Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
budu velmi ráda, pokud si najdete 3 minuty na vyplnění dotazníku, který je součástí mé diplomové práce. Cílem průzkumu je zjištění názorů spotřebitelů na komunikační aktivity vybraných značek dermokosmetiky.
Nebojte se většího počtu otázek, nebudete procházet jimi všemi :)
Děkuji všem za eventuální vyplnění!
Anastasia Butakova
Odpovědi respondentů
1. Jaké 3 značky pečující kosmetiky (příp. dermokosmetiky) si vybavíte jako první?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vichy
8
4,15 %
4,15 %
nivea
5
2,59 %
2,59 %
Clinique
5
2,59 %
2,59 %
Sephora
3
1,55 %
1,55 %
biotherm
3
1,55 %
1,55 %
Dermacol
3
1,55 %
1,55 %
Clarins
3
1,55 %
1,55 %
Vichy Avene Bioderma
2
1,04 %
1,04 %
vichy bioderma eucerin
2
1,04 %
1,04 %
Avene, Bioderma, Vichy
2
1,04 %
1,04 %
ostatní odpovědi
Avene, Vichy, Bioderma Sisley Víchy L'Oréal L'Oréal garnier Clarins Avene Dove L'Oréal garnier Vichy, Avene, La Roche-Posay L'oreal, clinique, vichy Lierac,Nivea,Gillette garnier, la rosay poshe?.., bioderma shiseido, yves rocher, natura siberica christina ( israel ) , bioderm a la prerie garnier, Vichy, nivea Garnier, la-roche-posay, faberlic Garnier, clinique, sisley Yves Rocher, clinigue, loccitane nivea, manufaktura, botanicus L'oreal,clinique,payot La roshe posay Clinique, Nivea, Clarins Dermacol, Mary Kay Nivea, Neutrogena, alverde Bioderma, Nivea, la roche posay Bioderma, La roche-posay, clinique Yves Rocher, Nivea, Gilette Clarins, Kiehls, Garnier Garnier, Neutrogena, Clinique Avene, Vishy, La roshe rosay Dermacol, Vichy, Yves Rocher Christina, Uriage, Avene Bioderma, Avene, Neutrogena Biotherm, Eisenberg, Clarins Neutrogena, nivea garnier dove, nivea, dermacol bioderma, clinique, garnier mac cosmetics,max factor,loreal Clarins, Chanel, Korres Vichi, nivea, fa avon. ryor. loreal Lancome, L'oreal, Clinique Vichy, avene, uriage Nivea, biotherm, lancome Loreal Dermacol Pierre Ricaud, L'Oréal, Garnier A- derma, Bioderma, LaRoche Posay Clinique, Dior, Dermacol Avon, Faberlic, Yves Rocher Clinique, Estée Lauder, Clarins dove, clean and clear, nivea Clarins, loreal, sothys vichy bioderma mixa clinique, vic ani nevim.. Clinique Lancôme payot nivea, vichy, avon Clinique, Vichy, Biotherm. Clinique, Clarins, shiseido Estee Lauder, Lancome, Loreal Bioderma, Avene, la Roche posay vichy, avene, dermacol Dermacol, Ryor, Mixa Avene . Neutrogena. vichy loreal, vichy, loreal, nivea, vichy avon loreal nevím La Prairie, korejská kosmetika (popř. Missha), Bioderma. dermacol, max factor, maybelline Bioderma, Avon, Oriflame Gillette, L'Oréal Clarins, Saloos, Welleda Mary Kay, Avon, Oriflame Avene, la roche posay, bioderma la roche posay, avene, vichy nivea, dermacol, bioderma Vichi, Bioderma, Nivea Vichy, bioderma, avene Clinique,loccitane,clarins yves rocher, dermacol, alvedre Bioderma, eucerin, uriage nivea loreal vichy Kiehl's, Sensai Kanebo, Clarins Avon, Dermacol, Dove LOREÁL, Vichy, Bioderm Clarinc L'Oréal eveiine Oriflame avone dove Avene, neutrogena, vichy A-Derma, Bioderma, la Roche-Posay Avene la Roche Posay Bioderma Avon L'Oréal Avon Dermacol dove Avon Faberlic Yves Rocher Avon Ryor L'Oréal Bioderma eucerin uriage Bioderma Nivea la Roche Posay Clarins L'Oréal eveiine Clarins chanel korres Clarins L'Oréal sothis Clarins saloos weleda Clinique Clarins shiseido Clinique dior Dermacol Clinique darphin Clarins Clinique loccitane