Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a tento dotazník by měl sloužit jako podklad pro moji diplomovou práci na téma "Analýza efektivity vybrané marketingové kampaně". Cílem dotazníkového šetření je získat data potřebná ke zhodnocení úspěšnosti marketingové kampaně z oboru telekomunikací.
Děkuji předem za vyplnění dotazníku.
Ani Harutjunjan
Odpovědi respondentů
1. Pracujete v marketingu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
113
91,87 %
91,87 %
Ano
10
8,13 %
8,13 %
2. Pracujete ve společnosti Telefónica ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
9
90 %
7,32 %
Ano
1
10 %
0,81 %
3. Vybavíte si reklamní kampaň vašeho poskytovatele telekomunikačních služeb za posledních 6-12 měsíců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 6, Nezajímám se → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
79
64,75 %
64,23 %
Ne
26
21,31 %
21,14 %
Nezajímám se
17
13,93 %
13,82 %
4. Uveďte, které prvky z reklamy si vybavíte.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
znělka, slogan
2
2,53 %
1,63 %
Neomezené volání
2
2,53 %
1,63 %
humor
2
2,53 %
1,63 %
slogan, znělku, obsah
1
1,27 %
0,81 %
t-mobile skokani, extra výhody, kouzelné úterý, free tarify od O2
1
1,27 %
0,81 %
Chuck Norris
1
1,27 %
0,81 %
Účinkující, prostředí, pointu.
1
1,27 %
0,81 %
FREE, Revoluce, hippie, levnější "neomezené" tarify, nová O2TV
1
1,27 %
0,81 %
rychlý internet, vtipná reklama
1
1,27 %
0,81 %
nabídka neomezeného volání
1
1,27 %
0,81 %
ostatní odpovědi
Reklamni kampan s Kotkem, Pavlaskem a Kohakem (T-mobile) červená barva Téma kampaně (Vodafone - Návštěvníci, O2- Revoluce, T-Mobile - Kotek, Pavlásek), revoluce - neomezené volání za skvělé ceny Kotek, skokan, motorka, modelky, policajti, skůtr, tablet, oči, lázně, hotel, tábor, bobr, kotek, ipad, skauti čtvrtníček, velikonocni zajicek, kecky na mácháči slogan televizni reklama svišť, Kotek, pupík, bazén, Županič, Zadar, skokan revoluce, hippies, barvy, cena Zadarmo, známé tváře, tablety barva, hudba, známé osobnosti free revoluce Použití štěnat/koťat Zadar, Kotek, O2 Guru, vernost skauti, Kotek tydyt, moped, tablet u skautu v lese skauti, trapný hlášky lázně, baňkování, skauti, puštík, krtulník jeviště, vtipy Herci + námět vtipnou pointu, melodii prostředí kampaně reklamy v televizi O2 Guru, modrá barva, free tarify - různobarevná duha reklama v televizi s herci stareho serialu Tablety free tarif herce,hudbu,kulisy Vánoce kotek, takový ten divný blondýn, asi jinej gang co? hasiči,návštěvníci žádné, vím že kampaň byla vodu, extra, kachničky Zadara znělka, místo, kde se to odehrává, obsah kachna vojta kotek, bobřík orientace, skauti skokani od tmobile, vojta kotek Herce red tarif koúzelní úterý, Skauti, oba hlavní herci (neznám jména) vtipné hlášky, hudbu O2TV - zpětné zhlédnuté hippie, televize, neomezená volání, revoluce, vysílací čas chytrý život, chytrá síť, Free, láska do všech sítí, revoluce, Bublinky celou kampaň poměrně podrobně, podílela jsem se na její interní komunikaci nějaké "skauty" Příjemná, nevtíravá hudba, snaha o navození příjemné atmosféry, hodně barev, lidé v pohybu znelku, postavy free, o2, dav lidi, barvy, auto z kytek ... hasiče bubliny, usměvaví lidé hippies, retro, free, revoluce, kytky Herce, hlášky pisnicku Little boxes napodobování filmu, který běžel před lety Herce, prostředí, hlášky aplikace do mobilu, hippies, free t-mobile: videa s Kotkem T-mob reklama - bylo jich více verzí modrou barvu, bublinky, neomezené volání návštěvníci, taky taky, ratolesti jsou nákladné atd O2, hippies reklama, neomezené volání, hodně barev
66
83,54 %
53,66 %
5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Značka/společnost
68
86,08 %
55,28 %
Prostředí, kde se odehrává
55
69,62 %
44,72 %
Vystupující postavy
52
65,82 %
42,28 %
Obsah kampaně
47
59,49 %
38,21 %
Znělka
37
46,84 %
30,08 %
Slogan
29
36,71 %
23,58 %
Obsah kampaně
1
1,27 %
0,81 %
6. Vybavíte si TV reklamní kampaň telefonního operátora O2 za posledních 6-12 měsíců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
52
49,52 %
42,28 %
Ne
44
41,9 %
35,77 %
Nedívám se na TV
9
8,57 %
7,32 %
7. Pomocí odkazu spusťte znělku, poslechněte si celou ukázku. Slyšeli jste tuto reklamní znělku? http://www.youtube.com/watch?v=yqq9ZuKXIio
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, slyšel/a jsem ji mnohokrát a vím, s jakou značkou se pojí. → otázka č. 8, Ano, slyšel/a jsem ji, ale nevím, s jakou značkou se pojí. → otázka č. 9, Ne, nikdy jsem ji neslyšel/a. → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, slyšel/a jsem ji, ale nevím, s jakou značkou se pojí.
