Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová strategie Costa Coffee

Marketingová strategie Costa Coffee

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Dušáková
Šetření:13. 04. 2016 - 20. 04. 2016
Počet respondentů:272
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

obracím se na Vás s žádostí o vyplnění mého dotazníku, který poslouží jako podklad pro bakalářskou práci na téma "Marketingová strategie kaváren Costa Coffee". 

Na základě tohoto průzkumu chci ověřit, jak zákazníci vnímají a hodnotí marketing společnosti Costa Coffee, se zaměřením na nástroje marketingového mixu.

Předem děkuji za spolupráci,

Markéta Dušáková

Odpovědi respondentů

1. Znáte kavárny Costa Coffee?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO24489,71 %89,71 %  
NE2810,29 %10,29 %  

Graf

2. Navštěvujete kavárny Costa Coffee?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NEotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO17270,2 %63,24 %  
NE7329,8 %26,84 %  

Graf

3. Jak často Costa Coffee navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen zřídka (1x za půl roku a méně často)10258,96 %37,5 %  
alespoň 1x měsíčně5833,53 %21,32 %  
alespoň 1x týdně137,51 %4,78 %  

Graf

4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá káva či jiné výrobky (teplé/studené nápoje, slané/sladké dezerty)12673,26 %46,32 %  
příjemné prostředí, vhodné místo k setkávání7644,19 %27,94 %  
spokojenost s poskytováním nabízených služeb (krátká doba čekání ve frontách nebo na kávu, apod.)5431,4 %19,85 %  
sympatický personál2413,95 %8,82 %  
přijatelná cena179,88 %6,25 %  
působí na mě reklama Costa Coffee52,91 %1,84 %  
Sezónní akce 10,58 %0,37 %  
blízkost, když není v okolí klasická kavárna10,58 %0,37 %  
je poblíž, když zrovna potřebuju kávu10,58 %0,37 %  
speciální vánoční nápoje10,58 %0,37 %  
pokud není žádná jiná vhodná kavárna lépe po ruce10,58 %0,37 %  
Lokalita, rychlé kafe.10,58 %0,37 %  
bezlepkové dorty10,58 %0,37 %  
blízkost zaměstnání, jinak bych dal asi přednost i jiným kavárnám10,58 %0,37 %  
je blízko10,58 %0,37 %  
je tam, kde jsem zrovna já.. háhá10,58 %0,37 %  
akce 1+1 v pondělí10,58 %0,37 %  
většinou jen když není jiná kavárna nadohled10,58 %0,37 %  
umístění v OC Chodov10,58 %0,37 %  
je v místě mého bydliště, prostě chuť na kafe10,58 %0,37 %  
Zákaznické výhody10,58 %0,37 %  
Nic jiného kolem nebylo10,58 %0,37 %  
maji rostlinne mleko10,58 %0,37 %  
Dostupnost, většinou je nějaká provozovna poblíž.10,58 %0,37 %  
chybí ti tu odpověď kvůli značce10,58 %0,37 %  
nic jného není nablízku10,58 %0,37 %  
nedostatek jinych moznosti10,58 %0,37 %  

Graf

5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
horká káva14886,05 %54,41 %  
dorty4626,74 %16,91 %  
ledová káva4425,58 %16,18 %  
muffiny2011,63 %7,35 %  
ledový čaj2011,63 %7,35 %  
horký čaj158,72 %5,51 %  
sendviče105,81 %3,68 %  
panini95,23 %3,31 %  
saláty74,07 %2,57 %  
cooler21,16 %0,74 %  
horká čokoláda10,58 %0,37 %  
Limonády, horká čokoláda10,58 %0,37 %  
chai latte10,58 %0,37 %  
čokoláda10,58 %0,37 %  
Capuccino10,58 %0,37 %  
belgická čokoláda10,58 %0,37 %  
horka cokolada10,58 %0,37 %  
brownie10,58 %0,37 %  

Graf

6. Jak vnímáte poměr cena-kvalita v Costa Coffee?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena odpovídá kvalitě9756,4 %35,66 %  
cena neodpovídá kvalitě – je vyšší7443,02 %27,21 %  
cena neodpovídá kvalitě – je nižší10,58 %0,37 %  