Clarins Dove Nivea Dermacol Dermacol mary kay Christina uriage Avene la prairie Gillette L'Oréal Garnier Vichy Nivea Garnier neutrogena clinique Vichy Nivea fa La prairie missha Bioderma Vichy Bioderma Avene Yves Roche Nivea Gillette Vichy Bioderma Yves Rocher Nivea manufaktura botanicus Nivea biotherm lancome Yves Rocher Dermacol alverde Oriflame avon dove Dermacol shiseido garnier Clinique Vichy LRP LRP Axe Avon Bioderma, Eucerin, La Roche Posay Mary kay Bioderma Gillette L'Oréal Lierac Shiseido Lancome dior Olay Clean and clear Lush the body shop Chanel la prairie Adidas nivea Gillette LRP Avene bioderma Uriage eucerin korres, bulldog, neutrogena Avon garnier mixa Givenchy Korres lush Caudalie loccitane L'Oréal mixa Nivea Clinique Clarins Dermacol Nivea Axe Clarins Gillette Ryor Garnier h&s Clear Yves rocher nivea, loreal, wella
157
81,35 %
81,35 %
2. Jaké značky pečující kosmetiky (příp. dermokosmetiky) využíváte? Vyjmenujte max. 3.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vichy
9
4,71 %
4,66 %
Yves Rocher
6
3,14 %
3,11 %
Bioderma
4
2,09 %
2,07 %
nivea
4
2,09 %
2,07 %
Dove
4
2,09 %
2,07 %
Avene
4
2,09 %
2,07 %
Garnier
3
1,57 %
1,55 %
nic
3
1,57 %
1,55 %
žádné
3
1,57 %
1,55 %
Payot Vichy
3
1,57 %
1,55 %
ostatní odpovědi
Clarins Clean detox shiseido Christina manufaktura Mixa Nivea Sebamed Dermacol La Roche-Posay biotherm Estee Lauder Dermacol, Ryor, Mixa Gillette Vichy L'Oréal Clinique Shu Uemura, Clarins, Clinique L'oreal, missha la rosay posche, garnier garnier, dr pierre ricaurd, L'Oréal Garnier, faberlic Clinique, sisley, garnier, biotherm Siberica Nivea,l'ocitane,gilette La roshe posay, bioderma, avene Clinique, Nivea, Clarins Mary Kay, Ryor Nivea, desert essence, neutrogena Bioderma, la roche-posay Gilette, Nivea, Old Spice hermes, nivea & armani Kiehls Neutrogena, Clinique, Garnier Yves Rosher Nivea, Head'n'shoulders Bobbi Brown, Sephora, Mac Bioderma, Neutrogena Biotherm, Eisenberg, Clarins Neutrogena bioderma, clinique, garnier ne vjuzivam))) Clarins, Korres, Chanel Biologique, nivea, fa Lancome, Clinique, Vichy Biotherm, nivea Pierre Ricaud, L'Oréal Bioderma LaRoche Posay, A- Derma Clinique, Dermacol, Garnier Clinique, Clarins Mixa, biotherm Ne využívám bioderma avene mixa l'occitane, clinique, yves rocher nivea, vichy Clinique, Biotherm, Vichy Clinique, Clarins, Mary KaY Bioderma, Avene, la Roche posay avene, vichy, eucerin Avene . neutrogena loreal La Prairie, Missha, Bioderma. max factor Bioderma, avon, oriflame Yves Rocher, Welleda Mary Kay, Avon la roche posay, avene, elancyl zadne avene, bioderma Clarins, Clinique,Lancôme Clinique, Darphin , clarins yves rocher, alvedre, dermacol Avene, Eucerin, A-Derma Bioderma, neutrogena, uriage Clarins, Aesop, Kiehl's Janssen, Dermacol, La Roche-Posay Vichy, Balea Vichy, Bioderma Clarins L'Oréal Oriflame Clari Bioderma, neutrogena Avene, neutrogena Bioderma mixa Avene Avene Vichy EUcerin Bioderma avon Oriflame Bioderma clinique garnier Bioderma la Roche Posay a-derma Bioderma la Roche Posay Biotherm eisenberg Clarins Clarins aesop kkiehls Clarins korres chanel Clarins clinique lancome Clinique Clarins vichy Clinique Clarins Clinique, Nivea Clarins Clinique Clarins mary kay Clinique Sisley garnier biotherm Gillette Nivea old spice Nivea Armani Janssen Dermacol LRP Kkiehls Lancome clinique Vichy Nevyužívam Vichy balea Loccitane clinique Yves Rocher Mary kay avon Nivea h&s Balea alverde nivea LRP desert Essence weleda Lrp Axe Gillette Dermacol Avon Bioderma, Eucerin, La Roche Posay L'Oréal Lierac Dior Clarins Olay Lush body shop Holy Land Christina Payot la prairie To samé LRP Avene Bioderma Elizabeth arden Nivea balea Clinique garnier Lancome Korres lush Buotherm Loccitane caudalie Skinceuticals Nivea Gillette garnier Clinique Clarins missha Clarins clinique Ryor Garnier Dove Clear clinique Korres
