Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace Ck Vítkovice Tours

Marketingová komunikace Ck Vítkovice Tours

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Králová
Šetření:21. 07. 2012 - 24. 07. 2012
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.53
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

Jsem studentkou VŠ Podnikání v Ostravě a pracuji na své bakalářské práci na téma Marketingová komunikace cestovní kanceláře VÍTKOVICE TOURS. Ráda bych Vás poprosila o vyplnění tohoto dotazníku, který mi pomůže při návrhu inovativních opatření v oblasti marketingové komunikace CKVT. Vyplnění dotazníku Vám zabere max. 5–10 minut.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte CK VÍTKOVICE TOURS?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11496,61 %96,61 %  
ne43,39 %3,39 %  

Graf

2. Setkáváte se s upoutávkou na CK VÍTKOVICE TOURS?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [na billboarduotázka č. 3, plakát v autobuse/tramvajiotázka č. 3, reklama v rádiuotázka č. 3, reklama v televiziotázka č. 3, reklama v tiskuotázka č. 3, reklama na dopravním prostředkuotázka č. 3, nesetkávám se s upoutávkouotázka č. 3, jiná forma upoutávkyotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na billboardu4437,29 %37,29 %  
reklama v rádiu3327,97 %27,97 %  
nesetkávám se s upoutávkou1815,25 %15,25 %  
plakát v autobuse/tramvaji86,78 %6,78 %  
reklama v tisku86,78 %6,78 %  
jiná forma upoutávky43,39 %3,39 %  
reklama v televizi21,69 %1,69 %  
reklama na dopravním prostředku10,85 %0,85 %  

Graf

3. Dostáváte nabídky zájezdů do Vašeho e-mailu od CK VÍTKOVICE TOURS?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, nedostávám, nemám zájemotázka č. 4, nedostávám, ale měl/a bych zájemotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedostávám, nemám zájem10387,29 %87,29 %  
nedostávám, ale měl/a bych zájem1311,02 %11,02 %  
ano21,69 %1,69 %  

Graf

4. Zúčastnil/a jste se někdy nějaké soutěže pořádané CK VÍTKOVICE TOURS?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne, nemám zájemotázka č. 5, ne, o žádné jsem nevěděl/a, jinak bych se zúčastnil/aotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nemám zájem7563,56 %63,56 %  
ne, o žádné jsem nevěděl/a, jinak bych se zúčastnil/a3933,05 %33,05 %  
ano43,39 %3,39 %  

Graf

5. Podle čeho si vybíráte cestovní kancelář/cestovní agenturu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [jménaotázka č. 6, ceny zájezdůotázka č. 6, dostupnosti v mém okolíotázka č. 6, jinéotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ceny zájezdů7664,41 %64,41 %  
jména2218,64 %18,64 %  
jiné1613,56 %13,56 %  
dostupnosti v mém okolí43,39 %3,39 %  

Graf

6. Kterou zemi by podle Vás CK VÍTKOVICE TOURS měla mít ještě v nabídce kromě Chorvatska a Černé Hory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Itálieotázka č. 7, Španělskootázka č. 7, Tureckootázka č. 7, Bulharskootázka č. 7, Řeckootázka č. 7, jinouotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Řecko2823,73 %23,73 %  
Španělsko2319,49 %19,49 %  
Itálie2218,64 %18,64 %  
Bulharsko2117,8 %17,8 %  
jinou1311,02 %11,02 %  
Turecko119,32 %9,32 %  

Graf

7. Cestoval/a jste již někdy v CK VÍTKOVICE TOURS?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8773,73 %73,73 %  
ano3126,27 %26,27 %  

Graf

8. Byl/a jste spokojený/á s jejich nabídkou a službami?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3362,26 %27,97 %  
ne2037,74 %16,95 %  

Graf

9. Působil na Vás personál dostatečně ochotně a profesionálně?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3475,56 %28,81 %  
ne1124,44 %9,32 %  

Graf

10. Máte profil na sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, na Facebooku11597,46 %97,46 %  
nemám21,69 %1,69 %  
ano, na Twitteru10,85 %0,85 %  

Graf

11. Uvítal/a byste, kdyby CK VÍTKOVICE TOURS měla na sociálních sítích svůj profil?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8874,58 %74,58 %  
ne3025,42 %25,42 %  

