Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vážená paní, vážený pane, tento dotazník slouží k vypracování diplomové práce na téma Marketingová komunikace, kterou píši na katedře řízení na České zemědělské univerzitě v Praze. Cílem tohoto průzkumu je zjistit povědomí o značce Kofola a také zjistit účinnost její reklamy. Děkuji za váš čas strávený vyplněním dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Pijete Kofolu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
150
74,63 %
74,63 %
ne
51
25,37 %
25,37 %
2. Kterou formu reklamy vnímáte nejčastěji? (Zvolte pouze jednu odpověď)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Televizní reklama
144
71,64 %
71,64 %
Reklama na internetu
26
12,94 %
12,94 %
Venkovní reklama
18
8,96 %
8,96 %
Tisková reklama
8
3,98 %
3,98 %
Rozhlasová reklama
4
1,99 %
1,99 %
Reklama v kině
1
0,5 %
0,5 %
3. Jak se nejčastěji chováte, když se v televizi vysílá reklama? (Zvolte pouze jednu odpověď)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Reklamu nevypínám, ale dělám něco jiného
81
40,3 %
40,3 %
Přepínám na jiný program
72
35,82 %
35,82 %
Dívám se
30
14,93 %
14,93 %
Odcházím
10
4,98 %
4,98 %
Vypínám zvuk
7
3,48 %
3,48 %
Čtu si
1
0,5 %
0,5 %
4. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu? (Můžete zvolit více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Televize
193
96,02 %
96,02 %
Venku – billboard, apod.
90
44,78 %
44,78 %
Internet
76
37,81 %
37,81 %
Tisk
65
32,34 %
32,34 %
Kino
28
13,93 %
13,93 %
Rozhlas
20
9,95 %
9,95 %
Nikde
4
1,99 %
1,99 %
5. Které z následujících produktů znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kofola
199
99 %
99 %
Rajec
189
94,03 %
94,03 %
Jupík
184
91,54 %
91,54 %
Top Topic
176
87,56 %
87,56 %
Rc cola
175
87,06 %
87,06 %
Capri-Sonne
139
69,15 %
69,15 %
Jupí
122
60,7 %
60,7 %
Nescafé Xpress
122
60,7 %
60,7 %
Vinea
99
49,25 %
49,25 %
Pickwick just tea
63
31,34 %
31,34 %
Citro cola
56
27,86 %
27,86 %
Snipp
44
21,89 %
21,89 %
Royal Crown
35
17,41 %
17,41 %
Orangina
29
14,43 %
14,43 %
Chito Tonic
20
9,95 %
9,95 %
Citronela
13
6,47 %
6,47 %
6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kofola
198
98,51 %
98,51 %
Rajec
26
12,94 %
12,94 %
Top Topic
19
9,45 %
9,45 %
Rc cola
19
9,45 %
9,45 %
Jupík
17
8,46 %
8,46 %
Jupí
12
5,97 %
5,97 %
Citro cola
12
5,97 %
5,97 %
Vinea
10
4,98 %
4,98 %
Snipp
7
3,48 %
3,48 %
Orangina
3
1,49 %
1,49 %
Chito Tonic
3
1,49 %
1,49 %
Citronela
2
1 %
1 %
Capri-Sonne
2
1 %
1 %
Pickwick just tea
1
0,5 %
0,5 %
Royal Crown
1
0,5 %
0,5 %
Nescafé Xpress
1
0,5 %
0,5 %
7. Líbí se vám více reklamy od Kofoly než od její konkurence (Coca cola, Pepsi)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
117
58,21 %
58,21 %
nevím
58
28,86 %
28,86 %
ne
26
12,94 %
12,94 %
8. Která televizní reklama na Kofolu se vám líbila nejvíce? (Zvolte pouze jednu odpověď)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vánoční reklama na prasátko (Řezání stromku)
149
74,13 %
74,13 %
Nuda pláž (Ondra a Naďa - Když ji miluješ, není co řešit)
21
10,45 %
10,45 %
Čím víc lásky rozdáš, tím víc ti zůstane (Kofoláčci)
13
6,47 %
6,47 %
Láska není žádná věda (Na výrobu Kofoly – 50. výročí Kofoly)
6
2,99 %
2,99 %
Kofola bez cukru (S malým posmívajícím se klukem: Milenci se milují – prostě není z cukru)
3
1,49 %
1,49 %
nic
2
1 %
1 %
Barmanka (Na Kofola citrus)
2
1 %
1 %
to neřeším
1
0,5 %
0,5 %
neřeším
1
0,5 %
0,5 %
nepřemýšlel jsem o tom
1
0,5 %
0,5 %
když ji miluješ... (malý kluk + vysoká holka)
1
0,5 %
0,5 %
Česko - slovenská reklama (Rozdíly jsou v lásce k smíchu)
1
0,5 %
0,5 %
