Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace dermokosmetických značek

Marketingová komunikace dermokosmetických značek

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anastasia Butakova
Šetření:18. 04. 2015 - 22. 04. 2015
Počet respondentů:193
Počet otázek (max/průměr):28 / 13.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:77,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

budu velmi ráda, pokud si najdete 3 minuty na vyplnění dotazníku, který je součástí mé diplomové práce. Cílem průzkumu je zjištění názorů spotřebitelů na komunikační aktivity vybraných značek dermokosmetiky. 

Nebojte se většího počtu otázek, nebudete procházet jimi všemi :)

Děkuji všem za eventuální vyplnění!

Anastasia Butakova

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké 3 značky pečující kosmetiky (příp. dermokosmetiky) si vybavíte jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vichy 84,15 %4,15 %  
nivea52,59 %2,59 %  
Clinique 52,59 %2,59 %  
Sephora31,55 %1,55 %  
biotherm31,55 %1,55 %  
Dermacol31,55 %1,55 %  
Clarins31,55 %1,55 %  
Vichy Avene Bioderma21,04 %1,04 %  
vichy bioderma eucerin21,04 %1,04 %  
Avene, Bioderma, Vichy21,04 %1,04 %  
ostatní odpovědi Avene, Vichy, Bioderma
Sisley Víchy L'Oréal
L'Oréal garnier Clarins
Avene
Dove
L'Oréal garnier
Vichy, Avene, La Roche-Posay
L'oreal, clinique, vichy
Lierac,Nivea,Gillette
garnier, la rosay poshe?.., bioderma
shiseido, yves rocher, natura siberica
christina ( israel ) , bioderm a la prerie
garnier, Vichy, nivea
Garnier, la-roche-posay, faberlic
Garnier, clinique, sisley
Yves Rocher, clinigue, loccitane
nivea, manufaktura, botanicus
L'oreal,clinique,payot
La roshe posay
Clinique, Nivea, Clarins
Dermacol, Mary Kay
Nivea, Neutrogena, alverde
Bioderma, Nivea, la roche posay
Bioderma, La roche-posay, clinique
Yves Rocher, Nivea, Gilette
Clarins, Kiehls, Garnier
Garnier, Neutrogena, Clinique
Avene, Vishy, La roshe rosay
Dermacol, Vichy, Yves Rocher
Christina, Uriage, Avene
Bioderma, Avene, Neutrogena
Biotherm, Eisenberg, Clarins
Neutrogena, nivea
garnier
dove, nivea, dermacol
bioderma, clinique, garnier
mac cosmetics,max factor,loreal
Clarins, Chanel, Korres
Vichi, nivea, fa
avon. ryor. loreal
Lancome, L'oreal, Clinique
Vichy, avene, uriage
Nivea, biotherm, lancome
Loreal Dermacol
Pierre Ricaud, L'Oréal, Garnier
