Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace ŠKODA Plus

Marketingová komunikace ŠKODA Plus

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Poláková
Šetření:18. 10. 2019 - 17. 11. 2019
Počet respondentů:145
Počet otázek (max/průměr):32 / 17.25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:81,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

obracíme se na Vás s prosbou o vyplnění krátkého dotazníku. Dovolte nám, abychom Vám položily několik otázek týkajících se výzkumu marketingové komunikace společnosti ŠKODA AUTO a.s. Dotazník je anonymní a dobrovolný, všechny Vámi poskytnuté údaje budou využity pouze ke zpracování týmového projektu v rámci předmětu Mezinárodní marketing.

 

Předem děkujeme za Vaši ochotu a čas,

Studentky navazujícího magisterského studia Fakulty mezinárodních vztahů, VŠE.

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy, nebo někdo z Vaší rodiny v automobilovém průmyslu (výroba, prodej, distribuce…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → konec dotazníku, NEotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE11680 %80 %  
ANO2920 %20 %  

Graf

2. Pracujete v oblasti marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → konec dotazníku, NEotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE10691,38 %73,1 %  
ANO108,62 %6,9 %  

Graf

3. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6662,26 %45,52 %  
Muž4037,74 %27,59 %  

Graf

4. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-34 let5047,17 %34,48 %  
15-24 let2119,81 %14,48 %  
45-60 let1917,92 %13,1 %  
35-44 let1413,21 %9,66 %  
Více než 60 let21,89 %1,38 %  

Graf

5. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6763,21 %46,21 %  
SŠ (VOŠ)2725,47 %18,62 %  
Vyučen s maturitou76,6 %4,83 %  
Vyučen43,77 %2,76 %  
10,94 %0,69 %  

Graf

6. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný6763,21 %46,21 %  
Student2220,75 %15,17 %  
OSVČ1312,26 %8,97 %  
Na mateřské/rodičovské dovolené21,89 %1,38 %  
Důchodce10,94 %0,69 %  
Nezaměstnaný10,94 %0,69 %  

Graf

7. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4845,28 %33,1 %  
Pardubický kraj1514,15 %10,34 %  
Středočeský kraj98,49 %6,21 %  
Jihomoravský kraj98,49 %6,21 %  
Plzeňský kraj87,55 %5,52 %  
Ústecký kraj43,77 %2,76 %  
Liberecký kraj32,83 %2,07 %  
Moravskoslezský kraj32,83 %2,07 %  
Olomoucký kraj32,83 %2,07 %  
Vysočina21,89 %1,38 %  
Královéhradecký kraj10,94 %0,69 %  
Zlínský kraj10,94 %0,69 %  

Graf

8. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vaší rodiny automobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 9, NEotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO10094,34 %68,97 %  
NE65,66 %4,14 %  

Graf

9. Od které značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŠKODA5151 %35,17 %  
Ford1414 %9,66 %  
Hyundai1414 %9,66 %  
Volkswagen1313 %8,97 %  
Renault99 %6,21 %  
BMW66 %4,14 %  
Toyota55 %3,45 %  
Citroen44 %2,76 %  
AUDI33 %2,07 %  
Volvo33 %2,07 %  
Fiat33 %2,07 %  
Suzuki22 %1,38 %  
Nissan22 %1,38 %  
Dacia22 %1,38 %  
Mercedes11 %0,69 %  
Honda11 %0,69 %  
KIA11 %0,69 %  
Mazda11 %0,69 %  
Tesla11 %0,69 %  
opel11 %0,69 %  
Peugeot11 %0,69 %  
Nechci sdělit 11 %0,69 %  
Toyota, Mazda11 %0,69 %  
SUBARU11 %0,69 %  
Jeep, Dodge, Mazda, Land Rover11 %0,69 %  
seat11 %0,69 %  
mitsubichi11 %0,69 %  

Graf

10. Znáte ŠKODA Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 11, NEotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6056,6 %41,38 %  
NE4643,4 %31,72 %  

Graf

11. Co je ŠKODA Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prodej ojetých vozů značky ŠKODA.5185 %35,17 %  
Prémiový servis pro majitele vozů ŠKODA.35 %2,07 %  
Finanční služby spojené s pořízením vozu ŠKODA.35 %2,07 %  
Věrnostní klub uživatelů automobilů ŠKODA.23,33 %1,38 %  
Název pro nové elektromobily ŠKODA (Citigo, Superb).11,67 %0,69 %  