48
39,34 %
39,02 %
Ano, slyšel/a jsem ji mnohokrát a vím, s jakou značkou se pojí.
47
38,52 %
38,21 %
Ne, nikdy jsem ji neslyšel/a.
24
19,67 %
19,51 %
Ano, slyšela jsem ji mnohokrát a vím, s jakou značkou se pojí.
3
2,46 %
2,44 %
8. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ano, doplňte název značky
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
O2
39
78 %
31,71 %
Telefónica O2
4
8 %
3,25 %
02
2
4 %
1,63 %
O2 Telefonica
2
4 %
1,63 %
O2 - Telefónica
1
2 %
0,81 %
O2 extra výhody
1
2 %
0,81 %
Little Boxes
1
2 %
0,81 %
9. Jaký je váš názor na reklamní znělku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
nelíbí vs. líbí
1-0-1
0.467
0.429
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
10. Prohlédněte si následující reklamní plakát a uveďte, o jakou značku se podle vás jedná.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
o2
91
74,59 %
73,98 %
02
7
5,74 %
5,69 %
Telefónica O2
4
3,28 %
3,25 %
Telefonica
4
3,28 %
3,25 %
nevím
3
2,46 %
2,44 %
O2 ??
1
0,82 %
0,81 %
O2 - Telefónica
1
0,82 %
0,81 %
Libovolná bankovní instituce
1
0,82 %
0,81 %
Znacka O2 - asociace Extra vyhod s O2 ale se samotneho plakatu to jasne neni.
1
0,82 %
0,81 %
cinestar
1
0,82 %
0,81 %
ostatní odpovědi
Sportisimo jdvnd eorotel o2 - modrá barva o2 ? nepoznaly bych. ale jelikož zazněly otázky na mobilní operátory a O2, asi to bude O2 Agip O2 Telefónica
8
6,56 %
6,5 %
11. Vybavujete si TV reklamu na O2 Extra výhody?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
68
55,74 %
55,28 %
Ano
45
36,89 %
36,59 %
Nevím
9
7,38 %
7,32 %
Kreativní/zajímavý
12. Pomocí odkazu spusťte reklamu, zhlédněte ji až na konec. Ohodnoťte na škále, jak na vás reklamní spot působí.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Chladný/neosobní vs. Příjemný/sympatický
1-0-1
0.298
0.622
Nudný/nezajímavý vs. Kreativní/zajímavý
1-0-1
0.174
0.639
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Pochopil/a jste, co je předmětem nabídky kampaně O2 Extra výhody?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pochopila, reklamní spot je dobře srozumitelný. → otázka č. 14, Ano, ale informace jsou nedostačující. → otázka č. 14, Ne, vůbec nevím, o čem reklamní spot je. → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, pochopila, reklamní spot je dobře srozumitelný.
74
60,66 %
60,16 %
Ano, ale informace jsou nedostačující.
33
27,05 %
26,83 %
Ne, vůbec nevím, o čem reklamní spot je.
11
9,02 %
8,94 %
Ano, pochopila, reklamní spot je dobře srozumitelný
4
3,28 %
3,25 %
14. Stručně popište hlavní sdělení kampaně O2 Extra výhody.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
slevy
5
4,55 %
4,07 %
Slevy pro zákazníky O2
3
2,73 %
2,44 %
.
