Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace vybrané společnosti na sociálních sítích

Marketingová komunikace vybrané společnosti na sociálních sítích

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Kampová
Šetření:05. 02. 2018 - 15. 02. 2018
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění mého dotazníku. Získané výsledky mi poslouží jako zdroj pro mou maturitní práci. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6956,56 %56,56 %  
Muž5343,44 %43,44 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-193730,33 %30,33 %  
25-292318,85 %18,85 %  
20-242218,03 %18,03 %  
40-491411,48 %11,48 %  
30-39129,84 %9,84 %  
50+119,02 %9,02 %  
12-1532,46 %2,46 %  

Graf

3. Stav

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student5948,36 %48,36 %  
Pracující5645,9 %45,9 %  
Jiné43,28 %3,28 %  
Důchodce32,46 %2,46 %  

Graf

4. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské4133,61 %33,61 %  
Základní3629,51 %29,51 %  
Středoškolské s maturitou3629,51 %29,51 %  
Vyučení97,38 %7,38 %  

Graf

5. Jste uživatelem sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11795,9 %95,9 %  
Ne54,1 %4,1 %  

Graf

6. Jakých?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook10993,16 %89,34 %  
Youtube9177,78 %74,59 %  
Instagram6051,28 %49,18 %  
Google+3832,48 %31,15 %  
Twitter1916,24 %15,57 %  
Jiné1613,68 %13,11 %  

Graf

7. Jak často je navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den10488,89 %85,25 %  
Obden108,55 %8,2 %  
Jednou týdně21,71 %1,64 %  
Méně10,85 %0,82 %  

Graf

8. Kolik času průměrně strávíte na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2 hodiny4841,03 %39,34 %  
Méně než hodinu3126,5 %25,41 %  
3-4 hodiny2420,51 %19,67 %  
Více1411,97 %11,48 %  

Graf

9. Z jakého důvodu používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikace s přáteli a rodinou10287,18 %83,61 %  
Zábava8875,21 %72,13 %  
Informace a sdílení obsahu6858,12 %55,74 %  
Jiné119,4 %9,02 %  
Komunikace s firmami97,69 %7,38 %  

Graf

10. Sledujete stránky některých firem na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8370,94 %68,03 %  
Ne3429,06 %27,87 %  

Graf

11. Využili jste někdy sociální síť ke komunikaci s některou ze společností?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7261,54 %59,02 %  
Ano4538,46 %36,89 %  

Graf

12. Jak hodnotíte reklamu na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrálně4740,17 %38,52 %  
Spíše negativně2622,22 %21,31 %  
Negativně1714,53 %13,93 %  
Pozitivně1512,82 %12,3 %  
Spíše pozitivně1210,26 %9,84 %  

Graf

13. Znáte společnost Coca Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11699,15 %95,08 %  
Ne10,85 %0,82 %  

Graf

14. Zaznamenali jste společnost Coca Cola na některé ze sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7059,83 %57,38 %  
Ne4740,17 %38,52 %  

Graf

15. Na které?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook5579,71 %45,08 %  
Youtube5376,81 %43,44 %  
Instagram2536,23 %20,49 %  
Twitter710,14 %5,74 %  
Jiné22,9 %1,64 %  

Graf

16. Sledujete profil společnosti Coca Cola na některé ze sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4461,97 %36,07 %  
Ano2738,03 %22,13 %  

Graf

17. Jste spokojeni s marketingovou komunikací společnosti Coca Cola na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2796,43 %22,13 %  
Ne13,57 %0,82 %  

Graf

18. Přesvědčila Vás někdy společnost Coca Cola ke koupi jejího výrobku prostřednictvím reklamy na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2275,86 %18,03 %  
Ne724,14 %5,74 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Stav

  • odpověď Pracující:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30-39 na otázku 2. Věk
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40-49 na otázku 2. Věk
  • odpověď Student:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16-19 na otázku 2. Věk
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 4. Dosažené vzdělání

6. Jakých?

  • odpověď Instagram:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 15. Na které?

