Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace pivovaru Staropramen

Marketingová komunikace pivovaru Staropramen

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Burda
Šetření:15. 04. 2013 - 20. 04. 2013
Počet respondentů:170
Počet otázek (max/průměr):21 / 16.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník bude sloužit jako podklad pro seminární práci na téma Marketingová komunikace pivovaru Staropramen.

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12271,76 %71,76 %  
ne4828,24 %28,24 %  

Graf

2. Seřaďte jaký způsob obalu upřednostňujete.

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
točené pivo1.2390.622
lahvové pivo2.050.714
plechovka2.660.652
PET lahev3.5790.961

Graf

3. Označte všechny produkty, které si myslíte, že má Staropramen ve své nabídce.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ležák13385,26 %78,24 %  
COOL Grep11976,28 %70 %  
Nefiltrovaný11875,64 %69,41 %  
Dvanáctka8353,21 %48,82 %  
Granát7246,15 %42,35 %  
Zlatopramen 11°6541,67 %38,24 %  
Birel4025,64 %23,53 %  
Déčko2314,74 %13,53 %  

Graf

4. Všimli jste si nového designu lahví piva Staropramen? ukázka: http://tinyurl.com/d9sg3uc

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9054,88 %52,94 %  
ne7445,12 %43,53 %  

Graf

5. Jak je hodnotíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsou hezčí než předchozí8251,57 %48,24 %  
je mi to jedno7245,28 %42,35 %  
jsou horší než předchozí53,14 %2,94 %  

Graf

6. Označte všechny kampaně, které si myslíte, že byly na pivo Staropramen.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
"Chlapi sobě"9972,26 %58,24 %  
„Kdy jsi naposledy udělal něco jinak“4129,93 %24,12 %  
„Kvalitní zážitek“3122,63 %18,24 %  
„Svět se zbláznil, držte se“1510,95 %8,82 %  
„Na rozdíl od lidí...“75,11 %4,12 %  

Graf

7. Označte, jak vnímáte značku Staropramen? (1- nejmenší asociace, 5- největší asociace)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
pro štamgasty2.7661.569
pro mladé2.6971.527
kvalitní2.9221.137
chutná2.8691.172
inovátor2.8121.348
pražské pivo2.9422.016

Graf

8. Zúčastnili jste se někdy některé akce (den otevřených dveří, festivalové parky...) Staropramenu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13984,24 %81,76 %  
ano2615,76 %15,29 %  

Graf

9. Navštívil jste někdy návštěvnické centrum Staropramenu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15392,17 %90 %  
ano137,83 %7,65 %  

Graf

10. Jste fanouškem Facebookových stránek Staropramenu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15392,73 %90 %  
ano127,27 %7,06 %  

Graf

11. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9757,06 %57,06 %  
muž7342,94 %42,94 %  

Graf

12. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 2511064,71 %64,71 %  
26 – 352715,88 %15,88 %  
více jak 461911,18 %11,18 %  
36 – 45148,24 %8,24 %  

Graf

13. Jste z Prahy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9254,12 %54,12 %  
ne7845,88 %45,88 %  

Graf

14. Pijete ochucená piva Staropramen COOL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9354,71 %54,71 %  
ne7745,29 %45,29 %  

Graf

15. Pro koho si myslíte, že jsou určeny ochucené piva Staropramen COOL?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ženy7291,14 %42,35 %  
muži78,86 %4,12 %  

Graf

16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
v hospodě2.8572.051
u vody1.7021.447
v parku1.8931.429
kulturní akce2.441.318

Graf

17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Staropramen COOL Lemon3.3952.288
Staropramen COOL Grep2.9513.109
Staropramen COOL Hořký pomeranč1.1232.528
Zlatopramen Radler citrón2.1113.802
Zlatopramen Radler pomeranč se zázvorem1.6173.644
Gambrinus Řízný citrón1.8023.171
Gambrinus Limetka & bezinka2.5063.238

Graf

18. Jaké máte očekávání od ochuceného piva Cidermix?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možná ho vyzkouším3543,21 %20,59 %  
těším se na něj a určitě ho vyzkouším3037,04 %17,65 %  
o příchuť nemám zájem1619,75 %9,41 %  

