Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jmenuji se Kristina Sochová a studuji třetí ročník na Podnikatelské fakultě VUT v Brně. Tento dotazník slouží jako zpětná vazba podnikatelů na marketingovou komunikaci O2 a její následný rozvoj. Dotazník je anonymní a jeho výsledky budou použity v mé bakalářské práci na téma Marketingová podpora prodeje mobilních tarifů pro podnikatele ve společnosti Telefónica Czech Republic, a. s.
Odpovědi respondentů
1. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
46 a více
39
41,94 %
41,94 %
18 - 30
29
31,18 %
31,18 %
31 - 45
25
26,88 %
26,88 %
2. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
57
61,29 %
61,29 %
žena
36
38,71 %
38,71 %
3. Jakého mobilního operátora využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
O2
35
37,63 %
37,63 %
T-mobile
34
36,56 %
36,56 %
Vodafone
24
25,81 %
25,81 %
4. Máte s Vaším mobilním operátorem uzavřenou smlouvu (využíváte paušál)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
79
84,95 %
84,95 %
ne
14
15,05 %
15,05 %
5. Co pro Vás je prioritou při výběru mobilního operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
cena poskytovaných služeb
82
88,17 %
88,17 %
dostupnost služeb (pokrytí signálem)
52
55,91 %
55,91 %
péče o zákazníka
34
36,56 %
36,56 %
věrnostní program
12
12,9 %
12,9 %
značka mobilního operátora
5
5,38 %
5,38 %
výborná dostupnost prodejny mobilního operátora v místě podnikání
4
4,3 %
4,3 %
6. Vybavíte si reklamu v médiích (TV, billboard, internet…) na služby mobilního operátora pro podnikatele z poslední doby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
55
59,14 %
59,14 %
ne
38
40,86 %
40,86 %
7. Které společnosti reklama byla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
T-Mobile
27
49,09 %
29,03 %
O2
19
34,55 %
20,43 %
Vodafone
9
16,36 %
9,68 %
8. Čím Vás zaujala?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vtipem
5
9,09 %
5,38 %
Ničím
2
3,64 %
2,15 %
vtipností
2
3,64 %
2,15 %
Vtipná
2
3,64 %
2,15 %
nevím
2
3,64 %
2,15 %
zajíčci
1
1,82 %
1,08 %
velikonoční vajíčka
1
1,82 %
1,08 %
klasicka depresivni O2 reklama...
1
1,82 %
1,08 %
Zabavou
1
1,82 %
1,08 %
1) hnus nevkus - velikonoce... 2) O2 - nevkus, jak prd ve vodě... atd...
1
1,82 %
1,08 %
ostatní odpovědi
barevností Vtipným tématem obecně si je pamatuji nabídkou služeb vtip Humorem pitomostí nápadem, humorem myšlenkou Vánoční tématika+ pořád o tom mluvil můj partner :)))))) vtipná, známí herci originalitou Zruseni hlasoveho systemu (prime spojeni na operatora) - motiv robota Vojta Kotek, Chuck Norris. praštěná nezaujala chytrý telefon dvojnásobný počet volných minut Velmi pěkně promyšlená. nabidka chytrych telefonu - ale nezaujala me zábavná Vojta Kotek Odměna za podnikání. vtipností a účelností humorné provedení byla vtipná Vtipem :-) zpracováním, odlišností od ostatních reklam snad barevností , jinak nic momořádného jsem u ní již od roku 1998-je to setrvačnost.... kačenkama Vtipnost reklamy napadem celkem vtipná O2 byla celá modrá hercem tablety
37
67,27 %
39,78 %
9. Víte, že O2 má katalog, který je určen přímo pro firemní zákazníky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
69
74,19 %
74,19 %
ano
24
25,81 %
25,81 %
10. Znáte nabídku podnikatelských tarifů O2?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 11, ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
78
83,87 %
83,87 %
ano
15
16,13 %
16,13 %
11. Kde jste se o nabídce mobilních služeb dozvěděl/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
prodejna mobilního operátora O2
7
46,67 %
7,53 %
na internetu
6
40 %
6,45 %
od známých
2
13,33 %
2,15 %
12. Kde byste vyhledával/a informace o aktuální nabídce podnikatelských tarifů O2?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
internet
58
62,37 %
62,37 %
prodejna – osobní kontakt s konzultantem
26
27,96 %
27,96 %
obchodní zástupce O2
4
4,3 %
4,3 %
linka operátora
3
3,23 %
3,23 %
prodejna – katalog pro podnikatele
2
2,15 %
2,15 %
13. Je v okolí místa Vašeho podnikání prodejna O2?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
60
64,52 %
64,52 %
nevím
18
19,35 %
19,35 %
ne
15
16,13 %
16,13 %
14. Víte, že na každé prodejně O2 můžete využít služeb specialisty pro firemní zákazníky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
65
69,89 %
69,89 %
ano
28
30,11 %
30,11 %
15. Přál/a byste si obchodního zástupce O2, který by měl na starosti řešení Vašich požadavků po celou dobu, kdy využíváte služby společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
56
60,22 %
60,22 %