Graf

12. Co si myslíte, že je podle názvu ŠKODA Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prémiový servis pro majitele vozů ŠKODA.1328,26 %8,97 %  
Věrnostní klub uživatelů automobilů ŠKODA.1328,26 %8,97 %  
Prodej ojetých vozů značky ŠKODA.1021,74 %6,9 %  
Finanční služby spojené s pořízením vozu ŠKODA.715,22 %4,83 %  
Název pro nové elektromobily ŠKODA (Citigo, Superb).24,35 %1,38 %  
Označení SUV řady vozů ŠKODA.12,17 %0,69 %  

Graf

13. Jak jste se o ŠKODA Plus dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV reklama2541,67 %17,24 %  
Reklama na internetu1423,33 %9,66 %  
Oficiální webové stránky ŠKODA1016,67 %6,9 %  
Od známého/kamaráda/rodiny,...813,33 %5,52 %  
Reklama v rádiu813,33 %5,52 %  
Tisk (noviny, časopisy, letáky,...)58,33 %3,45 %  
Prostřednictvím dealera značky ŠKODA46,67 %2,76 %  
Facebook35 %2,07 %  
Billboard35 %2,07 %  
Na akci pořádané/sponzorované značkou ŠKODA23,33 %1,38 %  
YouTube11,67 %0,69 %  
E-mail11,67 %0,69 %  

Graf

14. Využili jste Vy, nebo někdo z Vaší rodiny někdy programu ŠKODA Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 15, NEotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4981,67 %33,79 %  
ANO1118,33 %7,59 %  

Graf

15. Který z programů jste konkrétně využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Roční vozy (stáří max. 18 měsíců)981,82 %6,21 %  
Vyzkoušené vozy (staří 2 - 5 let)218,18 %1,38 %  

Graf

16. Co Vás přesvědčilo o koupi vozu právě přes program ŠKODA Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výhodná cena872,73 %5,52 %  
Kvalita automobilu654,55 %4,14 %  
Rychlé a bezproblémové vyřízení nákupu (prodeje) auta654,55 %4,14 %  
Kvalitní zákaznický servis545,45 %3,45 %  
Výhodné podmínky financování327,27 %2,07 %  
Roční kontrola vozu zdarma327,27 %2,07 %  
Informace u dealera/doporučení327,27 %2,07 %  
Marketingová komunikace (TV reklama, reklama na Facebooku, Instagram,...)19,09 %0,69 %  
ani jedno, to že bylo potřeba řešit auto okamžitě19,09 %0,69 %  

Graf

17. Byli jste spokojeni s programem ŠKODA Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Spíše anootázka č. 18, Spíše neotázka č. 19, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano763,64 %4,83 %  
Spíše ano327,27 %2,07 %  
Ne19,09 %0,69 %  

Graf

18. S čím jste konkrétně byli spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Co slíbili to dodali.

Jednoduchost a flexibilita, další plus je určitě v prohlídce mechanikem značky a jasné iformaci o budoucím servisu nebo např. o motorizaci plusech a mínusech - komplexní znalost a bez zatajování informací

Kvalita

Ochotný pracovník, rychlost vyřízení nákupu vozu, nový vůz

přístupem

Rychle vyřízeno, za slušnou cenu.

S kvalitou péče, automobilu, informacemi.

Se stavem vozu a financováním

19. S čím jste konkrétně byli nespokojeni?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Přístup zaměstnanců škoda plus, stočený kilometr a lhaní do očí zákazníkovi. Tvrzení v jak úžasném stavu auto je a v servisu mi bylo řečeno co je třeba vyměnit!

20. Je něco, co byste rádi změnili na programu ŠKODA Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nižší cenu436,36 %2,76 %  
Benefit ve formě dárku327,27 %2,07 %  
Lepší podmínky financování218,18 %1,38 %  
Kvalitnější a příjemnější zákaznický servis218,18 %1,38 %  
Větší nabídka19,09 %0,69 %  

Graf

21. Znáte slogan programu ŠKODA Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 22, NEotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3863,33 %26,21 %  
ANO2236,67 %15,17 %  

Graf

22. Jak zní tento slogan?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

………..

mění mínusy na plusy

Měníme - ojetých vozů na +.

Menime minus ojetych vozu na plusy

měníme mínusi ojetých vozů na plusy

Měníme minusy na plusy

měníme minusy na plusy

měníme mínusy na plusy

Měníme mínusy na plusy.

