Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace hotelu

Marketingová komunikace hotelu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Václav Albl
Šetření:20. 05. 2013 - 31. 05. 2013
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku. Jsem studentkou Univerzity Pardubice a provádím průzkum týkající se marketingové komunikace Parkhotelu v Plzni. Jeho výsledky poslouží pro empirickou část mé diplomové práce na téma Marketingová komunikace jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy.

 

Dotazování je anonymní, vyplnění Vám zabere jen pár minut.

 

Děkuji za Vaše upřímné odpovědi.

Odpovědi respondentů

1. Za jakým účelem nejčastěji cestujete a využíváte služby hotelů a jiných ubytovacích zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Relaxace4340,95 %40,95 %  
Turistika a sport2826,67 %26,67 %  
Poznání2321,9 %21,9 %  
Práce54,76 %4,76 %  
Zábava32,86 %2,86 %  
Návštěva příbuzných a přátel21,9 %1,9 %  
Nákupy10,95 %0,95 %  

Graf

2. Jaká je průměrná délka pobytu v ubytovacím zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 až 5 nocí5047,62 %47,62 %  
1 až 2 noci2422,86 %22,86 %  
6 až 7 nocí2019,05 %19,05 %  
8 a více nocí1110,48 %10,48 %  

Graf

3. V jakém ročním období využíváte služeb ubytovacích zařízení nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
léto8379,05 %79,05 %  
podzim109,52 %9,52 %  
jaro65,71 %5,71 %  
zima65,71 %5,71 %  

Graf

4. Z jakých zdrojů získáváte informace o nabídce ubytovacích zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet8782,86 %82,86 %  
Cestovní kanceláře a agentury65,71 %5,71 %  
chvalitebný43,81 %3,81 %  
dobrý21,9 %1,9 %  
Informace od známých a příbuzných21,9 %1,9 %  
nedostatečný10,95 %0,95 %  
Turistická informační centra10,95 %0,95 %  
Masmedia (TV, rozhlas, tisk)10,95 %0,95 %  
Propagační materiály, prospekty, průvodci10,95 %0,95 %  

Graf

5. Z jakých internetových zdrojů získáváte informace o nabídce ubytovacích zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyhledávače (google, seznam, atd.)6965,71 %65,71 %  
Turistické informační portály (Kudy z nudy, atd.)3533,33 %33,33 %  
Slevové portály3331,43 %31,43 %  
Internetové rezervační systémy (booking.com, hotel.cz, tripadvisor.com, atd)3230,48 %30,48 %  
Facebook a sociální sítě1413,33 %13,33 %  
Ostatní1110,48 %10,48 %  

Graf

6. Jsou pro Vás při výběru ubytovacího zařízení důležité internetnetové stránky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9691,43 %91,43 %  
ne98,57 %8,57 %  

Graf

7. Dokáže Vás reklama ovlivnit při výběru ubytovacího zařízení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6662,86 %62,86 %  
ne3937,14 %37,14 %  

Graf

8. Jaká forma marketingové komunikace ubytovacího zařízení Vás nejvíce ovlivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podpora prodeje (slevy, dárkové předměty, atd)5956,19 %56,19 %  
Reklama4441,9 %41,9 %  
Public relations (speciální kulturní akce, publicita, atd.)4038,1 %38,1 %  
Osobní prodej1110,48 %10,48 %  
Direct marketing (newsletter, telemarketing, atd.)98,57 %8,57 %  
Výstavy a veletrhy76,67 %6,67 %  
Sponzoring54,76 %4,76 %  

Graf

9. Jaká forma reklamy na ubytovací zařízení Vás nejvíce osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetová reklama7571,43 %71,43 %  
Letáková reklama76,67 %6,67 %  
Direct mail (newsletters, spam, atd.)76,67 %6,67 %  
Televizní reklama76,67 %6,67 %  
Reklama v tisku65,71 %5,71 %  
Rozhlasová reklama21,9 %1,9 %  
Venkovní reklama (billboardy, atd)10,95 %0,95 %  

Graf

10. Co Vás nejvíce ovlivní při výběru hotelu, či jiného ubytovacího zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena8177,14 %77,14 %  
Poloha5249,52 %49,52 %  
Recenze4946,67 %46,67 %  
Vzhled a atmosféra4038,1 %38,1 %  
Třída (počet *)1413,33 %13,33 %  
Dopravní dostupnost1211,43 %11,43 %  
Akční balíčky (slevy, atd.)1110,48 %10,48 %  
Doplňkové služby (wellness, minigolf, atd.)98,57 %8,57 %  