ne, své požadavky si vyřídím jiným způsobem
37
39,78 %
39,78 %
16. Která z uvedených možností by Vás přiměla ke koupi tarifu O2?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
poskytnutí slevy na stávající nabídce
35
37,63 %
37,63 %
v současné chvíli jsem zákazníkem společnosti
32
34,41 %
34,41 %
možnost tarifu na zkoušku po dobu 6 měsíců
20
21,51 %
21,51 %
slosovatelná soutěž
6
6,45 %
6,45 %
17. Jak hodnotíte dobu, po kterou trvá vyřízení Vašich požadavků u Vašeho operátora?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chvalitebný
35
37,63 %
37,63 %
dobrý
29
31,18 %
31,18 %
výborný
17
18,28 %
18,28 %
dostatečný
9
9,68 %
9,68 %
nedostatečný
3
3,23 %
3,23 %
18. Jak hodnotíte odborné znalosti zaměstnanců Vašeho operátora?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chvalitebný
34
36,56 %
36,56 %
dobrý
27
29,03 %
29,03 %
výborný
22
23,66 %
23,66 %
dostatečný
9
9,68 %
9,68 %
nedostatečný
1
1,08 %
1,08 %
19. Jak hodnotíte věrnostní program Vašeho operátora?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
29
31,18 %
31,18 %
chvalitebný
21
22,58 %
22,58 %
dostatečný
16
17,2 %
17,2 %
nedostatečný
15
16,13 %
16,13 %
výborný
12
12,9 %
12,9 %
20. Jak hodnotíte katalog s nabídkou služeb Vašeho operátora?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
35
37,63 %
37,63 %
chvalitebný
31
33,33 %
33,33 %
výborný
16
17,2 %
17,2 %
dostatečný
9
9,68 %
9,68 %
nedostatečný
2
2,15 %
2,15 %
21. Co Vám u Vašeho stávajícího operátora chybí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
18
19,35 %
19,35 %
nižší ceny
2
2,15 %
2,15 %
rozum
2
2,15 %
2,15 %
bonus za věrnost
1
1,08 %
1,08 %
sleva služeb
1
1,08 %
1,08 %
odmeny za dlouhodobe vyuzivani sluzeb
1
1,08 %
1,08 %
Nic, Vodafone je dokonaly. O2 jen slibuje a maji priserny smlouvy a lakaji na slevy, ktere maji milion podminek.
1
1,08 %
1,08 %
SLUŠNOST a 100% spolehlivý systém - ta ale chybí všem třem operátorům
1
1,08 %
1,08 %
4. operátor na trhu který by razantně snížil ceny
1
1,08 %
1,08 %
taktnost
1
1,08 %
1,08 %
ostatní odpovědi
Občas pomalá komunikace s operátorem, musí se čekat... Nic, máme 15 firemních čísel, nejlepší ceny... častější nabídka možností změn tarifů V současné době nic S nabídkou jsem spokojen, nechybí mi nic. Signál v Jesenikách lepší ceny za volání jsem spokojená širší nabídka tarifů momentálně mě nic nenapadá Celkem spokojenost tudíž nic pravidelné informace o možnostech získání lepšího tarifu, internetového připojení, atd, aniž bych si je musel sám vyhledávat momentálně nic ochota, slevy, 100% splnění příslíbené věci, dodržování ústně stanovených dodatků, Elementární slušnost v cenách - zahraniční vlastníci firmy z nás dělají osly. nic podstatného, na co bych si momentálně vzpomněl jj lepší pokrytí důležitých komunikací signálem Internetova samoobsluha Upřímnost. rozumnejsi cena Ještě lepší cena..... více bonusů celkem nic cenove tarify levnější volání a lepší pokrytí Nabídka cenově výhodnějších služeb možná levnější volání Vůbec nic. vzhledem k cenám v evropě nižší cena rychlost i-netu užívám pevnou linku O2, uvažuji o internetu, mobilního operátora máme Tmobil a Vodafon z důvodu napojení většiny naší rodiny. Dotazník vyplněn dle služeb s pevnou linkou O2. lepší ceny - bežný tarif za cca 400 Kč v Rakousku ma toho více než nejdražsí tarify u nás - http://shop.t-mobile.at/002/1_1_1/10026/index.html Plnění slibů nižší cenová nabídka zatím o ničem nevím asi nic mám vše co potřebuji lepší kombinace volání a smsek Účtování 1+1 nemám připomínek možnost nevázat se na určitou dobu Nižší cena !!! Telefonovat za ceny jako v zahrančí....U nás jsou rozhodně vyšší.. jsem spokojena a nic mě nechybí srozumitelnější nabídka možností slev, bonusů a informací. Zástupce nabídne nějakou výhodu, pouze když chce zákazník ukončit smlouvu. akce zaměřené na stávající klienty ------------ Internet do mobilu bez FUP chybí mu více nabídek pro dlouholeté odběratele Mám služební telefon, informace dostávám prostřednictvím centrály společnosti. nic si nevybavuji Levnější volání skromnost lepší ceny nevím vstříctnost ke stávajícím zákazníkům Reakce na požadavky a případné připomínky ke službám vstricnost informace ocenění že jsem u něj skoro 10let nevím mám všechno po čem toužím. benefity odměny za věrnost, občasné informace o nových, zajímávých nabídkách bonusy za věrnost, lepší péče
64
68,82 %
68,82 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v současné chvíli jsem zákazníkem společnosti na otázku 16. Která z uvedených možností by Vás přiměla ke koupi tarifu O2?
