Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace vysokých škol v ČR

Marketingová komunikace vysokých škol v ČR

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ksenia Romanova
Šetření:04. 08. 2011 - 30. 08. 2011
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:37,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který je zaměřen na marketingovou komunikaci vysokých škol v České republice. Dotazování na danou problematiku je součástí mé diplomové práce.


Předem děkuji.

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často podkáváte propagační materiály o VŠ/vysokoškolských studijních programech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za týden1643,24 %42,11 %  
Několikrát za měsíc616,22 %15,79 %  
Jednou za měsíc513,51 %13,16 %  
Každý den410,81 %10,53 %  
Jednou za několik mesíců38,11 %7,89 %  
Jednou za rok 25,41 %5,26 %  
Méně často12,7 %2,63 %  

Graf

2. Kde nejčastěji potkáváte propagační materiály/reklamu o VŠ/vysokoškolských studijních programech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MHD2668,42 %68,42 %  
Internet2565,79 %65,79 %  
Ulice-městská reklama718,42 %18,42 %  
Úřady/Administrativní/Vzdělávací a jiné instituce37,89 %7,89 %  

Graf

3. Zajímají Vás propagační materiály o VŠ/vysokoškolských studijních programech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas čtu2360,53 %60,53 %  
Ne1026,32 %26,32 %  
Ano, pravidelně čtu513,16 %13,16 %  

Graf

4. Pokud čtete propagační materály o VŠ/vysokoškolských studijních programech, jaká informace Vás nejvíc zajímá?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studijní obory/programy2790 %71,05 %  
Formy studia723,33 %18,42 %  
Umístění školy/univerzity723,33 %18,42 %  
Cena studijních programu (v příp. soukromých škol)620 %15,79 %  
Personální složení školy310 %7,89 %  
Jiná odpověď26,67 %5,26 %  

Graf

5. Jakou formu propagace VŠ/vysokoškolských studijních programů potkáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Letáky2.8681.851
Reklama v rádiu3.3952.502
TV reklama3.3162.584
Reklama na internetu2.5791.507
Plakáty2.6842.637
Tisk/Katalogy2.7891.429

Graf

6. Jakou formu proragace VŠ/vysokoškolských studijních programů považujete za nejvíc informativní?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Letáky2.6321.654
Reklama v rádiu3.2891.943
TV reklama3.1841.571
Reklama na internetu2.7111.995
Plakáty2.8951.252
Tisk/Katalogy2.9741.815

Graf

7. Jakou formu proragace VŠ/vysokoškolských studijních programů považujete za nejvíc efektivní?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Letáky2.7631.602
Reklama v rádiu3.4211.507
TV reklama2.7631.654
Reklama na internetu2.5262.512
Plakáty2.8681.325
Tisk/Katalogy2.7891.745

Graf

8. Kolik je podle Vašeho názoru v ČR veřejných/státních VŠ?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15718,42 %18,42 %  
20615,79 %15,79 %  
30513,16 %13,16 %  
1225,26 %5,26 %  
1025,26 %5,26 %  
2525,26 %5,26 %  
1812,63 %2,63 %  
8512,63 %2,63 %  
5012,63 %2,63 %  
4012,63 %2,63 %  
ostatní odpovědi 2000
65
80
7
100
200
42
500
76
23
1026,32 %26,32 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:48.56
Minimum:10
Maximum:500
Variační rozpětí:490
Rozptyl:7305.17
Směrodatná odchylka:85.47
Medián:21.5
Modus:15

Graf

9. Kolik je podle Vašeho názoru v ČR soukromých VŠ?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30718,42 %18,42 %  
60513,16 %13,16 %  
50410,53 %10,53 %  
2037,89 %7,89 %  
8025,26 %5,26 %  
50025,26 %5,26 %  
4025,26 %5,26 %  
1525,26 %5,26 %  
10025,26 %5,26 %  
1025,26 %5,26 %  
ostatní odpovědi 45
200
55
150
300
25
48
718,42 %18,42 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:71.47
Minimum:10
Maximum:500
Variační rozpětí:490
Rozptyl:8532.31
Směrodatná odchylka:92.37
Medián:49
Modus:30

Graf

10. Navštěvoval/a jste někdy dny otevřených dveří na VŠ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2668,42 %68,42 %  
ne1231,58 %31,58 %  

Graf

11. Kolik by podle Vašeho názoru měly činit školné za 1 semestr na soukromé VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 15 000 Kč do 30 000 Kč2257,89 %57,89 %  
do 15 000 Kč923,68 %23,68 %  
od 30 000 Kč do 45 000 Kč615,79 %15,79 %  
více než 45 000 Kč12,63 %2,63 %  

Graf

12. Kolik by podle Vašeho názoru měly činit školné za 1 semestr na státní/veřejné VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000 Kč3489,47 %89,47 %  
od 15 000 Kč do 30 000 Kč37,89 %7,89 %  
od 30 000 Kč do 45 000 Kč12,63 %2,63 %  

Graf

13. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23923,68 %23,68 %  
24718,42 %18,42 %  
25513,16 %13,16 %  
22410,53 %10,53 %  
20410,53 %10,53 %  
2137,89 %7,89 %  
2625,26 %5,26 %  
2812,63 %2,63 %  
2712,63 %2,63 %  
3012,63 %2,63 %  
ostatní odpovědi 31 12,63 %2,63 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.56
Minimum:20
Maximum:30
Variační rozpětí:10
Rozptyl:4.77
Směrodatná odchylka:2.18
Medián:23
Modus:23

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2976,32 %76,32 %  
muž923,68 %23,68 %  

Graf

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2668,42 %68,42 %  
1231,58 %31,58 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Romanova, K.Marketingová komunikace vysokých škol v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-vyso.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.