uveďte, jak je pro Vás důležitá přítomnost LGBT friendly podniků v cílové destinaci?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi LGBT friendly destinace=Velmi důležité na otázku 16. Jaké faktory pro Vás při výběru cílové destinace hrají důležitou roli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2* na otázku 9. Uveďte,jakou třídu daného ubytování upřednostňujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Seznamovací akce na otázku 15. Jaká nabídka aktivit je pro Vás rozhodující při výběru vhodného cílového místa destinace?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 13. Uveďte, jak je pro Vás důležité aby byla cílová destinace LGBT friendly?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi LGBT friendly podniky=Spíše důležité na otázku 16. Jaké faktory pro Vás při výběru cílové destinace hrají důležitou roli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Specifická nabídka pro určitý segment=Velmi důležité na otázku 24. Jak důležitou roli pro Vás hrají bonusy a jednotlivé slevové mechanismy při výběru zájezdu?

19. Využil/a jste za poslední 2 roky služeb CK?

  • odpověď Ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Invia na otázku 20. O jakou CK se jednalo?
  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0x ročně-necestuji na otázku 4. Jak často cestujete do zahraničí ?

22. Uveďte, z kolika komunikačních kanálů na Vás musí marketingová kampaň mířit, aby získala Vaši pozornost?

  • odpověď 1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Botel na otázku 8. Jaký typ ubytování upřednostňujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte prosím Vaši věkovou kategorii.

2. Řadíte se mezi příslušníky LGBT segmentu?

3. Uveďte prosím Vaši sexuální orientaci

4. Jak často cestujete do zahraničí ?

5. Jak často cestujete do tuzemska?

6. S kým nejčastěji cestujete?

7. Jaký typ dopravy upřednostňujete?

8. Jaký typ ubytování upřednostňujete?

9. Uveďte,jakou třídu daného ubytování upřednostňujete?

10. Jaká je pro vás optimální délka pobytu na jednu cestu?

11. Uveďte, kolik jste ochoten/na zaplatit za ubytování na 1 osobu/noc.

12. Jakou organizaci cest při své dovolené obecně upřednostňujete?

13. Uveďte, jak je pro Vás důležité aby byla cílová destinace LGBT friendly?

14. Uveďte, jak je pro Vás důležitá přítomnost LGBT friendly podniků v cílové destinaci?

15. Jaká nabídka aktivit je pro Vás rozhodující při výběru vhodného cílového místa destinace?

16. Jaké faktory pro Vás při výběru cílové destinace hrají důležitou roli?

17. Zúčastnil/a byste se zájezdu od CK se zaměřením pouze na LGBT klientelu?

19. Využil/a jste za poslední 2 roky služeb CK?

20. O jakou CK se jednalo?

21. S jakým druhem komunikačních kanálů se alespoň jednou týdně setkáváte?

22. Uveďte, z kolika komunikačních kanálů na Vás musí marketingová kampaň mířit, aby získala Vaši pozornost?

24. Jak důležitou roli pro Vás hrají bonusy a jednotlivé slevové mechanismy při výběru zájezdu?

25. Uveďte, jak Vás uvedené faktory motivují ke zjištění detailů určitého zájezdu?

26. Všiml/a jste si v poslední době probíhající kampaně od CK Neckermann?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte prosím Vaši věkovou kategorii.

2. Řadíte se mezi příslušníky LGBT segmentu?

3. Uveďte prosím Vaši sexuální orientaci

4. Jak často cestujete do zahraničí ?

5. Jak často cestujete do tuzemska?

6. S kým nejčastěji cestujete?

7. Jaký typ dopravy upřednostňujete?

8. Jaký typ ubytování upřednostňujete?

9. Uveďte,jakou třídu daného ubytování upřednostňujete?

10. Jaká je pro vás optimální délka pobytu na jednu cestu?

11. Uveďte, kolik jste ochoten/na zaplatit za ubytování na 1 osobu/noc.

12. Jakou organizaci cest při své dovolené obecně upřednostňujete?

13. Uveďte, jak je pro Vás důležité aby byla cílová destinace LGBT friendly?

14. Uveďte, jak je pro Vás důležitá přítomnost LGBT friendly podniků v cílové destinaci?

15. Jaká nabídka aktivit je pro Vás rozhodující při výběru vhodného cílového místa destinace?

16. Jaké faktory pro Vás při výběru cílové destinace hrají důležitou roli?

17. Zúčastnil/a byste se zájezdu od CK se zaměřením pouze na LGBT klientelu?

19. Využil/a jste za poslední 2 roky služeb CK?

20. O jakou CK se jednalo?

21. S jakým druhem komunikačních kanálů se alespoň jednou týdně setkáváte?

22. Uveďte, z kolika komunikačních kanálů na Vás musí marketingová kampaň mířit, aby získala Vaši pozornost?

24. Jak důležitou roli pro Vás hrají bonusy a jednotlivé slevové mechanismy při výběru zájezdu?

25. Uveďte, jak Vás uvedené faktory motivují ke zjištění detailů určitého zájezdu?

26. Všiml/a jste si v poslední době probíhající kampaně od CK Neckermann?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Židlíková, S.Marketingová kampaň vybrané CK se zaměřením na LGBT segment (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://marketingova-kampan-vybrane.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.