Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace statutárního města Zlína

Marketingová komunikace statutárního města Zlína

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Růžičková
Šetření:04. 12. 2017 - 03. 01. 2018
Počet respondentů:231
Počet otázek (max/průměr):52 / 25.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:64,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

dovolte mi, abych Vás poprosila o vyplnění dotazníku, který má sloužit ke zjištění spokojenosti s marketingovou komunikací statutárního města Zlína. Jsem studentkou Vysoké školy hotelové a píši na toto téma diplomovou práci.

Dotazník je určen pro všechny, kteří žijí, pracují nebo studují ve Zlíně. Je anonymní a jeho vyplnění Vám zabere přibližně deset minut. Vaše odpovědi jsou pro mě velmi důležité a zasadím se nejen o to, aby se výsledky dotazníku dostaly k odpovědným pracovníkům Magistrátu města Zlína, ale také aby byly případné nedostatky v komunikaci skutečně odstraněny.

Děkuji Vám za pomoc a za čas, strávený vyplněním tohoto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Žijete ve Zlíně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17274,46 %74,46 %  
Ne5925,54 %25,54 %  

Graf

2. Pracujete nebo studujete ve Zlíně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3355,93 %14,29 %  
Ne2644,07 %11,26 %  

Graf

3. Vyberte prosím všechny formy komunikace statutárního města Zlína, které ZNÁTE:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oficiální stránky města: www.zlin.eu18794,44 %80,95 %  
Magazín Zlín17387,37 %74,89 %  
Profil města na Facebooku (zlin.eu)11558,08 %49,78 %  
Získávání informací v Městském informačním a turistickém středisku (v přízemí radnice na náměstí Míru 12)9045,45 %38,96 %  
Turistický a informační portál města: www.ic-zlin.cz6231,31 %26,84 %  
Komunikace přes pracovníky místních částí3919,7 %16,88 %  
Veřejné besedy v místních částech3618,18 %15,58 %  
Instagram města (zlin.eu)3115,66 %13,42 %  
RSS kanál pro odběr tiskových zpráv nebo novinek na úřední desce2110,61 %9,09 %  

Graf

4. Čtete měsíčník Magazín Zlín?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13668,69 %58,87 %  
Ne6231,31 %26,84 %  

Graf

5. Vyjádřete prosím svou spokojenost s měsíčníkem Magazín Zlín:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Na Magazínu Zlín bych vylepšila (nemusíte vyplňovat):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

´Je v něm příliš reklam a hodně tendenčních článků, všichni jsme skvělí a všechno perfektně funguje - čili zlepšit konkrétní zaměření.

aby se věnoval i tématům, které se radnici až tak nehodí, ale občany zajímají

celkový vzhled

Dala bych méně místa Útulku - píše se o psech v každém čísle, zabírá to docela velké místo, raději bych dala přednost informacím např. o pomoci lidem, apod.

Grafiku, obsah článku,méně reklam, víc propagovat neziskovky

Grafiku, přehlednost a hlavně relevantní informace. Pokaždé se někdo v úvodním článku jen prsí kolik toho dokázal. Propagace cyklostezek a hromada reklamy. Nic moc přínosného.

Chybí průběžné informace o připravovaných a probíhajících projektech.

Kvalita textu, prilis prezentace politiku, zavadejici texty nenovinarskych prispevatelu bez kontroly faktickych udaju, neni pro mlade lidi, chybi alternativa.. ale dozvim se o chodu veci v me casti mesta

Mene reklam

Ne vždy dojde do schránky

Nedávat zavádějící články z politického dění na radnici - viz kauza Veolia.

nevím

Nic bych neměnila

Přehlednost. Zase na druhou stranu se tam takto vleze více obsahu.

Větší rozsah (více stran, více témat)

Více informací právě pro obyvatele Zlína (třeba i opakovaně) - např. informace, že komunální odpad je třeba zaplatit sám (nikoli přes složenku) totálně zanikla. Více prostoru by zasloužila také zaměstnanost ve Zlíně - např. konkrétní čísla a zlevněné inzeráty pro zaměstnavatele. Doporučuji i specializované stránky: např. pro seniory, maminky předškoláků, nezaměstnaní + nějakou stránku pro časté dotazy (co s bezdomovci?, ostatními problémy?) ... tzn. asi jde spíše o změnu struktury Magazínu Zlín, aby každý četl to, co hledá (a mohl se dotazovat) a nebral to jen jako reklamní plátek

Více propagovat alternativní způsoby dopravy ! MHD, jízdní kola, zdravá chůze !!! Město není nafukovací a stále se zvyšující počet zbytečných jízd auty, ulice dokonale zacpe ! :-(

více úhlu pohledu

více zajímavostí

Více zatraktivnit - viz inZlín

Vyhovuje, nic bych neměnila

Zdá se mi, že některé témata - kauzy, hlavně ty ne úplně pozitivní, nedostávají v magazínu prostor. Např. kácení stromů podél Tř. Tomáše Bati, situace kolem rodiny Baťů, kterým nebyl navrácen znárodněný majetek a pod. Celkově magazín cením, a jsem ráda, že jej máme, ale občas mi to přijde jako taková výkladní skříň toho, co klape, ale kolem sporných témat se mlčí.

Zmodernizovat grafický vizuál

Zveřejňovat plné znění městských vyhlášek, programy a usnesení zastupitelstva a Rady města Zlína.

7. Navštěvujete oficiální webové stránky města www.zlin.eu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14975,25 %64,5 %  
Ne4924,75 %21,21 %  

Graf

8. Vyjádřete prosím svou spokojenost s oficiálními stránkami města www.zlin.eu:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

9. Na stránkách www.zlin.eu bych vylepšil/a (nemusíte vyplňovat):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

... už bylo uvedeno

Asi nic

design

design, přehlednost, A hlavně koupit DOMENU .CZ

Dřívější umístění videí ze zastupitelstev - někdy se objevují až dlouho po proběhlém zasedání.

Je třeba vylepšit funkci vyhledávače. Člověk informaci najde, jen když ví, kde jí má hledat. Pokud neví, je obtížné cokoliv najít.

Kompletně novou grafiku, smysluplnější navádění.

Lepší optimalizaci mobilní verze

Lepší vyhledávání (dle slov), přehlednost, zbytečně moc zanořování informací

možnost přímého zadání události do kalendáře

Nektere domumenty jsou hodne neaktualni, zalezi na odborech, lupa mi vetsinou nic nehledá, z meho pohledu funguji slusne aktuality

občas se v nich ztrácím a nemůžu najít to, co momentálně potřebuji

prehlednost

Prehlednost o akcich ve meste

přehlednost

Přehlednost

přehlednost a aktuálnost formulářů

přehlednost informací

Těžko lze najít vyhlášené veřejné zakázky města

ubrala bych modré barvy, díky jednotnému tónu je to nepřehledné,v sekci Jsem občan již nejde vidět Zobrazit vše, špatný html kód

velmi těžce se hledají potřebné formuláře vyhláška, kterou jsem potřeboval a našel, byla již neplatná...

Větší podpora alternativních způsobů dopravy ! Mobilita potřebuje dopravu, která je ekonomická a ekologická a též zdravá. Město Zlín musí více podporovat veřejnou, pěší a cyklistickou dopravu, protože tyto způsoby dopravy jsou nejohleduplnější k životnímu prostředí.

všechno

Webu by neškodilo modernější pojetí.

