Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace vysokých škol v ČR

Marketingová komunikace vysokých škol v ČR

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ksenia Romanova
Šetření:04. 08. 2011 - 30. 08. 2011
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:37,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který je zaměřen na marketingovou komunikaci vysokých škol v České republice. Dotazování na danou problematiku je součástí mé diplomové práce.


Předem děkuji.

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často podkáváte propagační materiály o VŠ/vysokoškolských studijních programech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za týden1643,24 %42,11 %  
Několikrát za měsíc616,22 %15,79 %  
Jednou za měsíc513,51 %13,16 %  
Každý den410,81 %10,53 %  
Jednou za několik mesíců38,11 %7,89 %  
Jednou za rok 25,41 %5,26 %  
Méně často12,7 %2,63 %  

Graf

2. Kde nejčastěji potkáváte propagační materiály/reklamu o VŠ/vysokoškolských studijních programech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MHD2668,42 %68,42 %  
Internet2565,79 %65,79 %  
Ulice-městská reklama718,42 %18,42 %  
Úřady/Administrativní/Vzdělávací a jiné instituce37,89 %7,89 %  

Graf

3. Zajímají Vás propagační materiály o VŠ/vysokoškolských studijních programech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas čtu2360,53 %60,53 %  
Ne1026,32 %26,32 %  
Ano, pravidelně čtu513,16 %13,16 %  

Graf

4. Pokud čtete propagační materály o VŠ/vysokoškolských studijních programech, jaká informace Vás nejvíc zajímá?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studijní obory/programy2790 %71,05 %  
Formy studia723,33 %18,42 %  
Umístění školy/univerzity723,33 %18,42 %  
Cena studijních programu (v příp. soukromých škol)620 %15,79 %  
Personální složení školy310 %7,89 %  
Jiná odpověď26,67 %5,26 %  

Graf

5. Jakou formu propagace VŠ/vysokoškolských studijních programů potkáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Letáky2.8681.851
Reklama v rádiu3.3952.502
TV reklama3.3162.584
Reklama na internetu2.5791.507
Plakáty2.6842.637
Tisk/Katalogy2.7891.429

Graf

6. Jakou formu proragace VŠ/vysokoškolských studijních programů považujete za nejvíc informativní?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Letáky2.6321.654
Reklama v rádiu3.2891.943
TV reklama3.1841.571
Reklama na internetu2.7111.995
Plakáty2.8951.252
Tisk/Katalogy2.9741.815

Graf

7. Jakou formu proragace VŠ/vysokoškolských studijních programů považujete za nejvíc efektivní?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Letáky2.7631.602
Reklama v rádiu3.4211.507
TV reklama2.7631.654
Reklama na internetu2.5262.512
Plakáty2.8681.325
Tisk/Katalogy2.7891.745

Graf

8. Kolik je podle Vašeho názoru v ČR veřejných/státních VŠ?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15718,42 %18,42 %  
20615,79 %15,79 %  
30513,16 %13,16 %  
1225,26 %5,26 %  
1025,26 %5,26 %  
2525,26 %5,26 %  
1812,63 %2,63 %  
8512,63 %2,63 %  
5012,63 %2,63 %  
4012,63 %2,63 %  
ostatní odpovědi 2000
65
80
7
100
200
42
500
76
23
1026,32 %26,32 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:48.56
Minimum:10
Maximum:500
Variační rozpětí:490
Rozptyl:7305.17
Směrodatná odchylka:85.47
Medián:21.5
Modus:15

Graf

9. Kolik je podle Vašeho názoru v ČR soukromých VŠ?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30718,42 %18,42 %  
60513,16 %13,16 %  
50410,53 %10,53 %  
2037,89 %7,89 %  
8025,26 %5,26 %  
50025,26 %5,26 %  
4025,26 %5,26 %  
1525,26 %5,26 %  
10025,26 %5,26 %  
1025,26 %5,26 %  
ostatní odpovědi 45
200
55
150
300
25
48
718,42 %18,42 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:71.47
Minimum:10
Maximum:500
Variační rozpětí:490
Rozptyl:8532.31
Směrodatná odchylka:92.37
Medián:49
Modus:30

Graf

10. Navštěvoval/a jste někdy dny otevřených dveří na VŠ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2668,42 %68,42 %  
ne1231,58 %31,58 %  

Graf

11. Kolik by podle Vašeho názoru měly činit školné za 1 semestr na soukromé VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 15 000 Kč do 30 000 Kč2257,89 %57,89 %  
do 15 000 Kč923,68 %23,68 %  
od 30 000 Kč do 45 000 Kč615,79 %15,79 %  
více než 45 000 Kč12,63 %2,63 %  

Graf

12. Kolik by podle Vašeho názoru měly činit školné za 1 semestr na státní/veřejné VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000 Kč3489,47 %89,47 %  
od 15 000 Kč do 30 000 Kč37,89 %7,89 %  
od 30 000 Kč do 45 000 Kč12,63 %2,63 %  

Graf

13. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23923,68 %23,68 %  
24718,42 %18,42 %  
25513,16 %13,16 %  
22410,53 %10,53 %  
20410,53 %10,53 %  
2137,89 %7,89 %  
2625,26 %5,26 %  
2812,63 %2,63 %  
2712,63 %2,63 %  
3012,63 %2,63 %  
ostatní odpovědi 31 12,63 %2,63 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.56
Minimum:20
Maximum:30
Variační rozpětí:10
Rozptyl:4.77
Směrodatná odchylka:2.18
Medián:23
Modus:23

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2976,32 %76,32 %  
muž923,68 %23,68 %  

Graf

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2668,42 %68,42 %  
1231,58 %31,58 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Romanova, K.Marketingová komunikace vysokých škol v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-vyso.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.