Graf

12. Kde si vybíráte dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu9782,2 %82,2 %  
v CK/CA, která je nejblíže mému bydlišti1815,25 %15,25 %  
všude10,85 %0,85 %  
v hospodě s kamarády...10,85 %0,85 %  
navštěvuji pravidelně stejnou lokalitu10,85 %0,85 %  

Graf

13. Kdy si vybíráte dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [čekám na last minute nabídkuotázka č. 14, využívám slevy first minuteotázka č. 14, vyberu si jí během rokuotázka č. 14, jak kdyotázka č. 14, na slevových portálechotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čekám na last minute nabídku5849,15 %49,15 %  
jak kdy4437,29 %37,29 %  
vyberu si jí během roku97,63 %7,63 %  
využívám slevy first minute43,39 %3,39 %  
na slevových portálech32,54 %2,54 %  

Graf

14. Navštěvujete slevové portály?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8168,64 %68,64 %  
ne3731,36 %31,36 %  

Graf

15. Které slevové portály navštěvujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
www.slevomat.cz4554,88 %38,14 %  
www.skrz.cz1214,63 %10,17 %  
jiné89,76 %6,78 %  
www.vykupto.cz67,32 %5,08 %  
www.sleviste.cz22,44 %1,69 %  
žádné22,44 %1,69 %  
slevin.cz22,44 %1,69 %  
ne11,22 %0,85 %  
nenavštěvuji11,22 %0,85 %  
www.slevin.cz11,22 %0,85 %  
www.radiomat.cz11,22 %0,85 %  
www.slevoman.cz11,22 %0,85 %  

Graf

16. Díváte se při výběru dovolené na recenze daného ubytování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11093,22 %93,22 %  
ne86,78 %6,78 %  

Graf

17. Kolik peněz investujete do letní dovolené za osobu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 5 000 Kčotázka č. 18, do 10 000 Kčotázka č. 18, do 15 000 Kčotázka č. 18, do 20 000 Kčotázka č. 18, nad 20 000 Kčotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000 Kč5143,22 %43,22 %  
do 10 000 Kč4033,9 %33,9 %  
do 5 000 Kč1512,71 %12,71 %  
do 20 000 Kč119,32 %9,32 %  
nad 20 000 Kč10,85 %0,85 %  

Graf

18. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [20 let a méněotázka č. 19, 20-30 letotázka č. 19, 30-40 letotázka č. 19, 40-50 letotázka č. 19, 50-60 letotázka č. 19, 60 let a víceotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-30 let9983,9 %83,9 %  
20 let a méně65,08 %5,08 %  
30-40 let65,08 %5,08 %  
40-50 let54,24 %4,24 %  
50-60 let21,69 %1,69 %  

Graf

19. Jaký je Váš stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [svobodný/áotázka č. 20, ženatý/vdanáotázka č. 20, rozvedený/áotázka č. 20, mám přítelkyni/příteleotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/á5344,92 %44,92 %  
mám přítelkyni/přítele4840,68 %40,68 %  
ženatý/vdaná1411,86 %11,86 %  
rozvedený/á32,54 %2,54 %  

Graf

20. V jakém bydlíte městě?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ostrava5244,07 %44,07 %  
Brno108,47 %8,47 %  
Frýdlant nad Ostravicí86,78 %6,78 %  
Frýdek-Místek86,78 %6,78 %  
Praha54,24 %4,24 %  
Hukvaldy32,54 %2,54 %  
Třinec32,54 %2,54 %  
Hranice na Moravě21,69 %1,69 %  
šumperk10,85 %0,85 %  
Příbor10,85 %0,85 %  
ostatní odpovědi f n o
Považská Bystrica
Bohumín
Rájec - Jesrřebí okres Blansko
Komorní Lhotka
Frenstat pod radhostem
FrnO
Vrchlabí
Kozmice u Hlučína
Nový Jičín
Opava
Dlouhá Loučka
Frýdlant n.O.
frýdek - místek
Frenštát pod radhoštěm
Šenov u Ostravy
Roznov pod Radhostem
Rochester NY
Frýdek
Staříč
Píšť
Kladno
Kunčice
Ostravice
Všechovice
2521,19 %21,19 % 

