Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace-dotazník pro nečleny SOS org. v Již. Čechách

Marketingová komunikace-dotazník pro nečleny SOS org. v Již. Čechách

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Urbánková
Šetření:21. 12. 2009 - 28. 12. 2009
Počet respondentů:18
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.83
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou JČU v Českých Budějovicích a píšu diplomovou práci na téma marketingová komunikace v nestátní neziskové organizaci z hlediska ochrany spotřebitele. V tomto ohledu jsem si vybrala pro někoho známou pro někoho méně známou organizaci Sdružení obrany spotřebitelů, konkrétně pobočku v Českých Budějovicích. Prosím o vyplnění dotazníku, těch, kteří jsou z jižních Čech. Vyplnění trvá 3-5 minut.:-)

Odpovědi respondentů

1. Definujte zkratku SOS a jakou činností se toto sdružení zabývá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sdružení obrany spotřebitelů, hájí spotřebitelova práva950 %50 %  
nevím15,56 %5,56 %  
nezisková organizace, řeší otázky případné diskrimance spotřebitelů a poradenství15,56 %5,56 %  
Sdružení ochrany spotřebitelů poskytuje poradenství poškozeným zákazníkům různých firem a společností, kteří se na něj obrátí.15,56 %5,56 %  
Instituce pro obhajobu spotřebitelských práv, činnosti: rady spotřebitelům, sledování připravovaných zákonů, úsilí o bezpečné výrobky a služby, bezpečnost potravin, podpora spotřebitelského vzdělání, ochrana spotřebitele.15,56 %5,56 %  
Neziskova organizace. Pomaha spotrebitelum pri reklamacich apod. Definuje prava spotrebitelu.... 15,56 %5,56 %  
ochranou spotřebiltelů15,56 %5,56 %  
SOS se zabývá ochranou spotřebitelů před některými činnostmi obchodníků. Radí spotřebitelům, jak se chovat v určitých situacích.15,56 %5,56 %  
Asi skupina lidí zabývající se ochranou spotřebitelů, má na starost kontakt s lidmi, hájí jejich práva, pomáhá při řešení problémů atd...:-)15,56 %5,56 %  
Sdružení obchodu se spotřebiteli, hájí práva podnikatelů15,56 %5,56 %  

Graf

2. V případě různých obtíží, problémů např. s reklamací se obrátíte na?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Organizaci SOS1477,78 %77,78 %  
Nevím, kam bych se měl(a) obrátit211,11 %11,11 %  
Nikam, nebudu to řešit211,11 %11,11 %  

Graf

3. Jak jste dříve řešil(a) problémy, které vyvstaly při koupi zboží nebo při poskytování služeb podnikateli?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Na žádné konkrétní problémy si nevzpomínám.

Nijak

Nikdy nevznikaly:-)

Pokud zbozi ci sluzba nebyli drahe - neresila jsem to. Popr. jsme mela snahu to resit, ale nemam nervy na to se hadat s lidma. Popripade jsem zbozi reklamovala,l ale vetsinou mi reklamace nebyla uznana (napr. boty jiz byli nosene - no tak pardon, ze si je neschovavam v krabici pod posteli :) apod.)

reklamace

reklamace u poskytovatele

Reklamace u prodejce nebo v servisním středisku výrobce.

reklamací

reklamací

reklamací

Reklamací u obchoníka

Řešil a nejčastěji to budu řešit dále tak, že už u obchodníka nic nekoupím, v případě, že nebudu spokojený. Obracet se na SOS budu jen, když se mi to časově a finančně vyplatí.

s konkrétním obchodníkem (výrobcem, poskytovatelem služeb)

Snažila jsem se vyřešit reklamaci s prodejci (většinou mi vyšli vstříc) nebo s těmi, co mi poskytnutou službou zničili věci (čistírna), v případě čistírny jsem se obrátila na Obchodní inspekci, ale bez pomoci. Nyní se budu obracet na SOS.

Šla jsem do obchodu, kde jsem si zboží koupila a snažila jsem se uplatnit reklamaci, ve většině případech mi bylo zboží vyměněno nebo byly vráceny peníze, pouze 1x mi reklamaci zamítli (Reklamovala jsem boty, také prodavačce jsem řekla, že si u nich boty nikdy nekoupím. Prodavačka mi řekla, že boty již od firmy nebude brát, jelikož spousta lidí je chodí reklamovat a firma reklamaci neuzná.).

Udělal jsem brajgl a vyhrožoval jim

zatím, jsem problémy neměla

Žádné problémy mi zatím nevyvstaly.