Zpřehlednit

10. Navštěvujete turistický a informační portál www.ic-zlin.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16583,33 %71,43 %  
Ano3316,67 %14,29 %  

Graf

11. Vyjádřete prosím svou spokojenost s turistickým a informačním portálem www.ic-zlin.cz:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Na stránkách www.ic-zlin.cz bych vylepšil/a (nemusíte vyplňovat):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- spojení onlinu a offlinu: víc propagovat stránku venku ve městě

Informace o sportovních a jiných akcích, které jsou přínosem v oblasti pozitivních změn v městském prostředí. Obrovská, až šílená propagace aut to určitě nebude !!!

Moje nespokojenost se týká pouze informací ohledně vánočního jarmarku. Když jsem hledala jaké stánky na náměstí najdu, tak jsem sice našla mapku jak budou rozmístěné, očíslované, ale nic víc. Myslím si, že není takový problém k číslům napsat název prodejce stejně jako to mají třeba v Brně

ochota

pěkná grafika, přehlednost a jednoduchost

přehledné

Segmentace rubrik a instituci ma sve mouchy, dle meho nazoru je neuplna, misty se k informaci nedopatram logictejsi cestou

13. Navštěvujete oficiální Facebookové stránky města (profil zlin.eu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11055,56 %47,62 %  
Ano8844,44 %38,1 %  

Graf

14. Vyjádřete prosím svou spokojenost s počtem příspěvků na Facebooku města (zlin.eu):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

15. Na Facebooku města (zlin.eu) bych vylepšil/a (nemusíte vyplňovat):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

efektivitu

inspirovat se u http://dashboard.lamayor.org/ a udělat to pro zlín

Myslim, ze to neni spatne, ma to ale nedostatky v komunikaci s mladymi, volba udalosti, forma i delka obsahu.. podle mne to miji treba studenty, cileni jen na mst.akce, komunity asi neoslovuji

Podporovat a propagovat využívání všech dostupných forem ekologicky šetrné dopravy, tj. veřejné dopravy, cyklistiky a pěšího způsobu mobility !

více pozvánek na sportovní události

více zpráv a informací z dění

16. Navštěvujete oficiální Instagram města (profil zlin.eu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne17789,39 %76,62 %  
Ano2110,61 %9,09 %  

Graf

17. Vyjádřete prosím svou spokojenost s Instagramem města (zlin.eu):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

18. Na Instagramu města bych vylepšil/a (nemusíte vyplňovat):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

lepší kvalita fotografií, více videí

19. Navštěvujete kanceláře místních částí a řešíte zde své záležitosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16281,82 %70,13 %  
Ano3618,18 %15,58 %  

Graf

20. Jak jste spokojeni s komunikací s pracovníky kanceláří místních částí?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

21. Návrhy na zkvalitnění komunikace v kancelářích místních částí (nemusíte vyplňovat):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Jsem presvedcena, ze pokud prijdu a chovam se jako slusny clovek, mam narok na vstricnost a chovani ala urednik se snazi najit reseni a je mily. Zatim se topime v papirech, preposilani na dalsi odbory, urednici byvaji bez zastupu a jeste si vyslechneme prupovidky a neprijemne jednani, nebo vyrusujeme. Ne vzdy samozrejme, nekteri urednici jsou skveli. Chybi ale casto "selsky rozum" a vladne princip moci, jakoby nesourodost mezi vedenim radnice a dlouhodobymi uredniky.

možnost zasílání požadavků elektronicky!

Podle mého jsou pracovníci velmi často omezování formálními náležitostmi a ačkoli vám chtějí pomoci - nemůžou. S běžnými pracovníky mám jen ty nejlepší zkušenosti, z komunikace na vyšší úrovni jen ty nejhorší: Popravdě: nevidím, kdo to tam šéfuje (protože se mnou většinou nekomunikuje, ačkoli na něj směřuji stížnost), ale podle mého jsou to kariéristi bez normálního uplatnění v běžném životě - že je pozdravuji a přeji hodně pohlavní svěžesti :o)

22. Účastníte se veřejných besed v místních částech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 23, Neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne17990,4 %77,49 %  
Ano199,6 %8,23 %  

Graf

23. Jak jste spokojeni s veřejnými besedami v místních částech?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

24. Návrhy na zkvalitnění veřejných besed v místních částech (nemusíte vyplňovat):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Jarmark I v parku a vice vyrobku nez jidla co.stanek to jidlo,!

Všichni slibují.... a nic!

25. Navštěvujete Městské informační a turistické středisko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 26, Neotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12871,51 %55,41 %  
Ano5128,49 %22,08 %  

Graf

26. Jak jste spokojeni se službami Městského informačního a turistického střediska?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

27. Návrhy na zkvalitnění služeb v Městském informačním a turistickém středisku (nemusíte vyplňovat):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- nejsou tam žádné hezké magnetky a slabý výběr vkusných triček - MITS není propagováno nikde ve městě, nevěděl jsem dlouho vůbec že tam je - není důvod tam moc chodit pro místní

Chybí mi propagační materiály o Zlíně zdarma.

Oteviraci doba, cileni na turisty ve smyslu mapy na namesti, dostupnost o vikendu, dalsi sluzby pro oziveni ruchu ve meste.. myslim, ze se ale damy z cestovniho ruchu snazi, jsou aktivni..

úsměv :)

Zlepšit informovanost pracovníků a zapracovat na ochotě. Člověk si tam nejde povykládat.

28. Kde hledáte informace o kulturních akcích, které se ve Zlíně konají? (můžete vybrat více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Magazín Zlín11960,41 %51,52 %  
Webové stránky jednotlivých organizací (např. web divadla, kina)10151,27 %43,72 %  
Oficiální stránky města - www.zlin.eu8342,13 %35,93 %  
Facebook zlin.eu8241,62 %35,5 %  
Zlínský deník7136,04 %30,74 %  
Lifestylový a kulturní magazín inZlin5527,92 %23,81 %  
City-light vitríny (na zastávkách MHD)4020,3 %17,32 %  
Plakáty ve vývěskách Magistrátu města Zlína3819,29 %16,45 %  
Kalendář akcí na www.ic-zlin.cz2713,71 %11,69 %  
Stručný přehled akcí - "newsletter"2512,69 %10,82 %  
google31,52 %1,3 %  
Od přátel21,02 %0,87 %  
Zlínský nočník21,02 %0,87 %  
In Zlin21,02 %0,87 %  
zlin.cz21,02 %0,87 %  
InZlin10,51 %0,43 %  
Různé skupimy na FB10,51 %0,43 %  
časopis In Zlín, Facebook10,51 %0,43 %  
Co mi kdo rekne, nebo na me vyskoci na fb10,51 %0,43 %  
Facebook zdroje jinych uzivatelu,organizátorů akci ..10,51 %0,43 %  
www.rodinavezline.cz - facebook10,51 %0,43 %  
Aktivity pro děti zlin a okolí - fcb 10,51 %0,43 %  
Fb instituci, weby, 10,51 %0,43 %  
od známých, kamarádů10,51 %0,43 %  
14/1510,51 %0,43 %  
nevyhledávám, o akcích vím od známých10,51 %0,43 %  
plakáty masters of rock cafe10,51 %0,43 %  
kruhové panely na plakáty po městě10,51 %0,43 %  
Plakaty po městě10,51 %0,43 %  
www.kudyznudy.cz10,51 %0,43 %  
facebook10,51 %0,43 %  
obecně facebook10,51 %0,43 %  
nechám si zasílat emailem10,51 %0,43 %  
Facebook - skupina Aktivity Zlínsko a okolí, Maminky Zlínsko a okolí apod.10,51 %0,43 %  
někdo mi o tom řekne, připadně na FB vidim vzkazky typu "ten se zučastní udalosti ve vašem okolí"10,51 %0,43 %  
www.zlin.cz10,51 %0,43 %  
přátelé10,51 %0,43 %  
od přátel, nebo na jiných internetových stránkách10,51 %0,43 %  
Na internetu, od přátel10,51 %0,43 %  
Okno do kraje 10,51 %0,43 %  

