Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace společnosti Kofola

Marketingová komunikace společnosti Kofola

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Lisa
Šetření:13. 03. 2011 - 19. 03. 2011
Počet respondentů:201
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.56
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane,
tento dotazník slouží k vypracování diplomové práce na téma Marketingová komunikace, kterou píši na katedře řízení na České zemědělské univerzitě v Praze. Cílem tohoto průzkumu je zjistit povědomí o značce Kofola a také zjistit účinnost její reklamy.
Děkuji za váš čas strávený vyplněním dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Pijete Kofolu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15074,63 %74,63 %  
ne5125,37 %25,37 %  

Graf

2. Kterou formu reklamy vnímáte nejčastěji? (Zvolte pouze jednu odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní reklama14471,64 %71,64 %  
Reklama na internetu2612,94 %12,94 %  
Venkovní reklama188,96 %8,96 %  
Tisková reklama83,98 %3,98 %  
Rozhlasová reklama41,99 %1,99 %  
Reklama v kině10,5 %0,5 %  

Graf

3. Jak se nejčastěji chováte, když se v televizi vysílá reklama? (Zvolte pouze jednu odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamu nevypínám, ale dělám něco jiného8140,3 %40,3 %  
Přepínám na jiný program7235,82 %35,82 %  
Dívám se3014,93 %14,93 %  
Odcházím104,98 %4,98 %  
Vypínám zvuk73,48 %3,48 %  
Čtu si10,5 %0,5 %  

Graf

4. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu? (Můžete zvolit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize19396,02 %96,02 %  
Venku – billboard, apod.9044,78 %44,78 %  
Internet7637,81 %37,81 %  
Tisk6532,34 %32,34 %  
Kino2813,93 %13,93 %  
Rozhlas209,95 %9,95 %  
Nikde41,99 %1,99 %  

Graf

5. Které z následujících produktů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola19999 %99 %  
Rajec18994,03 %94,03 %  
Jupík18491,54 %91,54 %  
Top Topic17687,56 %87,56 %  
Rc cola17587,06 %87,06 %  
Capri-Sonne13969,15 %69,15 %  
Jupí12260,7 %60,7 %  
Nescafé Xpress12260,7 %60,7 %  
Vinea9949,25 %49,25 %  
Pickwick just tea6331,34 %31,34 %  
Citro cola5627,86 %27,86 %  
Snipp4421,89 %21,89 %  
Royal Crown3517,41 %17,41 %  
Orangina2914,43 %14,43 %  
Chito Tonic209,95 %9,95 %  
Citronela136,47 %6,47 %  

Graf

6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola19898,51 %98,51 %  
Rajec2612,94 %12,94 %  
Top Topic199,45 %9,45 %  
Rc cola199,45 %9,45 %  
Jupík178,46 %8,46 %  
Jupí125,97 %5,97 %  
Citro cola125,97 %5,97 %  
Vinea104,98 %4,98 %  
Snipp73,48 %3,48 %  
Orangina31,49 %1,49 %  
Chito Tonic31,49 %1,49 %  
Citronela21 %1 %  
Capri-Sonne21 %1 %  
Pickwick just tea10,5 %0,5 %  
Royal Crown10,5 %0,5 %  
Nescafé Xpress10,5 %0,5 %  

Graf

7. Líbí se vám více reklamy od Kofoly než od její konkurence (Coca cola, Pepsi)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11758,21 %58,21 %  
nevím5828,86 %28,86 %  
ne2612,94 %12,94 %  

