Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace

Marketingová komunikace

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:tereza adamová
Šetření:22. 03. 2009 - 29. 03. 2009
Počet respondentů:55
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.69
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:25 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží pro účel získání postojů veřejnosti k využití celebrit v marketingové komunikaci, kterým se zabývám ve své diplomové práci.

Odpovědi respondentů

1. pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3665,45 %65,45 %  
muž1934,55 %34,55 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 až 30 let4581,82 %81,82 %  
31 až 40 let610,91 %10,91 %  
do 20 let35,45 %5,45 %  
41 až 5011,82 %1,82 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2850,91 %50,91 %  
vysokoškolské2138,18 %38,18 %  
základní35,45 %5,45 %  
vyšší odborné23,64 %3,64 %  
vyučená/ý11,82 %1,82 %  

Graf

4. Velikost města, ve kterém žijete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100000 obyvatel3360 %60 %  
do 100000 obyvatel1221,82 %21,82 %  
do 10000 obyvatel610,91 %10,91 %  
do 1000 obyvatel47,27 %7,27 %  

Graf

5. Máte nějakou oblíbenou celebritu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2952,73 %52,73 %  
ano2647,27 %47,27 %  

Graf

6. Jak na vás působí reklama s celebritou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stejně jako reklama bez celebrity2850,91 %50,91 %  
zaujme mne více1934,55 %34,55 %  
působí na mne negativně814,55 %14,55 %  

Graf

7. Jak se změní váš postoj k firmám, jejichž produkty jsou zřetelně vidět ve vašich oblíbených filmech, nebo ve filmech s vašimi oblíbenými herci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
můj postoj se nezmění4378,18 %78,18 %  
zvýší se můj zájem o firmu a její produkty916,36 %16,36 %  
můj postoj se zhorší35,45 %5,45 %  

Graf

8. Změní se váš postoj k firmám v případě, že byste viděli na internetu, v televizi nebo v tisku svou oblíbenou celebritu s produktem těchto firem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, můj zájem zůstane stejný3869,09 %69,09 %  
ano, můj zájem se zvýší1221,82 %21,82 %  
můj postoj se zhorší59,09 %9,09 %  

Graf

9. Jak na vás působí produkty celebrit – například parfémy celebrit, módní kolekce celebrit atd.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímám se o ně stejně jako o jiné produkty3461,82 %61,82 %  
můj zájem o ně je nižší1527,27 %27,27 %  
můj zájem o ně je vyšší610,91 %10,91 %  

Graf

10. Jak na vás působí doporučení určitých produktů ze strany celebrit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou spíše nedůvěryhodně4276,36 %76,36 %  
většinou spíše důvěryhodně1323,64 %23,64 %  

Graf

11. Odsuzujete celebrity, které vystupují v reklamách

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4989,09 %89,09 %  
ano610,91 %10,91 %  

Graf

12. Vybavíte si nějaké celebrity, které působily v reklamě? Uveďte prosím jména a pokud si vzpomenete, tak také produkt, či značku, kterou propagovala

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

agasi t-mobile

Aleš Valenta - T-Mobile Penelope Cruz - Loreal Heidi Klum - Taft - lak na vlasy Ivana Christová - sensodyne - pasta na zuby a samozřejmě David Beckham :-D ... pepsi, beckham parfémy,...

Aniston-šampon

Beckham - Gillet, Tiger Woods - Tag Heuer

Claudia Shifer-šampon, kosmetika Ronaldu, Backham-holicí strojek Kraus-Telefónica o2 Heřmánková-prací prášek Penelope Cruz

Čech - Česká spořitelna Federer, Henry, Woods - Gillete Pussy cat dolls - Deichman Spice girls - coca cola :) krampol - aha

ČS - Petr Čech, Bolek Polívka - Májka, Polívková - Hamé, L´Oreal - Eva Longoria, Penelope Cruz, Matthew Fox

Direct - "Kamil Bařinka" - prave jmeno nevim

Dolinova - Penny, Celine Dion - parfem, Zednicek - Mountfield

Eva Longoria - Loreal

heidi clum a seal v reklamě na seat (myslim :-) ) agassi v pepsi

heidi klum-schwarzkopf, hermankova-palmex

Heřmánková - prací prášek, olga šípková- fitness lupínky, hilgertová-nutela

Ivan Trojan,Pavel Liška - Mattoni, Petr Čech - ČSas, Petra Němcová - Mattoni

Ivana Christová - zubní pasta Sensodine Roman Šebrle - Spar Simona Krainová - Salon YES

Ivana Christová na zubní pastu a byla to hrůůůza...

jan novotný,takzvaný "honzík". . Ten by nepredal ani paštétu.Robil reklamu na nejaké tabletky

Jana Švandová - Kosmodisk, Saša Rašilov - Baťa

Jenife Aniston - pivo Heineken :-)

Kate Moss - Rimmel, Penelope Cruz, Jane Fonda - L'oreal, Ondřej Pýcha - Komerční banka

kurvanikovova - vonavku tusim ci oblecenie, kazda celebrita dostava ponuky na reklamy...

mobil - petr čech, kotek - nadace kuře, agassi, longoria (nike)...

napadají mě jen chodící reklamy se silikonovými prsy (MESAROŠOVÁ, MAŠLÍKOVÁ)

nespomeniem si

nevim

Petr Čech, Blanka Michopulu

Reese Whiterspoon - avon Salma Hayek - Avon, Celine Dion, Naomi Campbel, - jejich parfémy

Roger Federer - Wilkinson nebo tak něco Macháček - Nescafé A. Agassi - Pepsi G. Clooney - Nespresso . . .

