Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová strategie společnosti Student Agency
Marketingová strategie společnosti Student Agency
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Iva Bělohradská |
---|---|
Šetření: | 06. 01. 2011 - 11. 01. 2011 |
Počet respondentů: | 112 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 11.28 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník byl vytvořen pro potřeby semestrální práce týkající se marketingové strategie společnosti Student Agency. Vyplnění dotazníku Vám nezabere více než 5 minut.
Odpovědi respondentů
1. Znáte společnost Student Agency?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 111 | 99,11 % | 99,11 % |
ne | 1 | 0,89 % | 0,89 % |
2. Využíváte služeb společnosti Student Agency?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 61 | 54,95 % | 54,46 % |
ano | 50 | 45,05 % | 44,64 % |
3. Jak často využíváte služeb společnosti Student Agency?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ročně | 40 | 80 % | 35,71 % |
měsíčně | 8 | 16 % | 7,14 % |
týdně | 2 | 4 % | 1,79 % |
4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalitnější | 39 | 78 % | 34,82 % |
levnější | 22 | 44 % | 19,64 % |
rychlé vyřízení objednávky | 14 | 28 % | 12,5 % |
srovnatelné | 8 | 16 % | 7,14 % |
5. Jaký typ rezervace využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
on-line rezervaci | 30 | 60 % | 26,79 % |
přímou rezervaci (na prodejním místě) | 23 | 46 % | 20,54 % |
6. Které produkty využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jízdenky | 47 | 94 % | 41,96 % |
Letenky | 16 | 32 % | 14,29 % |
Jazykové kurzy a studium v zahraničí | 5 | 10 % | 4,46 % |
Pracovní a au-pair pobyty | 4 | 8 % | 3,57 % |
Eurovíkendy | 2 | 4 % | 1,79 % |
Pojištění | 2 | 4 % | 1,79 % |
Ubytování | 1 | 2 % | 0,89 % |
Cesty za kulturou | 1 | 2 % | 0,89 % |
Zájezdy do celého světa | 1 | 2 % | 0,89 % |
7. Myslíte si, že ceny služeb společnosti Student Agency odpovídají jejich kvalitě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 47 | 94 % | 41,96 % |
ne | 3 | 6 % | 2,68 % |
8. Které produkty znáte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jízdenky | 107 | 97,27 % | 95,54 % |
Letenky | 92 | 83,64 % | 82,14 % |
Jazykové kurzy a studium v zahraničí | 86 | 78,18 % | 76,79 % |
Pracovní a au-pair pobyty | 72 | 65,45 % | 64,29 % |
Eurovíkendy | 63 | 57,27 % | 56,25 % |
Zájezdy do celého světa | 58 | 52,73 % | 51,79 % |
Ubytování | 26 | 23,64 % | 23,21 % |
Pojištění | 14 | 12,73 % | 12,5 % |
Cesty za kulturou | 13 | 11,82 % | 11,61 % |
Cesty za sportem | 13 | 11,82 % | 11,61 % |
Pronájem autobusů | 12 | 10,91 % | 10,71 % |
Cesty kolem světa | 9 | 8,18 % | 8,04 % |
Víza | 7 | 6,36 % | 6,25 % |
Pronájem aut | 7 | 6,36 % | 6,25 % |
Cestovatelské balíčky | 5 | 4,55 % | 4,46 % |
9. Uvítali byste pobočku společnosti Student Agency v Mladé Boleslavi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 65 | 58,56 % | 58,04 % |
ne | 46 | 41,44 % | 41,07 % |
10. Kde se setkáváte s reklamou společnosti Student Agency?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na autobusech společnosti | 96 | 86,49 % | 85,71 % |
internet | 81 | 72,97 % | 72,32 % |
doporučení od známého | 29 | 26,13 % | 25,89 % |
11. Navštívili jste někdy internetovou kavárnu společnosti Student Agency?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 97 | 87,39 % | 86,61 % |
ano | 14 | 12,61 % | 12,5 % |
12. Jaká služba Vám chybí v nabídce společnosti Student Agency?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Autobusový spoj - Karlovy Vary-Praha
Nemám výhrad.
nevím, jejich služeb nevyužívám
Službu nepostrádám žádnou. Mrzí mě spíše, že autobusové linky nejsou více rozšířené (rozuměj, že např. do Mladé Boleslavi nejezdí).
Spojení autobusů Praha - Ústí nad Labem
Velice rád bych se někdy svezl čistým vlakem. Rozšíření služeb Student agency na železniční osobní dopravu je tak pro mě jasnou volbou.
vhodné by byly sedačky (jako autosedačky) pro malé děti, aby se daly bezpečně autobusem přepravovat
vlaky
žádná
žádná mě už nenapadá
železniční doprava
13. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 74 | 66,07 % | 66,07 % |
muž | 38 | 33,93 % | 33,93 % |
14. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 26 let | 97 | 86,61 % | 86,61 % |
do 50 let | 13 | 11,61 % | 11,61 % |
do 64 let | 2 | 1,79 % | 1,79 % |
15. Vaše dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské | 80 | 71,43 % | 71,43 % |
vysokoškolské | 31 | 27,68 % | 27,68 % |
základní | 1 | 0,89 % | 0,89 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.