A- derma, Bioderma, LaRoche Posay
Clinique, Dior, Dermacol
Avon, Faberlic, Yves Rocher
Clinique, Estée Lauder, Clarins
dove, clean and clear, nivea
Clarins, loreal, sothys
vichy bioderma mixa
clinique, vic ani nevim..
Clinique Lancôme payot
nivea, vichy, avon
Clinique, Vichy, Biotherm.
Clinique, Clarins, shiseido
Estee Lauder, Lancome, Loreal
Bioderma, Avene, la Roche posay
vichy, avene, dermacol
Dermacol, Ryor, Mixa
Avene . Neutrogena. vichy
loreal, vichy,
loreal, nivea, vichy
avon loreal nevím
La Prairie, korejská kosmetika (popř. Missha), Bioderma.
dermacol, max factor, maybelline
Bioderma, Avon, Oriflame
Gillette, L'Oréal
Clarins, Saloos, Welleda
Mary Kay, Avon, Oriflame
Avene, la roche posay, bioderma
la roche posay, avene, vichy
nivea, dermacol, bioderma
Vichi, Bioderma, Nivea
Vichy, bioderma, avene
Clinique,loccitane,clarins
yves rocher, dermacol, alvedre
Bioderma, eucerin, uriage
nivea loreal vichy
Kiehl's, Sensai Kanebo, Clarins
Avon, Dermacol, Dove
LOREÁL, Vichy, Bioderm
Clarinc L'Oréal eveiine
Oriflame avone dove
Avene, neutrogena, vichy
A-Derma, Bioderma, la Roche-Posay
Avene la Roche Posay Bioderma
Avon L'Oréal
Avon Dermacol dove
Avon Faberlic Yves Rocher
Avon Ryor L'Oréal
Bioderma eucerin uriage
Bioderma Nivea la Roche Posay
Clarins L'Oréal eveiine
Clarins chanel korres
Clarins L'Oréal sothis
Clarins saloos weleda
Clinique Clarins shiseido
Clinique dior Dermacol
Clinique darphin Clarins
Clinique loccitane Clarins
Dove Nivea Dermacol
Dermacol mary kay
Christina uriage Avene la prairie
Gillette L'Oréal
Garnier Vichy Nivea
Garnier neutrogena clinique
Vichy Nivea fa
La prairie missha Bioderma
Vichy Bioderma Avene
Yves Roche Nivea Gillette
Vichy Bioderma Yves Rocher
Nivea manufaktura botanicus
Nivea biotherm lancome
Yves Rocher Dermacol alverde
Oriflame avon dove
Dermacol shiseido garnier
Clinique Vichy LRP
LRP
Axe
Avon
Bioderma, Eucerin, La Roche Posay
Mary kay
Bioderma
Gillette
L'Oréal
Lierac
Shiseido
Lancome dior
Olay
Clean and clear
Lush the body shop
Chanel la prairie
Adidas nivea Gillette
LRP Avene bioderma
Uriage eucerin
korres, bulldog, neutrogena
Avon garnier mixa
Givenchy
Korres lush
Caudalie loccitane
L'Oréal mixa Nivea
Clinique Clarins Dermacol
Nivea Axe
Clarins Gillette
Ryor
Garnier h&s
Clear
Yves rocher
nivea, loreal, wella
15781,35 %81,35 % 