Graf

8. Která televizní reklama na Kofolu se vám líbila nejvíce? (Zvolte pouze jednu odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vánoční reklama na prasátko (Řezání stromku)14974,13 %74,13 %  
Nuda pláž (Ondra a Naďa - Když ji miluješ, není co řešit)2110,45 %10,45 %  
Čím víc lásky rozdáš, tím víc ti zůstane (Kofoláčci)136,47 %6,47 %  
Láska není žádná věda (Na výrobu Kofoly – 50. výročí Kofoly)62,99 %2,99 %  
Kofola bez cukru (S malým posmívajícím se klukem: Milenci se milují – prostě není z cukru)31,49 %1,49 %  
nic21 %1 %  
Barmanka (Na Kofola citrus)21 %1 %  
to neřeším10,5 %0,5 %  
neřeším10,5 %0,5 %  
nepřemýšlel jsem o tom10,5 %0,5 %  
když ji miluješ... (malý kluk + vysoká holka)10,5 %0,5 %  
Česko - slovenská reklama (Rozdíly jsou v lásce k smíchu)10,5 %0,5 %  

Graf

9. Víte, co je Kofolásek, Kofoláček, Kofolák a jak vypadá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14069,65 %69,65 %  
Ano6130,35 %30,35 %  

Graf

10. Dali jste někomu Kofoláčka podobného z reklamy na Kofolu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3760,66 %18,41 %  
ano2439,34 %11,94 %  

Graf

11. Který z internetových projektů Kofoly znáte? (Můžete zvolit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám žádnou10451,74 %51,74 %  
Andělská prasátka (prosinec 2008)5225,87 %25,87 %  
Vánoční přání ve stylu Kofoly – rámeček s anděly (prosinec 2007)4321,39 %21,39 %  
Vánoční věštba (prosinec 2009)4220,9 %20,9 %  
Vyznej lásku – rozdíly jsou lásce k smíchu (červenec 2008)188,96 %8,96 %  
Bloudění s Kofolou (duben 2009)52,49 %2,49 %  

Graf

12. Posílal/a jste někdy internetová vánoční přáníčka od Kofoly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15074,63 %74,63 %  
Ano5125,37 %25,37 %  

Graf

13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vánoční věštba (prosinec 2009)2549,02 %12,44 %  
Vánoční přání ve stylu Kofoly – rámeček s anděly (prosinec 2007)2243,14 %10,95 %  
Andělská prasátka (prosinec 2008)2039,22 %9,95 %  

Graf

14. Víte, že Kofola uvedla na trh od 1.3.2011 novou Kofolu s příchutí višně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13868,66 %68,66 %  
ano6331,34 %31,34 %  

Graf

15. Víte, že od 1.11.2010 do 31.1.2011 proběhla soutěž o 20.000 bílých plyšových prasátek za poslání 50 ks vystřižených obrázků z 2litrových lahví Kofoly? Víte o ní a zúčastnil/a jste se?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nevím o této soutěži a nezúčastnil/a bych se9044,78 %44,78 %  
Ano, vím o ní, ale nezúčastnil/a jsem se 8341,29 %41,29 %  
Ne, nevím o této soutěži, ale kdybych věděl/a, tak bych se zúčastnil/a2411,94 %11,94 %  
Ano , vím a zúčastnil/a jsem se41,99 %1,99 %  

Graf

16. Víte, že v současné době probíhá soutěž o maskota webových stránek Kofola.cz, kdy lidé posílají fotky svých mazlíčků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne19697,51 %97,51 %  
ano52,49 %2,49 %  

Graf

17. Víte, kde se ve vašem okolí čepuje točená Kofola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14069,65 %69,65 %  
ne6130,35 %30,35 %  

Graf

18. S čím si spojíte nejvíce značku Kofola? (seřaďte od 1 do 6, kde 1 je nejvíce)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Pohoda3.3182.645
Přátelství3.6521.69
Láska4.0452.68
Tradice2.5123.215
Mládí3.7613.187
Zábava3.7112.643

