Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová strategie společnosti Student Agency

Marketingová strategie společnosti Student Agency

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iva Bělohradská
Šetření:06. 01. 2011 - 11. 01. 2011
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník byl vytvořen pro potřeby semestrální práce týkající se marketingové strategie společnosti Student Agency. Vyplnění dotazníku Vám nezabere více než 5 minut.

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11199,11 %99,11 %  
ne10,89 %0,89 %  

Graf

2. Využíváte služeb společnosti Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6154,95 %54,46 %  
ano5045,05 %44,64 %  

Graf

3. Jak často využíváte služeb společnosti Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ročně4080 %35,71 %  
měsíčně816 %7,14 %  
týdně24 %1,79 %  

Graf

4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitnější3978 %34,82 %  
levnější2244 %19,64 %  
rychlé vyřízení objednávky1428 %12,5 %  
srovnatelné 816 %7,14 %  

Graf

5. Jaký typ rezervace využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
on-line rezervaci3060 %26,79 %  
přímou rezervaci (na prodejním místě)2346 %20,54 %  

Graf

6. Které produkty využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jízdenky4794 %41,96 %  
Letenky 1632 %14,29 %  
Jazykové kurzy a studium v zahraničí 510 %4,46 %  
Pracovní a au-pair pobyty 48 %3,57 %  
Eurovíkendy24 %1,79 %  
Pojištění 24 %1,79 %  
Ubytování 12 %0,89 %  
Cesty za kulturou12 %0,89 %  
Zájezdy do celého světa 12 %0,89 %  

Graf

7. Myslíte si, že ceny služeb společnosti Student Agency odpovídají jejich kvalitě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4794 %41,96 %  
ne36 %2,68 %  

Graf

8. Které produkty znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jízdenky 10797,27 %95,54 %  
Letenky 9283,64 %82,14 %  
Jazykové kurzy a studium v zahraničí 8678,18 %76,79 %  
Pracovní a au-pair pobyty 7265,45 %64,29 %  
Eurovíkendy6357,27 %56,25 %  
Zájezdy do celého světa 5852,73 %51,79 %  
Ubytování 2623,64 %23,21 %  
Pojištění 1412,73 %12,5 %  
Cesty za kulturou1311,82 %11,61 %  
Cesty za sportem 1311,82 %11,61 %  
Pronájem autobusů 1210,91 %10,71 %  
Cesty kolem světa 98,18 %8,04 %  
Víza76,36 %6,25 %  
Pronájem aut 76,36 %6,25 %  
Cestovatelské balíčky 54,55 %4,46 %  

Graf

9. Uvítali byste pobočku společnosti Student Agency v Mladé Boleslavi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6558,56 %58,04 %  
ne4641,44 %41,07 %  

Graf

10. Kde se setkáváte s reklamou společnosti Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na autobusech společnosti9686,49 %85,71 %  
internet8172,97 %72,32 %  
doporučení od známého2926,13 %25,89 %  

Graf

11. Navštívili jste někdy internetovou kavárnu společnosti Student Agency?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9787,39 %86,61 %  
ano1412,61 %12,5 %  

Graf

12. Jaká služba Vám chybí v nabídce společnosti Student Agency?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Autobusový spoj - Karlovy Vary-Praha

Nemám výhrad.

nevím, jejich služeb nevyužívám

Službu nepostrádám žádnou. Mrzí mě spíše, že autobusové linky nejsou více rozšířené (rozuměj, že např. do Mladé Boleslavi nejezdí).