148
77,49 %
76,68 %
3. Znáte značky Vichy a La Roche-Posay?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám obě → otázka č. 4, Znám Vichy → otázka č. 5, Znám La Roche-Posay → otázka č. 6, Neznám ani jednu → otázka č. 25].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, znám obě
124
64,25 %
64,25 %
Znám Vichy
50
25,91 %
25,91 %
Neznám ani jednu
15
7,77 %
7,77 %
Znám La Roche-Posay
4
2,07 %
2,07 %
4. Která z těchto dvou značek je Vám blíž, na otázky o které byste byl(a) ochoten(a) odpovědět?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Vichy → otázka č. 5, La Roche-Posay → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vichy
66
53,66 %
34,2 %
La Roche-Posay
57
46,34 %
29,53 %
5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
tradiční vs. inovativní
2-1-0-1-2
-0.197
1.286
prestižní vs. masová
2-1-0-1-2
-0.316
1.344
lečebná, pro problematickou plet' vs. pro všechny, na každý den
2-1-0-1-2
0.316
1.242
důvěryhodná a kvalitní vs. podřadná a neefektivní
2-1-0-1-2
-0.718
0.989
blízká Vám vs. nezajímá Vás
2-1-0-1-2
0.017
1.265
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
tradiční vs. inovativní
2-1-0-1-2
0.18
1.033
prestižní vs. masová
2-1-0-1-2
-0.246
0.94
lečebná, pro problematickou plet' vs. pro všechny, na každý den
2-1-0-1-2
-0.852
0.978
důvěryhodná a kvalitní vs. podřadná a neefektivní
2-1-0-1-2
-1.164
0.793
blízká Vám vs. nezajímá Vás
2-1-0-1-2
-0.59
0.93
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Kde se s reklamou Vichy setkáváte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
časopisy
64
54,7 %
33,16 %
TV
58
49,57 %
30,05 %
v místě prodeje
58
49,57 %
30,05 %
billboardy
30
25,64 %
15,54 %
internet
24
20,51 %
12,44 %
žadné reklamy jsem nezaznamenal(a)
10
8,55 %
5,18 %
sociální sítě
8
6,84 %
4,15 %
letáky
5
4,27 %
2,59 %
nikde nevidam reklamu na vichy
1
0,85 %
0,52 %
8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v místě prodeje
33
54,1 %
17,1 %
žadné reklamy jsem nezaznamenal(a)
17
27,87 %
8,81 %
internet
17
27,87 %
8,81 %
sociální sítě
10
16,39 %
5,18 %
letáky
5
8,2 %
2,59 %
časopisy
4
6,56 %
2,07 %
billboardy
2
3,28 %
1,04 %
TV
1
1,64 %
0,52 %
u koznej lekarky
1
1,64 %
0,52 %
lekáreň
1
1,64 %
0,52 %
lekarny
1
1,64 %
0,52 %
9. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty Vichy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
85
72,65 %
44,04 %
Ano
32
27,35 %
16,58 %
10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty La Roche-Posay?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 12, Ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
53
86,89 %
27,46 %
Ano
8
13,11 %
4,15 %
11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
krásná plet' bez nedokonalosti
21
65,63 %
10,88 %
kvalita a inovativnost produktu
16
50 %
8,29 %
bezkonkurenční účinek přípravku
8
25 %
4,15 %
novinka
7
21,88 %
3,63 %
nevzpomínám si
6
18,75 %
3,11 %
na problematickou plet'
4
12,5 %
2,07 %
12. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
