Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace vzdělávacích institucí

Marketingová komunikace vzdělávacích institucí

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Hojková
Šetření:29. 01. 2017 - 12. 02. 2017
Počet respondentů:138
Počet otázek (max/průměr):23 / 23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci, která se týká marketingové komunikace vzdělávacích institucí.

Dotazník je určen pro studenty středních škol ve věku od 15 do 20 let. Vyplnění dotazníku Vám nezabere více jak pět minut.

Chtěla bych získat cca 200 respondentů do 12.2.2017. Prosím Vás o pomoc při získávání respondentů a předem Vám děkuji za vypnění mého dotazníku. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7755,8 %55,8 %  
Muž6144,2 %44,2 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
174230,43 %30,43 %  
19 a více3323,91 %23,91 %  
183323,91 %23,91 %  
161913,77 %13,77 %  
15117,97 %7,97 %  

Graf

3. Jakou střední školu budete mít vystudovanou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Veřejná SŠ12187,68 %87,68 %  
Soukromá SŠ1712,32 %12,32 %  

Graf

4. Máte zájem o studium na:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Veřejné VŠ10273,91 %73,91 %  
Soukromé VŠ3626,09 %26,09 %  

Graf

5. Pokud máte zájem o studium na soukromé vysoké škole, kolik byste byl/a ochoten/na zaplatit za 1 semestr studia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 – 15 0007252,17 %52,17 %  
16 000 – 25 0004532,61 %32,61 %  
26 000 – 30 000117,97 %7,97 %  
30 000 a více107,25 %7,25 %  

Graf

6. O jakou formu studia máte zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prezenční forma studia10878,26 %78,26 %  
Kombinovaná forma studia3021,74 %21,74 %  

Graf

7. Na kolik vysokých škol se hlásíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26446,38 %46,38 %  
3 a více4129,71 %29,71 %  
13323,91 %23,91 %  

Graf

8. Proč jste se rozhodl/a pro studium na VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Získání vysokoškolského titulu10273,91 %73,91 %  
Lepší plat po dokončení VŠ10173,19 %73,19 %  
Osobní rozvoj9165,94 %65,94 %  
Výhody plynoucí ze statusu studenta2014,49 %14,49 %  
Přání rodičů1611,59 %11,59 %  

Graf

9. O jaké studijní obory máte zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální a humanitní obory7554,35 %54,35 %  
Ekonomické obory7050,72 %50,72 %  
Technické obory2820,29 %20,29 %  
Zdravotnické a medicínské obory2316,67 %16,67 %  
Přírodovědné obory1712,32 %12,32 %  
Umělecké obory1712,32 %12,32 %  

Graf

10. Na co hledíte při výběru vysoké školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studijní obory10576,09 %76,09 %  
Formy studia7554,35 %54,35 %  
Lokalita školy4633,33 %33,33 %  
Prestiž školy3424,64 %24,64 %  
Doporučení3223,19 %23,19 %  
Cena školného (při studiu na soukromé VŠ)2115,22 %15,22 %  
Dostupnost informací na webových stránkách škol2115,22 %15,22 %  
Reklama školy117,97 %7,97 %  

Graf

11. Zajímají Vás propagační materiály vysokých škol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11180,43 %80,43 %  
Ne2719,57 %19,57 %  

Graf

12. Jak často se setkáváte s propagačními materiály vysokých škol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za týden4734,06 %34,06 %  
Několikrát za měsíc3726,81 %26,81 %  
Jednou za měsíc3122,46 %22,46 %  
Jednou za rok128,7 %8,7 %  
Jednou za týden117,97 %7,97 %  

Graf

13. Kde nejčastěji získáváte informace o vysokých školách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet11583,33 %83,33 %  
Reklama umístěná v MHD7352,9 %52,9 %  
Doporučení známých, studentů, rodičů6043,48 %43,48 %  
Sociální sítě4532,61 %32,61 %  
Tištěná periodika107,25 %7,25 %  
Televize64,35 %4,35 %  
Rádio53,62 %3,62 %  

Graf

14. Jaký druh propagace vysokých škol potkáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na internetu10576,09 %76,09 %  
Reklama v MHD8360,14 %60,14 %  
Reklama na sociálních sítí6950 %50 %  
Letáky2820,29 %20,29 %  
Plakáty1611,59 %11,59 %  
Reklama v TV53,62 %3,62 %  
Reklama v rádiu42,9 %2,9 %  

Graf

15. Setkáváte se spíše s reklamou na:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Soukromé VŠ10374,64 %74,64 %  
Veřejné VŠ3525,36 %25,36 %  

Graf

16. Které informace nejčastěji vyhledáváte na webových stránkách vysokých škol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informace o studiu11684,06 %84,06 %  
Studijní programy10273,91 %73,91 %  
Dny otevřených dveří6345,65 %45,65 %  
Cena školného (v případě soukromých VŠ)3726,81 %26,81 %  
Fotogalerie1510,87 %10,87 %  
Spojení se sociálními sítěmi75,07 %5,07 %  

Graf

17. Využíváte možnosti Dnů otevřených dveří na vysokých školách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10273,91 %73,91 %  
Ne3626,09 %26,09 %  

