Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace běžného účtu TOM

Marketingová komunikace běžného účtu TOM

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Crkvová
Šetření:17. 07. 2020 - 22. 07. 2020
Počet respondentů:114
Počet otázek (max/průměr):30 / 26.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentkou Vysoké školy AMBIS v Praze a součástí mé bakalářské práce je dotazníkové šetření. Ráda bych Vás touto cestou poprosila o vyplnění krátkého dotazníku, který je zaměřen na marketingovou komunikaci produktu běžný účet TOM. Dotazník je anonymní a slouží pro zpracování bakalářské práce. Předem děkuji za Váš strávený čas a ochotu během vyplňování dotazníku.

 

Odpovědi respondentů

1. Jste klientem banky MONETA Money Bank, a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO114100 %100 %  

Graf

2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Reklama na internetu a sociálních sítích3.1492.408
Webové stránky2.9742.482
Reklama v TV3.1752.408
Osobní bankéř či poradce na pobočce3.2542.365
Rádio2.0792.336
Tisk, časopis2.0532.155
Doporučení od rodiny/ známých/ ostatní3.3332.45
Venkovní reklama (billboardy, plakáty CLV reklama)2.7982.494
Jiné...1.9042.122

Graf

3. Který komunikační nástroj považujete za nejméně rušivý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tisk4640,35 %40,35 %  
Venkovní reklama1513,16 %13,16 %  
Rádio1513,16 %13,16 %  
Televize1210,53 %10,53 %  
Internet či sociální sítě119,65 %9,65 %  
Veřejnost108,77 %8,77 %  
Veřejná doprava54,39 %4,39 %  

Graf

4. Znáte produkt běžný účet TOM?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9684,21 %84,21 %  
Ne1815,79 %15,79 %  

Graf

5. Na základě čeho jste se dozvěděli o běžném účtu TOM? (Pokud produkt neznáte, neodpovídejte)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pobočka2323,23 %20,18 %  
Reklama na internetu a sociálních sítích2020,2 %17,54 %  
Reklama v TV1818,18 %15,79 %  
Doporučení od rodiny/ známých/ ostatní1515,15 %13,16 %  
Webové stránky1010,1 %8,77 %  
Jiné ..55,05 %4,39 %  
Venkovní reklama (billboardy, plakáty CLV reklama)44,04 %3,51 %  
Tisk, časopis33,03 %2,63 %  
Již si nevzpomínám11,01 %0,88 %  

Graf

6. Máte založený běžný účet TOM?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8473,68 %73,68 %  
ne3026,32 %26,32 %  

Graf

7. Proč jste se rozhodli založit právě běžný účet TOM? Zaškrtněte 3 rozhodující pro Vás (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nulový poplatek za vedení běžného účtu bez jakýchkoliv podmínek6268,89 %54,39 %  
Spokojenost známých, doporučení rodina/známí/ostatní4347,78 %37,72 %  
Výběry v zahraničí zdarma3033,33 %26,32 %  
Přehledné internetové a mobilní bankovnictví3033,33 %26,32 %  
Výběry u konkurence za 20 Kč2426,67 %21,05 %  
Placení telefonem či hodinkami1617,78 %14,04 %  
Originální reklama1516,67 %13,16 %  
Jiné...66,67 %5,26 %  
Odměny za platby kartou v partnerské síti bene +66,67 %5,26 %  
Dostupnost bankomatů55,56 %4,39 %  
Možnost zvolit si vlastní číslo účtu44,44 %3,51 %  
Výhodné měnové kurzy pomocí naší virtuální směnárny33,33 %2,63 %  
Dostupnost poboček11,11 %0,88 %  

Graf

8. Jakým způsobem jste si běžný účet TOM založili? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na pobočce6170,93 %53,51 %  
Online2529,07 %21,93 %  

