Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych Vás poprosila o spolupráci při zpracování mé diplomové práce a to vyplněním následujícího dotazníku, který se zaměřuje na zjištění Vašich názorů na propagaci firmy, konkrétně obchodu s elektronikou. Dotazník je anonymní.
Děkuji.
Romana Matušková
Odpovědi respondentů
1. Kde nejčastěji nakupujete elektroniku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
e-shop
158
54,86 %
54,86 %
kamenný obchod
125
43,4 %
43,4 %
bazar
5
1,74 %
1,74 %
2. Kde nejčastěji vyhledáváte informace o elektronice, o jejíž koupi máte zájem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
internet, e-shop
258
89,58 %
89,58 %
kamenný obchod
13
4,51 %
4,51 %
odborný tisk
5
1,74 %
1,74 %
heureka
2
0,69 %
0,69 %
známý
1
0,35 %
0,35 %
rady zkušených kamarádů
1
0,35 %
0,35 %
známí
1
0,35 %
0,35 %
parametry - internet, vzhled a velikost a design kamenný obchod
1
0,35 %
0,35 %
odborné testy na webu nebo časopisu pro porovnání s konkurencí
1
0,35 %
0,35 %
odborník na elektroniku
1
0,35 %
0,35 %
priatel
1
0,35 %
0,35 %
od známého IT
1
0,35 %
0,35 %
názor nejbližšího okolí
1
0,35 %
0,35 %
ve všech výše uvedených typech
1
0,35 %
0,35 %
3. Který typ propagace Vás dokáže zaujmout a oslovit?
Ohodnoťte podle stupnice:
0 – Zcela mně neoslovuje
1 – Velmi mně neoslovuje
2 – Spíše mně neoslovuje
3 – Spíše mně oslovuje
4 – Velmi mně oslovuje
5 – Zcela mně oslovuje
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Televize
2.292
1.825
Rádio
1.41
1.478
Billboardy, venkovní reklama
1.913
1.343
Tisk, reklama v magazínech
2.476
1.479
Letáky do schránek
2.122
2.162
Internetové bannery
2.128
1.883
E-mail
1.448
2.046
Telemarketing
0.688
1.138
Facebook
2.142
1.9
4. O jaké informace máte zájem v reklamním sdělení?
Ohodnoťte podle stupnice:
0 – Zcela nedůležitá informace
1 – Velmi nedůležitá informace
2 – Spíše nedůležitá informace
3 – Spíše důležitá informace
4 – Velmi důležitá informace
5 – Zcela důležitá informace
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
4.316
0.973
Slevy, bonusy
3.514
1.493
Parametry produktu
4.094
1.05
Kvalita produktu
4.201
0.869
Dodací podmínky
3.163
1.755
Záruční doba
3.094
1.967
Image firmy
2.858
1.573
5. Máte zájem být členem věrnostního programu obchodu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, věrnostní programy využívám a rád/a se zapojím do dalšího → otázka č. 6, ne, věrnostní programy nevyužívám a nezapojím se do dalšího → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, věrnostní programy nevyužívám a nezapojím se do dalšího
154
53,47 %
53,47 %
ano, věrnostní programy využívám a rád/a se zapojím do dalšího
134
46,53 %
46,53 %
6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Slevové poukázky na nákup
2.059
1.567
Služby (např. instalace zdarma)
2.607
1.068
Dárky
2.311
0.748
Sleva v den vašich narozenin
2.963
1.265
7. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
187
64,93 %
64,93 %
muž
101
35,07 %
35,07 %
8. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 26 let
217
75,35 %
75,35 %
26 - 35 let
53
18,4 %
18,4 %
35 - 50 let
17
5,9 %
5,9 %
50 - 65 let
1
0,35 %
0,35 %
9. Váš přibližný měsíční příjem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 12.000,- Kč
172
59,72 %
59,72 %
12.000,- Kč - 25.000,- Kč
90
31,25 %
31,25 %
25.000,- Kč - 40.000,- Kč
21
7,29 %
7,29 %
nad 40.000,- Kč
5
1,74 %
1,74 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=4 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva v den vašich narozenin=1 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva v den vašich narozenin=2 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva v den vašich narozenin=3 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva v den vašich narozenin=4 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové poukázky na nákup=1 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové poukázky na nákup=3 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové poukázky na nákup=4 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby (např. instalace zdarma)=1 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby (např. instalace zdarma)=2 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby (např. instalace zdarma)=3 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby (např. instalace zdarma)=4 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové poukázky na nákup=2 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
odpověď ne, věrnostní programy nevyužívám a nezapojím se do dalšího:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky do schránek=5 na otázku 3. Který typ propagace Vás dokáže zaujmout a oslovit?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Kde nejčastěji nakupujete elektroniku?
2. Kde nejčastěji vyhledáváte informace o elektronice, o jejíž koupi máte zájem?
3. Který typ propagace Vás dokáže zaujmout a oslovit?
4. O jaké informace máte zájem v reklamním sdělení?
5. Máte zájem být členem věrnostního programu obchodu?
6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
7. Vaše pohlaví:
8. Váš věk:
9. Váš přibližný měsíční příjem:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Kde nejčastěji nakupujete elektroniku?
2. Kde nejčastěji vyhledáváte informace o elektronice, o jejíž koupi máte zájem?
3. Který typ propagace Vás dokáže zaujmout a oslovit?
4. O jaké informace máte zájem v reklamním sdělení?
5. Máte zájem být členem věrnostního programu obchodu?
6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
7. Vaše pohlaví:
8. Váš věk:
9. Váš přibližný měsíční příjem:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.