13. Citil(a) jste reklamou osloven(a)? Mluvila k Vám?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
15
46,88 %
7,77 %
nevím
8
25 %
4,15 %
spíše nesouhlasím
6
18,75 %
3,11 %
souhlasím
2
6,25 %
1,04 %
nesouhlasím
1
3,13 %
0,52 %
14. Citil(a) jste reklamou osloven(a)? Mluvila k Vám?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
3
37,5 %
1,55 %
nevím
2
25 %
1,04 %
souhlasím
2
25 %
1,04 %
spíše nesouhlasím
1
12,5 %
0,52 %
15. Všeobecně komunikace Vichy
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše průměrná a splývá s ostatními
50
42,74 %
25,91 %
nemám názor
26
22,22 %
13,47 %
dokáže zaujmout
21
17,95 %
10,88 %
nudná a bez nápadu
19
16,24 %
9,84 %
nejsem si vedoma zadne jejich komunikace
1
0,85 %
0,52 %
16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše průměrná a splývá s ostatními
28
45,9 %
14,51 %
nemám názor
21
34,43 %
10,88 %
dokáže zaujmout
6
9,84 %
3,11 %
nudná a bez nápadu
5
8,2 %
2,59 %
nikdy jsem na to žádnou reklamu neviděl)
1
1,64 %
0,52 %
17. Používáte nějaké produkty Vichy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 19, Ne → otázka č. 23].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
80
68,38 %
41,45 %
Ano
37
31,62 %
19,17 %
18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Ne → otázka č. 24].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
44
72,13 %
22,8 %
Ne
17
27,87 %
8,81 %
19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 21, Ne → otázka č. 23].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
21
56,76 %
10,88 %
Ano
16
43,24 %
8,29 %
20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 22, Ne → otázka č. 24].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
32
72,73 %
16,58 %
Ano
12
27,27 %
6,22 %
21. Co to byla za reklama (akce podpory prodeje)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
reklama či článek v časopise
8
50 %
4,15 %
výhodné balení
7
43,75 %
3,63 %
reklama v místě prodeje
6
37,5 %
3,11 %
slevy, výprodej
5
31,25 %
2,59 %
doporučení lékaře, odborníka
4
25 %
2,07 %
reklama na sociálních sítích
3
18,75 %
1,55 %
nabídka bonusů, dárků
3
18,75 %
1,55 %
televizní spot
2
12,5 %
1,04 %
"doporučení" známou osobností, blogerem
2
12,5 %
1,04 %
doporučení kamarádky
1
6,25 %
0,52 %
billboard
1
6,25 %
0,52 %
reklama na internetu
1
6,25 %
0,52 %
vzorky zdarma k nákupu v lékarně
1
6,25 %
0,52 %
22. Co to byla za reklama (akce podpory prodeje)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
"doporučení" známou osobností, blogerem
7
58,33 %
3,63 %
slevy, výprodej
5
41,67 %
2,59 %
reklama v místě prodeje
5
41,67 %
2,59 %
reklama na internetu
4
33,33 %
2,07 %
výhodné balení
4
33,33 %
2,07 %
doporučení lékaře, odborníka
3
25 %
1,55 %
leták
3
25 %
1,55 %
reklama na sociálních sítích
1
8,33 %
0,52 %
nabídka bonusů, dárků
1
8,33 %
0,52 %
reklama či článek v časopise
1
8,33 %
0,52 %
23. Co by Vás mohlo ke koupě produktů Vichy inspirovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
doporučení odborníka, lékáře
61
60,4 %
31,61 %
doporučení kamaráda, známého
41
40,59 %
21,24 %
slevy, výprodej
35
34,65 %
18,13 %
nabídka bonusů, dárků
19
18,81 %
9,84 %
výhodné balení
17
16,83 %
8,81 %
"doporučení" známou osobností, blogerem
15
14,85 %
7,77 %
nic, vůbec mě tato značka neláká
13
12,87 %
6,74 %
originální a vtipná reklama
9
8,91 %
4,66 %
vyhodný věrnostní program
8
7,92 %
4,15 %
vzorky zdarma
1
0,99 %
0,52 %
vhodný produkt
1
0,99 %
0,52 %
inovace ve složení
1