Graf

9. Založili jste si zároveň online některý doplňkový produkt k běžnému účtu TOM? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5764,77 %50 %  
Spořící účet77,95 %6,14 %  
Cestovní pojištění33,41 %2,63 %  
Hypotéka22,27 %1,75 %  
Životní pojisteni11,14 %0,88 %  
Flexikredit11,14 %0,88 %  
Pojištění osobních věcí, platebních karet a internetových rizik11,14 %0,88 %  
SU, KK, SS, DPS, PF11,14 %0,88 %  
Penzijní spoření11,14 %0,88 %  
11,14 %0,88 %  
Spořicí účet, kartu k účtu a kreditní kartu11,14 %0,88 %  
Kreditku11,14 %0,88 %  
Spořící účet, cestovni pojištěni 11,14 %0,88 %  
Eur ucet,investice11,14 %0,88 %  
spořák, smartbanku11,14 %0,88 %  
Platební kartu11,14 %0,88 %  
Spořící ucet11,14 %0,88 %  
Spořící účet, převedl jsem si účet z jiné banky zároveň 11,14 %0,88 %  
Převod účtu z jiné banky a cestivni pojisteni11,14 %0,88 %  
cestovní poj.11,14 %0,88 %  
pojištění osob. věcí a plat. karet, platební kartu, spořící účet11,14 %0,88 %  
cestovní pojištění a spořící účet, kartu11,14 %0,88 %  
platební kartu, spoření, flexikredit11,14 %0,88 %  

Graf

10. Byl Vám na pobočce založen některý doplňkový produkt k běžnému účtu TOM? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3945,88 %34,21 %  
platební karta22,35 %1,75 %  
Stavení spoření11,18 %0,88 %  
Životní pojištění, stavební spoření, DAS11,18 %0,88 %  
SU, SS, KK, PF, DPS,IB, SB11,18 %0,88 %  
Expres půjčka11,18 %0,88 %  
Platební karta, Pojištění osobních věcí 11,18 %0,88 %  
platební kartu, SS11,18 %0,88 %  
Sporici ucet, rodinneho pravnika, pojisteni11,18 %0,88 %  
IB, PK, SÚ11,18 %0,88 %  
Stavební spoření11,18 %0,88 %  
internet banka, SmartBanka, platební karta, pojištění os. věcí...11,18 %0,88 %  
spořící účet, Flexikredit, IB, SB11,18 %0,88 %  
platební karta, bankovnictví a smart banka11,18 %0,88 %  
internetové bankovnictví, Smart Banka, platební karta, stavební spoření11,18 %0,88 %  
kartu k účtu, IB, SB, Podilove fondy11,18 %0,88 %  
Karta k BÚ, IB, SÚ, SB11,18 %0,88 %  
EUR, USD účet + platební karty11,18 %0,88 %  
Karta platební, smartbanka, inernetbanka, spořící účet, pojištění věcí, karet..11,18 %0,88 %  
Internet banka, smart banka, platební karta11,18 %0,88 %  
platební karta, internet banka a dolarový účet11,18 %0,88 %  
platební kartu, internetové bankovnictví, DAS11,18 %0,88 %  
kartu, IB, eurový účet11,18 %0,88 %  
podílové fondy, platební kartu, spoříící účet, stavební spoření, IB, Smartbanku11,18 %0,88 %  
internetové bank., aplikaci mobilní, platební kartu a kreditní kartu s výhodama11,18 %0,88 %  
Internet banka11,18 %0,88 %  
Stavební spoření a platební kartu a IB 11,18 %0,88 %  
Karta k uctu11,18 %0,88 %  
Internet banka, spořící ucer11,18 %0,88 %  
Spořící účet, platební kartu, internetové bankovnictvi11,18 %0,88 %  
Spořící účet11,18 %0,88 %  
karta platební, IB, SB, ss11,18 %0,88 %  
platební kartu11,18 %0,88 %  
platební kartu, pojištění DAS, ŽP11,18 %0,88 %  
DPS a spořící účet a kartu k běžnému účtu11,18 %0,88 %  
platební karta, spořící účet, flexkredit, ib11,18 %0,88 %  
flexikredit, spořák, IB, SÚ, KARTU, kreditní kartu, životní poj.11,18 %0,88 %  
investování a kartu k účtu11,18 %0,88 %  
Das, kartu platební, IB, SB, SÚ 11,18 %0,88 %  
Sporici ucet, stavebni sporeni11,18 %0,88 %  
platební kartu, internet banku, smart banku, flexikredit, kreditní karta11,18 %0,88 %  
platební kartu, IB, kreditní kartu, ss11,18 %0,88 %  
platební kaertu, flexikredit, spořící účet11,18 %0,88 %  
PK, SU, SS, KK, PF, DPS,IB, SB11,18 %0,88 %  
pk, sú, ib11,18 %0,88 %  
platební karta, spoření, stavebko, IB11,18 %0,88 %  