Graf

29. Ohodnoťte prosím akci VELIKONOČNÍ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 31, 2otázka č. 31, 3otázka č. 31, 4otázka č. 31, 5otázka č. 31, Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/aotázka č. 30].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/a7336,87 %31,6 %  
35025,25 %21,65 %  
24723,74 %20,35 %  
1168,08 %6,93 %  
484,04 %3,46 %  
542,02 %1,73 %  

Graf

30. Napište prosím, proč jste VELIKONOČNÍ JARMARK nikdy nenavštívil/a:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ani nevim, co to je

asi do toho něco vlezlo, snad příští rok

Asi jsem ho přehlédla. Nemám čas chodit po podobných akcích.

baví mě jiné akce než nakupování

Bohužel nebyl čas.

Buď jsem o něm nevěděl nebo neměl čas

Byl jsme mimo Zlín

Bývám pryč

Časová vytíženost

Časová vytížensot, nebyl pro mne prioritou

Časově důvody

časové důvody

Jel jsem za rodiči...

jezdím na velikonoce za rodinou do Olomouce

Jsem časově vytížená

jsem pryč

Měla jsem málé miminko a jiné starosti

Možná někdy ano, ale jen jako průchozí. Ale je fajn, že náměstí v tomto čase "žije".

Na podobné akce jsem chodila, když jsem měla malé děti. Teď už se mi prostě nechce proplétat mezi spoustou lidí.

Nebyl cas

Nebyl čas

Nebyl čas

Nebyl na to čas.

Nebyla jsem ve zline

Nebyla příležitost.

Nedostatek času

Nedostatek času

někdy jsem ho možná navštívila, ale již si nepamatuji, takže nemohu hodnotit

neláká mě to

nemám čas

Nemám na to čas

nemám rád jarmarky

Nemám ráda Velikonoce.

neměla jsem čas

Neměla jsem čas

NEMĚLA JSEM ZÁJEM !!!!

Nenavstivila jsem jej

není to typ akce který by mě lákal

Nevěděla jsem o něm

Nevěděla jsem o něm.

Nevěděla jsem o tom.

Nevěděla jsem, že se koná.

Nevidím důvod, proč bych jej měl při nedostatku času navštěvovat. Všechno k životu potřebné se dá koupit v supermarketech a kamenných obchodech.

Nevím

Nevím

nevím

nevim ! nechtělo se my ?

Nevím o tom, že nějaký velikonoční jarmark byl. Navíc velikonoce neslavím.

nevím proč bych na něj měl/a jit, nezaujal

Nevím, že se velikonoční jarmark pořádá

nezájem

nezájem

nezajímá mě

Nezajímá mě

Nezajímá mě to

nezajímá mne

Nezajímá mne

Neznám.

Pobyt mimo Zlin.

Protože jsem neměla tušení, že nějaký byl.

Protože jsem strávila velikonoce v Maďarsku, měla jsem zájezd.

Protože se mi to nikdy nehodilo

Přijde mi, že je to všechno o kupování věcí a nemám ráda, když je někde příliš mnoho lidí, lépe se cítím na komornějších akcích.

sama nevím, neláká mě to

Takové akce mě nezajímají.

U důvodu jiných aktivit mimo Zlín

Už si nepamatuji, možná jsem o ní nevěděla.

V tu dobu pravidelne jezdime na dovolenou

velikonoce moc neprožívám

Velikonoce pro mě nejsou nějak důležitý svátek, tak nemám potřebu chodit na jarmark.

z časových důvodů

Z časových důvodů a nezaujal mne

že jsou takové akce zjistim celkem pozdě a navíc mě tam zas až tak nic moc neláka, myslím že jsem tam byl jednou nebo dvakrat a zboží, které se tam prodává mě neoslovilo

31. Co byste na VELIKONOČNÍM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sortiment7459,2 %32,03 %  
Výběr prodejců5040 %21,65 %  
Program4233,6 %18,18 %  
Lepší propagace akce2822,4 %12,12 %  
Délka jarmarku (prodloužil/a bych jej)2520 %10,82 %  
Nic bych neměnil/a2016 %8,66 %  
nic10,8 %0,43 %  
Obnovovat prodejce10,8 %0,43 %  
Méně stánků s jídlem a vice ručně dělených věci10,8 %0,43 %  
výber pochutín, keď už človek ide, tak je tam len samý bramborák a zelí s bramborami ... mastné, hnusné, predražené, nič zaujímavé10,8 %0,43 %  
Nemá atmosféru a tu uměle nevytvoříte.10,8 %0,43 %  
vykázat opilé bezdomovce10,8 %0,43 %  

Graf

32. Ohodnoťte prosím akci KVĚTINOVÝ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 34, 2otázka č. 34, 3otázka č. 34, 4otázka č. 34, 5otázka č. 34, Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/aotázka č. 33].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/a12462,63 %53,68 %  
33417,17 %14,72 %  
22010,1 %8,66 %  
1115,56 %4,76 %  
463,03 %2,6 %  
531,52 %1,3 %  

Graf

33. Napište prosím, proč jste KVĚTINOVÝ JARMARK nikdy nenavštívil/a:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

--

akce pro mě není zajímavá

ani nevím že existuje

Ani nevím že nějaký byl

ani nevím, že byl

Ani nevím, že je

ani nevím, že něco takového existuje

Byla jsem na něm před pár lety a celá akce mě moc nezaujala. Květiny si kupuji buď na Florii v Kroměříži, u zahradníka nebo v hobby centru. Prostě, když si vzpomenu, že něco potřebuji nebo chci, tak si to jdu koupit.

Byla jsem v době konání Květinového jarmarku mimo Zlín.

casove moznosti

Časová vytíženost

časově mi to nevyhovovalo

Další akce, kterou jsem přehlédla. O akci jsem neměla ponětí.

Já vůbec nevím, že něco takového bylo. Možná jsem tam byla a nevím o tom.

Jde to mimo můj okruh zájmů.

Krom kaktusu mi doma vše uschne, tudíž pro mě zbytečná návštěva

Květiny mě nezajímají.

Květiny mne nezajímají.

minul mě termín konání akce

Nebyl cas

nebyl cas :(

Nebyl čas

nebyl čas

Nebyl čas

Nebyl čas.

Nebyl čas. Velká časová zaneprázdněnost

Nebyl jsem doma...

Nedostatek času

Nedostatek času

nedostatek času

Nejsem zahradnice

Nemám o to zájem.

Neměla jsem cas

Neměla jsem čas

neměla jsem potřebu

NEMĚLA JSEM ZÁJEM A ANI ČAS!

Nemocne deti

Nenavštěvuji jarmarky.