Graf

2. Jaké značky pečující kosmetiky (příp. dermokosmetiky) využíváte? Vyjmenujte max. 3.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vichy94,71 %4,66 %  
Yves Rocher63,14 %3,11 %  
Bioderma42,09 %2,07 %  
nivea42,09 %2,07 %  
Dove42,09 %2,07 %  
Avene42,09 %2,07 %  
Garnier31,57 %1,55 %  
nic31,57 %1,55 %  
žádné31,57 %1,55 %  
Payot Vichy 31,57 %1,55 %  
ostatní odpovědi Clarins
Clean detox
shiseido
Christina
manufaktura
Mixa Nivea Sebamed
Dermacol La Roche-Posay
biotherm
Estee Lauder
Dermacol, Ryor, Mixa
Gillette
Vichy L'Oréal
Clinique
Shu Uemura, Clarins, Clinique
L'oreal, missha
la rosay posche, garnier
garnier, dr pierre ricaurd, L'Oréal
Garnier, faberlic
Clinique, sisley, garnier, biotherm
Siberica
Nivea,l'ocitane,gilette
La roshe posay, bioderma, avene
Clinique, Nivea, Clarins
Mary Kay, Ryor
Nivea, desert essence, neutrogena
Bioderma, la roche-posay
Gilette, Nivea, Old Spice
hermes, nivea & armani
Kiehls
Neutrogena, Clinique, Garnier
Yves Rosher
Nivea, Head'n'shoulders
Bobbi Brown, Sephora, Mac
Bioderma, Neutrogena
Biotherm, Eisenberg, Clarins
Neutrogena
bioderma, clinique, garnier
ne vjuzivam)))
Clarins, Korres, Chanel
Biologique, nivea, fa
Lancome, Clinique, Vichy
Biotherm, nivea
Pierre Ricaud, L'Oréal
Bioderma LaRoche Posay, A- Derma
Clinique, Dermacol, Garnier
Clinique, Clarins
Mixa, biotherm
Ne využívám
bioderma avene mixa
l'occitane, clinique, yves rocher
nivea, vichy
Clinique, Biotherm, Vichy
Clinique, Clarins, Mary KaY
Bioderma, Avene, la Roche posay
avene, vichy, eucerin
Avene . neutrogena
loreal
La Prairie, Missha, Bioderma.
max factor
Bioderma, avon, oriflame
Yves Rocher, Welleda
Mary Kay, Avon
la roche posay, avene, elancyl
zadne
avene, bioderma
Clarins, Clinique,Lancôme
Clinique, Darphin , clarins
yves rocher, alvedre, dermacol
Avene, Eucerin, A-Derma
Bioderma, neutrogena, uriage
Clarins, Aesop, Kiehl's
Janssen, Dermacol, La Roche-Posay
Vichy, Balea
Vichy, Bioderma
Clarins L'Oréal
Oriflame
Clari
Bioderma, neutrogena
Avene, neutrogena
Bioderma mixa Avene
Avene Vichy EUcerin
Bioderma avon Oriflame
Bioderma clinique garnier
Bioderma la Roche Posay a-derma
Bioderma la Roche Posay
Biotherm eisenberg Clarins
Clarins aesop kkiehls
Clarins korres chanel
Clarins clinique lancome
Clinique Clarins vichy
Clinique Clarins
Clinique, Nivea Clarins
Clinique Clarins mary kay
Clinique Sisley garnier biotherm
Gillette Nivea old spice
Nivea Armani
Janssen Dermacol LRP
Kkiehls
Lancome clinique Vichy
Nevyužívam
Vichy balea
Loccitane clinique Yves Rocher
Mary kay avon
Nivea h&s
Balea alverde nivea
LRP desert Essence weleda
Lrp
Axe Gillette
Dermacol
Avon
Bioderma, Eucerin, La Roche Posay
L'Oréal
Lierac
Dior Clarins
Olay
Lush body shop
Holy Land Christina
Payot la prairie
To samé
LRP Avene Bioderma
Elizabeth arden
Nivea balea
Clinique garnier
Lancome
Korres lush
Buotherm
Loccitane caudalie Skinceuticals
Nivea Gillette garnier
Clinique Clarins missha
Clarins clinique
Ryor
Garnier Dove
Clear clinique
Korres
14877,49 %76,68 % 

Graf

3. Znáte značky Vichy a La Roche-Posay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám oběotázka č. 4, Znám Vichyotázka č. 5, Znám La Roche-Posayotázka č. 6, Neznám ani jednuotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, znám obě12464,25 %64,25 %  
Znám Vichy5025,91 %25,91 %  
Neznám ani jednu157,77 %7,77 %  
Znám La Roche-Posay42,07 %2,07 %  

Graf

4. Která z těchto dvou značek je Vám blíž, na otázky o které byste byl(a) ochoten(a) odpovědět?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Vichyotázka č. 5, La Roche-Posayotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vichy6653,66 %34,2 %  
La Roche-Posay5746,34 %29,53 %  

Graf

5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
tradiční vs. inovativní2-1-0-1-2-0.1971.286
prestižní vs. masová2-1-0-1-2-0.3161.344
lečebná, pro problematickou plet' vs. pro všechny, na každý den2-1-0-1-20.3161.242
důvěryhodná a kvalitní vs. podřadná a neefektivní2-1-0-1-2-0.7180.989
blízká Vám vs. nezajímá Vás2-1-0-1-20.0171.265

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
tradiční vs. inovativní2-1-0-1-20.181.033
prestižní vs. masová2-1-0-1-2-0.2460.94
lečebná, pro problematickou plet' vs. pro všechny, na každý den2-1-0-1-2-0.8520.978
důvěryhodná a kvalitní vs. podřadná a neefektivní2-1-0-1-2-1.1640.793
blízká Vám vs. nezajímá Vás2-1-0-1-2-0.590.93

