Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Efektivita marketingové kampaně

Efektivita marketingové kampaně

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ani Harutjunjan
Šetření:25. 10. 2013 - 30. 10. 2013
Počet respondentů:123
Počet otázek (max/průměr):26 / 21.31
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:55,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, ahoj,

 

jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a tento dotazník by měl sloužit jako podklad pro moji diplomovou práci na téma "Analýza efektivity vybrané marketingové kampaně". Cílem dotazníkového šetření je získat data potřebná ke zhodnocení úspěšnosti marketingové kampaně z oboru telekomunikací.

 

Děkuji předem za vyplnění dotazníku.

 

Ani Harutjunjan

 

Odpovědi respondentů

1. Pracujete v marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11391,87 %91,87 %  
Ano108,13 %8,13 %  

Graf

2. Pracujete ve společnosti Telefónica ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne990 %7,32 %  
Ano110 %0,81 %  

Graf

3. Vybavíte si reklamní kampaň vašeho poskytovatele telekomunikačních služeb za posledních 6-12 měsíců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 6, Nezajímám seotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7964,75 %64,23 %  
Ne2621,31 %21,14 %  
Nezajímám se1713,93 %13,82 %  

Graf

4. Uveďte, které prvky z reklamy si vybavíte.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znělka, slogan22,53 %1,63 %  
Neomezené volání22,53 %1,63 %  
humor22,53 %1,63 %  
slogan, znělku, obsah11,27 %0,81 %  
t-mobile skokani, extra výhody, kouzelné úterý, free tarify od O211,27 %0,81 %  
Chuck Norris11,27 %0,81 %  
Účinkující, prostředí, pointu.11,27 %0,81 %  
FREE, Revoluce, hippie, levnější "neomezené" tarify, nová O2TV11,27 %0,81 %  
rychlý internet, vtipná reklama11,27 %0,81 %  
nabídka neomezeného volání11,27 %0,81 %  
ostatní odpovědi Reklamni kampan s Kotkem, Pavlaskem a Kohakem (T-mobile)
červená barva
Téma kampaně (Vodafone - Návštěvníci, O2- Revoluce, T-Mobile - Kotek, Pavlásek), revoluce - neomezené volání za skvělé ceny
Kotek, skokan, motorka, modelky, policajti, skůtr, tablet, oči, lázně, hotel, tábor,
bobr, kotek, ipad, skauti
čtvrtníček, velikonocni zajicek, kecky na mácháči
slogan
televizni reklama
svišť, Kotek, pupík, bazén, Županič, Zadar, skokan
revoluce, hippies, barvy, cena
Zadarmo, známé tváře, tablety
barva, hudba, známé osobnosti
free revoluce
Použití štěnat/koťat
Zadar, Kotek, O2 Guru, vernost
skauti, Kotek
tydyt, moped, tablet u skautu v lese
skauti, trapný hlášky
lázně, baňkování, skauti, puštík, krtulník
jeviště, vtipy
Herci + námět
vtipnou pointu, melodii
prostředí kampaně
reklamy v televizi
O2 Guru, modrá barva, free tarify - různobarevná duha
reklama v televizi s herci stareho serialu
Tablety
free tarif
herce,hudbu,kulisy
Vánoce
kotek, takový ten divný blondýn, asi jinej gang co?
hasiči,návštěvníci
žádné, vím že kampaň byla
vodu, extra, kachničky
Zadara
znělka, místo, kde se to odehrává, obsah
kachna
vojta kotek, bobřík orientace, skauti
skokani od tmobile, vojta kotek
Herce
red tarif
koúzelní úterý,
Skauti, oba hlavní herci (neznám jména)
vtipné hlášky, hudbu
O2TV - zpětné zhlédnuté
hippie, televize, neomezená volání, revoluce, vysílací čas
chytrý život, chytrá síť, Free, láska do všech sítí, revoluce,
Bublinky
celou kampaň poměrně podrobně, podílela jsem se na její interní komunikaci
nějaké "skauty"
Příjemná, nevtíravá hudba, snaha o navození příjemné atmosféry, hodně barev, lidé v pohybu
znelku, postavy
free, o2, dav lidi, barvy, auto z kytek ...
hasiče
bubliny, usměvaví lidé
hippies, retro, free, revoluce, kytky
Herce, hlášky
pisnicku Little boxes
napodobování filmu, který běžel před lety
Herce, prostředí, hlášky
aplikace do mobilu, hippies, free
t-mobile: videa s Kotkem
T-mob reklama - bylo jich více verzí
modrou barvu, bublinky, neomezené volání
návštěvníci, taky taky, ratolesti jsou nákladné atd
O2, hippies reklama, neomezené volání, hodně barev
6683,54 %53,66 % 

