Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace na internetu

Marketingová komunikace na internetu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Baladová
Šetření:14. 02. 2014 - 22. 02. 2014
Počet respondentů:213
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:82,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

chtěla bych vás touto cestou požádat o vyplnění krátkého dotazníku na téma: Jaká forma marketingové komunikace z hlediska neziskové organizace nejvíce oslovuje uživatele internetu. Dotazník obsahuje 12 jednoduchých otázek. Výsledky dotazníku budou použity k vypracování mé diplomové práce. 

Odpovědi respondentů

1. Jste uživatelem internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21299,07 %99,53 %  
ne20,93 %0,94 %  

Graf

2. K čemu využíváte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhledávání informací20898,11 %97,65 %  
e-mailing19692,45 %92,02 %  
sociální sítě a média19290,57 %90,14 %  
nákupy přes E-shop17281,13 %80,75 %  
chatování9645,28 %45,07 %  
videokonference219,91 %9,86 %  
blogování125,66 %5,63 %  
práce, podnikání10,47 %0,47 %  
skola, práce, tvorba webu10,47 %0,47 %  
všechno10,47 %0,47 %  
zábava, sledování videí10,47 %0,47 %  
prodej na internetu10,47 %0,47 %  
skype10,47 %0,47 %  
zábava (hry)10,47 %0,47 %  
na všechno10,47 %0,47 %  
pracovně10,47 %0,47 %  
podnikání10,47 %0,47 %  
online hry10,47 %0,47 %  
k práci a ke škole10,47 %0,47 %  
bankovnictví, telefonování, práce10,47 %0,47 %  
k prezentaci, k práci (cloudové informační systémy)10,47 %0,47 %  
gaming10,47 %0,47 %  

Graf

3. Jak často využíváte e-mailing?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně15472,64 %72,3 %  
několikrát do týdne4621,7 %21,6 %  
párkrát v měsíci62,83 %2,82 %  
vůbec nevyužívám52,36 %2,35 %  
několikrát to týdne10,47 %0,47 %  

Graf

4. Jak často vyhledáváte informace prostřednictvím internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně19190,09 %89,67 %  
týdně209,43 %9,39 %  
kromě víkendu10,47 %0,47 %  

Graf

5. Jaký internetový vyhledávač používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
google.com19893,4 %92,96 %  
seznam.cz11654,72 %54,46 %  
centrum.cz83,77 %3,76 %  
yahoo.com31,42 %1,41 %  
tiscali.cz10,47 %0,47 %  
google.cz10,47 %0,47 %  
altavista.com10,47 %0,47 %  

Graf

6. Která sociální média a sítě využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook20094,34 %93,9 %  
YouTube15472,64 %72,3 %  
Linkedin2712,74 %12,68 %  
Twitter219,91 %9,86 %  
Instagram31,42 %1,41 %  
žádné31,42 %1,41 %  
Google+20,94 %0,94 %  
Flickr20,94 %0,94 %  
rss kanály informačních serverů, mého klubu atd10,47 %0,47 %  
žádná10,47 %0,47 %  
vk.com10,47 %0,47 %  
Last.fm10,47 %0,47 %  
nepoužívám10,47 %0,47 %  
-10,47 %0,47 %  
icq, skype10,47 %0,47 %  
žádný10,47 %0,47 %  
lidé.cz10,47 %0,47 %  
žádné z uvedených10,47 %0,47 %  
Vimeo, Google+10,47 %0,47 %  
Tumblr, Twitter10,47 %0,47 %  
Tumblr10,47 %0,47 %  

Graf

7. Daroval(a) jste někdy peníze pomocí DMS zveřejněné na internetové stránce neziskové organizace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16376,89 %76,53 %  
ano4923,11 %23 %  

Graf

8. Znáte webovou stránku nějaké neziskové organizace?

(sdružení, nadace, spolek apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, nevímotázka č. 10, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10650 %49,77 %  
nevím5927,83 %27,7 %  
ne4722,17 %22,07 %  

