Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace společnosti Panasonic

Marketingová komunikace společnosti Panasonic

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radka Boháčová
Šetření:09. 03. 2010 - 26. 03. 2010
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):28 / 28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:61,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
tento dotazník slouží k vypracování diplomové práce na téma Marketingová komunikace, kterou zpracovávám na katedře řízení České zemědělské univerzity v Praze. Cílem dotazníku je zjistit, jaké povědomí mají spotřebitelé o značce Panasonic a jak účinná byla její marketingová komunikace v roce 2009.

 

Děkuji Vám za čas, který věnujete vyplnění tohoto dotazníku.
 

Bc. Radka Boháčová
 

Odpovědi respondentů

1. Jaký produkt se Vám vybaví jako první, když se řekne Panasonic?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizor6958,97 %58,97 %  
audio výrobek1916,24 %16,24 %  
fotoaprát1815,38 %15,38 %  
kamera86,84 %6,84 %  
nic21,71 %1,71 %  
výrobek osobní péče10,85 %0,85 %  

Graf

2. Kde sháníte informace, když vybíráte výrobky spotřební elektroniky? (max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu (stránek výrobce a prodejců)9480,34 %80,34 %  
od známých4437,61 %37,61 %  
z článků a spotřebitelských testů4034,19 %34,19 %  
z prospektů a katalogů3126,5 %26,5 %  
od prodejce2823,93 %23,93 %  
z reklamy97,69 %7,69 %  
z domova10,85 %0,85 %  

Graf

3. Jakou reklamu považujete v oblasti spotřební elektroniky za nejúčinnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizní5547,01 %47,01 %  
internetovou2622,22 %22,22 %  
tištěnou1512,82 %12,82 %  
žádnou119,4 %9,4 %  
rozhlasovou32,56 %2,56 %  
venkovní32,56 %2,56 %  
v kině21,71 %1,71 %  
nic21,71 %1,71 %  

Graf

4. Vyberte tři parametry, podle kterých vybíráte televizi. (max. 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena9984,62 %84,62 %  
Obrazová kvalita9177,78 %77,78 %  
Design5647,86 %47,86 %  
Značka5547,01 %47,01 %  
Spotřeba elektrické energie1916,24 %16,24 %  
Služby54,27 %4,27 %  

Graf

5. Víte, pod jakou značkou prodává Panasonic televizory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím5647,86 %47,86 %  
Viera5446,15 %46,15 %  
Bravia65,13 %5,13 %  
Nevím, že společnost vyrábí televizory10,85 %0,85 %  

Graf

6. Seřaďte následující výrobce televizorů, podle toho, jak je vnímáte jako kvalitní. (1- nejlepší, 5- nejhorší) Každému výrobci přiřaďte jedno číslo.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
LG3.8551.628
Sony2.061.39
Philips3.4021.283
Panasonic2.3591.17
Samsung3.3252.236

Graf

7. Víte s jakým sportem, byla spojena reklama na televizory Panasonic na podzim roku 2009?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic3429,06 %29,06 %  
s tenisem1714,53 %14,53 %  
s fotbalem1714,53 %14,53 %  
s žádným1411,97 %11,97 %  
s hokejem1411,97 %11,97 %  
nevím119,4 %9,4 %  
s golfem54,27 %4,27 %  
s lyžováním54,27 %4,27 %  

Graf

8. Víte, jakou technologii přinesl v roce 2009 Panasonic na český trh v oblasti televizorů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím6757,26 %57,26 %  
LED TV1916,24 %16,24 %  
NeoPDP1613,68 %13,68 %  
Plasma86,84 %6,84 %  
LCD54,27 %4,27 %  
Žádnou21,71 %1,71 %  

Graf

9. Víte, pod jakou značkou Panasonic prodává fotoaparáty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
LUMIX6656,41 %56,41 %  
Nevím4235,9 %35,9 %  
m:ju54,27 %4,27 %  
Nevím, že Panasonic vyrábí fotoaparáty21,71 %1,71 %  
IXUS21,71 %1,71 %  

Graf

10. Seřaďte značky fotoaparátů podle Vašich preferencí. (1 - nejlepší, 4-nejhorší)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Canon2.0091.068
Nikon2.3851.057
Olympus2.5041.31
Panasonic3.1030.947

Graf

11. Vybavuje se Vám nějaká z následujících forem reklamy společnosti Panasonic na televizory Viera? (Pokud si vybavujete více reklam, zaškrtněte prosím tu, která Vás nejvíce zaujala.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV reklama 6051,28 %51,28 %  
Žádná z výše uvedených reklam se mi nevybavuje3933,33 %33,33 %  
Venkovní reklama – billboardy97,69 %7,69 %  
Reklama v kině43,42 %3,42 %  
Tištěná reklama32,56 %2,56 %  
Reklama na internetu21,71 %1,71 %  