Graf

19. Víte, že je Staropramen COOL nově slazen stévií (přírodní sladidlo)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7184,52 %41,76 %  
ano1315,48 %7,65 %  

Graf

20. Ovlivní tato změna Vaše rozhodnutí o koupi?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6172,62 %35,88 %  
ano2327,38 %13,53 %  

Graf

21. O jaké další příchutě ochucených piv byste měli zájem?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
brusinka38,82 %1,76 %  
černý rybíz38,82 %1,76 %  
hruška25,88 %1,18 %  
malina25,88 %1,18 %  
meloun25,88 %1,18 %  
Třešeň12,94 %0,59 %  
višeň, mango12,94 %0,59 %  
zázvor12,94 %0,59 %  
Jahoda, malina12,94 %0,59 %  
Mango, Zázvor12,94 %0,59 %  
ostatní odpovědi zázvorové pivo
rybíz, borůvka
švestka
Jahoda,višeň :-)
Jablko, hruška
Pivo
dosavadní výběr pivních limonád mi docela stačí
netuším
jahodu
jahoda
brusinka, malina
Mojito
nemam potrebu
melounove
Melounová
exotické chutě (mango, papay, maracuja apod.)
Ananas
1750 %10 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Seřaďte jaký způsob obalu upřednostňujete.

  • odpověď plechovka=2:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi lahvové pivo=3 na otázku 2. Seřaďte jaký způsob obalu upřednostňujete.

4. Všimli jste si nového designu lahví piva Staropramen? ukázka: http://tinyurl.com/d9sg3uc

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Jste fanouškem Facebookových stránek Staropramenu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Víte, že je Staropramen COOL nově slazen stévií (přírodní sladidlo)?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Limetka & bezinka=1 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler citrón=3 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce=1 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.

5. Jak je hodnotíte?

  • odpověď jsou hezčí než předchozí:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler pomeranč se zázvorem=4 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Jste fanouškem Facebookových stránek Staropramenu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler citrón=3 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)

6. Označte všechny kampaně, které si myslíte, že byly na pivo Staropramen.

  • odpověď "Chlapi sobě":
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Jste fanouškem Facebookových stránek Staropramenu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Limetka & bezinka=1 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce=1 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.

14. Pijete ochucená piva Staropramen COOL?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Ovlivní tato změna Vaše rozhodnutí o koupi?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Ovlivní tato změna Vaše rozhodnutí o koupi?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Víte, že je Staropramen COOL nově slazen stévií (přírodní sladidlo)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Víte, že je Staropramen COOL nově slazen stévií (přírodní sladidlo)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi možná ho vyzkouším na otázku 18. Jaké máte očekávání od ochuceného piva Cidermix?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi o příchuť nemám zájem na otázku 18. Jaké máte očekávání od ochuceného piva Cidermix?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi těším se na něj a určitě ho vyzkouším na otázku 18. Jaké máte očekávání od ochuceného piva Cidermix?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Limetka & bezinka=0 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Limetka & bezinka=1 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Limetka & bezinka=3 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Limetka & bezinka=4 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Limetka & bezinka=5 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Řízný citrón=0 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Řízný citrón=1 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Řízný citrón=3 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Řízný citrón=4 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Grep=0 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Grep=3 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Grep=4 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Grep=5 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Hořký pomeranč=0 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Hořký pomeranč=3 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Lemon=3 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Lemon=4 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Lemon=5 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler citrón=0 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler citrón=3 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler citrón=4 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler citrón=5 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler pomeranč se zázvorem=0 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler pomeranč se zázvorem=4 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce=1 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce=2 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce=4 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi u vody=2 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi u vody=4 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v hospodě=1 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v hospodě=3 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v parku=0 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v parku=1 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v parku=3 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v hospodě=4 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi u vody=1 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce=3 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ženy na otázku 15. Pro koho si myslíte, že jsou určeny ochucené piva Staropramen COOL?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v parku=2 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Jste fanouškem Facebookových stránek Staropramenu?