Není pro me zajímavý

Není pro mne atraktivní

není to pro mě zajímavá akce

nepamatuji se

Nepamatuji si, že by něco takového bylo.

nepěstuju květiny

Nestihla jsem ho

Nestihla jsem to

Nevedel jsem o nem

nevěděla jsem o akci

nevěděla jsem o něm

nevěděla jsem o něm

Nevěděla jsem o něm

nevěděla jsem o něm

Nevěděla jsem o něm.

Nevěděla jsem o téhle akci

Nevěděla jsem, že je

Nevěděla jsem, že taková akce je.

neviem že nejaký existuje

Nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím ! nechtělo se my ?

Nevím ani, že Květinový Jarmark je.

Nevím co to je ani kdy se tato akce koná

Nevím o nem

nevím o nem

Nevím o něm

Nevím o něm.

Nevím o tom ze je

nevím proč bych na něj měl/a jít, nezaujal

Nevim, co to je

nevim, kdy je

nevím, kdy se koná

nevím, že něco takového je

nevím, že něco takového je

Nevím, že něco takového vůbec je.

Nevím, že nějaký existuje.

Nevím, že se něco takového koná

Nevím, že se tahle akce ve Zlíně koná.

nevím?

nezájem

Nezají má mě to.

Nezajima me

Nezajímá mě

Nezajímá mě tato akce

Nezajímá mě to

Nezajímá mě to.

Nezajímá mě.

Nezajímá mne

Nezajíma mne to.

Nezajímavé pro mou osobu

nezajímavé téma

Nezaujal me

Nezaujal mne

neznám

Neznám

NEZNÁM

neznám Květinový jarmark

Neznám.

Nikdy jsem nad tim nepremyslela, asi me to nelakalo. Květiny si koupim tehdy kdy potrebuju, ne az je jarmark

Nikdy jsem o něm neslyšel

O akci jsem dosud neslyšela

O květinovém jarmarku jsem neslyšela

O této akci jsem doposud neslyšela.

o této akci jsem dosud neslyšela

o této akci nevím

O tom slyším poprvé

O tuto akci nemám zájem.

Pouze jsem procházel

pracovní zanepráznění

pro mě méně vyznamna akce a nezajimava

Prosty nezajem.

Protože jsem nevěděla, že něco takového vůbec existuje

Protože jsem o něm ani netušila. :)

slyším o něm prvně :-D

Stejné - neholduji nákupům a nic jiného mne tam nezaujalo. Květiny mi přišly předražené, když jsem tudy jednou procházela.

Tato akce me prilis nezajima

Toto téma mne nezajímá

V době kdy se koná začíná zkouškové období, navíc akce většinou probíhá přes týden, kdy kromě školy docházíme i na brigádu.

V květnu bývá hodně kulturních akcí, nikdy mi to na Jarmark nevyšlo

Vůbec mne zlínské náměstí neláká.

Vůbec netuším, o jakou akci jde.

Vzdy uz jsem mela v planu neco jineho. Moc me nezaujal...

Z časových důvodů

34. Co byste na KVĚTINOVÉM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sortiment4055,56 %17,32 %  
Výběr prodejců2331,94 %9,96 %  
Lepší propagace akce2230,56 %9,52 %  
Délka jarmarku (prodloužil/a bych jej)1216,67 %5,19 %  
Nic bych neměnil/a1115,28 %4,76 %  
upravit podmínky tak, aby se mohli účastnit i drobní prodejci. Ne jen distriburoři polských zahradnictví11,39 %0,43 %  
Více květin,bylinek11,39 %0,43 %  
malý počet prodejců. Myšlenka skvělá ale nedaří se realizovat...11,39 %0,43 %  
více prodejců11,39 %0,43 %  

Graf

35. Ohodnoťte prosím akci KEJKLÍŘSKÝ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 37, 2otázka č. 37, 3otázka č. 37, 4otázka č. 37, 5otázka č. 37, Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/aotázka č. 36].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/a11960,1 %51,52 %  
23417,17 %14,72 %  
12010,1 %8,66 %  
3199,6 %8,23 %  
442,02 %1,73 %  
521,01 %0,87 %  

Graf

36. Napište prosím, proč jste KEJKLÍŘSKÝ JARMARK nikdy nenavštívil/a:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ani nevím kdy byl

Ani nevim ze nejaky byl

ani nevím že se něco takového koná

Ani nevím že tu nějaký je

Asi o této akci ani nevím.

Byla jsem mimo Zlín

Co to je

Co to sakra je? O této akci jsem nikdy neslyšela.

časové důvody

časové důvody

Jina akce v okoli

jiná aktivita v daném termínu

jiná cílová skupina

Mám pocit, že je tato akce příliš hlučná.

Nebyl čas

Nebyl čas.

Nebyl čas.

Nebyla příležitost.

Nedostatek času

NECHODÍM NA TENTO TYP JARMARKU

neláká mě

Nelakala me akce

nemám malé děti

Nemám o to zájem.

Nemám ponětí, že něco takového bylo. O akce podobného typu se nezajímám.

nemám zájem

Nemám zájem o kejklíře

Nemám zájem.

Neměla jsem čas.

Neměla jsem zájem

NEMĚLA JSEM ZÁJEM A ANI ČAS!

Nenavštěvuji jarmarky a nikdy jsem o tom neslyšela.

Není to můj šálek čaje

nevedel jsem o nem

Nevěděl jsem, že se akce koná

nevěděla jsem , že nějaký byl

nevěděla jsem o akci

Nevedela jsem o nem

Nevěděla jsem o něm

nevěděla jsem o něm

Nevěděla jsem o něm

nevěděla jsem o něm

Nevěděla jsem o něm

Nevěděla jsem o něm a kejklíří mě nezajímají.

Nevěděla jsem o něm.

Nevěděla jsem o téhle akci

Nevěděla jsem, že taková akce je.

Nevím

Nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím ! nechtělo se my ?

Nevím co to je. Nevím o čem to je. Nikdy jsem o tom neslyšela

Nevim kdy je

Nevím o něm

nevím o nem

nevím o něm

nevím o něm

nevím o něm :)

Nevím o něm.

Nevím o tom ze je

nevím proč bych na něj měl/a jít, nezaujal

nevím že existuje

Nevim, co to je

nevim, kdy je

nevim, nepamatuji si ze nejaky byl.

nevím, že byl

Nevím, že něco takového probíhalo.

nevím, že něco takového vůbec je.

Nevím, že se tahle akce ve Zlíně koná.

Nevím, že se taková akce konala

nevyšlo nám to

nezájem

Nezájem

nezájem

Nezájem

Nezajímá mě

Nezajima me

nezajima me

Nezajímá mě

Nezajima me

Nezajímá mě to

Nezajímá mě to.

Nezajímá mě to.

Nezajímá mě toto téma.

nezajímá mne

Nezajímá mne

Nezajíma mne to.

nezajímal mě

Nezajimala jsem se o nej.

Nezajímě mě to

nezaujal mě

Nezaujal mě.

Nezaujalo mě téma jarmarku

neznám

neznám

Neznam ho

Neznám.

O akci jsem dosud neslyšela

O akci jsem neslyšela

o této akci nevím

Opět - na mne příliš mnoho lidí, raději zajdeme s dětmi na komornější akci, nebo do lesa.

Opět nevím, o jakou akci jde.

Opět nevím, že je

Pouze jsem procházel

Pracovni duvody

pravděpodobně bylo něco jiného na práci

Prosty nezajem.

Protože je asi určený dětem ?

raz som zachytila, že nejaký bol.... nevšimla som si, že má byť

Tak

to samé jako květinový jarmark, slyším dnes poprvé .-)

Už ten název mě nezaujal.

v termínu jsem měl jiné plány

Vůbec mne neláká zlínské náměstí.