2
1,82 %
1,63 %
jedná se o slevy
1
0,91 %
0,81 %
Věrnostní slevy pro zákazníky O2
1
0,91 %
0,81 %
nudný výzkum! a respondenti milují, když je výzkumníci zkouší
1
0,91 %
0,81 %
Poskytování výhod u partnerských společností zákazníkům O2.
1
0,91 %
0,81 %
S námi dostanete vždycky něco navíc - lístek do kina, slevu na oblečení, a tak dále.
1
0,91 %
0,81 %
Zákazníkům TEF O2 jsou poskytovány slevy u smluvních partnerů
1
0,91 %
0,81 %
s O2 extra má člověk různé výhody a slevy
1
0,91 %
0,81 %
ostatní odpovědi
tarif nabízí slevy u třetích stran - např. v kině Cinestar extra výhody:) jako uzivatel 02 mam moznosti ziskat benefity od ruznych spolecnosti O2 slevy když budete používat 02, máte slevy i u jiných firem Výhody v různých firmách, např. McDonalds, C&A atd. S o2 mohu získat určité výhody, které pak jen ukážu pomocí telefonu O2 nabízí slevy na různé produkty od služby svým zákazníkům pojďte k nám a ušetříte ... typy výhod a snadnost jejich využití dostaneme neco zdarma? 1+1 akce atd. mozna :D Zákazník O2 – slevy u jiných firem (ale závislé na čem?) o2 nabízí věrnostní program balíčky pre každého na mieru.. keby som to ale videla v TV, neregistrovala by som to a nepamätala si, o čo išlo nabidka za vernost Pomocí aplikace o2 extra výhody je možné zjistit, kam a jakou slevu můžeme využít. Zakaznici O2 mohou nakupovat vyhodneji u ruznych prodeju Slevy na zboží a služby pro klienty O2 odměna za využívání služeb O2 you can have w/e you want in 02 extra Zákazníci mají určité slevy mit vsechno u sebe v dosahu díky výhodám Výhody a slevy poskytované pouze klientům O2 Poskytnutí výhod/slev pro zákazníky O2 u vybraných společností ... díky spolupráci s O2 můžete využít různých slev (Kino, HM...) Kdo ma na ne narok a jak je ziska nevim Je to hlavne pro majitele smatrphone. Pokud jsou klienty O2 v daných řetězcích mají nárok na slevu. pokud má člověk operátora o2, dostane u určitých prodejců slevu v předem dané výši zákazníci O2 mohou uplatnit u partnerských prodejen slevy s O2 si může zákazník objednat slevy do kina, do obchodů apod. služba 02 extra výhody přináší spoustu služeb, kdy majitel určitého (asi) tarifu může využívat určitě služby za lepší ceny Výhody s o2 jsou větší než jinde Přidejte se k O2 a získáte slevy na vybrané produkty ve vybraných obchodech/zařízeních zákazník získá výhody i mimo oblast telefonování ( lístky do kina) Poskytují extra výhody, slevy na jiné produkty svých partnerů pokud jste zákazník O2. Za hodně volání, nějaké odměny... ušetřit peníze zákazníkům O2 Ten, kdo si zřídí smlouvu u O2, dostane možnost v podobě výhodného nakupování ve vybraných obchodech výhody od O2, mam dostupné v telefonu Slevy v různých obchodech a dalších zařízeních Dodatečné služby nabízené O2, aplikace O2 výhody a slevy do vybraných obchodů u O2 ziskavate dalsi vyhody napriklad pri tankovani, nakupech, stravovani a juine Když budu mít O2, tak budu mít speciální nabídky ve vybraných obchodech. Slevy u smluvních partnerů služby, na které můžeme jako zákaznici O2 získat slevu poskytování výhod zákazníkům za provolané minuty slevy i u jiných společností výhody které operátor přináší pokud jsem u o2 mám u jiných společností určité výhody (např. slevy na jejich produkty) možnost získání a využívání výhod od 02 výhody spojené s různámi značkami dostupnost internetu možnosti slev u obchodních partnerů slevy u vybranych sponzoru některé začky nabízí slevy x slevy pro zákazník O2 u partnerů slevy v obchodech Klientu mohou vyuzivat urcite slevy u jinych firem ci poskytovatelu sluzeb. Pokud bude O2 můj operátor, budu mít výhody navíc, například v podobě zlevněných