9. Z jakého důvodu používáte sociální sítě?

  • odpověď Informace a sdílení obsahu:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivně na otázku 12. Jak hodnotíte reklamu na sociálních sítích?

14. Zaznamenali jste společnost Coca Cola na některé ze sociálních sítích?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Přesvědčila Vás někdy společnost Coca Cola ke koupi jejího výrobku prostřednictvím reklamy na sociálních sítích?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 15. Na které?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 15. Na které?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Youtube na otázku 15. Na které?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Sledujete profil společnosti Coca Cola na některé ze sociálních sítích?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Jste spokojeni s marketingovou komunikací společnosti Coca Cola na sociálních sítích?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Sledujete profil společnosti Coca Cola na některé ze sociálních sítích?

15. Na které?

  • odpověď Facebook:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 15. Na které?
  • odpověď Youtube:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Přesvědčila Vás někdy společnost Coca Cola ke koupi jejího výrobku prostřednictvím reklamy na sociálních sítích?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Sledujete profil společnosti Coca Cola na některé ze sociálních sítích?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Jste spokojeni s marketingovou komunikací společnosti Coca Cola na sociálních sítích?

16. Sledujete profil společnosti Coca Cola na některé ze sociálních sítích?

  • odpověď Ano:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Přesvědčila Vás někdy společnost Coca Cola ke koupi jejího výrobku prostřednictvím reklamy na sociálních sítích?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Jste spokojeni s marketingovou komunikací společnosti Coca Cola na sociálních sítích?

17. Jste spokojeni s marketingovou komunikací společnosti Coca Cola na sociálních sítích?

  • odpověď Ano:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Přesvědčila Vás někdy společnost Coca Cola ke koupi jejího výrobku prostřednictvím reklamy na sociálních sítích?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Sledujete profil společnosti Coca Cola na některé ze sociálních sítích?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Stav

4. Dosažené vzdělání

5. Jste uživatelem sociálních sítí?

6. Jakých?

7. Jak často je navštěvujete?

8. Kolik času průměrně strávíte na sociálních sítích?

9. Z jakého důvodu používáte sociální sítě?

10. Sledujete stránky některých firem na sociálních sítích?

11. Využili jste někdy sociální síť ke komunikaci s některou ze společností?

12. Jak hodnotíte reklamu na sociálních sítích?

13. Znáte společnost Coca Cola?

14. Zaznamenali jste společnost Coca Cola na některé ze sociálních sítích?

15. Na které?

16. Sledujete profil společnosti Coca Cola na některé ze sociálních sítích?

17. Jste spokojeni s marketingovou komunikací společnosti Coca Cola na sociálních sítích?

18. Přesvědčila Vás někdy společnost Coca Cola ke koupi jejího výrobku prostřednictvím reklamy na sociálních sítích?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Stav

4. Dosažené vzdělání

5. Jste uživatelem sociálních sítí?

6. Jakých?

7. Jak často je navštěvujete?

8. Kolik času průměrně strávíte na sociálních sítích?

9. Z jakého důvodu používáte sociální sítě?

10. Sledujete stránky některých firem na sociálních sítích?

11. Využili jste někdy sociální síť ke komunikaci s některou ze společností?

12. Jak hodnotíte reklamu na sociálních sítích?

13. Znáte společnost Coca Cola?

14. Zaznamenali jste společnost Coca Cola na některé ze sociálních sítích?

15. Na které?

16. Sledujete profil společnosti Coca Cola na některé ze sociálních sítích?

17. Jste spokojeni s marketingovou komunikací společnosti Coca Cola na sociálních sítích?

18. Přesvědčila Vás někdy společnost Coca Cola ke koupi jejího výrobku prostřednictvím reklamy na sociálních sítích?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kampová, I.Marketingová komunikace vybrané společnosti na sociálních sítích (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-vybr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.