Měníme mínusy na plusy. Naše auta nejsou ojetá, ale dobře zajetá :)

Menime minusy ojetych vizu na plusy

Měníme mínusy ojetých vozů na plusy

Menime minusy ojetych vozu na plusy

Menime minusy ojetych vozu na plusy

měníme mínusy ojetých vozů na plusy

Měníme mínusy ojetých vozů na plusy

Měníme mínusy ojetých vozů na plusy.

Měníme mínusy ojetých vozů, na plusy... -> (úžasná grafika, jak se z - stane +)

Naše auta nejsou ojeté, ale dobře zajeté

Škoda clever

Ve stylu, ze vozy nejsou ojete, ale zajete, meni minusy na plusy...

Vlastně ho nevím....

23. Slogan programu ŠKODA Plus zní: “Měníme minusy ojetých vozů na plusy”. Hodí se dle Vašeho názoru tento slogan k danému programu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4239,62 %28,97 %  
nevím2523,58 %17,24 %  
souhlasím1816,98 %12,41 %  
spíše nesouhlasím1514,15 %10,34 %  
nesouhlasím65,66 %4,14 %  

Graf

24. Uvažovali jste při koupi vozu i ojetý automobil? Pokud Vy, ani nikdo z Vaší rodiny nevlastníte vůz, uvažovali byste tuto možnost při budoucí koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vybírali jsme pouze z ojetých automobilů.3533,02 %24,14 %  
Ne, vybírali jsme pouze nové auto.3331,13 %22,76 %  
Ano, vybírali jsme, jak z ojetých, tak z nových. Vybrali jsme ojeté.2220,75 %15,17 %  
Ano, vybírali jsme, jak z ojetých, tak z nových. Vybrali jsme nové.1615,09 %11,03 %  

Graf

25. Znáte některé prodejce ojetých automobilů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 26, NEotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO8479,25 %57,93 %  
NE2220,75 %15,17 %  

Graf

26. Vypište prosím prodejce ojetých automobilů

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

…………...

AAA GO-CARS Tipcars AUTO ESA

Aaa

AAA

Aaa

Aaa

AAA

AAA

AAA

Aaa

AAA

AAA Auto Auto Cars Auto ESA NH Car

Aaa auto Auto esa Trotina

AAA Auto RUPEXIM Autobazar GREGI Autobazar TAFI

AAA auto sauto.cz

AAA Auto

AAA AUTO

AAA Auto

Aaa auto

AAA Auto

AAA Auto

AAA Auto

Aaa auto

aaa auto

AAA auto

AAA auto

AAA auto

AAA Auto

aaa auto

AAA Auto

AAA auto

AAA auto Eso auto Skoda Plus

AAA Auto Praha Mama cars BMW Premium Selection

Aaa auto Praha

AAA auto, Agrotec Auto ESA

Aaa auto, auto esa

aaa auto, auto esa, a pak znám spoustu regionálních autobazarů, fakt je tu nebudu vypisovat

Aaa auto, auto esa, davo car

AAA Auto, Auto ESA, Rupexin, Havex car, klokočka a další servisy

AAA Auto, Auto Esa...a další autobazary

AAA Auto, Auto Jarov

aaa auto, esa auto

AAA Auto, Mamacar

AAA Auto, Mototechna, Auto ESA, Romino car

AAA Auto, SAuto, Škoda Plus, Das WeltAuto

AAA auto, Škoda plus

AAA, Auto ESA

AAA, Auto esa

Aaa, auto esa

AAA, AUTO SOUKUP

Aaa, autoesa

aaa, esa

AAA, esa, Jarov

AAA,auto Esa...

Aaaa Mamacar

Aaaauto, autoesa, klokocka, mamacar, dasweltauto atd.

Aaaauto,AutoEsa

Auto Brejla

Auto Esa, AAA Auto, Auto Jarov, a milion dalších podobných prodejců.

AUTO ESSA, AAA AUTO, Trotina

Auto Jarov a dalsi dealeri.

Davocar, AAA, AutoEsa, MaMa Car

Esa

Ford Hornat, Auto ESA, AAA, ...

havex

mercia

nechci

Porsche auto,AAA ,ESA

Porsche Brno, AutoTukas, AutoHrazdira, Autonova...