Z časových důvodů

Z časových důvodů

Z důvodu časové vytíženosti.

37. Co byste na KEJKLÍŘSKÉM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sortiment2632,91 %11,26 %  
Výběr prodejců2430,38 %10,39 %  
Lepší propagace akce2025,32 %8,66 %  
Nic bych neměnil/a1924,05 %8,23 %  
Kulturní program1721,52 %7,36 %  
Délka jarmarku (prodloužil/a bych jej)1113,92 %4,76 %  
Dilny pro děti11,27 %0,43 %  
Pokud jdu na akci s detmi, bez vyjimky na namesti potkam predrazene atrakce stejneho druhu a to mne odrazuje akce navstevovat.Program nema pr, jsou tam soliterni veci, ktere zaslouzi propagaci samostatnou, grafika dlouhodobe hrozna11,27 %0,43 %  

Graf

38. Ohodnoťte prosím akci ADVENTNÍ ČAS A VÁNOČNÍ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 40, 2otázka č. 40, 3otázka č. 40, 4otázka č. 40, 5otázka č. 40, Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/aotázka č. 39].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
28140,91 %35,06 %  
16030,3 %25,97 %  
33618,18 %15,58 %  
594,55 %3,9 %  
484,04 %3,46 %  
Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/a42,02 %1,73 %  

Graf

39. Napište prosím, proč jste ADVENTNÍ ČAS A VÁNOČNÍ JARMARK nikdy nenavštívil/a:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

časové důvody

Neměla jsem zájem

Rodila jsem

40. Co byste na ADVENTNÍM ČASE A VÁNOČNÍM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sortiment7940,72 %34,2 %  
Výběr prodejců7538,66 %32,47 %  
Kulturní program6835,05 %29,44 %  
Délka jarmarku (prodloužil/a bych jej)4824,74 %20,78 %  
Nic bych neměnil/a4221,65 %18,18 %  
Lepší propagace akce2914,95 %12,55 %  
Jsem s vánočním jarmarkem spokojen.10,52 %0,43 %  
lepší uspořádání stánků10,52 %0,43 %  
Kluziště většího rozměru10,52 %0,43 %  
vánoční tematika je pouze ve výzdobě. Víc stánků s dárkovým a hlavně regionálním zbožím. Vánoce nejsou jen o punči. 10,52 %0,43 %  
Kluziště10,52 %0,43 %  
Nedemontoval bych stánky kvapně 23/1210,52 %0,43 %  
Pro nas jsou akce na namesti vetsinou pozde, s detmi nez se dostaneme z mesta apod tak akce zacinajici v pet, v sest jsou pozde..myslim komcerty (ale to je spise problem matek samozivitelek :))10,52 %0,43 %  
lepsi ozvuceni kapel10,52 %0,43 %  
Více odpadkových košů, třídění odpadu10,52 %0,43 %  
Letos mi prijde slaby program, doprovodny program v podstate neni, kluziste a lepe zdobena podia maji i mala mesta v okoli dumyslnejsi..jakoby se v krajskem meste setrilo.Hrnky super, posunuti trhu do dalsi ulice super, zacatek trhu mi nedava smysl, v sobotu mrtve mesto.Program postrada stavu a miji vetsinou i produktivni cilovku, dilny byvaji super se zeleni, atelier zebra je fakt spatne na vsech akcich.Program by mel i spojovat kulturni cinitele ve meste + nabidnout perly, to nevidin10,52 %0,43 %  
inspirovat se brnem, požadovat kvalitní pití, jednotný styl reklam na stáních, propagovat to mimo zlín, udržet tam lidi aspon do devíti večer, 10,52 %0,43 %  
velmi se zlepšil... opravdu chválím! Dříve bych dala za 4 :-) 10,52 %0,43 %  
Jednou bych se chtěl dožít toho, že úroveň akce bude alespoň podobná jako je tomu například v Uherském Hradišti.10,52 %0,43 %  
Málo osvětlené u stánků (večer). Kuřáci u stolečků:(10,52 %0,43 %  
obměnit druhy jidel, porad je to jen bramborak,klobasa, langos..nic napaditeho a zajimaveho za poslednich nekolik let. stanky s vanocni tematikou (ozdoby,vykrajovatka..atd) otevrit uz drive.10,52 %0,43 %  
Ve srovnání s jinými městy je zde spíše nezájem ze stran návštěvníků se zde prostě jen tak sejít s přáteli a trávit čas. Také bych spojila oba dohromady po celou dobu trvání akce.10,52 %0,43 %  
tak nějak ta atmosféra mi tam chybí - možná to dělají ty "hadrové" stánky, ze kterých vše uniká...10,52 %0,43 %  
Konečně jsou letos stánky rozumně rozmístěné !10,52 %0,43 %  
více ozdob, vánoční atmosféry,10,52 %0,43 %  
více stánků a lépe je rozmístit10,52 %0,43 %  
málo stánků, malý sortiment, proč to v Hradišti jde podstatně lépe?10,52 %0,43 %  
absolutně se nedají srovnat s vánočními trhy v jiných krajských městech (např. Brno, Olomouc). Ve Zlíně je to naprostá ubohost10,52 %0,43 %  
Letos mi příjde chaotické rozestavění stánků. A měli by se vyhánět bezdomovci. Minule tam po nás pokřikoval nějaký s pejskem ať mu dáme cigaretu. ( chudák pejsek)10,52 %0,43 %  
Stankt I v parku bez bezdomovcu a vice vyrobku10,52 %0,43 %  
Nemá atmosféru, ve srovnání s Brnem už na zlínský nikdy nepůjdu, raději obětuju čas a peníze a vyrazím si mimo Zlín.10,52 %0,43 %  
obtěžující opilce10,52 %0,43 %  
vykázat opilé bezdomovce10,52 %0,43 %  
koše na topení, ohřívají se u nich jen bezďaci10,52 %0,43 %  
Přehlednost10,52 %0,43 %  
Adventní ulička mi přijde letos celkem zbytečná. Na druhou stranu se takto uklidilo šest stánku a na náměstí je volněji.10,52 %0,43 %  

Graf

41. Ohodnoťte prosím akci STROMOVÉ SLAVNOSTI (jako ve škole):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 43, 2otázka č. 43, 3otázka č. 43, 4otázka č. 43, 5otázka č. 43, Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/aotázka č. 42].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/a16281,82 %70,13 %  
2126,06 %5,19 %  
3126,06 %5,19 %  
194,55 %3,9 %  
521,01 %0,87 %  
410,51 %0,43 %  

Graf

42. Napište prosím, proč jste STROMOVÉ SLAVNOSTI nikdy nenavštívil/a:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

Akci jsem nezaznamenal

Ani nevím, že něco takového je

co to je?

časová otázka

časově nestihla

Donedávna jsem o akci nevěděla a i z časového hlediska.

Eeeeeeeeeeeeeeeeee? To neznám.

Jina akce v okoli

levim, kdy jsou

Neatraktivni

Nebyl čas

Nebyl čas

Nebyl čas

NEBYL JSEM

Nebyla jsem

Nebyla jsem o akci informována

Nebyla jsem ve Zlíně.

Nedostatek času

nechce se mi

neláká mne toto téma, probíhá myslím v dopoledním čase

nemám čas

Nemám o této akci žádné informace

Nemám zájem

Neměla jsem zájem

Neměla jsem zájem

NEMĚLA JSEM ZÁJEM A ANI ČAS!