Graf

7. Jste spokojeni s umístěním kaváren Costa Coffee ve Vašem městě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vyhovuje mi to14886,05 %54,41 %  
V mém městě není21,16 %0,74 %  
Není u nás ve městě.10,58 %0,37 %  
je velmi daleko od centra, velmi špatně situovaná a bez auta je možnost se tam dostat pouze busem, cesta trvá přes půl hodiny z centra10,58 %0,37 %  
v mém městě Costa Coffee není.10,58 %0,37 %  
Není tu10,58 %0,37 %  
V nasem meste tato kavarna neni10,58 %0,37 %  
u mě není10,58 %0,37 %  
v mém měste bohužel není10,58 %0,37 %  
Jsem z Brna a v Brně bohužel není :(10,58 %0,37 %  
Nemáme tady kavárnu Costa10,58 %0,37 %  
příliš rušné místo v obchodním domě, zamčené záchody (o klíč se musí žádat na baru)10,58 %0,37 %  
čumilové procházející kolem v nák.centru10,58 %0,37 %  
v našem městě Costa Coffee není10,58 %0,37 %  
nejbližší kavárna 15km10,58 %0,37 %  
mohlo by být více kaváren - ne jen jedna10,58 %0,37 %  
.nelivi se mi umustwbi v nak.centeech10,58 %0,37 %  
V Liberci je poměrně málo poboček10,58 %0,37 %  
v mém městě tato kavárna není10,58 %0,37 %  
Brala bych jich vice10,58 %0,37 %  
Je mi to fuk10,58 %0,37 %  
Kavárna neni na Kladně.10,58 %0,37 %  
je mi to jedno10,58 %0,37 %  
žádné v mém městě ani v okolí není 10,58 %0,37 %  

Graf

8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přímo v Costa Coffee8046,51 %29,41 %  
nesetkal/a jsem se s jejich reklamou5733,14 %20,96 %  
sociální sítě4425,58 %16,18 %  
poutače v ulicích3118,02 %11,4 %  
média (televize, rozhlas, noviny, časopisy, apod.)137,56 %4,78 %  
mail126,98 %4,41 %  
instagram, blog10,58 %0,37 %  
benzinka10,58 %0,37 %  
Nepamatuju si.10,58 %0,37 %  
na konferenci s organizací Aiesec jsem získala voucher na kavu 1+1 zdarma, do Pražské prodejny v Seifertově ulici10,58 %0,37 %  

Graf

9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné nevyužívám7241,86 %26,47 %  
klubové členství5330,81 %19,49 %  
sezónní akce4023,26 %14,71 %  
1+1 káva zdarma4023,26 %14,71 %  
mimořádné slevové akce169,3 %5,88 %  
Nepamatuju si.10,58 %0,37 %  
T-mobile10,58 %0,37 %  

Graf

10. Jak jste spokojeni s personálem Costa Coffee?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojený/á9052,33 %33,09 %  
velmi spokojený/á7945,93 %29,04 %  
spíše nespokojený/á21,16 %0,74 %  
velmi nespokojený/á10,58 %0,37 %  

