Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace značky Radegast

Marketingová komunikace značky Radegast

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Vaclavek
Šetření:21. 03. 2012 - 28. 03. 2012
Počet respondentů:148
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

touto cestou bych Vás chtěla oslovit a požádat Vás o vyplnění dotazníku. Jsem studentkou 2. ročníku magisterského studia Slezské univerzity v Karviné, obor marketing a management. Tento dotazník je součástí mé diplomové práce "Marketingová komunikace značky Radegast".

Cílem je zjistit, jak reklama působí na spotřebitele produktů značky Radegast.

 

Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete výrobky značky Radegast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas7752,03 %52,03 %  
Ano, pravidelně5939,86 %39,86 %  
Nenakupuji128,11 %8,11 %  

Graf

2. Které výrobky značky Radegast nakupujete nejčastěji? (označte 1 i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radegast Originál (10°)8960,14 %60,14 %  
Radegast Premium (12°)7852,7 %52,7 %  
Birell6141,22 %41,22 %  
Radegast Extra Hořký2013,51 %13,51 %  

Graf

3. Který z výše uvedených výrobků preferujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radegast Premium2919,59 %19,59 %  
birell2516,89 %16,89 %  
Radegast Originál1812,16 %12,16 %  
Radegast Premium (12°)96,08 %6,08 %  
Premium64,05 %4,05 %  
originál64,05 %4,05 %  
Radegast Originál (10°)53,38 %3,38 %  
žadny42,7 %2,7 %  
Radegast Extra Hořký32,03 %2,03 %  
Radegast originál 10°32,03 %2,03 %  
ostatní odpovědi 12°
radegast original 10
Radegast Premium (12°)
Originál, Premium
Podle toho co mají.. V obchodě 10°. V hospodě 10° nebo 12° podle toho jak se citím :)
Extra Hořký
Premium :-)
oroginál
Radegast 10°
Jak Originál tak i Premium -Radek je hold Radek :-)
10,12
orginál
birrel
všechny
premiom
Radegast Originál (12°)
čepovanou 12-tku, když lahváč, tak 10-tku
Birell, vhodnost i pro řidiče :))))))
Označil som všetky lebo chýba možnosť Nenakupujem žiadne výrobky značky radegast
dle sezóny
Dvanactka
Radegast 10,+Extra hořký
ot. č. 2
Ten který jsem označil!
Radegast Originál-10
birel
original 10
Radegast Originál (10 st.)
Redegast Originál
nepreferuji, nenakupuji je, špatně udělaný dotazník, tyto otázky se měly ukázat jen v případě odpovědi ANO v otázce 1.
Točený Radegast Premium (12°), Lahvový Radegast Originál (10°)
je to jasné z odp. dva
radegast 10%
10
12
birell, už jsem to přece zaškrtnul :-D
bireůů
nekupuju
4027,03 %27,03 % 

Graf

4. Tyto výrobky nakupujete v jaké formě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve skleněných lahvích (0,5 l)11376,35 %76,35 %  
Čepované pivo10067,57 %67,57 %  
V plechovkách (0,5 l)3523,65 %23,65 %  
V PET lahvích (1,5 l)117,43 %7,43 %  

Graf

5. Jakou z výše uvedených forem preferujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čepované pivo6443,24 %43,24 %  
čepované2617,57 %17,57 %  
sklo96,08 %6,08 %  
Skleněné láhve96,08 %6,08 %  
láhve42,7 %2,7 %  
ve skleněných lahvích32,03 %2,03 %  
plechovka32,03 %2,03 %  
Ve skleněných lahvích (0,5 l)21,35 %1,35 %  
žadnou10,68 %0,68 %  
ve skle10,68 %0,68 %  
ostatní odpovědi Čepo
čepované!
láhev, čep
cepovane
lahev
čepovaná
čeopvané
V plechovkách (0,5 l)
Keďže nekupujem žiadny, tak otázky ohľadne formy je asi irelevantná
dle chuti
V plechovkách
čepované, plech a pet
4epované Pivo
točené
birell
čep
Tu kterou jsem označil!
spíše podle situace, ale asi nejvíce čepované pivo
nepreferuji žádnou
je to jasne v ot. čtyři
čepované:))
točený
lahve :-D
skleněná lahev
nekupuju pivo
plech
2617,57 %17,57 % 

Graf

6. Líbí se Vám obal piva Radegast?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11175 %75 %  
nevím2818,92 %18,92 %  
ne96,08 %6,08 %  