Nenavštěvuji.

není čas

Není možné se účastnit všech akcí.

nepamatuji se

neslyšel jsem o něm

Neslyšela jsem o nich

Neslyšela jsem o nich

neslyšela jsem o tom

Netušila jsem, že jsou

Netuším o co se jednalo

Netuším, že taková akce existuje.

Neuvědomuji si, oč se jedná

Nevěděl jsem o teto akci

nevěděla jsem

nevěděla jsem o akci

nevěděla jsem o něm

Něvěděla jsem o něm

Nevěděla jsem o něm.

Nevěděla jsem o ní

nevěděla jsem o ní

nevěděla jsem o nich

nevěděla jsem o nich

Nevěděla jsem o nich,

Nevěděla jsem o této akci

Nevěděla jsem o této akci

Nevěděla jsem o této akci.

nevěděla jsem, že nějaké byly

neviem čo to je

nevim

Nevím

nevím

nevím

nevím ! nechtělo se my ?

Nevím co to je

Nevim kdy je

Nevim o bich

nevím o co jde

Nevím o něm

Nevím o ní

Nevim o ni

nevím o ní

Nevím o ni

Nevím o nich

Nevim o nich

Nevím o nich

nevím o nich

Nevim o nich :-)

Nevím o nich.

Nevim o teto akci

Nevim ze byly

Nevim ze takova akce probehla

nevím že byly

Nevim, co to je

nevím, co to je, nikdy jsem o tom neslyšela

Nevím, kdy jsou

Nevím, o jakou akci jde.

nevim, ze takova akce tady byla

Nevím, že něco takového existuje.

nevím, že něco takového vůbec existuje

Nevím, že se taková akce pořádá.

Nevím, že taková akce proběhla.

Nevím, že tato akce existuje

Nevím, že to existuje.

Nevím,o stromovych slavnostech jsem dosud neslyšela.

nevím?

Nezají má mě to.

Nezajímá me

Nezajímá mě

Nezajímá mě to

Nezajímá mne

Nezajímá mne to.

Nezaujala mě.

neznám

Neznám

neznám

neznám tuto akci

neznám tuto akci, slyšela jsem, že se účastníci bývají základní školy v dopoledních hodinách

Neznám tuto akci...

neznám uvedenou akci

neznam, nevim o ni

Neznám.

Nic o tom nevím.

Nikdy jsem o akci neslyšel

Nikdy jsem o této akci neslyšel.

Nikdy jsem o této akci neslyšela.

Nikdy jsem o tom neslyšela

nikdy jsem o tom neslyšela

Nikdy jsem o tom neslyšela

Nikdy jsem o tom neslyšela.

O akci jsem neslyšel/a.

O akci jsem neslyšela

o akci jsem nevěděl

o akci vůbec nevím

O této akci jsem dosud neslyšela

pracovní vytížení

Protože jsem o nich neslyšela, nevím, že existují

slyším o akci poprvé

slyším o tom poprvé

slyším poprvé

Takovou slavnost vůbec neznám.

Tato akce mne vůbe ničím nenalákala k účasti.

tuto akci neznám

Velká časová zaneprázdněnost

Vidim poprve ....vubec nevi ze neco takoveho mame

Vubec jsem o nem neslysela.

Vůbec nevím, že něco takového bylo. Možná jsem tam byla a nevím o tom?

Vůbec nevím, že se taková akce někdy konala. Nikdy jsem o takové slavnosti ve Zlíně neslyšela, dokonce si myslím, že tu taková akce nikdy nebyla.

Z časových důvodů

zcela mimo záběr

43. Co byste na STROMOVÝCH SLAVNOSTECH zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lepší propagace akce1644,44 %6,93 %  
Program1130,56 %4,76 %  
Nic bych neměnil/a925 %3,9 %  
Délka akce (prodloužil/a bych jej)411,11 %1,73 %  

Graf

44. Ohodnoťte prosím akci TÝDEN ZDRAVÍ (jako ve škole):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 46, 2otázka č. 46, 3otázka č. 46, 4otázka č. 46, 5otázka č. 46, Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/aotázka č. 45].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/a11457,58 %49,35 %  
23417,17 %14,72 %  
32311,62 %9,96 %  
1178,59 %7,36 %  
473,54 %3,03 %  
531,52 %1,3 %  

Graf

45. Napište prosím, proč jste TÝDEN ZDRAVÍ nikdy nenavštívil/a:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ebyl cas

-

-ll-

.

Akce konaná v období kdy mám nejvíc práce.

Akci jsem nezaznamenal

akci neznám

asi nebyl cas

časová otázka

Časová vytíženost

Jsem zdravotník.

Mám takový pocit, že nebydlím ve Zlíně.

nebyl čas

Nebyl čas

Nebyla jsem ve Zlíně.

nedostatek času

Nedostatek času.

nechtěla jsem

nemám malé děti

Nemám zájem

Neměla jsem čas

neměla jsem čas

Neměla jsem dostatek času na navštívení teto akci

Neměla jsem na akci čas.

Neměla jsem zájem

Nemocne deti

nemohu hodnotit, nenavštívil jsem

Nenavštěvuji - časové důvody.

Není možné se účastnit všech akcí.

Není to pro mne zajímavé.

nepamatuji se

nepoznám to

nepřišla mi zajímavá

Nestihla jsem

Nevěděla jsem o akci

nevěděla jsem o akci

Nevěděla jsem o něm

nevěděla jsem o něm

Nevěděla jsem o něm.

Nevěděla jsem o ní

nevěděla jsem o ní

nevěděla jsem, že něco takového je

Nevěděla jsem, že taková akce je.

Nevím

nevím ! nechtělo se my ?

Nevim kde je, na namesti? Vim ze deti maji treba v ramci skoly, skolky...

Nevim kdy je

Nevím kdy to probíhá. Nikdy jsem o podobné akci neslyšela

nevím o co jde

Nevím o něm.

nevím o tom

Nevim ze byl

Nevim, co to je

nevím, kdy se koná

Nevím, že akce se koná

nevím, že byl

Nevím, že se tahle akce ve Zlíně koná.

Nevím, že se taková akce pořádá.

nevyšlo mi to časově

Nezají má mě to.

Nezajima me

Nezajima me

Nezajímá mě

Nezajímá mě to

nezajímá mne

Nezajímá mne

Nezajímá mne to.

Nezajímám se o takové akce.

NEZAJÍMAVÉ PRO MNE

Nezaujal mě.

nezaujalo mě

Neznám

Neznám

neznám akci

Neznám žádnou z těchto akcí, kromě vánočního jarmarku.

Neznám.

o akci jsem neslyšela

O akci nevím

pracovní vytížení

Přes pracovní týden jsem již v Brně na vysoké škole, takže mě to z tohoto důvodu míjí. Ze střední školy si pamatuji snad jen ježdění bez aut a MHD zadarmo.

slyším poprvé

Takovou akci neznám.

To existuje?

tuto akci neznám

unikl mi termín

unikla mě

v letošním roce jsem se o akci dozvěděla pozdě

Vím pouze od dětí ze školy, že akce probíhá, ale nevím, proč bychom ji měli navštívit.

Vůbec nevím že něco takového bylo.