15. Pro koho si myslíte, že jsou určeny ochucené piva Staropramen COOL?

  • odpověď ženy:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler citrón=5 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce=1 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce=2 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi u vody=4 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi v parku=3 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Grep=5 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Limetka & bezinka=0 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Lemon=4 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Grep=3 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi těším se na něj a určitě ho vyzkouším na otázku 18. Jaké máte očekávání od ochuceného piva Cidermix?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler pomeranč se zázvorem=4 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v hospodě=1 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v parku=0 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Víte, že je Staropramen COOL nově slazen stévií (přírodní sladidlo)?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Ovlivní tato změna Vaše rozhodnutí o koupi?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Limetka & bezinka=1 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Řízný citrón=0 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Hořký pomeranč=0 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)

19. Víte, že je Staropramen COOL nově slazen stévií (přírodní sladidlo)?

  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi o příchuť nemám zájem na otázku 18. Jaké máte očekávání od ochuceného piva Cidermix?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler citrón=4 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Limetka & bezinka=3 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus Řízný citrón=0 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Grep=0 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce=1 na otázku 16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.

20. Ovlivní tato změna Vaše rozhodnutí o koupi?

  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlatopramen Radler citrón=5 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen COOL Hořký pomeranč=3 na otázku 17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo Staropramen?

2. Seřaďte jaký způsob obalu upřednostňujete.

3. Označte všechny produkty, které si myslíte, že má Staropramen ve své nabídce.

4. Všimli jste si nového designu lahví piva Staropramen? ukázka: http://tinyurl.com/d9sg3uc

5. Jak je hodnotíte?

6. Označte všechny kampaně, které si myslíte, že byly na pivo Staropramen.

7. Označte, jak vnímáte značku Staropramen? (1- nejmenší asociace, 5- největší asociace)

8. Zúčastnili jste se někdy některé akce (den otevřených dveří, festivalové parky...) Staropramenu?

9. Navštívil jste někdy návštěvnické centrum Staropramenu?

10. Jste fanouškem Facebookových stránek Staropramenu?

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Jaký je Váš věk?

13. Jste z Prahy?

14. Pijete ochucená piva Staropramen COOL?

15. Pro koho si myslíte, že jsou určeny ochucené piva Staropramen COOL?

16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.

17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)

18. Jaké máte očekávání od ochuceného piva Cidermix?

19. Víte, že je Staropramen COOL nově slazen stévií (přírodní sladidlo)?

20. Ovlivní tato změna Vaše rozhodnutí o koupi?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo Staropramen?

2. Seřaďte jaký způsob obalu upřednostňujete.

3. Označte všechny produkty, které si myslíte, že má Staropramen ve své nabídce.

4. Všimli jste si nového designu lahví piva Staropramen? ukázka: http://tinyurl.com/d9sg3uc

5. Jak je hodnotíte?

6. Označte všechny kampaně, které si myslíte, že byly na pivo Staropramen.

7. Označte, jak vnímáte značku Staropramen? (1- nejmenší asociace, 5- největší asociace)

8. Zúčastnili jste se někdy některé akce (den otevřených dveří, festivalové parky...) Staropramenu?

9. Navštívil jste někdy návštěvnické centrum Staropramenu?

10. Jste fanouškem Facebookových stránek Staropramenu?

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Jaký je Váš věk?

13. Jste z Prahy?

14. Pijete ochucená piva Staropramen COOL?

15. Pro koho si myslíte, že jsou určeny ochucené piva Staropramen COOL?

16. Seřaďte, kde nejčastěji pijete ochucená piva COOL.

17. Ohodnoťte následující ochucená piva podle vašich preferencí (0- nikdy jsem nepil, 1- nejméně oblíbené, 5- nejvíce oblíbené)

18. Jaké máte očekávání od ochuceného piva Cidermix?

19. Víte, že je Staropramen COOL nově slazen stévií (přírodní sladidlo)?

20. Ovlivní tato změna Vaše rozhodnutí o koupi?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Burda, T.Marketingová komunikace pivovaru Staropramen (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-pivo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.