Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová studie výrobků-bakalářská práce
Marketingová studie výrobků-bakalářská práce
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Luci Procházková |
---|---|
Šetření: | 11. 09. 2009 - 18. 10. 2009 |
Počet respondentů: | 129 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 11.46 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 30,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:18 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, cílem mé bakalářské práce je analýza marketingového přístupu společnosti Danone, a.s. Vytvořila jsem dotazník s 14 krátkými otázkami na vaše zkušenosti s tímto produktem.
Odpovědi respondentů
1. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [žena → otázka č. 2, muž → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 99 | 76,74 % | 76,74 % |
muž | 30 | 23,26 % | 23,26 % |
2. Vaše věková kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 až 40 let | 94 | 72,87 % | 72,87 % |
do 20 let | 26 | 20,16 % | 20,16 % |
41 až 60 let | 6 | 4,65 % | 4,65 % |
61 a více let | 3 | 2,33 % | 2,33 % |
3. Jíte mléčné produkty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 126 | 97,67 % | 97,67 % |
ne | 3 | 2,33 % | 2,33 % |
4. Znáte produkty značky Danone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 125 | 99,21 % | 96,9 % |
ne | 1 | 0,79 % | 0,78 % |
5. Kupujete produkty Danone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 94 | 75,2 % | 72,87 % |
ne | 31 | 24,8 % | 24,03 % |
6. Pokud ano, které?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Activia | 72 | 76,6 % | 55,81 % |
Dobrá máma | 52 | 55,32 % | 40,31 % |
Actimel | 32 | 34,04 % | 24,81 % |
Fantasia | 25 | 26,6 % | 19,38 % |
Kostíci | 18 | 19,15 % | 13,95 % |
Danette | 17 | 18,09 % | 13,18 % |
Vitalinea | 13 | 13,83 % | 10,08 % |
7. Jak často jíte produkty Danone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vícekrát v týdnu | 45 | 47,87 % | 34,88 % |
jen občas | 17 | 18,09 % | 13,18 % |
1x týdně | 14 | 14,89 % | 10,85 % |
denně | 10 | 10,64 % | 7,75 % |
méně než 1x týdně | 8 | 8,51 % | 6,2 % |
8. Produkty Danone jíte nejčastěji
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
k svačině | 51 | 54,26 % | 39,53 % |
k snídani | 36 | 38,3 % | 27,91 % |
k večeři | 6 | 6,38 % | 4,65 % |
k obědu | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
9. Z produktů Danone máte nejraději
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jogurty | 59 | 62,77 % | 45,74 % |
jogurtové nápoje | 22 | 23,4 % | 17,05 % |
tvarohy | 7 | 7,45 % | 5,43 % |
actimel | 6 | 6,38 % | 4,65 % |
10. Jaká je vaše nejoblíbenější příchuť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ovocná (jaká?) | 35 | 37,23 % | 27,13 % |
Vanilková | 17 | 18,09 % | 13,18 % |
Čokoládová | 11 | 11,7 % | 8,53 % |
"s křupinkami" | 9 | 9,57 % | 6,98 % |
s cereáliemi | 6 | 6,38 % | 4,65 % |
jahodová | 4 | 4,26 % | 3,1 % |
Jahoda | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
neochucena | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
Bílé | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
stracatella | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
meruňka/broskev, borůvka | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
sladká bílá | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
bez příchuti, tj. bílá | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
jahoda-kiwi | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
Jahoda/kiwi | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
bez příchutě | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
straciatela | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
piškotová | 1 | 1,06 % | 0,78 % |
11. Měli jste někdy problém s nákupem produktů značky Danone?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 79 | 84,04 % | 61,24 % |
nevím | 9 | 9,57 % | 6,98 % |
ano | 6 | 6,38 % | 4,65 % |
12. Připadají vám ceny odpovídající kvalitě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 57 | 60,64 % | 44,19 % |
nevím | 25 | 26,6 % | 19,38 % |
ne | 12 | 12,77 % | 9,3 % |
13. Znáte reklamy na produkty Danone?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 84 | 90,32 % | 65,12 % |
ne | 9 | 9,68 % | 6,98 % |
14. Pokud ano, připadají vám motivační k nákupu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 36 | 40,45 % | 27,91 % |
ne | 27 | 30,34 % | 20,93 % |
nevím | 26 | 29,21 % | 20,16 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (53,5 %)
- facebook.com (15,7 %)
- search.seznam.cz (13,8 %)
- google.cz (5,4 %)
- vyplnto.cz (3,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.