Z časových důvodů

Z časových důvodů, nezájem o akci

Z časových důvodů, při práci na dvě směny se těžko stíhají všechny akce

46. Co byste na TÝDNU ZDRAVÍ zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lepší propagace akce3845,24 %16,45 %  
Nic bych neměnil/a2428,57 %10,39 %  
Sortiment1214,29 %5,19 %  
Kulturní program1214,29 %5,19 %  
Výběr prodejců1214,29 %5,19 %  
Délka jarmarku (prodloužil/a bych jej)55,95 %2,16 %  
Nevím11,19 %0,43 %  
Více témat na přednáškách 11,19 %0,43 %  
podle mě to není jarmark, ale různé aktivity pro zdraví. Chybí mi např. výstava o zdraví během tohoto týdne.11,19 %0,43 %  
Hodne akci na ruznych mistech, neprehledne11,19 %0,43 %  

Graf

47. Ohodnoťte prosím akci DEN ZEMĚ (jako ve škole):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 49, 2otázka č. 49, 3otázka č. 49, 4otázka č. 49, 5otázka č. 49, Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/aotázka č. 48].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemohu posoudit - nikdy jsem akci nenavštívil/a9548,22 %41,13 %  
24321,83 %18,61 %  
33316,75 %14,29 %  
12010,15 %8,66 %  
431,52 %1,3 %  
531,52 %1,3 %  

Graf

48. Napište prosím, proč jste DEN ZEMĚ nikdy nenavštívil/a:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

?

.

akce mě neoslovila

akce pro děti

Byla jsem v práci

časová otázka

časové důvody

časové důvody

Je to ubohé

Letošní jsem nenavštívila - časové důvody.

Mám ráda přírodu, ale ne fanatické ekology.

Nebyl čas

nebyl čas

Něco mi to říká, ale nemyslím si že jsem tam byla.

nedostatek času

nechtěla jsem

nemám čas

Nemám čas.

nemám děti ve škole ani o akci nevím

Nemám zájem

Neměla jsem čas

neměla jsem čas

Neměla jsem zájem

NEMĚLA JSEM ZÁJEM A ANI ČAS!

nenavštěvuji, bývá na jaře, kdy nemám čas

Není možné se účastnit všech akcí.

není to akce, která by mě zajímala

Neslyšela jsem o tom a nezajímá mě to

Neslyšela jsem o tom.

Nestihla jsem

nestihla jsem

nevěděla jsem o něm

nevěděla jsem o ní

Nevedela jsem o teto akci

Nevěděla jsem, že taková akce je.

Nevím

Nevim

Nevím

Nevim

nevím

nevím ! nechtělo se my ?

nevím o co jde

Nevím to pro mne zajímavé.

nevím že se taková akce koná

Nevim, asi jsem nemela cas, nebo jsme se ucatnili tohoto dne v ramci jineho programu

Nevim, co to je

Nevím, že se pořádá

Nevím, že se tahle akce ve Zlíně koná.

Nevím, že se taková akce pořádá.

Nevím,že něco takového probíhá

Nevyšlo mi časově

Nezájem

nezajímá mě

Nezajímá mě to

nezajímá mne

Nezajímá mne

Nezajímá mne to.

Nezajímal mě to

Nezajímalo mě to.

Nezajímavé

Nezaujalo mě to

neznám

neznám tuto akci

Neznám.

Nic o tom nevím.

o akci jsem neslyšela

o tuto akci jsem se nikdy moc nezajimala

Pouze jsem procházel

Protože jsem ve škole.

pršelo

slyším poprvé, resp něco mi to říká, ale jedním uchem tam, druhým ven

To neznám.

Z časových důvodů

49. Co byste na DNI ZEMĚ zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kulturní program4443,14 %19,05 %  
Lepší propagace akce3938,24 %16,88 %  
Nic bych neměnil/a3332,35 %14,29 %  
Délka jarmarku (prodloužil/a bych jej)65,88 %2,6 %  
Moc na to nechodím takže nevím. Byla jsem tam snad 1x za život, a to když jsem byla malá10,98 %0,43 %  
Jediné co mi nějak utkvělo z této akce v hlavě je prezentace základních škol na náměstí a zdarma MHD. 10,98 %0,43 %  

Graf

50. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15678,79 %67,53 %  
Muž4221,21 %18,18 %  

Graf

51. Věk:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 40 let11960,71 %51,52 %  
41 - 60 let3919,9 %16,88 %  
do 20 let3015,31 %12,99 %  
61 let a více84,08 %3,46 %  

Graf

52. Vepište prosím případné další náměty a připomínky k marketingové komunikaci statutárního města Zlína:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- magický park byla nejlepíš akce kterou jsem ve zlíně viděl, klidně bych ji zvětšil na úroven pražského festivalu Signál a zpropagoval podobně - z 600 000 lidí co navšíví ZOO zlín jen minimum přijede do města, chce je to tam nalákat - pro nejlepší a zajímavé akce (ZDW, aventní trhy, Magický park, ...) dělat propagaci i v jiných městech kraje - stavět na Audiovizi a FMK, udělat výstavu/festival digitální kultury, např. podobně http://prototypbrno.cz/ - profilovat zlína jako kreativní živé studentské město mimo zlínský kraj - udělat festival/akci živého zlína zaměřenou na animaci a film - profilovat město zlín jako smart city, podobně jako to dělá Písek a Kolín

Absolutní propadák co týká třídění odpadů na veškerých jarmarcích apod. Opět nedá se srovnat s jinými městy. I v Uherském Hradišti třídí lépe než ve Zlíně.

Ať se konečně " Hadi na radnici" zabývají vodou pro občany, a respektují výroky soudů.

Bylo by třeba více informací o dění ve Zlíně

dle mého soudu je nutná razantní změna ve vizuální prezentaci akcí města (plakáty velikončního jarmarku a spol. jsou po grafické stránce velmi nekvalitní, což je zejména ve Zlíně, který se snaží být městem designu, tristní)

Hodne akci s malou propagaci? Coz je skoda.

Klidne mail. Po tomto dotazniku si lajknu na facebooku zlin.eu

krátká upoutávka nebo reklama na youtube by mohla rozšířit povědomí mladších lidí

Lepší komunikace

Lepší propagace akce.

Málo kulturnich akci na náměstí

měli by se přiučit jinde, jinak je Zlín mrtvý

Město by se mělo více věnovat agendám, které jsou jeho posláním a zákonnou povinností, než vymýšlet lidem stále nějaká povyražení.

Myslím si, že komunikace směrem k obyvatelům je dostatečná. Každý obyvatel, který hledá ve Zlíně kulturní vyžití si jej díky internetu a sociálních sítí najde. Možná bych uvítal u větších akcí např. leták do schránky. Nicméně co bych ve Zlíně uvítal, tak jsou klasické trhy (ovoce, zelenina, maso atd.) lokálních prodejců, né překupníků z Makra. Ale to je asi trochu mimo téma :)

Myslím, že moje připomínka se netýká úplně marketingové komunikace, ale celkově vánočního jarmarku 2017. Horší akci než vánoční trh ve Zlíně jsem v životě neviděla. Nejsem spokojená už několik let, ale letos to byla hrůza hrůz. Město neví co by za stánky chtělo, tak nezbývá než do stánků nabrat prodejce svařáků, punčů, přepálených bramboráků a podobných hrůz. Kdybych na netu našla mapu se seznamem prodejců, tak bych na jarmark ani nepřišla, protože kromě pár jedinců s keramikou a košíky jsem na náměstí neviděla nic jiného než jídlo a pití. Kde byli prodejci baněk, vánočních vykrajovátek, kteří tam ještě loni byli? Když už jsem se na jarmark vydala, tak jsem se zděsila, protože jsem nemohla najít stolek, ke kterému bych si se svým svařákem stoupla, protože s plným kelímkem prostě korzovat nebudu, abych nikoho nepolila. Všechny co jsem viděla, tak byly mokré, špinavé, plné prázdných kelímků. Zajímalo by mě jestli se zastupitelé a další odpovědní lidé na trhu vůbec objevili a viděli jak to tam vypadá nebo jestli zrovna odjeli do jiného města, aby si vánoční trh užili. Myslím, že inspirace není daleko. V Olomouci a Brně byly trhy nádherné a ten výběr se nedá porovnat.