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Kde se s reklamou Vichy setkáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
časopisy6454,7 %33,16 %  
TV5849,57 %30,05 %  
v místě prodeje5849,57 %30,05 %  
billboardy3025,64 %15,54 %  
internet2420,51 %12,44 %  
žadné reklamy jsem nezaznamenal(a)108,55 %5,18 %  
sociální sítě86,84 %4,15 %  
letáky54,27 %2,59 %  
nikde nevidam reklamu na vichy 10,85 %0,52 %  

Graf

8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v místě prodeje3354,1 %17,1 %  
žadné reklamy jsem nezaznamenal(a)1727,87 %8,81 %  
internet1727,87 %8,81 %  
sociální sítě1016,39 %5,18 %  
letáky58,2 %2,59 %  
časopisy46,56 %2,07 %  
billboardy23,28 %1,04 %  
TV11,64 %0,52 %  
u koznej lekarky11,64 %0,52 %  
lekáreň 11,64 %0,52 %  
lekarny11,64 %0,52 %  

Graf

9. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty Vichy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8572,65 %44,04 %  
Ano3227,35 %16,58 %  

Graf

10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty La Roche-Posay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5386,89 %27,46 %  
Ano813,11 %4,15 %  

Graf

11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
krásná plet' bez nedokonalosti2165,63 %10,88 %  
kvalita a inovativnost produktu1650 %8,29 %  
bezkonkurenční účinek přípravku825 %4,15 %  
novinka721,88 %3,63 %  
nevzpomínám si618,75 %3,11 %  
na problematickou plet'412,5 %2,07 %  

Graf

12. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na problematickou plet'337,5 %1,55 %  
krásná plet' bez nedokonalosti225 %1,04 %  
bezkonkurenční účinek přípravku112,5 %0,52 %  
připomenout důležitost kontroly mateřských znamének112,5 %0,52 %  
kvalita a inovativnost produktu112,5 %0,52 %  
nevzpomínám si112,5 %0,52 %  

Graf

13. Citil(a) jste reklamou osloven(a)? Mluvila k Vám?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1546,88 %7,77 %  
nevím825 %4,15 %  
spíše nesouhlasím618,75 %3,11 %  
souhlasím26,25 %1,04 %  
nesouhlasím13,13 %0,52 %  

Graf

14. Citil(a) jste reklamou osloven(a)? Mluvila k Vám?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím337,5 %1,55 %  
nevím225 %1,04 %  
souhlasím225 %1,04 %  
spíše nesouhlasím112,5 %0,52 %  

Graf

15. Všeobecně komunikace Vichy

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše průměrná a splývá s ostatními5042,74 %25,91 %  
nemám názor2622,22 %13,47 %  
dokáže zaujmout2117,95 %10,88 %  
nudná a bez nápadu1916,24 %9,84 %  
nejsem si vedoma zadne jejich komunikace10,85 %0,52 %  

Graf

16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše průměrná a splývá s ostatními2845,9 %14,51 %  
nemám názor2134,43 %10,88 %  
dokáže zaujmout69,84 %3,11 %  
nudná a bez nápadu58,2 %2,59 %  
nikdy jsem na to žádnou reklamu neviděl)11,64 %0,52 %  

Graf

17. Používáte nějaké produkty Vichy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8068,38 %41,45 %  
Ano3731,62 %19,17 %  

Graf

18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4472,13 %22,8 %  
Ne1727,87 %8,81 %  

Graf

19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2156,76 %10,88 %  
Ano1643,24 %8,29 %  

Graf

20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3272,73 %16,58 %  
Ano1227,27 %6,22 %  

Graf

21. Co to byla za reklama (akce podpory prodeje)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama či článek v časopise850 %4,15 %  
výhodné balení743,75 %3,63 %  
reklama v místě prodeje637,5 %3,11 %  
slevy, výprodej531,25 %2,59 %  
doporučení lékaře, odborníka425 %2,07 %  
reklama na sociálních sítích318,75 %1,55 %  
nabídka bonusů, dárků318,75 %1,55 %  
televizní spot212,5 %1,04 %  
"doporučení" známou osobností, blogerem212,5 %1,04 %  
doporučení kamarádky16,25 %0,52 %  
billboard16,25 %0,52 %  
reklama na internetu16,25 %0,52 %  
vzorky zdarma k nákupu v lékarně16,25 %0,52 %  