6. Vybavíte si reklamu v médiích (TV, billboard, internet…) na služby mobilního operátora pro podnikatele z poslední doby?
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 7. Které společnosti reklama byla?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi T-Mobile na otázku 7. Které společnosti reklama byla?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Věk:
2. Pohlaví:
3. Jakého mobilního operátora využíváte?
4. Máte s Vaším mobilním operátorem uzavřenou smlouvu (využíváte paušál)?
5. Co pro Vás je prioritou při výběru mobilního operátora?
6. Vybavíte si reklamu v médiích (TV, billboard, internet…) na služby mobilního operátora pro podnikatele z poslední doby?
7. Které společnosti reklama byla?
9. Víte, že O2 má katalog, který je určen přímo pro firemní zákazníky?
10. Znáte nabídku podnikatelských tarifů O2?
12. Kde byste vyhledával/a informace o aktuální nabídce podnikatelských tarifů O2?
13. Je v okolí místa Vašeho podnikání prodejna O2?
14. Víte, že na každé prodejně O2 můžete využít služeb specialisty pro firemní zákazníky?
15. Přál/a byste si obchodního zástupce O2, který by měl na starosti řešení Vašich požadavků po celou dobu, kdy využíváte služby společnosti?
16. Která z uvedených možností by Vás přiměla ke koupi tarifu O2?
17. Jak hodnotíte dobu, po kterou trvá vyřízení Vašich požadavků u Vašeho operátora?
18. Jak hodnotíte odborné znalosti zaměstnanců Vašeho operátora?
19. Jak hodnotíte věrnostní program Vašeho operátora?
20. Jak hodnotíte katalog s nabídkou služeb Vašeho operátora?
21. Co Vám u Vašeho stávajícího operátora chybí?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Věk:
2. Pohlaví:
3. Jakého mobilního operátora využíváte?
4. Máte s Vaším mobilním operátorem uzavřenou smlouvu (využíváte paušál)?
5. Co pro Vás je prioritou při výběru mobilního operátora?
6. Vybavíte si reklamu v médiích (TV, billboard, internet…) na služby mobilního operátora pro podnikatele z poslední doby?
7. Které společnosti reklama byla?
9. Víte, že O2 má katalog, který je určen přímo pro firemní zákazníky?
10. Znáte nabídku podnikatelských tarifů O2?
12. Kde byste vyhledával/a informace o aktuální nabídce podnikatelských tarifů O2?
13. Je v okolí místa Vašeho podnikání prodejna O2?
14. Víte, že na každé prodejně O2 můžete využít služeb specialisty pro firemní zákazníky?
15. Přál/a byste si obchodního zástupce O2, který by měl na starosti řešení Vašich požadavků po celou dobu, kdy využíváte služby společnosti?
16. Která z uvedených možností by Vás přiměla ke koupi tarifu O2?
17. Jak hodnotíte dobu, po kterou trvá vyřízení Vašich požadavků u Vašeho operátora?
18. Jak hodnotíte odborné znalosti zaměstnanců Vašeho operátora?
19. Jak hodnotíte věrnostní program Vašeho operátora?
20. Jak hodnotíte katalog s nabídkou služeb Vašeho operátora?
21. Co Vám u Vašeho stávajícího operátora chybí?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.