Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace společnosti Panasonic
Marketingová komunikace společnosti Panasonic
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radka Boháčová |
---|---|
Šetření: | 09. 03. 2010 - 26. 03. 2010 |
Počet respondentů: | 117 |
Počet otázek (max/průměr): | 28 / 28 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 61,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:54 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento dotazník slouží k vypracování diplomové práce na téma Marketingová komunikace, kterou zpracovávám na katedře řízení České zemědělské univerzity v Praze. Cílem dotazníku je zjistit, jaké povědomí mají spotřebitelé o značce Panasonic a jak účinná byla její marketingová komunikace v roce 2009.
Děkuji Vám za čas, který věnujete vyplnění tohoto dotazníku.
Bc. Radka Boháčová
Odpovědi respondentů
1. Jaký produkt se Vám vybaví jako první, když se řekne Panasonic?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televizor | 69 | 58,97 % | 58,97 % |
audio výrobek | 19 | 16,24 % | 16,24 % |
fotoaprát | 18 | 15,38 % | 15,38 % |
kamera | 8 | 6,84 % | 6,84 % |
nic | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
výrobek osobní péče | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
2. Kde sháníte informace, když vybíráte výrobky spotřební elektroniky? (max. 3 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na internetu (stránek výrobce a prodejců) | 94 | 80,34 % | 80,34 % |
od známých | 44 | 37,61 % | 37,61 % |
z článků a spotřebitelských testů | 40 | 34,19 % | 34,19 % |
z prospektů a katalogů | 31 | 26,5 % | 26,5 % |
od prodejce | 28 | 23,93 % | 23,93 % |
z reklamy | 9 | 7,69 % | 7,69 % |
z domova | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
3. Jakou reklamu považujete v oblasti spotřební elektroniky za nejúčinnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televizní | 55 | 47,01 % | 47,01 % |
internetovou | 26 | 22,22 % | 22,22 % |
tištěnou | 15 | 12,82 % | 12,82 % |
žádnou | 11 | 9,4 % | 9,4 % |
rozhlasovou | 3 | 2,56 % | 2,56 % |
venkovní | 3 | 2,56 % | 2,56 % |
v kině | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
nic | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
4. Vyberte tři parametry, podle kterých vybíráte televizi. (max. 3 možnosti)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 99 | 84,62 % | 84,62 % |
Obrazová kvalita | 91 | 77,78 % | 77,78 % |
Design | 56 | 47,86 % | 47,86 % |
Značka | 55 | 47,01 % | 47,01 % |
Spotřeba elektrické energie | 19 | 16,24 % | 16,24 % |
Služby | 5 | 4,27 % | 4,27 % |
5. Víte, pod jakou značkou prodává Panasonic televizory?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 56 | 47,86 % | 47,86 % |
Viera | 54 | 46,15 % | 46,15 % |
Bravia | 6 | 5,13 % | 5,13 % |
Nevím, že společnost vyrábí televizory | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
6. Seřaďte následující výrobce televizorů, podle toho, jak je vnímáte jako kvalitní. (1- nejlepší, 5- nejhorší) Každému výrobci přiřaďte jedno číslo.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
LG | 3.855 | 1.628 |
Sony | 2.06 | 1.39 |
Philips | 3.402 | 1.283 |
Panasonic | 2.359 | 1.17 |
Samsung | 3.325 | 2.236 |
7. Víte s jakým sportem, byla spojena reklama na televizory Panasonic na podzim roku 2009?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nic | 34 | 29,06 % | 29,06 % |
s tenisem | 17 | 14,53 % | 14,53 % |
s fotbalem | 17 | 14,53 % | 14,53 % |
s žádným | 14 | 11,97 % | 11,97 % |
s hokejem | 14 | 11,97 % | 11,97 % |
nevím | 11 | 9,4 % | 9,4 % |
s golfem | 5 | 4,27 % | 4,27 % |
s lyžováním | 5 | 4,27 % | 4,27 % |
8. Víte, jakou technologii přinesl v roce 2009 Panasonic na český trh v oblasti televizorů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 67 | 57,26 % | 57,26 % |
LED TV | 19 | 16,24 % | 16,24 % |
NeoPDP | 16 | 13,68 % | 13,68 % |
Plasma | 8 | 6,84 % | 6,84 % |
LCD | 5 | 4,27 % | 4,27 % |
Žádnou | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
9. Víte, pod jakou značkou Panasonic prodává fotoaparáty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
LUMIX | 66 | 56,41 % | 56,41 % |
Nevím | 42 | 35,9 % | 35,9 % |
m:ju | 5 | 4,27 % | 4,27 % |
Nevím, že Panasonic vyrábí fotoaparáty | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
IXUS | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
10. Seřaďte značky fotoaparátů podle Vašich preferencí. (1 - nejlepší, 4-nejhorší)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Canon | 2.009 | 1.068 |
Nikon | 2.385 | 1.057 |
Olympus | 2.504 | 1.31 |