Graf

11. Je běžný účet TOM Váš primární účet, využívaný pro většinu příchozích i odchozích plateb? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6470,33 %56,14 %  
ne2729,67 %23,68 %  

Graf

12. Které sociální sítě aktivně využíváte? (Je možné zaškrtnout až 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook7969,3 %69,3 %  
Instagram5144,74 %44,74 %  
Youtube4438,6 %38,6 %  
LinkedIn2925,44 %25,44 %  
Nevyužívám žádnou sociální síť2219,3 %19,3 %  
Twitter119,65 %9,65 %  
Google +108,77 %8,77 %  
Pinterest87,02 %7,02 %  
Jiné...76,14 %6,14 %  

Graf

13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kocour Tomio3.831.846
Vtipný kontext3.4651.993
Přesnými a jasnými informacemi3.4071.776
Smysluplnost reklamy3.4071.776
Obsazení2.862.097
Originalita41.545
Znělka2.361.975

Graf

14. Plánujete v dohledné době využít některé další produkty? Pokud ano, které?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7767,54 %67,54 %  
Hypotéku43,51 %3,51 %  
Kreditní kartu43,51 %3,51 %  
Životní pojištění 43,51 %3,51 %  
Hypo21,75 %1,75 %  
Spořící účet 10,88 %0,88 %  
Spoření10,88 %0,88 %  
Stavební spoření10,88 %0,88 %  
Penzijní připojištění10,88 %0,88 %  
podílové fondy10,88 %0,88 %  
Kreditka10,88 %0,88 %  
založení účtu TOM10,88 %0,88 %  
Pojištěni DAS10,88 %0,88 %  
založit si TOM10,88 %0,88 %  
Životní poj.10,88 %0,88 %  
Kreditní kartu a pravnika10,88 %0,88 %  
Kreditní kartu a dodatkovou kartu10,88 %0,88 %  
založení účtu TOM, dle dotazníku a uvedených služeb co nabízí je to dobrý účet10,88 %0,88 %  
nemám účet TOM,ale chci si ho založit pokud je to možné10,88 %0,88 %  
pokud je možná editace nebo založení tohoto účtu, jelikož je MONETA má jediná a primární banka10,88 %0,88 %  
Životní pojisteni10,88 %0,88 %  
Urcite ano, nabídka služeb je široká 10,88 %0,88 %  
Konsolidaci10,88 %0,88 %  
moneta má spoustu zajímavých produktu, nevím tedka který10,88 %0,88 %  
založit si na základě tohoto dotazníku účet10,88 %0,88 %  
rád bych se dozvědel o novinkách a založil si účet TOM10,88 %0,88 %  
kreditní kartu, fondy10,88 %0,88 %  
založit si běžný účet tam, když je zdarma10,88 %0,88 %  

Graf

15. Jak dlouho jste klienti banky MONETA Money Bank, a.s. ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3- 10 let6254,39 %54,39 %  
Méně než 2 roky4438,6 %38,6 %  
11 let a více87,02 %7,02 %  