RUPEXIM

Skoda Plus AAA

Skoda Plus AAA ESO

Skoda plus, aaaauto

soukromníci

Suprkara, AAA Auto

Škoda

Škoda plus, aaa auto, asox

Škoda plus, das welt auto, aaa

Štěpánek Kladno Mertlík Kadaň

Těch je opravdu hodně, nechce se mi tu vypisovat.

třčwtč

Tukas Aaauto

xxx

27. Znáte některé z těchto prodejců ojetých vozů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
AAA AUTO10397,17 %71,03 %  
Auto ESA8176,42 %55,86 %  
ŠKODA Plus4946,23 %33,79 %  
Das WeltAuto3230,19 %22,07 %  
Havex-auto1514,15 %10,34 %  
Auto Point (Auto Palace)1211,32 %8,28 %  
TTP Car43,77 %2,76 %  
CarNext43,77 %2,76 %  

Graf

28. Znáte tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6157,55 %42,07 %  
ne4542,45 %31,03 %  

Graf

29. Zaujala Vás předchozí reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4845,28 %33,1 %  
NE3633,96 %24,83 %  
Viděl/a jsem i lepší reklamu na ojeté vozy.2220,75 %15,17 %  

Graf

30. Znáte tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6359,43 %43,45 %  
ne4340,57 %29,66 %  

Graf

31. Zaujala Vás předchozí reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5652,83 %38,62 %  
Viděl/a jsem i lepší reklamu na ojeté vozy.3331,13 %22,76 %  
ANO1716,04 %11,72 %  

Graf

32. Která reklama je Vám bližší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŠKODA Plus8580,19 %58,62 %  
AAA Auto2119,81 %14,48 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Nejvyšší dosažené vzdělání

  • odpověď :
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 13. Jak jste se o ŠKODA Plus dozvěděli?

6. Jsem

  • odpověď Zaměstnaný:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45-60 let na otázku 4. Věk

10. Znáte ŠKODA Plus?

  • odpověď ANO:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodej ojetých vozů značky ŠKODA. na otázku 11. Co je ŠKODA Plus?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oficiální webové stránky ŠKODA na otázku 13. Jak jste se o ŠKODA Plus dozvěděli?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 13. Jak jste se o ŠKODA Plus dozvěděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV reklama na otázku 13. Jak jste se o ŠKODA Plus dozvěděli?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 14. Využili jste Vy, nebo někdo z Vaší rodiny někdy programu ŠKODA Plus?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 14. Využili jste Vy, nebo někdo z Vaší rodiny někdy programu ŠKODA Plus?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 21. Znáte slogan programu ŠKODA Plus?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 21. Znáte slogan programu ŠKODA Plus?
  • odpověď NE:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prémiový servis pro majitele vozů ŠKODA. na otázku 12. Co si myslíte, že je podle názvu ŠKODA Plus?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodej ojetých vozů značky ŠKODA. na otázku 12. Co si myslíte, že je podle názvu ŠKODA Plus?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní klub uživatelů automobilů ŠKODA. na otázku 12. Co si myslíte, že je podle názvu ŠKODA Plus?

11. Co je ŠKODA Plus?

  • odpověď Prodej ojetých vozů značky ŠKODA.:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 13. Jak jste se o ŠKODA Plus dozvěděli?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 14. Využili jste Vy, nebo někdo z Vaší rodiny někdy programu ŠKODA Plus?

25. Znáte některé prodejce ojetých automobilů?

  • odpověď ANO:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-44 let na otázku 4. Věk
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45-60 let na otázku 4. Věk
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardubický kraj na otázku 7. Bydliště
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oficiální webové stránky ŠKODA na otázku 13. Jak jste se o ŠKODA Plus dozvěděli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 14. Využili jste Vy, nebo někdo z Vaší rodiny někdy programu ŠKODA Plus?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi AAA Auto na otázku 26. Vypište prosím prodejce ojetých automobilů
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Havex-auto na otázku 27. Znáte některé z těchto prodejců ojetých vozů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Das WeltAuto na otázku 27. Znáte některé z těchto prodejců ojetých vozů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Auto Point (Auto Palace) na otázku 27. Znáte některé z těchto prodejců ojetých vozů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 21. Znáte slogan programu ŠKODA Plus?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 3. Pohlaví

27. Znáte některé z těchto prodejců ojetých vozů?

  • odpověď Auto ESA:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Auto Point (Auto Palace) na otázku 27. Znáte některé z těchto prodejců ojetých vozů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45-60 let na otázku 4. Věk
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Das WeltAuto na otázku 27. Znáte některé z těchto prodejců ojetých vozů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardubický kraj na otázku 7. Bydliště
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi OSVČ na otázku 6. Jsem
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi AAA Auto na otázku 32. Která reklama je Vám bližší?