Spojení autobusů Praha - Ústí nad Labem

Velice rád bych se někdy svezl čistým vlakem. Rozšíření služeb Student agency na železniční osobní dopravu je tak pro mě jasnou volbou.

vhodné by byly sedačky (jako autosedačky) pro malé děti, aby se daly bezpečně autobusem přepravovat

vlaky

žádná

žádná mě už nenapadá

železniční doprava

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7466,07 %66,07 %  
muž3833,93 %33,93 %  

Graf

14. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 26 let9786,61 %86,61 %  
do 50 let1311,61 %11,61 %  
do 64 let21,79 %1,79 %  

Graf

15. Vaše dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské8071,43 %71,43 %  
vysokoškolské3127,68 %27,68 %  
základní10,89 %0,89 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Využíváte služeb společnosti Student Agency?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ročně na otázku 3. Jak často využíváte služeb společnosti Student Agency?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi on-line rezervaci na otázku 5. Jaký typ rezervace využíváte?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přímou rezervaci (na prodejním místě) na otázku 5. Jaký typ rezervace využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jízdenky na otázku 6. Které produkty využíváte?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letenky na otázku 6. Které produkty využíváte?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitnější na otázku 4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi levnější na otázku 4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlé vyřízení objednávky na otázku 4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Myslíte si, že ceny služeb společnosti Student Agency odpovídají jejich kvalitě?

6. Které produkty využíváte?

  • odpověď Jízdenky:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi přímou rezervaci (na prodejním místě) na otázku 5. Jaký typ rezervace využíváte?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi levnější na otázku 4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitnější na otázku 4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Myslíte si, že ceny služeb společnosti Student Agency odpovídají jejich kvalitě?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Využíváte služeb společnosti Student Agency?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlé vyřízení objednávky na otázku 4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ročně na otázku 3. Jak často využíváte služeb společnosti Student Agency?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi on-line rezervaci na otázku 5. Jaký typ rezervace využíváte?

7. Myslíte si, že ceny služeb společnosti Student Agency odpovídají jejich kvalitě?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitnější na otázku 4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jízdenky na otázku 6. Které produkty využíváte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi přímou rezervaci (na prodejním místě) na otázku 5. Jaký typ rezervace využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi levnější na otázku 4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Využíváte služeb společnosti Student Agency?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letenky na otázku 6. Které produkty využíváte?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi on-line rezervaci na otázku 5. Jaký typ rezervace využíváte?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlé vyřízení objednávky na otázku 4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ročně na otázku 3. Jak často využíváte služeb společnosti Student Agency?

8. Které produkty znáte?

  • odpověď Eurovíkendy:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cesty za kulturou na otázku 8. Které produkty znáte?
  • odpověď Zájezdy do celého světa :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cesty za kulturou na otázku 8. Které produkty znáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Student Agency?

2. Využíváte služeb společnosti Student Agency?

3. Jak často využíváte služeb společnosti Student Agency?

4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:

5. Jaký typ rezervace využíváte?

6. Které produkty využíváte?

7. Myslíte si, že ceny služeb společnosti Student Agency odpovídají jejich kvalitě?

8. Které produkty znáte?

9. Uvítali byste pobočku společnosti Student Agency v Mladé Boleslavi?

10. Kde se setkáváte s reklamou společnosti Student Agency?

11. Navštívili jste někdy internetovou kavárnu společnosti Student Agency?

13. Jste:

14. Váš věk:

15. Vaše dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Student Agency?

2. Využíváte služeb společnosti Student Agency?

3. Jak často využíváte služeb společnosti Student Agency?

4. Čím se podle Vás liší služby společnosti Student Agency od konkurence? Služby Student Agency jsou:

5. Jaký typ rezervace využíváte?

6. Které produkty využíváte?

7. Myslíte si, že ceny služeb společnosti Student Agency odpovídají jejich kvalitě?

8. Které produkty znáte?

9. Uvítali byste pobočku společnosti Student Agency v Mladé Boleslavi?

10. Kde se setkáváte s reklamou společnosti Student Agency?

11. Navštívili jste někdy internetovou kavárnu společnosti Student Agency?

13. Jste:

14. Váš věk:

15. Vaše dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bělohradská, I.Marketingová strategie společnosti Student Agency (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://marketingova-strateg.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.