Graf

11. Jaké kavárny (mimo Costa Coffee) navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Starbucks10237,5 %37,5 %  
Tchibo8330,51 %30,51 %  
kavárny nenavštěvuji5620,59 %20,59 %  
Coffeeshop Company259,19 %9,19 %  
Malé kavárny41,47 %1,47 %  
Cross Cafe 31,1 %1,1 %  
lokální20,74 %0,74 %  
McCafé20,74 %0,74 %  
CrossCafe20,74 %0,74 %  
klasické kavárny20,74 %0,74 %  
Paul20,74 %0,74 %  
caffe26, pause, my cafe10,37 %0,37 %  
navštěvuji nejčastěji kavárny, které nejsou součástí řetězce10,37 %0,37 %  
kavárna Bez konceptu10,37 %0,37 %  
Je jich plno ..:-)10,37 %0,37 %  
mamacoffee10,37 %0,37 %  
Mama coffe10,37 %0,37 %  
Jine mistni10,37 %0,37 %  
náhodné10,37 %0,37 %  
většinou malé kavárny, které nespadají pod tak velkou firmu/síť kaváren.10,37 %0,37 %  
menší kavárny, nepatřící do řetězců10,37 %0,37 %  
Menší kavárničky10,37 %0,37 %  
Tradiční soukromé kavárny, řetězcům se pokud možno vyhýbám, káva je tam zbytečně drahá.10,37 %0,37 %  
spíše menší, ne řetězce, bývají nesrovnatelně kvalitnější10,37 %0,37 %  
If café, Jericho, Můj šálek kávy, Milujemekávu10,37 %0,37 %  
kterekoliv10,37 %0,37 %  
neřetězcové kavárny10,37 %0,37 %  
žádné řetězcové10,37 %0,37 %  
Lagarto10,37 %0,37 %  
lokální soukromé10,37 %0,37 %  
různé10,37 %0,37 %  
nero a neřetězcové10,37 %0,37 %  
Menší kavárny, které mají na rozdíl od Costy kvalitní kafe10,37 %0,37 %  
různé, většinou malé "neznámé"10,37 %0,37 %  
Crosscafé, neřetězcové kavárny10,37 %0,37 %  
Nekomerční10,37 %0,37 %  
Ne retezce, ale kvalitni kavarny po Praze.10,37 %0,37 %  
malé kavárničky 10,37 %0,37 %  
mnoho "neřetězcových" kaváren10,37 %0,37 %  
Komerční kavárny 10,37 %0,37 %  
Místní kavárny10,37 %0,37 %  
kterou potkám10,37 %0,37 %  
no name10,37 %0,37 %  
Mama coffee10,37 %0,37 %  
Hájek, Kavárna Nova, Iv kaffe10,37 %0,37 %  
Menší kavárny10,37 %0,37 %  
Bez konceptu, Kino Káva, Sweet City...10,37 %0,37 %  
menší domácí kavárny10,37 %0,37 %  
Ebel cafe10,37 %0,37 %  
Kofi Kofi10,37 %0,37 %  
McDonalds café10,37 %0,37 %  
málokdy někam zajdu a pokud, tak ani jednu z výše uvedené10,37 %0,37 %  
MammaCofee10,37 %0,37 %  
CrossCafe, soukrome kavarny10,37 %0,37 %  
Soukromé kavárny (neřetězcové)10,37 %0,37 %  
lokální neznačkové kavárny10,37 %0,37 %  
Kavarny s kvalitni kavou, ne jako je Tchibo, CC apod10,37 %0,37 %  
ostraváček10,37 %0,37 %  
McCoffee10,37 %0,37 %  
různé kavárny, které nabízejí útulnější prostředí10,37 %0,37 %  
Nemám oblíbenou,názvy si nepamatuji10,37 %0,37 %  
Pelíšek (Brno)10,37 %0,37 %  
Ostravanka10,37 %0,37 %  
Malé kavárny které nejsou známé 10,37 %0,37 %  
lokální v místě bydliště10,37 %0,37 %  
Sweet café 10,37 %0,37 %  
drobné kavárny mimo řetězce10,37 %0,37 %  
spíše "rodinné"10,37 %0,37 %  
Kavarna Nisa10,37 %0,37 %  
Žádné jiné řetězce, pouze menší kavárny10,37 %0,37 %  
Nezávislé 10,37 %0,37 %  
Pelíšek, Cat café10,37 %0,37 %  
Takové, kde se neprodává káva do kelímku10,37 %0,37 %  
MAMA COFEE10,37 %0,37 %  
male soukrome kavarny10,37 %0,37 %  
kavárny s fair trade kávou10,37 %0,37 %  
lokální, neřetězcové10,37 %0,37 %  
jakékoli které nejsou součástí řetězců10,37 %0,37 %  
Kavárna a Pizzeria All´Alegria10,37 %0,37 %  
různé-co je "po cestě"10,37 %0,37 %  
klasické kavárny - ne řetězce10,37 %0,37 %  
Monolok, Prazirna, Biozahrada, Neustadt, Mama Coffee, Ema, ...10,37 %0,37 %  
Dobrá trafika, Louvre, Slavia, Mlýnská kavárna, Gelati, skutečné kavárny, ne parodie na kavárny10,37 %0,37 %  
Eiscafé Delikana, McCafé, Segafredo10,37 %0,37 %  
navštěvuji opravdové kavárny, ne bufety10,37 %0,37 %  
ty které nepatří do řetězce10,37 %0,37 %  

Graf

12. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena22783,46 %83,46 %  
muž4516,54 %16,54 %  

Graf

13. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 – 26 let17564,34 %64,34 %  
27 – 45 let7326,84 %26,84 %  
46 – 64 let217,72 %7,72 %  
více než 64 let20,74 %0,74 %  
méně než 15 let10,37 %0,37 %  

Graf

14. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student12646,32 %46,32 %  
zaměstnanec10237,5 %37,5 %  
podnikatel228,09 %8,09 %  
v domácnosti93,31 %3,31 %  
nezaměstnaný72,57 %2,57 %  
důchodce62,21 %2,21 %  

Graf

15. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 Kč - 20 000 Kč8430,88 %30,88 %  
do 5 000 Kč7326,84 %26,84 %  
5 001 Kč - 10 000 Kč5219,12 %19,12 %  
20 001 Kč - 30 000 Kč3613,24 %13,24 %  
více než 30 000 Kč279,93 %9,93 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Navštěvujete kavárny Costa Coffee?