28. Znáte tuto reklamu?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 21. Znáte slogan programu ŠKODA Plus?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV reklama na otázku 13. Jak jste se o ŠKODA Plus dozvěděli?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 14. Využili jste Vy, nebo někdo z Vaší rodiny někdy programu ŠKODA Plus?

30. Znáte tuto reklamu?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 21. Znáte slogan programu ŠKODA Plus?

32. Která reklama je Vám bližší?

  • odpověď ŠKODA Plus:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 13. Jak jste se o ŠKODA Plus dozvěděli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Volkswagen na otázku 9. Od které značky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 29. Zaujala Vás předchozí reklama?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, vybírali jsme pouze z ojetých automobilů. na otázku 24. Uvažovali jste při koupi vozu i ojetý automobil? Pokud Vy, ani nikdo z Vaší rodiny nevlastníte vůz, uvažovali byste tuto možnost při budoucí koupi?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 14. Využili jste Vy, nebo někdo z Vaší rodiny někdy programu ŠKODA Plus?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete Vy, nebo někdo z Vaší rodiny v automobilovém průmyslu (výroba, prodej, distribuce…)?

2. Pracujete v oblasti marketingu?

3. Pohlaví

4. Věk

5. Nejvyšší dosažené vzdělání

6. Jsem

7. Bydliště

8. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vaší rodiny automobil?

9. Od které značky?

10. Znáte ŠKODA Plus?

11. Co je ŠKODA Plus?

12. Co si myslíte, že je podle názvu ŠKODA Plus?

13. Jak jste se o ŠKODA Plus dozvěděli?

14. Využili jste Vy, nebo někdo z Vaší rodiny někdy programu ŠKODA Plus?

21. Znáte slogan programu ŠKODA Plus?

23. Slogan programu ŠKODA Plus zní: “Měníme minusy ojetých vozů na plusy”. Hodí se dle Vašeho názoru tento slogan k danému programu?

24. Uvažovali jste při koupi vozu i ojetý automobil? Pokud Vy, ani nikdo z Vaší rodiny nevlastníte vůz, uvažovali byste tuto možnost při budoucí koupi?

25. Znáte některé prodejce ojetých automobilů?

26. Vypište prosím prodejce ojetých automobilů

27. Znáte některé z těchto prodejců ojetých vozů?

28. Znáte tuto reklamu?

29. Zaujala Vás předchozí reklama?

30. Znáte tuto reklamu?

31. Zaujala Vás předchozí reklama?

32. Která reklama je Vám bližší?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete Vy, nebo někdo z Vaší rodiny v automobilovém průmyslu (výroba, prodej, distribuce…)?

2. Pracujete v oblasti marketingu?

3. Pohlaví

4. Věk

5. Nejvyšší dosažené vzdělání

6. Jsem

7. Bydliště

8. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vaší rodiny automobil?

9. Od které značky?

10. Znáte ŠKODA Plus?

11. Co je ŠKODA Plus?

12. Co si myslíte, že je podle názvu ŠKODA Plus?

13. Jak jste se o ŠKODA Plus dozvěděli?

14. Využili jste Vy, nebo někdo z Vaší rodiny někdy programu ŠKODA Plus?

21. Znáte slogan programu ŠKODA Plus?

23. Slogan programu ŠKODA Plus zní: “Měníme minusy ojetých vozů na plusy”. Hodí se dle Vašeho názoru tento slogan k danému programu?

24. Uvažovali jste při koupi vozu i ojetý automobil? Pokud Vy, ani nikdo z Vaší rodiny nevlastníte vůz, uvažovali byste tuto možnost při budoucí koupi?

25. Znáte některé prodejce ojetých automobilů?

26. Vypište prosím prodejce ojetých automobilů

27. Znáte některé z těchto prodejců ojetých vozů?

28. Znáte tuto reklamu?

29. Zaujala Vás předchozí reklama?

30. Znáte tuto reklamu?

31. Zaujala Vás předchozí reklama?

32. Která reklama je Vám bližší?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Poláková, K.Marketingová komunikace ŠKODA Plus (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-skod.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.