vstupenek do kina atd. Snaží se nabídnout všechny služby, které výhody nabízejí .. slevy na vybrane produkty Za to, že jsem zákazníkem O2, mohu získat určité výhody jako vstupenky do kina. výhodné menu pro klienty O2 slevy od různých firem/značek mám jakožto zákazník o2 přímo ve svém mobilu slevy u vybraných partnerů Tisíce výhod v obchodech pro všechny zákazníky O2 Věrnostní program pro zákazníky všech služeb od O2 nabídka slev a výhod pro všechny zákazníky O2 jednoduše: chceme vás nalákat mezi naše zákazníky, jako každý netuším nabídka slev u vybraných partnerů pro zákazníky O2 Mediální masírka propagující nadnárodní korporace. ako zakaznik o2 dostanem navyse zaujimave slevy za pouzivani o2 navic dalsi slevy u partneru o2 o2 nabízí svým zákazníkům extra výhody Jsou vušde s námi a nabízí extra výhody na různé věci, od jídla přes oblečení... čerpej vyhody u ruznych prodejcu a v ruznych sluzbach O2 má výhodné tarify o2 extra vyhod jako mobilni aplikace výhody jsou zde bonusy pro zákazníky O2 Že nabízí výhody od tvých partnerů. zakaznici mohou cerpat vyhody u tretich stran výhody ve vybraných obchodech, firmách pokud budu klientem O2 a budu platit urcity mesicni pausal, prijdou mi slevove kupony na vybrane produkty nebo sluzby O2 poskytuje svým zákazníkům slevy například do obchodů s oblečením, do kina a do restaurací. Benefity pro stálé zákazníky u ostatních obchodních partnerů. Když budete utrácet u O2, můžete dostat slevu u našich smluvních partnerů Nákupy u různých partnerů O2 za výhodné ceny
93
84,55 %
75,61 %
15. Služby jakého operátora využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Telefónica (O2) → otázka č. 17, T-Mobile → otázka č. 16, Vodafone → otázka č. 16, Jiné → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Telefónica (O2)
47
38,52 %
38,21 %
T-Mobile
39
31,97 %
31,71 %
Vodafone
33
27,05 %
26,83 %
Jiné
3
2,46 %
2,44 %
16. Využil/a byste nabídky Extra výhody, kdybyste byl/a zákazníkem O2.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jedná se o výhodnou nabídku, která přináší zákazníkům O2 něco„ Extra“. → otázka č. 17, Ne, nabídka mě neoslovila. → otázka č. 17, Nevím, nedokážu posoudit. → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, jedná se o výhodnou nabídku, která přináší zákazníkům O2 něco„ Extra“.
28
36,84 %
22,76 %
Nevím, nedokážu posoudit.
27
35,53 %
21,95 %
Ne, nabídka mě neoslovila.
20
26,32 %
16,26 %
Ano, jedná se o výhodnou nabídku, která přináší zákazníkům O2 něco„ Extra“
1
1,32 %
0,81 %
17. Viděli jste již dříve TV reklamu na O2 Extra výhody?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 18, Ne → otázka č. 18, Nedívám se na TV → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
80
65,57 %
65,04 %
Nedívám se na TV
21
17,21 %
17,07 %
Ne
21
17,21 %
17,07 %
18. Využil/a jste někdy slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 19, Ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
69
56,56 %
56,1 %
Ano
53
43,44 %
43,09 %
19. Kolikrát jste využil/a slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 až 5 krát
40
75,47 %
32,52 %
6 až 10 krát
8
15,09 %
6,5 %
11-20 krát
4
7,55 %
3,25 %
více než 20 krát
1
1,89 %
0,81 %
20. Které partnery z programu O2 Extra výhody si vybavujete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cinestar
2
3,77 %
1,63 %
Sephora, Fruitisimmo
1
1,89 %
0,81 %
McDonalds, Sephora
1
1,89 %
0,81 %
luxor, sazka ticket, mc donald, intersport, kfc, fruitissimo, herlikovice
1
1,89 %
0,81 %
Sephora, Luxor
1
1,89 %
0,81 %
nevim
1
1,89 %
0,81 %
Agip, Cinestar, Albi
1
1,89 %
0,81 %
C&A, Alpine Pro
1
1,89 %
0,81 %
CineStar, Agip, McDonalds, C&A
1
1,89 %
0,81 %