Graf

16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Rychlost vyřešení požadavku3.1142.241
Nabídka dalších produktů a služeb3.3862.29
Ochota zaměstnanců3.0962.403
Milé jednání zaměstnanců3.0442.445
Odbornost a proškolení zaměstnanců3.1582.115
Prostředí či design3.3072.476
Přehlednost, komfortnost3.2982.385

Graf

17. Byli jste spokojeni s vystupováním zaměstnanců na pobočce? Pokud je odpověď "ne", proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9583,33 %83,33 %  
Pobočku jsem nenavštívil/a119,65 %9,65 %  
Profesionalita10,88 %0,88 %  
profesionalita bankéřů, dlouhé čekání10,88 %0,88 %  
dlouhé fronty, nepříjemná obsluha na jedné z nejmenovaných poboček10,88 %0,88 %  
Dlouhé fronty10,88 %0,88 %  
nepříjemná pokladní na nejmenované pobočce a dlouho jsem čekal10,88 %0,88 %  
hrozně dlouhá doba vyřízení požadavku10,88 %0,88 %  
dlouhé čekání a nepříjemní bankéři10,88 %0,88 %  
s neprofesionalitou10,88 %0,88 %  

Graf

18. Platíte často kartou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano platím kartou veškeré nákupy5649,12 %49,12 %  
Ano platím, převážně v partnerské síti bene +, abych abych získával/a odměny2622,81 %22,81 %  
Jen občas2421,05 %21,05 %  
Nemám sjednanou platební kartu k běžnému účtu - raději jdu na pokladnu43,51 %3,51 %  
Nepoužívám platební kartu21,75 %1,75 %  
Nemám sjednanou platební kartu k běžnému účtu21,75 %1,75 %  

Graf

19. Vyhovují Vám aktuální služby, které běžný účet TOM nabízí? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7886,67 %68,42 %  
ne1213,33 %10,53 %  

Graf

20. Jaké další služby byste doplnili/ocenili u běžného účtu TOM?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevim612,77 %5,26 %  
multiměnový účet36,38 %2,63 %  
zatím nic24,26 %1,75 %  
ne24,26 %1,75 %  
Jsem spokojena s tím jak to je12,13 %0,88 %  
Výběry u konkurence zdarma12,13 %0,88 %  
Konečně je taky top na trhu. :) 12,13 %0,88 %  
výběry ve všech bankomatech v ČR zdarma12,13 %0,88 %  
Výběry u konkurenčních bankomatů zdarma, design karty12,13 %0,88 %  
Zzatim nic12,13 %0,88 %  
ostatní odpovědi zvolit si design karty
Se vším jsem spokojená
Vlastní Design karty, výběry u konkurenčních bank zdarma
vlastní design karty
vlastní design platební karty
výběry z cizích bankomatů zdarma
Multimenovy ucet
zatím žádné služby
...
zatím mě žádné nenapadají
design karty, výběry z cizích bankomatu zdarma
Výběry ze všech bankomatu zdarma
výbery ze vsech bankomatu zdarma, nicmene to resi uz tom plus,
Bonusove akce, vyber ze vsech bankomatu zdarma
výběry ze všech bankomatu zdarma po celé ČR
zatím žádné
výběry z cizich bankomatu zdarma, bonusy
.
Nevim účet nepoužívám
Ocenila bych svůj desig karty, v některých bankách to je možné a výběry z cizích bankomatu zdarma
žádné mě nenapadají
Výběry z bankomatu zdarma
..
Vybery ze vsech bankomatu zdarma
multiměnový účet, design karty
nenapadá mě nic
více měn v jednom účtu
Výběr zdarma v cizích bankách (neobmedzene)
2859,57 %24,56 % 

