Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová podpora prodeje O2

Marketingová podpora prodeje O2

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristina Sochová
Šetření:19. 03. 2012 - 25. 03. 2012
Počet respondentů:93
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jmenuji se Kristina Sochová a studuji třetí ročník na Podnikatelské fakultě VUT v Brně. Tento dotazník slouží jako zpětná vazba podnikatelů na marketingovou komunikaci O2 a její následný rozvoj. Dotazník je anonymní a jeho výsledky budou použity v mé bakalářské práci na téma Marketingová podpora prodeje mobilních tarifů pro podnikatele ve společnosti Telefónica Czech Republic, a. s.
 

 

Odpovědi respondentů

1. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
46 a více3941,94 %41,94 %  
18 - 302931,18 %31,18 %  
31 - 452526,88 %26,88 %  

Graf

2. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5761,29 %61,29 %  
žena3638,71 %38,71 %  

Graf

3. Jakého mobilního operátora využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O23537,63 %37,63 %  
T-mobile3436,56 %36,56 %  
Vodafone2425,81 %25,81 %  

Graf

4. Máte s Vaším mobilním operátorem uzavřenou smlouvu (využíváte paušál)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7984,95 %84,95 %  
ne1415,05 %15,05 %  

Graf

5. Co pro Vás je prioritou při výběru mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena poskytovaných služeb8288,17 %88,17 %  
dostupnost služeb (pokrytí signálem)5255,91 %55,91 %  
péče o zákazníka3436,56 %36,56 %  
věrnostní program1212,9 %12,9 %  
značka mobilního operátora55,38 %5,38 %  
výborná dostupnost prodejny mobilního operátora v místě podnikání44,3 %4,3 %  

Graf

6. Vybavíte si reklamu v médiích (TV, billboard, internet…) na služby mobilního operátora pro podnikatele z poslední doby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5559,14 %59,14 %  
ne3840,86 %40,86 %  

Graf

7. Které společnosti reklama byla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-Mobile2749,09 %29,03 %  
O21934,55 %20,43 %  
Vodafone916,36 %9,68 %  

Graf

8. Čím Vás zaujala?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipem59,09 %5,38 %  
Ničím23,64 %2,15 %  
vtipností23,64 %2,15 %  
Vtipná23,64 %2,15 %  
nevím23,64 %2,15 %  
zajíčci11,82 %1,08 %  
velikonoční vajíčka11,82 %1,08 %  
klasicka depresivni O2 reklama...11,82 %1,08 %  
Zabavou11,82 %1,08 %  
1) hnus nevkus - velikonoce... 2) O2 - nevkus, jak prd ve vodě... atd...11,82 %1,08 %  
ostatní odpovědi barevností
Vtipným tématem
obecně si je pamatuji
nabídkou služeb
vtip
Humorem
pitomostí
nápadem, humorem
myšlenkou
Vánoční tématika+ pořád o tom mluvil můj partner :))))))
vtipná, známí herci
originalitou
Zruseni hlasoveho systemu (prime spojeni na operatora) - motiv robota
Vojta Kotek, Chuck Norris.
praštěná
nezaujala
chytrý telefon
dvojnásobný počet volných minut
Velmi pěkně promyšlená.
nabidka chytrych telefonu - ale nezaujala me
zábavná
Vojta Kotek
Odměna za podnikání.
vtipností a účelností
humorné provedení
byla vtipná
Vtipem :-)
zpracováním, odlišností od ostatních reklam
snad barevností , jinak nic momořádného
jsem u ní již od roku 1998-je to setrvačnost....
kačenkama
Vtipnost reklamy
napadem
celkem vtipná
O2 byla celá modrá
hercem
tablety
3767,27 %39,78 % 

Graf

9. Víte, že O2 má katalog, který je určen přímo pro firemní zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6974,19 %74,19 %  
ano2425,81 %25,81 %  

Graf

10. Znáte nabídku podnikatelských tarifů O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7883,87 %83,87 %  
ano1516,13 %16,13 %  

Graf

11. Kde jste se o nabídce mobilních služeb dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodejna mobilního operátora O2746,67 %7,53 %  
na internetu640 %6,45 %  
od známých213,33 %2,15 %  

Graf

12. Kde byste vyhledával/a informace o aktuální nabídce podnikatelských tarifů O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet5862,37 %62,37 %  
prodejna – osobní kontakt s konzultantem2627,96 %27,96 %  
obchodní zástupce O244,3 %4,3 %  
linka operátora33,23 %3,23 %  
prodejna – katalog pro podnikatele22,15 %2,15 %  

Graf

13. Je v okolí místa Vašeho podnikání prodejna O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6064,52 %64,52 %  
nevím1819,35 %19,35 %  
ne1516,13 %16,13 %  

