Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikacia v TV

Marketingová komunikacia v TV

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Benita Hurtukova
Šetření:07. 12. 2015 - 21. 12. 2015
Počet respondentů:46
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:74,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Poprosím o vyplnenie dotazníka na tému Marketingová komunikácia v TV. Ďakujem :)

Odpovědi respondentů

1. Nakupovali ste už niekedy na základe reklamy v TV ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2351,11 %50 %  
Nie1328,89 %28,26 %  
Nespomínam si920 %19,57 %  

Graf

2. Boli pre Vás informácie z TV reklamy dostačujúce pri vašom rozhodnutí o kúpe?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie, informácie som si sama/sám doplnila/doplnil podľa potreby2453,33 %52,17 %  
Nie1635,56 %34,78 %  
Ano511,11 %10,87 %  

Graf

3. Ktorý typ kozmetiky ste si kúpili na základe reklamy v TV ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlasová kozmetika1955,88 %41,3 %  
Telová kozmetika1544,12 %32,61 %  
Pleťová kozmetika720,59 %15,22 %  

Graf

4. Považujete TV reklamu v ktorej účinkuje známa osobnosť za viac dôveryhodnú ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie3065,22 %65,22 %  
Ano1328,26 %28,26 %  
Neviem36,52 %6,52 %  

Graf

5. Videli ste TV reklamu znacky L´oreal Paris v ktorej speváčka Celeste Buckingham prezentovala farbu na vlasy Casting Creme Gloss ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie, reklamu som nikdy nevidela2555,56 %54,35 %  
Ano, reklamu som videl/videla2044,44 %43,48 %  

Graf

6. Rozhodli ste sa kúpiť si farbu na vlasy Casting Creme Gloss od L´oreal Paris po tom ako ste videli TV reklamu v ktorej účinkovala Celeste Buckingham?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie, tieto veci nesledujem3269,57 %69,57 %  
Nie, som verná svojej značke817,39 %17,39 %  
Nie, ale farbu plánujem vyskúšať36,52 %6,52 %  
Ano, farbu som vyskúšala24,35 %4,35 %  
Ano, farbu som si kupila už viac krát12,17 %2,17 %  

Graf

7. Vnímate na sebe vplyv marketingovej komunikácie prostredníctvom TV reklám ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie2350 %50 %  
Ano1839,13 %39,13 %  
Neviem510,87 %10,87 %  

Graf

8. Váš vek je ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Viac ako 261941,3 %41,3 %  
23-241021,74 %21,74 %  
21-22715,22 %15,22 %  
25-26510,87 %10,87 %  
19-2048,7 %8,7 %  
Menej ako 1512,17 %2,17 %  

Graf

9. Vaše pohlavie je ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3371,74 %71,74 %  
muž1328,26 %28,26 %  

Graf

10. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie je:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stredoškolské s maturitou2043,48 %43,48 %  
vysokoškolské1123,91 %23,91 %  
Ing.510,87 %10,87 %  
Bc.510,87 %10,87 %  
stredoškolské48,7 %8,7 %  
základna škola12,17 %2,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupovali ste už niekedy na základe reklamy v TV ?

2. Boli pre Vás informácie z TV reklamy dostačujúce pri vašom rozhodnutí o kúpe?

3. Ktorý typ kozmetiky ste si kúpili na základe reklamy v TV ?

4. Považujete TV reklamu v ktorej účinkuje známa osobnosť za viac dôveryhodnú ?

5. Videli ste TV reklamu znacky L´oreal Paris v ktorej speváčka Celeste Buckingham prezentovala farbu na vlasy Casting Creme Gloss ?

6. Rozhodli ste sa kúpiť si farbu na vlasy Casting Creme Gloss od L´oreal Paris po tom ako ste videli TV reklamu v ktorej účinkovala Celeste Buckingham?

7. Vnímate na sebe vplyv marketingovej komunikácie prostredníctvom TV reklám ?

8. Váš vek je ?

9. Vaše pohlavie je ?

10. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupovali ste už niekedy na základe reklamy v TV ?

2. Boli pre Vás informácie z TV reklamy dostačujúce pri vašom rozhodnutí o kúpe?

3. Ktorý typ kozmetiky ste si kúpili na základe reklamy v TV ?

4. Považujete TV reklamu v ktorej účinkuje známa osobnosť za viac dôveryhodnú ?

5. Videli ste TV reklamu znacky L´oreal Paris v ktorej speváčka Celeste Buckingham prezentovala farbu na vlasy Casting Creme Gloss ?

6. Rozhodli ste sa kúpiť si farbu na vlasy Casting Creme Gloss od L´oreal Paris po tom ako ste videli TV reklamu v ktorej účinkovala Celeste Buckingham?

7. Vnímate na sebe vplyv marketingovej komunikácie prostredníctvom TV reklám ?

8. Váš vek je ?

9. Vaše pohlavie je ?

10. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hurtukova, B.Marketingová komunikacia v TV (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://marketingova-komunikacia-v-t.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.