Graf

21. Jakou preferujete komunikaci s MONETOU Money Bank, a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostřednictvím mobilní aplikace Smart Banka4539,47 %39,47 %  
Osobní komunikace na pobočce3631,58 %31,58 %  
Prostřednictvím internetového bankovnictví2219,3 %19,3 %  
Prostřednictvím Zákaznického servisu119,65 %9,65 %  

Graf

22. Co by vás v komunikaci obtěžovalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic615,38 %5,26 %  
Odlišné informace na webových stránkách a na pobočce25,13 %1,75 %  
Nedostatečná informovanost a produktech 25,13 %1,75 %  
Textové zprávy12,56 %0,88 %  
Nedodržení slib, že se ozvou12,56 %0,88 %  
volání, Nedodržený slib, např. mám dotaz – oni slíbí, že se ozvou, ale musím volat já, Nepřesné vyjádření12,56 %0,88 %  
volání s různými nabídkami, když potřebuji dojdu si do banky, Kdybych si něco dohodla předem, nepříjemní bankéři a když bych přijela, bylo by vše jinak a nikdo by nic nevěděl12,56 %0,88 %  
když si domluvím schuzku a bankéř na poboče není, neozve se mi, bankéři nevědí, co je na web stránkác12,56 %0,88 %  
Corona12,56 %0,88 %  
nepříjemná komunikace bankéřů, ale zatím se mi to nestalo v MONETĚ12,56 %0,88 %  
ostatní odpovědi nejspíše nic
nejspíše nic, jsem rád, když se dozvím o něčem novém
volání, nepříjemní zaměstnanci , neaktualizované webové stránky, bankéř říká něco jiné než j na internetu, takže odlišné info
Coronavirus
Urputnost zaměstnanců
neustálé nabízení produktů po telefonu, sms a emaily
Telefonování z pobočky, nepříjemná komunikace s bankéři
Nevim
Volání a nabízení služeb navíc
neprofesionální chování
Prilis zprav v IB
Laxní a neuctivý přístup ke klientovi
neochota, neprofesionální vystupování, nejasné informace
nepříjemné chování, neprofesionalita, nejasné informace
neochota, neprofesionální vystupování, nejasné informace na pobočce a na stránkách
nepřesné informace
nejasné informace, lhaní, neustálé volání s nabídkami
přesvědčování, co si mám založit, volání ze strany banky, nejasné informace
NEZNALOST nabízených produktů, když se jdu zeptat očekávám profesionalitu a přehled
Neaktualizované informace na stránkách, špatné informace
Prides něčeho co vůbec nechcú a je mi to naprodávano několik krát počas hovoru...
neinformování o novinkách, nesprávné informace, neprofi chování
2256,41 %19,3 % 

Graf

23. Jakou formou byste chtěli být informováni o novinkách?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou2925,44 %25,44 %  
Emailem65,26 %5,26 %  
Zadnou43,51 %3,51 %  
Air Bank43,51 %3,51 %  
Sms43,51 %3,51 %  
Unicredit32,63 %2,63 %  
Česka spořitelna 21,75 %1,75 %  
Raiffeisenbank21,75 %1,75 %  
AirBank21,75 %1,75 %  
Raifka21,75 %1,75 %  
ostatní odpovědi Komerční banka
Equa bank
Online
Raiffaisenbank
Nemám jiný účet
U konto
Temer kazda banka banka momentalne nabizi BU podbobny BU Tom.
AirBank, Raiffeisen Bank
Air Bank, mBank
Airbank, Equa, Fio
equa
Air bank, Fio
momentálně je na trhu více bank, které nabízí podobné služby, ale liší se třeba jen ve výběrech z bankomatu u konkurence
CSOB
...
je jich více, nečím se vždy liší
více bank bude mít dost podobné služby, asi raifka, airbank, equa
Creditas, Fio,
žáddnou
Unicredit - studentsky ucet
Všechny
Česka spořitelna, Unicredit, Equa bank
Všechny ostatni
Unicredit, česká spořitelna
Zasnou
Komerční banka a dalsi maji podobny služby
Komerční banka, unicredit
emailem nebo SMS
Formou smart banky
sms, emailem, IB
Facebooku
prostřednictvím mailu, facebooku či sociálních sítích asi i sms
formou mailu nebo sms, tak aby mě to nerušilo a mohla bych se rozhodnout kdy chci, zda to využiji
prostřednictvím mailu
vše, co potřebuji si zjistím, takže nijak
co potřebuji si zjistím přes webové stránky nebo přijdu na pobočku
sms, voláním, emailem
Email
E-mail
Mail
přes sociální sítě
Pres IB/SB
E-mailem
sms, emailem, abych mohl reagovat kdy chci, facebook
emailovou
facebookem
facebook či jiná sociální síť
emailem či sms
nijak
emailem či prostřednictvím soc. sití
sociální sítě, emialem
E-mailem nebo facebook
Smart banka
5649,12 %49,12 % 