0,99 %
0,52 %
24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
doporučení odborníka, lékáře
39
79,59 %
20,21 %
"doporučení" známou osobností, blogerem
18
36,73 %
9,33 %
slevy, výprodej
16
32,65 %
8,29 %
doporučení kamaráda, známého
16
32,65 %
8,29 %
výhodné balení
12
24,49 %
6,22 %
nabídka bonusů, dárků
6
12,24 %
3,11 %
nic, vůbec mě tato značka neláká
3
6,12 %
1,55 %
originální a vtipná reklama
3
6,12 %
1,55 %
musel by mi vyhovovat vzorek produktu
1
2,04 %
0,52 %
vyhodný věrnostní program
1
2,04 %
0,52 %
vhodné složení
1
2,04 %
0,52 %
25. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
137
70,98 %
70,98 %
muž
56
29,02 %
29,02 %
26. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-26
127
65,8 %
65,8 %
27-35
32
16,58 %
16,58 %
36-44
22
11,4 %
11,4 %
45-59
10
5,18 %
5,18 %
Do 18
2
1,04 %
1,04 %
27. Jaké je Vaše povolání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
114
59,07 %
59,07 %
zaměstnaný/OSVČ
59
30,57 %
30,57 %
nezaměstnaný/v domásnosti
19
9,84 %
9,84 %
důchodce
1
0,52 %
0,52 %
28. Do které příjmové skupiny subjektivně patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
průměrný příjem
70
36,27 %
36,27 %
nemám trvalý příjem
43
22,28 %
22,28 %
nadprůměrný příjem
32
16,58 %
16,58 %
nechci odpovědět
28
14,51 %
14,51 %
podprůměrný příjem
20
10,36 %
10,36 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi La Roche-Posay na otázku 4. Která z těchto dvou značek je Vám blíž, na otázky o které byste byl(a) ochoten(a) odpovědět?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vichy na otázku 4. Která z těchto dvou značek je Vám blíž, na otázky o které byste byl(a) ochoten(a) odpovědět?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradiční [2-1-0-1-2] inovativní: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi v místě prodeje na otázku 8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná a kvalitní [2-1-0-1-2] podřadná a neefektivní: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žadné reklamy jsem nezaznamenal(a) na otázku 8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi lečebná, pro problematickou plet' [2-1-0-1-2] pro všechny, na každý den: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevy, výprodej na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi lečebná, pro problematickou plet' [2-1-0-1-2] pro všechny, na každý den: -2 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše průměrná a splývá s ostatními na otázku 16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty La Roche-Posay?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení odborníka, lékáře na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná a kvalitní [2-1-0-1-2] podřadná a neefektivní: -2 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižní [2-1-0-1-2] masová: 0 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: 0 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám názor na otázku 16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay
odpověď Vichy:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
odpověď důvěryhodná a kvalitní [2-1-0-1-2] podřadná a neefektivní: -2:
7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: -2 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi lečebná, pro problematickou plet' [2-1-0-1-2] pro všechny, na každý den: -2 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
9. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty Vichy?