Graf

18. Setkali jste se s propagací některé vysoké školy přímo u Vás ve škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8763,04 %63,04 %  
Ano5136,96 %36,96 %  

Graf

19. Sdílíte se spolužáky informace o vysokých školách prostřednictvím sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7957,25 %57,25 %  
Ne5942,75 %42,75 %  

Graf

20. Které informace sledujete na sociálních sítích vysokých škol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komentáře studentů9568,84 %68,84 %  
Aktualizované informace o studiu na dané VŠ8158,7 %58,7 %  
Akce probíhající na vysoké škole7050,72 %50,72 %  
Nová reklamní sdělení3021,74 %21,74 %  

Graf

21. Jaký typ vizuálního zpracování reklamy vysokých škol se Vám nejvíce líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Logo vysoké školy8863,77 %63,77 %  
Obrázky promujících studentů6748,55 %48,55 %  
Obrázky studentů ve školních lavicích4834,78 %34,78 %  
Kreslené obrázky studentů3726,81 %26,81 %  
Obrázky učitelů se studenty3223,19 %23,19 %  

Graf

22. Máte po zhlédnutí reklamy zájem o studium na vysoké škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9971,74 %71,74 %  
Ne3928,26 %28,26 %  

Graf

23. Přesvědčí Vás reklama k návštěvě webové stránky dané vysoké školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10273,91 %73,91 %  
Ne3626,09 %26,09 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Jaký druh propagace vysokých škol potkáváte nejčastěji?

  • odpověď Reklama v MHD:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama umístěná v MHD na otázku 13. Kde nejčastěji získáváte informace o vysokých školách?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost informací na webových stránkách škol na otázku 10. Na co hledíte při výběru vysoké školy?

19. Sdílíte se spolužáky informace o vysokých školách prostřednictvím sociálních sítí?

  • odpověď Ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za týden na otázku 12. Jak často se setkáváte s propagačními materiály vysokých škol?

20. Které informace sledujete na sociálních sítích vysokých škol?

  • odpověď Aktualizované informace o studiu na dané VŠ:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodovědné obory na otázku 9. O jaké studijní obory máte zájem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Jakou střední školu budete mít vystudovanou?

4. Máte zájem o studium na:

5. Pokud máte zájem o studium na soukromé vysoké škole, kolik byste byl/a ochoten/na zaplatit za 1 semestr studia?

6. O jakou formu studia máte zájem?

7. Na kolik vysokých škol se hlásíte?

8. Proč jste se rozhodl/a pro studium na VŠ?

9. O jaké studijní obory máte zájem?

10. Na co hledíte při výběru vysoké školy?

11. Zajímají Vás propagační materiály vysokých škol?

12. Jak často se setkáváte s propagačními materiály vysokých škol?

13. Kde nejčastěji získáváte informace o vysokých školách?

14. Jaký druh propagace vysokých škol potkáváte nejčastěji?

15. Setkáváte se spíše s reklamou na:

16. Které informace nejčastěji vyhledáváte na webových stránkách vysokých škol?

17. Využíváte možnosti Dnů otevřených dveří na vysokých školách?

18. Setkali jste se s propagací některé vysoké školy přímo u Vás ve škole?

19. Sdílíte se spolužáky informace o vysokých školách prostřednictvím sociálních sítí?

20. Které informace sledujete na sociálních sítích vysokých škol?

21. Jaký typ vizuálního zpracování reklamy vysokých škol se Vám nejvíce líbí?

22. Máte po zhlédnutí reklamy zájem o studium na vysoké škole?

23. Přesvědčí Vás reklama k návštěvě webové stránky dané vysoké školy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Jakou střední školu budete mít vystudovanou?

4. Máte zájem o studium na:

5. Pokud máte zájem o studium na soukromé vysoké škole, kolik byste byl/a ochoten/na zaplatit za 1 semestr studia?

6. O jakou formu studia máte zájem?

7. Na kolik vysokých škol se hlásíte?

8. Proč jste se rozhodl/a pro studium na VŠ?

9. O jaké studijní obory máte zájem?

10. Na co hledíte při výběru vysoké školy?

11. Zajímají Vás propagační materiály vysokých škol?

12. Jak často se setkáváte s propagačními materiály vysokých škol?

13. Kde nejčastěji získáváte informace o vysokých školách?

14. Jaký druh propagace vysokých škol potkáváte nejčastěji?

15. Setkáváte se spíše s reklamou na:

16. Které informace nejčastěji vyhledáváte na webových stránkách vysokých škol?

17. Využíváte možnosti Dnů otevřených dveří na vysokých školách?

18. Setkali jste se s propagací některé vysoké školy přímo u Vás ve škole?

19. Sdílíte se spolužáky informace o vysokých školách prostřednictvím sociálních sítí?

20. Které informace sledujete na sociálních sítích vysokých škol?

21. Jaký typ vizuálního zpracování reklamy vysokých škol se Vám nejvíce líbí?

22. Máte po zhlédnutí reklamy zájem o studium na vysoké škole?

23. Přesvědčí Vás reklama k návštěvě webové stránky dané vysoké školy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hojková , L.Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-vzde.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.