4. Odkud jste se o SOS dozvěděl(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiný zdroj1477,78 %77,78 %  
Časopis či jiná tištěná publikace15,56 %5,56 %  
Známí, přátelé15,56 %5,56 %  
Nikdy jsem o ní neslyšel(a)15,56 %5,56 %  
Rodina15,56 %5,56 %  

Graf

5. Jak často navštěvujete webové stránky této organizace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůbec tyto stránky nenavštěvuji1477,78 %77,78 %  
1x ročně422,22 %22,22 %  

Graf

6. Od tohoto sdružení se Vám dostal do rukou tento propagační materiál: (ZDE MOŽNO OZNAČIT I VÍCE ODPOVĚDÍ)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádný propagační materiál1161,11 %61,11 %  
Leták422,22 %22,22 %  
SOS Magazín316,67 %16,67 %  
Brožura15,56 %5,56 %  
Jiné propagační prostředky15,56 %5,56 %  

Graf

7. Měl(a) byste zájem stát se členem tohoto sdružení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1055,56 %55,56 %  
brožura15,56 %5,56 %  
propagační akce v obchodních střediscích, na ulici 15,56 %5,56 %  
webové stránky15,56 %5,56 %  
internet15,56 %5,56 %  
Oslovani studentu na vysokych a strednich skolach - dostane se do podvedomi atd.15,56 %5,56 %  
propagace v rozhlase15,56 %5,56 %  
Televizní reklama, aby se dostalo sdružení SOS do podvědomí spotřebitelů.15,56 %5,56 %  
webové stránky, reklama v rozhlase atd.15,56 %5,56 %  

Graf

8. Jaká by byla podle Vás další vhodná forma oslovování potencionálních členů?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bannerová reklama

Dotazník v blízkosti obchodního centra

e-mail, internet

Informační centrum v hlavním městě Praha

Informační centrum v Jihočeském kraji

Informační centrum v Jihočeském kraji

Informační centrum v Jihočeském kraji

Informační centrum v Jihočeském kraji

Nemám nejmenší tušení

netuším..

nevím, jakých forem nyní sdružení využívá

propagace v rádiu, billboardová kampaň.

reklama v televizi

Rozesílání právě zmíněných informačních letáků.

Žádné informační centrum

Žádné informační centrum

Žádné informační centrum

9. Na které z informačních center jste měl(a) možnost se někdy obrátit se svými dotazy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné informační centrum635,29 %33,33 %  
Informační centrum v Jihočeském kraji423,53 %22,22 %  
ne317,65 %16,67 %  
015,88 %5,56 %  
Dříve si lidé vážili svých řemesel a dělali výrobky a poskytovali služby kvalitně, nyní to již tak není. Chtěla bych, aby si obchodníci uvědomili, že kvalita je jednou s největších priorit při prodeji nebo poskytnutí služeb. 15,88 %5,56 %  
odpověděla jsem ne15,88 %5,56 %  
Je dobré vědět, jaká práva mám jako spotřebitel. Na koho se můžu obrátit v případě problémů aj.15,88 %5,56 %  

Graf

10. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15- 25 let1266,67 %66,67 %  
26- 35 let527,78 %27,78 %  
36- 45 let15,56 %5,56 %  

Graf

11. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1266,67 %66,67 %  
Muž633,33 %33,33 %  

Graf

12. Jakého nejvyššího vzdělání jste dosáhl(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské1372,22 %72,22 %  
Vyšší odborné211,11 %11,11 %  
Středoškolské s maturitou15,56 %5,56 %  
Středoškolské bez maturity15,56 %5,56 %  
Základní15,56 %5,56 %  

Graf

13. Vaše bydliště (obec, kraj):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České Budějovice423,53 %22,22 %  
Vysočina211,76 %11,11 %  
České Budějovice, Jihočeský kraj211,76 %11,11 %  
Jihočeský kraj211,76 %11,11 %  
Příbram15,88 %5,56 %  
Ceske Budejovice, jihocesky kraj15,88 %5,56 %  
Písek, JČ15,88 %5,56 %  
pce15,88 %5,56 %  
Český Krumlov15,88 %5,56 %  
Lišov, Jihočeský kraj15,88 %5,56 %  
České Budějovice, Jihočeský15,88 %5,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Urbánková, E.Marketingová komunikace-dotazník pro nečleny SOS org. v Již. Čechách (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-dotaznik-pro-necleny-sos-org-v-jiz-c.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.