Graf

5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značka/společnost6886,08 %55,28 %  
Prostředí, kde se odehrává5569,62 %44,72 %  
Vystupující postavy5265,82 %42,28 %  
Obsah kampaně4759,49 %38,21 %  
Znělka3746,84 %30,08 %  
Slogan2936,71 %23,58 %  
Obsah kampaně11,27 %0,81 %  

Graf

6. Vybavíte si TV reklamní kampaň telefonního operátora O2 za posledních 6-12 měsíců?

 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5249,52 %42,28 %  
Ne4441,9 %35,77 %  
Nedívám se na TV98,57 %7,32 %  

Graf

7. Pomocí odkazu spusťte znělku, poslechněte si celou ukázku. Slyšeli jste tuto reklamní znělku? http://www.youtube.com/watch?v=yqq9ZuKXIio

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, slyšel/a jsem ji mnohokrát a vím, s jakou značkou se pojí.otázka č. 8, Ano, slyšel/a jsem ji, ale nevím, s jakou značkou se pojí.otázka č. 9, Ne, nikdy jsem ji neslyšel/a.otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, slyšel/a jsem ji, ale nevím, s jakou značkou se pojí.4839,34 %39,02 %  
Ano, slyšel/a jsem ji mnohokrát a vím, s jakou značkou se pojí.4738,52 %38,21 %  
Ne, nikdy jsem ji neslyšel/a.2419,67 %19,51 %  
Ano, slyšela jsem ji mnohokrát a vím, s jakou značkou se pojí.32,46 %2,44 %  

Graf

8. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ano, doplňte název značky

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O23978 %31,71 %  
Telefónica O248 %3,25 %  
0224 %1,63 %  
O2 Telefonica24 %1,63 %  
O2 - Telefónica12 %0,81 %  
O2 extra výhody12 %0,81 %  
Little Boxes12 %0,81 %  

Graf

9. Jaký je váš názor na reklamní znělku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nelíbí vs. líbí1-0-10.4670.429

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Prohlédněte si následující reklamní plakát a uveďte, o jakou značku se podle vás jedná.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o29174,59 %73,98 %  
0275,74 %5,69 %  
Telefónica O243,28 %3,25 %  
Telefonica43,28 %3,25 %  
nevím32,46 %2,44 %  
O2 ??10,82 %0,81 %  
O2 - Telefónica10,82 %0,81 %  
Libovolná bankovní instituce10,82 %0,81 %  
Znacka O2 - asociace Extra vyhod s O2 ale se samotneho plakatu to jasne neni.10,82 %0,81 %  
cinestar10,82 %0,81 %  
ostatní odpovědi Sportisimo
jdvnd
eorotel
o2 - modrá barva
o2 ?
nepoznaly bych. ale jelikož zazněly otázky na mobilní operátory a O2, asi to bude O2
Agip
O2 Telefónica
86,56 %6,5 % 

Graf

11. Vybavujete si TV reklamu na O2 Extra výhody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6855,74 %55,28 %  
Ano4536,89 %36,59 %  
Nevím97,38 %7,32 %  

Graf

Kreativní/zajímavý

12. Pomocí odkazu spusťte reklamu, zhlédněte ji až na konec. Ohodnoťte na škále, jak na vás reklamní spot působí.

 

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Chladný/neosobní vs. Příjemný/sympatický1-0-10.2980.622
Nudný/nezajímavý vs. Kreativní/zajímavý1-0-10.1740.639

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Pochopil/a jste, co je předmětem nabídky kampaně O2 Extra výhody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pochopila, reklamní spot je dobře srozumitelný.otázka č. 14, Ano, ale informace jsou nedostačující.otázka č. 14, Ne, vůbec nevím, o čem reklamní spot je.otázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pochopila, reklamní spot je dobře srozumitelný.7460,66 %60,16 %  
Ano, ale informace jsou nedostačující.3327,05 %26,83 %  
Ne, vůbec nevím, o čem reklamní spot je.119,02 %8,94 %  
Ano, pochopila, reklamní spot je dobře srozumitelný43,28 %3,25 %  