Graf

7. Značku Radegast považujete za jakou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Regionální (značka je spojena s regionem Severní Moravy a Slezska)10168,24 %68,24 %  
Tradiční (jedná se o značku spojenou s dlouholetou tradicí)7651,35 %51,35 %  
Prestižní (značka má dobrou reputaci)5134,46 %34,46 %  
Inovační (často přichází s novinkami)138,78 %8,78 %  
Průkopnickou (jedna z prvních značek piva v regionu)96,08 %6,08 %  

Graf

8. Určitě jste již viděli jakoukoliv reklamu na danou značku. Jak na vás působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou specifické prostředím, ve kterém se reklama odehrává5436,49 %36,49 %  
Jsou humorné4228,38 %28,38 %  
Důraz kladou spíše na kvalitu a informace o výrobku2013,51 %13,51 %  
Jsou specifické osobnostmi prezentující tento výrobek106,76 %6,76 %  
nevzpominam si10,68 %0,68 %  
jsou specifické v tom, jak zdůrazňují odlišnou chuť od ostatních piv - hořkost10,68 %0,68 %  
dokonalé10,68 %0,68 %  
výborné, zaujmou10,68 %0,68 %  
ne10,68 %0,68 %  
jsou horalské, chlapské10,68 %0,68 %  
reklamu si moc nepamatuji10,68 %0,68 %  
reklamu jsem neviděla10,68 %0,68 %  
nijak10,68 %0,68 %  
Dlouhodobě kvalitní reklamy vnímám jako péči o značku což se odráží v mé důvěře ve značku10,68 %0,68 %  
reklamy nesleduji10,68 %0,68 %  
Nezaujala ma žiadna z nich10,68 %0,68 %  
Jsou specifické zdůrazňováním hořké chuti10,68 %0,68 %  
proste s hokejistou vzdycky (na tacku)10,68 %0,68 %  
nesnáším reklamy10,68 %0,68 %  
Je originální10,68 %0,68 %  
neviděla jsem10,68 %0,68 %  
Reklamy mi způsobují chuť na pivo.10,68 %0,68 %  
neviděla, chybí vám zde taková odpoved, proto i odp. na 9 je zcestna10,68 %0,68 %  
nepamatuji si10,68 %0,68 %  
Jakákoliv reklama na toto piwo může být jakkoli lepší či horší, důležité je, že udělá chutě a vyžene člověka do oblíbené hospůdky10,68 %0,68 %  
neviděl jsem10,68 %0,68 %  

Graf

9. Kde se nejčastěji s reklamou setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize10470,27 %70,27 %  
Venkovní reklama (billboardy)4027,03 %27,03 %  
Reklama v obchodech3624,32 %24,32 %  
Akce pořádané či sponzorované právě touto značkou3020,27 %20,27 %  
Internet2315,54 %15,54 %  
Časopis/Noviny1912,84 %12,84 %  
Doporučení známých96,08 %6,08 %  

Graf

10. Účastníte se akcí a soutěží pořádaných či sponzorovaných značkou Radegast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelněotázka č. 11, Ano, občasotázka č. 11, Neotázka č. 13, Nevím o nichotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6644,59 %44,59 %  
Ano, občas4127,7 %27,7 %  
Nevím o nich3120,95 %20,95 %  
Ano, pravidelně106,76 %6,76 %  

Graf

11. Pokud ano, kterých?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radegast den v Nošovicích2956,86 %19,59 %  
Jiná akce1733,33 %11,49 %  
Hokej1733,33 %11,49 %  
Den horníků1223,53 %8,11 %  
Radegastův Rej47,84 %2,7 %  
Beskydská šerpa23,92 %1,35 %  
Adrenalin Cup23,92 %1,35 %  
Radegast šerpa11,96 %0,68 %  

Graf

12. Pokud se účastníte soutěží značky Radegast v Radegast stancích, uveďte, na kterých akcích

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Noc plná hvězd1835,29 %12,16 %  
Colours of Ostrava1019,61 %6,76 %  
Animal Fest611,76 %4,05 %  
ne35,88 %2,03 %  
neučastním se35,88 %2,03 %  
neúčastním23,92 %1,35 %  
Neúčastním se soutěží v Radegast stáncích.11,96 %0,68 %  
různě11,96 %0,68 %  
spotřebitelská soutěž11,96 %0,68 %  
Nošovice11,96 %0,68 %  
nic11,96 %0,68 %  
pivní slavnosti11,96 %0,68 %  
neucastnim11,96 %0,68 %  
neucastnim, chybi kolonka11,96 %0,68 %  
Radegast roková Líheň11,96 %0,68 %  

Graf

13. Považujete výrobky značky Radegast za cenově dostupné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jsou cenově dostupné14094,59 %94,59 %  
Ne, jsou pro mě drahé85,41 %5,41 %  

Graf

14. Vzpomenete si nyní na jakoukoliv reklamu značky Radegast? Co vás na ni upoutalo? Co si z ní pamatujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

--

???