Graf

19. Jak vnímáte značku Kofola? (Zvolte na škále hodnoty podle svojí preference – př.: 1=nejmodernější, 5=nejvíce konzervativní)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Moderní vs. Konzervativní1-2-3-4-52.4931.195
Veselá vs. Smutná1-2-3-4-51.8510.883
Světová vs. Česká1-2-3-4-53.8311.643
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-51.981.064
Vtipná vs. Nudná1-2-3-4-51.9550.898
Zdravá vs. Nezdravá1-2-3-4-53.6721.146
Přírodní vs. Umělá1-2-3-4-53.4531.243
Společenská vs. Individuální1-2-3-4-52.3230.995
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná1-2-3-4-52.1790.834
Nahraditelná vs. Nenahraditelná1-2-3-4-53.1841.752

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. Setkali jste se s Kofolou na nějaké veřejné akci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10150,25 %50,25 %  
ano10049,75 %49,75 %  

Graf

21. Věděli jste, že Kofola podporuje projekty a subjekty s orientací na volnočasové aktivity znevýhodněných lidí a že žádosti o sponzoring přijímá na svých webových stránkách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18692,54 %92,54 %  
ano157,46 %7,46 %  

Graf

22. Studujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13265,67 %65,67 %  
ne6934,33 %34,33 %  

Graf

23. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14270,65 %70,65 %  
Muž5929,35 %29,35 %  

Graf

24. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 2614069,65 %69,65 %  
27 – 352411,94 %11,94 %  
36 – 552210,95 %10,95 %  
16 – 18104,98 %4,98 %  
Do 1531,49 %1,49 %  
56 a více 21 %1 %  

Graf

25. Nejvýše ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské (bakalářské, magisterské)9848,76 %48,76 %  
Středoškolské7135,32 %35,32 %  
Základní125,97 %5,97 %  
Vyšší odborné104,98 %4,98 %  
Vyučen62,99 %2,99 %  
Ještě nemám ukončený žádný stupeň vzdělání41,99 %1,99 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu? (Můžete zvolit více odpovědí)

  • odpověď Internet:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jupí na otázku 6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?

5. Které z následujících produktů znáte?

  • odpověď Citro cola:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citro cola na otázku 6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?
  • odpověď Jupí:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jupí na otázku 6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citronela na otázku 5. Které z následujících produktů znáte?
  • odpověď Vinea:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vinea na otázku 6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chito Tonic na otázku 5. Které z následujících produktů znáte?

9. Víte, co je Kofolásek, Kofoláček, Kofolák a jak vypadá?

  • odpověď Ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Dali jste někomu Kofoláčka podobného z reklamy na Kofolu?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Dali jste někomu Kofoláčka podobného z reklamy na Kofolu?

11. Který z internetových projektů Kofoly znáte? (Můžete zvolit více odpovědí)

  • odpověď Andělská prasátka (prosinec 2008):
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Andělská prasátka (prosinec 2008) na otázku 13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)
  • odpověď Neznám žádnou:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 4 na otázku 19. Jak vnímáte značku Kofola? (Zvolte na škále hodnoty podle svojí preference – př.: 1=nejmodernější, 5=nejvíce konzervativní)
  • odpověď Vánoční věštba (prosinec 2009):
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoční věštba (prosinec 2009) na otázku 13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)

12. Posílal/a jste někdy internetová vánoční přáníčka od Kofoly?

  • odpověď Ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Andělská prasátka (prosinec 2008) na otázku 13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoční přání ve stylu Kofoly – rámeček s anděly (prosinec 2007) na otázku 13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoční věštba (prosinec 2009) na otázku 13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)

22. Studujete?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 – 18 na otázku 24. Věk?
  • odpověď ne:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 – 55 na otázku 24. Věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete Kofolu?

2. Kterou formu reklamy vnímáte nejčastěji? (Zvolte pouze jednu odpověď)

3. Jak se nejčastěji chováte, když se v televizi vysílá reklama? (Zvolte pouze jednu odpověď)

4. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu? (Můžete zvolit více odpovědí)

5. Které z následujících produktů znáte?

6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?