Panasonic | 3.103 | 0.947 |
11. Vybavuje se Vám nějaká z následujících forem reklamy společnosti Panasonic na televizory Viera? (Pokud si vybavujete více reklam, zaškrtněte prosím tu, která Vás nejvíce zaujala.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
TV reklama | 60 | 51,28 % | 51,28 % |
Žádná z výše uvedených reklam se mi nevybavuje | 39 | 33,33 % | 33,33 % |
Venkovní reklama – billboardy | 9 | 7,69 % | 7,69 % |
Reklama v kině | 4 | 3,42 % | 3,42 % |
Tištěná reklama | 3 | 2,56 % | 2,56 % |
Reklama na internetu | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
12. Věděli jste, že některé televizory Panasonic umožňují pouštět archiv TV Nova bez připojení k počítači?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 103 | 88,03 % | 88,03 % |
ano | 14 | 11,97 % | 11,97 % |
13. Věděli jste, že některé televizory Panasonic zpracovávají obraz rychlostí 600Hz?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 95 | 81,2 % | 81,2 % |
ano | 22 | 18,8 % | 18,8 % |
14. Věděli jste, že Panasonic má v Praze showroom (předváděcí prostor), kde si můžete prohlédnout a vyzkoušet všechny jeho výrobky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 93 | 79,49 % | 79,49 % |
ano | 24 | 20,51 % | 20,51 % |
15. Věděli jste, že Panasonic v ČR prodává pánské holicí strojky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 74 | 63,25 % | 63,25 % |
ne | 43 | 36,75 % | 36,75 % |
16. Věděli jste, že Panasonic prodává pračky a lednice?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 74 | 63,25 % | 63,25 % |
ano | 43 | 36,75 % | 36,75 % |
17. Věděli jste, že Panasonic vyrábí televizory v České republice?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 65 | 55,56 % | 55,56 % |
ne | 52 | 44,44 % | 44,44 % |
18. Jak vnímáte skutečnost, že Panasonic vyrábí televizory v ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pozitivně | 48 | 41,03 % | 41,03 % |
Lhostejně | 47 | 40,17 % | 40,17 % |
Velmi pozitivně | 20 | 17,09 % | 17,09 % |
Negativně | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
19. Věděli jste, že Panasonic je oficiálním světovým sponzorem Olympijských her?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 88 | 75,21 % | 75,21 % |
ano | 29 | 24,79 % | 24,79 % |
20. Jak vnímáte skutečnost, že Panasonic je oficiálním světovým sponzorem Olympijských her?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lhostejně | 53 | 45,3 % | 45,3 % |
Pozitivně | 49 | 41,88 % | 41,88 % |
Velmi pozitivně | 14 | 11,97 % | 11,97 % |
Velmi negativně | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
21. Panasonic je značka kvalitní.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 57 | 48,72 % | 48,72 % |
souhlasím | 53 | 45,3 % | 45,3 % |
spíše nesouhlasím | 4 | 3,42 % | 3,42 % |
nevím | 3 | 2,56 % | 2,56 % |
22. Panasonic je značka cenově dostupná.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 63 | 53,85 % | 53,85 % |
nevím | 29 | 24,79 % | 24,79 % |
souhlasím | 19 | 16,24 % | 16,24 % |
spíše nesouhlasím | 6 | 5,13 % | 5,13 % |
23. Panasonic je značka, která myslí na životní prostředí.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 89 | 76,07 % | 76,07 % |
spíše souhlasím | 17 | 14,53 % | 14,53 % |
souhlasím | 7 | 5,98 % | 5,98 % |
spíše nesouhlasím | 4 | 3,42 % | 3,42 % |
24. Panasonic je značka moderní (stylová).
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 66 | 56,41 % | 56,41 % |
souhlasím | 28 | 23,93 % | 23,93 % |
nevím | 15 | 12,82 % | 12,82 % |
spíše nesouhlasím | 8 | 6,84 % | 6,84 % |
25. Panasonic je značka, která neustále přichází na trh s novými technologiemi (inovativní).
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 45 | 38,46 % | 38,46 % |
nevím | 41 | 35,04 % | 35,04 % |
souhlasím | 23 | 19,66 % | 19,66 % |
spíše nesouhlasím | 8 | 6,84 % | 6,84 % |
26. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 73 | 62,39 % | 62,39 % |
Muž | 44 | 37,61 % | 37,61 % |
27. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-26 | 55 | 47,01 % | 47,01 % |
36-45 | 31 | 26,5 % | 26,5 % |
27-35 | 15 | 12,82 % | 12,82 % |
46-55 | 13 | 11,11 % | 11,11 % |
56 a více | 2 | 1,71 % | 1,71 % |
do 18 | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
28. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské (včetně bakalářského) | 68 | 58,12 % | 58,12 % |
Středoškolské | 44 | 37,61 % | 37,61 % |
Vyšší odborné | 3 | 2,56 % | 2,56 % |
Vyučen | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
Základní | 1 | 0,85 % | 0,85 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.