Roman Šebrle - Interspar, Petr Čech - jakási banka

Ronaldino, Beckham, Hanychová

Seal --Volkswagen

Shah Rukh Khan - Pepsi, Ashwarya Rai - Loreal

Šebrle - Interspar.

ted si nevzpomenu

Viola Ottová - Bifidus Aktiv nebo jak se ten neexistující nesmysl pise Petr Ctvrtnicek - Vodafone Jirina Bohdalova, Premek Podlaha - TV product aj.

13. Viděli jste někdy reklamu, ve které účinkuje Karel Roden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2952,73 %52,73 %  
ne2647,27 %47,27 %  

Graf

14. Dovedete říct jakou společnost a produkt propagoval? Pokud ano, uveďte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

asi životní pojištění

banka

banka??

Bankovní konto

Bankovní produkty

bankovní služby

bankovní služby

Bankovní služby

Fernet

Fernet stock

Finanční služby

Myslím že to byla reklama na nějakou banku,,,,název si nevybavím,,,

ne

ne

ne ale bylo to trapné

nějaká pojišťovna?

nějakou banku

nejakou pojistovnu nebo banku, presne si nepamatuji

Nevzpomenu si

nevzpomínám si

Osobního bankéře od Komerční banky (?)

pojisteni

pojištění?

šmarjá.... nějaká banka, nebo tak něco, ne?(ale byl tam k sežrání, jako vždycky)

UniCredit Bank

15. Viděli jste někdy reklamu, ve které účinkuje Penelope Cruz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4174,55 %74,55 %  
ne1425,45 %25,45 %  

Graf

16. Dovedete říct jakou společnost a produkt propagovala? Pokud ano, uveďte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

avon, kosmetika

barva na vlasy

Barva na vlasy

barva na vlasy - Schwarzkopf

barva na vlasy???

coca cola

Elseve nebo Avon nejsem si jístá (pletou se mi celebrity)

elseve,šampon

kosmetický přípravek

kosmetika

krém

krém..asi loreal, hm...

L´Oreal

L´Oreal - Barva na vlasy

L´Oreal, barvy na vlasy

L'oreal - barva na vlasy, řasenka

L'ORÉAL ELSÉVE- šapón,balzám,kůra na vlasy .) s mateří kašičkou

lOreal

loreal

LOREAL - barva na vlasy, řasenka

Loreal - Vy za to "přece" stojíte :-D barvy na vlasy, laky, ... mateří kašička :-D

Loreal šampon

Myslím, že to byla řada šampónů, nebo nějaká kosmetika....

ne

neco na vlasy

Něco na vlasy?

Něco s vlasy

nejakou kosmetiku

nějakou kosmetiku - asi něco na vlasy

nějakou vlasovou kosmetiku, nevzpomínám si jakou

nejaky sampon na vlasy

tu dámu neznám

tuším jen že šampon

urcite vonavka

Vlasová kosmetika

vlasová kosmetika, L'oreal

xxxxxx

17. Viděli jste někdy reklamu, ve které účinkuje Richard Genzer a Michal Suchánek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3767,27 %67,27 %  
ano1832,73 %32,73 %  

Graf

18. Dovedete říct jakou společnost a produkt propagovali? Pokud ano, uveďte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

----

byla to prodejna s elektrem ale firmu nevím :o((

možná jsem ji někdy zahlídla, ale nevybavuji si na co byla...

Ne

ne

něco s elektrem

nějaké elektro...

Nějaké půčky nebo televize snad.

nepamatuji si

nevzpomenu si

Penny

prodej elektroniky

xxxxxxxxxxx

19. Viděli jste někdy reklamu, ve které účinkuje Petr Čech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4276,36 %76,36 %  
ne1323,64 %23,64 %  

Graf

20. Dovedete říct jakou společnost a produkt propagoval? Pokud ano, uveďte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

------

Ano na produkty jisté banky..

bankovní služby

bankovní služby České spořitelny

bankovní služby, pojišťovnictví? něco takového, působilo to velmi dobře a důvěryhodně

ceska sporitelna

Česká pojišťovna

česká pojišťovna

Česká spořitelna

česká spořitelna

Česká spořitelna

Česká spořitelna

Česká spořitelna

česká spořitelna

Česká Spořitelna

Česká spořitelna

česká spořitelna

Česká spořitelna

Česká spořitelna

Česká spořitelna - Chytrá karta

Česká spořitelna - Chytrá karta

Česká spořitelna , hypotéky

Česká spořitelna, a.s. - účet

česká spořitelna?!

ČS

finanční služby

komerční banka

mobil Samsung

mobily, nějakou spořitelnu nebo pojistovnu

ne

ne

nevím

Raklama s kreditní kartou na Českou spořitelnu,,,

sporitelna

spořitelna

televizi Samsung

zase banka ... asi Česká spořitelna ...

21. Koupili jste si někdy na základě shlédnutí reklamy s celebritou jí inzerovaný produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4581,82 %81,82 %  
ano1018,18 %18,18 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

adamová, t.Marketingová komunikace (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://marketingova-komunikace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.