alpine pro
1
1,89 %
0,81 %
ostatní odpovědi
Cinestar, McDonald CA McDonalds, CA Moda Tescome, MCdonald, Blazek, Cinestar, Aquapark Agip, Baumax, Hannah Tescoma, CaA, Sportisimo, Cinestar, McDonald, plavecké bazény, lyžařská střediska agip/C and A/ bambule Eurolines, České dráhy Agip, C&A, CineStar, Sportisimo CineStar, Blažek MCdonald C&A, Skiareal Deštné, Aguapark Praha Cine star, Ca A, Bambule joga, nespresso fruitissimo, alpine pro, albi cinestar / lyžařská střediska Cinema city, CA McDonald, C&A, sportisimo, Agip C-a-A cinestar, c&a, Eurolines CaA, Fuitisimo, Sportisimo, Baumax CaA, Tescoma zoo, tescoma intersport Cinestar, C&A, Agip Cinestar, Agip CA, Sam73, Agip, Sephora Sportisimo, McD, Agip, CA, Sephora, Agip, Sportisimo, C@A, Thor Steinar CaA, Sportisimo, McDonals´s, Tesco potraviny on-line, Eximtours, České dráhy a mnoho dalších Agip, Sportisimo, McDonald, Tescoma, lyžařská střediska CineSráč MC, tescoma, agip, taxi AAA Hudy sport, baumax, C a A agip, bambule, tescoma, cinestar, sportissimo CA, ZOO Praha, McDonald, CineStar palace cinema C&A, Bambule, Luxor sportissimo, mcdonald,sony Agip, CaA,McDonald Bambule, KFC, aquapark
42
79,25 %
34,15 %
21. Jak změnil věrnostní program O2 Extra výhody Vaši spokojenost se značkou O2? Díky O2 Extra výhodám se moje spokojenost se značkou O2:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezměnila
31
58,49 %
25,2 %
zvýšila
22
41,51 %
17,89 %
22. Když vezmete v úvahu věrnostní program O2 Extra výhody, vaše ochota být zákazníkem O2 i příští rok se:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezměnila
97
79,51 %
78,86 %
zvýšila
21
17,21 %
17,07 %
snížila
4
3,28 %
3,25 %
23. Uveďte vaše pohlaví.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
85
69,67 %
69,11 %
muž
37
30,33 %
30,08 %
24. Uveďte váš věk.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-25
90
73,77 %
73,17 %
26-35
23
18,85 %
18,7 %
36-45
5
4,1 %
4,07 %
45-55
4
3,28 %
3,25 %
25. Uveďte maximální dosažené vzdělání.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
93
76,23 %
75,61 %
středoškolské
26
21,31 %
21,14 %
základní
3
2,46 %
2,44 %
26. Uveďte vaše bydliště.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
velkoměsto nad 100 000 obyvatel
78
63,93 %
63,41 %
obec/maloměsto do 40 000 obyvatel
33
27,05 %
26,83 %
střední město 40 000 - 100 000 obyvatel
8
6,56 %
6,5 %
velkoměsto nad 100000 obyvatel
3
2,46 %
2,44 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vystupující postavy na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka/společnost na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znělka na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
odpověď Značka/společnost:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah kampaně na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí, kde se odehrává na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slogan na otázku 5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
7. Pomocí odkazu spusťte znělku, poslechněte si celou ukázku. Slyšeli jste tuto reklamní znělku? http://www.youtube.com/watch?v=yqq9ZuKXIio
odpověď Ano, slyšel/a jsem ji mnohokrát a vím, s jakou značkou se pojí.:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 8. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ano, doplňte název značky
11. Vybavujete si TV reklamu na O2 Extra výhody?
odpověď Ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Viděli jste již dříve TV reklamu na O2 Extra výhody?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nabídka mě neoslovila. na otázku 16. Využil/a byste nabídky Extra výhody, kdybyste byl/a zákazníkem O2.