9. Víte, co je Kofolásek, Kofoláček, Kofolák a jak vypadá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
140
69,65 %
69,65 %
Ano
61
30,35 %
30,35 %
10. Dali jste někomu Kofoláčka podobného z reklamy na Kofolu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
37
60,66 %
18,41 %
ano
24
39,34 %
11,94 %
11. Který z internetových projektů Kofoly znáte? (Můžete zvolit více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neznám žádnou
104
51,74 %
51,74 %
Andělská prasátka (prosinec 2008)
52
25,87 %
25,87 %
Vánoční přání ve stylu Kofoly – rámeček s anděly (prosinec 2007)
43
21,39 %
21,39 %
Vánoční věštba (prosinec 2009)
42
20,9 %
20,9 %
Vyznej lásku – rozdíly jsou lásce k smíchu (červenec 2008)
18
8,96 %
8,96 %
Bloudění s Kofolou (duben 2009)
5
2,49 %
2,49 %
12. Posílal/a jste někdy internetová vánoční přáníčka od Kofoly?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
150
74,63 %
74,63 %
Ano
51
25,37 %
25,37 %
13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vánoční věštba (prosinec 2009)
25
49,02 %
12,44 %
Vánoční přání ve stylu Kofoly – rámeček s anděly (prosinec 2007)
22
43,14 %
10,95 %
Andělská prasátka (prosinec 2008)
20
39,22 %
9,95 %
14. Víte, že Kofola uvedla na trh od 1.3.2011 novou Kofolu s příchutí višně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
138
68,66 %
68,66 %
ano
63
31,34 %
31,34 %
15. Víte, že od 1.11.2010 do 31.1.2011 proběhla soutěž o 20.000 bílých plyšových prasátek za poslání 50 ks vystřižených obrázků z 2litrových lahví Kofoly? Víte o ní a zúčastnil/a jste se?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nevím o této soutěži a nezúčastnil/a bych se
90
44,78 %
44,78 %
Ano, vím o ní, ale nezúčastnil/a jsem se
83
41,29 %
41,29 %
Ne, nevím o této soutěži, ale kdybych věděl/a, tak bych se zúčastnil/a
24
11,94 %
11,94 %
Ano , vím a zúčastnil/a jsem se
4
1,99 %
1,99 %
16. Víte, že v současné době probíhá soutěž o maskota webových stránek Kofola.cz, kdy lidé posílají fotky svých mazlíčků?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
196
97,51 %
97,51 %
ano
5
2,49 %
2,49 %
17. Víte, kde se ve vašem okolí čepuje točená Kofola?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
140
69,65 %
69,65 %
ne
61
30,35 %
30,35 %
18. S čím si spojíte nejvíce značku Kofola? (seřaďte od 1 do 6, kde 1 je nejvíce)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Pohoda
3.318
2.645
Přátelství
3.652
1.69
Láska
4.045
2.68
Tradice
2.512
3.215
Mládí
3.761
3.187
Zábava
3.711
2.643
19. Jak vnímáte značku Kofola? (Zvolte na škále hodnoty podle svojí preference – př.: 1=nejmodernější, 5=nejvíce konzervativní)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Moderní vs. Konzervativní
1-2-3-4-5
2.493
1.195
Veselá vs. Smutná
1-2-3-4-5
1.851
0.883
Světová vs. Česká
1-2-3-4-5
3.831
1.643
Kvalitní vs. Nekvalitní
1-2-3-4-5
1.98
1.064
Vtipná vs. Nudná
1-2-3-4-5
1.955
0.898
Zdravá vs. Nezdravá
1-2-3-4-5
3.672
1.146
Přírodní vs. Umělá
1-2-3-4-5
3.453
1.243
Společenská vs. Individuální
1-2-3-4-5
2.323
0.995
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná
1-2-3-4-5
2.179
0.834
Nahraditelná vs. Nenahraditelná
1-2-3-4-5
3.184
1.752
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Setkali jste se s Kofolou na nějaké veřejné akci?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
101
50,25 %
50,25 %
ano
100
49,75 %
49,75 %
21. Věděli jste, že Kofola podporuje projekty a subjekty s orientací na volnočasové aktivity znevýhodněných lidí a že žádosti o sponzoring přijímá na svých webových stránkách?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
186
92,54 %
92,54 %
ano
15
7,46 %