Graf

14. Stručně popište hlavní sdělení kampaně O2 Extra výhody.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevy54,55 %4,07 %  
Slevy pro zákazníky O232,73 %2,44 %  
.21,82 %1,63 %  
jedná se o slevy10,91 %0,81 %  
Věrnostní slevy pro zákazníky O210,91 %0,81 %  
nudný výzkum! a respondenti milují, když je výzkumníci zkouší10,91 %0,81 %  
Poskytování výhod u partnerských společností zákazníkům O2.10,91 %0,81 %  
S námi dostanete vždycky něco navíc - lístek do kina, slevu na oblečení, a tak dále.10,91 %0,81 %  
Zákazníkům TEF O2 jsou poskytovány slevy u smluvních partnerů10,91 %0,81 %  
s O2 extra má člověk různé výhody a slevy10,91 %0,81 %  
ostatní odpovědi tarif nabízí slevy u třetích stran - např. v kině Cinestar
extra výhody:)
jako uzivatel 02 mam moznosti ziskat benefity od ruznych spolecnosti
O2 slevy
když budete používat 02, máte slevy i u jiných firem
Výhody v různých firmách, např. McDonalds, C&A atd.
S o2 mohu získat určité výhody, které pak jen ukážu pomocí telefonu
O2 nabízí slevy na různé produkty od služby svým zákazníkům
pojďte k nám a ušetříte ...
typy výhod a snadnost jejich využití
dostaneme neco zdarma? 1+1 akce atd. mozna :D
Zákazník O2 – slevy u jiných firem (ale závislé na čem?)
o2 nabízí věrnostní program
balíčky pre každého na mieru.. keby som to ale videla v TV, neregistrovala by som to a nepamätala si, o čo išlo
nabidka za vernost
Pomocí aplikace o2 extra výhody je možné zjistit, kam a jakou slevu můžeme využít.
Zakaznici O2 mohou nakupovat vyhodneji u ruznych prodeju
Slevy na zboží a služby pro klienty O2
odměna za využívání služeb O2
you can have w/e you want in 02 extra
Zákazníci mají určité slevy
mit vsechno u sebe v dosahu díky výhodám
Výhody a slevy poskytované pouze klientům O2
Poskytnutí výhod/slev pro zákazníky O2 u vybraných společností
...
díky spolupráci s O2 můžete využít různých slev (Kino, HM...)
Kdo ma na ne narok a jak je ziska
nevim
Je to hlavne pro majitele smatrphone. Pokud jsou klienty O2 v daných řetězcích mají nárok na slevu.
pokud má člověk operátora o2, dostane u určitých prodejců slevu v předem dané výši
zákazníci O2 mohou uplatnit u partnerských prodejen slevy
s O2 si může zákazník objednat slevy do kina, do obchodů apod.
služba 02 extra výhody přináší spoustu služeb, kdy majitel určitého (asi) tarifu může využívat určitě služby za lepší ceny
Výhody s o2 jsou větší než jinde
Přidejte se k O2 a získáte slevy na vybrané produkty ve vybraných obchodech/zařízeních
zákazník získá výhody i mimo oblast telefonování ( lístky do kina)
Poskytují extra výhody, slevy na jiné produkty svých partnerů pokud jste zákazník O2.
Za hodně volání, nějaké odměny...
ušetřit peníze zákazníkům O2
Ten, kdo si zřídí smlouvu u O2, dostane možnost v podobě výhodného nakupování ve vybraných obchodech
výhody od O2, mam dostupné v telefonu
Slevy v různých obchodech a dalších zařízeních
Dodatečné služby nabízené O2, aplikace O2 výhody a slevy do vybraných obchodů
u O2 ziskavate dalsi vyhody napriklad pri tankovani, nakupech, stravovani a juine
Když budu mít O2, tak budu mít speciální nabídky ve vybraných obchodech.
Slevy u smluvních partnerů
služby, na které můžeme jako zákaznici O2 získat slevu
poskytování výhod zákazníkům za provolané minuty
slevy i u jiných společností
výhody které operátor přináší
pokud jsem u o2 mám u jiných společností určité výhody (např. slevy na jejich produkty)
možnost získání a využívání výhod od 02
výhody spojené s různámi značkami
dostupnost internetu
možnosti slev u obchodních partnerů
slevy u vybranych sponzoru
některé začky nabízí slevy
x
slevy pro zákazník O2 u partnerů
slevy v obchodech
Klientu mohou vyuzivat urcite slevy u jinych firem ci poskytovatelu sluzeb.
Pokud bude O2 můj operátor, budu mít výhody navíc, například v podobě zlevněných vstupenek do kina atd.
Snaží se nabídnout všechny služby, které výhody nabízejí
..
slevy na vybrane produkty
Za to, že jsem zákazníkem O2, mohu získat určité výhody jako vstupenky do kina.
výhodné menu pro klienty O2
slevy od různých firem/značek mám jakožto zákazník o2 přímo ve svém mobilu
slevy u vybraných partnerů
Tisíce výhod v obchodech pro všechny zákazníky O2
Věrnostní program pro zákazníky všech služeb od O2
nabídka slev a výhod pro všechny zákazníky O2
jednoduše: chceme vás nalákat mezi naše zákazníky, jako každý
netuším
nabídka slev u vybraných partnerů pro zákazníky O2
Mediální masírka propagující nadnárodní korporace.
ako zakaznik o2 dostanem navyse zaujimave slevy
za pouzivani o2 navic dalsi slevy u partneru o2
o2 nabízí svým zákazníkům extra výhody
Jsou vušde s námi a nabízí extra výhody na různé věci, od jídla přes oblečení...
čerpej vyhody u ruznych prodejcu a v ruznych sluzbach
O2 má výhodné tarify
o2 extra vyhod jako mobilni aplikace
výhody
jsou zde bonusy pro zákazníky O2
Že nabízí výhody od tvých partnerů.
zakaznici mohou cerpat vyhody u tretich stran
výhody ve vybraných obchodech, firmách
pokud budu klientem O2 a budu platit urcity mesicni pausal, prijdou mi slevove kupony na vybrane produkty nebo sluzby
O2 poskytuje svým zákazníkům slevy například do obchodů s oblečením, do kina a do restaurací.
Benefity pro stálé zákazníky u ostatních obchodních partnerů.
Když budete utrácet u O2, můžete dostat slevu u našich smluvních partnerů
Nákupy u různých partnerů O2 za výhodné ceny
9384,55 %75,61 % 