Graf

12. Věděli jste, že některé televizory Panasonic umožňují pouštět archiv TV Nova bez připojení k počítači?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10388,03 %88,03 %  
ano1411,97 %11,97 %  

Graf

13. Věděli jste, že některé televizory Panasonic zpracovávají obraz rychlostí 600Hz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9581,2 %81,2 %  
ano2218,8 %18,8 %  

Graf

14. Věděli jste, že Panasonic má v Praze showroom (předváděcí prostor), kde si můžete prohlédnout a vyzkoušet všechny jeho výrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9379,49 %79,49 %  
ano2420,51 %20,51 %  

Graf

15. Věděli jste, že Panasonic v ČR prodává pánské holicí strojky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7463,25 %63,25 %  
ne4336,75 %36,75 %  

Graf

16. Věděli jste, že Panasonic prodává pračky a lednice?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7463,25 %63,25 %  
ano4336,75 %36,75 %  

Graf

17. Věděli jste, že Panasonic vyrábí televizory v České republice?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6555,56 %55,56 %  
ne5244,44 %44,44 %  

Graf

18. Jak vnímáte skutečnost, že Panasonic vyrábí televizory v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně4841,03 %41,03 %  
Lhostejně4740,17 %40,17 %  
Velmi pozitivně2017,09 %17,09 %  
Negativně21,71 %1,71 %  

Graf

19. Věděli jste, že Panasonic je oficiálním světovým sponzorem Olympijských her?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8875,21 %75,21 %  
ano2924,79 %24,79 %  

Graf

20. Jak vnímáte skutečnost, že Panasonic je oficiálním světovým sponzorem Olympijských her?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lhostejně5345,3 %45,3 %  
Pozitivně4941,88 %41,88 %  
Velmi pozitivně1411,97 %11,97 %  
Velmi negativně10,85 %0,85 %  

Graf

21. Panasonic je značka kvalitní.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5748,72 %48,72 %  
souhlasím5345,3 %45,3 %  
spíše nesouhlasím43,42 %3,42 %  
nevím32,56 %2,56 %  

Graf

22. Panasonic je značka cenově dostupná.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6353,85 %53,85 %  
nevím2924,79 %24,79 %  
souhlasím1916,24 %16,24 %  
spíše nesouhlasím65,13 %5,13 %  

Graf

23. Panasonic je značka, která myslí na životní prostředí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím8976,07 %76,07 %  
spíše souhlasím1714,53 %14,53 %  
souhlasím75,98 %5,98 %  
spíše nesouhlasím43,42 %3,42 %  

Graf

24. Panasonic je značka moderní (stylová).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6656,41 %56,41 %  
souhlasím2823,93 %23,93 %  
nevím1512,82 %12,82 %  
spíše nesouhlasím86,84 %6,84 %  

Graf

25. Panasonic je značka, která neustále přichází na trh s novými technologiemi (inovativní).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4538,46 %38,46 %  
nevím4135,04 %35,04 %  
souhlasím2319,66 %19,66 %  
spíše nesouhlasím86,84 %6,84 %  

Graf

26. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7362,39 %62,39 %  
Muž4437,61 %37,61 %  

Graf

27. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-265547,01 %47,01 %  
36-453126,5 %26,5 %  
27-351512,82 %12,82 %  
46-551311,11 %11,11 %  
56 a více21,71 %1,71 %  
do 1810,85 %0,85 %  

Graf

28. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské (včetně bakalářského)6858,12 %58,12 %  
Středoškolské4437,61 %37,61 %  
Vyšší odborné32,56 %2,56 %  
Vyučen10,85 %0,85 %  
Základní10,85 %0,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Víte, pod jakou značkou Panasonic prodává fotoaparáty?

  • odpověď LUMIX:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NeoPDP na otázku 8. Víte, jakou technologii přinesl v roce 2009 Panasonic na český trh v oblasti televizorů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Věděli jste, že některé televizory Panasonic umožňují pouštět archiv TV Nova bez připojení k počítači?

17. Věděli jste, že Panasonic vyrábí televizory v České republice?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Věděli jste, že některé televizory Panasonic umožňují pouštět archiv TV Nova bez připojení k počítači?

20. Jak vnímáte skutečnost, že Panasonic je oficiálním světovým sponzorem Olympijských her?

  • odpověď Lhostejně:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 3. Jakou reklamu považujete v oblasti spotřební elektroniky za nejúčinnější?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký produkt se Vám vybaví jako první, když se řekne Panasonic?