Například: kam jdou peníze z poplatků za psy, když téměř nikde nejsou odpadkové koše na psí exkrementy?

Nedokážu posoudit - mám negativní zkušenost z předchozích let (4 roky zpět) a nová komunikace mě nepřesvědčila o opaku (viz. zmiňovaná komunikace platby odpadu - dozvěděli jsme se jen od známých ... jak mají pak vědět např. osamocení důchodci?) Akce na náměstí jsou jen dílem radnice - dali bychom více prostoru jednotlivým místním organizacím.

nemám

Nemám výhrady ke komunikaci s městem.

Nemám připomínky.

nevím ! nechtělo se my ?

Oslovit lidi, kteří jsou ochotni měnit Zlín v oblasti městské mobility. Propagace a podpora alternativních ekologických a zdravých způsobů dopravy ve městě na krátké vzdálenosti: MHD, cyklodoprava a chůze.

Poutavější akce, lépe komunikovat..

Pres prazdniny akce pro rodiny

Přijde mi celá komunikace a vůbec působení města jako takového strašně zkostnatělá, neosobní.

Uvedené otázky byly zaměřeny na marketingovou komunikaci ve směru k občanům. Co marketingová komunikace ve směru k podnikatelskému sektoru?

Vážím si spolupráce. :-)

vypouštět pravdu občanům

Vzít si příklad z jiných měst v regionu

Žádné


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Žijete ve Zlíně?

2. Pracujete nebo studujete ve Zlíně?

3. Vyberte prosím všechny formy komunikace statutárního města Zlína, které ZNÁTE:

4. Čtete měsíčník Magazín Zlín?

5. Vyjádřete prosím svou spokojenost s měsíčníkem Magazín Zlín:

7. Navštěvujete oficiální webové stránky města www.zlin.eu?

8. Vyjádřete prosím svou spokojenost s oficiálními stránkami města www.zlin.eu:

10. Navštěvujete turistický a informační portál www.ic-zlin.cz?

11. Vyjádřete prosím svou spokojenost s turistickým a informačním portálem www.ic-zlin.cz:

13. Navštěvujete oficiální Facebookové stránky města (profil zlin.eu)?

14. Vyjádřete prosím svou spokojenost s počtem příspěvků na Facebooku města (zlin.eu):

16. Navštěvujete oficiální Instagram města (profil zlin.eu)?

17. Vyjádřete prosím svou spokojenost s Instagramem města (zlin.eu):

19. Navštěvujete kanceláře místních částí a řešíte zde své záležitosti?

20. Jak jste spokojeni s komunikací s pracovníky kanceláří místních částí?

22. Účastníte se veřejných besed v místních částech?

25. Navštěvujete Městské informační a turistické středisko?

26. Jak jste spokojeni se službami Městského informačního a turistického střediska?

28. Kde hledáte informace o kulturních akcích, které se ve Zlíně konají? (můžete vybrat více odpovědí)

29. Ohodnoťte prosím akci VELIKONOČNÍ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

31. Co byste na VELIKONOČNÍM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

32. Ohodnoťte prosím akci KVĚTINOVÝ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

34. Co byste na KVĚTINOVÉM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

35. Ohodnoťte prosím akci KEJKLÍŘSKÝ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

37. Co byste na KEJKLÍŘSKÉM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

38. Ohodnoťte prosím akci ADVENTNÍ ČAS A VÁNOČNÍ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

40. Co byste na ADVENTNÍM ČASE A VÁNOČNÍM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

41. Ohodnoťte prosím akci STROMOVÉ SLAVNOSTI (jako ve škole):

43. Co byste na STROMOVÝCH SLAVNOSTECH zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

44. Ohodnoťte prosím akci TÝDEN ZDRAVÍ (jako ve škole):

46. Co byste na TÝDNU ZDRAVÍ zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

47. Ohodnoťte prosím akci DEN ZEMĚ (jako ve škole):

49. Co byste na DNI ZEMĚ zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

50. Jsem:

51. Věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Žijete ve Zlíně?

2. Pracujete nebo studujete ve Zlíně?

3. Vyberte prosím všechny formy komunikace statutárního města Zlína, které ZNÁTE:

4. Čtete měsíčník Magazín Zlín?

5. Vyjádřete prosím svou spokojenost s měsíčníkem Magazín Zlín:

7. Navštěvujete oficiální webové stránky města www.zlin.eu?

8. Vyjádřete prosím svou spokojenost s oficiálními stránkami města www.zlin.eu:

10. Navštěvujete turistický a informační portál www.ic-zlin.cz?

11. Vyjádřete prosím svou spokojenost s turistickým a informačním portálem www.ic-zlin.cz:

13. Navštěvujete oficiální Facebookové stránky města (profil zlin.eu)?

14. Vyjádřete prosím svou spokojenost s počtem příspěvků na Facebooku města (zlin.eu):

16. Navštěvujete oficiální Instagram města (profil zlin.eu)?

17. Vyjádřete prosím svou spokojenost s Instagramem města (zlin.eu):

19. Navštěvujete kanceláře místních částí a řešíte zde své záležitosti?

20. Jak jste spokojeni s komunikací s pracovníky kanceláří místních částí?

22. Účastníte se veřejných besed v místních částech?

25. Navštěvujete Městské informační a turistické středisko?

26. Jak jste spokojeni se službami Městského informačního a turistického střediska?

28. Kde hledáte informace o kulturních akcích, které se ve Zlíně konají? (můžete vybrat více odpovědí)

29. Ohodnoťte prosím akci VELIKONOČNÍ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

31. Co byste na VELIKONOČNÍM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

32. Ohodnoťte prosím akci KVĚTINOVÝ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

34. Co byste na KVĚTINOVÉM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

35. Ohodnoťte prosím akci KEJKLÍŘSKÝ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

37. Co byste na KEJKLÍŘSKÉM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

38. Ohodnoťte prosím akci ADVENTNÍ ČAS A VÁNOČNÍ JARMARK na náměstí Míru (jako ve škole):

40. Co byste na ADVENTNÍM ČASE A VÁNOČNÍM JARMARKU zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

41. Ohodnoťte prosím akci STROMOVÉ SLAVNOSTI (jako ve škole):

43. Co byste na STROMOVÝCH SLAVNOSTECH zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

44. Ohodnoťte prosím akci TÝDEN ZDRAVÍ (jako ve škole):

46. Co byste na TÝDNU ZDRAVÍ zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

47. Ohodnoťte prosím akci DEN ZEMĚ (jako ve škole):

49. Co byste na DNI ZEMĚ zlepšil/a? (Můžete vybrat více možností)

50. Jsem:

51. Věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Růžičková, K.Marketingová komunikace statutárního města Zlína (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-zlin.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.