Graf

15. Služby jakého operátora využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Telefónica (O2)otázka č. 17, T-Mobileotázka č. 16, Vodafoneotázka č. 16, Jinéotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Telefónica (O2)4738,52 %38,21 %  
T-Mobile3931,97 %31,71 %  
Vodafone3327,05 %26,83 %  
Jiné32,46 %2,44 %  

Graf

16. Využil/a byste nabídky Extra výhody, kdybyste byl/a zákazníkem O2.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jedná se o výhodnou nabídku, která přináší zákazníkům O2 něco„ Extra“.otázka č. 17, Ne, nabídka mě neoslovila.otázka č. 17, Nevím, nedokážu posoudit.otázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jedná se o výhodnou nabídku, která přináší zákazníkům O2 něco„ Extra“.2836,84 %22,76 %  
Nevím, nedokážu posoudit.2735,53 %21,95 %  
Ne, nabídka mě neoslovila.2026,32 %16,26 %  
Ano, jedná se o výhodnou nabídku, která přináší zákazníkům O2 něco„ Extra“11,32 %0,81 %  

Graf

17. Viděli jste již dříve TV reklamu na O2 Extra výhody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 18, Nedívám se na TVotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8065,57 %65,04 %  
Nedívám se na TV2117,21 %17,07 %  
Ne2117,21 %17,07 %  

Graf

18. Využil/a jste někdy slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6956,56 %56,1 %  
Ano5343,44 %43,09 %  

Graf

19. Kolikrát jste využil/a slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 až 5 krát4075,47 %32,52 %  
6 až 10 krát815,09 %6,5 %  
11-20 krát47,55 %3,25 %  
více než 20 krát11,89 %0,81 %  