Graf

21. Jakou barvu si vybavíte, když se řekne CK VÍTKOVICE TOURS?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Modrá3227,12 %27,12 %  
červená2521,19 %21,19 %  
červenou1311,02 %11,02 %  
Modrou1311,02 %11,02 %  
nevím32,54 %2,54 %  
žlutou32,54 %2,54 %  
orange21,69 %1,69 %  
Červenou a bílou21,69 %1,69 %  
zelená21,69 %1,69 %  
červená10,85 %0,85 %  
ostatní odpovědi červeno-bílou :)
Modrobílou
rudou
žluto-červenou
červeno-bílá
cervená
žádná
bílá, červená
modra..
červená a modrá
Zelenou
oranžová
modrá, žlutá
růžová
černou
modra?
Modrá a Červená
zluta
cervenou
žlutá
oranžovou
červeno bílá
2218,64 %18,64 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Byl/a jste spokojený/á s jejich nabídkou a službami?

  • odpověď ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Cestoval/a jste již někdy v CK VÍTKOVICE TOURS?
  • odpověď ne:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Působil na Vás personál dostatečně ochotně a profesionálně?

9. Působil na Vás personál dostatečně ochotně a profesionálně?

  • odpověď ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Byl/a jste spokojený/á s jejich nabídkou a službami?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte CK VÍTKOVICE TOURS?

2. Setkáváte se s upoutávkou na CK VÍTKOVICE TOURS?

3. Dostáváte nabídky zájezdů do Vašeho e-mailu od CK VÍTKOVICE TOURS?

4. Zúčastnil/a jste se někdy nějaké soutěže pořádané CK VÍTKOVICE TOURS?

5. Podle čeho si vybíráte cestovní kancelář/cestovní agenturu?

6. Kterou zemi by podle Vás CK VÍTKOVICE TOURS měla mít ještě v nabídce kromě Chorvatska a Černé Hory?

7. Cestoval/a jste již někdy v CK VÍTKOVICE TOURS?

8. Byl/a jste spokojený/á s jejich nabídkou a službami?

9. Působil na Vás personál dostatečně ochotně a profesionálně?

10. Máte profil na sociální síti?

11. Uvítal/a byste, kdyby CK VÍTKOVICE TOURS měla na sociálních sítích svůj profil?

12. Kde si vybíráte dovolenou?

13. Kdy si vybíráte dovolenou?

14. Navštěvujete slevové portály?

15. Které slevové portály navštěvujete?

16. Díváte se při výběru dovolené na recenze daného ubytování?

17. Kolik peněz investujete do letní dovolené za osobu?

18. Kolik je Vám let?

19. Jaký je Váš stav?

20. V jakém bydlíte městě?

21. Jakou barvu si vybavíte, když se řekne CK VÍTKOVICE TOURS?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte CK VÍTKOVICE TOURS?

2. Setkáváte se s upoutávkou na CK VÍTKOVICE TOURS?

3. Dostáváte nabídky zájezdů do Vašeho e-mailu od CK VÍTKOVICE TOURS?

4. Zúčastnil/a jste se někdy nějaké soutěže pořádané CK VÍTKOVICE TOURS?

5. Podle čeho si vybíráte cestovní kancelář/cestovní agenturu?

6. Kterou zemi by podle Vás CK VÍTKOVICE TOURS měla mít ještě v nabídce kromě Chorvatska a Černé Hory?

7. Cestoval/a jste již někdy v CK VÍTKOVICE TOURS?

8. Byl/a jste spokojený/á s jejich nabídkou a službami?

9. Působil na Vás personál dostatečně ochotně a profesionálně?

10. Máte profil na sociální síti?

11. Uvítal/a byste, kdyby CK VÍTKOVICE TOURS měla na sociálních sítích svůj profil?

12. Kde si vybíráte dovolenou?

13. Kdy si vybíráte dovolenou?

14. Navštěvujete slevové portály?

15. Které slevové portály navštěvujete?

16. Díváte se při výběru dovolené na recenze daného ubytování?

17. Kolik peněz investujete do letní dovolené za osobu?

18. Kolik je Vám let?

19. Jaký je Váš stav?

20. V jakém bydlíte městě?

21. Jakou barvu si vybavíte, když se řekne CK VÍTKOVICE TOURS?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Králová, A.Marketingová komunikace Ck Vítkovice Tours (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-ck-v.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.