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň 1x měsíčně na otázku 3. Jak často Costa Coffee navštěvujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň 1x týdně na otázku 3. Jak často Costa Coffee navštěvujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrá káva či jiné výrobky (teplé/studené nápoje, slané/sladké dezerty) na otázku 4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijatelná cena na otázku 4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemné prostředí, vhodné místo k setkávání na otázku 4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojenost s poskytováním nabízených služeb (krátká doba čekání ve frontách nebo na kávu, apod.) na otázku 4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatický personál na otázku 4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dorty na otázku 5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi horká káva na otázku 5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi horký čaj na otázku 5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ledová káva na otázku 5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ledový čaj na otázku 5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi muffiny na otázku 5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sendviče na otázku 5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena neodpovídá kvalitě – je vyšší na otázku 6. Jak vnímáte poměr cena-kvalita v Costa Coffee?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena odpovídá kvalitě na otázku 6. Jak vnímáte poměr cena-kvalita v Costa Coffee?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, vyhovuje mi to na otázku 7. Jste spokojeni s umístěním kaváren Costa Coffee ve Vašem městě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mail na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi média (televize, rozhlas, noviny, časopisy, apod.) na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesetkal/a jsem se s jejich reklamou na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poutače v ulicích na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přímo v Costa Coffee na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sociální sítě na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1+1 káva zdarma na otázku 9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi klubové členství na otázku 9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mimořádné slevové akce na otázku 9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sezónní akce na otázku 9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné nevyužívám na otázku 9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojený/á na otázku 10. Jak jste spokojeni s personálem Costa Coffee?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojený/á na otázku 10. Jak jste spokojeni s personálem Costa Coffee?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jen zřídka (1x za půl roku a méně často) na otázku 3. Jak často Costa Coffee navštěvujete?

4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?

  • odpověď dobrá káva či jiné výrobky (teplé/studené nápoje, slané/sladké dezerty):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mail na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatický personál na otázku 4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi muffiny na otázku 5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?

5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?

  • odpověď horká káva:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mimořádné slevové akce na otázku 9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1+1 káva zdarma na otázku 9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň 1x týdně na otázku 3. Jak často Costa Coffee navštěvujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatický personál na otázku 4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dorty na otázku 5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojenost s poskytováním nabízených služeb (krátká doba čekání ve frontách nebo na kávu, apod.) na otázku 4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sezónní akce na otázku 9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?

6. Jak vnímáte poměr cena-kvalita v Costa Coffee?

  • odpověď cena odpovídá kvalitě:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sendviče na otázku 5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?

7. Jste spokojeni s umístěním kaváren Costa Coffee ve Vašem městě?

  • odpověď ano, vyhovuje mi to:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mail na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi poutače v ulicích na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň 1x týdně na otázku 3. Jak často Costa Coffee navštěvujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sociální sítě na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi klubové členství na otázku 9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ledový čaj na otázku 5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?

8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?

  • odpověď přímo v Costa Coffee:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mail na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?

9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?

  • odpověď klubové členství:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mail na otázku 8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?

13. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 16 – 26 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 14. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte kavárny Costa Coffee?

2. Navštěvujete kavárny Costa Coffee?

3. Jak často Costa Coffee navštěvujete?

4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?

5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?

6. Jak vnímáte poměr cena-kvalita v Costa Coffee?

7. Jste spokojeni s umístěním kaváren Costa Coffee ve Vašem městě?

8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?

9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?

10. Jak jste spokojeni s personálem Costa Coffee?

11. Jaké kavárny (mimo Costa Coffee) navštěvujete?

12. Jakého jste pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

14. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

15. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte kavárny Costa Coffee?

2. Navštěvujete kavárny Costa Coffee?

3. Jak často Costa Coffee navštěvujete?

4. Z jakého důvodu Costa Coffee navštěvujete?

5. Jaké produkty v Costa Coffee kupujete nejčastěji?

6. Jak vnímáte poměr cena-kvalita v Costa Coffee?

7. Jste spokojeni s umístěním kaváren Costa Coffee ve Vašem městě?

8. Kde jste se setkali s reklamou kaváren Costa Coffee?

9. Jaké prostředky podpory prodeje v Costa Coffee využiváte nejčastěji?

10. Jak jste spokojeni s personálem Costa Coffee?

11. Jaké kavárny (mimo Costa Coffee) navštěvujete?

12. Jakého jste pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

14. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

15. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dušáková, M.Marketingová strategie Costa Coffee (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://marketingova-strategie-costa.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.