2. Kde sháníte informace, když vybíráte výrobky spotřební elektroniky? (max. 3 odpovědi)

3. Jakou reklamu považujete v oblasti spotřební elektroniky za nejúčinnější?

4. Vyberte tři parametry, podle kterých vybíráte televizi. (max. 3 možnosti)

5. Víte, pod jakou značkou prodává Panasonic televizory?

6. Seřaďte následující výrobce televizorů, podle toho, jak je vnímáte jako kvalitní. (1- nejlepší, 5- nejhorší) Každému výrobci přiřaďte jedno číslo.

7. Víte s jakým sportem, byla spojena reklama na televizory Panasonic na podzim roku 2009?

8. Víte, jakou technologii přinesl v roce 2009 Panasonic na český trh v oblasti televizorů?

9. Víte, pod jakou značkou Panasonic prodává fotoaparáty?

10. Seřaďte značky fotoaparátů podle Vašich preferencí. (1 - nejlepší, 4-nejhorší)

11. Vybavuje se Vám nějaká z následujících forem reklamy společnosti Panasonic na televizory Viera? (Pokud si vybavujete více reklam, zaškrtněte prosím tu, která Vás nejvíce zaujala.)

12. Věděli jste, že některé televizory Panasonic umožňují pouštět archiv TV Nova bez připojení k počítači?

13. Věděli jste, že některé televizory Panasonic zpracovávají obraz rychlostí 600Hz?

14. Věděli jste, že Panasonic má v Praze showroom (předváděcí prostor), kde si můžete prohlédnout a vyzkoušet všechny jeho výrobky?

15. Věděli jste, že Panasonic v ČR prodává pánské holicí strojky?

16. Věděli jste, že Panasonic prodává pračky a lednice?

17. Věděli jste, že Panasonic vyrábí televizory v České republice?

18. Jak vnímáte skutečnost, že Panasonic vyrábí televizory v ČR?

19. Věděli jste, že Panasonic je oficiálním světovým sponzorem Olympijských her?

20. Jak vnímáte skutečnost, že Panasonic je oficiálním světovým sponzorem Olympijských her?

21. Panasonic je značka kvalitní.

22. Panasonic je značka cenově dostupná.

23. Panasonic je značka, která myslí na životní prostředí.

24. Panasonic je značka moderní (stylová).

25. Panasonic je značka, která neustále přichází na trh s novými technologiemi (inovativní).

26. Pohlaví

27. Věk

28. Vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký produkt se Vám vybaví jako první, když se řekne Panasonic?

2. Kde sháníte informace, když vybíráte výrobky spotřební elektroniky? (max. 3 odpovědi)

3. Jakou reklamu považujete v oblasti spotřební elektroniky za nejúčinnější?

4. Vyberte tři parametry, podle kterých vybíráte televizi. (max. 3 možnosti)

5. Víte, pod jakou značkou prodává Panasonic televizory?

6. Seřaďte následující výrobce televizorů, podle toho, jak je vnímáte jako kvalitní. (1- nejlepší, 5- nejhorší) Každému výrobci přiřaďte jedno číslo.

7. Víte s jakým sportem, byla spojena reklama na televizory Panasonic na podzim roku 2009?

8. Víte, jakou technologii přinesl v roce 2009 Panasonic na český trh v oblasti televizorů?

9. Víte, pod jakou značkou Panasonic prodává fotoaparáty?

10. Seřaďte značky fotoaparátů podle Vašich preferencí. (1 - nejlepší, 4-nejhorší)

11. Vybavuje se Vám nějaká z následujících forem reklamy společnosti Panasonic na televizory Viera? (Pokud si vybavujete více reklam, zaškrtněte prosím tu, která Vás nejvíce zaujala.)

12. Věděli jste, že některé televizory Panasonic umožňují pouštět archiv TV Nova bez připojení k počítači?

13. Věděli jste, že některé televizory Panasonic zpracovávají obraz rychlostí 600Hz?

14. Věděli jste, že Panasonic má v Praze showroom (předváděcí prostor), kde si můžete prohlédnout a vyzkoušet všechny jeho výrobky?

15. Věděli jste, že Panasonic v ČR prodává pánské holicí strojky?

16. Věděli jste, že Panasonic prodává pračky a lednice?

17. Věděli jste, že Panasonic vyrábí televizory v České republice?

18. Jak vnímáte skutečnost, že Panasonic vyrábí televizory v ČR?

19. Věděli jste, že Panasonic je oficiálním světovým sponzorem Olympijských her?

20. Jak vnímáte skutečnost, že Panasonic je oficiálním světovým sponzorem Olympijských her?

21. Panasonic je značka kvalitní.

22. Panasonic je značka cenově dostupná.

23. Panasonic je značka, která myslí na životní prostředí.

24. Panasonic je značka moderní (stylová).

25. Panasonic je značka, která neustále přichází na trh s novými technologiemi (inovativní).

26. Pohlaví

27. Věk

28. Vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Boháčová, R.Marketingová komunikace společnosti Panasonic (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-spolecnosti-panasonic.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.