Graf

22. Co to byla za reklama (akce podpory prodeje)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
"doporučení" známou osobností, blogerem758,33 %3,63 %  
slevy, výprodej541,67 %2,59 %  
reklama v místě prodeje541,67 %2,59 %  
reklama na internetu433,33 %2,07 %  
výhodné balení433,33 %2,07 %  
doporučení lékaře, odborníka325 %1,55 %  
leták325 %1,55 %  
reklama na sociálních sítích18,33 %0,52 %  
nabídka bonusů, dárků18,33 %0,52 %  
reklama či článek v časopise18,33 %0,52 %  

Graf

23. Co by Vás mohlo ke koupě produktů Vichy inspirovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení odborníka, lékáře6160,4 %31,61 %  
doporučení kamaráda, známého4140,59 %21,24 %  
slevy, výprodej3534,65 %18,13 %  
nabídka bonusů, dárků1918,81 %9,84 %  
výhodné balení1716,83 %8,81 %  
"doporučení" známou osobností, blogerem1514,85 %7,77 %  
nic, vůbec mě tato značka neláká1312,87 %6,74 %  
originální a vtipná reklama98,91 %4,66 %  
vyhodný věrnostní program87,92 %4,15 %  
vzorky zdarma10,99 %0,52 %  
vhodný produkt10,99 %0,52 %  
inovace ve složení 10,99 %0,52 %  

Graf

24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení odborníka, lékáře3979,59 %20,21 %  
"doporučení" známou osobností, blogerem1836,73 %9,33 %  
slevy, výprodej1632,65 %8,29 %  
doporučení kamaráda, známého1632,65 %8,29 %  
výhodné balení1224,49 %6,22 %  
nabídka bonusů, dárků612,24 %3,11 %  
nic, vůbec mě tato značka neláká36,12 %1,55 %  
originální a vtipná reklama36,12 %1,55 %  
musel by mi vyhovovat vzorek produktu12,04 %0,52 %  
vyhodný věrnostní program12,04 %0,52 %  
vhodné složení12,04 %0,52 %  

Graf

25. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13770,98 %70,98 %  
muž5629,02 %29,02 %  

Graf

26. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2612765,8 %65,8 %  
27-353216,58 %16,58 %  
36-442211,4 %11,4 %  
45-59105,18 %5,18 %  
Do 1821,04 %1,04 %  

Graf

27. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student11459,07 %59,07 %  
zaměstnaný/OSVČ5930,57 %30,57 %  
nezaměstnaný/v domásnosti199,84 %9,84 %  
důchodce10,52 %0,52 %  

Graf

28. Do které příjmové skupiny subjektivně patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrný příjem7036,27 %36,27 %  
nemám trvalý příjem4322,28 %22,28 %  
nadprůměrný příjem3216,58 %16,58 %  
nechci odpovědět2814,51 %14,51 %  
podprůměrný příjem2010,36 %10,36 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Znáte značky Vichy a La Roche-Posay?

  • odpověď Ano, znám obě:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi La Roche-Posay na otázku 4. Která z těchto dvou značek je Vám blíž, na otázky o které byste byl(a) ochoten(a) odpovědět?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vichy na otázku 4. Která z těchto dvou značek je Vám blíž, na otázky o které byste byl(a) ochoten(a) odpovědět?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradiční [2-1-0-1-2] inovativní: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradiční [2-1-0-1-2] inovativní: 0 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižní [2-1-0-1-2] masová: 1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v místě prodeje na otázku 8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?