A život je hořký. Bohudík! Upoutal mě slogan, který se ujal i v běžné mluvě...

ani ne

ano, spojení turistiky s alkoholem, všechno

Beskydy

Boha

Bublinky ve sklenici a pěna.

bůžek radegast, bouřka

heslo život je hořký - bohudík

heslo: "Život je hořký. Bohudík!"

horník, trpaslík

Hory

hory, fyzická dřina, odměna, "Život je hořký, bohudík"

Chápu, že reklama je důležitá, ale min. 50% VŠECH reklam má klamavý obsah. V počtu v jákém jsou produkovány reklamy musí být reklama opravdu nápaditá, humorná a kreativní aby mi uvízla v paměti. Zatím nevím, že by Radegast měl reklamu, která by splňovala alespoň 2 z těhle bodů :)

Chlapi

Chlapi v horách pijou beer.

jak chlap leze do te škarpy a nakonec ta uleva ja vypije pivo tež mam dycky po cvičení :)

Jak jdou chlapi po praci na pivo

jedna z nich mi probleskuje hlavou, ale momentálně si nemůžu přesně vzpomenout :D :D

jen to, že byla na pivo a slogan: Život je hořký, bohudík.

jestli se počítá i reklama formou na pivních táccích, tak se mi líbily ty historky a ten konec... život je hořký, bohudík

Jo a sloga: Život je hořký. Bohudík!

koncem 90. let v televizní reklamě pivo prezentoval tehdejší výborný tenista Goran Ivaniševič.

momentálně si nemužu nic vybavit

Na žádnou si nevzpomenu

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne, nic, nic

Ne.

nekoukám na tv

nepamatuji

Nepamatuji si

nepamatuji si konkrétně.

neviděla

nevím

Nevím

nevim

Nevzpomenu

nevzpomenu

Nevzpomenu

nevzpomenu

nevzpomenu

nevzpomenu

nevzpomenu si

nevzpomenu si

nevzpomenu si , jsem pořád na mol.

nevzpominam si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

Nevzpomínám si.

Nevzpomínám si.

Nevzpomínám si.

Nezaujala ma žiadna, takže si na žiadnu ani nespomínam

nic

Nic si nepamatuji.

odkaz na Radhošť a sochu Radhoště

Pamatuji si prostředí řeky a hor.

Pamatuji si televizní reklamu, kde havíř, špinavý a upracovaný, sténá v hospodě nad svým trpkým životem a u toho si vychutnává hořkou chuť zlatavého moku. Upoutalo mě na tom to, že pivo Radegast utopilo jeho smutek a únavu a nabudilo ho to k lepším zítřkům. Absurdní je, že já mívám po pivu spíše horší zítřky.

pivni podtacky a reklamy visici na hospodach

pivní tácky

Proste Dvanactka

Příjde borec z práce celý špinavý a neteče sprcha, tak jde na pivo. Tak slogan je lehce zapamatovatelný a charakterizuje jedinečnost Ragegastu a to je jeho hořkost. Život je hořký - bohu dík.

Radegast a trpaslíci. Všude bylo plno trpaslíku...:))

radegast vydří všechno

radgast vodník: život je hořký bohudík redegast

Reklama na soutěž o srub v horách, super nápad, ale neovlivnilo mě to ke větší či menší konzumaci piva této značky

Reklama s mužem zdolávajícím Radhošť. Humorné zpracování s krávou a servírkou, která muži udělala čárku na jeho špinavém obličeji.

reklama se sochou Radegast

Reklama se třemi muži, kteří jdou na výlet. Zhorší se počasí a když přijdou k chalupě, je tam lístek s textem: Klíč je pod trpaslíkem. Rozhlídnou se a je tam snad milion trpaslíků. To mě rozesmálo. Život je hořký. Bohudík. Radegast

S Radegastem a přáteli je pohoda

scéna se sochou v dešťu ale to je asi stráášně stará reklama :D

Skleněná socha Radegasta, která se postupně plnila pivem, Goran Ivaniševič, Život je hořký. Bohudík.