Graf

20. Které partnery z programu O2 Extra výhody si vybavujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cinestar23,77 %1,63 %  
Sephora, Fruitisimmo11,89 %0,81 %  
McDonalds, Sephora11,89 %0,81 %  
luxor, sazka ticket, mc donald, intersport, kfc, fruitissimo, herlikovice11,89 %0,81 %  
Sephora, Luxor11,89 %0,81 %  
nevim11,89 %0,81 %  
Agip, Cinestar, Albi11,89 %0,81 %  
C&A, Alpine Pro11,89 %0,81 %  
CineStar, Agip, McDonalds, C&A11,89 %0,81 %  
alpine pro11,89 %0,81 %  
ostatní odpovědi Cinestar, McDonald
CA
McDonalds, CA Moda
Tescome, MCdonald, Blazek, Cinestar, Aquapark
Agip, Baumax, Hannah
Tescoma, CaA, Sportisimo, Cinestar, McDonald, plavecké bazény, lyžařská střediska
agip/C and A/ bambule
Eurolines, České dráhy
Agip, C&A, CineStar, Sportisimo
CineStar, Blažek
MCdonald
C&A, Skiareal Deštné, Aguapark Praha
Cine star, Ca A, Bambule
joga, nespresso
fruitissimo, alpine pro, albi
cinestar / lyžařská střediska
Cinema city, CA
McDonald, C&A, sportisimo, Agip
C-a-A
cinestar, c&a,
Eurolines
CaA, Fuitisimo, Sportisimo, Baumax
CaA, Tescoma
zoo, tescoma
intersport
Cinestar, C&A, Agip
Cinestar, Agip
CA, Sam73, Agip, Sephora
Sportisimo, McD, Agip, CA, Sephora,
Agip, Sportisimo, C@A, Thor Steinar
CaA, Sportisimo, McDonals´s, Tesco potraviny on-line, Eximtours, České dráhy a mnoho dalších
Agip, Sportisimo, McDonald, Tescoma, lyžařská střediska
CineSráč
MC, tescoma, agip, taxi AAA
Hudy sport, baumax, C a A
agip, bambule, tescoma, cinestar, sportissimo
CA, ZOO Praha, McDonald, CineStar
palace cinema
C&A, Bambule, Luxor
sportissimo, mcdonald,sony
Agip, CaA,McDonald
Bambule, KFC, aquapark
4279,25 %34,15 % 

Graf

21. Jak změnil věrnostní program O2 Extra výhody Vaši spokojenost se značkou O2? Díky O2 Extra výhodám se moje spokojenost se značkou O2:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezměnila3158,49 %25,2 %  
zvýšila2241,51 %17,89 %  

Graf

22. Když vezmete v úvahu věrnostní program O2 Extra výhody, vaše ochota být zákazníkem O2 i příští rok se:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezměnila9779,51 %78,86 %  
zvýšila2117,21 %17,07 %  
snížila43,28 %3,25 %  

Graf

23. Uveďte vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8569,67 %69,11 %  
muž3730,33 %30,08 %  

Graf

24. Uveďte váš věk.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-259073,77 %73,17 %  
26-352318,85 %18,7 %  
36-4554,1 %4,07 %  
45-5543,28 %3,25 %  

Graf

25. Uveďte maximální dosažené vzdělání.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské9376,23 %75,61 %  
středoškolské2621,31 %21,14 %  
základní32,46 %2,44 %  

Graf

26. Uveďte vaše bydliště.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velkoměsto nad 100 000 obyvatel7863,93 %63,41 %  
obec/maloměsto do 40 000 obyvatel3327,05 %26,83 %  
střední město 40 000 - 100 000 obyvatel86,56 %6,5 %  
velkoměsto nad 100000 obyvatel32,46 %2,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Vybavíte si reklamní kampaň vašeho poskytovatele telekomunikačních služeb za posledních 6-12 měsíců?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah kampaně na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí, kde se odehrává na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slogan na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vystupující postavy na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka/společnost na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znělka na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.

5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.

  • odpověď Značka/společnost:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah kampaně na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí, kde se odehrává na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slogan na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.

7. Pomocí odkazu spusťte znělku, poslechněte si celou ukázku. Slyšeli jste tuto reklamní znělku? http://www.youtube.com/watch?v=yqq9ZuKXIio

  • odpověď Ano, slyšel/a jsem ji mnohokrát a vím, s jakou značkou se pojí.:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 8. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ano, doplňte název značky

11. Vybavujete si TV reklamu na O2 Extra výhody?

  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Viděli jste již dříve TV reklamu na O2 Extra výhody?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nabídka mě neoslovila. na otázku 16. Využil/a byste nabídky Extra výhody, kdybyste byl/a zákazníkem O2.