Graf

14. Víte, že na každé prodejně O2 můžete využít služeb specialisty pro firemní zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6569,89 %69,89 %  
ano2830,11 %30,11 %  

Graf

15. Přál/a byste si obchodního zástupce O2, který by měl na starosti řešení Vašich požadavků po celou dobu, kdy využíváte služby společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5660,22 %60,22 %  
ne, své požadavky si vyřídím jiným způsobem3739,78 %39,78 %  

Graf

16. Která z uvedených možností by Vás přiměla ke koupi tarifu O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poskytnutí slevy na stávající nabídce3537,63 %37,63 %  
v současné chvíli jsem zákazníkem společnosti3234,41 %34,41 %  
možnost tarifu na zkoušku po dobu 6 měsíců2021,51 %21,51 %  
slosovatelná soutěž66,45 %6,45 %  

Graf

17. Jak hodnotíte dobu, po kterou trvá vyřízení Vašich požadavků u Vašeho operátora?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný3537,63 %37,63 %  
dobrý2931,18 %31,18 %  
výborný1718,28 %18,28 %  
dostatečný99,68 %9,68 %  
nedostatečný33,23 %3,23 %  

Graf

18. Jak hodnotíte odborné znalosti zaměstnanců Vašeho operátora?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný3436,56 %36,56 %  
dobrý2729,03 %29,03 %  
výborný2223,66 %23,66 %  
dostatečný99,68 %9,68 %  
nedostatečný11,08 %1,08 %  

Graf

19. Jak hodnotíte věrnostní program Vašeho operátora?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý2931,18 %31,18 %  
chvalitebný2122,58 %22,58 %  
dostatečný1617,2 %17,2 %  
nedostatečný1516,13 %16,13 %  
výborný1212,9 %12,9 %  

Graf

20. Jak hodnotíte katalog s nabídkou služeb Vašeho operátora?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý3537,63 %37,63 %  
chvalitebný3133,33 %33,33 %  
výborný1617,2 %17,2 %  
dostatečný99,68 %9,68 %  
nedostatečný22,15 %2,15 %  

Graf

21. Co Vám u Vašeho stávajícího operátora chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic1819,35 %19,35 %  
nižší ceny22,15 %2,15 %  
rozum22,15 %2,15 %  
bonus za věrnost11,08 %1,08 %  
sleva služeb11,08 %1,08 %  
odmeny za dlouhodobe vyuzivani sluzeb11,08 %1,08 %  
Nic, Vodafone je dokonaly. O2 jen slibuje a maji priserny smlouvy a lakaji na slevy, ktere maji milion podminek.11,08 %1,08 %  
SLUŠNOST a 100% spolehlivý systém - ta ale chybí všem třem operátorům11,08 %1,08 %  
4. operátor na trhu který by razantně snížil ceny11,08 %1,08 %  
taktnost11,08 %1,08 %  
ostatní odpovědi Občas pomalá komunikace s operátorem, musí se čekat...
Nic, máme 15 firemních čísel, nejlepší ceny...
častější nabídka možností změn tarifů
V současné době nic
S nabídkou jsem spokojen, nechybí mi nic.
Signál v Jesenikách
lepší ceny za volání
jsem spokojená
širší nabídka tarifů
momentálně mě nic nenapadá
Celkem spokojenost tudíž nic
pravidelné informace o možnostech získání lepšího tarifu, internetového připojení, atd, aniž bych si je musel sám vyhledávat
momentálně nic
ochota, slevy, 100% splnění příslíbené věci, dodržování ústně stanovených dodatků,
Elementární slušnost v cenách - zahraniční vlastníci firmy z nás dělají osly.
nic podstatného, na co bych si momentálně vzpomněl
jj
lepší pokrytí důležitých komunikací signálem
Internetova samoobsluha
Upřímnost.
rozumnejsi cena
Ještě lepší cena.....
více bonusů
celkem nic
cenove tarify
levnější volání a lepší pokrytí
Nabídka cenově výhodnějších služeb
možná levnější volání
Vůbec nic.
vzhledem k cenám v evropě nižší cena
rychlost i-netu
užívám pevnou linku O2, uvažuji o internetu, mobilního operátora máme Tmobil a Vodafon z důvodu napojení většiny naší rodiny. Dotazník vyplněn dle služeb s pevnou linkou O2.
lepší ceny - bežný tarif za cca 400 Kč v Rakousku ma toho více než nejdražsí tarify u nás - http://shop.t-mobile.at/002/1_1_1/10026/index.html
Plnění slibů
nižší cenová nabídka
zatím o ničem nevím
asi nic mám vše co potřebuji
lepší kombinace volání a smsek
Účtování 1+1
nemám připomínek
možnost nevázat se na určitou dobu
Nižší cena !!!
Telefonovat za ceny jako v zahrančí....U nás jsou rozhodně vyšší..
jsem spokojena a nic mě nechybí
srozumitelnější nabídka možností slev, bonusů a informací. Zástupce nabídne nějakou výhodu, pouze když chce zákazník ukončit smlouvu.
akce zaměřené na stávající klienty
------------
Internet do mobilu bez FUP
chybí mu více nabídek pro dlouholeté odběratele
Mám služební telefon, informace dostávám prostřednictvím centrály společnosti.
nic si nevybavuji
Levnější volání
skromnost
lepší ceny
nevím
vstříctnost ke stávajícím zákazníkům
Reakce na požadavky a případné připomínky ke službám
vstricnost
informace
ocenění že jsem u něj skoro 10let
nevím mám všechno po čem toužím.
benefity
odměny za věrnost, občasné informace o nových, zajímávých nabídkách
bonusy za věrnost, lepší péče
6468,82 %68,82 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jakého mobilního operátora využíváte?