Sloga- život je hořký, bohudík!

slogan "život je hořký. Bohudík!"

Slogan "Život je hořký. Bohudík."

slogan: život je hořký, bohudík

soch Radegastu.

socha

socha Radegast

socha Radegasta

Socha Radegasta na hoře Radhošť.

sochu

sudy na pivo

sympatické herce

ta jak šel chlap na vrchol, cestu měl krkolomnou a nahoře mu ta čišnice udělala čáru na obličej..hudba, provedené..prostě ta je nejjjjj

televizní reklama - muž na tůře v Beskydech, na vrcholu jej čekají kamarádi a Radegas. Upoutala mne překrásná krajina a ocenění sportovního výkonu dorbým pivem. reklama na pivních podtáccích - vtipné nápisy např. "kdo měl vědět, že je ta ženská byla manželkou hospodského. Teď tu sedím na suchu a smutně koukám, jak ostantí pijí Radegast."

téměř nic

ten černý horník:D

už nevím

Velmi dobře zapamatovatelný a velmi vhodně zvolený slogan - Život je hořký, bohudík

Vím jen, že bývá spojena s Radhoštěm, bohem radegastem a regionální horskou tematikou

vizuál

Všechny v televizi

Výstup Pavla Baťka kopec; krásnou přírodu, čárku piva na špinavé tváři

vystupují v ní jako konzumenti muži, ženy taky pijou pivo a často, chtělo by to vtipnou ženskou reklamu

Vzpomínám si na reklamu na Radegast Ostravského šerpu a upoutal mě na ní ten sud piva.

Vzpomínám si na reklamu o záchranářích a s Pavlem Batěm. Reklamy mají skvělý hudební podklad a nejvíc si pamatuji závěrečnou hlášku: Život je hořký. Bohudík.

záchránaře (motiv silných chlapů)

Záchranáři, hory, vysvobozený jelen, zachráněný turista, výšlap do hor a na konci odměna v podobě půllitru piva

Znak

žádnou reklamu jsem neviděla

život je hořký

život je hořký

život je hořký

život je hořký

život je hořký bohu dík

Život je hořký Bohu. dík

Život je hořký bohudík

život je hořký bohudík

život je hořký bohudík..... chuť na dobře vychlazené pivko

Život je hořký, bohů dík

život je hořký, Bohu dik

život je hořký, bohu dík :-)

Život je hořký, Bohu dík.

život je hořky, bohudik

život je hořký, bohudík

život je hořký, bohudík

Život je hořký, bohudík -> tyto reklamy ač na bilboardech, či na podtáccích mě zaujaly velmi chytrým, výstižným a zapamatovatelným heslem, které doprovázely fotografie (či videa v tv) zpracované velmi kvalitně na dobré úrovni a ukazující náš kraj v co nejlepším světle

život je hořký, bohudík, Radegast

Život je hořký, Bohudík!

Život je hořký, bohudík.

Život je hořký, bohudík.

Život je hořký, bohudík. Když nějaký chlápek lezl na nějakou horu a nahoře si dal pivo za odměnu. Skvělá reklama, slogan, který mi zůstane ještě dlouho v mém srdci :)).

život je hořký,bohudík -myslím,ze je to velmi dobrý slogan :-D a velmi oblíbený ve společnosti :-D

život je hořký! bohudík!

Život je hořký. Bohu díky s Beskydami v pozadí. Velmi slušná reklama, ale seriózním reklamám na Pilsner Urqell může konkkurovat jen stěží. Televizní reklamy na ostatní piva jsou opravdu spíše humorné.

Život je hořký. Bohudík.

Život je hořký. Bohudík. - slogan, motto?

život je hořký...

život je hořký...(doufám že to je na Radegast)

život je hořký...bohudík radegast

Život je hořný, bohu dík :-)

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7953,38 %53,38 %  
Muž6946,62 %46,62 %  

Graf

16. Kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let9564,19 %64,19 %  
18-20 let1812,16 %12,16 %  
31-40 let1510,14 %10,14 %  
41-50 let138,78 %8,78 %  
51-60 let42,7 %2,7 %  
61 let a více32,03 %2,03 %  

Graf

17. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský9866,22 %66,22 %  
Zlínský117,43 %7,43 %  
Jihomoravský117,43 %7,43 %  
Praha64,05 %4,05 %  
Ústecký42,7 %2,7 %  
Královéhradecký42,7 %2,7 %  
Středočeský32,03 %2,03 %  
Pardubický21,35 %1,35 %  
Vysočina21,35 %1,35 %  
Liberecký21,35 %1,35 %  
Jihočeský21,35 %1,35 %  
Olomoucký10,68 %0,68 %  
Plzeňský10,68 %0,68 %  
Karlovarský10,68 %0,68 %  