17. Viděli jste již dříve TV reklamu na O2 Extra výhody?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 8. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ano, doplňte název značky
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, slyšel/a jsem ji mnohokrát a vím, s jakou značkou se pojí. na otázku 7. Pomocí odkazu spusťte znělku, poslechněte si celou ukázku. Slyšeli jste tuto reklamní znělku? http://www.youtube.com/watch?v=yqq9ZuKXIio

18. Využil/a jste někdy slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 až 5 krát na otázku 19. Kolikrát jste využil/a slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezměnila na otázku 21. Jak změnil věrnostní program O2 Extra výhody Vaši spokojenost se značkou O2? Díky O2 Extra výhodám se moje spokojenost se značkou O2:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zvýšila na otázku 21. Jak změnil věrnostní program O2 Extra výhody Vaši spokojenost se značkou O2? Díky O2 Extra výhodám se moje spokojenost se značkou O2:
  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nabídka mě neoslovila. na otázku 16. Využil/a byste nabídky Extra výhody, kdybyste byl/a zákazníkem O2.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete v marketingu?

3. Vybavíte si reklamní kampaň vašeho poskytovatele telekomunikačních služeb za posledních 6-12 měsíců?

5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.

6. Vybavíte si TV reklamní kampaň telefonního operátora O2 za posledních 6-12 měsíců?

7. Pomocí odkazu spusťte znělku, poslechněte si celou ukázku. Slyšeli jste tuto reklamní znělku? http://www.youtube.com/watch?v=yqq9ZuKXIio

8. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ano, doplňte název značky

9. Jaký je váš názor na reklamní znělku?

10. Prohlédněte si následující reklamní plakát a uveďte, o jakou značku se podle vás jedná.

11. Vybavujete si TV reklamu na O2 Extra výhody?

12. Pomocí odkazu spusťte reklamu, zhlédněte ji až na konec. Ohodnoťte na škále, jak na vás reklamní spot působí.

13. Pochopil/a jste, co je předmětem nabídky kampaně O2 Extra výhody?

15. Služby jakého operátora využíváte?

16. Využil/a byste nabídky Extra výhody, kdybyste byl/a zákazníkem O2.

17. Viděli jste již dříve TV reklamu na O2 Extra výhody?

18. Využil/a jste někdy slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?

19. Kolikrát jste využil/a slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?

21. Jak změnil věrnostní program O2 Extra výhody Vaši spokojenost se značkou O2? Díky O2 Extra výhodám se moje spokojenost se značkou O2:

22. Když vezmete v úvahu věrnostní program O2 Extra výhody, vaše ochota být zákazníkem O2 i příští rok se:

23. Uveďte vaše pohlaví.

24. Uveďte váš věk.

25. Uveďte maximální dosažené vzdělání.

26. Uveďte vaše bydliště.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete v marketingu?

3. Vybavíte si reklamní kampaň vašeho poskytovatele telekomunikačních služeb za posledních 6-12 měsíců?

5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.

6. Vybavíte si TV reklamní kampaň telefonního operátora O2 za posledních 6-12 měsíců?

7. Pomocí odkazu spusťte znělku, poslechněte si celou ukázku. Slyšeli jste tuto reklamní znělku? http://www.youtube.com/watch?v=yqq9ZuKXIio

8. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ano, doplňte název značky

9. Jaký je váš názor na reklamní znělku?

10. Prohlédněte si následující reklamní plakát a uveďte, o jakou značku se podle vás jedná.

11. Vybavujete si TV reklamu na O2 Extra výhody?

12. Pomocí odkazu spusťte reklamu, zhlédněte ji až na konec. Ohodnoťte na škále, jak na vás reklamní spot působí.

13. Pochopil/a jste, co je předmětem nabídky kampaně O2 Extra výhody?

15. Služby jakého operátora využíváte?

16. Využil/a byste nabídky Extra výhody, kdybyste byl/a zákazníkem O2.

17. Viděli jste již dříve TV reklamu na O2 Extra výhody?

18. Využil/a jste někdy slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?

19. Kolikrát jste využil/a slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?

21. Jak změnil věrnostní program O2 Extra výhody Vaši spokojenost se značkou O2? Díky O2 Extra výhodám se moje spokojenost se značkou O2:

22. Když vezmete v úvahu věrnostní program O2 Extra výhody, vaše ochota být zákazníkem O2 i příští rok se:

23. Uveďte vaše pohlaví.

24. Uveďte váš věk.

25. Uveďte maximální dosažené vzdělání.

26. Uveďte vaše bydliště.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Harutjunjan, A.Efektivita marketingové kampaně (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://marketingova-kampan.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.