7. Líbí se vám více reklamy od Kofoly než od její konkurence (Coca cola, Pepsi)?

8. Která televizní reklama na Kofolu se vám líbila nejvíce? (Zvolte pouze jednu odpověď)

9. Víte, co je Kofolásek, Kofoláček, Kofolák a jak vypadá?

10. Dali jste někomu Kofoláčka podobného z reklamy na Kofolu?

11. Který z internetových projektů Kofoly znáte? (Můžete zvolit více odpovědí)

12. Posílal/a jste někdy internetová vánoční přáníčka od Kofoly?

13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)

14. Víte, že Kofola uvedla na trh od 1.3.2011 novou Kofolu s příchutí višně?

15. Víte, že od 1.11.2010 do 31.1.2011 proběhla soutěž o 20.000 bílých plyšových prasátek za poslání 50 ks vystřižených obrázků z 2litrových lahví Kofoly? Víte o ní a zúčastnil/a jste se?

16. Víte, že v současné době probíhá soutěž o maskota webových stránek Kofola.cz, kdy lidé posílají fotky svých mazlíčků?

17. Víte, kde se ve vašem okolí čepuje točená Kofola?

18. S čím si spojíte nejvíce značku Kofola? (seřaďte od 1 do 6, kde 1 je nejvíce)

19. Jak vnímáte značku Kofola? (Zvolte na škále hodnoty podle svojí preference – př.: 1=nejmodernější, 5=nejvíce konzervativní)

20. Setkali jste se s Kofolou na nějaké veřejné akci?

21. Věděli jste, že Kofola podporuje projekty a subjekty s orientací na volnočasové aktivity znevýhodněných lidí a že žádosti o sponzoring přijímá na svých webových stránkách?

22. Studujete?

23. Pohlaví?

24. Věk?

25. Nejvýše ukončené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete Kofolu?

2. Kterou formu reklamy vnímáte nejčastěji? (Zvolte pouze jednu odpověď)

3. Jak se nejčastěji chováte, když se v televizi vysílá reklama? (Zvolte pouze jednu odpověď)

4. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu? (Můžete zvolit více odpovědí)

5. Které z následujících produktů znáte?

6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?

7. Líbí se vám více reklamy od Kofoly než od její konkurence (Coca cola, Pepsi)?

8. Která televizní reklama na Kofolu se vám líbila nejvíce? (Zvolte pouze jednu odpověď)

9. Víte, co je Kofolásek, Kofoláček, Kofolák a jak vypadá?

10. Dali jste někomu Kofoláčka podobného z reklamy na Kofolu?

11. Který z internetových projektů Kofoly znáte? (Můžete zvolit více odpovědí)

12. Posílal/a jste někdy internetová vánoční přáníčka od Kofoly?

13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)

14. Víte, že Kofola uvedla na trh od 1.3.2011 novou Kofolu s příchutí višně?

15. Víte, že od 1.11.2010 do 31.1.2011 proběhla soutěž o 20.000 bílých plyšových prasátek za poslání 50 ks vystřižených obrázků z 2litrových lahví Kofoly? Víte o ní a zúčastnil/a jste se?

16. Víte, že v současné době probíhá soutěž o maskota webových stránek Kofola.cz, kdy lidé posílají fotky svých mazlíčků?

17. Víte, kde se ve vašem okolí čepuje točená Kofola?

18. S čím si spojíte nejvíce značku Kofola? (seřaďte od 1 do 6, kde 1 je nejvíce)

19. Jak vnímáte značku Kofola? (Zvolte na škále hodnoty podle svojí preference – př.: 1=nejmodernější, 5=nejvíce konzervativní)

20. Setkali jste se s Kofolou na nějaké veřejné akci?

21. Věděli jste, že Kofola podporuje projekty a subjekty s orientací na volnočasové aktivity znevýhodněných lidí a že žádosti o sponzoring přijímá na svých webových stránkách?

22. Studujete?

23. Pohlaví?

24. Věk?

25. Nejvýše ukončené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lisa, P.Marketingová komunikace společnosti Kofola (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-spol.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.