Graf

18. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou8758,78 %58,78 %  
vysokoškolské vzdělání4228,38 %28,38 %  
středoškolské vzdělání ukončené výučním listem128,11 %8,11 %  
základní vzdělání74,73 %4,73 %  

Graf

19. Řadíte se ke spotřebiteli, který za týden vypije průměrně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-5 piv10671,62 %71,62 %  
6-10 piv2315,54 %15,54 %  
11-15 piv128,11 %8,11 %  
16-20 piv74,73 %4,73 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Které výrobky značky Radegast nakupujete nejčastěji? (označte 1 i více odpovědí)

  • odpověď Birell:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi birell na otázku 3. Který z výše uvedených výrobků preferujete?
  • odpověď Radegast Originál (10°):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast Originál na otázku 3. Který z výše uvedených výrobků preferujete?
  • odpověď Radegast Premium (12°):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně na otázku 10. Účastníte se akcí a soutěží pořádaných či sponzorovaných značkou Radegast?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast Premium na otázku 3. Který z výše uvedených výrobků preferujete?

10. Účastníte se akcí a soutěží pořádaných či sponzorovaných značkou Radegast?

  • odpověď Ano, občas:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hokej na otázku 11. Pokud ano, kterých?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Den horníků na otázku 11. Pokud ano, kterých?

15. Pohlaví

  • odpověď Muž:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11-15 piv na otázku 19. Řadíte se ke spotřebiteli, který za týden vypije průměrně:

17. Z jakého kraje pocházíte?

  • odpověď Moravskoslezský:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně na otázku 10. Účastníte se akcí a soutěží pořádaných či sponzorovaných značkou Radegast?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noc plná hvězd na otázku 12. Pokud se účastníte soutěží značky Radegast v Radegast stancích, uveďte, na kterých akcích

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete výrobky značky Radegast?

2. Které výrobky značky Radegast nakupujete nejčastěji? (označte 1 i více odpovědí)

3. Který z výše uvedených výrobků preferujete?

4. Tyto výrobky nakupujete v jaké formě?

5. Jakou z výše uvedených forem preferujete?

6. Líbí se Vám obal piva Radegast?

7. Značku Radegast považujete za jakou značku?

8. Určitě jste již viděli jakoukoliv reklamu na danou značku. Jak na vás působí?

9. Kde se nejčastěji s reklamou setkáváte?

10. Účastníte se akcí a soutěží pořádaných či sponzorovaných značkou Radegast?

11. Pokud ano, kterých?

12. Pokud se účastníte soutěží značky Radegast v Radegast stancích, uveďte, na kterých akcích

13. Považujete výrobky značky Radegast za cenově dostupné?

14. Vzpomenete si nyní na jakoukoliv reklamu značky Radegast? Co vás na ni upoutalo? Co si z ní pamatujete?

15. Pohlaví

16. Kolik vám je let?

17. Z jakého kraje pocházíte?

18. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Řadíte se ke spotřebiteli, který za týden vypije průměrně:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete výrobky značky Radegast?

2. Které výrobky značky Radegast nakupujete nejčastěji? (označte 1 i více odpovědí)

3. Který z výše uvedených výrobků preferujete?

4. Tyto výrobky nakupujete v jaké formě?

5. Jakou z výše uvedených forem preferujete?

6. Líbí se Vám obal piva Radegast?

7. Značku Radegast považujete za jakou značku?

8. Určitě jste již viděli jakoukoliv reklamu na danou značku. Jak na vás působí?

9. Kde se nejčastěji s reklamou setkáváte?

10. Účastníte se akcí a soutěží pořádaných či sponzorovaných značkou Radegast?

11. Pokud ano, kterých?

12. Pokud se účastníte soutěží značky Radegast v Radegast stancích, uveďte, na kterých akcích

13. Považujete výrobky značky Radegast za cenově dostupné?

14. Vzpomenete si nyní na jakoukoliv reklamu značky Radegast? Co vás na ni upoutalo? Co si z ní pamatujete?

15. Pohlaví

16. Kolik vám je let?

17. Z jakého kraje pocházíte?

18. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Řadíte se ke spotřebiteli, který za týden vypije průměrně:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vaclavek, L.Marketingová komunikace značky Radegast (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketingova-komunikace-znac.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.