Graf

11. Jakým způsobem si nejčastěji rezervujete ubytování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektronicky - přímo u poskytovatele (e-mailem, přes internetové stránky)5451,43 %51,43 %  
Elektronicky - přes rezervační systémy (booking.com, hotel, cz, venere.com, atd.)2120 %20 %  
Elektronicky - přes cestovní kancelář/agenturu1615,24 %15,24 %  
Telefonicky - přímo u poskytovatele1211,43 %11,43 %  
Osobně - přímo u poskytovatele10,95 %0,95 %  
Jsi studentka a jmenuješ se Václav???10,95 %0,95 %  

Graf

12. Využili jste někdy, nebo plánujete využít, tzv. pobytový balíček, neboli pobyt s programem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5653,33 %53,33 %  
ne4946,67 %46,67 %  

Graf

13. Znáte Parkhotel Plzeň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, ale nevyužil/a jsem jejich služebotázka č. 15, Ano, využil/a jsem jejich služebotázka č. 14, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8782,86 %82,86 %  
Ano, ale nevyužil/a jsem jejich služeb1312,38 %12,38 %  
Ano, využil/a jsem jejich služeb54,76 %4,76 %  

Graf

14. Které služby Parkhotelu v Plzni jste využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kongresové služby (kongresové prostory, kulturní a společenské akce)360 %2,86 %  
Kombinace výše uvedených240 %1,9 %  

Graf

15. Setkali jste se někdy s reklamou na Parkhotel v Plzni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1055,56 %9,52 %  
ano844,44 %7,62 %  

Graf

16. S jakou formou propagace na Parkotel v Plzni jste se setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Venkovní reklama (billboard, polepy aut)763,64 %6,67 %  
Internet (banner)654,55 %5,71 %  
Masmedia (rozhlas, TV)218,18 %1,9 %  
Výstavy a veletrhy19,09 %0,95 %  

Graf

17. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7470,48 %70,48 %  
muž3129,52 %29,52 %  

Graf

18. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let8782,86 %82,86 %  
36 - 50 let87,62 %7,62 %  
27 - 35 let76,67 %6,67 %  
51 - 65 let10,95 %0,95 %  
méně než 18 let10,95 %0,95 %  
více něž 65 let10,95 %0,95 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Za jakým účelem nejčastěji cestujete a využíváte služby hotelů a jiných ubytovacích zařízení?

2. Jaká je průměrná délka pobytu v ubytovacím zařízení?

3. V jakém ročním období využíváte služeb ubytovacích zařízení nejčastěji?

4. Z jakých zdrojů získáváte informace o nabídce ubytovacích zařízení?

5. Z jakých internetových zdrojů získáváte informace o nabídce ubytovacích zařízení?

6. Jsou pro Vás při výběru ubytovacího zařízení důležité internetnetové stránky?

7. Dokáže Vás reklama ovlivnit při výběru ubytovacího zařízení?

8. Jaká forma marketingové komunikace ubytovacího zařízení Vás nejvíce ovlivní?

9. Jaká forma reklamy na ubytovací zařízení Vás nejvíce osloví?

10. Co Vás nejvíce ovlivní při výběru hotelu, či jiného ubytovacího zařízení?

11. Jakým způsobem si nejčastěji rezervujete ubytování?

12. Využili jste někdy, nebo plánujete využít, tzv. pobytový balíček, neboli pobyt s programem?

13. Znáte Parkhotel Plzeň?

15. Setkali jste se někdy s reklamou na Parkhotel v Plzni?

17. Vaše pohlaví?

18. Váš věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Za jakým účelem nejčastěji cestujete a využíváte služby hotelů a jiných ubytovacích zařízení?

2. Jaká je průměrná délka pobytu v ubytovacím zařízení?

3. V jakém ročním období využíváte služeb ubytovacích zařízení nejčastěji?

4. Z jakých zdrojů získáváte informace o nabídce ubytovacích zařízení?

5. Z jakých internetových zdrojů získáváte informace o nabídce ubytovacích zařízení?

6. Jsou pro Vás při výběru ubytovacího zařízení důležité internetnetové stránky?

7. Dokáže Vás reklama ovlivnit při výběru ubytovacího zařízení?

8. Jaká forma marketingové komunikace ubytovacího zařízení Vás nejvíce ovlivní?

9. Jaká forma reklamy na ubytovací zařízení Vás nejvíce osloví?

10. Co Vás nejvíce ovlivní při výběru hotelu, či jiného ubytovacího zařízení?

11. Jakým způsobem si nejčastěji rezervujete ubytování?

12. Využili jste někdy, nebo plánujete využít, tzv. pobytový balíček, neboli pobyt s programem?

13. Znáte Parkhotel Plzeň?

15. Setkali jste se někdy s reklamou na Parkhotel v Plzni?

17. Vaše pohlaví?

18. Váš věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Albl, V.Marketingová komunikace hotelu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://marketingova.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.