Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová studie výrobků-bakalářská práce

Marketingová studie výrobků-bakalářská práce

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Luci Procházková
Šetření:11. 09. 2009 - 18. 10. 2009
Počet respondentů:129
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:30,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, cílem mé bakalářské práce je analýza marketingového přístupu společnosti Danone, a.s. Vytvořila jsem dotazník s 14 krátkými otázkami na vaše zkušenosti s tímto produktem.

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 2, mužotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9976,74 %76,74 %  
muž3023,26 %23,26 %  

Graf

2. Vaše věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 až 40 let9472,87 %72,87 %  
do 20 let2620,16 %20,16 %  
41 až 60 let64,65 %4,65 %  
61 a více let32,33 %2,33 %  

Graf

3. Jíte mléčné produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12697,67 %97,67 %  
ne32,33 %2,33 %  

Graf

4. Znáte produkty značky Danone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12599,21 %96,9 %  
ne10,79 %0,78 %  

Graf

5. Kupujete produkty Danone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9475,2 %72,87 %  
ne3124,8 %24,03 %  

Graf

6. Pokud ano, které?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Activia7276,6 %55,81 %  
Dobrá máma5255,32 %40,31 %  
Actimel3234,04 %24,81 %  
Fantasia2526,6 %19,38 %  
Kostíci1819,15 %13,95 %  
Danette1718,09 %13,18 %  
Vitalinea1313,83 %10,08 %  

Graf

7. Jak často jíte produkty Danone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vícekrát v týdnu4547,87 %34,88 %  
jen občas1718,09 %13,18 %  
1x týdně1414,89 %10,85 %  
denně1010,64 %7,75 %  
méně než 1x týdně88,51 %6,2 %  

Graf

8. Produkty Danone jíte nejčastěji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
k svačině5154,26 %39,53 %  
k snídani3638,3 %27,91 %  
k večeři66,38 %4,65 %  
k obědu11,06 %0,78 %  

Graf

9. Z produktů Danone máte nejraději

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jogurty5962,77 %45,74 %  
jogurtové nápoje2223,4 %17,05 %  
tvarohy77,45 %5,43 %  
actimel66,38 %4,65 %  

Graf

10. Jaká je vaše nejoblíbenější příchuť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ovocná (jaká?)3537,23 %27,13 %  
Vanilková1718,09 %13,18 %  
Čokoládová1111,7 %8,53 %  
"s křupinkami"99,57 %6,98 %  
s cereáliemi66,38 %4,65 %  
jahodová44,26 %3,1 %  
Jahoda11,06 %0,78 %  
neochucena11,06 %0,78 %  
Bílé11,06 %0,78 %  
stracatella11,06 %0,78 %  
meruňka/broskev, borůvka11,06 %0,78 %  
sladká bílá11,06 %0,78 %  
bez příchuti, tj. bílá11,06 %0,78 %  
jahoda-kiwi11,06 %0,78 %  
Jahoda/kiwi11,06 %0,78 %  
bez příchutě11,06 %0,78 %  
straciatela11,06 %0,78 %  
piškotová11,06 %0,78 %  

Graf

11. Měli jste někdy problém s nákupem produktů značky Danone?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7984,04 %61,24 %  
nevím99,57 %6,98 %  
ano66,38 %4,65 %  

Graf

12. Připadají vám ceny odpovídající kvalitě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5760,64 %44,19 %  
nevím2526,6 %19,38 %  
ne1212,77 %9,3 %  

Graf

13. Znáte reklamy na produkty Danone?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8490,32 %65,12 %  
ne99,68 %6,98 %  

Graf

14. Pokud ano, připadají vám motivační k nákupu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3640,45 %27,91 %  
ne2730,34 %20,93 %  
nevím2629,21 %20,16 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Pokud ano, které?

  • odpověď Activia:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vícekrát v týdnu na otázku 7. Jak často jíte produkty Danone?

11. Měli jste někdy problém s nákupem produktů značky Danone?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vanilková na otázku 10. Jaká je vaše nejoblíbenější příchuť?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Actimel na otázku 6. Pokud ano, které?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Danette na otázku 6. Pokud ano, které?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vitalinea na otázku 6. Pokud ano, které?

13. Znáte reklamy na produkty Danone?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Danette na otázku 6. Pokud ano, které?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kostíci na otázku 6. Pokud ano, které?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně na otázku 7. Jak často jíte produkty Danone?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Připadají vám ceny odpovídající kvalitě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Pokud ano, připadají vám motivační k nákupu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste

2. Vaše věková kategorie

3. Jíte mléčné produkty?

4. Znáte produkty značky Danone?

5. Kupujete produkty Danone?

6. Pokud ano, které?

7. Jak často jíte produkty Danone?

8. Produkty Danone jíte nejčastěji

9. Z produktů Danone máte nejraději

10. Jaká je vaše nejoblíbenější příchuť?

11. Měli jste někdy problém s nákupem produktů značky Danone?

12. Připadají vám ceny odpovídající kvalitě?

13. Znáte reklamy na produkty Danone?

14. Pokud ano, připadají vám motivační k nákupu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste

2. Vaše věková kategorie

3. Jíte mléčné produkty?

4. Znáte produkty značky Danone?

5. Kupujete produkty Danone?

6. Pokud ano, které?

7. Jak často jíte produkty Danone?

8. Produkty Danone jíte nejčastěji

9. Z produktů Danone máte nejraději

10. Jaká je vaše nejoblíbenější příchuť?

11. Měli jste někdy problém s nákupem produktů značky Danone?

12. Připadají vám ceny odpovídající kvalitě?

13. Znáte reklamy na produkty Danone?

14. Pokud ano, připadají vám motivační k nákupu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Procházková, L.Marketingová studie výrobků-bakalářská práce (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://marketingova-studie-vyrobku-ba.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.