7,46 %
22. Studujete?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
132
65,67 %
65,67 %
ne
69
34,33 %
34,33 %
23. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
142
70,65 %
70,65 %
Muž
59
29,35 %
29,35 %
24. Věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19 – 26
140
69,65 %
69,65 %
27 – 35
24
11,94 %
11,94 %
36 – 55
22
10,95 %
10,95 %
16 – 18
10
4,98 %
4,98 %
Do 15
3
1,49 %
1,49 %
56 a více
2
1 %
1 %
25. Nejvýše ukončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské (bakalářské, magisterské)
98
48,76 %
48,76 %
Středoškolské
71
35,32 %
35,32 %
Základní
12
5,97 %
5,97 %
Vyšší odborné
10
4,98 %
4,98 %
Vyučen
6
2,99 %
2,99 %
Ještě nemám ukončený žádný stupeň vzdělání
4
1,99 %
1,99 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu? (Můžete zvolit více odpovědí)
odpověď Internet:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jupí na otázku 6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?
5. Které z následujících produktů znáte?
odpověď Citro cola:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citro cola na otázku 6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?
odpověď Jupí:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jupí na otázku 6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citronela na otázku 5. Které z následujících produktů znáte?
odpověď Vinea:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vinea na otázku 6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chito Tonic na otázku 5. Které z následujících produktů znáte?
9. Víte, co je Kofolásek, Kofoláček, Kofolák a jak vypadá?
odpověď Ano:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Dali jste někomu Kofoláčka podobného z reklamy na Kofolu?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Dali jste někomu Kofoláčka podobného z reklamy na Kofolu?
11. Který z internetových projektů Kofoly znáte? (Můžete zvolit více odpovědí)
odpověď Andělská prasátka (prosinec 2008):
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Andělská prasátka (prosinec 2008) na otázku 13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)
odpověď Neznám žádnou:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 4 na otázku 19. Jak vnímáte značku Kofola? (Zvolte na škále hodnoty podle svojí preference – př.: 1=nejmodernější, 5=nejvíce konzervativní)
odpověď Vánoční věštba (prosinec 2009):
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoční věštba (prosinec 2009) na otázku 13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)
12. Posílal/a jste někdy internetová vánoční přáníčka od Kofoly?
odpověď Ano:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Andělská prasátka (prosinec 2008) na otázku 13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoční přání ve stylu Kofoly – rámeček s anděly (prosinec 2007) na otázku 13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoční věštba (prosinec 2009) na otázku 13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)
22. Studujete?
odpověď ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 – 18 na otázku 24. Věk?
odpověď ne:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 – 55 na otázku 24. Věk?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pijete Kofolu?
2. Kterou formu reklamy vnímáte nejčastěji? (Zvolte pouze jednu odpověď)
3. Jak se nejčastěji chováte, když se v televizi vysílá reklama? (Zvolte pouze jednu odpověď)
4. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu? (Můžete zvolit více odpovědí)
5. Které z následujících produktů znáte?
6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?