  • odpověď O2:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v současné chvíli jsem zákazníkem společnosti na otázku 16. Která z uvedených možností by Vás přiměla ke koupi tarifu O2?

6. Vybavíte si reklamu v médiích (TV, billboard, internet…) na služby mobilního operátora pro podnikatele z poslední doby?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 7. Které společnosti reklama byla?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi T-Mobile na otázku 7. Které společnosti reklama byla?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk:

2. Pohlaví:

3. Jakého mobilního operátora využíváte?

4. Máte s Vaším mobilním operátorem uzavřenou smlouvu (využíváte paušál)?

5. Co pro Vás je prioritou při výběru mobilního operátora?

6. Vybavíte si reklamu v médiích (TV, billboard, internet…) na služby mobilního operátora pro podnikatele z poslední doby?

7. Které společnosti reklama byla?

9. Víte, že O2 má katalog, který je určen přímo pro firemní zákazníky?

10. Znáte nabídku podnikatelských tarifů O2?

12. Kde byste vyhledával/a informace o aktuální nabídce podnikatelských tarifů O2?

13. Je v okolí místa Vašeho podnikání prodejna O2?

14. Víte, že na každé prodejně O2 můžete využít služeb specialisty pro firemní zákazníky?

15. Přál/a byste si obchodního zástupce O2, který by měl na starosti řešení Vašich požadavků po celou dobu, kdy využíváte služby společnosti?

16. Která z uvedených možností by Vás přiměla ke koupi tarifu O2?

17. Jak hodnotíte dobu, po kterou trvá vyřízení Vašich požadavků u Vašeho operátora?

18. Jak hodnotíte odborné znalosti zaměstnanců Vašeho operátora?

19. Jak hodnotíte věrnostní program Vašeho operátora?

20. Jak hodnotíte katalog s nabídkou služeb Vašeho operátora?

21. Co Vám u Vašeho stávajícího operátora chybí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk:

2. Pohlaví:

3. Jakého mobilního operátora využíváte?

4. Máte s Vaším mobilním operátorem uzavřenou smlouvu (využíváte paušál)?

5. Co pro Vás je prioritou při výběru mobilního operátora?

6. Vybavíte si reklamu v médiích (TV, billboard, internet…) na služby mobilního operátora pro podnikatele z poslední doby?

7. Které společnosti reklama byla?

9. Víte, že O2 má katalog, který je určen přímo pro firemní zákazníky?

10. Znáte nabídku podnikatelských tarifů O2?

12. Kde byste vyhledával/a informace o aktuální nabídce podnikatelských tarifů O2?

13. Je v okolí místa Vašeho podnikání prodejna O2?

14. Víte, že na každé prodejně O2 můžete využít služeb specialisty pro firemní zákazníky?

15. Přál/a byste si obchodního zástupce O2, který by měl na starosti řešení Vašich požadavků po celou dobu, kdy využíváte služby společnosti?

16. Která z uvedených možností by Vás přiměla ke koupi tarifu O2?

17. Jak hodnotíte dobu, po kterou trvá vyřízení Vašich požadavků u Vašeho operátora?

18. Jak hodnotíte odborné znalosti zaměstnanců Vašeho operátora?

19. Jak hodnotíte věrnostní program Vašeho operátora?

20. Jak hodnotíte katalog s nabídkou služeb Vašeho operátora?

21. Co Vám u Vašeho stávajícího operátora chybí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sochová, K.Marketingová podpora prodeje O2 (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://marketingova-podpora-prodeje.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.