Graf

24. Doporučíte běžný účet TOM dalším osobám? (Pokud produkt neznáte, neodpovídejte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8490,32 %73,68 %  
ne99,68 %7,89 %  

Graf

25. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6355,26 %55,26 %  
Žena5144,74 %44,74 %  

Graf

26. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27- 45 let4135,96 %35,96 %  
15- 26 let3833,33 %33,33 %  
46 - 59 let2824,56 %24,56 %  
60 - více76,14 %6,14 %  

Graf

27. Dokončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské vzdělání7061,4 %61,4 %  
Vysokoškolské vzdělání3127,19 %27,19 %  
Základní vzdělání1311,4 %11,4 %  

Graf

28. Vaše povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec5548,25 %48,25 %  
Student2622,81 %22,81 %  
Podnikatel108,77 %8,77 %  
OSVČ87,02 %7,02 %  
Důchodce76,14 %6,14 %  
Mateřská dovolená65,26 %5,26 %  
Nezaměstnaný21,75 %1,75 %  

Graf

29. Váš průměrný měsíční příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 tisíc Kč3631,58 %31,58 %  
31 - 40 tisíc Kč2320,18 %20,18 %  
41 - 50 tisíc Kč1311,4 %11,4 %  
Méně, než 10 tisíc Kč1311,4 %11,4 %  
11 - 20 tisíc Kč1311,4 %11,4 %  
Žádný119,65 %9,65 %  
51 a více tisíc Kč54,39 %4,39 %  

Graf

30. Jiné další připomínky či komentáře?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2239,29 %19,3 %  
nemám712,5 %6,14 %  
Nic35,36 %2,63 %  
jsem spokojen s bankou23,57 %1,75 %  
Skvělé otázky, držím palce! T.11,79 %0,88 %  
Rozšířit síť bankomatů na vesnice 11,79 %0,88 %  
více bankomatů11,79 %0,88 %  
Tom je ideální účet, ale chtělo by to rorzsáhlější síť bankomatů, třeba mimo města (vesnice) 11,79 %0,88 %  
MONETA je super11,79 %0,88 %  
nemá11,79 %0,88 %  
ostatní odpovědi dlouholetý klient a nevím o účtu TOM a chodím na pobočku často
jsem klient 6 let a nevím o účtu TOM, pobočku navštěvuji často a učet který využívám je pouze v monetě
jsem klientkou 7 let a mám genius free and flexi, ráda bych si založila účet TOM
Účet nevyuzivam
Jsem rád klientem
s bankou jsem spokojená
mmám ráda monetu a slečnu, která mi nabídla tento účet
jsem spokojený s monetou
jsem dlouho klientem a o tomto účtu jsem nevěděl
nee
multiměnový účet
účet nevyužívám
ne jsem spokojen
lepší než studentský účet
Lepsi nez účet student
jsem spokojený
1628,57 %14,04 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)