odpověď Ano:
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi krásná plet' bez nedokonalosti na otázku 11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita a inovativnost produktu na otázku 11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 13. Citil(a) jste reklamou osloven(a)? Mluvila k Vám?
odpověď Ne:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žadné reklamy jsem nezaznamenal(a) na otázku 7. Kde se s reklamou Vichy setkáváte nejčastěji?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám názor na otázku 15. Všeobecně komunikace Vichy
10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty La Roche-Posay?
odpověď Ne:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradiční [2-1-0-1-2] inovativní: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižní [2-1-0-1-2] masová: 1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám názor na otázku 16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi "doporučení" známou osobností, blogerem na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: -1 na otázku 6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žadné reklamy jsem nezaznamenal(a) na otázku 8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení kamaráda, známého na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?
odpověď krásná plet' bez nedokonalosti:
8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita a inovativnost produktu na otázku 11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?
17. Používáte nějaké produkty Vichy?
odpověď Ano:
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
odpověď Ne:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: 2 na otázku 5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic, vůbec mě tato značka neláká na otázku 23. Co by Vás mohlo ke koupě produktů Vichy inspirovat?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná a kvalitní [2-1-0-1-2] podřadná a neefektivní: 1 na otázku 5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízká Vám [2-1-0-1-2] nezajímá Vás: 1 na otázku 5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?
18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?
odpověď Ano:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
20. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
odpověď Ne:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení na otázku 24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
3. Znáte značky Vichy a La Roche-Posay?
4. Která z těchto dvou značek je Vám blíž, na otázky o které byste byl(a) ochoten(a) odpovědět?
5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?
6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
7. Kde se s reklamou Vichy setkáváte nejčastěji?
8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
9. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty Vichy?
10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty La Roche-Posay?
11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?
13. Citil(a) jste reklamou osloven(a)? Mluvila k Vám?
15. Všeobecně komunikace Vichy
16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay
17. Používáte nějaké produkty Vichy?
18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?
19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
23. Co by Vás mohlo ke koupě produktů Vichy inspirovat?
24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
25. Jaké je Vaše pohlaví?
26. Jaký je Váš věk?
27. Jaké je Vaše povolání?
28. Do které příjmové skupiny subjektivně patříte?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
3. Znáte značky Vichy a La Roche-Posay?
4. Která z těchto dvou značek je Vám blíž, na otázky o které byste byl(a) ochoten(a) odpovědět?
5. Jak byste značku Vichy charakterizoval(a)?
6. Jak byste značku La Roche-Posay charakterizoval(a)?
7. Kde se s reklamou Vichy setkáváte nejčastěji?
8. Kde se s reklamou La Roche-Posay setkáváte nejčastěji?
9. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty Vichy?
10. Vybavíte si nějakou konkrétní reklamu na produkty La Roche-Posay?
11. Co bylo podle Vás hlavním sdělením této reklamy?
13. Citil(a) jste reklamou osloven(a)? Mluvila k Vám?
15. Všeobecně komunikace Vichy
16. Všeobecně komunikace La Roche-Posay
17. Používáte nějaké produkty Vichy?
18. Používáte nějaké produkty La Roche-Posay?
19. Kupoval(a) jste je někdy pod vlivem reklamy či aktivit podpory prodeje?
23. Co by Vás mohlo ke koupě produktů Vichy inspirovat?
24. Co by Vás mohlo ke koupě produktů La Roche-Posay inspirovat?
25. Jaké je Vaše pohlaví?
26. Jaký je Váš věk?
27. Jaké je Vaše povolání?
28. Do které příjmové skupiny subjektivně patříte?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.