Graf

9. Pokud jste odpověděl(a) na předchozí otázku kladně, pak prosím vypište názvy neziskových organizací, jejichž webové stránky znáte.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Člověk v tísni109,43 %4,69 %  
kapkanadeje.cz32,83 %1,41 %  
wikipedia32,83 %1,41 %  
neziskovky.cz21,89 %0,94 %  
http://www.adra.cz/21,89 %0,94 %  
unicef21,89 %0,94 %  
Světluška21,89 %0,94 %  
Nadační fond pes v nouzi, Muzeum východních Čech v HK, Člověk v tísni, NPÚ ad.10,94 %0,47 %  
člověk v tísni, adra10,94 %0,47 %  
Pro Prostějov10,94 %0,47 %  
ostatní odpovědi nadace terezy maxové
ADRA, Člověk v tísni
greenpeace, ti co delaji slepou výstavu na novomestke radnici, paraple,
www.wikipedia.org
handicap žatec
fond ohrožených dětí
Kapka naděje, Nadace Terezy Maxové, Greenpeace, Hnutí Duha
Benediktus
Kapka naděje, Prosaz, Hnutí Brontosaurus
http://www.darujzivot.cz/
Dům dětí a mládeže Mladá Boleslav, Člověk v tísni
Moskyt - geograficko badatelský magazín
nadace fond pes v nouzi
dětem, ostrovy života, konto bariéry
http://www.svetsplhu.cz/, sokol, atp :)
http://www.adra.cz/ http://www.clovekvtisni.cz/
světluška, konto bariéry, česká katolická charita, Adra, člověk v tísni, arnika
náruč
občanské sdružení Život dětem
www.nadaceterezymaxove.cz
www.csz.cz
diakonie,kcklic
www.ops.cz
www.zivotdetem.cz,
Člověk v tísni, Arnika, SOS, Adra,
amnesty international
darcovskasms.cz
www.aiesec.cz, czu.aiesec.cz
Na Zemi
.
www.nadacevia.cz, www.nadace.kibo.cz, www.fondbudoucnosti.cz
caballinus
ČSOP, SOS VESNIČKY
je jich mnoho
Hnutí Duha
Krása pomoci, ACET ČR
Kapka naděje
nadace dítě, unicef
-
SOS dětské vesničky,Český červený kříž,Cheiron T o.p.s. MO Handicap Táborsko
www.paraple.cz
Světluška, Kapka naděje, Prosaz, OSvP, no je jich dost
světluška, pomozte dětem, kapka naděje
Čmelák
unicef.cz
kontakt bb
www.charita.cz
l
nadace Olgy Havlové
Ztracene-deti
aquapura
neznám webové stránky nazpaměť
motýlí křídla
praha.charita.cz
hospice.cz
Adra
unicef,
nadace čez, nadace Terezy Maxové, spolky Teplice,..
červený kříž
Dobry andel
život dětem
kapka naděje, dobrý anděl
konto bariery
adra.cz
Greenpeace
Občanské Sdružení Umění Divadelního, sdužení Práh, Buranteatr, a určitě další
Toulavé tlapky, Život dětem, YMCA, Arnika, Duha
APLA
mám je napsané v práci, z hlavy nevím
různé
unicef.com
Centrum Akropolis, Korunka, Kamarád Nenuda
člověk v tísni, D.R.A.K, UNICEF, českédráhy, česká pošta, atd.
liga lidských práv
bkb.cz
klokánek,
Anitera
Maltézská pomoc Olomouc, Solidarita
charita, nadace terezy maxové
7974,53 %37,09 % 

Graf

10. Jaké produkty neziskových organizací byste přes e-shop nakupoval(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dekorativní předměty12358,02 %57,75 %  
bytové doplňky7635,85 %35,68 %  
hračky6731,6 %31,46 %  
oblečení6128,77 %28,64 %  
žádné94,25 %4,23 %  
nic73,3 %3,29 %  
Nevím31,42 %1,41 %  
nakupuji na E shopu člověka v tísni - skutečný dárek, nakupuji pravidelně10,47 %0,47 %  
nekupovala bych10,47 %0,47 %  
vzdy by zalezelo,cobych potreboval,na kvalite,cene a funkcnosti10,47 %0,47 %  
papírnické potřeby10,47 %0,47 %  
nenakupovala bych přes internet, raději pošlu dms10,47 %0,47 %  
nejspíš nic10,47 %0,47 %  
pravděpodobně nic10,47 %0,47 %  
radeji daruji jen penize10,47 %0,47 %  
jídlo, kosmetika10,47 %0,47 %  
nevim :) 10,47 %0,47 %  
těžko říci, bylo by třeba vidět...10,47 %0,47 %  
nekupuju - rovnou daruji peníze10,47 %0,47 %  
třeba jen dárkový poukaz pro nadaci10,47 %0,47 %  
originální věc10,47 %0,47 %  
sportovní výživa10,47 %0,47 %  
idk10,47 %0,47 %  
spíš čerpám služby10,47 %0,47 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 29 let16276,42 %76,06 %  
30 - 39 let2612,26 %12,21 %  
40 - 49 let136,13 %6,1 %  
50 - 59 let73,3 %3,29 %  
do 18 let31,42 %1,41 %  
60 a více let10,47 %0,47 %  

Graf

12. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14568,4 %68,08 %  
muž6731,6 %31,46 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Znáte webovou stránku nějaké neziskové organizace?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Člověk v tísni na otázku 9. Pokud jste odpověděl(a) na předchozí otázku kladně, pak prosím vypište názvy neziskových organizací, jejichž webové stránky znáte.

10. Jaké produkty neziskových organizací byste přes e-shop nakupoval(a)?

  • odpověď dekorativní předměty:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi blogování na otázku 2. K čemu využíváte internet?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste uživatelem internetu?

2. K čemu využíváte internet?

3. Jak často využíváte e-mailing?

4. Jak často vyhledáváte informace prostřednictvím internetu?

5. Jaký internetový vyhledávač používáte?

6. Která sociální média a sítě využíváte?

7. Daroval(a) jste někdy peníze pomocí DMS zveřejněné na internetové stránce neziskové organizace?

8. Znáte webovou stránku nějaké neziskové organizace?

9. Pokud jste odpověděl(a) na předchozí otázku kladně, pak prosím vypište názvy neziskových organizací, jejichž webové stránky znáte.

10. Jaké produkty neziskových organizací byste přes e-shop nakupoval(a)?

11. Kolik je Vám let?

12. Vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste uživatelem internetu?

2. K čemu využíváte internet?

3. Jak často využíváte e-mailing?

4. Jak často vyhledáváte informace prostřednictvím internetu?

5. Jaký internetový vyhledávač používáte?

6. Která sociální média a sítě využíváte?

7. Daroval(a) jste někdy peníze pomocí DMS zveřejněné na internetové stránce neziskové organizace?

8. Znáte webovou stránku nějaké neziskové organizace?

9. Pokud jste odpověděl(a) na předchozí otázku kladně, pak prosím vypište názvy neziskových organizací, jejichž webové stránky znáte.

10. Jaké produkty neziskových organizací byste přes e-shop nakupoval(a)?

11. Kolik je Vám let?

12. Vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Baladová, M.Marketingová komunikace na internetu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-na-i.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.