  • odpověď Osobní bankéř či poradce na pobočce=5:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znělka=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
  • odpověď Rádio=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní bankéř či poradce na pobočce=1 na otázku 2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV=1 na otázku 2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama (billboardy, plakáty CLV reklama)=1 na otázku 2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tisk, časopis=1 na otázku 2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)
  • odpověď Rádio=5:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tisk, časopis=5 na otázku 2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)
  • odpověď Reklama na internetu a sociálních sítích=5:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky=5 na otázku 2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)
  • odpověď Reklama v TV=5:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znělka=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
  • odpověď Tisk, časopis=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama (billboardy, plakáty CLV reklama)=1 na otázku 2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)
  • odpověď Venkovní reklama (billboardy, plakáty CLV reklama)=5:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tisk, časopis=5 na otázku 2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)

6. Máte založený běžný účet TOM?

  • odpověď ne:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 4. Znáte produkt běžný účet TOM?

7. Proč jste se rozhodli založit právě běžný účet TOM? Zaškrtněte 3 rozhodující pro Vás (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

  • odpověď Nulový poplatek za vedení běžného účtu bez jakýchkoliv podmínek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Twitter na otázku 12. Které sociální sítě aktivně využíváte? (Je možné zaškrtnout až 3 možnosti)

8. Jakým způsobem jste si běžný účet TOM založili? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

  • odpověď Na pobočce:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Smysluplnost reklamy=2 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)

13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)

  • odpověď Kocour Tomio=5:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znělka=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přesnými a jasnými informacemi=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsazení=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
  • odpověď Obsazení=5:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znělka=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
  • odpověď Originalita=5:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsazení=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přesnými a jasnými informacemi=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znělka=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Smysluplnost reklamy=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
  • odpověď Přesnými a jasnými informacemi=5:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znělka=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
  • odpověď Smysluplnost reklamy=5:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znělka=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
  • odpověď Vtipný kontext=5:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znělka=5 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
  • odpověď Znělka=1:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Smysluplnost reklamy=1 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)

15. Jak dlouho jste klienti banky MONETA Money Bank, a.s. ?

  • odpověď 3- 10 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přesnými a jasnými informacemi=1 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Smysluplnost reklamy=1 na otázku 13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)

16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)

  • odpověď Milé jednání zaměstnanců=1:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zaměstnanců=1 na otázku 16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost a proškolení zaměstnanců=1 na otázku 16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)
  • odpověď Milé jednání zaměstnanců=5:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost a proškolení zaměstnanců=5 na otázku 16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zaměstnanců=5 na otázku 16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)
  • odpověď Odbornost a proškolení zaměstnanců=4:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Milé jednání zaměstnanců=4 na otázku 16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)
  • odpověď Ochota zaměstnanců=1:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost a proškolení zaměstnanců=1 na otázku 16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Milé jednání zaměstnanců=1 na otázku 16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)
  • odpověď Ochota zaměstnanců=5:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost a proškolení zaměstnanců=5 na otázku 16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Milé jednání zaměstnanců=5 na otázku 16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)
  • odpověď Prostředí či design=1:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbornost a proškolení zaměstnanců=1 na otázku 16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)
  • odpověď Rychlost vyřešení požadavku=1:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka dalších produktů a služeb=1 na otázku 16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)

26. Věk

  • odpověď 15- 26 let:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný na otázku 29. Váš průměrný měsíční příjem

28. Vaše povolání

  • odpověď Student:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný na otázku 29. Váš průměrný měsíční příjem

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste klientem banky MONETA Money Bank, a.s.?