17. Viděli jste již dříve TV reklamu na O2 Extra výhody?
odpověď Ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 8. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ano, doplňte název značky
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, slyšel/a jsem ji mnohokrát a vím, s jakou značkou se pojí. na otázku 7. Pomocí odkazu spusťte znělku, poslechněte si celou ukázku. Slyšeli jste tuto reklamní znělku? http://www.youtube.com/watch?v=yqq9ZuKXIio
18. Využil/a jste někdy slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?
odpověď Ano:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 až 5 krát na otázku 19. Kolikrát jste využil/a slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezměnila na otázku 21. Jak změnil věrnostní program O2 Extra výhody Vaši spokojenost se značkou O2? Díky O2 Extra výhodám se moje spokojenost se značkou O2:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zvýšila na otázku 21. Jak změnil věrnostní program O2 Extra výhody Vaši spokojenost se značkou O2? Díky O2 Extra výhodám se moje spokojenost se značkou O2:
odpověď Ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nabídka mě neoslovila. na otázku 16. Využil/a byste nabídky Extra výhody, kdybyste byl/a zákazníkem O2.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pracujete v marketingu?
3. Vybavíte si reklamní kampaň vašeho poskytovatele telekomunikačních služeb za posledních 6-12 měsíců?
5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
6. Vybavíte si TV reklamní kampaň telefonního operátora O2 za posledních 6-12 měsíců?
7. Pomocí odkazu spusťte znělku, poslechněte si celou ukázku. Slyšeli jste tuto reklamní znělku? http://www.youtube.com/watch?v=yqq9ZuKXIio
8. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ano, doplňte název značky
9. Jaký je váš názor na reklamní znělku?
10. Prohlédněte si následující reklamní plakát a uveďte, o jakou značku se podle vás jedná.
11. Vybavujete si TV reklamu na O2 Extra výhody?
12. Pomocí odkazu spusťte reklamu, zhlédněte ji až na konec. Ohodnoťte na škále, jak na vás reklamní spot působí.
13. Pochopil/a jste, co je předmětem nabídky kampaně O2 Extra výhody?
15. Služby jakého operátora využíváte?
16. Využil/a byste nabídky Extra výhody, kdybyste byl/a zákazníkem O2.
17. Viděli jste již dříve TV reklamu na O2 Extra výhody?
18. Využil/a jste někdy slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?
19. Kolikrát jste využil/a slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?
21. Jak změnil věrnostní program O2 Extra výhody Vaši spokojenost se značkou O2? Díky O2 Extra výhodám se moje spokojenost se značkou O2:
22. Když vezmete v úvahu věrnostní program O2 Extra výhody, vaše ochota být zákazníkem O2 i příští rok se:
23. Uveďte vaše pohlaví.
24. Uveďte váš věk.
25. Uveďte maximální dosažené vzdělání.
26. Uveďte vaše bydliště.
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pracujete v marketingu?
3. Vybavíte si reklamní kampaň vašeho poskytovatele telekomunikačních služeb za posledních 6-12 měsíců?
5. Zaškrtněte z nabídky vše, co si z reklamy vybavíte.
6. Vybavíte si TV reklamní kampaň telefonního operátora O2 za posledních 6-12 měsíců?
7. Pomocí odkazu spusťte znělku, poslechněte si celou ukázku. Slyšeli jste tuto reklamní znělku? http://www.youtube.com/watch?v=yqq9ZuKXIio
8. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ano, doplňte název značky
9. Jaký je váš názor na reklamní znělku?
10. Prohlédněte si následující reklamní plakát a uveďte, o jakou značku se podle vás jedná.
11. Vybavujete si TV reklamu na O2 Extra výhody?
12. Pomocí odkazu spusťte reklamu, zhlédněte ji až na konec. Ohodnoťte na škále, jak na vás reklamní spot působí.
13. Pochopil/a jste, co je předmětem nabídky kampaně O2 Extra výhody?
15. Služby jakého operátora využíváte?
16. Využil/a byste nabídky Extra výhody, kdybyste byl/a zákazníkem O2.
17. Viděli jste již dříve TV reklamu na O2 Extra výhody?
18. Využil/a jste někdy slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?
19. Kolikrát jste využil/a slevy z věrnostního programu O2 Extra výhody?
21. Jak změnil věrnostní program O2 Extra výhody Vaši spokojenost se značkou O2? Díky O2 Extra výhodám se moje spokojenost se značkou O2:
22. Když vezmete v úvahu věrnostní program O2 Extra výhody, vaše ochota být zákazníkem O2 i příští rok se:
23. Uveďte vaše pohlaví.
24. Uveďte váš věk.
25. Uveďte maximální dosažené vzdělání.
26. Uveďte vaše bydliště.
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Ani Harutjunjan: Děkuji za upozornění. Pokud má respondent více poskytovatelů telekomunikačních služeb, nic mu nebrání v tom odpovědět na tento blok otázek. Děkuji.