Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová propagace

Marketingová propagace

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Romana Matušková
Šetření:10. 03. 2014 - 20. 03. 2014
Počet respondentů:288
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás poprosila o spolupráci při zpracování mé diplomové práce a to vyplněním následujícího dotazníku, který se zaměřuje na zjištění Vašich názorů na propagaci firmy, konkrétně obchodu s elektronikou. Dotazník je anonymní.

Děkuji.                                                                                                                                 

Romana Matušková

Odpovědi respondentů

1. Kde nejčastěji nakupujete elektroniku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-shop15854,86 %54,86 %  
kamenný obchod12543,4 %43,4 %  
bazar51,74 %1,74 %  

Graf

2. Kde nejčastěji vyhledáváte informace o elektronice, o jejíž koupi máte zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet, e-shop25889,58 %89,58 %  
kamenný obchod134,51 %4,51 %  
odborný tisk51,74 %1,74 %  
heureka20,69 %0,69 %  
známý10,35 %0,35 %  
rady zkušených kamarádů10,35 %0,35 %  
známí10,35 %0,35 %  
parametry - internet, vzhled a velikost a design kamenný obchod10,35 %0,35 %  
odborné testy na webu nebo časopisu pro porovnání s konkurencí10,35 %0,35 %  
odborník na elektroniku10,35 %0,35 %  
priatel10,35 %0,35 %  
od známého IT10,35 %0,35 %  
názor nejbližšího okolí10,35 %0,35 %  
ve všech výše uvedených typech10,35 %0,35 %  

Graf

3. Který typ propagace Vás dokáže zaujmout a oslovit?

Ohodnoťte podle stupnice: 

0 – Zcela mně neoslovuje

1 – Velmi mně neoslovuje

2 – Spíše mně neoslovuje

3 – Spíše mně oslovuje

4 – Velmi mně oslovuje

5 – Zcela mně oslovuje

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Televize2.2921.825
Rádio1.411.478
Billboardy, venkovní reklama1.9131.343
Tisk, reklama v magazínech2.4761.479
Letáky do schránek2.1222.162
Internetové bannery2.1281.883
E-mail1.4482.046
Telemarketing0.6881.138
Facebook2.1421.9

Graf

4. O jaké informace máte zájem v reklamním sdělení?

Ohodnoťte podle stupnice: 

0 – Zcela nedůležitá informace

1 – Velmi nedůležitá informace

2 – Spíše nedůležitá informace

3 – Spíše důležitá informace

4 – Velmi důležitá informace

5 – Zcela důležitá informace

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena4.3160.973
Slevy, bonusy3.5141.493
Parametry produktu4.0941.05
Kvalita produktu4.2010.869
Dodací podmínky3.1631.755
Záruční doba3.0941.967
Image firmy2.8581.573

Graf

5. Máte zájem být členem věrnostního programu obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, věrnostní programy využívám a rád/a se zapojím do dalšíhootázka č. 6, ne, věrnostní programy nevyužívám a nezapojím se do dalšíhootázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, věrnostní programy nevyužívám a nezapojím se do dalšího15453,47 %53,47 %  
ano, věrnostní programy využívám a rád/a se zapojím do dalšího13446,53 %46,53 %  

Graf

6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Slevové poukázky na nákup2.0591.567
Služby (např. instalace zdarma)2.6071.068
Dárky2.3110.748
Sleva v den vašich narozenin2.9631.265

Graf

7. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena18764,93 %64,93 %  
muž10135,07 %35,07 %  

Graf

8. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 26 let21775,35 %75,35 %  
26 - 35 let5318,4 %18,4 %  
35 - 50 let175,9 %5,9 %  
50 - 65 let10,35 %0,35 %  

Graf

9. Váš přibližný měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 12.000,- Kč17259,72 %59,72 %  
12.000,- Kč - 25.000,- Kč9031,25 %31,25 %  
25.000,- Kč - 40.000,- Kč217,29 %7,29 %  
nad 40.000,- Kč51,74 %1,74 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. O jaké informace máte zájem v reklamním sdělení?

  • odpověď Kvalita produktu=5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image firmy=5 na otázku 4. O jaké informace máte zájem v reklamním sdělení?

5. Máte zájem být členem věrnostního programu obchodu?

  • odpověď ano, věrnostní programy využívám a rád/a se zapojím do dalšího:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=1 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=2 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=3 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=4 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva v den vašich narozenin=1 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva v den vašich narozenin=2 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva v den vašich narozenin=3 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva v den vašich narozenin=4 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové poukázky na nákup=1 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové poukázky na nákup=3 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové poukázky na nákup=4 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby (např. instalace zdarma)=1 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby (např. instalace zdarma)=2 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby (např. instalace zdarma)=3 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby (např. instalace zdarma)=4 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové poukázky na nákup=2 na otázku 6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?
  • odpověď ne, věrnostní programy nevyužívám a nezapojím se do dalšího:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky do schránek=5 na otázku 3. Který typ propagace Vás dokáže zaujmout a oslovit?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde nejčastěji nakupujete elektroniku?

2. Kde nejčastěji vyhledáváte informace o elektronice, o jejíž koupi máte zájem?

3. Který typ propagace Vás dokáže zaujmout a oslovit?

4. O jaké informace máte zájem v reklamním sdělení?

5. Máte zájem být členem věrnostního programu obchodu?

6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?

7. Vaše pohlaví:

8. Váš věk:

9. Váš přibližný měsíční příjem:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde nejčastěji nakupujete elektroniku?

2. Kde nejčastěji vyhledáváte informace o elektronice, o jejíž koupi máte zájem?

3. Který typ propagace Vás dokáže zaujmout a oslovit?

4. O jaké informace máte zájem v reklamním sdělení?

5. Máte zájem být členem věrnostního programu obchodu?

6. Které výhody věrnostního programu Vás nejvíce potěší?

7. Vaše pohlaví:

8. Váš věk:

9. Váš přibližný měsíční příjem:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Matušková, R.Marketingová propagace (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://marketingova-propagace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.