2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)

3. Který komunikační nástroj považujete za nejméně rušivý?

4. Znáte produkt běžný účet TOM?

5. Na základě čeho jste se dozvěděli o běžném účtu TOM? (Pokud produkt neznáte, neodpovídejte)

6. Máte založený běžný účet TOM?

7. Proč jste se rozhodli založit právě běžný účet TOM? Zaškrtněte 3 rozhodující pro Vás (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

8. Jakým způsobem jste si běžný účet TOM založili? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

9. Založili jste si zároveň online některý doplňkový produkt k běžnému účtu TOM? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

10. Byl Vám na pobočce založen některý doplňkový produkt k běžnému účtu TOM? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

11. Je běžný účet TOM Váš primární účet, využívaný pro většinu příchozích i odchozích plateb? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

12. Které sociální sítě aktivně využíváte? (Je možné zaškrtnout až 3 možnosti)

13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)

14. Plánujete v dohledné době využít některé další produkty? Pokud ano, které?

15. Jak dlouho jste klienti banky MONETA Money Bank, a.s. ?

16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)

17. Byli jste spokojeni s vystupováním zaměstnanců na pobočce? Pokud je odpověď "ne", proč?

18. Platíte často kartou?

19. Vyhovují Vám aktuální služby, které běžný účet TOM nabízí? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

21. Jakou preferujete komunikaci s MONETOU Money Bank, a.s.?

23. Jakou formou byste chtěli být informováni o novinkách?

24. Doporučíte běžný účet TOM dalším osobám? (Pokud produkt neznáte, neodpovídejte)

25. Vaše pohlaví

26. Věk

27. Dokončené vzdělání

28. Vaše povolání

29. Váš průměrný měsíční příjem

30. Jiné další připomínky či komentáře?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste klientem banky MONETA Money Bank, a.s.?

2. Jak Vás ovlivnily jednotlivé komunikační kanály pro to, abyste se stali klientem banky MONETA Money Bank, a.s.? (1= nejméně, 5= nejvíce)

3. Který komunikační nástroj považujete za nejméně rušivý?

4. Znáte produkt běžný účet TOM?

5. Na základě čeho jste se dozvěděli o běžném účtu TOM? (Pokud produkt neznáte, neodpovídejte)

6. Máte založený běžný účet TOM?

7. Proč jste se rozhodli založit právě běžný účet TOM? Zaškrtněte 3 rozhodující pro Vás (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

8. Jakým způsobem jste si běžný účet TOM založili? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

9. Založili jste si zároveň online některý doplňkový produkt k běžnému účtu TOM? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

10. Byl Vám na pobočce založen některý doplňkový produkt k běžnému účtu TOM? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

11. Je běžný účet TOM Váš primární účet, využívaný pro většinu příchozích i odchozích plateb? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

12. Které sociální sítě aktivně využíváte? (Je možné zaškrtnout až 3 možnosti)

13. Jaký prvek Vás nejvíce zaujal v rámci kampaně běžný účet TOM? (Pokud jste neviděli, neodpovídejte; 1= nejméně-5= nejvíce)

14. Plánujete v dohledné době využít některé další produkty? Pokud ano, které?

15. Jak dlouho jste klienti banky MONETA Money Bank, a.s. ?

16. Jaký dojem na Vás udělala MONETA Money Bank, a.s., když jste ji poprvé kontaktovali? (Hodnoťte jako ve škole, 1= spokojený/á-5= nespokojený/á)

17. Byli jste spokojeni s vystupováním zaměstnanců na pobočce? Pokud je odpověď "ne", proč?

18. Platíte často kartou?

19. Vyhovují Vám aktuální služby, které běžný účet TOM nabízí? (Pokud produkt nemáte, neodpovídejte)

21. Jakou preferujete komunikaci s MONETOU Money Bank, a.s.?

23. Jakou formou byste chtěli být informováni o novinkách?

24. Doporučíte běžný účet TOM dalším osobám? (Pokud produkt neznáte, neodpovídejte)

25. Vaše pohlaví

26. Věk

27. Dokončené vzdělání

28. Vaše povolání

29. Váš průměrný měsíční příjem

30. Jiné další připomínky či komentáře?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Crkvová, K.Marketingová komunikace běžného účtu TOM (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-bezn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.