7. Líbí se vám více reklamy od Kofoly než od její konkurence (Coca cola, Pepsi)?
8. Která televizní reklama na Kofolu se vám líbila nejvíce? (Zvolte pouze jednu odpověď)
9. Víte, co je Kofolásek, Kofoláček, Kofolák a jak vypadá?
10. Dali jste někomu Kofoláčka podobného z reklamy na Kofolu?
11. Který z internetových projektů Kofoly znáte? (Můžete zvolit více odpovědí)
12. Posílal/a jste někdy internetová vánoční přáníčka od Kofoly?
13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)
14. Víte, že Kofola uvedla na trh od 1.3.2011 novou Kofolu s příchutí višně?
15. Víte, že od 1.11.2010 do 31.1.2011 proběhla soutěž o 20.000 bílých plyšových prasátek za poslání 50 ks vystřižených obrázků z 2litrových lahví Kofoly? Víte o ní a zúčastnil/a jste se?
16. Víte, že v současné době probíhá soutěž o maskota webových stránek Kofola.cz, kdy lidé posílají fotky svých mazlíčků?
17. Víte, kde se ve vašem okolí čepuje točená Kofola?
18. S čím si spojíte nejvíce značku Kofola? (seřaďte od 1 do 6, kde 1 je nejvíce)
19. Jak vnímáte značku Kofola? (Zvolte na škále hodnoty podle svojí preference – př.: 1=nejmodernější, 5=nejvíce konzervativní)
20. Setkali jste se s Kofolou na nějaké veřejné akci?
21. Věděli jste, že Kofola podporuje projekty a subjekty s orientací na volnočasové aktivity znevýhodněných lidí a že žádosti o sponzoring přijímá na svých webových stránkách?
22. Studujete?
23. Pohlaví?
24. Věk?
25. Nejvýše ukončené vzdělání?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pijete Kofolu?
2. Kterou formu reklamy vnímáte nejčastěji? (Zvolte pouze jednu odpověď)
3. Jak se nejčastěji chováte, když se v televizi vysílá reklama? (Zvolte pouze jednu odpověď)
4. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu? (Můžete zvolit více odpovědí)
5. Které z následujících produktů znáte?
6. U kterých produktů jste věděli, že je vyrábí a distribuuje společnost Kofola S.A.?
7. Líbí se vám více reklamy od Kofoly než od její konkurence (Coca cola, Pepsi)?
8. Která televizní reklama na Kofolu se vám líbila nejvíce? (Zvolte pouze jednu odpověď)
9. Víte, co je Kofolásek, Kofoláček, Kofolák a jak vypadá?
10. Dali jste někomu Kofoláčka podobného z reklamy na Kofolu?
11. Který z internetových projektů Kofoly znáte? (Můžete zvolit více odpovědí)
12. Posílal/a jste někdy internetová vánoční přáníčka od Kofoly?
13. Které vánoční přání od Kofoly jste posílal/a? (Můžete zvolit více odpovědí)
14. Víte, že Kofola uvedla na trh od 1.3.2011 novou Kofolu s příchutí višně?
15. Víte, že od 1.11.2010 do 31.1.2011 proběhla soutěž o 20.000 bílých plyšových prasátek za poslání 50 ks vystřižených obrázků z 2litrových lahví Kofoly? Víte o ní a zúčastnil/a jste se?
16. Víte, že v současné době probíhá soutěž o maskota webových stránek Kofola.cz, kdy lidé posílají fotky svých mazlíčků?
17. Víte, kde se ve vašem okolí čepuje točená Kofola?
18. S čím si spojíte nejvíce značku Kofola? (seřaďte od 1 do 6, kde 1 je nejvíce)
19. Jak vnímáte značku Kofola? (Zvolte na škále hodnoty podle svojí preference – př.: 1=nejmodernější, 5=nejvíce konzervativní)
20. Setkali jste se s Kofolou na nějaké veřejné akci?
21. Věděli jste, že Kofola podporuje projekty a subjekty s orientací na volnočasové aktivity znevýhodněných lidí a že žádosti o sponzoring přijímá na svých webových stránkách?
22. Studujete?
23. Pohlaví?
24. Věk?
25. Nejvýše ukončené vzdělání?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.