4. Která z těchto dvou značek je Vám blíž, na otázky o které byste byl(a) ochoten(a) odpovědět?

  • odpověď La Roche-Posay:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradiční [2-1-0-1-2] inovativní: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradiční [2-1-0-1-2] inovativní: 0 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižní [2-1-0-1-2] masová: 1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi v místě prodeje na otázku 8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná a kvalitní [2-1-0-1-2] podřadná a neefektivní: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žadné reklamy jsem nezaznamenal(a) na otázku 8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi lečebná, pro problematickou plet' [2-1-0-1-2] pro všechny, na každý den: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevy, výprodej na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi lečebná, pro problematickou plet' [2-1-0-1-2] pro všechny, na každý den: -2 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše průměrná a splývá s ostatními na otázku 16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty La Roche-Posay?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení odborníka, lékáře na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná a kvalitní [2-1-0-1-2] podřadná a neefektivní: -2 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižní [2-1-0-1-2] masová: 0 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: 0 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám názor na otázku 16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay
  • odpověď Vichy:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?

6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?

  • odpověď důvěryhodná a kvalitní [2-1-0-1-2] podřadná a neefektivní: -2:
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: -2 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi lečebná, pro problematickou plet' [2-1-0-1-2] pro všechny, na každý den: -2 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?

9. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty Vichy?

  • odpověď Ano:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi krásná plet' bez nedokonalosti na otázku 11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita a inovativnost produktu na otázku 11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 13. Citil(a) jste reklamou osloven(a)? Mluvila k Vám?
  • odpověď Ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žadné reklamy jsem nezaznamenal(a) na otázku 7. Kde se s reklamou Vichy setkáváte nejčastěji?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám názor na otázku 15. Všeobecně komunikace Vichy

10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty La Roche-Posay?

  • odpověď Ne:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradiční [2-1-0-1-2] inovativní: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižní [2-1-0-1-2] masová: 1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám názor na otázku 16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi "doporučení" známou osobností, blogerem na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žadné reklamy jsem nezaznamenal(a) na otázku 8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení kamaráda, známého na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?

11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?

  • odpověď krásná plet' bez nedokonalosti:
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita a inovativnost produktu na otázku 11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?

17. Používáte nějaké produkty Vichy?

  • odpověď Ano:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
  • odpověď Ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: 2 na otázku 5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic, vůbec mě tato značka neláká na otázku 23. Co by Vás mohlo ke koupě produktů Vichy inspirovat?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná a kvalitní [2-1-0-1-2] podřadná a neefektivní: 1 na otázku 5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: 1 na otázku 5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?

18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?

  • odpověď Ano:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?

20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?

  • odpověď Ne:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

3. Znáte značky Vichy a La Roche-Posay?

4. Která z těchto dvou značek je Vám blíž, na otázky o které byste byl(a) ochoten(a) odpovědět?

5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?

6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?

7. Kde se s reklamou Vichy setkáváte nejčastěji?

8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?

9. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty Vichy?

10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty La Roche-Posay?

11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?

13. Citil(a) jste reklamou osloven(a)? Mluvila k Vám?

15. Všeobecně komunikace Vichy

16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay

17. Používáte nějaké produkty Vichy?

18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?

19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?

23. Co by Vás mohlo ke koupě produktů Vichy inspirovat?

24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?

25. Jaké je Vaše pohlaví?

26. Jaký je Váš věk?

27. Jaké je Vaše povolání?

28. Do které příjmové skupiny subjektivně patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

3. Znáte značky Vichy a La Roche-Posay?

4. Která z těchto dvou značek je Vám blíž, na otázky o které byste byl(a) ochoten(a) odpovědět?

5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?

6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?

7. Kde se s reklamou Vichy setkáváte nejčastěji?

8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?

9. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty Vichy?

10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty La Roche-Posay?

11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?

13. Citil(a) jste reklamou osloven(a)? Mluvila k Vám?

15. Všeobecně komunikace Vichy

16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay

17. Používáte nějaké produkty Vichy?

18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?

19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?

23. Co by Vás mohlo ke koupě produktů Vichy inspirovat?

24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?

25. Jaké je Vaše pohlaví?

26. Jaký je Váš věk?

27. Jaké je Vaše povolání?

28. Do které příjmové skupiny subjektivně patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Butakova, A.Marketingová komunikace dermokosmetických značek (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-derm.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.